Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Choochoo
Civic v komabjnu
| 31. 5. 2013 12:13
Uz aby tu pristi rok byl Civic v kombajnu s novym dielsem 1,6 Bi-turbo 170 koni ;-)
Civic v komabjnu
| 31. 5. 2013 12:48
Nějaký odkaz na takový motor by nebyl ????
Avatar - Choochoo
Civic v komabjnu
| 31. 5. 2013 13:03
Zatim tajne info, podobne jako ze novy Type-R by mel mit 300 hp z motoru 2,0T a mely by se objevit take 8 st. automaty od ZF ;-)
Avatar - Stewee
Civic v komabjnu
| 31. 5. 2013 13:07
Keby si pisal o inej znacke, tak uverim, ale v pripade Hondy, ktora je dost konzervativna mi to znie ako nerealne. Honda sa drzi svojich 5stupnovych automatov. Preskocenie na 8 stupnov od ZF mi pride naozaj skor z rozpravky. Osobne si myslim, ze 8 stupnov je uplny technicky nezmysel. Kto sa rozumie do automobiloveho strojarstva mi isto rozumie.
Avatar - King
Civic v komabjnu
| 31. 5. 2013 14:25
Automaty Hondy mají jeden problém - rozměry. Honda stále používá u řady modelů stále 5AT (mimo jiné) proto, že nový 6AT, jenž je od něj odvozený, už je třeba na Civic moc velký.

Pokud jde o převodovky Honda, tak tam můžeme aktuálně jen těžko předvídat, jakým směrem se bude jejich osazování vyvíjet. Kromě klasiky 5AT/6AT s měničem má Honda už vyvinutou novou generaci CVT (US Accord) a dvouspojkovou DCT, kterou zatím prezentuje pouze v hybridech, takže je otázkou, jestli se dostane i do běžných verzí.

Současně je tu opravdu už asi rok stará informace o 8AT, kterou ZF vyvinulo pro FWD modely. Tam je ovšem situace ještě složitější. Očekávalo se, že ji dostane Acura RLX, ta má ale 6AT, takže má buď 8AT zpoždění nebo šlo o kachnu, případně jednání nedopadla, protože Honda má hodně vysoké kvalitativní standardy. Každopádně pokud 8AT nemá RLX, těžko ji dostane Civic nebo CR-V v Evropě.

Takže nejde ani tak o konzervatizmus, jako spíš o alokaci finančních prostředků, Honda toho v poslední době musela vyvíjet extrémně velké množství a oblasti, v nichž byla doposud silná, přišly na řadu logicky naposled. každopádně jak už jsem psal - teď se ani v nejmenším neví, jaká bude situace ohledně rozdělování převodovek a nových motorů Earth Dreams mezi jednotlivé modely.
Avatar - manitou
Civic v komabjnu
| 31. 5. 2013 13:10
jedna paní, pardon, jedno čůčů, povídalo ... ;-)
Avatar - Choochoo
Civic v komabjnu
| 31. 5. 2013 13:19
Na Bi-turbu se pracuje uz nekdy od roku 2010, soubezne s nim se delala nova 1.6 i-DTEC. Preci jen je pristi rok zasadni z pohledu emisi Euro 6 a stavajici 2,2 tim bude koncit ;-)
Civic v komabjnu
| 31. 5. 2013 13:27
A připravují i něco většího než 1.6, nebo se k naftovému pohonu postaví jako k nutnému "zlu" z důvodu evropy a na 1.6 potáhnout i Accord a CR-V ?
Avatar - Choochoo
Civic v komabjnu
| 31. 5. 2013 13:40
Accord nevim, ale tam bych cekal i neco vetsiho, pokud se sem Accord z Ruska vubec dostane. Spis jestli nema info King. V CRV by mela byt 1,6Bi-Turbo naharada prave 2,2. Jestli prijde neco vetsiho zatim nemam info. Kdyz porovnam 170koni vs 140stavajicich ocekavat dalsi motor asi nema smysl. Myslet si ze je to nutne zlo pro Evropu je asi mimo. Na Evropu se z vysoka ..... Spise bych to videl, ze se zacina diesel rozmahat v USA atd. a je tu sance nabidnout spickovou techniku v dieslu. Osobne jsem zvedav i na nastupce HRV se zakladni benzinovou atmo 1,5.
Avatar - King
Civic v komabjnu
| 31. 5. 2013 13:49
Figurko, Choochooovy informace nejsem schopný potvrdit. Každopádně pokud jsou reálné, tak by měl být špion roku, protože už o nich mluvil někdy předloni. :-)

Pokud jsou informace o motoru a jeho cílení na od Civicu odvozená auta správné, pak 2.2 i-DTEC postrádá smysl. 1.6 i-DTEC je určen pro Evropu a Indii a pokud vystřídá 2.2 v Civicu, přijde o ca polovinu odbytiště a když k tomu přidáš i CR-V, pak přijde o ca 95 % odbytu. V tu chvíli přestává mít smysl, pokud tedy Honda nechce být další značkou, která rozjede nesmyslný naftový byznys v USA a Japonsku.

Dielselizace budoucího Accordu je nejistá. Nebude ruský/US Accord, ale na rok 2014 chystaná Acura TLX, tedy model, jenž vystřídá současně TSX (EU Accord) a TL a ten bude vybaven hybridním a dost možná i plug-in hybridním pohonem a nafta tím pádem nejspíš, stejně jako u Lexusu IS a Infiniti Q50 skončí.

Takový motor v CR-V pak bude úplně v pohodě. Auto bude lehčí, ještě obratnější, bude méně žrát, bude mít konečně výkon, nemluvě o tom, že 1.6 i-DTEC už je prostě dneska lepší motor, než 2.2.
Civic v komabjnu
| 31. 5. 2013 15:06
Příští rok se týká nově homologovaných vozů. Již homologované mohou mít stále Euro5.
Avatar - Choochoo
Civic v komabjnu
| 31. 5. 2013 15:43
To jiste. Ale asi to chce vylepseni (vykon, spotreba) a 2,2 uz asi neni kam upravovat. Dulezite bude jestli prijde. 120 konova 1,6 diesel loni prisla, takze polovina informace se potvrdila.
Avatar - white label
Civic v komabjnu
| 31. 5. 2013 14:49
Zase ty tvoje staré známé mokré sny, špione! >:D
Civic v komabjnu
| 31. 5. 2013 15:04
Chtěl jsi říct 9 stupňové, ne? 8HP napříč snad nikdo nemá.
Avatar - Choochoo
Civic v komabjnu
| 31. 5. 2013 15:40
Slysel jsem 8, ale je to pro me nova informace, zatim bez dalsi diskuze okolo. Ve vysledku to ale asi bude jedno. Dulezite bude zdali prijdou nebo ne ;-)
Civic v komabjnu
| 31. 5. 2013 16:43
ZF plánovalo pro příčnou zástavbu 9 stupňovou převodovku (měla by se objevit například v Evoque). 8 stupňová měla zůstat pro podélnou. Proto to spíš vidím na 9 než 8, pokud půjde o ZF. O plánech Hondy nic nevím. To jen pro upřesnění.
Avatar - King
Civic v komabjnu
| 31. 5. 2013 19:11
Přesně tak, FWD ZF je 9kvalt.
PLAČKY ZA CIVIKA
| 31. 5. 2013 13:54
Díky - [odkaz] já myslel, že je to tu o autech... 8-s 8-s >:D :no:

Nahoře jeden rozčarovanej blábolí o 300 koních z dvoulitru. Jo, ale to by kubatura musela bejt v... hektolitrech >:-[] :no:
Avatar - Choochoo
PLAČKY ZA CIVIKA
| 31. 5. 2013 14:07
A o cem by ses chtel bavit? O trihrnkovych koncernovych dieslech??? To je uz max. prasecinka, to jsou vibrace na druhou, ne? >:D
Ja myslel take, ze je to tu o autech a ne o vibratorech >:D
PLAČKY ZA CIVIKA
| 31. 5. 2013 14:16
Zajímej se o auta. Zajeď se podívat do Zuffenhausenu, a na civika už si nikdy nevzpomeneš. Jsi sned Evropan, ne? Nebo ti snad doma hraje holka po nocích roli gejši? Jak je možné nectít Porsche, Alfu Romeo či... Volkswagen a kojit se tu blábolama o třistakoňovém dvoulitru na saké >:D :no: :no:
Avatar - Choochoo
PLAČKY ZA CIVIKA
| 31. 5. 2013 14:19
Tak jako nemecky holky ani auta nestoji za nic >:D

PS: jak slysim hausen mam husi kuzi 8-s . Takze dekuji, ale radsi ne ;-)
Avatar - King
PLAČKY ZA CIVIKA
| 31. 5. 2013 14:34
Oceňuji, že už se Civic objevuje v jedné větě s Porsche, trošku mě to překvapilo, ale i tak rozhodně. :yes: Proti Porsche každopádně ani křivé slovo (pokud se tedy mluví o 911, Cayman/Boxster, případě o těch perličkách nad nimi), stále je to nejlepší na Česko navázaná automobilka, ať si Hjondé říká, co chce. >:-[]

Jinak hraní si s gejšami - to není vůbec špatný nápad, díky, určitě to bude zajímavější, než selka z Oktoberfestu.
PLAČKY ZA CIVIKA
| 31. 5. 2013 15:37
Věřím, že té poslední větě snad i věříš... >:D
Avatar - King
PLAČKY ZA CIVIKA
| 31. 5. 2013 14:11
Příteli, oceňuji, že respektuješ pravidlo, že gentleman nepije před polednem, ale to se musíš hned po dvanácté takhle zlískat? >:D
Avatar - Choochoo
PLAČKY ZA CIVIKA
| 31. 5. 2013 14:12
:yes: >:D
PLAČKY ZA CIVIKA
| 31. 5. 2013 14:16
>:D Je to rána, takhle zrána, co? >:-[] >:-[]
Ovšem...
| 31. 5. 2013 14:06
...v této třídě je jasná volba [odkaz]
BRAVWOOOOO :yes: :yes: :yes:
Ovšem...
| 31. 5. 2013 14:19
Člověče, ty budeš první, koho si asi dám na hate list. Už to není ani vtipný, ani na místě ;-\
Smím se zeptat co sedláš? A také jestli alespoň v náznaku uznáváš něco jiného než koncer? Nebo jsi jen...jak to říct slušně...lehce omezený v rozhledech? ;-)
Avatar - Choochoo
Ovšem...
| 31. 5. 2013 14:21
Tipuju ze sedla neco jako Cybex Solution X2 Exclusive, Black ;-)
Ovšem...
| 31. 5. 2013 14:43
Cybex-ky jsou fajn. Mladej s ní je spokojenej >:-[] Jen už mu budou tři roky, tak bude mít za chvíli smůlu s pultíkem >:-[]
Avatar - Katikakus
Ovšem...
| 31. 5. 2013 15:44
Trefa... :yes:
Avatar - King
Ovšem...
| 31. 5. 2013 14:27
Vzhledem k tomu, že jde o Adama, to bude spíš fíkový list na mozku. ;-)
Avatar - Bristol
Ovšem...
| 31. 5. 2013 16:33
Novák? No tak maximálně šlapací autíčko jako je v té reklamě na ekologické ledničky... >:D
Avatar - rimow11
Ovšem...
| 31. 5. 2013 14:32
TO hej krásna škoda, nemôžem ani spávať kvoli tomu aka je krásna :no: :no: :no:
Avatar - white label
Sny vs tvrdá realita
| 31. 5. 2013 14:59
Podle šúšú číhá špičková technika Hondy už léta za dveřmi, podle Kinga zase sbírá Honda jednu cenu (hlavně za design) za druhou a určuje trendy a směr ostatním (marně tápajícím) automobilkám ...
A pak je tu realita: "Devátá generace tohoto vozu se kvůli výrazné kritice dočkala urychlené modernizace, která byla představena na konci loňského roku, ani ne dva roky po originální verzi."
Pro sedan jediná motorizace a v r. 2013 "špičkové" 5st. automaty.
No není ta nekonečná místní "Hondakomedie" k sežrání... :-)
Avatar - Choochoo
Sny vs tvrdá realita
| 31. 5. 2013 15:22
Technika neciha, ta se v podani Hondy dlouze testuje, pac nejsme TSIckovy strelci jako nekdo ;-) Vysledny produkt pak Honda nabidne zakaznikovi vzdy jako spickovy ;-) (vykon, spotreba, spolehlivost)

No komedie je to asi podobna jako kdyz Golf, Jetta, Passat v USA honi jen jeden motor a to 2,5l atmosferu :-)
Civic v sedanu muze nabidnout 1,8l, 2,4l, Hybrid ;-)

Abys byl aspon trochu spokojeny, tak nedavno prisel King s informaci vyvoje 1,4T. Zapomnel doplnit, ze se pravdepodobne jedna o top motorizaci pro Sekacky HRD na evropsky trh. Prej tu jdou lidi po sekackach jak slepice po flusu >:D

PS: Omluva vsem za tahani znacek pochybne kvality do diskuze. ;-)
Sny vs tvrdá realita
| 31. 5. 2013 16:47
V USA stáhli z nabídky 2,0 TSI a 3,6? A s TDI to už vzdali? ;-)
Avatar - King
Sny vs tvrdá realita
| 31. 5. 2013 19:14
O tom bys snad ani neměl mluvit, myslím, že whitelabel vůbec netuší, že existuje i jiný režim uvádění novinek na trh, než "tested on customers". Teď bude zmatený a najspíš zkusí zase něco s komiky a fanatiky. :-!
Sny vs tvrdá realita
| 31. 5. 2013 15:23
Možná bych realitu doplnil:
- i přes kritiku se Civic slušně prodával, r
- raději jednu motorizaci, ale několikrát spolehlivější, než 5 motorizací s násobnou nespolehlivostí oproti Hondě.

Nasekat sraček umí každý. Spolehlivý motor zatím jen Honda (dle britské pojišťovny pojišťující náklady na opravu).
Avatar - King
Sny vs tvrdá realita
| 31. 5. 2013 15:33
Myslel jsem, že vymetání diskuzí pod články o Hondě s nadšeným slintáním, že se povede rozpoutat nějaký flame, je dinarovina, ale patrně je to virus, který se šíří. S Dinarem se kdysi dalo diskutovat, s tebou též, teď už moc nejde ani s jedním. Ale na druhou stranu se sluší uvést na pravou míru skutečnost pro případ, že to bude číst někdo, kdo nezná souvislosti. Že bych se ti taky začal chodit vysí*at do fór o Audi?

1/ O ceně za design z mé strany nikdy nebyla řeč, byť nepopírám, že Accord má Red Dot. Ano, Honda je v oblasti designu jedním z inovátorů a je mnohými následována, čímž ovšem netvrdím, že se musí každému líbit. Pokud jde o nedávno diskutovanou kvalitu interiérů luxusní značky Acura, která údajně na německou konkurenci nemá, tak ta je držitelem dvou titulů Ward´s 10 Best Interiors 2010 (ZDX) a 2013 (RDX). Takže zásah mimo.

2/ Pokud jde o tu číhající techniku, tak už pouze nečíhá, ale protahuje se všemi silami přivíranými dveřmi. Je tu už 1.6 i-DTEC, z něhož si všichni nechápavě sedají na zadek. Počítám, že s tím zbytkem to bude velmi podobné. :-)

3/ Ano, americký Civic vznikal za trošku složité situace a pokud nechtěli ušetřit na technice, museli šetřit jinde. Každopádně i ten údajně "špatný" Civic byl a je nejprodávanějším kompaktem v Americe. Patrně tak špatný, jak se nám přes Americká média doneslo, nebyl, když je současně v mainstreamu nejdražší. ;-)

4/ Pro sedan v Evropě jediná motorizace... Civic 4D zde funguje jako doplněk nabídka po chudší trhy, jako je Polsko, Ukrajina, Chorvatsko. Okrajová nabídka. Co by takový VW dal třeba u Jetty v USA za základní motor se 140 k. Pětistupňový automat? Ta zmíněná Jetta má pro změnu 5stupňový manuál, tak nevím, čemu se divíš - a to je Jetta pro VW v US klíčový model, ne okrajovka jako Civic 4D zde.

5/ Jako komediant působíš spíš ty, trošku nad tím popřemýšlej a zkus diskuzi z konstruktivnější stránky. :-!
Avatar - Katikakus
Sny vs tvrdá realita
| 31. 5. 2013 15:46
:yes:
Sny vs tvrdá realita
| 31. 5. 2013 16:55
Tak zrovna na tu desítku z roku 2010 jsem koukal a výběr místy hrůzný. Asi se budu muset podívat, jaká mají kritéria. Z toho až bolí oči.
Avatar - white label
Sny vs tvrdá realita
| 31. 5. 2013 17:35
:yes: Je to jen "magazín" anketa/cena s velmi omezeným výběren kandidátů zajména pro americký trh. Zhruba polovina těch interiérů vypadá hrůzně, přesně jak píšeš.
Jeden příklad za všechny:
[odkaz]
Chtěl bych vidět někoho z D3, Jagu apod. (o luxusních značkách raději nemluvě) jak touží být v jednom pytli nejen s tímto "skvostem". >:-[]
Avatar - white label
Sny vs tvrdá realita
| 31. 5. 2013 17:30
S Dinarem se dá diskutovat na poměrně vysoké úrovni, on totiž naštěstí není "značkový nástěnkář". K těm tvým "magazincenám" jsem se vyjádřil dostatečně podrobně v patřičné diskusi, nejdřív si o podobně "vrcholných" cenách něco přečti, než s nimi začneš dětinsky mávat (jinak viz MT). Znovu píšu, že red dot má např. Škoda Rapid, nebo taky "otvíráky" od Tescomy, takže tím taky nikoho v obraze neohromíš.
Máš nějakou úchylku s tím americkým trhem? Ty nevíš na kterém kontinentu diskutujeme a kupujeme si auta? Kdybych podobně demagogicky začal v diskusi argumentovat třeba čínským trhem, asi by sis klepal (právem) na čelo, ale předvádíš tu v principu (a už tradičně) to samé.
Že jsi nekorurovaný King demagogie jsi převedl s tou "základní" motorizací, když se nabízí jen jediná motorizace, tak je to podle tebe ta základní, nebo naopak vrcholná, nebo jaká? Chápu, tak jak se ti to zrovna hodí, srovnáš ji s tou základní od konkurence (a ještě na úplně jiném kontinetnu!) a z jasné slabiny tak "nenápadně" uděláš naopak přednost. Co tak jít do politiky, o tom si neuvažoval, tam určitě berou loajální nástěnkáře z fleku.
Pro tvou informaci má Jetta aktuálně v nabídce 4 motorizace (90-155kW) a všechny s 6 až 7st. převodovkama nemluvě o nabídce Golfu.
Pod diskuse pod Audi apod. naopak rozhodně choď, pročpak tě tam asi není moc vidět?)na rozdíl od tebe tam nedělám nástěnkáře, takže klidně tam podobně adoruj Hondu/Acuru, komiků není nikdy dost. ;-)
Avatar - King
Sny vs tvrdá realita
| 31. 5. 2013 19:04
Jo, bejvávalo.

Znova opakuji, že Ward´s Auto je poměrně respektovaná anketa (minimálně v Top 10 motorů, tohle je n azačátku). Pokud ses na to trošku díval, tak jsi zjistil, že nekoukali na fotky, ale je tam široké spektrum kritérií - řešení prostoru, materiály, sladění, ergonomie atp. Chápu, že se ti do krámu hodí Spark, ale stejně tak se tam objevuje Panamera, 5GT, XC60, S60, nebo A7.Blbý, co?

Proč by nemohl mít otvírák od Tescomy red dot? Tahle asociace mi nějak nedává smysl. Oceňují nejlepší designy v daném roce, fakt mě mrzí, že tam není žádné audi, ale život je ***. >:D

Úchylku s americkým trhem? Uvažuji v souvislostech, měl bys to zkusit taky. Honda je prostě doma jinde a i přesto má v Evropě 4 motorizace, tedy stejně jako v US. Sedan 1.8 je v Evropě čistě doplněk nabídky pro určité trhy a základní motorizací jsem měl pochopitelně na mysli to, že jako tento doplněk má slušnou motorizaci. Jsou tu import značky, které mají benzinové motroizace i u zde domestikovaných modelů horší.

S Jettou to nebyl dobrý příklad, uznávám, tak je vlastne v US také doma.Ale co třeba takové A3 s ostudnou nabídkou jednoho benziňáku a jednoho dieselu? ;-)

Díky za nabídku, bohatě mi stačí, jak se projevuješ tady. Já raději zůstanu tam, kde někdo ocení informace o značce, do které vcelku dobře vidím. :-)
Avatar - white label
Sny vs tvrdá realita
| 31. 5. 2013 21:03
Že je to "poměrně respektována anketa" definoval kdo a na základě čeho? >:-[]
Spark není zadleka jediná "hrůza" která se tam objevila. Neposuzuji věci/auta (stejně jako lidi) podle anket, mám vlastní úsudek na základě reálných osobních zkušeností, takže je mi úplně jedno kolikrát se v jaké anketě objevila Acura, nebo Porsche, Volvo, Audi... stačí sednout, projet se a má to pro mě tisíckrát větší informační hodnotu než tisíc podobných (jistě 100% objektivních a neovlivnitelných) anket.
A3 s "ostudnou nabídkou nabídkou jednoho benzíňáku a jednoho dieselu?"???
Nespadl si z nástěnky? >:D
A3 (bez S3/RS3) má aktuálně 4 benzíny (90-132kW) plus 3 diesely (77-135kW) plus možnost S-tronicu a quattra, zatímco Civic má aktuálně pouze 2 benzíny (73-104kW) a 2 diesely (88-110kW) plus pouze k jediné motorizaci zastaralý 5st. automat.
Je dobré se občas mrknout i na cizí "nástěnky". :*)
Téměř cokoli může mít cenu red dot a má ji aktuálně i Škoda Rapid, takže v této souvislosti se dá případný obdobný úspěch Accordu považovat za opravdu významné ocenění. ;-)
Do "své" značky vidíš především zaslepeně, do jiných zase pro změnu slepě, viz třeba tvůj výkřik do tmy o počtu motorizací pro A3.
Avatar - King
Sny vs tvrdá realita
| 31. 5. 2013 22:03
Je vidět, že vůbec nečteš, jak máš rudo před očima. Píšu "S Jettou to nebyl dobrý příklad, uznávám, ta je vlastne v US také doma.Ale co třeba takové A3..." A to v závislosti na " Uvažuji v souvislostech, měl bys to zkusit taky. Honda je prostě doma jinde a i přesto má v Evropě 4 motorizace".

Už tomu rozumíš?

Fajn, tak namísto blbých keců sedni, projeď se a udělej si na Hondy a Acury názor s větší informační hodnotou, než ti dají fotky na auto.cz. ;-)
Avatar - white label
Sny vs tvrdá realita
| 31. 5. 2013 23:06
Napsal jsi doslova: "Ale co třeba takové A3 s ostudnou nabídkou jednoho benziňáku a jednoho dieselu?" Což je blbost, viz má reakce.
A pokud jsi chtěl opět "argumentovat" trhem USA, tak Audi A3 se v USA nenabízí, viz kofigurátor Audi pro USA:
[odkaz]
Kdy už ti konečně dojde, že mě (a nejen mě) osobně nezajímají auta (ani jejich verze), která nelze běžně/oficiálně koupit v Evropě. Takže nevídím nejmenší důvod projíždět se např. v Acuře, stejně jako třeba v čínském VW/Audi.
Honda není úplně doma ani v Americe, ale to co jí stačí tam, už nestačí v Evropě. Na jasně náročnějším evropském trhu prostě "musí" mít Civic aspoň/minimálně čtyři motorizace, (což pořád není na evropské poměry žádná sláva, podívej se co všechno, tady, a nejen ohledně motorizací, nabízí třeba Golf), protože jinak by se mohl jít klouzat někam na "Ukrajinu", podobně jako se sedanem s jedním motorem v nabídce.
A podobně, to "všechno" co stačí "prémiové" Acuře na US trhu, by jí nestačilo v Evropě, proto tady nejde krize nekrize. Proč se Japoncům (a zatím ani Korejcům) nepodařilo dobýt evropský trh, když ten americký dobyli relativně snadno a brzy? Jestli by tu někdo měl konečně začít uvažovat v souvislostech, pak jsi to především ty sám.
Takže, už tomu rozumíš, nástěnkáři? ;-)
Avatar - King
Sny vs tvrdá realita
| 1. 6. 2013 07:19
Aha. Chvilku mi trvalo, než jsem to pochopil, ale už je mi to jasné. Chápu až teď, poté, cos působení Audi v USA prolustroval pohledem do konfigurátoru. Zcela ti chybí širší rozhled, tedy to, jak a s čím se A3 nabízelo. Neznáš kredit Ward´s Auto... Chápu už i to, že tě nezajímají mimoevropská auta. Vlastně je to ještě jinak, počítám, že tě nezajímají ani mimoněmecká auta. Takže o čem bychom se měli bavit?

Mám navíc tušení, že Civic znáš jen z obrázků a Accord, tedy v Evropě dostupnou téměř Acuru (kupodivu je v USA vybavenější, ne očesanější, jako VW a Audi) jsi možná někde zahlédl. Ale máš plná ústa zasvěcených keců.

Měl jsem to tušit už ve chvíli, kdy se objevily reakce typu "spolehlivost není všechno", "spolehlivost a kvalita je neměřitelná" a důležitá je "celková kvalita", což má mít asi vytříbeně gumový povrch palubky a správně chromované výdechy. >:-[]

Zase se zastav, rád zase uslyším pár hlodů od autového entuziasty. >:D
Sny vs tvrdá realita
| 31. 5. 2013 23:44
Když je Jetta v USA doma, tak se podívej, co nabízí v Evropě. Máš to jednoduché. ;-)
Avatar - white label
Sny vs tvrdá realita
| 31. 5. 2013 23:46
Jj. >:-[]
Sny vs tvrdá realita
| 31. 5. 2013 23:50
Ono je to na ní krásně vidět, protože ta evropská má jiný podvozek/ nápravy, povrchové díly interiéru, ale i elektroinstalaci. Jediná americká Jetta, která si může s tou evropskou skutečně tykat, je 2,0 TSI a to možná jen v té nejvyšší výbavě (nechce se mi teď na to koukat). Zbytek je ošizený, kde se dá.

I u Audi jsem si všiml (A4/5), že jsou v USA jiné. Jen nevím, do jaké míry změny zašly a jestli to nezmizelo s faceliftem.
Avatar - white label
Sny vs tvrdá realita
| 1. 6. 2013 00:01
Jo, obecně jsou americké verze "ošizené". Jinak kromě A3/Q3 a A1 chybí v nabídce (na první pohled) i A6 Allroad a Avanty (včetně RS) vůbec.
Avatar - King
Sny vs tvrdá realita
| 1. 6. 2013 06:22
Když vezmu v úvahu, jak jsou VW ošizené technicky v Evropě, tak mě teda docela děsíte, že je to v US ještě horší, zvlášť když měl člověk možnost tu lacině provedenou EU Jettu vyzkoušet... Tak v tom případě je jasné, v čem tkví jejich (ne)úspěch v Americe. Tam je totiž potřeba nabídnout reálnou hodnotu, oni Amíci moc ten marketing nebaštěj, viz třeba kauza Consumer reports na téma "downsizing je podvod." :-)
Sny vs tvrdá realita
| 1. 6. 2013 09:40
Jejich Passat je dělaný úplně stejně a daří se mu (na poměry značky), pokud vím (pravda je, že to moc nesleduji, takže se mohu plést). Americká Jetta je hlavně jednodušší, tedy levnější, což může znamenat i spolehlivější. Ten zbytek jako interiér a podvozek musí správně zacílit - Američané opravdu snesou, co by v Evropě neprošlo, chce to jen trefit tu správnou míru šizení. :-)

Evropskou se snažili dohnat, ale co se dá dělat - je to mexický VW.

Že by Američané nebaštili marketing? >:D ;-) Automobilový trh tam funguje úplně jinak. Evropa je v jiné situaci. My tu máme auta s motory do sekaček naprosto běžně, něco lepšího je za mastný příplatek, nebo to vůbec není v nabídce. Přeplňované motory dávají alespoň nahlédnout do toho, jaké je to mít něco slušného pod kapotou. 1,4 přeplňovaná je rozhodně lepší než 1,4 atmosférická. Američané však jdou z těch větších motorizací, pro ně je to horší přechod. Z části si to podle mne lidé nechtějí připustit a žijí v sebeklamu.

Uvidíme, co s downsizingem udělá nové harmonizované měření spotřeby.
Avatar - white label
Sny vs tvrdá realita
| 1. 6. 2013 15:12
Souhlas.
Avatar - King
Sny vs tvrdá realita
| 1. 6. 2013 21:26
Co jsou "poměry" značky? Obecně se prostě VW v US nedaří, možná se stále nepodařilo najít ten správný stupeň šizení. ;-) Ano Jetta je jednodušší, ale na umístění ve statistikách to nějak nemá vliv. :-)

Nemůže být sporu o tom, že Američané mají na auta jiné požadavky, ale nevím, jestli to, že nevyžadují gumové palubní desky je nějakým znakem jejich méněcennosti. Podívej se třeba, na jaké úrovni mají infotainment... Nebudu už řešit Jettu, aby našeho nestranného koncernofila netrefil šlak, ale proč třeba Honda v US dál používá u Civicu nezávislé zadní zavěšení (na rozdíl od jiných nejmenovaných) a nepřešla na platformu Jazzu jako EU Civic?

Co se toho marketingu týče, nechápu tvou reakci - podivej se, jak Amerika přijala japonské a korejské značky - víceméně bez předsudků. Nenechávají si vypláchnout mozek diesely a downsizingem. A pochopili i hodnoty německých prémiových značek, přestože jejich silné stránky povětšinou vůbec nepotřebují.

Pozor pozor, s tím downsizingem. Tohle je docela častý, ale trošku zcestný argument. Downsizing není nahrazení motoru 1.4 motorem 1.4 Turbo, ale nahrazení dvoulitru motorem 1.4 turbo. Pokud máš motor 1.4 atmo v například kompaktu, je to tristní a taková 1.2 Turbo sice bude žrát víc, ale také mnohem lépe pojede. Ale opravdu je lepší vyměnit dvoulitr za 1.4T nebo 1.6T? Atmosféra bude žrát o něco méně a to i přes těžší zpřevodování turbomotoru, které navíc trošku devalvuje mnohdy značný rozdíl v točivých momentech, bude mít lepší kultivovanost chodu, měné náchylnější techniku atakdále.

Ano, turba nakonec asi všechny atmosféry vytlačí a to určitě i v té Americe, protože na papíře vypadají dobře a to automobilky potřebují, ale s tím nic nenaděláme. Na US je sympatické minimálně to, že se k tomu staví střízlivě.
Sny vs tvrdá realita
| 2. 6. 2013 11:45
Právě proto, že nemá žádný velký podíl. Prodává se lépe než předchozí Passat, což byl evropský B6. Nabízeli ho i s pohonem všech kol, jestli si dobře pamatuji. Nezdá se, že problém je v šizení, ale v modelech. VW tenhle trh dost dlouho ignoroval, dnes mu už mnoho možností nezbývá. Prostě tam posílit musí.

Tohle jsem u Hondy nikdy nepochopil. Jejich oficiální stanovisko, pokud si dobře pamatuji, bylo, že Evropané si zakládají na komfortu. Proto nedostanou víceprvkové zavěšení. 8-s Nechápu. Mně obecně přijde, že Japonci moc evropský trh nechápou.

Pokud jde o palubní systémy, povětšinou jsou to šunty. Ne že by evropský mainstream nabízel špičkové produkty. Vyhovuje mi přístup německé prémie. A ty nové trendy jako integrace sociálních sítí, to mi nic neříká. Stejně jako senzorová tlačítka. To ať si strčí za klobouk, v autě to nechci ani vidět. Nebo televize přes půl palubní desky. Co mi v Evropě chybí, je kvalitní plošné bezdrátové připojení k Internetu pro auta. Ne že bych bez toho nedokázal žít, ale potěšilo by.

Já třeba nevyžaduji měkčené plasty. Chodil jsem do školy, vím, co měkčení obnáší. Kvalita materiálů, slícování, ano, na to už koukám a záleží mi na tom. A vzhledem k tomu, že kupuji typicky velmi vybavené vozy, nemám z principu problém ani s balíčky. Ale jsou prostě věci, které nechci. A věci, které zase chci. Japoncům se často daří nabídku postavit tak, že mi zůstane jedna, nebo dvě nejvyšší výbavy, abych dostal, co chci, ale do nich zase nastrkají věci, které nechci. A tím to končí, nejsou to auta za sto tisíc, abych musel dělat podobné kompromisy.

Bez předsudků? Skutečně si to myslíš? Že tam nikdy neuspěl diesel, nemá nic společného s marketingem. Prostě to nebylo výhodné. Udělali jsme si to sami. Když chceš mluvit o marketingu, neomezuj se na auta. Protože jejich trh je skutečně úplně jiný. Já zase nechápu řeči o vyplachování mozků.

On není zcestný. Ano, může platit třeba pro M5, kdy místo pětilitrového desetiválce máš 4,4 osmiválec. Nebo pro 500/600/63/65 MB. Ale obecně? Co se tu běžně v nižší střední nabízelo? 1,4 a 1,6. Co se dnes nabízí? 1,2, 1,4 a 1,6, ale přeplňované. Kde je ten downsizing? Ano, člověk, kterému stačila 1,4, si dnes může koupit menší motor, klidně třeba litrový tříválec. Ale obecně máš na výběr výkonnější motory. Je to samozřejmě přechodný stav, objemy půjdou spíš dolu než nahoru. Ale aktuálně v nižších třídách máme lepší výběr než dříve. Když vezmu VW, dnešní základní 1,2 TSI je úplně jinde než dřívější základ v podobě 1,4. Kdo reálně nahradil dvoulitr 1,4? O tom jsem právě mluvil, sice jde o downsizing, ale v Evropě se paleta díky tomu spíš rozšiřuje. Pro mne je tahle doba skutečně o tom, že místo atmosférické V8 vezmu přeplňovanou V8. Když pominu krásnější zvuk atmosfér, tak jedno z mála míst, kde mne downsizing tlačí, jsou šestiválce BMW. Do teď to bylo spíš jen takové lehké přifukování, skutečný downsizing teprve přijde.

A přitom americké automobilky tlačí downsizing více než ty evropské. Viz litr Fordu, dvoulitr Cadillacu. To jsou jednotky mnohem více dopované, než je v Evropě běžné.
Avatar - King
Sny vs tvrdá realita
| 4. 6. 2013 16:50
Už tu není moc místa, dáme řeč jindy, jen ještě ve stručnosti. :-)

Nene, vysvětlení bylo čistě v oblasti představy Hondy o kompaktním segmentu v Evropě, které naznačil víceméně už Civic VII - Civic coby variabilní, prostorné a praktické rodinné auto - velký kufr, Magic Seats, plochá podlaha apod. Jinak řečeno přechodem na torzku měl Civic získat víc, než ztratil. U 8G to bylo hodně diskutabilní, ale 9G bolesti šasi odstranil a zůstaly ty výhody. Ovšem zajímavé je, že Fit EV je nacpaný baterkami, Magic Seats má a povedlo se vyměnit torzku za víceprvek. Tak buď vývoj pokročil nebo nás trošku tahají za fusekli a chtěli hlavně snížit ztrátu. :-|

Balíčky, to už je prostě japonská specialita. já třeba zatím nenarazil v autě na nic, u čeho bych řekl, že to nechci nebo mě to dokonce obtěžuje. Něco jiného je, že se člověk bez určitých prvků obejde nebo jejich výhody ocení až s používáním. Oni mají vcelku zmáknuté to, co asi požaduje zájemce o určitý výbavový standard a pokulhává to opravdu jen minimálně. Já bych třeba měl hrůzu z toho, naspecifikovat si auto položku po položce - při mé skleróze bych určitě na něco zapomněl. >:D

To se zlepšením nabídky máš pravdu, ale jak říkáš, je to přechodní jev, protože místo těch čtrnáctistovek se ti teď vepředu klepou dvou a tříválce 0,8-1,0 l. Je jasné, že takový 1.2 TSi je lepší, než původní 1.4, ale já jsem byl vždycky spíš na Japonce a opravdu je ta 1.2 lepší než 1.4 od Hondy a Toyoty? Jestli V10 nebo V8 biturbo, to jsou starosti z trošku jiného konce.
Avatar - King
Sny vs tvrdá realita
| 1. 6. 2013 06:57
Jetta je doma v USA, ale stále je to (ošizený) Golf na trhu mateřské automobilky, takže jak říkám, není to optimání srovnání. Ale pokud to beru optikou toho, co zajímá whitelabela, tak Jetta se už u nás už neprodává, takže co. :-)
Sny vs tvrdá realita
| 1. 6. 2013 09:33
Z ČR ji stáhli? V Německu pořád je.
Avatar - white label
Sny vs tvrdá realita
| 1. 6. 2013 13:49
Z trhu ČR ji stáhli z oficiální nabídky po náběhu O3 (kolik lidí dá u nás přednost "mexickému" sedanu pře domácím liftbackem?), ale možnost koupit Jettu je u nás stále, viz aktuální skladovky Jetty na českých stránkách VW. Objednávat do výroby se zatím bude individuálně, tak jako dřív třeba Golf R, nebo CrossPolo. Podstatné, že všude jinde v oficiální nabídce zůstala. Můžeš si ji dál koupit/objednat nejen v Německu a Rakousku, ale i na Slovensku, nebo v Polsku, takže komplet ve všech okolních státech.
Jistě sis všiml, že jsem (ani já, ani ty) v této diskusi ani jednou neargumentoval minitrhem ČR, ale trhem evropským, takže jak jsem psal, do politiky by se King hodil skvěle. ;-)
Avatar - King
Sny vs tvrdá realita
| 1. 6. 2013 21:39
Hele, ty minitrhu >:D Jetta na minitrhu ve Švýcarsku, to je pouze Hybrid (že by obdoba Civicu Sedan např. v Polsku? I když ne, to ne, co mě to napadá >:D ) a určitě to nebude jediný, třeba ve Švédsku má ostudné dvě motorizace. Můžeš udělat průzkum, když jsi tak orientovaný na Evropu. :-)
Avatar - white label
Sny vs tvrdá realita
| 1. 6. 2013 14:26
Zřejmě sis "nevšiml", že reaguješ na příspěvek: "Když je Jetta v USA doma, tak se podívej, co nabízí v !Evropě!. Máš to jednoduché."
Stejně jako sis nevšiml, že jsem v této diksusi ani jednou nepoužil termín "český" trh, nýbrž výhradně trh evropský. Jinak viz má reakce z 13:49. ;-)
Sny vs tvrdá realita
| 31. 5. 2013 23:39
Nevím, jak to dělají u motorů, ale tady je problém, že každý interiér představuje vítěze konkrétní kategorie (a jsou tam i cenové). Takže to rozhodně není deset nejlepších interiérů, ať už absolutně, nebo toho roku. I tak pobaví - nejlepší interiér sportovního vozu: Camaro >:D To skutečně nenašli nic lepšího?

A3 se aktuálně v USA vůbec neprodává. Čekají na příchod nové generace. Jinak budeš mít pravdu plus silnější dvoulitr v S a pětiválec v RS. V nové generaci by se mohla objevit 1,8. Nicméně základní motor není žádné ořezávátko, že. Zájem o slabší jednotky očividně není tak velký, nebo trh slabší jednotky "nedovoluje" vzhledem k tomu, jak se chtějí pozicovat. Což kvituji. Také by mi nevadilo, kdyby byl 200 koňový dvoulitr, který navíc dole táhne jak šestiválec, v nižší střední základ. ;-)
Avatar - King
Sny vs tvrdá realita
| 1. 6. 2013 06:38
Ne, je to jak říkáš - nejlepší interiér v dané kategorii navíc daného modelového roku. Vzhledem k frekvenci novinek ve třídě, jako jsou sportovní auta nebo minivozy se pak asi může vcelku lehce stát, že se tam dostane právě i ten Spark.

Co se A3 týče, tak je třeba říci, že tam spíše není vůbec žádný zájem, prodeje jsou na poměry prémiových kompaktů mizivé. Proto tak moc spoléhají na sedan. Jestli jim vydrží kuráž se základními 200 koňmi i nadále, to asi rozhodne právě přijetí sedanu A3. Každopádně to oceňuji taktéž, u Acury ILX je tristní ta hybridní IMA a 152k dvoulitr jako entry level je tak na hraně, byť je to docela lehké auto.
Sny vs tvrdá realita
| 31. 5. 2013 23:29
Co Rapid, ten alespoň připomíná celkem rozumnou studii, red dot má i Roomster, nebo Fabia. :-) A matně si vzpomínám, že touhle cenou rád operoval Incescent u Korejců.
Sny vs tvrdá realita
| 31. 5. 2013 19:18
Prej vysírat do for.Tak to je trefa >:D To byste si vy banda šikmookejch měli zapsat za uši a nefňukat pod každou diskuzí o koncernu.
Avatar - King
Sny vs tvrdá realita
| 31. 5. 2013 19:27
Prosím? Já myslím, že tam si bohatě vystačíte s italofily, frankofily a nově koreafily. >:D
Sny vs tvrdá realita
| 1. 6. 2013 18:58
kdo fňuká pod diskuse o koncernu - většinou co čtu diskuse o koncernu tak tam nějaký jeho velký fanoušek napíše jak je to auto nejlepší a ještě třeba přihodí nějaké fotky japonce a na nich ukáže jak je ten design strašný v porovnání s koncernem >:D to, že na to pak zareagují někteří příznivci japonců je naprosto normální. Já jsem velký fanda "rejže" ale nikde nenadávám jak jsou ostatní auta mizerný, a že nejlepší je jen a jen moje značka jako to dělá někdo třeba právě z fanoušků koncernu vw. smutné je když tito lidé podobně vykřikují i pod články o úplně jiných autech jen aby založili flame. Ale když je to pořád baví... :-)
Sny vs tvrdá realita
| 31. 5. 2013 15:38
>:D :yes:
Sny vs tvrdá realita
| 31. 5. 2013 15:43
už máš zkontrolovaný rozvodový řetěz?
Sny vs tvrdá realita
| 31. 5. 2013 16:42
Možno to znie trochu archaicky, v dnešnej dobe "iba" 5 stupňov, ale kde hľadať optimum ? Jazdil som mnohými autami a naozaj mnoho som ich aj vlastnil - na rozdiel od iných expertov. >:D Honďácky 5 st. automat je naozaj dobrý a v porovnaní s 8st. ZF je aj logickejšie nastavený. Pri poslednej jazde s BMW, tam ten automat neustále preraďuje a efekt žiaden. Dokonca ani spotreba sa pridaním ďalších stupňov neznížila. Mám ten pocit, že všetko je to iba o naháňaní počtu prevodov.A len tak mimochodom - nikto sa na tento typ prevodovky nesťažuje, čo sa o DSG určite povedať nedá. Čo sa civicu týka, ten dizajn naozaj nemusím a to som veľký fanúšik tejto japonskej značky. Honda by mala urobiť niečo z dizajnom, v súčastnosti naozaj iba tápe. Pri motoroch to už je o niečom inom. Nechápem tie preteky európskych výrobcov v rozširovaní ponuky motorov. Rozdiely tak 2 deci objemu a 20 koní výkonu- na čo je to dobré ? Taká 1,8 od hondy ponúkne veľmi dobré dynamické vlastnosti a spotreba sa drží po 6 litrami a ani pri nešetrnom zaobchádzaní nepresiahne 8 litrov. Potom tu máme 2,4 s 200 koňmi a 3,7 s 280 koníkmi. Myslím že si vyberie každý a určite tie motory vydržia viac než tie hokus - pokusy s TSI.
Sny vs tvrdá realita
| 31. 5. 2013 17:04
Problém je, že v Evropě Civic 2,4 nemá. Pokud zůstanu v téhle třídě. Jinak přebujelá motorová paleta zase tolik výhod nenese, to je pravda. Jen je větší výběr a vytáhnou z tebe více peněz. :-)
Avatar - King
Sny vs tvrdá realita
| 31. 5. 2013 19:30
Nemyslím, že by byl 2.4 až tak zásadní problém. Ne, že bych se této možnosti bránil, ale on by bohatě stačil 160k dvoulitr.
Sny vs tvrdá realita
| 31. 5. 2013 23:21
Vycházel jsem z palety jupa. Navíc 1,8 má snad 140 koní, ne? Takže to jsme na těch malých rozestupech, které se mu nezdají. Jinak jde také o točivý moment, 2,4 zní celkem příjemně. I když ani dvoulitr by nebyl k zahození, jen co je pravda.
Avatar - Jaros71
Děsný design..
| 1. 6. 2013 00:22
Uff to je ale škaredý design..Honda dělala dřív rozhodně povedenější auta!!
Toyota se taky zbláznila..jen nové Mazdy vypadají skvěle!! ;-)
Avatar - white label
Děsný design..
| 1. 6. 2013 00:37
Taky tomu zjevně nerozumíš, Honda přece aktuálně sbírá jednu cenu (za design) za druhou a se značným předstihem určuje (nejen) designový směr ostatním automobilkám..., vydrž chvilku, někdo z místního propago Hondaclubu tě rychle a rád vyvede z hlubokého omylu. Já už jsem byl podobně ponaučen několikrát, tak to už přece musím vědět taky.
>:-[] ;-)

Acura na evropský trh nedorazí, takže by se aspoň tady mohla Honda auto přejmenovat na:
"Bejvávalo dobře".
Viz i "King of Honda" - úvod reakce z 19:04.
Děsný design..
| 1. 6. 2013 12:46
To je zase diskuse.

Nejsi to náhodou ty, kdo tu kdysi vyplakával něco o tom jak chápe, když je někdo fanoušek značky. Ale nechápe to věčné kopání do Volkswagenu od antifanoušků?

Nechápu proč, když je ta Honda tak mizerná a dělá všechno špatně. Proč sem stále lezeš a píšeš sem ty rádoby vtipné změti jedovatých slin.

Působíš akorát jako kašpar :no:
Děsný design..
| 3. 6. 2013 10:42
U Toyoty mi změna designu do podoby Subaru nebo Hondy připadá spíš krokem vpřed. Toyota byla donedávna taková japonsky nudná - něco jako VW na japonský způsob - nenadchne a neurazí.
Ovšem tenhle sedan, o kterém je článek, se mi moc nelíbí. Snad to v hatchi bude hezčí.
Ale jsem ochoten uvěřit, že kvalitou a technikou to vůbec nebude špatná kára.
Honda
| 1. 6. 2013 09:37
v soucasnosti nabizi skutecne ne zrovna pekna auta. Tak to proste je.
Libivej je snad jen Accord a Legend. Civic tedy ani nahodou.
Po technicke strance jsou to samozrejme auta dobra, ale to proste k alespon prijatelnym prodejum nestaci. Je to smutne, ale je to tak.
Na druhou stranu se mi nelibi, to neustale trefovani se do Hondy jako takove.
Ta spolecnost je zdrava, sobestacna a inovativni. Rozhodne si nezaslouzi bezduche kritizovani jen kvuli Cive. Honda neni jen Civic.
Avatar - white label
Honda
| 1. 6. 2013 14:53
Naprosto souhlasím, tady je krásně vidět, že i fanoušek značky může disponovat racionalními neazaslepenými názory. Pokud jde o mě, pak jestli se do někoho/něčeho trefuju, tak to určitě není Honda jako taková, ale King, jako "nástěnkář", za kterého Honda logicky nemůže. Honda (na rozdíl od Kinga) nikde netvrdí, že design (a technika) Civicu 9.g. obecně udává směr pro ostatní automobilky, to by pak asi těžko dělala "sebereflexně" facelift už po dvou letech. Honda naštěstí opravdu není jen aktuální Civic a hlavně to nejsou jen automobily. Jak už jsme se spolu shodli, motorky dělá Honda stále skvělé, stejně tak nemám nejmenší problém koupit si od Hodny třeba benzínový elektroagregát, sněžnou frézu, sekačku, nebo motor ke člunu. Takže já s Hondou, jako takovou, problém nemám, ale na tom jsme se my dva shodli už v minulé diskusi, kde jsi byl Migem naivně označen za Hondafanatika, s čímž jsem rozhodně nesouhlasil, viz i má reakce na něj.
Dřív (pro mě osobně!) byl Civic nejvážnějším konkurentem Golfa. Prostě jako první alterntiva mě ke Golfu nenapadl Kadett/Astra, nebo Escort, ale ani Corolla, ale právě Civic, a to jak designem, tak zajímavou technikou, jako např. dokonalá manuální převodovka, kterou má mimochodem Honda dodnes. Škoda, že toho skutečně špičkového nezůstalo na Civiku podstatně víc.
Avatar - King
Honda
| 1. 6. 2013 22:02
Jéje, skoro jsi mě dohnal k slzám, to je vážně super, že proti Hondě nic nemáš a máš problém jen s fanatickým Kingem. >:D To jasně naznačuje tvůj první příspěvek do zdejší diskuze, která do té doby byla věcná a k tématu a jistě nějakým zázrakem z mé (i z jiných) strany prostá hlášek "Honda je nejlepší na světě, kam se hrabe ten koncernovej šmejd". Pokud jsi už zapomněl, bylo to "Zase ty tvoje staré známé mokré sny, špione!", což překvapivě nebylo na mě. Ale holt máš na tom hate listu asi ještě další lidi, které pak častuješ provokativními jedovatými plivanci. Prostě diskutér na úrovni :-! :yes:

Pokud tvrdím, že Honda patří ke značkám, které udávají trendy v současném designu, je to stejný názor, jak tvůj, že audi má nejlepší interiéry. Na tom se shodnem, na designu např. Civicu se třeba shodnu s někým jiným. Akorát teda nevím, jestli nejsi kvůli tomu svému názoru také fanatik Audi (tedy v teoretické rovině, jasně, že jsi). Že si pleteš evropský a faceliftovaný evropský Civic, ponechám raději bez komentáře.

Jinak tedy Civic a alternativa ke Golfu - dobrá haluz. >:-[] >:-[] Těžko bys hledal filozofií odlišnější auta. Ale to jen dotváří tvůj celkový obraz mimoně. Takže si příště prosím rozmysli, jestli budeš zase plevelit slušnou diskuzi provokacemi a omez se na situace, kdy můžeš debatě něco přinést. Je mi jasné, že to tvůj výskyt zde minimalizuje, ale mám pocit, že to nikomu vadit nebude. :-|

Někdy se podívám, jak "válíš" v jiých tématech. Třeba překvapíš... :-) Přiučit se třeba můžeš u MT a jeho věcné diskuze na úrovni. :yes:
Avatar - white label
Honda
| 2. 6. 2013 02:48
Takže ten politik-nástěnkáš se potvrzuje, k demagogii se přidává ztráta paměti. >:-[]
Já jsem snad tebe hned v tom prvním příspěvku nezmiňoval? A co bylo potom tohle:
"Podle šúšú číhá špičková technika Hondy už léta za dveřmi, podle Kinga zase sbírá Honda jednu cenu (hlavně za design) za druhou a určuje trendy a směr ostatním (marně tápajícím) automobilkám ..."
Tím Kingem jsem asi myslel M. Jacksona, že jo? >:D
Ty ses v tom smyslu vyjádřil v předešlých diskusích a u "šušu" to tady nebylo poprvé. Nikde tu v diskusi netvrdím, že ty jsi jediný zdejší zaslepený Hondafanatik, ale zareagoval jsi z vás dvou ty, takže logicky dál diksutuji s tebou, nikoli s ním.
Komicky trapná je tvoje márná snaha udělat ze mně značkového fanatika tvého formátu, chápu, že by to ulevilo tvému "svědomí", ale máš smůlu. Nikde o Audi netvrdím (tak jako ty o Hondě), že obecně udává směr ostatním automobilkám, a interiéry Audi jsem zmínil v souvislosti s tvou adorací interiérů Acury (sám přitom jinde píšeš o příkladu, kdy je to jen lépe vybavený Accord), ale opět jsem nepoužil absolutní výraz "nejlepší". Prostě nejsem nástěnkář tvého formátu a nemám žádný problém přiznat, že jsou věci, která dělá přímá konkurence (např. BMW) lépe (a třeba o manuálech Hondy jsem se pochvalně vyjádřil už dříve a nikoli poprvé), stejně jako to nemá problém přiznat Dinar v případě BMW. Podobně nemáme potřebu mít cokoli s logem jakékoli značky na avataru. Mě žádná značka při výběru nového vozu neomezuje. Moje další auto nemusí být nutně VW/Audi, nebo BMW, moje další auto musí být především kvalitní v rámci své třídy a musí aktuálně vyhovovat mým požadavkům a představám o něm, nikoli o jeho logu automobilky. Zároveň je jasné, že žádné auto nebude nikdy nej ve všem a ani nebude obecně udávat směr všem ostatním. Proto i takový Dinar nemusí mít jen BMW, ale reálně třeba VW, nebo Volvo. Potom si podobné značkové nástěnkáře klidně dobíráme a baví nás to, teda aktuálně hlavně mě.
Napsal jsem jasně, že svého času byl pro mě osobně Civic první alternativou ke Golfu, nikde jsem ale nepsal nic o tom, že tyto dva vozy bylym jako jednovaječná dvojčata.
To, že jsi mě označil za mimoně jen proto, že jsem byl schopen vybírat mezi Golfem a Civicem přesně dokazuje tvou značkovou zabedněnost. Ty jsi totiž jako nástěnkář Hondy nedokážeš ani představit, že normální člověk si prostě klidně může vybírat např. Golfem a Civicem, každý ale naštěstí není tak hluboce poznamenaný. Tenkrát mi vyšel Golf jako celkově nejpovedenější evropský kompakt a Ciivic jako nejpovedenější mimoevropský zástupce. Každý z nich byl hodně jiný a každý z nich mě oslovoval něčím jiným, ale byly to auta mezi kterými nebylo snadné se rozhodnout (což je pro tebe zřejmě nepředstavitelné), na rozdíl od dnešní situace. Může se stát, že to půjde časem dolů vodou s Golfem a se Civicem naopak zpátky nahoru a karty se obrátí, ale já si můžu (sice jako "mimoň") znovu vybrat bez ohledu na značku, kdežto ty "musíš" mít (za každou cenu) Hondu.

P.S. Od MT se uč především ty, já s jeho názory dlouhodobě (až na velmi vzácné vyjímky) souhlasím a často máme i obdobný vkus. Navíc je to přesný opak "nástěnkáře" a vůbec se mu nedivím, že ho tvoje nevídaná naivita párkrát pobavila, zvlášť tvůj "přesvědčivý" názor na vztah amíků k marketingu, to byla perla hodna "zlaté palmy".
Avatar - King
Honda
| 4. 6. 2013 16:33
Ne, mne si opravdu ve svém prvním příspěvku nezmiňoval, až v tom druhém, jenž byl obdobně rejpavý, což mimochodem potvrzuje to mnou výše zmíněné. A pokud je provokatér navíc mimoň, tak to je opravdu smrtící kombinace...

To s tím mimoněm jsi úplně nepochopil, to byl celkový obraz tvého automobilového rozhledu na kavárenské úrovni, Civic a Golf byl jen zlatý hřeb. Charakterizoval by ses se svou koncernovou a německoprémiovou orientací snad nějak jinak? Eurobejček? Eurodrzek? >:-[] S googlem umí hledat každý, ale holt je to od skutečných znalostí poznat. ;-)

A co se toho zbytku týče, to nemělo chybu, odhalil jsi mě až na dřeň, nemáš doktorát z psychologie? >:D Myslím, že kdybych ti řekl, že z mých tří aut je Honda jen jedna, přičemž to není ftekový céro, ale rodinný vůz a že moje komunitní aktivity se rozhodně neomezují na Hondu, asi bych ti způsobil šok s trvalými psychickými následky. Tak ti to raději říkat nebudu. :-)
Honda
| 1. 6. 2013 17:31
Design je nicméně hodně subjektivní pohled. Shodneme se na tom, že Accord a Legend jsou moc krásná auta. Dokonce design Accordu (předchozí 7G) se mi natolik líbí, že jsem mu odpustil to, že jde o sedan (chtěl jsem praktičtější liftback, už se mi to v minulosti na Primeře párkrát hodilo) a koupil si ho i přes nepraktickou karoserii.

Nemyslím si, že by nový Civic byl nějak škaredé auto, určitě ale byly předchozí generace (5G-8G) hezčí. Mi se nový Civic v podstatě nelíbí jen při pohledu zezadu nebo lehce šikmo zezadu. Zboku, zepředu, šikmo zepředu... nemám nic proti. Osobně se mi docela líbí Insight, jen musí mít nějakou pěknou barvu (modrou, červenou, bílou) a vyšší výbavu se 16" koly.

Také se mi nelíbí to trefování do fanoušků Hondy, stejně jako do "koncernistů", přesněji řečeno to kritizování zaslepenosti do jedné značky, když kritizující sám je zaslepený do jiné.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku