To že sa niekomu nejaké konkrétne auto páči je v poriadku. A je jedno, či to je Duster, Fabia, C5, X6, CLS alebo neviem čo...
Problém nastáva až vtedy, keď sa snaží svoj názor a vkus vnucovať druhým...
hmm, no to sa necuduj :-) - ked ho tu niekto tak vehementne obhajuje a je schopny/a ho uviest este aj v debate na temu predaja Luxusklase ;-)
...ozaj, uz si si objednala novy kus toho "posledneho poctivo vyrobeneho" auta? >:D
SOUHLASím :yes::-)
PS: Velmi správná (a "zajímavá") poznámka, jak některé vozy "vyvolávají emoce" (násobně větší než jiné ca "stejné"). Mimochodem také NEtuším proč..
PPS: V některých lidech (zde) třeba (a VELKÉ) "emoce" vyvolá(vá)třeba Citroën C5 V6, no CHÁPETE to (někdo)? :-)
PPPS: Také u vás tak prší? Tady LEJE již dva 2 "nonstop" :-|
Téměř pozoruhodný MOTORový "vkus" (po W12 V10 Tdi :-)
Vzhledem co je o tom motoru "VWšeobecně známo" nelze kamaráda nazvat jinak než HRDINOU :yes:;-)
PS: Takže on ten V10Tdi má dokonce DVA plusy? Krom "sympatického" počtu válců (bohužel s nic moc výkonem) dokonce i "slušně" chrochtá? :-)
Kolega si po 6.0 W12 pořídil 5.0 TDI. Docela obdivuju jeho odvahu. Dneska mně v tom svezl a musím říct, že zvuk motoru mně dost překvapil, na to že je to PD chrochta...
Veľmi s tebou nesúhlasím a neodpustím si ironickú poznámku nie na Teba, ale tak všeobecne.
Prečo toľko ľudí irituje to, že si niekto kúpi X6, X5 a podobné autá ???
Prečo týchto ľudí odsudzujú ?
Však tu bola Lada Niva, Jeep Wrangler, Range Rover a prečo zrazu taká nenávisť k modelom napríklad X5, ale popritom nikto nič nepovie oproti RangeRoveru, s ktorým snáď iba pol percenta majiteľov ide do terénu ???
Je to skrytá závisť, že na takéto auto nemajú, alebo čo je to ?
Krutá realita je taká, že každému sa musia páčiť hlavne autá, na ktoré finančne má.
S autami je to rovnaké ako s ženami. Niektoré sú krásne a niektoré sú "svojim spôsobom krásne".
Nikto predsa nenúti človeka kúpiť s X6, keď sa mu nepáči :-)
Podľa mňa si ľudia, ktorí na tieto autá nemajú, ich zbytočne glorifikovali na niečo zlé, hriešne alebo neviem čo :-)
To, že si ich ľudia kupujú nekomentujem, lebo je to ich vec.
To, že sa takéto ne-terénne autá predávajú, svedčí o genialite výrobcov, že sa dokázali vcítiť do tajných túžob zákazníkov a tieto autá navrhli tak, že sa predávajú doslova ako teplé rožky. Je skôr na hanbu tradičných výrobcov, že im niekto druhý vyfúkol zákazníkov.
Sú iba dve cesty:
- ala Saab - bezpohlavné autá bez invencie niekoľko desaťročí - výsledok krach
- automobilky počúvajúce požiadavky zákazníkov a vyrábajúce tradície búrajúce automobily
Ani Porsche nevyžilo z famóznej 911 a prekvitá vďaka Cayene :-)
P.S. To, že sa nejaké auto dobre nepredáva nesvedčí o tom, že zákazníci majú zlý vkus. Svedčí to o tom, že sa vyrobca a netrafil sa do vkusu zákazníkov :-!
P.P.S. A ešte téma "fajnšmekri", to je preboha kto ??? Ďaľší samozvaní kritici, "bychaři" a im podobní ? Kategória na smiech...
O převlečenosti vím moc dobře a napadne to asi každého, kdo se na Phaetona podívá. Tvou zmínku o 2.0TDI jsem moc nepochopil vzhledem k tomu, že jsem o něm v souvislosti s Ph. nepsal.
Phaeton je převlečená A8 D3. Na stejném základu stavěl Bentley Continental (současné verze stojí na MLB stejně jako A8 D4). A 2,0 TDI v něm určitě nenajdeš - dávají se do něj jen šesti- a osmiválce. Jediný rozdíl je, že Audi staví na hliníku, VW (a Bentley) na oceli, takže si museli auto překopat.
Víš ono je to jednoduché. Už jsi dvakrát nahlášen za vyvolávání flame. Nyní je čas na ostatních a neboj, lidi z auto.cz už si na tebe dávají bacha.
Btw když už jsme u toho, proč si kupovat něco jako Phaeton? Nechci jen vyšperkovaný Golf, když mám v kapse 3 míče na pořádný auto. Chci limuzínu, která mi bude dělat "parádu" před kanceláří, před vilou. Jdu tedy do autosalonu Audi a svezu se A8, jdu do BMW a svezu se 7er a pak najednou zakopnu, padnu na hlavu načež mne přejede kombajn a jdu tedy do VW a tam mají co? Zoufalého Passata s 2.0TDI s brutálními 125kw...no VAU. Ikdyby mne ten kombajn přejel ještě dvakrát, tak si tu slátaninu od VW ani nemohu vyzkoušet a já mám 3 míče na kartě a chci odjet do týdne s nádhernou limoškou a ne čekat, až někde vysadí další strom a začnou mi vyrábět auto.
Hlavne, ze vznikl dalsi clanek ne? >:-[] Co na tom, ze 1 prodany kus ty % muze hodne zmenit :-) Kdyby ty prodeje byly aspon 10x vetsi, uz by to melo prece jen vetsi vypovidaci hodnotu.
Za vznik tohoto clanku :no:
V nadväznosti na nadpis článku- skutočným prepadákom nie je CL-ko (geniálne auto zo starej školy pre fajnšmekrov) ale vkus dnešnej konzumnej spoločnosti. Zlámal by som paprče tomu, čo začal trend zbytočných ne-terénnych áut.
Že dnes rýchlozbohatlík spraví väčšiu frajerinu v "originálne" bielej X6 než v CL-ku v jednej vete popisuje všetko, čo je zle s dnešným automobilovým priemyslom.
Nie, nie si.
Nedavno sme tu mali clanok o tom, ako nemecka premia valcuje korejsku premiu v okoli Soulu. Ze to bolo cele postavene na tom, ze redaktor bud nepochopil, alebo ucelovo interpretoval, statistiku, vadilo mnohym.
Ale Bloomberg a Reuters s tym maju podobny problem :-)
Neúspěšný, avšak věřím, že určitě ne nepovedený...No a pokud jde o mou jasnou volbu, bychařit si zde nedovolím...Jen musím poznamenat, že sedmička na té fotce vypadá úchvatně. Tohle mi sedí víc než eSko. A trochu mě mrzí (ne)prodeje XJ.
když kupec pošle požadavek na auto v podobné konfiguraci do DE, zjistí, že je schopen klidně ušetřit pár set tisíc... takže aut v téhle kategorii se možná prodá daleko víc, jen se o tom nedozvíme.
Pan Adam Novák sa minulý víkend podobne snažil spamovať na hyundaiclube. Po pár príspevkoch dospal ban IP adresy. Tu su mu infantilné príspevky tolerované :no:
Ostatní jsou auta, kterých se v daném měsíci neprodal ani jeden kus, ale v předchozích se něco prodalo. Konkrétně půjde o XJ a Equus. Asi aby jim seděly počty kvůli podílům.
Cesko a Slovensko su tak male, ze ako vidno, tak ani toho "novinara" asi nebavi napisat v 1 vete ktore boli tie zvysne 3 auta predane v ramci tejto triedy... :-!
Kedze vieme aky je stav, ze staci 1 objednavka z nejakeho ministerstva a cely rebricek je hore nohami ani ja sa tu neidem nejako rozplyvat nad horeuvedenymi skutocnostami...ale...
Ale 1 ale tu predsa len je : A8 - predanych 8ks - ziadna slava :-! , z toho 5x nafta, 3x benzin ( lebo vraj hybrid predany nebol A8 ziaden ). - to, ze 3 z 8 zakaznikov zvolilo benzinovu A8 je sympaticke a ma to asi co docinenia s tym, ze atmo 4,2 nahradil 4,0 TFSi, ktory ma este fajnovejsie uzivatelske spravanie, viac sily, viac High-Tech, mensia spotreba...opravte ma niekto ak sa mylim, ale zvysne benzinove motorizacie mi pripadaju ako menej pravdepodobne - 3,0 kompresor?, alebo W12?...hmmm, asi nie ;-) - aj ked tu mi to fakt zavana nejakou statnou objednavkou, nakolko zrovna statna sprava (aspon u nas donedavna ) preferovala benzinove motory...
Hlavne nech uz je tu ten FL, potom sa tie cisla hadam trosku zdvihnu aj u A8-y ;-)
Jsem jediny, komu prijde smesne, ze se zde dela statistika na cislech v radu jednotek kusu? Jeste k tomu dejme graf a prolozte to trendovym polynomem alespon 7. radu.
Ty vídáš Adame lidi v bílých láštích velmi často, viď..........? A bílou kombinézu, takovou tu svěrací, taky máš, co?
Jojo, na psychiatrických klinikách bývá velmi čisto, javorové parkety jsou normou, jsou velmi dobře odhlučněné a v jejich okolí jsou rozsáhlé parky plné stromů.
Tyto "továrny bývají velmi velmi tiché až na občasné výkřiky, ale i ty jsou velmi dobře odhlučněné, skoro bys o té továrně ani nevěděl.......
Podíl ruční práce je tam velmi vysoký, chovance je třeba zaměstnat. O čištění odpadních vod v blázincích nic nevím, ale jistě to mají dobře vyřešené.
Bravo Bohnice, Jihlavský ústav "na Kopečku" a další....
...v této třídě je jasná volba VW Phaeton. Něco o jeho továrně:
Ve výrobních halách vládne naprostá čistota a po podlaze z javorových parket chodí špičkoví montéři v bílých kombinézách. Továrna je také velmi ekologická. Díky dokonalé zvukové izolaci neproniká z výrobní haly téměř žádný hluk, v okolí továrny rostou stovky stromů a čištění odpadních vod je na vysoké úrovni. Luxusní limuzína Phaeton se tedy vyrábí pomocí nejmodernějších technologií s vysokým podílem ruční práce.
BRAVWO PHAETON :yes::yes::yes::yes:
...se vyvíjí v tomto segmentu prodej v letošním roce. Stejně tak se dá očekávat,že od příštího měsíce se začnou karty obracet ve prospěch jedné hvězdy... :-)