Malibu se příliš dobře neprodává, i proto na trh již brzy vstoupí jeho modernizovaná verze. Aktuální generace tohoto sedanu se začala vyrábět na podzim roku 2011.
Základní motorizací se stal nový benzinový čtyřválec 2.5 Ecotec s přímým vstřikováním a start-stop systémem, který je kombinován s přepracovaným šestistupňovým automatem. Výkon motoru činí 145 kW, točivý moment pak 253 N.m, což je o 2 kW a 6 N.m méně než u dosavadní 2,5litrové jednotky.
[odkaz]
A kde je ten starý 2,5 litrový motor??? Protože je rozdíl mít 2,4 a 123 KW nebo 2,5 a 145 KW.
Podle mě jeden z nejpovedenějších FL za poslední dlouhou dobu. Tedy co se vzhledu týče, víc samozřejmě nemohu posoudit. Dříve nudná a bezpáteřní příď se zkrátka nehodila k hezky střiženému pozadí.
Nyní nastala vzhledová rovnováha :yes: Z estetického hlediska trefa :-!
Přesně tak. Testovací jezdec je "jen panák", který řekne jak to jezdí a příp. co by bylo dobré udělat, aby to jezdilo líp. Rozhoduje ale někdo zcela jiný...
A třeba zmiňovaná Škoda musela sáhnout k podobnému kroku už pár měsíců po zahájení prodejů. To není (jen) o protestech zkušebních jezdců, ale o odhadu trhu a zaměření produktu.
Tak v první řadě mám zakázaný flash a obecně plug-iny (mohu si je selektivně zapnout, když chci). To vyřeší většinu problémů. Mohu mít klidně dva tisíce tabů.
Navíc pro ACZ mám nějaké specifické úpravy z doby, kdy jim tahle nová verze moc dobře nefungovala. Žádné reklamy, text má velikost a šířku, která mi vyhovuje. Až budu mít náladu, udělám něco s tou jejich hrůznou galerií. Na to se nedá dívat.
Původně jsem ho nechtěl, konec konců nic neplatím. Ale na stařečkovi s AMD Sempron to už vyloženě bez Adblocku nešlo. Na ostatních zařízeních mi to začíná lézt na nervy také. Buď to řve, zakrývá celý web nebo dokonce ani nelze zavřít (na mobilu).
Je jistě velmi chvályhodné, že se výrobce odhodlal k tak rychlé inovaci, ale je velká chyba, že je vůbec potřeba. Jakmile se totiž u nového modelu ukáží takto zásadní chyby (že je třeba přenastavit podvozek!), tak už to většinou u potenciálních zákazníků zaseje semínko nedůvěry... Nabízí se otázky, jak podvozek Malibu vlastně při vývoji ladili, jak to, že zkušební řidiči proti původnímu nastavení neprotestovali, jak je možné, že se v této nevyhovující podobně dostal do výroby atd...
Jinak i zvenku je na té karoserii vidět, že na zadním sedadle bude hodně těsno (velmi krátké zadní dveře). Ztenčování opěradel je jen zoufalá snadha odvrátit prostorový průser (stačí si vzpomenout na podobné inovace u Octavie I). Jakmile je prostě u rodinného auta nedostatečný rozvor, je zle... Naštěstí Škoda se již poučila a třeba u Octavie III a Rapidu je místo pro nohy zadních pasažérů královské, tak snad tímto směrem bude pokračovat i i novou Fabií....
já chápu, že musí na webu něco vydělat, ale tady je to brutál, horší než porno snad >:D
Mně nejvíc vadí, že se mi při vstupu na auto.cz rozhučí notebook a seká se mi tu často scrollování a to mám docela slušný stroj (Core i5,4gb ram, ATI HD5650) po čerstvé instalaci win7 ;-\
Nemám pocit, že vzhled byl problém Malibu, ani že by jej nějak zvlášť vylepšili. Ale pořád pěkné...Celkově docela důkladná modernizace, tak snad pomůže...
nevim kam to napsat ale mohly by zdější admini zrušit tu reklamu na vw Gti ? začina mě to pěkně s*at a nebaví mě to pořad čumět na ten neměckej šmejd děkuju :-)
je skutocne mizeria ale stale je to napriklad viac ako kizashi... co som necakal.... facelift urcite velmi nepomoze ale snad nastupca uz bude uspesnejsi.... ved taky cruze sa predava v eu relativne slusne na pomery znacky tak preco by to nemohlo slapat aj malibu
Predpokladám že im len skrátili sedáky aby to vyzeralo vzdušnejšie...
Chcelo by to predlžiť rázvor o takých 5cm
Inak je Malibu dobré auto a vpredu je jeden z najlepších (podľa mňa) posedov v strednej triede , netlačí žiaden široký panel , sedáky dobre podopierajú stehná a výhľad z auta je tiež na vysokej úrovni . Vzadu je však veľmi málo miesta , asi tak na úrovni Fábie a priestor nad hlavou je dosť stiesnený , takže chcelo by to rozhodne väčší zásah ako len tam dať nové sedadlá ;-)