Novinky
To je zase titulek "podivné", co je na tomhle podivnýho? Čekal jsem něco ve stylu SsangYongu nebo podobně, ale tohle má šmrnc. Sice je jasný, že Čínani zase opisovali, ale znám spoustu ošklivějších aut a spousta se jich pořád prodává i u nás, viz např. Roomster nebo Lodgy. Když zůstanu u SUV, tak ošklivější než tohle jsou i X1, X3, Tiguan, GL, CR-V nebo ASX.. a popravdě řečeno slovo podivné si řeknu, když potkám na silnici Rapida..
Auto CZ = bulvár
pro autoCZ je jediný normální design VW/Audi/Škoda vše ostatní je nenormální až podivné .........
pro autoCZ je jediný normální design VW/Audi/Škoda vše ostatní je nenormální až podivné .........
pri vsetkej ucte k redaktorom .... vobec nepride podivny ... to auto vyzera prave ze celkom fajn a zaujimavo ale podivne urcite nie 😉 .... mne to pripomina trosku toyotu urban cruiser [odkaz] svojimi proporciami aj tvarom 😉
Otázka je za co to bude evropský zákazník kupovat, když prakticky všechny výrobky, které kupujeme, jsou Made in China...
Vypadá to líp, než všechny rendlíky a šílený Rumunster. Na designu toho auta by mi jen vadila ta francouzská tlama a digitální tachometr. Nic víc se z těch obrázků usoudit nedá.
Vypadá to líp, než všechny rendlíky a šílený Rumunster. Na designu toho auta by mi jen vadila ta francouzská tlama a digitální tachometr. Nic víc se z těch obrázků usoudit nedá.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Já bych měl paradoxně obavu o ceny, pokud roste kvalita a mají se splnit všechna ta (často debilní) nařízení EK, bude cena dost vysoká a pokom je skutečně otázka, zda si to někdo koupí.
Design mi nepřijde podivný, naopak, je to docela hezké a zajímavé, třeba to je ta správná cesta ............
Je podivné, že se EU nebrání těmto smradům. Na co vlastně EU máme? Hračky, domácí spotřebiče, teď auta... Pamatuje na záběry z výroby interiérových plastů v kterési čínské "automobilce" před cca 3 roky zde na ACZ? Od té doby se možná technologie zlepšila, ale kvalita substrátů a samotných plastů nikoliv.
Great Wall e😜anduje do Evropy (?), ale jejich výroba v Bulharsku skomírá. Dělají stále 3-4 vozy denně, a protože zájem o ně je stále zanedbatelný, odběratelé nemají čím platit za dodaná auta. Jasně, trh je v krizi, ale záměr byl dodávat levná auta. Jednak nejsou tak levná, aby odpovídala koupěschopné poptávce, a jednak jejich kvalita stále straší... Good luck!
Tedy - podle něj - hlavní vlna by měla přijít z Číny - tedy jestli se nějaká vlna bude konat .......... začíná se mi to zdát dost nepravděpodobné.