Novinky
KANKUNEN
0
Vypadá to dobře, bez japonských hranatých nárazníků, ale podoba na M6 kombi je příliš velká.
_MT_
0
Tak podobnost jsem očekával. Přední pohled se mi celkem líbí, ale ten zadek nic moc. Já ty zadky M3 prostě nemusím a tenhle není výjimkou. Uvidíme, jak bude vypadat skutečná podoba.
Choochoo
0
Souhlas s temi zadky, predky OK, ale zadky jsou slabsi. Predek je dle meho podobny M6 az moc.
KANKUNEN
0
I tak, zadek M3 už měl svůj styl a o zrůdnost se rozhodně nejedná. Čekám spíše mix nových modelů, ale stále aby to navazovalo na M3 minulých generací.
Nicco
0
cela predna kapota je opticky nesumerna so zvyskom, tak tipujem ze to je len fotomontaz prebrata z M6
Individualita
0
Já jsem naprosto spokojený a něco takového jsem očekával. Mazda stejně jako další automobilky našla svou tvář a hodlá jí propagovat na všech svých modelech. :yes:
Ta současná nová 6 i CX 5 jsou povedené. Mazda je po dlouhé době v zisku. A jestli takto bude vypadat nová řada tři.... tak proč ne. Daleko hezčí než ostatní japonská a korejská konkurence....
Mazde sa poslednou dobou darí a robí pekné autá , toto vyzerá len ako dobrý photoshop
To isté bolo aj u nás keď sa špekulovalo o podobe OIII , tiež vychádzali v Časopise rôzne fotky ktoré sa od reality líšili ..
[odkaz] vs. [odkaz]
Osobne sa nechám prekvapiť a dúfam že to spredu trochu odlíšia od M6 😉
To isté bolo aj u nás keď sa špekulovalo o podobe OIII , tiež vychádzali v Časopise rôzne fotky ktoré sa od reality líšili ..
[odkaz] vs. [odkaz]
Osobne sa nechám prekvapiť a dúfam že to spredu trochu odlíšia od M6 😉
Jsem hodně zvědavej na váhu Mazdy 3. Už Mazda 6 má fantastickou hmotnost. Navíc 6ka vypadá opravdu dobře. A prý se s ní i skvěle jezdí to jsem zatím bohužel neměl tu čest....
...v této třídě je jasná volba [odkaz]
BRAVWO ŠKODA!!! :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
BRAVWO ŠKODA!!! :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Mě by opravdu zajímalo jestli si skutečně takový bezmozek (těžko se tomu dá uvěřit) nebo jsi provokatér. V druhém případě bych volil fyzický trest jednou týdně.
Hodláš snad pochybovat o tom, že je v této třídě jasná volba Škoda Rapid?
A co Oktávka? na tu si pozapoměl? To je přeci klenot nižší střední!! neznalče! 😊
Mluv za sebe, Škoda Octavia je střední třída 😉
Kdopak ti to řekl? >😁 Včera mi to potvrdil i sám pan prodejce, že je to konkurent Focusu a tudíž nižší střední 😄
Lže, Škoda nemůže přiznat, že Octavia je lepší než Superb, Passat, Phaeton nebo A8!!! 😄
>😁 Já se také divil, ale prý nemam šanci poznat vlečnou náparavu >😁
Octavia, Passat - střední
Superb - vyšší střední
Phaeton, A8 - luxusní
Superb - vyšší střední
Phaeton, A8 - luxusní
Octavia...nemá třídní zařazení! V základních verzích sbírá zákazníky lowcostu, v nejvyšších pak umí zastoupit i státnickou limuzínu. VW na ni nemá odpověď! 😉
Ještě ho v tom podporuj ! >😒]
Jsem šťastnej, že jsem byl osvícen ve středním věku, přijít to ještě o chvilku později, už bych na to nikdy nemusel přijít a podpořit Adama v jeho boji! 😄
Takže tě osvítil žák základní školy?😁 Co bereš? chci to taky😁
Kdokoliv může ukázat tu správnou cestu, nehledě na věk, společenský postavení, pohlaví, rasu nebo náboženský vyznání :-! 😄 :yes:
Kdepak jsi na této informaci byl? Máš nějakej podklad pro takové tvrzení?
Viz níže já v 11😁3
Podle délky karoserie se dělí třídy? Ano, je to jeden z faktorů, ale ne jediný a Octavie je jasným vozen nižší střední třídy, i když samozřejmě na jeho horních velikostním okraji. Zeptej se ve škodovce, tam mají jednoznačnou odpověď.
Podle metodiky EU ano 😉
metodiky EU? Ona nám unie rozděluje auta do tříd na základě metodiky? Kde jsi na tom byl? Koukni na prodeje automobilů u nás a zjistíš, kam se Octavie řadí - do nižší střední třídy! 😉 A basta.
SDA, JATO, bestsellingcarsblog.com, všichni řadí Octu do střední 😉
Pro vývoj naší společnosti by mělo docházet k určité selekci, aby nedošlo k úplné degradaci lidstva. Někteří jedinci by nesměli vyjadřovat své názory a v rozmnožování by jim mělo být zabráněno kastrací. Možná by pak zbylo více času na lidi jako MT, který za své znalosti a názory zasluhuje pouze uznání.
Neodpověděl jsi mi na otázku, a seš agresivní, lidi jako ty by měli zavřít do vězení, máš násilnické sklony, nechtěl bys navštívit svého psychologa?
Máš pravdu, jenže problém je v tom, že s člověkem normálně uvažujícím se můžeš rozumně domluvil, jenže na méně uvažujícího platí pouze hrubá síla. Domluva není možná a proto ve společnosti slušných lidí dokáže beztresně jeden postižený jedinec dělat škodu do doby než vzbudí u ostatních agresi a je potrestán způsobem, který pochopí a to je fyzický trest.
To není pravda, násilí vede k válkám, já pouze prosazuji svůj názor, ale ne za cenu násilí. Např. ve Švýcarsku již pochopili, že násilí k ničemu nevede. Trestáním těch, co mají jiný názor, se vracíme do minulých tísíciletí.
Ano! I v Afghánistánu se přestane již brzo bojovat zbraněmi a začne boj vedený verbálně a maximálně kulturně! Tak to má být!
hele vem to s rozumem. Vysvětlím ti to, to musíš i ty sám pochopit...
Jsi blbec. To chápeš a doufám, že o tom se se mnou přít nebudeš. A jako blbec si najdeš ženu, která musí být také blbec. Jinak přece spolu nemůžete být. S tou ženou budeš mít tři až pět dětí (blbci mají vždycky hodně dětí). No a blbec+blbec nemůže mít děti chytré, ale zase jenom blbce. Každé z tvých dětí (počítejme 5 blbců) bude mít dalších 5 blbců a tak dále. A teď si spočítej, kolik blbců dokážeš vyplodit během řekněme tří generací. To je přeci strašné....
No uznej sám, nejsi vhodný kandidát na kastraci??
Jsi blbec. To chápeš a doufám, že o tom se se mnou přít nebudeš. A jako blbec si najdeš ženu, která musí být také blbec. Jinak přece spolu nemůžete být. S tou ženou budeš mít tři až pět dětí (blbci mají vždycky hodně dětí). No a blbec+blbec nemůže mít děti chytré, ale zase jenom blbce. Každé z tvých dětí (počítejme 5 blbců) bude mít dalších 5 blbců a tak dále. A teď si spočítej, kolik blbců dokážeš vyplodit během řekněme tří generací. To je přeci strašné....
No uznej sám, nejsi vhodný kandidát na kastraci??
To neni pravda blbec+blbec není jednoznačně také výsledek blbec. Je to sice hodně pravděpodobné, ale vyjímky se stávají. Nicméně, dkyž se takové rodině (blbec+blbec) narodí dítě, nemusí být nutně blbec, ale může být silně determinováno prostředím, v kterém vyrůstá a proto se z něj blbec stane >😁
Jistě, ale i zde jsou výjimky. Navíc není v nikde (kromě auto.cz) napsáno, že jsem blbec. V demokratických zemí má každý právo na názor, a kastrují se pouze zločinci, a zvířata (a to pouze nemocná a neposlušná). Já ani do jedné kategorie nespadám.
Tak to je na dlouhé povídání. Nejdřív si musíme určit definici slova blbec. Já pokládám definici slova blbec jako hloupý. A to je velice tvrdý ořech. Musím uvést nezpochybnitelný fakt, že jsem se v těžké konkurenci dostal na gymnázium. Dále jsem kvůli přílišné chytrosti přeskočil 2. třídu. Dítě chci mít ale jen 1, protože vzhledem k současné vládě kapitalismu bych 5 dětí neuživil.
Uživil, čím víc dětí, tím méně práce. 😄
Definice blbce
"Blbci jsou všude a s blbostí se setkáváme na každém kroku. Nikdo však pořádně neví, co to znamená a jaké to má vlastnosti. Pokud chceme na blbost nějak reagovat, je dobré vědět, jestli se nejedná o projev nepřátelství, manipulace, nebo jde opravdu a výhradně jen o blbost."
Hele, každopádně s tím gymplem ti gratuluju. To se každému nepodaří... :yes:
"Blbci jsou všude a s blbostí se setkáváme na každém kroku. Nikdo však pořádně neví, co to znamená a jaké to má vlastnosti. Pokud chceme na blbost nějak reagovat, je dobré vědět, jestli se nejedná o projev nepřátelství, manipulace, nebo jde opravdu a výhradně jen o blbost."
Hele, každopádně s tím gymplem ti gratuluju. To se každému nepodaří... :yes:
Už je mi to jasné... prostě ti chybí to, co ses měl naučit ve druhé třídě... pak už to šlo z kopce >😁
Tak s takovou inteligencí jak ty píšeš, pokuď to je ovšem pravda z příspěvků to tak nevypadá, uživíš celé stádo volů.
Nadaváš na kapitalismus, ale kdyby tu byl stále socialismus tak by ses nikdy toho tvé vysněného vozu nedočkal,
Ty vážně nevíš co říkáš, sepíšu tvé bláboly a udělám biografii.Ty seš asi vážně tak chytrej, až ses z toho pomátl.
Nadaváš na kapitalismus, ale kdyby tu byl stále socialismus tak by ses nikdy toho tvé vysněného vozu nedočkal,
Ty vážně nevíš co říkáš, sepíšu tvé bláboly a udělám biografii.Ty seš asi vážně tak chytrej, až ses z toho pomátl.
Nějak se ti popletly třídy. Rapid je konkurence Dacie Logan, P301 a spol. Konkurence pro Mazdu 3 je spíš Golf a Octavia.
Tak abychom si to ujasnili. Všichni které jsi vyjmenoval, si navzájem konkurují, s výjimkou Octavie. Ale přesto Ti děkuji za to, že ses neuchýlil kvůli jinému názoru k násilnickým sklonům, jako ostatní diskutéři.
Tebe tu někdo bil? Tak to prrrr... To se nedělá. Málokdo si umí uvědomit jak je OIII široce rozkročená.
a) lehkostí ovládání a manévrovatelností strčí i v městských uličkách do kapsy Pandu
b) cenovej rozsah dovolí zničit jakoukoliv možnou myšlenku na vůz nižší střední a to včetně golfovýho etalonu
c) rozsahem výbavy, prostoru a stylem strčí do kapsy nejen střední, ale i vyšší střední a nebál bych se jí postavit i proti na FL čekající A8 nebo stávajícímu BMW7
d) mutace s názvem RS na běžných silnicích (na okruhy nikdo z vás nejezdí) strčí do kapsy i plakátově-ikonickou M5, o RS6 nebo E AMG se ani nemá smysl byvit
e) Ferrari a Porsche může být rádo, že Škoda neuvažuje o verzi RS-R, která by zadupala do prachu i 911 nebo F430
a) lehkostí ovládání a manévrovatelností strčí i v městských uličkách do kapsy Pandu
b) cenovej rozsah dovolí zničit jakoukoliv možnou myšlenku na vůz nižší střední a to včetně golfovýho etalonu
c) rozsahem výbavy, prostoru a stylem strčí do kapsy nejen střední, ale i vyšší střední a nebál bych se jí postavit i proti na FL čekající A8 nebo stávajícímu BMW7
d) mutace s názvem RS na běžných silnicích (na okruhy nikdo z vás nejezdí) strčí do kapsy i plakátově-ikonickou M5, o RS6 nebo E AMG se ani nemá smysl byvit
e) Ferrari a Porsche může být rádo, že Škoda neuvažuje o verzi RS-R, která by zadupala do prachu i 911 nebo F430
>😒] >😒] :yes: Adam je rád že mu konečne niekto rozumie
Ano, o tom se s tebou klidně i budu hádat. 8-s
Jistě. Předkládám proto své argumenty😒br />
1. Škrabka na led ve výku od nádrže (nemá nikdo ve třídě)
2. fantastické motory (má pouze Golf, Leon, A3 a Beetle).
3. Obrovský zavazadlový prostor (největší ve třídě)
4. Levné náhradní díly (pouze Golf, Leon, A3 a Beetle - část náhradních dílů shodná s vozy ŠKODA
5. Závist sousedů (pouze Golf, Leon, A3 a Beetle)
6. Česká, a tudíž i kvalitní a spolehlivá značka
Tak to je ve zkratce 6 základních argumentů. Máš nějaké? Pokud ano, můžeme se dále bavit.
2. fantastické motory (má pouze Golf, Leon, A3 a Beetle).
3. Obrovský zavazadlový prostor (největší ve třídě)
4. Levné náhradní díly (pouze Golf, Leon, A3 a Beetle - část náhradních dílů shodná s vozy ŠKODA
5. Závist sousedů (pouze Golf, Leon, A3 a Beetle)
6. Česká, a tudíž i kvalitní a spolehlivá značka
Tak to je ve zkratce 6 základních argumentů. Máš nějaké? Pokud ano, můžeme se dále bavit.
Zapomněl jsi Value for money v každým ohledu, nepřekonatelnej design a zpracování za který by se nemusel stydět Rolls. Jízda připomíná něžnou chůzi Gejši. Protiargument najdeš těžko, vypíšou ho sem jen neználci olizující plakáty z anglickejch časáků!
A když už jsme u nich...stačí se podívat na test Yetiho od JC v TG! Na to není žádná odpověď, cizelování perfektního se stalo již v MB tradicí!
A když už jsme u nich...stačí se podívat na test Yetiho od JC v TG! Na to není žádná odpověď, cizelování perfektního se stalo již v MB tradicí!
Ty mě dneska zabiješ! Prej ,,Jízda připomíná něžnou chůzi Gejši" >😁 >😁 >😁
Mě zas dostalo Adamovo vÝko nádrže >😁
No já myslím, že tím výčtem šesti argumentů se už Adam definitivně odkopal. Zřejmě vysokoškolský student sociologie/psychologie a jeho práce za kterou dostane červený diplom. Protože dát na první místo škrabku pod vÝkem je prostě bomba! >😁
Připadá vám snad, že to výčko je z igelitu? Ne, je z pevné oceli, proto je vyloučené, aby to bylo víčko! 😄
Tak nevím, jestli si děláš prču nebo to je myšleno vážně.
Škrabka jako výhoda? Myslíš tu škrabku v neuzamykatelném víčku nádrže?
Fantastické motory, to je taky složitější, v Rapidu jsou staré verze EA111 a ne modernizované EA211 jako v Golfu a dalších. Jejich spolehlivost je velkou neznámou. Velký zavazadlový prostor je výhodou o tom žádná.
Levné náhradní díly? Myslíš že jsou levnější jak u konkurence? Koukni do ceníků a uvidíš, že tomu tak není, doba levných dílů na Škodovky je ta tam. DNes jsou díly stejně drahé jako u konkurence.
Závist komentovat nehodlám, jen se usměju 😄
A proč by neměla být 😒br /> 1) malá šířka, designový problém vzhledu "jezevčíka" a s tím spojený stísněný pocit v interiéru (na šířku)
2) kvalita materiálů, "tvrdoplast" kam se jen podíváš a čehokoliv se dotkneš
3) motory - buď slabý třííválec nebo spekulativně spolehlivé motory 1,2 TSi staré generace EA111.
4) velmi tvrdý podvozek
5) vyšší cena v poměru k výbavě a konkurenci
Chci tím říct, že v nižší střední třídě je mnoho lepších vozů, než je Rapid. I tak má samozřejmě u nás úspěch zaručen. Je to přece "česká" škodovka a tak jde všechna logika stranou 😉
Škrabka jako výhoda? Myslíš tu škrabku v neuzamykatelném víčku nádrže?
Fantastické motory, to je taky složitější, v Rapidu jsou staré verze EA111 a ne modernizované EA211 jako v Golfu a dalších. Jejich spolehlivost je velkou neznámou. Velký zavazadlový prostor je výhodou o tom žádná.
Levné náhradní díly? Myslíš že jsou levnější jak u konkurence? Koukni do ceníků a uvidíš, že tomu tak není, doba levných dílů na Škodovky je ta tam. DNes jsou díly stejně drahé jako u konkurence.
Závist komentovat nehodlám, jen se usměju 😄
A proč by neměla být 😒br /> 1) malá šířka, designový problém vzhledu "jezevčíka" a s tím spojený stísněný pocit v interiéru (na šířku)
2) kvalita materiálů, "tvrdoplast" kam se jen podíváš a čehokoliv se dotkneš
3) motory - buď slabý třííválec nebo spekulativně spolehlivé motory 1,2 TSi staré generace EA111.
4) velmi tvrdý podvozek
5) vyšší cena v poměru k výbavě a konkurenci
Chci tím říct, že v nižší střední třídě je mnoho lepších vozů, než je Rapid. I tak má samozřejmě u nás úspěch zaručen. Je to přece "česká" škodovka a tak jde všechna logika stranou 😉
Děkuji za vyjádření slušného názoru. Škrabka je Simply Clevwer řešení, a tudíž chytré 😉
Co se týče spolehlivosti motorů, znám několik příkladů těchto motorů, a pohoda. Stačí se nechovat jako prase 😉
Levné náhradní díly jsou
1) Seděl jsem v Rapidu, a nemohu s tím souhlasit
2) To mi nevadí
3) TSI je spolehlivý motor, akorát není blbuvzdorný 😉
4) Já jsem se cítil komfortně, jel jsem
1,2 TSI ambition
5) Na to má ŠKODA právo, snad nechceš srovnávat kvalitu francouzské trojice (C-elyssée, 301, Fluence) s Rapidem >😁
Ale zatím máš ze všech nejkvalitnější argumenty, a slušné, a za to Ti dávám :yes: :yes: :yes:
Co se týče spolehlivosti motorů, znám několik příkladů těchto motorů, a pohoda. Stačí se nechovat jako prase 😉
Levné náhradní díly jsou
1) Seděl jsem v Rapidu, a nemohu s tím souhlasit
2) To mi nevadí
3) TSI je spolehlivý motor, akorát není blbuvzdorný 😉
4) Já jsem se cítil komfortně, jel jsem
1,2 TSI ambition
5) Na to má ŠKODA právo, snad nechceš srovnávat kvalitu francouzské trojice (C-elyssée, 301, Fluence) s Rapidem >😁
Ale zatím máš ze všech nejkvalitnější argumenty, a slušné, a za to Ti dávám :yes: :yes: :yes:
Chytré možná, ale to je výhoda? To je prostě jen jedna věc do katalogu, přínos žádný.
Spolehlivost jak jsem psal je zatím otázkou, jestli vůbec byl problém s rozvody vyřešen nebo ne, nechme to na budoucnost. D9ly sou stejně levné jako u konkurence. To není výhoda, to je normální stav.
Sedni si do Rapidu a pak přesedni do Fluence. Uvidíš ten markantní rozdíl. Přesedneš-li z Fabie, nic nepoznáš. To, že ti nevadí tvrdé plasty neznamená, že to tak je dobře. Právě naopak. Dříve interiér, jenž neměl měkčené plasty, byl označen za naprostý propad, lůzu. Dnes se z tvrdoplastu dělá přednost. Kam jsme to dospěli?
Takže problém s motory TSi měli jen blbí lidé? Pokud toto chceš tvrdit, pak zřejmě o problému příliš nevíš. I sama automobilka chybu přiznala, takže to asi problém blbců nebude.
Samozřejmě, že to srovnávat chci, když budeš tvrdit, že Rapid má nejkvalitnější materiály, pak jsi třeba Fluence nikdy neviděl. Jinak si to nedovedu představit, měkčený plast palubní desky, ve výplni dvěří lze dokonce kromě plastu nalézt i látku apod.
Spolehlivost jak jsem psal je zatím otázkou, jestli vůbec byl problém s rozvody vyřešen nebo ne, nechme to na budoucnost. D9ly sou stejně levné jako u konkurence. To není výhoda, to je normální stav.
Sedni si do Rapidu a pak přesedni do Fluence. Uvidíš ten markantní rozdíl. Přesedneš-li z Fabie, nic nepoznáš. To, že ti nevadí tvrdé plasty neznamená, že to tak je dobře. Právě naopak. Dříve interiér, jenž neměl měkčené plasty, byl označen za naprostý propad, lůzu. Dnes se z tvrdoplastu dělá přednost. Kam jsme to dospěli?
Takže problém s motory TSi měli jen blbí lidé? Pokud toto chceš tvrdit, pak zřejmě o problému příliš nevíš. I sama automobilka chybu přiznala, takže to asi problém blbců nebude.
Samozřejmě, že to srovnávat chci, když budeš tvrdit, že Rapid má nejkvalitnější materiály, pak jsi třeba Fluence nikdy neviděl. Jinak si to nedovedu představit, měkčený plast palubní desky, ve výplni dvěří lze dokonce kromě plastu nalézt i látku apod.
TSI v Rapidu není stejný TSI co v nové Oktávce...
Stísněná je i Oktavia III oproti Oktavii II natožpak Rapid. Včera přímé porovnání a přesedání z obou aut. Nehledě na porovnání se střední třídou.
Materiály jsou nic moc, stejně tak levnější dojem z interiéru O III oproti OII, tvrdé plasty.
P.S. Tys jel ? Vždyt nemáš řidičák >😁 A bez řidičáku ti předváděšku nepujčej >😁 Nebo to už svezou i dítě co přijde do salonu?😁
Nepiš si do svých vzorů GTIho.. ten má narozdíl od tebe rozum 😄
Stísněná je i Oktavia III oproti Oktavii II natožpak Rapid. Včera přímé porovnání a přesedání z obou aut. Nehledě na porovnání se střední třídou.
Materiály jsou nic moc, stejně tak levnější dojem z interiéru O III oproti OII, tvrdé plasty.
P.S. Tys jel ? Vždyt nemáš řidičák >😁 A bez řidičáku ti předváděšku nepujčej >😁 Nebo to už svezou i dítě co přijde do salonu?😁
Nepiš si do svých vzorů GTIho.. ten má narozdíl od tebe rozum 😄
Já to vím 😉
P.S. Vezl mě bratr 😉
P.S. Vezl mě bratr 😉
Adame ! Pokud budeš psát víko s tvrdým y, tak ti ten gympl nikdo neuvěří !
Tak jsem se jednou spletl. Nemusíš z toho hned dělat vědu 😉
1. Veko nádrže sa dá otvoriť , takže ti škrabku nejaký sused raz-dva uchmatne
2. Fantastické ?! V prípade TSi to ešte nemôžeš tvrdiť , uvidíme aké sú spoľahlivé .
3. V prípade OIII Využiješ ho raz za rok keď náhodou ideš na dovolenku , alebo sa sťahuješ . Inak tam vozíš vzduch , alebo bordel .
4.Najlacnejšie , výrobcom (hlavne neznačkových) sa to oplatí vyrábať vo veľkom množstve a tím pádom idú náklady na výrobu dole , pretože je po nich dopyt .
5.Závisť ?! Ja osobne ľuďom s vymenovanými autami rozhodne nezávidím . Ale závisť sa môže overiť počtom škrabancov na aute , čím ich je viac , tím väčšia závisť
6. Na konštrukcii sa Česi podieľajú pod dozorom príslušníkov SS z Wolfsburgu , vy ste vlastne len montéri , tak ako aj my na Slovensku
+ 7. Tieto autá sa najviac kradnú tz. drahá poistka a večný strach o auto .
2. Fantastické ?! V prípade TSi to ešte nemôžeš tvrdiť , uvidíme aké sú spoľahlivé .
3. V prípade OIII Využiješ ho raz za rok keď náhodou ideš na dovolenku , alebo sa sťahuješ . Inak tam vozíš vzduch , alebo bordel .
4.Najlacnejšie , výrobcom (hlavne neznačkových) sa to oplatí vyrábať vo veľkom množstve a tím pádom idú náklady na výrobu dole , pretože je po nich dopyt .
5.Závisť ?! Ja osobne ľuďom s vymenovanými autami rozhodne nezávidím . Ale závisť sa môže overiť počtom škrabancov na aute , čím ich je viac , tím väčšia závisť
6. Na konštrukcii sa Česi podieľajú pod dozorom príslušníkov SS z Wolfsburgu , vy ste vlastne len montéri , tak ako aj my na Slovensku
+ 7. Tieto autá sa najviac kradnú tz. drahá poistka a večný strach o auto .
1. Tak ji ukradneš z jiného Rapidu/O3
2. Mohu to tvrdit - motory z Rapidu jsou prověřené 😉
3. Co Ty víš, co se Ti může stát?
4. Já to vím, ale to je i u konkurence 😉
5. To je garážovwá pravda
6. To není pravda
7. To není problém vozu 😉
2. Mohu to tvrdit - motory z Rapidu jsou prověřené 😉
3. Co Ty víš, co se Ti může stát?
4. Já to vím, ale to je i u konkurence 😉
5. To je garážovwá pravda
6. To není pravda
7. To není problém vozu 😉
1) Jednou tě chytnout, useknu ti ruce, středověk měl v lecčems výhodu...
2) Rapid je na trhu půl roku a ty tvrdíš, že motory jsou prověřené, to jsi na ro přišel jak? Kolik jsi s ním najel? Jo vlastně nic, já zapomněl.
Zbytek nemá cenu řešit.
2) Rapid je na trhu půl roku a ty tvrdíš, že motory jsou prověřené, to jsi na ro přišel jak? Kolik jsi s ním najel? Jo vlastně nic, já zapomněl.
Zbytek nemá cenu řešit.
To fakt musi byt nejake mentalni postizeni. Je mi te lito. Ale je mi lito i nas ostatnich, ze tyhle vyrony (protoze jinak se to nazvat neda) musime snaset, pokud tedy nechceme nadobro opustit auto.cz ...
Když se Ti moje příspěvky nelíbí, tak na ně nereaguj. Já také nereaguji na tvoje příspěvky.
Co keby si tie prispevky uplne prestal pisat? Nikto by na teba takto nereagoval.
Diskuse je od toho, aby se vyjadřovaly svoje názory.
Opakovany debilny nazor je uchylka a chorobny exhibicionizmus, nie nazor.
Je jasne, ze mas tu svoj vzor, ktoremu sa to ticho toleruje, ale on to vie vhodnejsie podat.
Je jasne, ze mas tu svoj vzor, ktoremu sa to ticho toleruje, ale on to vie vhodnejsie podat.
Máš důkaz že je můj názor debilní? Protože jinak je to bezmocné plácání nesmyslů >😁
Šialenstvo sa definuje ako opakovanie tej istej činnosti s očakávaním že sa zmení výsledok. Pokiaľ teda do každej diskusie píšeš že Škoda vyrába najlepšie autá na svete s očakávaním že ju všetci začnú chváliť, si asi šialený! >😒]
Toť môj amatérsky posudok.
Toť môj amatérsky posudok.
Ono sa totiž na tie tvoje výplody fantázie nedá nereagovať >😒] :no:
a dyt ty chces reakce. proto tady onanujes na verejnym miste. jses pacient.
Milá redakce, co takhle BAN ?
Prosim, napiš mi dle čeho soudíš, že je Oktávie III vozem střední třídy, ještě nikdy si to tady nikomu nezdůvodnil. Chci důkaz. Všichni, včetně novinářů, prodejců i automobilových statistik řadí Oktávku do nižší střední kam patří a to i přes její nesporné kvality.
Octavia - délka 4659 mm
MB C - délka 4581 mm
BMW 3 - délka 4531 mm
AR 159 - délka 4660
MB C - délka 4581 mm
BMW 3 - délka 4531 mm
AR 159 - délka 4660
Dovolím si opravit😒br />
BMW3 4624mm
M-B C 4591mm
Ale to na tom nic nemění a pokud vezmeme nejprodávanější motorizace i u prémie (2,0-2,2 nafta), patří OIII jednoznačně mezi ně!
BMW3 4624mm
M-B C 4591mm
Ale to na tom nic nemění a pokud vezmeme nejprodávanější motorizace i u prémie (2,0-2,2 nafta), patří OIII jednoznačně mezi ně!
Právě si nám vysvětlil, že např. Opel Astra ST je střední třída. Si opravdu tak dementní, že považuješ tvůj výplod za důkaz?
Předlož argumenty, a pak tvrď, že jsem dementní. Já jsem narozdíl od tebe předložil argumenty pro umístění Škody Octavia do střední třídy 😉
A já ti předložil argument, který tvůj vyvrátil. Oznámil si nám, že Octavia je ve střední třídě pouze díky svému rozměru v podélném směru. Jakožto inteligent musíš přeci vědět, že střední třída není dána pouze délkovým rozměrem. Čím je tedy ještě dána střední třída?
Nepopíráš tedy, že Focus kombi, Astra kombi jsou ve střední třídě?
Nepopíráš tedy, že Focus kombi, Astra kombi jsou ve střední třídě?
U nich rozměr nehraje roli, jde o komplex vlastností, které prostě a jednoduše nemají... 😄
Jenže nemůžeš dát Astru kombi, Focus kombi + jejich sedany do střední, a hatche nechat v nižší střední, to bys pak také mohl dát Fabii Combi do nižší střední >😁
A právě proto milej zlatej je tohle všechno Nižší střední >😁 Takže velikostní poměry ti nevyšly, teď mi napiš jiné argumenty, které řadí Oktavii III do střední třídy s timhle neuspěješ. Tak šup šup, psal si že máš volno ze školy, tak se snaž! >😁
Ale Octavia je střední, protože délka je větší než prémie střední - a Astra není ve střední, protože základní model (hatchback) v délce nestačí 😉
Ale Astra sedan je delší než prémie, takže dle tvé logiky musí být ve střední! Já chci jiné argumenty, ty které mě mají přesvědčit, tohle mě nepřesvědšilo. Auta rostou, najdi si vývoj velikostí automobilů ve svých třídách a pochopíš proč je ta Oktávka větší 😄 Ted prosím nějaké pádné arguemnty.
Ovšem dělá se to podle základního modelu 😉
Nedělá, pořád si mi neodpověděl, tyto vozy jsou podobně veliké ve stejné třídě. Prosim, uveď pádný argument, tyhle pádné nejsou. Délka vozu odpovídá jeho karoserii, karoserie hatchback je kratší než liftback a vychází to z její podstaty. Porovnáme-li porovnatelné a to kombi ku kombi či sedan ku liftbacku, vychází nám rozměrově stejné vozy. Ještě ti poradím jednu věc, než délka vozu se do určení třídy vozu uvádí častěji rozvor a ten má Astra HATCHBACK větší (2685 vs 2667) než OCTAVIA LIFTBACK I KOMBI. Focus HB 2640 tzn o 27mm kratší. Takže dle tebe jasná střední třída 😄 . Uveď pádné argumenty a přestan plácat kolem. S velikostí vozu si neuspěl.
Vůbec tomu nerozumíš 😉
Ovšem to byl naprosto pádný a usvědčující argument z vaší nepravdy 😉
Ty seš ale hlupáček >😁
Máš nedostatek argumentů 😉
Nemyslíš, že ta délka by mohla být rozdílností v typu karosrie? Jakou karoserii má Octavia a jakou Astra? Kde ta Octavia délku nahnala? Podej konečně pádný argument, za celý den sem se nasmál dost, ale už mě to nebaví 😄
Ford Focus Sedan - Délka 4534, rozvor 2648
Octavia III liftback i kombi - délka 4659, rozvor 2667
Opel Astra sedan - 4658, rozvor 2685
No... >😁 Takže Focus i Astra v sedanu jsou jasná střední co?😁😁
A teď ještě zástupci střední třídy mainstreamová trojka nejběžnějších zástpců.
Kombiky😒br /> Mondeo - 4837 délka 2850 rozvor
Superb - 4838 délka 2761 rozvor
Passat - 4771 délka 2712 rozvor
Všechna čísla v milimetrech
To ještě taky pro ukázku, kdy si mi tu tvrdil, že Superb je vyšší střední a Mondeo střední 😄
Tak co? Prosím další argumenty, tyhle ti nevyšly 😄
Octavia III liftback i kombi - délka 4659, rozvor 2667
Opel Astra sedan - 4658, rozvor 2685
No... >😁 Takže Focus i Astra v sedanu jsou jasná střední co?😁😁
A teď ještě zástupci střední třídy mainstreamová trojka nejběžnějších zástpců.
Kombiky😒br /> Mondeo - 4837 délka 2850 rozvor
Superb - 4838 délka 2761 rozvor
Passat - 4771 délka 2712 rozvor
Všechna čísla v milimetrech
To ještě taky pro ukázku, kdy si mi tu tvrdil, že Superb je vyšší střední a Mondeo střední 😄
Tak co? Prosím další argumenty, tyhle ti nevyšly 😄
Superb je vyšší střední, dokonale smázne i A6 😉
Viz výše já, jsou na světě jedinci s kterýma domluva není možná. Všichni tady víme kde je pravda, však jeden jedinec tvrdí svou a je přesvědčen, že ostatní jsou vedle.
Jen nás sere >😁
[odkaz]
postup nápravy je možný
postup nápravy je možný
Nebo taky
[odkaz]
[odkaz]
Ovšem toto je trestný čin pokusu o vraždu!!! Kdybych řekl mámě, ať na tebe podá trestní oznámení, zavřou Tě, takže mně můžeš děkovat že jsem hodný a neudělám to 😉
A je máma aspon pěkná? >😁
Špatně jsi mě pochopil. Vím jak takový mladý hoch dnes může trpět zahálkou a sedět u počítače takovou dobu není pro organismus vy vývinu zdravé. Takže jsem ti jen chtěl doporučit třeba takové kamenictví či písmomalířství jako koníček. Jistě by ti to přišlo k duhu a nejeden pozůstalý by ti za to ještě zaplatil!
Tak ze současné generace japonských hatchbacků asi nejpovedenější a nejméně kontroverzní design. Uvidíme naživo, ale u mě dobrý. Za předek podobný 6ce jsem rád, CX-5 totiž nějak naživo nefungunguje, tak snad to tady bude lepší a to i vzdadu, trochu ten sklon C-sloupku připomíná Lancer, což se mi nelíbí, ale doufám, že výsledný dojem bude lepší.
Odkaz na autoblog.com, je tam odfotený aj interiér [odkaz]
tak našťastie tie maskované fotky napovedajú, že nová mazda 3 bude vyzerať skôr ako na obrázkoch britského auto e😜ress (odkaz v článku) a nie ako na titulnom obrázku tohoto článku :yes:
ten zadok totižto na tejto titulnej fotke vyzerá katastrofálne disharmonicky a až príliš lancerovsky. celkovo mi táto fotka pripadá ako zlepenec viacerých áut bez štipky estetiky (ako celok myslím).
ten zadok totižto na tejto titulnej fotke vyzerá katastrofálne disharmonicky a až príliš lancerovsky. celkovo mi táto fotka pripadá ako zlepenec viacerých áut bez štipky estetiky (ako celok myslím).
Pokud udrží současné markanty v proporčních měřítcích nižší střední (přední, zadní svítilny (hlavně zadní - bez asijských očí, mazda "úsměv"), tak to bude hodně fotogenické auto, tak jako její starší a větší sestra 6ka.
:yes:
:yes:
bude dizajnovo ako mensia 6tka ... a novy megane bude zase zvacsene clio.... nova doba... auto k autu ako vajce k vajcu... problem rozlisit ;-\ tym netvrdim ze mazda 3 bude skareda... 😉 len sa trosku straca jedinecnost a charizma daneho auta ked sa auta tej istej znacky lisia medzi sebou len rozmermi a nicim inym 😉
pri pohlade na tie vlnovky na prednom blatniku si clovek len povzdychne ... zlaty hyundai 😉
pri pohlade na tie vlnovky na prednom blatniku si clovek len povzdychne ... zlaty hyundai 😉
Zaplať pánbů, že existují ještě automobilky, které dovedou udělat pěkné auto bez těch zbytečně pokroucených plechů, plastů a lamp.
Mazda k nim už bohužel nepatří ...
Mazda k nim už bohužel nepatří ...
No, velké překvapení se nekoná... nicméně jak se mi klenuté blatníky na šestce líbí, tak u trojky mám pocit, že tu trošku chybí protiváha v podobě masivnějšího zadku. Je to jako kdyby zkrátili šestku o metr. Tak uvidíme naživo... trojka v kombíku, pokud vůbec bude, by mohlo být zajímavé auto.
tvrdim to iste... bude to taka kratsia mensia 6tka... co je trosku skoda.... vytraca sa dizajnova jedinecnost ked sa auta lisia medzi sebou uz len dlzkou ... som rad ze rio nie je zmenseny ceed a optima zase velky ceed... paci sa mi ked sa modely trosku lisia od seba navzajom :yes😒br />
uz vidim novu mazdu 2 ... bude to opat zmensena 3ka.... ziadne prekvapko to nebude ;-\
uz vidim novu mazdu 2 ... bude to opat zmensena 3ka.... ziadne prekvapko to nebude ;-\
Mám presne ten istý názor na dizajn a akým smerom to ide. Aspoň viem,ako bude vyzerať budúca M2,M5 a MX-5 ;-\
Nesouhlas..
Myslím,že je to nyní trend mít auta v podobném designu..
Lidi prostě vidí Mazdu!! :yes: 😉
Myslím,že je to nyní trend mít auta v podobném designu..
Lidi prostě vidí Mazdu!! :yes: 😉
Dejme tomu, ale je potřeba mít se na pozoru, protože prvky, které fungují dobře na pětimetrovém autě, nemusí fungovat stejně dobře na kompaktu.
Asi to bude fotomontáž z 6tky kombi, ale přijde mi ten zadek dost těžkopádný, připomíná mi Alfa Romeo Brerra [odkaz]
I na spypics překvapuje předlouhej předek, možná jen optickej klam. Jsem na to zvědavej, ale zdá se mi, že délka hravě překoná stávající generaci.
Což je řekl bych dobře. Mám delší předky rád a navíc M3 potřebuje víc místa uvnitř, ta poslední s tím měla celkem problém.
Horší je, že v tom hatchi to nepůsobí úplně vyváženě, holt by to chtělo ten kombík.
jen aby nedopadla jako současná 3ka.. zprvu se mi hrozně líbila, ale po pár měsících jsem z ní málem zvracel - tak to dopadá když hurá design potkáváte každý den 😒 Díky bohu za designéry VW
Tak jestli se ti nelíbí M6, nebude se ti samozřejmě líbit ani M3. Naštěstí drtivé většině lidí se M6 líbí 😉
Tedy, původně jsem chtěl jen napsat, že mi záď připomíná Lancer Sportback. Ale po přečtení velmi vtipné diskuze mezi žákem (zřejmě) zvláštní školy (možná GTIho mladší bráška) a zbytkem diskutérů mi to nedá se nezeptat: opravdu to myslíte vážně, hoši? >😁 Té ironie je na jednu diskuzi tolik, že se začínám obávat, zda je to ještě pořád jen vtip? >😒]
V rychlosti jsem přelétl diskusi, jasně, vypadá to na COTY století >😁 Snesme to však na reálnou zem a řekněme si to hlavní, řekněme si základní poučku všech znalých milovníků aut, totiž pamatuj: "Když tě zajímá, jak povedený a krásný bude nově nastupující model, stačí se podívat na model... předchozí" - [odkaz] ... 8-s 8-s >😁 :no😒br />
Nečil se, je to známá životní pravda, která se promítá do mnoha přísloví, ostatně nemusíš ani plakat, copak tě někdo nutí si to auto koupit? >😒]
No, dejme si (příslovečné) kontra - [odkaz] [odkaz]
To víš, někdo lítá od zdi kje zdi, někdo zase jezdí jednu generaci golfa za druhou...
BRAVWO VOLKSWAGEN-PORSCHE :yes: :-!
Nečil se, je to známá životní pravda, která se promítá do mnoha přísloví, ostatně nemusíš ani plakat, copak tě někdo nutí si to auto koupit? >😒]
No, dejme si (příslovečné) kontra - [odkaz] [odkaz]
To víš, někdo lítá od zdi kje zdi, někdo zase jezdí jednu generaci golfa za druhou...
BRAVWO VOLKSWAGEN-PORSCHE :yes: :-!
No a já si zrovinka myslím, že se na předchozí model vůbec dívat nemusíš, když tu máš nový hezčí 😉
VW Golf VII je perfektní..ale tato nová Mazda bude slušný konkurent..!! >😒]
Existuje nepřeberné množství vzestupů a pádů. Jako první mě napadá třeba Nissan Primera, který na úspěšné a respektované generace P10 a P11 nedokázal navázat.
Emele, ty nyní používáš "ineistický" argument. Ta Primera je výjimkou, obecně platí horní pravidlo.
Neviem odkedy sa to tak robí, ale vyzerá to nádejne: [odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
BRAVO MAZDA! :yes: :-!
[odkaz]
[odkaz]
BRAVO MAZDA! :yes: :-!
Stejně jako říkám adamu říkám to i tobě pravniku,na tvoje taky VW rady nikdo není u diskuze k mazdě zvědavý.Jdi si na vw a škoda forum a blej tam jak hektor.
No jo, Ondro, kam bys ale potom musel jít se svojí úrovní diskuse ty? Leda na... Hnůj.cz 8-s >😁 :no:
Že to nějak znáš soudní stolice, jedině hnůj tu kydáš ty.Psát o vw k diskuzi ohledně mazdy vážně svědčí o demenci, stejně tak psaní ohledně vw k renaultu a jiným značkám.Ale ty si to nepřiznáš, protože lidé co mají nějakou duševní nemoc si ji prostě nepřiznají.
A použití velkého množství smajlíku je taký pěkný blivajz.
A použití velkého množství smajlíku je taký pěkný blivajz.
Keby auto.cz nedávolo do prekladača každý článok z carscoop tak by sa dozvedeli že : [odkaz] + [odkaz] [odkaz] [odkaz] všetky uhly sedia a mazda by na trojku nikdy nedala rovnaké 19" ako na šestku
Vyzera to lepsie ako niektore doterajsie fotomontaze, dufam, ze sa realna m3 bude na tuto podobat. Interier uz tiez bol odfoteny pocas testovania. Velkou neznamou pre mna ostava zakladna motorizacia a stupne vybav. Benzinovy 2.0 l je len tazko predstavitelny ako zakladny motor, urcite bude nieco pod tym, otazkou zostava co...
V Japonsku je vraj 1.3 Skyactiv G v m2, podla inych zdrojov by mal prijst 1.3 s turbom a montovat sa do m2, m3, cx3 a mx5. To by znamenalo spolahlivy turbobenzin z japonska, co by mohlo byt fajn, predsa len, dvojliter tazko splni dnesne emisne normy pri mensich autach.
Toto auto je v ramci mojich moznosti, t.j. do 20000 EUR, tak ho dost sledujem a som velmi zvedavy, ako to nakoniec dokombinuju. Mam obavy, ze ci mrtvy uhol + jazdne pruhy atd. nebudu len v najvyssej vybave s najvyssim motorom a ci to nebude atakovat cenu m6.
V Japonsku je vraj 1.3 Skyactiv G v m2, podla inych zdrojov by mal prijst 1.3 s turbom a montovat sa do m2, m3, cx3 a mx5. To by znamenalo spolahlivy turbobenzin z japonska, co by mohlo byt fajn, predsa len, dvojliter tazko splni dnesne emisne normy pri mensich autach.
Toto auto je v ramci mojich moznosti, t.j. do 20000 EUR, tak ho dost sledujem a som velmi zvedavy, ako to nakoniec dokombinuju. Mam obavy, ze ci mrtvy uhol + jazdne pruhy atd. nebudu len v najvyssej vybave s najvyssim motorom a ci to nebude atakovat cenu m6.
... naživo vypadá 6 jako velmi zprzněný sedan i kombík. A tak designu Skyactive nevěřím. Technika je určitě vynikající, ale se stávajícím designem nemají u mě mazdy šanci... Bohužel.
Ten předek je dost podobný finální variantě, ale u zadku si tím tak jistý nejsem. Zadek bude vypadat lépe :yes:
Dajme si aj nejake rendery aut VW group😒br />
Tieto auta maju😒br /> - nestarnuci design
- skvelu aerodynamiku
- kvalitne prirodne materialy
- trvanlivu hodnotu
- kolesa si domyslite
Passat: [odkaz]
Cervena Golfu sekne: [odkaz]
Nova Oktavia: [odkaz]
- clovek oceni hlavne velky kufor
Tieto auta maju😒br /> - nestarnuci design
- skvelu aerodynamiku
- kvalitne prirodne materialy
- trvanlivu hodnotu
- kolesa si domyslite
Passat: [odkaz]
Cervena Golfu sekne: [odkaz]
Nova Oktavia: [odkaz]
- clovek oceni hlavne velky kufor