Tak podobnost jsem očekával. Přední pohled se mi celkem líbí, ale ten zadek nic moc. Já ty zadky M3 prostě nemusím a tenhle není výjimkou. Uvidíme, jak bude vypadat skutečná podoba.
Já jsem naprosto spokojený a něco takového jsem očekával. Mazda stejně jako další automobilky našla svou tvář a hodlá jí propagovat na všech svých modelech. :yes:
Ta současná nová 6 i CX 5 jsou povedené. Mazda je po dlouhé době v zisku. A jestli takto bude vypadat nová řada tři.... tak proč ne. Daleko hezčí než ostatní japonská a korejská konkurence....
Mazde sa poslednou dobou darí a robí pekné autá , toto vyzerá len ako dobrý photoshop
To isté bolo aj u nás keď sa špekulovalo o podobe OIII , tiež vychádzali v Časopise rôzne fotky ktoré sa od reality líšili ..
[odkaz] vs. [odkaz]
Osobne sa nechám prekvapiť a dúfam že to spredu trochu odlíšia od M6 ;-)
Jsem hodně zvědavej na váhu Mazdy 3. Už Mazda 6 má fantastickou hmotnost. Navíc 6ka vypadá opravdu dobře. A prý se s ní i skvěle jezdí to jsem zatím bohužel neměl tu čest....
Mě by opravdu zajímalo jestli si skutečně takový bezmozek (těžko se tomu dá uvěřit) nebo jsi provokatér. V druhém případě bych volil fyzický trest jednou týdně.
Octavia...nemá třídní zařazení! V základních verzích sbírá zákazníky lowcostu, v nejvyšších pak umí zastoupit i státnickou limuzínu. VW na ni nemá odpověď! ;-)
Jsem šťastnej, že jsem byl osvícen ve středním věku, přijít to ještě o chvilku později, už bych na to nikdy nemusel přijít a podpořit Adama v jeho boji! :-)
Podle délky karoserie se dělí třídy? Ano, je to jeden z faktorů, ale ne jediný a Octavie je jasným vozen nižší střední třídy, i když samozřejmě na jeho horních velikostním okraji. Zeptej se ve škodovce, tam mají jednoznačnou odpověď.
metodiky EU? Ona nám unie rozděluje auta do tříd na základě metodiky? Kde jsi na tom byl? Koukni na prodeje automobilů u nás a zjistíš, kam se Octavie řadí - do nižší střední třídy! ;-) A basta.
Pro vývoj naší společnosti by mělo docházet k určité selekci, aby nedošlo k úplné degradaci lidstva. Někteří jedinci by nesměli vyjadřovat své názory a v rozmnožování by jim mělo být zabráněno kastrací. Možná by pak zbylo více času na lidi jako MT, který za své znalosti a názory zasluhuje pouze uznání.
Máš pravdu, jenže problém je v tom, že s člověkem normálně uvažujícím se můžeš rozumně domluvil, jenže na méně uvažujícího platí pouze hrubá síla. Domluva není možná a proto ve společnosti slušných lidí dokáže beztresně jeden postižený jedinec dělat škodu do doby než vzbudí u ostatních agresi a je potrestán způsobem, který pochopí a to je fyzický trest.
To není pravda, násilí vede k válkám, já pouze prosazuji svůj názor, ale ne za cenu násilí. Např. ve Švýcarsku již pochopili, že násilí k ničemu nevede. Trestáním těch, co mají jiný názor, se vracíme do minulých tísíciletí.
hele vem to s rozumem. Vysvětlím ti to, to musíš i ty sám pochopit...
Jsi blbec. To chápeš a doufám, že o tom se se mnou přít nebudeš. A jako blbec si najdeš ženu, která musí být také blbec. Jinak přece spolu nemůžete být. S tou ženou budeš mít tři až pět dětí (blbci mají vždycky hodně dětí). No a blbec+blbec nemůže mít děti chytré, ale zase jenom blbce. Každé z tvých dětí (počítejme 5 blbců) bude mít dalších 5 blbců a tak dále. A teď si spočítej, kolik blbců dokážeš vyplodit během řekněme tří generací. To je přeci strašné....
To neni pravda blbec+blbec není jednoznačně také výsledek blbec. Je to sice hodně pravděpodobné, ale vyjímky se stávají. Nicméně, dkyž se takové rodině (blbec+blbec) narodí dítě, nemusí být nutně blbec, ale může být silně determinováno prostředím, v kterém vyrůstá a proto se z něj blbec stane >:D
Jistě, ale i zde jsou výjimky. Navíc není v nikde (kromě auto.cz) napsáno, že jsem blbec. V demokratických zemí má každý právo na názor, a kastrují se pouze zločinci, a zvířata (a to pouze nemocná a neposlušná). Já ani do jedné kategorie nespadám.
Tak to je na dlouhé povídání. Nejdřív si musíme určit definici slova blbec. Já pokládám definici slova blbec jako hloupý. A to je velice tvrdý ořech. Musím uvést nezpochybnitelný fakt, že jsem se v těžké konkurenci dostal na gymnázium. Dále jsem kvůli přílišné chytrosti přeskočil 2. třídu. Dítě chci mít ale jen 1, protože vzhledem k současné vládě kapitalismu bych 5 dětí neuživil.
"Blbci jsou všude a s blbostí se setkáváme na každém kroku. Nikdo však pořádně neví, co to znamená a jaké to má vlastnosti. Pokud chceme na blbost nějak reagovat, je dobré vědět, jestli se nejedná o projev nepřátelství, manipulace, nebo jde opravdu a výhradně jen o blbost."
Hele, každopádně s tím gymplem ti gratuluju. To se každému nepodaří... :yes:
Viděl bych to tak, že po několikátém marném pokusu "přeskočit" 2. třídu ZŠ skončil na škole zvláštní... O působení na gymnáziu se mu už možná někdy zdálo. ;-)
Tak abychom si to ujasnili. Všichni které jsi vyjmenoval, si navzájem konkurují, s výjimkou Octavie. Ale přesto Ti děkuji za to, že ses neuchýlil kvůli jinému názoru k násilnickým sklonům, jako ostatní diskutéři.
Tebe tu někdo bil? Tak to prrrr... To se nedělá. Málokdo si umí uvědomit jak je OIII široce rozkročená.
a) lehkostí ovládání a manévrovatelností strčí i v městských uličkách do kapsy Pandu
b) cenovej rozsah dovolí zničit jakoukoliv možnou myšlenku na vůz nižší střední a to včetně golfovýho etalonu
c) rozsahem výbavy, prostoru a stylem strčí do kapsy nejen střední, ale i vyšší střední a nebál bych se jí postavit i proti na FL čekající A8 nebo stávajícímu BMW7
d) mutace s názvem RS na běžných silnicích (na okruhy nikdo z vás nejezdí) strčí do kapsy i plakátově-ikonickou M5, o RS6 nebo E AMG se ani nemá smysl byvit
e) Ferrari a Porsche může být rádo, že Škoda neuvažuje o verzi RS-R, která by zadupala do prachu i 911 nebo F430
Jistě. Předkládám proto své argumenty:
1. Škrabka na led ve výku od nádrže (nemá nikdo ve třídě)
2. fantastické motory (má pouze Golf, Leon, A3 a Beetle).
3. Obrovský zavazadlový prostor (největší ve třídě)
4. Levné náhradní díly (pouze Golf, Leon, A3 a Beetle - část náhradních dílů shodná s vozy ŠKODA
5. Závist sousedů (pouze Golf, Leon, A3 a Beetle)
6. Česká, a tudíž i kvalitní a spolehlivá značka
Tak to je ve zkratce 6 základních argumentů. Máš nějaké? Pokud ano, můžeme se dále bavit.
Zapomněl jsi Value for money v každým ohledu, nepřekonatelnej design a zpracování za který by se nemusel stydět Rolls. Jízda připomíná něžnou chůzi Gejši. Protiargument najdeš těžko, vypíšou ho sem jen neználci olizující plakáty z anglickejch časáků!
A když už jsme u nich...stačí se podívat na test Yetiho od JC v TG! Na to není žádná odpověď, cizelování perfektního se stalo již v MB tradicí!
No já myslím, že tím výčtem šesti argumentů se už Adam definitivně odkopal. Zřejmě vysokoškolský student sociologie/psychologie a jeho práce za kterou dostane červený diplom. Protože dát na první místo škrabku pod vÝkem je prostě bomba! >:D
Tak nevím, jestli si děláš prču nebo to je myšleno vážně.
Škrabka jako výhoda? Myslíš tu škrabku v neuzamykatelném víčku nádrže?
Fantastické motory, to je taky složitější, v Rapidu jsou staré verze EA111 a ne modernizované EA211 jako v Golfu a dalších. Jejich spolehlivost je velkou neznámou. Velký zavazadlový prostor je výhodou o tom žádná.
Levné náhradní díly? Myslíš že jsou levnější jak u konkurence? Koukni do ceníků a uvidíš, že tomu tak není, doba levných dílů na Škodovky je ta tam. DNes jsou díly stejně drahé jako u konkurence.
Závist komentovat nehodlám, jen se usměju :-)
A proč by neměla být :
1) malá šířka, designový problém vzhledu "jezevčíka" a s tím spojený stísněný pocit v interiéru (na šířku)
2) kvalita materiálů, "tvrdoplast" kam se jen podíváš a čehokoliv se dotkneš
3) motory - buď slabý třííválec nebo spekulativně spolehlivé motory 1,2 TSi staré generace EA111.
4) velmi tvrdý podvozek
5) vyšší cena v poměru k výbavě a konkurenci
Chci tím říct, že v nižší střední třídě je mnoho lepších vozů, než je Rapid. I tak má samozřejmě u nás úspěch zaručen. Je to přece "česká" škodovka a tak jde všechna logika stranou ;-)
Děkuji za vyjádření slušného názoru. Škrabka je Simply Clevwer řešení, a tudíž chytré ;-)
Co se týče spolehlivosti motorů, znám několik příkladů těchto motorů, a pohoda. Stačí se nechovat jako prase ;-)
Levné náhradní díly jsou
1) Seděl jsem v Rapidu, a nemohu s tím souhlasit
2) To mi nevadí
3) TSI je spolehlivý motor, akorát není blbuvzdorný ;-)
4) Já jsem se cítil komfortně, jel jsem
1,2 TSI ambition
5) Na to má ŠKODA právo, snad nechceš srovnávat kvalitu francouzské trojice (C-elyssée, 301, Fluence) s Rapidem >:D
Ale zatím máš ze všech nejkvalitnější argumenty, a slušné, a za to Ti dávám :yes::yes::yes:
Chytré možná, ale to je výhoda? To je prostě jen jedna věc do katalogu, přínos žádný.
Spolehlivost jak jsem psal je zatím otázkou, jestli vůbec byl problém s rozvody vyřešen nebo ne, nechme to na budoucnost. D9ly sou stejně levné jako u konkurence. To není výhoda, to je normální stav.
Sedni si do Rapidu a pak přesedni do Fluence. Uvidíš ten markantní rozdíl. Přesedneš-li z Fabie, nic nepoznáš. To, že ti nevadí tvrdé plasty neznamená, že to tak je dobře. Právě naopak. Dříve interiér, jenž neměl měkčené plasty, byl označen za naprostý propad, lůzu. Dnes se z tvrdoplastu dělá přednost. Kam jsme to dospěli?
Takže problém s motory TSi měli jen blbí lidé? Pokud toto chceš tvrdit, pak zřejmě o problému příliš nevíš. I sama automobilka chybu přiznala, takže to asi problém blbců nebude.
Samozřejmě, že to srovnávat chci, když budeš tvrdit, že Rapid má nejkvalitnější materiály, pak jsi třeba Fluence nikdy neviděl. Jinak si to nedovedu představit, měkčený plast palubní desky, ve výplni dvěří lze dokonce kromě plastu nalézt i látku apod.
TSI v Rapidu není stejný TSI co v nové Oktávce...
Stísněná je i Oktavia III oproti Oktavii II natožpak Rapid. Včera přímé porovnání a přesedání z obou aut. Nehledě na porovnání se střední třídou.
Materiály jsou nic moc, stejně tak levnější dojem z interiéru O III oproti OII, tvrdé plasty.
P.S. Tys jel ? Vždyt nemáš řidičák >:D A bez řidičáku ti předváděšku nepujčej >:D Nebo to už svezou i dítě co přijde do salonu?:D
Nepiš si do svých vzorů GTIho.. ten má narozdíl od tebe rozum :-)
1. Veko nádrže sa dá otvoriť , takže ti škrabku nejaký sused raz-dva uchmatne
2. Fantastické ?! V prípade TSi to ešte nemôžeš tvrdiť , uvidíme aké sú spoľahlivé .
3. V prípade OIII Využiješ ho raz za rok keď náhodou ideš na dovolenku , alebo sa sťahuješ . Inak tam vozíš vzduch , alebo bordel .
4.Najlacnejšie , výrobcom (hlavne neznačkových) sa to oplatí vyrábať vo veľkom množstve a tím pádom idú náklady na výrobu dole , pretože je po nich dopyt .
5.Závisť ?! Ja osobne ľuďom s vymenovanými autami rozhodne nezávidím . Ale závisť sa môže overiť počtom škrabancov na aute , čím ich je viac , tím väčšia závisť
6. Na konštrukcii sa Česi podieľajú pod dozorom príslušníkov SS z Wolfsburgu , vy ste vlastne len montéri , tak ako aj my na Slovensku
+ 7. Tieto autá sa najviac kradnú tz. drahá poistka a večný strach o auto .
1. Tak ji ukradneš z jiného Rapidu/O3
2. Mohu to tvrdit - motory z Rapidu jsou prověřené ;-)
3. Co Ty víš, co se Ti může stát?
4. Já to vím, ale to je i u konkurence ;-)
5. To je garážovwá pravda
6. To není pravda
7. To není problém vozu ;-)
1) Jednou tě chytnout, useknu ti ruce, středověk měl v lecčems výhodu...
2) Rapid je na trhu půl roku a ty tvrdíš, že motory jsou prověřené, to jsi na ro přišel jak? Kolik jsi s ním najel? Jo vlastně nic, já zapomněl.
Zbytek nemá cenu řešit.
To fakt musi byt nejake mentalni postizeni. Je mi te lito. Ale je mi lito i nas ostatnich, ze tyhle vyrony (protoze jinak se to nazvat neda) musime snaset, pokud tedy nechceme nadobro opustit auto.cz ...
Opakovany debilny nazor je uchylka a chorobny exhibicionizmus, nie nazor.
Je jasne, ze mas tu svoj vzor, ktoremu sa to ticho toleruje, ale on to vie vhodnejsie podat.
Šialenstvo sa definuje ako opakovanie tej istej činnosti s očakávaním že sa zmení výsledok. Pokiaľ teda do každej diskusie píšeš že Škoda vyrába najlepšie autá na svete s očakávaním že ju všetci začnú chváliť, si asi šialený! >:-[]
Toť môj amatérsky posudok.
Prosim, napiš mi dle čeho soudíš, že je Oktávie III vozem střední třídy, ještě nikdy si to tady nikomu nezdůvodnil. Chci důkaz. Všichni, včetně novinářů, prodejců i automobilových statistik řadí Oktávku do nižší střední kam patří a to i přes její nesporné kvality.
tu by som si dovolil oponovat. ano, motorizacia je dolezita, ale co spracovanie, prestiz, image OCTAVIE?
ja by som ju do jednej vety s premiou nedaval. skor niekde k Rollsu a Bentley, lenze tam zas velkostne nema konkurenciu; no, je to oriesok...
A já ti předložil argument, který tvůj vyvrátil. Oznámil si nám, že Octavia je ve střední třídě pouze díky svému rozměru v podélném směru. Jakožto inteligent musíš přeci vědět, že střední třída není dána pouze délkovým rozměrem. Čím je tedy ještě dána střední třída?
Nepopíráš tedy, že Focus kombi, Astra kombi jsou ve střední třídě?
To zcela jistě ne, modrý ovál je na In-Kartu ČD a blesk na tramvajenku. Škodu opravíš na každém rohu i přes její nejsofistikovanější technický řešení. ;-)
Jenže nemůžeš dát Astru kombi, Focus kombi + jejich sedany do střední, a hatche nechat v nižší střední, to bys pak také mohl dát Fabii Combi do nižší střední >:D
A právě proto milej zlatej je tohle všechno Nižší střední >:D Takže velikostní poměry ti nevyšly, teď mi napiš jiné argumenty, které řadí Oktavii III do střední třídy s timhle neuspěješ. Tak šup šup, psal si že máš volno ze školy, tak se snaž! >:D
Ale Astra sedan je delší než prémie, takže dle tvé logiky musí být ve střední! Já chci jiné argumenty, ty které mě mají přesvědčit, tohle mě nepřesvědšilo. Auta rostou, najdi si vývoj velikostí automobilů ve svých třídách a pochopíš proč je ta Oktávka větší :-) Ted prosím nějaké pádné arguemnty.
Nedělá, pořád si mi neodpověděl, tyto vozy jsou podobně veliké ve stejné třídě. Prosim, uveď pádný argument, tyhle pádné nejsou. Délka vozu odpovídá jeho karoserii, karoserie hatchback je kratší než liftback a vychází to z její podstaty. Porovnáme-li porovnatelné a to kombi ku kombi či sedan ku liftbacku, vychází nám rozměrově stejné vozy. Ještě ti poradím jednu věc, než délka vozu se do určení třídy vozu uvádí častěji rozvor a ten má Astra HATCHBACK větší (2685 vs 2667) než OCTAVIA LIFTBACK I KOMBI. Focus HB 2640 tzn o 27mm kratší. Takže dle tebe jasná střední třída :-) . Uveď pádné argumenty a přestan plácat kolem. S velikostí vozu si neuspěl.
Ty se musíš naučit chápat fakta. Pokud výrobce svůj model zařadí do nižší střední třídy - použij to jako bernou minci pro své další rozjímání.
Co si z toho vzít? Octavie = auto nižší střední třídy dle Škody Auto CZ a.s. a hotovo ;-)
Nemyslíš, že ta délka by mohla být rozdílností v typu karosrie? Jakou karoserii má Octavia a jakou Astra? Kde ta Octavia délku nahnala? Podej konečně pádný argument, za celý den sem se nasmál dost, ale už mě to nebaví :-)
Viz výše já, jsou na světě jedinci s kterýma domluva není možná. Všichni tady víme kde je pravda, však jeden jedinec tvrdí svou a je přesvědčen, že ostatní jsou vedle.
Ovšem toto je trestný čin pokusu o vraždu!!! Kdybych řekl mámě, ať na tebe podá trestní oznámení, zavřou Tě, takže mně můžeš děkovat že jsem hodný a neudělám to ;-)
Špatně jsi mě pochopil. Vím jak takový mladý hoch dnes může trpět zahálkou a sedět u počítače takovou dobu není pro organismus vy vývinu zdravé. Takže jsem ti jen chtěl doporučit třeba takové kamenictví či písmomalířství jako koníček. Jistě by ti to přišlo k duhu a nejeden pozůstalý by ti za to ještě zaplatil!
Tady se bavíme o mazdě degene, nikdo tu není zvědavý na ty tvoje řidičské rady bez řidičáku.
Já taky nechodím do diskuze ohledně škody a nedělám ty co ty, zpytuj svědomí.Piš normálně a nikdo tě nebude otravovat.Cizí názor nepřijmeš, ale svůj chceš prosadit za každou cenu.
Tak ze současné generace japonských hatchbacků asi nejpovedenější a nejméně kontroverzní design. Uvidíme naživo, ale u mě dobrý. Za předek podobný 6ce jsem rád, CX-5 totiž nějak naživo nefungunguje, tak snad to tady bude lepší a to i vzdadu, trochu ten sklon C-sloupku připomíná Lancer, což se mi nelíbí, ale doufám, že výsledný dojem bude lepší.
tak našťastie tie maskované fotky napovedajú, že nová mazda 3 bude vyzerať skôr ako na obrázkoch britského auto express (odkaz v článku) a nie ako na titulnom obrázku tohoto článku :yes:
ten zadok totižto na tejto titulnej fotke vyzerá katastrofálne disharmonicky a až príliš lancerovsky. celkovo mi táto fotka pripadá ako zlepenec viacerých áut bez štipky estetiky (ako celok myslím).
Pokud udrží současné markanty v proporčních měřítcích nižší střední (přední, zadní svítilny (hlavně zadní - bez asijských očí, mazda "úsměv"), tak to bude hodně fotogenické auto, tak jako její starší a větší sestra 6ka.
bude dizajnovo ako mensia 6tka ... a novy megane bude zase zvacsene clio.... nova doba... auto k autu ako vajce k vajcu... problem rozlisit ;-\ tym netvrdim ze mazda 3 bude skareda... ;-) len sa trosku straca jedinecnost a charizma daneho auta ked sa auta tej istej znacky lisia medzi sebou len rozmermi a nicim inym ;-)
pri pohlade na tie vlnovky na prednom blatniku si clovek len povzdychne ... zlaty hyundai ;-)
Zaplať pánbů, že existují ještě automobilky, které dovedou udělat pěkné auto bez těch zbytečně pokroucených plechů, plastů a lamp.
Mazda k nim už bohužel nepatří ...
No, velké překvapení se nekoná... nicméně jak se mi klenuté blatníky na šestce líbí, tak u trojky mám pocit, že tu trošku chybí protiváha v podobě masivnějšího zadku. Je to jako kdyby zkrátili šestku o metr. Tak uvidíme naživo... trojka v kombíku, pokud vůbec bude, by mohlo být zajímavé auto.
tvrdim to iste... bude to taka kratsia mensia 6tka... co je trosku skoda.... vytraca sa dizajnova jedinecnost ked sa auta lisia medzi sebou uz len dlzkou ... som rad ze rio nie je zmenseny ceed a optima zase velky ceed... paci sa mi ked sa modely trosku lisia od seba navzajom :yes:
uz vidim novu mazdu 2 ... bude to opat zmensena 3ka.... ziadne prekvapko to nebude ;-\
Určitě, zatím z toho co máme k dispozici nemůžeme nic vyvozovat. U CX-5 jsem si říkal, že je to snad první SUV/crossover, o kterém bych snad i uvažoval.
jen aby nedopadla jako současná 3ka.. zprvu se mi hrozně líbila, ale po pár měsících jsem z ní málem zvracel - tak to dopadá když hurá design potkáváte každý den :-( Díky bohu za designéry VW
Tedy, původně jsem chtěl jen napsat, že mi záď připomíná Lancer Sportback. Ale po přečtení velmi vtipné diskuze mezi žákem (zřejmě) zvláštní školy (možná GTIho mladší bráška) a zbytkem diskutérů mi to nedá se nezeptat: opravdu to myslíte vážně, hoši? >:D Té ironie je na jednu diskuzi tolik, že se začínám obávat, zda je to ještě pořád jen vtip? >:-[]
V rychlosti jsem přelétl diskusi, jasně, vypadá to na COTY století >:D Snesme to však na reálnou zem a řekněme si to hlavní, řekněme si základní poučku všech znalých milovníků aut, totiž pamatuj: "Když tě zajímá, jak povedený a krásný bude nově nastupující model, stačí se podívat na model... předchozí" - [odkaz] ... 8-s8-s >:D:no:
Nečil se, je to známá životní pravda, která se promítá do mnoha přísloví, ostatně nemusíš ani plakat, copak tě někdo nutí si to auto koupit? >:-[]
No, dejme si (příslovečné) kontra - [odkaz] [odkaz]
To víš, někdo lítá od zdi kje zdi, někdo zase jezdí jednu generaci golfa za druhou...
Existuje nepřeberné množství vzestupů a pádů. Jako první mě napadá třeba Nissan Primera, který na úspěšné a respektované generace P10 a P11 nedokázal navázat.
Primera jen nejvíc bije do očí. Veletoče se dějí i jinde, třeba Peugeot a jeho hledání ve střední třídě... samozřejmě postupné vyklízení pozic mainstreamu ve vyšší střední... zjevení typu Qashqai, který vlastně předchůdce nemá a dnes hraje první ligu...
opät znama diagnoza... GTI a jeho vysratost z Mazdy... jednoducho toto je uz diagnoza... btw. Viete preco GTI nikdy neochorie? Pretoze aj virus ma svoju hrdost >:D >:D >:-[]
Stejně jako říkám adamu říkám to i tobě pravniku,na tvoje taky VW rady nikdo není u diskuze k mazdě zvědavý.Jdi si na vw a škoda forum a blej tam jak hektor.
Že to nějak znáš soudní stolice, jedině hnůj tu kydáš ty.Psát o vw k diskuzi ohledně mazdy vážně svědčí o demenci, stejně tak psaní ohledně vw k renaultu a jiným značkám.Ale ty si to nepřiznáš, protože lidé co mají nějakou duševní nemoc si ji prostě nepřiznají.
A použití velkého množství smajlíku je taký pěkný blivajz.
Keby auto.cz nedávolo do prekladača každý článok z carscoop tak by sa dozvedeli že : [odkaz] + [odkaz] [odkaz] [odkaz] všetky uhly sedia a mazda by na trojku nikdy nedala rovnaké 19" ako na šestku
Vyzera to lepsie ako niektore doterajsie fotomontaze, dufam, ze sa realna m3 bude na tuto podobat. Interier uz tiez bol odfoteny pocas testovania. Velkou neznamou pre mna ostava zakladna motorizacia a stupne vybav. Benzinovy 2.0 l je len tazko predstavitelny ako zakladny motor, urcite bude nieco pod tym, otazkou zostava co...
V Japonsku je vraj 1.3 Skyactiv G v m2, podla inych zdrojov by mal prijst 1.3 s turbom a montovat sa do m2, m3, cx3 a mx5. To by znamenalo spolahlivy turbobenzin z japonska, co by mohlo byt fajn, predsa len, dvojliter tazko splni dnesne emisne normy pri mensich autach.
Toto auto je v ramci mojich moznosti, t.j. do 20000 EUR, tak ho dost sledujem a som velmi zvedavy, ako to nakoniec dokombinuju. Mam obavy, ze ci mrtvy uhol + jazdne pruhy atd. nebudu len v najvyssej vybave s najvyssim motorom a ci to nebude atakovat cenu m6.
... naživo vypadá 6 jako velmi zprzněný sedan i kombík. A tak designu Skyactive nevěřím. Technika je určitě vynikající, ale se stávajícím designem nemají u mě mazdy šanci... Bohužel.