Novinky
Freemont je asi jedina fiatem preznacena amerika, ktera se v Evrope chytla, dokonce jsou celkem dost videt i u nas v CR, jeho zruseni mi nedava moc smysl. Navic nerozumim tomu, pokud se presunem vyroby do Detroitu zlevni vyroba, tak proc by pak mel byt Freemont naopak drazsi... Celkove je to takovy spekulativni clanek bez nejakych podlozenych zaveru, jakych zde je hafo.
Protože narozdíl od Mexika zackváš clo a dan a další poplatky v ceně každýho auto.
Proto moustan co stojí v usa 500 tis tady stojí 850 >😒] >😁
Proto moustan co stojí v usa 500 tis tady stojí 850 >😒] >😁
Skor si myslim, ze dovod bude ten, ze Detroit je v srackah, Uz tam zije "len" 700tisic ludi, vacsinou Afro, pokladnica je prazdna, tovarne zavrete, prace niet - skoro mi to pripomina Slovensko o 30 rokov, s tym rozdielom, ze mi mame Indianov. Mozno sa chysta dohoda s vladou. Obnovite vyrobu v problemovom Detroite, predame vam Chrysler.
...je dobré auto. Cena dobrá, podľa mňa pekný dizajn (na Dodge, Fiat v tom ani trocu nevidieť), kvalitný interiér, priestor. A v Blave ich jazdí celkom dosť. Len neverte tý, marketingovým rečiam o siedmych miestach. 😉
.... aby místní znalci, kteří mu to posledních 10 let prorokují, nevypadali jak pitomci....
Jinak článek klasika.... 😉 :yes:
Jinak článek klasika.... 😉 :yes:
Tak z puvodniho trojlistku znacek po ukonceni vyroby Lancii a dozivani Alf se spekulaci prodeje znacky koncernu, uz vlastne zbyva jenom Fiat jakozto vyrobce kapesnich vozitek. Realne je dneska Fiat financni skupina vlastnici Chrysler a divizi uzitkovych aut.
přesně tak, motory kupují někde v Číně, elektroinstalaci asi ve výprodeji v Tescu a Maserati a Ferrari jim dávno nepatří, jen o tom Auto.cz zapomnělo napsat :yes: Naprostí zkrachovalci.... Možná bys to mohl rozvést na samostatném blogu, určitě by to mělo ohlas :yes:
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Je to v podstate jediny normalny Fiat co sa da kupit. Sam mam Dodge Journey a to auto by som nedal za nic. Velke, pohodlne, vykonne, paradne vyzera.
Moh bys definovat, co si predstavujes pod pojmem normalni auto?
Myslím že napsal jediný normální Fiat - i když s ním nesouhlasím (z mého pohledu považuji za nenormální Fiat příchozivší 500XL která je jak znásilněná beruška..)
Jinak PKSPKS - co máš v tom Journey za ústřednu, 3.6?
Jinak PKSPKS - co máš v tom Journey za ústřednu, 3.6?
Journey se prodává jen s R4 2,4 a 3,6 V6, takže tam a kor v USA či kanadě je lepší volba ten Pentastar, navíc jezdí i na E85
Ale prodával se i se staršími V6, Barri nevíš jak je to s tím E85 ve Freemontu? Může nebo nemůže?
Jo ale to byla první genera Dodge Journey, tam byl zastaralý 3,5 V6 a pro některé e😜ortní trhy pak ještě 2,7 V6 FlexFuel.
To je otázka na Fiat, motor tak jak byl vyroben a konstruován spalovat E85 umí, ale jestli to pro evropu zablokovali.....
Kžadopádně je tu možnost nechat si dovézt originál z Kanady, tak je použití E85 jisté, stejně jako u Jeepů.
To je otázka na Fiat, motor tak jak byl vyroben a konstruován spalovat E85 umí, ale jestli to pro evropu zablokovali.....
Kžadopádně je tu možnost nechat si dovézt originál z Kanady, tak je použití E85 jisté, stejně jako u Jeepů.
Mam tam 3.6 Pentastar, je to model 2012 uz ten s Fiatackym interierom. A ten motor je super, hudba pre usi. Jedina nevyhoda vysoka spotreba v meste, tam nie je problem sa dostat na 13 - 15l/100km. Inac pri 90km/h to zerie asi 7l/100km a pri 120 km/h 8,5 130km/h 9,5. Co na 2 tonove auto s vyskou s prierezom 2,3m2 nie je zle. A na E85 to chodi super, aj ked +25% spotreba.
Co sa tyka toho "jedineho normalneho Fiatu" tak moje predchadzajuce auto bol Dodge Caliber CRD, tak asi tak ohladom toho co sa mi paci, je to nieco uplne odlisne ako je nejaky Fiat Bravo, Punto a pod...
Co sa tyka toho "jedineho normalneho Fiatu" tak moje predchadzajuce auto bol Dodge Caliber CRD, tak asi tak ohladom toho co sa mi paci, je to nieco uplne odlisne ako je nejaky Fiat Bravo, Punto a pod...
Jestli si myslí, že udělají nějaký model a najednou toho prodaj statisíce, tak to nefunguje. To možná až tak třetí verze se uchytí, do té doby je to spíš test. Navíc zprávy typu, že se Freemont přestane dělat tomu taky moc nedodá, protože to si radši každý koupí něco jinýho, u kterýho má zajištěnou dlouhodobou perspektivu servisu.
Toto je právě úspěch Kia/Hjondé, prostě vtrhli na trh s mnoha modely, s širokou nabídkou, kterou stále rozšiřují. Fiat nabídku jen omezuje a občas sem hodí nějakou kost.
Freemont je aj oblasť v USA 😉
A to nejlepší v něm je z pohledu evropského zákazníka fiaťácké JTD....