A vlastníkem ŠKODA AUTO a.s. je VW a.g. a když se ten rozhodne,že ve Škodě budou vyrábět místo aut třeba syrečky,tak s tím nikdo z českého vedení nic nenadělá.
Jak si můžeš všimnout, vlastníkem ochranné známky ŠKODA AUTO je ŠKODA AUTO a.s. se sídlem v ČR.
Existuje na to však ještě jiný pohled. Starší značky byly většinou regionální. Nehledě na to, kdo kdy bude příslušné ochranné známky vlastnit, bude to česká značka. Tím jen získá právo s nimi nakládat. Na historii to nic nezmění. Trochu jiná situace by byla, kdyby někdo shodou okolností vytvořil stejnou značku a před vstupem na trh, kde je chráněná, ji koupil. Teoreticky se to stát může.
Čoveče, co je to adekvátně zaplaceno??? Já si myslím, že si Evropané budou moci dovolit nových aut kolik chtějí... až začnou zase pilně pracovat, až práce bude přednější, než zábava, až se přestanou ohánět svými právy za nic (např. důstojně žít z podpory), ale namísto toho spojí spotřebu se svým výkonem atd. adt.
Myslíš si že jsem tak blbej a nevěděl co tím myslí.Nauč se používat pojmy ironie, a sarkasmus..Co je ten sraptur přezdívka kterou máš na gymplu?Piš normálně né jako pako z pomocný, stačí tu na senilní dědek ada.Takovým slovním pohrdáním si zajištuješ že tě nikdo nebude brát vážně.
Ježiš ty jsi vůl... Jaguar a Land Rover byly už předtím britské značky a budou. Tímto končím tuto diskusi, protože to, co jsem napsal je nezpochybnitelný fakt.
Mně by se líbíla X6M, ale jelikož yeti není ve verzi RS, tak budu chodit pěšky.Abych se náhodou neztrapňoval mnohánosbně kvalitnějším vozem.
Adam Novák má ve všem pravdu je to nový Ježíš Kristus, jediné co chybí je pověšení za trencle na kříž ale to možná někdo v jeho blízkosti udělá když je bude zásobovat takovými kecy.
Pokud vím český stát prodal VW nejenom fabriku sakumprásk, ale i značku. Pokud je tomu jinak informuj mne jak to tedy je. U většiny firem je značka to nejdražší co firma má. Že než škodu koupil vw tomu tak nebylo je dost jasné, pověst na západních trzích měla jako trabant u nás.
Diskuse je o značce a ta je jasná Škoda auto. Tato značka není v majetku žádné české firmy. U firmy Škoda auto a. s. je uveden jediný akcionář a tím je Volkswagen International Finance N.V. Amsterdam, Herengracht 495, 1017 , Nizozemské království.
Každopádně pan Škoda může mít národnost českou , ale automobilová značka Škoda nemůže mít národnost českou , protože národnost je příslušnost osoby k určitému národu.
Nemaš protože jsi mluvil o značkách, a značka jako taková patří tomu kdo ji vlastní. Jestliže je majitelem značky např. GM což jak známo je firma příslušejíci do USA, tak je to značka americká.
Ano, tragikomicky úsměvné. Automobilové impérium čeká! No a zhruba 90% evropské populace zase čeká, až jí bude adekvátně zaplaceno za její práci a bude si moct něco takového, jako je nové auto, vůbec dovolit. Ale nedočká se. Impérium realizuje "hlubší" myšlenku, vyrábí v Asii, aby si logicky nahrabalo pokud možno ještě víc... Hurá! Že to nemá logiku? Neva! Ale - čeká... 8-s
Chyba. Národnost značky se určuje podle sídla. Mohl bys také říct, že Jaguar a Land Rover jsou indické značky, Lamborghini německé, Opel americký atd. Opravdu si to myslíš?
Yeti je dobrá volba. Vadí mi pár drobností: nemá to klasický šíbr, ale celoskleněnou střechu, takže je z toho v létě skleník (a ta síťka to nezachrání). Kdyz se položí, nebo vyjmou zadní sedadla, nevznikne rovná ložná plocha. Nvím proč Škodovka trvá na tom hloupém designu čísel na tachometru a otáčkoměru, kde jsou čísla kolem dokola a některá dokonce vzhůru nohama. A proč rádio nemá dlouhé vlny :no:
Samozřejmě - ve srovnání s rendlíkem Blio cross a podobnými korejskými šuplíky je tohle auto někde úplně jinde :yes:
...všechno, co je zde napsáno, nic nemění na tom, že v této třídě je jasná volba Škoda Yeti se skvělými motory TDI, levnými náhradními díly. Škoda je kvalitní a spolehlivá česká značka, což se také vztahuje na model Yeti. Model Yeti Vám sousedé budou závidět. Tak neváhejte!!!
BRAVWO ŠKODA!!! :yes::yes::yes: