Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Škoda Fabia Combi 1.6 TDI – Závěrečné osvěžení

Fabia se nachází v závěrečných letech své kariéry. Škodovka ji ale nenechá jenom tak dožít, připravila pro ni akční nabídky a několik vylepšení.
Zpět na článek
8. 4. 2015 11:58
Problémy se vstřikovači
U tohoto motoru je problém zejména s vstřikovači Continental (Siemens) a spolu s filtrem DPF to není zrovna ideální motorizace. [odkaz]
2. 9. 2013 15:32
Re: CENA
No jo, ale Škodivkáři mají nejvyšší platy, a to také něco stojí!
2. 9. 2013 15:31
Mě ten nepodarek
připomíná krabičku od mýdla, ale nevím proč. Ke spotřebě: kdyby se spotřeba dle tankování (nebo i super rychlého computeru Škodivky) spočítala na skutečně ujeté kilometry (třeba podle navigace), logo Škodivky by bylo červené hanbou. Když si krabičku budete chtít koupit, při testovací jízdě zajeďte do Hnůjdaje a porovnejte vzhled, výkony, vybavení a cenu..
Avatar - Jirka.12345
7. 6. 2013 11:55
Re: a STOP...
Od někoho kdo má peugeota s motorem 1.1 to sedí >:-[]
6. 6. 2013 15:35
Re: no tady se dějou věci!
No asi tak, za tech 270 je to pomerne zajimave, ale 450 - 500 je totalni ulet.
6. 6. 2013 15:27
CENA
Auto tridy Fabie za 450 tisic (testovana verze za 500)? Proboha kdo si to koupi? Vždyť pokud by to už teda nutně měla být škodovka, tak za ty peníze může být Nová Octavia Combi, a taky s dieselem.
To nemluvím o takových autech jako P308 SW s 1.6 HDi za 360, Megane Grandtour 1.5 HDi za 400 (s automatem za 430) nebo třeba Nový Focus za 470 či Mazda 5 za stejné peníze. A to schválně nevybírám holovky, ale slušně vybavená auta.
6. 6. 2013 10:59
Re: AUTO CZ = REKLAMA JAK VYŠITÁ
Re: rohYpnol …najdi mi lepší konkurenci (tedy malý kombík s tak silným dieselem)…
Proč za tuto cenu hledat malý kombík ????? Není to trochu ujeté?? Za tu cenu už najdu kombi nižší střední třídy. Pak mám nejen:
1) prostornější interiér,
2) více pohodlí,
3) lepší jízdní vlastnosti,
4) bezpečnější karoserii,
5) stejně výkonný (nebo výkonnější) a „úsporný“ motor.
Ale taky pocit že jsem u výběru přemýšlel. Protože kombíky se dělají pro rodinu, ne. Tak proč cpát rodinu do malého, úzkého a jízdně nepohodlného kombi???? Za půl mega je toho hooooodně na výběr.
5. 6. 2013 23:28
Re: AUTO CZ = REKLAMA JAK VYŠITÁ
nepsal jsem proti tobě,souhlasím stím co píšeš,jen jsem ktomu chtěl neco říct
5. 6. 2013 23:19
Re: AUTO CZ = REKLAMA JAK VYŠITÁ
Kneblis: Ale zajímavý je že ,,většina čechu,, kupují škodovku jako záruku kvality,a přitom nadávají na škodovku jakej hnus,oničem je.Že. ... Kdyby dávno škodovku by převzala třeba Renault,možná by měla zajímavejší tvary,ale taky už by nemusela existovat,anebo možná jen na úrovni Dacie skoro.No ale je to VW(VW nemusím,nelíbí,podle mě po.erou i sportáky),ale umím uznat že kvalitu uměj,a dnes i tatar ví že škoda je kvalitnejší než Renault,Citroen,atd........ Ano někdo rád kvalitu,někdo radši tvary,i proto,protože třeba časteji kupuje auto tak to neřeší.
Neco na dizájn: Novej Ford,Kia,Hyundai,Renault,,Peugeot....... atd,atd....... je takovej boom kolem dizájnu v poslední dobou.... zdá se jen mě že většina těch áut vypadá stejně?? 8-s
5. 6. 2013 22:45
Re: JEN JEDEN PROBLÉM
nepříde zastaralá: jsem myslel na kombíky.
5. 6. 2013 22:41
Re: JEN JEDEN PROBLÉM
Podle mě nevypadá jako plecháč.Tak vypadají třeba Peugeoty zté doby.Fabka docela hezký i ted.vůbec mi nepříde zastaralá.Jasný,světlá nemají deset rohů,a člověk umí říct jakej mají tvar(ne jako u dnešních áut),ale podle mě špica.
Pro tělo Fabia je hrúza.Já bych doporučil lidem kteřý 99 procent jezdí jen v okolí své bydliště.A přesně tak jsme hulákali i mi na dálnici jak píšeš,a u diesel ještě horší.(Jinak ,rodiinné a oproti tomu extra pohodlné auto, za haléře je Scenic 1,generace,s motorem 1.6 16V ... anebo komu vadí že je příliš měkká,a rád jezdí agilneji tak 1.generace C-max... Určo ne žádnej kombík
Pristrojovka u F2: mě tam nelíbí že,ostatní automobilky udělali ten střed hezky.Anebo aspon dotáhli do konce. U Fabii,vypadá jako by řekl velitel že ,,neco tam dejte aby nebylo uplně rovný,ale moc neprehánejte stím.Neco natom ušetříme,,
Podvozok u F1 nám vyhovovala.Člověk perfektně vědel kde se nachází na silnici,jasný,za málo penez málo muziky(hlučnost,atd) ale to nejdůležitejší bylo velmi dobre zvládnutý.
5. 6. 2013 21:56
Re: JEN JEDEN PROBLÉM
Jo, pardon, to som si nevsimol. Ale F1 proti F2 uz vyzera ako plechac, ako auto svojej doby.
Mozem vsak dvojnasobne potvrdit, ze chrbat a krk pri dlhsej jazde boli, este skor ako u F2. Taktiez hlucnost pri 130-140kmh bola taka, ze bolo treba po sebe hulakat, ale to bol dosledok aj problemom so zadnymi gumami.
Dizajn pristrojovky je u F1 lepsi ako F2, to beriem spat. Vidno na nom uz roky, ale je tam citit istu napaditost, na rozdiel od F2.
F1 by som navyse vycital este podvozok; slabsi jedinci z toho mozu dostat morsku chorobu; u F2 to uz pritvrdili a nevlni sa tak. Na druhej strane je komfortny a dobre tlmi.
5. 6. 2013 21:07
Re: JEN JEDEN PROBLÉM
Makovnik.Já jsem psal o první generaci Fabie. A taky jsem tam dopsal že druhá na první nemá,nepůsobí na mě tak vyváženě.
Avatar - rohYpnol
5. 6. 2013 19:20
Re: Čekání na nový model..
4 dospělí lidé ve Fabii ZCELA bez problému. Sám mám někde rozhodně nad 182 cm (a podotýkám spíš mírně delší nohy) a sám za sebe si sednu ... řekněme ne zcela pohodlně, ale rozhodně tak, aby mě přední sedadlo neomezovalo. Jinými slovy se téměř nedotýkám koleny předních sedadel a nohy podsunout pod přední sedadlo jdou i v nejnižší pozici předního sedadla... Na danou třídu tedy skvělý výkon.

O Civicu mlčím jak hrob ;-)
5. 6. 2013 18:49
Re: Čekání na nový model..
Malé srovnání (mm):

Civic 9G:
podélný prostor vpředu: 860/1080
podélný prostor vzadu: 630/860
délka zadního sedáku: 460
výška nad zadním sedadlem: 860

Fabia:
podélný prostor vpředu: 880/1090
podélný prostor vzadu: 600/850
délka zadního sedáku: 470
výška nad zadním sedadlem: 970

Pravda, Fabie má o 3 cm až 1 cm méně vzadu, ale v předu má navrch o 2 až 1 cm (takže plus mínus se to vyrovnalo). Delší zadní sedák o cm ve prospěch Fábie a o místu nad hlavou se snad nemá cenu ani bavit. Navíc Civic má nádrž pod předními sedadly, která umírá něco málo místa mezi podlahou a spodní části sedadel...takže pokud má člověk vyšší boty, tak má docela smůlu (odzkoušeno) :(. U Fabie nic takového není a místa pod předními sedadly je oproti Civicu dost.

Podle výše uvedeného je zřejmé že Fabia se opravdu podélnou prostorností vyrovná Civicu poslední generace, takže si troufám tvrdit, že můj pocit byl správný a domnívám se, že opravdu nežiji v nějaké pohádce.
5. 6. 2013 17:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 6. 2013 16:08
Re: Čekání na nový model..
ja aspon rozpravky pozeram v telke alebo citam, ale ty si myslis, ze v jednej zijes >:-[]
5. 6. 2013 15:49
Re: Čekání na nový model..
To víš, že jó >:D
5. 6. 2013 15:46
Re: Čekání na nový model..
Taky jsem s 9G jel a prolezl jsem jej důkladně a jak sis jistě všiml, tak jsem toto auto označil za povedené, jen to místo na zadních sedadlech je prostě málo na nižší střední, problém je místo s hlavou a s chodidly...prostě pod sedadla je nedáš tak, aby ses cítil pohodlně...je tam ta palovová nádř.

A pokud jsi četl článek, tak autor udává, že Fabie v podélném směru nabízí tolik místa vzadu jako některí v nižší střední...a já uvedl Civica jako příklad, protože jsem si ho zkošel a to mě na něm velice nemile překvapilo. Ani nástupní prostor na zadní sedačky není nic velkého...tady se podřizovalo více designu než funkčnosti (pro někoho bezpředmětné, pro jiného podstatné).

8G nehodnotím, neměl jsem tu čest s tím autem jen ani jen prozkoumat.
Avatar - Katikakus
5. 6. 2013 14:56
Re: Čekání na nový model..
Neni, ani nahodou. Pro trpasliky - snad...
Avatar - Katikakus
5. 6. 2013 14:55
Re: Čekání na nový model..
Ja s civicem jezdil, s 8G jsem najezdil cca 800 km, s 9G zhruba 90 a prolezl jsem je dukladne.
5. 6. 2013 14:24
Re: Čekání na nový model..
a mám normální postavu - 182 cm / 80 kg
5. 6. 2013 14:21
Re: Čekání na nový model..
Svou garáž nehájím a nelžu...popsal jsem vlastní zkušenost a to je celé. Ovšem je mnohem snadnější tady říci, že někdo lže, než mu říci, že si onen Civic vzadu vyzkoušel a říci, že tomu tak není a proč....
5. 6. 2013 14:18
Re: Čekání na nový model..
To jaké pohádky si čteš nebo čí povídačky posloucháš před spaním je tvá věc. Já jen napsal svou zkušenost a vzhledem ke velikostní třídě říkam, že pro 4 dospělé osoby je tam dost místa.
Avatar - Katikakus
5. 6. 2013 14:13
Re: Čekání na nový model..
Tak ted jsi se dokonale odkopal, panacku. Ten nesmysl s Civicem 9G ti tady nezbasti nikdo.

Je evidentni, ze bud tady nepokryte lzes, nebo jses mimozemstan s uplne odlisnou postavou nez maji lide...

Spis to ale smrdi hloupou obhajobou valstni garaze, pri ktere se nestydis vymyslet si evidentni lzi... :no:

PS: mam 186 cm a sedet ve Fabii je za trest - jak vepredu tak vzadu.
5. 6. 2013 13:23
Re: Čekání na nový model..
Som pocul, ze aj Frodo si kupil Fabiu, vraj mu staci interier aj na sirku a aj vzdu :-) casto chodieva do Mordoru aj s kamosmi, tiez hobitmi :-) minule vraj nevedeli nastartovat, tak ich GTI potlacil a odvtedy je vsetko OK :-)
5. 6. 2013 12:37
Re: Čekání na nový model..
Ano, 4 dospělí...2 muži (180 cm a 182 cm), 2 ženy (175 cm a 170 cm) s tím, že jeden pár seděl vpředu, druhý vzadu a měl jsem dostatek místa. Škodovka je vždy užší, ale o 4 dospělé se umí postarat velice dobře (ale jak jsem napsal výše, nesmí být ti dospělí 120 kg "tlouštíci" a extra vysocí) - to ostatně platí jak u Fabie, Roomstru, Octavie, Superbu - jednoznačně!

Jen tak pro info, třeba taková Honda Civic 9G má na zadních sedadlech méně místa než Fábie, tam jsem se soukal hodně špatně a hlavní problém byl kam s nohama, když pod předními sedadly je nádrž. Tohle je auto pro 160 cm osoby vzadu. Pravda, Civic není o místě na zadních sedadlech, ale o něčem jiném, nicméně to by byl možná důvod, proč bych si jej nakonec nekoupil, protože pokud bych chtěl vyrazit s přáteli na výlet, dovču, tak by to pro ně byl spíše trest :-( (já měl problém vydržet 5 minut, natož např. 400 km). Jinak ovšem Civic je povedené auto, to nepopírám a jízdně se mi velice zamlouval :-)
Avatar - Blue Sun
5. 6. 2013 11:48
Re: a STOP...
Naznačuju, tupý haťapkáři, že HTP není motor... A nejsem modrý syn, ovšem to ve své tuposti nemůžeš nikdy pochopit...
5. 6. 2013 11:38
Re: jízda - je to normální?
To s tou navigaci me taky dostalo, v clanku na Fabii promo na navigaci do Rapida, takhle se dela PR >:D
5. 6. 2013 11:31
jízda - je to normální?
Dobrý den všem, kromě informace, na třech místech na autě je nové logo a v konkrétním kusu je navigace, kterou si u nás už neobjednáme, je to v pohodě udržovací článek, ale co mě zaujalo, je tento výrok (berte to obecně, se Škodovkou to nemá nic společného):
"Klidnou jízdu zvládá i v těch nejnižších otáčkách, pro rychlou akceleraci naloženého vozu je ale i ve Fabii nutné podřadit do středního pásma. Zkrátka i malé kombi ve své nejvýkonnější verzi by sneslo pár kilowatt navíc."
Mě by zajímalo, co tím vlastně autor myslí. Jestli je normální očekávat, že standardní "naložené" auto bude i na nejvyšší stupeň v relativně nízkých otáčkách schopné "rychle" bez podřazení akcelerovat - to jako myslí vážně? Osobně by mě zajímalo, které auto tohle dokáže? Mám zkušenost s Fabií kombi tdi 74kw a myslím že je to v pohodě skoro přemotorované auto. Ano pro rychlou akceleraci je nutné podřadit do středních otáček - proto je tam převodovka. Nebo se pletu? Stačila by Fabie RS??? Je to dost? Nebo se tam taky podřazuje pro rychlou akceleraci s naloženým autem? :-)
Avatar - Katikakus
5. 6. 2013 11:27
Re: Čekání na nový model..
4 dospeli ve Fabii???
Jo, pokud maji do 160 cm, tak bych tomu mozna i veril, jinak urcite ne!
5. 6. 2013 11:00
Re: Spotreba
Jiste, ze by se jich naslo hodne,dokonce i v nizsi stredni, ale neco z praxe a kategorie malych aut, moje obstarozni thalia 1.5dCi jezdi v lete za 4,5 a v zime asi za 5,5 a to rozhodne nejezdim na spotrebu, spise naopak, kdybych jezdil usporneji, nejspis bych sel o pul litru niz :-)
5. 6. 2013 10:21
Re: Spotreba
Pane Vwavwerka, co takhle odpovědět nebo to vysvětlit, když se Vás někdo ptá??? Já myslím, že těch aut bude dost, a hodně jich bude v nižší střední třídě s výkonnějším motorem s 6ti kvaltem, lepší výbavou, a prostornějších. Vy byste si tuhle předraženou fabii se žravým 5ti stupňovým dieslem ta těch víc jak půl milionu koupil???
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Re: Spotreba
Jistě máte v zásobě desítky příkladů výrazně úspornějších aut... :-)
Avatar - Choochoo
5. 6. 2013 10:06
Re: Fotografie
Nechapu proc se cilis a vlasten proc takovy test vubec ctes. Co noveho ti tento skvost muze nabidnout? Snad jen upravenou navi, kterou si stejne nemuzes objednat do Fabky objednat >:-[] To neni test, ale raklama na portfolio nejmenovaneho vyrobce :no:
Avatar - Choochoo
5. 6. 2013 10:02
Re: osvěžení?
S uzovkou nic nez pravda :yes:
Avatar - Choochoo
5. 6. 2013 10:00
Re: Spotreba
Souhlas. Kdyz to porovnam se Civicem 1.6 i-DTEC za podobne penize, je videt rozdil nekolika trid. Vykon, spotreba, velikost auta,..... Tento diesl je opravdu tragicky, pac za 5,5l jezdi podobne vykone benzinaky.

Civicem 1.6 i-DTEC - Jakýkoli pomalejší přesun pak znamená spotřebu podstatně nižší. Zkusil jsem aktivní, svižnou jízdu po silnicích první třídy, která rozhodně nebere primární ohledy na spotřebu. Rychlostní průměr 103 km/h v běžném provozu znamená pravidelné předjíždění a udržování rychlosti okolo 130 km/h, přesto spotřeba činila jen 4,7 litru nafty na 100 km. Tohle už je jízda, při které vás předjede jen pár „borců” ročně, přesto spotřeba nebyla ani pětilitrová.

Pokud zvolíte úplně obyčejný přesun po okresce při dodržování devadesátky, při němž musíte tu a tam předjet nějaký autobus, náklaďák, nebo šetřílka, který si zatím nevydělal na naftový Civic, tzn. dáte tempomat kousek za devadesát a většinu času se jen kocháte krajinou, vezme si auto jen 3,2 litru nafty na 100 km. A pokud jste dálniční typ, můžete tepmomatových 160 km/h držet na čtyřproudovce se spotřebou jen lehce za pětilitrovou hranicí.
[odkaz]
5. 6. 2013 09:12
Re: Čekání na nový model..
Řekl bych, že je to velice praktické auto, které nabídne dostatek místa pro 4 dospělé osoby v podélném směru a výšce. Co se týče šíře auta, tak opět 4 dospělí nemají problém, pokud nejsou extra "tlouštíci" (odzkoušeno minulý víkend - dva páry a bez problému, dokonce jsem byl mile překvapen prostorností). Tady bych ocenil, že i zadní cestující mají dostatek místa pro nohy a řidič se nemusí bát, že bude mít konena zadního cestujícího zaražená v zádech...to je jednoznačně velké plus (určitě jsi četl test nového Clia, které se šířkou vyrovná Fabii, která je dle mnohých katastrofálně úzká a ještě k tomu místo na zadních sedadlech je horší. OK, pro někoho bude přesto Clio lepší volba, pro jiného to bude naopak Fabie).

Nikdo tě nenutí se na Fábii 2. generace dívat a odbivovat ji. Ale očividně si své zákazníky našla a to bude hlavně díky její velké praktičnosti, čímž dokáže zaujmout místo rodinného auta pro rodiny s omezeným rozpočtem. Co se týče designu, tak je neutrální, ale pro lidi, kteří nechtějí poutat pozornost bude vyhovující. Proto je více směrů a každý se líbí jísté skupině lidí.
5. 6. 2013 08:24
Re: Spotreba
Co tech 5,8 na PP, vysvetlite to? A co ten mimoradne usporny provoz? Rad bych slysel vyjadreni prave od Vas...
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Re: Spotreba
To by naozaj bolo pekné, ale není možné najezdit se všemi auty takové porce kilometrů. Navíc, k čemu by byla taková univerzální dlouhodobá průměrná hodnota, která by u každého auta znamenala úplně jiný způsob použití?
5. 6. 2013 08:02
Re: Spotreba
Pan Redaktor, NAOZAJ by sme ocenili, keby ste pri kazdom teste auta udavali aj priemernu spotrebu za cely test podla PP a aj skutocnu prepocitanu spotrebu. Kedze sa testami aut zaoberate profesionalne, nevidim v tom problem. DAKUJEME
4. 6. 2013 23:56
Re: Fotografie
Ti faraji dodnes, jen ne v Ostrave, ale na Karvinsku bo v Ostrave ste si nechali zavrit sachty uz davno :no:
4. 6. 2013 23:47
Re: Spotreba
Mimoradne usporny provoz bylo napsano, spis mimoradny blabol od auto.cz :no:
A jeste...na PP vidim prumernou spotrebu 5,8 , tak nevim, co si o tom mam myslet 8-s
4. 6. 2013 23:46
Re: AUTO CZ = REKLAMA JAK VYŠITÁ
Pokud se budou cukat se zarukou, tak to na ne zkusim s DASkou, uvidime, kdo vyhraje :-)
4. 6. 2013 23:44
Re: AUTO CZ = REKLAMA JAK VYŠITÁ
Do 400 k(lacku) se da koupit vicero kombiku nizsi stredni v dieslu nez jen korejec, 308,megane, i30, astra dokonce i octavia ;-)
Naklady na pojisteni (POV) se odvijeji zejmena od motoru, takze cca stejne, ND maji nekteri i levnejsi nez Skoda, asi si netrefil svym prispevkem. >:-[]
4. 6. 2013 23:20
Re: Musím uznat
Skonfiguroval som Clio v tejto vybave, nejake prkotiny tam chybaju, nejake zase chybaju Fabii voci Cliu, Fabka 504tis., Clio kombi 438tis. Este do porovnania som dal Punto a Corsu, tam su vybavy takmer totozne, cena 405tis a 459tis, Corsa ma drahsie 17" kola, inak je cena 442tis. Rozdiel je akurat v motoroch, iba fabka ma 105k. ostatne 90k a 95k. Ale 100tis. navyse ten vykon nestoji :-)
Jednoznacne Fabka v tejto konfiguracii nema zmysel.
4. 6. 2013 22:46
Re: A teď vážně...
Rekl bych, ze podvozek ma rapid lepsi, nez fabia. A to jak po strance komfortu, tak i jizdnich vlastnosti. Sice nema calounene dvere, ale interier auta je proste o tridu vyse. Jak designem, tak prostorem. A v testovane konfiguraci by snad vysel i levneji.
4. 6. 2013 22:46
Re: a STOP...
Jasne, mne tiez nedava vrcholna konfiguracia s vrcholnou naftou v tomto aute zmysel. Vyberom ineho motora a vybavy by bola kupa fabie vyrazne zmyslupnejsia ;-)
4. 6. 2013 22:46
Re: JEN JEDEN PROBLÉM
Fabia je auto z r.2007 - nie je tak stare, aby sa dalo porovnat s autami pred 2000, ktore vyzeraju lacno plechovo.
Neviem, ci si sedel v rovnakej fabii ako ja, interier je vsak hnusny ako na pohlad, tak na dotyk. Jedna mizeria. Jej dizajn je vhodny akurat tak do tanku, toboz to plati o tejto z testu.
Nehovoriac o tom, ze pri dlhej jazde nad 200km zo sedaciek boli chrbat, koleno je otlacene a z toho stupa tlak.
Radiaca paka sice cvaka lahko a ma presne dorazy, nie je vsak problem zamiesat tam iny prevod, ako zelany, to iste platilo u Fa1.

V sumari sa vsak da povedat, ze je to tak maximalne priemerne, ci spriemerovane auto a navyse s jednym s najvacsich kufrov v triede, ze je tazko sa cudovat predajom, ktore to ma.
4. 6. 2013 22:42
Re: Musím uznat
asi tak, cena kratkej zacinala niekde na 330k SK a kombik 380k SK, octavia combi bola o viac ako 120k SK vyssie
4. 6. 2013 22:39
Re: Musím uznat
jasne, za tie peniaze nema fabia zmysel. Slovo MUSI je prilis relativne, auta za posledne generacie podrastli a pokial su v rodine sotva priemerne vysoky dospely pasaziery, tak aj na zadnych sedadlach sa da normalne existovat, bezne veci v tomoto kufri prevezies a raz za rok hodis na strechu rakvu. Mam tatkyto pripad medzi znamymi, sam fabiu za "rodinne" auto nepovazujem ;-)
Avatar - grifith
4. 6. 2013 22:00
Re: JEN JEDEN PROBLÉM
Další vývoj modelů domácí automobilky už byl naznačen modely Rapid a Octavia. Ano, chce-li někdo ještě solidně postavený malý vůz, tak honem pro druhou Fabii. :-)
Avatar - Bristol
4. 6. 2013 21:43
Fabia TDI
kupovat, a potažmo i testovat Fabii se silnějším dieselem za půl milionu je naprosté šílenství-už jen proto, že jediné místo, kde jde podobné auto najít je ve flotile Europcar(ve výbavě Monte Carlo) :-)
4. 6. 2013 21:20
Re: a STOP...
HTP 51kW ma minule celkom prekvapil.
Predomnou sa nahanali O1 TDI 66kW a prave kratka Fabka s HTP a napocudovanie, tej oktavke bez problemov stihal, aj do kopca.
Holt, dobry sofer, co pozna redline robi svoje. Svojich 1070kg ten motor s jednym clovekom rozhybe.
Samozrejme, nalozene to zacina byt tragicke.

Tragicke su vsak by som povedal jazdne vlastnosti tej Fabky, pri cca 115kmh do zakruty v miernom kopci Fabka vyzerala, ze zadne kolesa predbehnu predne >:D
4. 6. 2013 21:19
Re: a STOP...
To máš sice pravdu, ale také zmiňuji, že dieselový agregát v automobilech velikosti Fabie nemá velké opodstatnění. Zvláště v době, kdy jsou na trhu přeplňované benzinové motory. Třeba Tce nebo TSI. Kde při troše snahy, nebudete mít o víc než litr vyšší spotřebu oproti vznětové motorizaci. :-)
4. 6. 2013 21:15
Re: Musím uznat
OK, ale stale diskutujeme o Fabii 1.6 diesel za 500k CZK, to je hromada penazi, takze bez ohladu na triedy sa tu ponukaju lepsie moznosti...Ako som pisal, funkciu rodiny plni tam, kde to MUSI stacit...
4. 6. 2013 21:15
Re: JEN JEDEN PROBLÉM
Mi jsme měli Fabii I Combi.Negativum: Na dlouhé cesty nenenene ne ne ne ne.Prostě ne.Když někdo je vysoký,nad 180,prostě tam nedá tak nohy aby to ,,nebolelo,, Pak jsi darmo nižší,začne bolet *,záda.Další mínus,a to není chyba Fabii,je hlučnost na dálnici(vítr i motory,hlavně diesel).Je to chyba malých áut,prostě za méně penez nebude nic dotažený do dokonalosti.Zato asi tak to je vše co je negatívum.Nemá extravagantní tvary,ale stejně i ted působí na mě masívně,jako dnešní moderní autá.Zato většina stejně starých áut vypadají jako levnej plech.Nevím kdo byl dizajnérem tohoto auta,ale klobouk dolů.Další věc,kvalita.Prevodovka,řízení,celkovej pocit ještě ted by ,,sundal,, pár nových áut.Pořád cítit.
Přístrojovka,věčně kritizovaná,ale zato příjemný na dotek(i na oko--myslim na materiál ted) a hlavně vypadá jako dospelej,a ne jak vidím(můj pocit) u spousta malých áut že vypadají jakoby hračky.Chci říct,když za neco vidám třeba 400 tisíc,tak at vypadá dospele.Takže strochá,ale jinak špica. :yes:
Druhá generace nemá na první.
Mě ale zajímá jaká bude ta nová Fabie.Protože máme trend ,,snížit náklady,, Fajn,u francouzských áut jsme zvyklí že není tak kvalitně montovaná,takže oni si dovolej anebo musej ceny snižovat.ALE - Co bude takhle s novou Fabii?? Kvůli nečemu úspěšný,at líbí nebo ne,kvalitní,a to budeme očekávat nadalej.Já jsem žvědavej jak oni udělaj zase kvalitní auto v době kdy ceny padají,a oni moc nemůžou vyskakovat s cenama at říkaj na sto směry že jejich vůz je kvalitnější.Jsem zvědavý jak bude ta dřívejší kvalita podobně levná jako konkurence,aby mohla být úspěšná.Rozhodně tato doba nepřeje ,,hodnotám,, první je cena
4. 6. 2013 21:15
neTEST
Velmi mizerny test, na takyto vystup staci vyfantazirovat omacky na udaje z katalogu.

Alebo naopak, rozsiahle PR?
4. 6. 2013 21:15
Re: Musím uznat
Rodiče si koupili fábii combi I jako rodinné auto, když jsme já se sestrou jsme byli na střední škole. Takže u nás sloužila jako rodinné auto, projeli jsme s ní kus evropy, odjeli dovolené. Velikostně nám v pohodě stačila. Jistěže jsou větší auta, prostornější a pro rodinu vhodnější. Ale v roce 2002 se toho za 380 tisíc moc koupit nedalo, dneska zní směšně, že někdo dal ty peníze za auto s 50 kw motorem, bez klimatizace, s 2 airbagy. Moc dobře si ale pamatuji, že proti felicii, která se doprodávala ještě rok předtím to byl ohromný pokrok. Pro někoho kdo má jedno, nebo dvě menší děti, které už nepotřebují vozit kočárek a zároveň nechce, nebo nemůže vratit do auta hodně peněz je to fajn auto, které bude roky sloužit a jak píše Enzo nahoře, ostudu s ním neudělá ani po letech.

Jinak cena toho TDI je opravdu vysoko, ale kolik se jich asi prodá mimo fleet. Ostatní ceny ceny TSI jsou nastavené rozumně, navíc má fábie i přes konstrukční stáří výhodu, že je to auto postavené před krizí, takže se nešetřilo nejen tam kde to je vidět ( třeba jak píše někdo nahoře, nový volant z horšího materiálu), ale hlavně tam, kde to vidět není.
Avatar - 3_diamanty
4. 6. 2013 21:14
Re: Musím uznat
chcelo by to nejake vzajomne porovnanie fabia combi versus skoda rapid ;-)

tiez si myslim ze fabia by rapida v mnohych veciach porazila uplne v pohode ... akurat rapid ma vacsi razvor a aj kufor ale zase kombikovy tvar kufra je praktickejsi vo fabii ....

kazdopadne je fabia auto robene bez kompromisov ( na rozdiel od rapidu ) a je jednoznacne dospelejsie auto ... kombik sa mi zda fajn volba .... kto nepotrebuje velky razvor ale chce velky kufor tak asi lepsia volba ako rapid
4. 6. 2013 21:14
Spotřeba
Impotence redakce zjistit průměrnou spotřebu a odchylku PP od skutečnosti jakéhokoliv vozu během testu je donebevolající.
Odhaduji že při testu sjedou minimálně 2-3 plné nádrže - tady se již odchylka dá stanovit dostatečně přesně.
Lživost PP koncernových vozů je obecně známá. Náš Ford má palivoměr vcelku k ničemu - řídím se PP, kde je hodnota průměrné spotřeby s odchylkou do +/- 0,05l/100km.
Jinak průměrná spotřeba 5,5l + 10% je docela bídná - návratnost investice do tohoto TDI je ve stovkách tisíců kilometrů...
Přiznejme si ale, že tuto konfiguraci snad na cestách ani neuvidíme - a pokud ano, nebude ji vlastnit fyzická osoba. Za cenu mírně přes 500.000 raději koupím slušně vybavenou skladovku střední třídy
4. 6. 2013 21:12
Re: Musím uznat
ok, vynechaj slovo rodinne, aj ked pozam par rodin, kde plni funkciu rodinneho auta. V priestornosti v ramci triedy moc konkurentov nema
4. 6. 2013 21:11
Re: Spotreba
C-E aktualne 575km na tacho, Clio 379km, Fabia 1590 km + 5000km pocas testu, to snad hovori za vsetko.
Po 1000km sa akurat zacina ustalovat spotreba a klesne aj o cca 1liter u benzinov a 0.5L u nafty.
Avatar - Ozzman
4. 6. 2013 21:10
Re: Musím uznat
Řekl bych, že nástupcem felicie byla Fabie 1. Tohle už takový krasavec není. :-)
4. 6. 2013 21:10
Re: a STOP...
diskutujeme pod testom fabie 1,6 tdi, nie 1,2 htp, takze logicky riesime cenu testovaneho modelu. Nic viac za tym nehladaj, sam pises, ze s naftou nema zmysel ;-)
4. 6. 2013 21:07
Re: OT: Nejprodávanější značky v EU 2012
presne tak, ale mam pocit, ze niektori si tu dalej od nosa nevidia a myslia si, ze ich stat je obkoleseny ostnatym drotom, za ktorym len len velkaa vodaaaaaaa a za nou nic >:-[] >:-[]
Avatar - 3_diamanty
4. 6. 2013 21:05
Re: OT: Nejprodávanější značky v EU 2012
a teraz by to chcelo este azijsku tabulku a americku.... tusim asi hyundai ako jediny by tam obstal ;-) .. nie je frajerina byt prvy na domacej pode .... svet dnes nie je len eu.... eurosky trh je uz velmi maly voci celemu svetu a dokonca nadalej klesa...
Avatar - Ja Prvni 123
4. 6. 2013 20:57
Re: Musím uznat
zachovej klid... tady jsme sdružení mlionářů - takže auta tohodle typu jsou pod naši rozlišovací schopnost...
:-!
4. 6. 2013 20:55
Re: A teď vážně...
no ved prave, to je ten problem... nie je sanca vyberat... cele zle... tak to bolo aj u nas... ale ked uz skodovku, tak radsej Octaviu, ved aj ta uz zacina od XXX :-) Ak teda rozpocet dovoluje... Zaroven to aspon nie je taka "uzka lyza" ako Fabia... to je fakt hrozne...
4. 6. 2013 20:52
Re: A teď vážně...
Řekl bych, že kvůli firemním směrnicím, kde se se Škodovkama tak nějak automaticky počítá.
4. 6. 2013 20:51
Re: A teď vážně...
Ibiza ST má úplně stejný diesel. V nejvyšší výbavě FR vyjde o dost levněji.
4. 6. 2013 20:50
Re: A teď vážně...
Smiem sa opytat, preco su vo firme Fabie a preco boli vybrate Fabie?
4. 6. 2013 20:49
Re: A teď vážně...
U nás ve firmě jsou všechny ve verzi Elegance, jak 1.6 TDI, tak 1.2 TSI. Ale cena fleetových Fabií bude někde jinde.
4. 6. 2013 20:49
Re: Musím uznat
Bravo Skoda za tuto pixlu? Neprehanaj... hlavne ze je to "kvalitne priestranne rodinne auto"... co si davas? Daj aj ostatnym, nech aj oni maju stavy >:-[]
4. 6. 2013 20:47
Musím uznat
že i přes důchodový věk je Fabia stále na špici malých aut. Designově neurazí (ale ani nenadchne - s takovým autem nikdo nikde nevzbudí pozornost, ale také mu neudělá nikde ostudu), interiérové materiály má od střední výbavy naprosto špičkové (není to žádný low-cost jako Rapid, i20 nebo Aveo), prostorností se řadí k těm nejlepším, benzínové motory ujdou a cena, pokud si nezakoupíte diesel, není vůbec přehnaná - spíš naopak. Současná Fabia je něco jako Felicia před pár lety - spolehlivým, celkem kvalitním prostorným rodinným vozem za dobrou cenu. Nevidím zde moc důvodů, proč vrážet penízky do Rapida, když je možnost koupit si Fabii Combi.

Snad se další generace povede a bude ještě úspěšnější.

BRAVO ŠKODA !!
4. 6. 2013 20:42
Re: a STOP...
Zastaralým chlazením myslíš co ?
4. 6. 2013 20:32
Re: AUTO CZ = REKLAMA JAK VYŠITÁ
z vlastnej skusenosti - na byvalych firemnych autach nebol problem s uznanim zaruky (predlzenej) po zakonnych dvoch rokoch). Samozrejme, pokial bola zavada zarucna ;-) a nie opotrebenie
4. 6. 2013 19:59
Re: OT: Nejprodávanější značky v EU 2012
cesky a slovensky trh takmer vobec nekopiruju europsky, prip. svetovy trh... a to je to, co tu skodovkari nikdy nechcu pochopit, ze svet nie je len CZ a SK... :-)
Avatar - rohYpnol
4. 6. 2013 19:52
OT: Nejprodávanější značky v EU 2012
Vybrané značky (nejprodávanější je snad jasný ;-) )

3. Renault 886 510

...

5. Peugeot 807 297
7. Citroën 687,006

...

12. Skoda 498,315
13. Hyundai 474 021

Český trh je poněkud "naruby" ...
4. 6. 2013 19:47
Re: Čekání na nový model..
OK, lenze Hyundai pojde snad uz len hore, v poslednom roku urobili znacny pokrok, co sa tyka i20 aj i30 + i40 aj ine modely... neviem, ako mam nazvat tych 142028 v r. 2012 - ludia, ktori nemali na lepsie + fleetove predaje... ja zakazdym ked vidim fabku na ceste, hlavne 2. gen. tak si zakryvam oci ked mozem, pretoze take uzke auto snad uz u inej znacky ani neexistuje...auto pre sardinky
Avatar - Ja Prvni 123
4. 6. 2013 19:45
Re: a STOP...
a Ty ses zase nezastávej toho, co je objektivně nepovedené...ubližuješ tím tomu, co je OK.
;-)
1.4 63kW je solidní čtyřválec... a v reálném světě s ním jezdíš levněji.
HTP byla sice správná reakce na celkový vývoj...ale technicky se to nepovedlo.
Avatar - rohYpnol
4. 6. 2013 19:45
Re: a STOP...
Víc oleje, který ale není třeba měnit co 8 000 km >:-[] ...

Škoda jednoduše dál neriskuje špatnou pověst HTP, to je celé. Jestli můžeš tvoje slova doložit, rád se nechám poučit :-!
4. 6. 2013 19:43
Re: Rodinný standard
Takže smrad z venku i zevnitř >:D >:D >:D
Avatar - rohYpnol
4. 6. 2013 19:41
Re: Čekání na nový model..
2012
22. Skoda Fabia 142,028

2011
18. Skoda Fabia 165,259

2010
23. Skoda Fabia 162,207

Ok, trochu jsem přestřelil, ale to není podstatné. Prodeje jsou to víc než slušné, co by za ně jiní dali... Např. 47. Hyundai i20 90,819 v roce 2012 ... Hovořit o nějakém neúspěchu je prostě blbost :-!
Avatar - Ja Prvni 123
4. 6. 2013 19:41
no tady se dějou věci!
;-)
Pořád platí, že v zásadě není Fabia kombi s tímhle motorem špatný auto - je jen nekřesťansky předražená.
Pokud bych chtěl fabku, tak bych si ji koupil s benzinem 1,4 63kW a za nějakých 270tis bych měl docela slušný auto, a s paletem pro "špatné cesty" i docela obyvatelné... pro 4 lidi.
Pokud bych už chtěl malýho diesela, tak bych koupil Fiata Qubo... je celkově prostornějším jejich 1.3 je známá jako velmi spolehlivá a za 350 tisíc bych měl komletně vybavené auto... sice s "jen" 70kW... ale zase s kombinavanou spotřěbou 4,3.
:-!
Avatar - rohYpnol
4. 6. 2013 19:20
Re: Fotogalerie???
tak to oslav přípitkem, protože nevidíš tu hrůzu >:D
Avatar - Ronault.
4. 6. 2013 19:15
Re: Spotreba
Důkaz prosím. To, že VW má dlouhodobé potíže s lhaním PP je známá věc, řešil to opakovaně i Autobild. U Renaultu tyhle stížnosti nejsou... + odchylky tachometrů u VW často větší.

Při vší toleranci k tomu, že nejezdíte zrovna eco rally celou dobu, tak 5,49 za celý test je prostě MOC. Buď je problém jen mezi sedadlem a volantem, v měření nebo prostě ve Fabii žere hodně. Viz vámi dobře známý 1,6 HDI 66 kW v těžší 207 HDI bere 5,5 litrů až tak ve 4 lidech na dálnici nebo s přívěsem, průměr na krátkých trasách do 15 km je 5,3, při trochu delších pod 5 l/100 km, takže tady v tomto testu něco nehraje.
Avatar - Aladeen
4. 6. 2013 19:07
Re: Keby
Výšku mám 198cm ;-) žiaden drobec ...
Avatar - Ronault.
4. 6. 2013 19:06
Re: Fotogalerie???
Mně ta fotogalerie dokonce ani nefunguje. :no:
Avatar - petrumr
4. 6. 2013 19:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
4. 6. 2013 19:04
Re: A teď vážně...
Sice má "jen" 66 kW, ale reálně o tolik slabší není a oba, jak ve HDI, tak dCi jsou evidentně dle testu přecejen úspornější.
4. 6. 2013 18:59
Re: Čekání na nový model..
a co tak toto?

Najpredávanejšie automobily v Európe v roku 2012
1. Volkswagen Golf (431 742 ks), -11,1 %
2. Ford Fiesta (306 405 ks), -12,7 %
3. Volkswagen Polo (287 828 ks), -19,8 %
4. Opel Corsa (265 297 ks), -16,1%
5. Renault Clio (244 280 ks), -17,4%
6. Ford Focus (241 862 ks), +14,7%
7. Opel Astra (232 645 ks), -20,1%
8. Nissan Qashqai (207 885 ks), -0,3%
9. Renault Mégane (199 167 ks), -17,5%
10. Volkswagen Passat (195 617 ks), –17,1%

Nevidim tam Fabiu a posledne misto je 195 tisic cca... takze nevidel by som to tak ruzovo, mas presne cislo? tie prepocty si nechaj, to ma od reality tak daleko ako GTI od sedej mozgovej kory >:-[]
Avatar - petrumr
4. 6. 2013 18:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
4. 6. 2013 18:54
Re: Fotografie
bez ohladu na narodnost, v kazdej su aj taki aj taki...
4. 6. 2013 18:50
Re: vyborna galerie
Jo na Galerii upozorňovalo hodně lidí, když se měnil design stránek, ale redakci vůbec to nezajímalo. Pro ni je důležitější reklama než fotky recenzovaného vozu. Ovšem tohle je vrchol! Tady Blesk vítězí na plné čáře :no: :no: :no:
Avatar - rohYpnol
4. 6. 2013 18:50
Re: Čekání na nový model..
červencec 2012 - Fabia 16.900 ks... což je někde kolem 200 000 Fabií za rok. To se ti zdá málo? Než byla krize, tak to bylo téměř 60 000 Fabií za kvartál...
Avatar - petrumr
4. 6. 2013 18:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
4. 6. 2013 18:47
Re: A teď vážně...
Tak nejak, žádná není ;-) Jedině snad koncernová Ibiza ST... ;-)
Avatar - Nerez
4. 6. 2013 18:46
Re: Vysmátý volant
Tento volant Fabka potřebovala jako sůl, ten minulej byl děsnej. Ale Monte a RS mají parádní volant :yes:
Avatar - Iv8
4. 6. 2013 18:45
Re: Fotografie
Byla to reakce na zabržděné. A to, že tady pracovali (fárali) chlapi z Kysúc a podobně blízkých částí Slovenska je pravda. Taky je pravda, že ne všichni byli vzorem inteligence. Ti moudřejší si za své těžce vydělané peníze postavili baráky, ti ostatní živili hospodské a servírky. A co se týče posledního dotazu, oboje, ale ne dohromady. V žádném případě jsem nechtěl urazit Slováky, mám je rád a trávím tam spoustu volného času. Dodnes si myslím, že jsme mohli zůstat v jednom státě.
4. 6. 2013 18:34
Re: Fotografie
ved som napisal, ze nechcem pausalizovat, tak pozor na to...

btw. ako vies, ze samych "vymastenych horniku z najchudsich casti slovenska"? sa trochu spravaj...

pridi sem k nam, mozeme to prebrat pri slivovicke, ci pijes len pivo? >:-[]
Avatar - Katikakus
4. 6. 2013 18:32
Re: K testu se nevyjadřuji
To cos napsal o vzniku pouze potvrzuje ma slova - prilis mnoho reklamy, to byl duvod vzniku AdBlock.

Tvridt, ze reklamy je stale vice protoze ji lide blokuji je nesmysl. Reklamy je stale vice pro ty, kteri ji neblokuji. Tady muze byt reklamy kolik chce, ja diky AdBlocku neuvidim ani jednu.
Avatar - Iv8
4. 6. 2013 18:30
Re: Fotografie
Chlapci, hádejte se jak chcete, ale pozor na paušalizaci. Ostrava už dávno není město vymaštěných horníků, pocházejících z nejchudších částí Slovenska. Přijeď na Stodolní, pokecáme.
4. 6. 2013 18:21
Re: A teď vážně...
mozeme ho volat perlorodka >:D
4. 6. 2013 18:21
Re: Čekání na nový model..
mas aspon aj europske cisla? co tak ich sem dat? zase sa mi nechce hladat, neveril by si >:-[] kde je guzeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee >:D
Avatar - Aladeen
4. 6. 2013 18:19
Re: Keby
Ono v podstate každý model Škodovky je úzky , až na novú Octáviu v tej už človek môže aj dýchať a necíti sa ako v konzerve .. :yes:
4. 6. 2013 18:18
Re: Fotografie
takze na Ostrave su vsetci rovnako zabrzdeny ako ty? >:-[] skromni ludia... nerad by som pausalizoval, takze dopredu vravim, ze DUFAM, ze nie >:D skor teba "tabletka" pokladam za negativnu vynimku...

este ti vysvetlim aj tvoj dalsi omyl... test nebol grc, AUTO JE GRC... tak som to myslel... nezavadzaj... >:-[]
4. 6. 2013 18:16
Re: Vysmátý volant
Slovo ironie ti je na hony vzdálené, takže víc než dvacet nebo iq nad stejné číslo mít nebudeš.
4. 6. 2013 18:14
vyborna galerie
Nadherna prasacka fotogalerie, presne takhle se to nema delat. Muzete nekdo z redakce dat aktualni screenshot z vaseho velina kde sledujete navstevnost fotogalierii? At se take dovime tvrda fakta? >:D
Avatar - rohYpnol
4. 6. 2013 18:05
Re: a STOP...
Odpovědi na tvoje otázky:

Proč už konečně raději nezačnete "jen" chválit u testů svých oblíbených automobilů?
Protože od toho tu diskuse přeci jsou >:-[] ;-)

Proč Škoda nastavila tuto cenu a výbavu až v roce 2013?
Protože dosud jí to zákazníci baštili i s navijákem, tedy bez výbavy.

Jinak "problém" Škody Fabia není v ceně, ale opět v rozporuplné nabídce motorizací. HTP aktuálně v katalogu pro jistotu přejmenovali na MPI, TSI má pošramocenou pověst a je jen za další příplatek. Dříve byla alespoň sázkou na jistotu 1.4 55 kW, později 63 kW. Spolehlivý držák s relativně adekvátním výkonem. Dnes už tu nic takového není. Stačí se podívat k Hyundaii i20 a ať je auto jako celek jaké chce, základní 1.2 je zcela o něčem jiném :-!
4. 6. 2013 17:59
Re: AUTO CZ = REKLAMA JAK VYŠITÁ
Jasně... Přeložíme tvůj příspěvek tak, že škodovka má 2 roky, to je přece nejlepší, a ostatní kecaj... Ale že je to zákonný minimum, a škodovka tak dává najevo, že víc opravdu zadarmo nedostaneš, za to já nemůžu. Zkus jinou značku než VW.
Avatar - Well-being
4. 6. 2013 17:56
Rozchod kol
Docela by mě zajímalo, kde autor článku čerpal údaje o rozchodu kol Fábie. Firemní údaje uvádí jiná čísla ...
Avatar - Blue Sun
4. 6. 2013 17:55
Re: a STOP...
Je hezké, jakou popisujete výbavu, ale kde do toho škodováci dávají motor? Ten je za jaký další příplatek?
Avatar - Blue Sun
4. 6. 2013 17:52
Re: Spotreba
A zase manipulace, pane Vaverko. Jeden mluví o celkové průměrné spotřebě, vy o spotřebě ve 130 km/h na dálnici. A jestli Fabia jezdí za 5,5 litru průměrně, pak je to naftová bída a odpad, protože benzinové Clio grandtour zvládne o půl litru horší průměr a stojí polovinu ceny té škodovácké příšery.
Mrzí mě, že se v obhajobě svých oblíbenců musíte uchylovat ke lžím.
Avatar - Blue Sun
4. 6. 2013 17:44
Re: K testu se nevyjadřuji
Pleteš se ty. Adblock původně vznikl, aby šetřil cenná data v dobách pomalých připojení tím, že nebude načítat graficky náročné reklamy. Jenže s rozvojem dalších protokolů a zejména HTML5 to je zase o něco složitější blokovat... A tak je reklamy stále víc a víc, protože se stále víc snažíme ji blokovat. A dokud takoví blokátoři budou, bude jí stále více, protože provoz webu stojí peníze.
Možná by bylo lepší zavést opravdu placená média...
Avatar - Katikakus
4. 6. 2013 17:38
Re: AUTO CZ = REKLAMA JAK VYŠITÁ
Filipe, mas nejakou konkretni osobni zkusenost? Podel se s nami. Klidne sem hod nejaky odkaz na ty chytre napsane podminky.
Jak te ale znam, tak tradicne tady palcas o necem,o cem nemas ani nejmensi poneti.
Je opravdu zabavne, jak na prodlouzenou zaruku nadavaji nejvic ti, kteri skoncili u auta se standardni dvouletou a s viceletou zadnou zkusenost nemaji... 8-s

Ma zkusenost - ctyrlete auto, klapka ovladani proudeni vzduchu vydaval podivne zvuky pri zmene teploty, opraveno vymenou celeho modulu v zaruce bez jakychkoli problemu. Nastesti vicekrat jsem ji nemusel vyuzit, ale ten pocit klidu stoji za to.
4. 6. 2013 17:26
a STOP...
... pomlouvání a špinění. Proč už konečně raději nezačnete "jen" chválit u testů svých oblíbených automobilů? Proč musíte pořád házet špínu na ostatní auta, nebo se tu do krve dohadovat? A proč tu musí někteří dělat z Fabie to co není (jak co se do superlativů týče, tak do špinění)...

Fabie druhé generace je na konci svého "cyklu". Chyb má a měla hodně. Z mého pohledu to je design a v určitém způsobu i cena. ŠKODA se umoudřila a nyní nastavila cenu velice rozumě. Za 209 900,- máte haťapku s klimatizací a nějakými těmi serepetičkami, za 20 000,- navíc dostanete, liťáky, rádio, sun set, kožený paket, okna v elektrice a mlhovky...
To už je moc pěkná výbava a ptám se, kdo nabídne to samé za ty peníze? Druhá otázka zní, proč Škoda nastavila tuto cenu a výbavu až v roce 2013?
Na druhou stranu, pokud chcete diesel, nemá Fabie šanci. Pak mě ale napadá, má cenu do tak malého auta pořizovat, těžký a drahý dieselový agregát?

Pokud bych uvažoval o Fabii s motorizací TDI, raději bych zvolil automobil Kia Ceed :-)

Peace and love!
Avatar - Iv8
4. 6. 2013 17:23
Re: Keby
Kdyby byla Fabia širší, tak už by to nebyla škodovka. Oni se rozhodli dělat úzká a dlouhá auta. I v testu Rapida bylo psáno, že cestující na předních sedadlech se dotýkají rameny. Ale pozor, vzadu je spousta místa pro kolena.
4. 6. 2013 17:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Iv8
4. 6. 2013 17:17
Re: Jako další auto do rodiny bych jí koupil znovu
OK, v pohodě. Překlep se dá pochopit, ale pravopis některých diskutujících je žalostný stejně jako obsah jejich příspěvků.
Avatar - PeterLuk
4. 6. 2013 17:14
Re: Tři a půl hvězdy?
Dal si heslo Novákovi? >:D >:D
Avatar - qwert88
4. 6. 2013 17:11
Re: Jako další auto do rodiny bych jí koupil znovu
Aféra samozřejmě,psal jsem to z telefonu na rychlo >:-[]
4. 6. 2013 17:07
Re: AUTO CZ = REKLAMA JAK VYŠITÁ
Záruka? Ty jsi ten co věří, že se někdy odvolá na záruku? Po 2 letech, které jsou stanoveny zákonem, je zbytek na dobré vůli prodejce. Když bude chtít, tak ti nic neuzná. Podmínky záruky jsou napsané velmi promyšleně, a záruka, pokud prodejce trochu chce, může být prohlášena za neplatnou, z důvodu porušení podmínek. Tak se prober a nepleť sem ten marketingový blud jménem záruka ;-)
Avatar - Iv8
4. 6. 2013 16:56
Osvěžení
Název článku by měl znít "závěrečný pokus o resuscitaci" malého, (v Čechách) rodinného vozu s průměrnou kvalitou, zastaralými motory a nekřesťanskou cenou za slušnou výbavu. Osvěžení přináší pouze četba některých příspěvků. S tím "vylepšováním" je to jak v supermarketu, když prošlé zboží zbaví staré etikety a nalepí novou. Hned máme čerstvější sortiment a on to někdo koupí.
4. 6. 2013 16:50
Re: A teď vážně...
Co příspěvek, to perla :yes:
Avatar - rohYpnol
4. 6. 2013 16:48
Re: Čekání na nový model..
Viděl jsi v posledních 5 letech tabulky prodejů? Co je 5 min po 12. ?
4. 6. 2013 16:38
Zastaralý vznětový motor má oproti benzínu jednu výhodu.
Testovací spotřeba: 5,4 l nafty, spotřeba podle výrobce: 4,2 l.
Emise CO2 na km 145 g :no:
Avatar - Iv8
4. 6. 2013 16:37
Re: Jako další auto do rodiny bych jí koupil znovu
Co je to avéra ? ;-)
Avatar - Katikakus
4. 6. 2013 16:33
Re: K testu se nevyjadřuji
Pletes si pricinu a dusledek.. AdBlock vznikl proto, ze majitele internetovych medii neznaji miru v mnozstvi otravne reklamy- nikoli naopak.
Avatar - Individualita
4. 6. 2013 16:32
Re: Čekání na nový model..
Spíš bych řekl, že je to s křížkem po funuse ;-\
Avatar - Jaros71
4. 6. 2013 16:29
Čekání na nový model..
Fabie II je u konce..výměna loga a akční slevy jsou samozřejmostí..
Již se čeká na nový a snad i designem povedenější model.. ;-)
Je to pět minut po dvanácté.. :-!
Avatar - Katikakus
4. 6. 2013 16:29
Re: AUTO CZ = REKLAMA JAK VYŠITÁ
Tak do toho, hod sem to srovnani, ktere sis udelal, sraci...
Avatar - Individualita
4. 6. 2013 16:28
Re: Rodinný standard
O Fávu se jim ani nezdálo. Naložené to jelo max 80 a ten smrad! Nechtěj vědět jaké to tam bylo když se kámošův bratr pozvracel >:D >:D >:D
Avatar - rohYpnol
4. 6. 2013 16:26
Re: Fotografie
žádná hanba, ostravský dialekt, ale někdo má delší vedení >:-[]
Ok, test byl grc, nebyla tam fotka schodku v zavazadelníku. Vypovídací hodnota testu nula...

Jasně, JEN ti scházela fotka. JEN si ji stačilo najít v dřívějším testu :-!
4. 6. 2013 16:25
Re: Rodinný standard
>:D Zažil jsem podobnou cestu Favoritem i tou Š120,jen bez toho psa. Naštěstí v obou případech jen jednou.
Avatar - Katikakus
4. 6. 2013 16:24
Re: Rodinný standard
Rikat tomu naprosta pohoda, to chce opravdu hodne skromneho cloveka. Ale jo, nekdo si vystaci s latrinou na dvore a taky mu to prijde jako naprosta pohoda... 8-s
4. 6. 2013 16:21
Re: Fotografie
no princYpe nic... hanba... >:-[]

rozhodnut ma redakcia, preto moj prispevok bol adresovany hlavne redakcii... ak nejaka fotka chyba, tak sa treba ozvat, co som urobil...

nevidim problem
Avatar - Individualita
4. 6. 2013 16:20
Re: Rodinný standard
Pamatuju jak kamarádova rodina jezdila na chatu krátkým trabantem v pěti+pes+věci. Fakt síla...
4. 6. 2013 16:17
Re: Rodinný standard
S tím souhlasím. Netvrdím, že je to ideál,ale že to někomu (2 dospělí, 1-2 děti) jako roddiné auto může stačit.
Avatar - grifith
4. 6. 2013 16:16
Re: Spotreba
Myslel jsem průměrnou spotřebu během testu, o to se nezajímáte?
Avatar - qwert88
4. 6. 2013 16:16
Re: JEN JEDEN PROBLÉM
grifith : přesně tak ;-)
Avatar - rohYpnol
4. 6. 2013 16:14
Re: Fotografie
Takže podle tvojí logiky bude každý test Fabie vypadat 128x fotek detailů každé píkoviny? Nebo kdo rozhodne, že tenhle detail ještě ano a ten už ne? Tobě schází schodek, mě schází deka, jinému schází PETka, někomu škrabka (co je tam? schází detail pane redaktore... >:D )? Co ty princype jeden >:-[] ?
Avatar - qwert88
4. 6. 2013 16:14
Re: Jako další auto do rodiny bych jí koupil znovu
no motor 1.4TDI PD zrovna určitě ne,ale nový 1.2TDI,nebo 1.6TDI by nebyl špatnej,ale do lehké Fabie úplně stačí benzín a ani HTP se svýma 51kw nejede špatně od faceliftu je delší převodovka a je to znát i na spotřebě mimo město,1.4 63kw nic moc,1.2TSI výborný motor co se týče jízdních vlastností,ovšem avéra která byla kolem rozvodového řetězu zapříčinila,že se na tento motor budou mnozí dívat stále mezi prsty,ale za to si škodovka potažmo VW může sám a je dost lidí co kvlůli špatné zkušenosti přešlo ke konkurenci a to konkrétně ke Hyndayu,Opelu a dalším,kde za podobné pěníze je auto nižší střední třídy...
4. 6. 2013 16:09
Re: Fotografie
To si robis srandu, je tak? Alebo potrebujes mat aj rovnaku farbu? Nejdem sa hrabat v testoch, ale kedze ide o princip (teda aspon mne), ani zo zvysnych fotografii nie je ani jedna opakovanim niektoreho z predoslych aut? Staci rovnaka pozicia a farba? Je jasne, ze netestovali to iste auto (porozum KUS)...
4. 6. 2013 16:04
Re: Spotreba
A není to pravda? Když budu chtít, dokážu jet pod 4 litry, ale dokážu jet i za 7 litrů. Jde jen o to, co chci, abych měl vyfocený do testů. Já ti udělám fotku i se spotřebou pod jeden litr. :-) A nezlob se na mě, ty testy tady, to je fakt z kopce dolů. Začněme tím, že testér kolikrát neví, jak co funguje. Pak je tady test, kde jeden den se online napíše, že OIII 1,2 TSI jede po Praze za 8,4, aby se druhý den ozval pan VWavwerka, že došlo k chybě, a mělo tam být 6,8 a mladý redaktor prostě napsal blbost. No a pak si přečteš, že OIII combi 1,2 TSI 63 kW jede ve 4 lidech i po Alpách naprosto v pohodě, a že 74 kW u konkurence je i do města slabej motor. O testu Rapidu vs. C4, Lodgy a Meganu snad netřeba psát. To je zdejší legendární test.

Osobně testy tady čtu jen pro zasmání, nemají pro mě vypovídající hodnotu. Nejlepší je se sám přesvědčit, kde je pravda. A to se pak člověk opravdu musí smát...
4. 6. 2013 16:03
Re: Fotografie
Mas odpustene... spokojny dufam...
Avatar - Katikakus
4. 6. 2013 16:01
Re: Rodinný standard
Nedelam z toho dramu. Pouze konstatuji fakt, ze auto tridy Fabia rozhodne nelze nazyvat rodinnym. Zastupci B segmentu nikdy nebyli mysleni jako rodinna auta. 120ku bych do toho netahal. V te dobe nebylo z ceho vybirat a nas trh byl daleko od prirozeneho.
Avatar - guze
4. 6. 2013 16:01
Re: Fotografie
Ježiš promiň že jsem objasnil hvězdičku, která se dělá při napsání vulgárních výrazů.....
Avatar - rohYpnol
4. 6. 2013 16:01
Re: Fotografie
Chápeš výborně. Středový panel tohoto testovaného vozu v žádném jiném testu odfocený nebyl. Středový panel testovacího vozu není stejný jako u jiného testovaného vozu. Schod v zavazadelníku je úplně stejný jako u každého jiného testovaného kusu Fabie II kombi :-!
4. 6. 2013 15:59
Re: Fotografie
Rob co chces, co som chcel som videl, trebars sa chod kupat do zaplaveneho uzemia, mne je to fuk...
Avatar - guze
4. 6. 2013 15:55
Re: Fotografie
Jo ta hvězdička se udělala z pozdravu pi.c, abys mě nenařknul že nadávám ;-)
4. 6. 2013 15:53
Re: Fotografie
Som spokojny, ako som napisal, vyzera to otrasne... diky
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Re: Spotreba
Spotřeba Clia je odečtená z palubního počítače, ono měřit spotřebu při jízdě konstantní rychlostí by ani pomocí dotankování nebylo možné.
4. 6. 2013 15:49
Re: Fotografie
Pytam sa este raz, co tie ostatne fotky, tie neboli uz 3x objavene? Takze z principu, ak tu nieco chyba, tak tu nieco chyba, ak sa nieco uz opakovalo, tak sa opakovalo... Neviem co sa robis aj ty mudry... To nikde nebol este odfoteny napr. stredovy panel?
Avatar - guze
4. 6. 2013 15:48
Re: Fotografie
Hele necháme toho, fotky kufrů máš zkouklý, tvoje ego je spokojený, už mě to nebaví...tak ať neprší, * ;-)
Avatar - rohYpnol
4. 6. 2013 15:46
Re: Fotografie
já si nestěžuji, jen říkám, že objevovat 3x objevené mi přijde jako ztráta času.
4. 6. 2013 15:43
Re: Fotografie
Chcem, mas? >:D

No vidis, ked aj tebe nieco chyba, tak sa stazuj, "guze" ti posle link >:-[]
4. 6. 2013 15:42
Re: Fotografie
no vidis, ze to ide, klikol si 5x? nemyslim, tak si nekakaj nabuduce do pusy...

vyzera to otrasne, fuj...

ty si zacal byt mudry, v skratke... >:D
Avatar - Individualita
4. 6. 2013 15:41
Re: Rodinný standard
Však v pohodě. Ale ideálu rodinného vozu to nedosahuje ani zdaleka. Každopádně to určitě "stačí" tomu, komu to stačit musí jak už bylo psáno výše.
Avatar - guze
4. 6. 2013 15:40
Re: Fotografie
Zaplať pánbůh aspoň za jednoho :-)
Avatar - rohYpnol
4. 6. 2013 15:39
Re: Fotografie
Zbytečné rýpání. A nechceš rovnou fotku podpěry kapoty, že tam není plynokapalinová vzpěra? A detail na 1,5 l PETku? ... Mimochodem jestli je tlumicí "deka" zespodu kapoty, to bych považoval za mnohem přínosnější detail než schodek po sklopení sedadel, který tu je v každém druhém testu Fabie ...
Avatar - guze
4. 6. 2013 15:37
Re: Fotografie
Na tady je máš, ať je klid [odkaz] [odkaz] zkus to příště bez těch "vesnických urážek" , bavme se trošku na úrovni...
Avatar - guze
4. 6. 2013 15:35
Re: Fotografie
Víš kolik fotek navíc by se mě líbilo v tom testu?Ale prostě tam nejsou, tak mrknu na jinej test a je to....ale souhlasim s tim, že by to tam měli napsat, to jo. :-)
4. 6. 2013 15:35
Re: Fotografie
Ja som nic nepriznal, nedomyslaj si, priznanie tam nikde nevidim. No vidis, tak nereaguj,

Pytam sa, kde su fotky kufra so sklopenymi zadnymi sedackami? Stale ich tu nevidim, ani pri OIII...

Uz len to mi treba, aby sa tu do mna navazal nejaky obleceny kohut alebo co je to za nepodarok :-)
Avatar - grifith
4. 6. 2013 15:34
Re: Spotreba
A vy jste tedy neměřil u Clia jakou spotřebu při testu? To nikde není uvedeno...
Nemohu hovořit za všechny modely Renaultu, ale má zkušenost s jedním typem (a nejedná se o Clio) ukazuje, že palubní PC ukazuje údaj, který je horší než pak spočítaná realita. Měřeno na cca 13 tisících km, z 90% na jedné čeprací stanici a stejném stojanu. Ale beru, co model, to originál.
4. 6. 2013 15:33
Re: Tři a půl hvězdy?
No jakej pán, takovej pes. ŠkodaFukó Bajza Novák a jeho věrný druh. On je opravdu jinej.
Avatar - guze
4. 6. 2013 15:31
Re: Fotografie
Tak aspoň že jsi uznal, že jseš rejpal, já mám nutkání rejpat do takovejch lidí jako seš ty, protože řeší takový pidiproblémky, který nic neřeší a takový ty klasický diskuzní frázičky jako "je mi ta luto" a "aj takychto ako si ty musime ich trpiet" .......to ani nestojí za řeč ;-)
4. 6. 2013 15:31
Re: Rodinný standard
A naopak,teď máme mikrovlnky,tak je musíme mít všichni :yes:
4. 6. 2013 15:29
Re: Rodinný standard
V tomhle vláknu se řeší něco jinýho než dětský sedačky a bezpečnost ;-)
4. 6. 2013 15:28
Re: Fotografie
Taky si myslím, že dát jednu fotku navíc by redaktorům neublížilo. A když už se vychvaluje kufr, pak by to ALE mělo být taky vidět.... Ne všechno zlato, co se třpytí.
4. 6. 2013 15:27
Re: Rodinný standard
Alebo, kedysi mikrovlnky neboli, ani teraz nam ju netreba :-) :yes:
4. 6. 2013 15:26
Re: Fotografie
Takze ty si taky maly rejpal... hm... dobre vediet, tak mozeme pokracovat, casu mam dost, teraz kope kamos... >:-[] neviem, co stale mas s tymi 5 kliknutiami, najprv si to skus a 5 ich nebude urcite... >:-[] casu mozem mat habadej, tu ide o princip... zvlastne inak, ako si hned vyhodnotil, ze neznesiem nic z koncernu... ja som takisto vydedukoval, ze ty si chudak... a je mi ta luto... no co uz, aj takychto ako si ty vsemocna Matka priroda stvorila a musime ich trpiet... >:-[]
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Re: Spotreba
Svět motorů taky nepracuje s odměrnými válci ani v rámci testu nenajezdí 5000 km jako my v tomto výjimečném případě. Když PP ukazuje u Fabie o půl litru méně, jak to je u Clia? Třeba při indikovaných 5,7 bere přes 6...
4. 6. 2013 15:25
Re: Spotreba
Pane VWavwerka, my víme, že vy umíte se škodovkama jezdit na výpary. Divím se, že s touhle krabkou jste se v naftě nedostali pod litr a půl. Já bych s tím Cliem dokázal jezdit na papíře za 4, a s Fabií za 7. Jde o to, co chcete, aby nakonec v PP vylezlo... Neb papír snese všechno... A mám dojem, že zdejším testům už moc lidí nevěří...
4. 6. 2013 15:25
Re: Tři a půl hvězdy?
Moje auto maji rádi ptáci, furt na něj serou.Kde na ty blbosti chodíš, možná že je tvůj pes úchylnej nebo mu chutná ta vazelína na kouli.
4. 6. 2013 15:23
Re: Rodinný standard
Já teda ten příspěvek pochopil tak, že i auto velikosti Fabie může někomu posloužit jako rodinný. Nevím proč do toho taháš komunisty.
4. 6. 2013 15:17
Re: AUTO CZ = REKLAMA JAK VYŠITÁ
Náklady na pořízení vozu??? To myslíš co? Mimochodem, pojištění má dneska fabia stejně drahý, jako autsa nižší střední, povinný je stejný, provoz máš na mysli co??? Nějak tvůj příspěvek nechápu. Náhradní díly a servis má dneska škodovka stejně drahý, jako korea nebo frantíci...
Nebo jinak: Megane grandtour 1,6 dCi 96 kW mám v plný spočítáno po slevě na 445 t Kč. Pojištění je stejně drahý, havarijka je i levnější, protože koupit si dneska škodovku znamená se bát, jak dlouho jí budeš mít před barákem. Záruku mám 5 let, škodovka 2 roky. Takže náklady na pořízení vozu jsou jasný, servis taky, pojištění taky. A to mám o třídu lepší auto a o dvě třídy lepší motor. Měls na mysli něco jinýho? Ty jsi jeden z těch, co věří, že servis škodovky je dnes za hubičku... No, fakt není. Vidím to na služebních OII 1,8 TSI.
4. 6. 2013 15:17
Re: AUTO CZ = REKLAMA JAK VYŠITÁ
Souhlasím Ceed je opravdu za ty peníze velice pěkně napěchované auto zabalení do líbivého designu s poměrně slušnou kvalitou. Většina čechů to ale nechce slyšet a škodovku kupují jako záruku kvality za poměrně vysokou cenu, ale pravda je trochu jinde.
Avatar - Individualita
4. 6. 2013 15:16
Re: Rodinný standard
Přesně tak. Jako věta typu ,, Když jim to stačilo před 30ti lety, tak ti to musí stačit i teď" je hodně mimo a hledal bych za tím voliče KSČM...
Avatar - guze
4. 6. 2013 15:15
Re: Fotografie
Šlo o běžnou rejpalskou připomínku, protože nesneseš cokoli z koncernu, jo tomu rozumim a jestli jsi nenašel čas na těch 5 kliků navíc, hmmm tak to opravdu nevím co to je opravdová robota, protože u lopaty v příkopu jsem na netu ještě nesurfoval....prostě ti věřim že na to nemáš čas ;)
4. 6. 2013 15:14
Re: AUTO CZ = REKLAMA JAK VYŠITÁ
Slůvko bych je tam proto, že kombíky mě neoslovují. Dávám přednost bud sedanu a nebo hatchbacku.
4. 6. 2013 15:13
Re: Rodinný standard
A to si uz ako vydedukoval? >:D
Avatar - grifith
4. 6. 2013 15:12
Re: Spotreba
V průměru tedy ve Vašem testu jste naměřili 5,49 l/100 km. Podívám-li se na test "okopírovaný" ze SM, pak u Clia byla naměřena spotřeba 4,8 l/100 km. Což je již vcelku výrazný rozdíl. Ano, při dálničním limitu je tedy úspornější Fabie, v průměrné spotřebě pak Clio. :-)
4. 6. 2013 15:12
Re: Spotreba
Takze fabia je uspornejsia LEN na dialnici?
4. 6. 2013 15:11
Re: Rodinný standard
A kvůli tomu jedinný správný rodinný auto je střední třída a vejš???
4. 6. 2013 15:10
Re: Fotografie
Klikaj si ty kam chces aj 1500x, ked nevies, co je poriadna robota... Hladaj si kolko chces, neviem co riesis. Slo o beznu pripomienku... Naco tu vsak budem nieco vysvetlovat obmedzenemu zakomplexovanemu trpakovi >:-[]
Avatar - rohYpnol
4. 6. 2013 15:09
Re: Tři a půl hvězdy?
hele, kdyby ten borec z Ruska nejel Imprezou ale Fabií, tak by to třeba dal >:-[]
Avatar - guze
4. 6. 2013 15:07
Re: Fotografie
Já chci zdůraznit, že abys tu fotku našel tak nemusíš hledat na jiných webech, ale máš tady, pod rypákem, na auto.cz 24! testů, tak bys mohl obětovat 5 sekund svého života na nalezení fotky a neremcat tady,.....nebo vlastně můžeš napsat redakci, že jseš línej jako prase 5x navíc kliknout na myš a potřebuješ u každýho testu tisíc fotek, určitě budou z tebe nadšený ty hvězdo....rejpálci jako ty jsou nesnesitelný....
Avatar - Johny.Rico
4. 6. 2013 15:05
Re: Spotreba
Líbí se mi zdokumentování spotřeby. Takto si to představuji, je to udělané perfektně. Takže za to opravdu upřímné a uznalé díky! :yes:
4. 6. 2013 15:01
Re: Fotografie
Tym chces povedat, ze vsetky fotky, ktore dnesny test ponuka sa nikde inde nenachadzaju, vo vsetkych 24 testoch a preto su jedine svojho druhu na tomto serveri? >:-[] Urcite nie predpokladam, takze ked test, tak poriadny, nie kazdy tu travi xy casu a bude sa prehrabavat 24 testami... Pre uplnost to tu malo byt.
4. 6. 2013 15:00
Re: Rodinný standard
tak za totace sa moc neriesili ani autosedacky pre deti, bezpecnost aut a kopec dalsich veci v takej miere ako teraz a to ma byt akoze OK? staci tomu komu musi...
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Re: Spotreba
Jenže takové Clio Grandtour ve skutečnosti potřebuje 5,7 l/100 km [odkaz] (dle PP), C-Elysée 5,9 l [odkaz]

Takže naopak Fabia je v reálném cestovním režimu (tedy na dálnici) úspornější, však má také delší převody.
Avatar - guze
4. 6. 2013 14:57
Re: Fotografie
Je tady 24 testů Fabie II, to jseš tak neschopnej si tu fotku najít, nebo je potřeba kvůli tobě fotit každej detail znovu a znovu při xtém testu jednoho a toho samého auta??
4. 6. 2013 14:53
Re: Tři a půl hvězdy?
Jen jestli si neolizoval vlastní tažný..... >:D
4. 6. 2013 14:32
Back in time
>:D Co to jako je výměna loga? >:D To není FL, ale samozřejmost. Dostáváme se do dob, kdy nám bude Škoda jako za dob bolševika vyprávět, jak svou hrdou Fábii vylepšila pro boj s konkurencí jak vyměnili šroub M6 za M5 a tím získali výhodu snížení hmotnosti! >:D >:D >:D >:D
4. 6. 2013 14:31
Fotografie
Preco nie je v galerii fotka so sklopenymi zadnymi sedackami? Uz pri poslednom teste OIII chybala... To je taky problem ukazat citatelom schod, ktory nasledne pri sklopeni sedaciek vznikne? Ci na negativa netreba poukazovat?
Avatar - Jirka.12345
4. 6. 2013 14:19
Re: Jako další auto do rodiny bych jí koupil znovu
Podstatné to je, protože ještě před chvílí si tu psal jak se tomu klepou okna, ted zase píšeš že to není podstatné. Na videu nic neuvidíš, neklepe se totiž vůbec nic >:-[] jediné na čem jsou cítit hmatem vibrace je volant při volnoběhu okem nepozorovatelné. Za silentbloky se omlovam takové nedopatření se stává maximálně jednou za deset let :*) Video udělam ;-)
Avatar - Ozzman
4. 6. 2013 14:17
Re: A teď vážně...
Nene... na Adama.. ten tu plácá, že konkurence je jen o 15 tisíc levnější >:D
4. 6. 2013 14:17
Re: Spotreba
Presne tak suhlasim. Na tak "slaby" motor a take male auto ako je Fabia by som cakal max spotrebu 4,5litra.

Inak dakujem za porovnanie REALNEJ spotreby, zase sa mi potvrdilo, ze koncernovy PP klame v spotrebe minimalne o 0,5litra. Ono to vyzera dobre v testoch, ked napise novinar ze mal nizku spotrebu, alebo ludia vidia na PP ze jazdia za malo. V reale to uz tak nie je, ved malokto tankuje stale doplna a vie si to overit.
Inak toto povazujem za klamanie spotrebitela... A naivky tomu aj veria >:D
4. 6. 2013 14:12
Re: AUTO CZ = REKLAMA JAK VYŠITÁ
Seat Ibiza ST se stejný motorem, ale za nižší cenu (výbava FR mírně přes 400 tisíc).
Avatar - rohYpnol
4. 6. 2013 14:11
Re: Jako další auto do rodiny bych jí koupil znovu
trochu nadhledu, ne? Zkrátka vibrace se z 1.4 TDI přenášejí především na volnoběh do celého vozu a jestli je to pozorovatelné i na oknech nebo ne není vůbec podstatné. A nejsou silembloky ale silentbloky pane praktiku. Jinak klidně natoč video 1.4 TDI na volnoběh, detail oken, řadičky atp. rád se podívám >:-[]
Avatar - wladyk
4. 6. 2013 14:07
osvěžení?
Tu "utrženou lanovku" osvěží jen jiná karoserie. Tvrzení, že na šířku je "tak akorát" mě fakt rozesmálo. Vlastně úžovky jsou taky tak akorát široké. Fabia II byl největší úlet zn. Schade.
Avatar - Jirka.12345
4. 6. 2013 14:05
Re: Jako další auto do rodiny bych jí koupil znovu
Poposedni si, co má společného zvuk motoru s oknama???? Naopak se v tom videu všimni toho že ačkoliv motor se klepe(což je v pořádku, od toho má silembloky) tak s ostatním to ani nehne, klepající se okna jsou fakt blbost a jen mě to utvrzuje v tom že seš teoretik co o tom ví houby.
Avatar - Stewee
4. 6. 2013 14:05
Spotreba
Ak je takmer 5,5 litra na 100km velmi priazniva prevadzka vozidla, tak sa smejem. Pri tejto kubature a vznetovej konstrukcii je to zalostne, nie priaznive a uz vobec nie take, ako to pisu plusy tohto auta :-)
Avatar - grifith
4. 6. 2013 14:02
Re: AUTO CZ = REKLAMA JAK VYŠITÁ
Ano, máš pravdu, Clio nemá dieselovou variantu s tak vysokým výkonem ;-)
Avatar - rohYpnol
4. 6. 2013 13:57
Re: AUTO CZ = REKLAMA JAK VYŠITÁ
já nevyvracím, že Clio JE levnější. Jenže proti 77 kW verzi nemá co nabídnout ;-)
Avatar - PeterLuk
4. 6. 2013 13:56
Re: Vysmátý volant
Mne naopak ten volant nevadil (nový je podarený), zato mi vadí stredový panel, ten sa mi proste nepáči...
Každopádne má podľa mňa jednotka lepší interiér.
Avatar - grifith
4. 6. 2013 13:50
Re: AUTO CZ = REKLAMA JAK VYŠITÁ
1,5 dCi 55kw od 336
1,5 dCi 66kw od 366
Avatar - rohYpnol
4. 6. 2013 13:48
Re: Jako další auto do rodiny bych jí koupil znovu
stačí vyhledat na youtube
Škoda Fabia 1,4 TDI - Čtyři pohledy na věc - Roadlook TV
čas 15:20 s
Avatar - grifith
4. 6. 2013 13:47
Re: AUTO CZ = REKLAMA JAK VYŠITÁ
Srovnej to, rád se na ten rozdíl se sráčem podívám ;-) Hoď tam rovnou i Hyundai i30 nebo toho Megana, ať to máme celé ...
Avatar - strýček BOB
4. 6. 2013 13:43
Re: AUTO CZ = REKLAMA JAK VYŠITÁ
...a potom si srovnáme do tabulky náklady na pořízení vozu, provoz, servisní prohlídky, ceny náhradních dílů a pojištění a zjistíme, že ten korejský sráč nás zase tak "lacino" nevyjde. >:-[]
4. 6. 2013 13:41
Re: Rodinný standard
Nedělej z toho drámu. Rodině s 1-2 děckama Fabia Kombi může normálně sloužit, aniž by to představovalo nějaký výrazný kompromis. Za totáče byla rodinným autem menší 120ka a nikomu to nepřišlo a teď se tady v diskuzích všichni tváří, že rodina minimálně v Tuaregu. :-)
Avatar - Jirka.12345
4. 6. 2013 13:39
Re: Jako další auto do rodiny bych jí koupil znovu
Nedalo mi to a byl jsem to obhlédnout a samozřejmě že když na okno položim ruku tak poznam že je nastartovaný motor, ale to poznam i u služebního citrona C5. Okem na tom neni vidět vůbec nic...
Avatar - PeterLuk
4. 6. 2013 13:39
Re: Tři a půl hvězdy?
Moji psy by jej"opláchli" kolesá, keby som im dovolil >:D >:D
Avatar - Individualita
4. 6. 2013 13:37
Re: AUTO CZ = REKLAMA JAK VYŠITÁ
A nebo klidně [odkaz]
Avatar - rohYpnol
4. 6. 2013 13:37
Re: AUTO CZ = REKLAMA JAK VYŠITÁ
pak BYS taky poznal, že v Cliu Grandtour je vzadu MNOHEM méně místa >:-[]
Avatar - rohYpnol
4. 6. 2013 13:36
Re: AUTO CZ = REKLAMA JAK VYŠITÁ
1.6 TDI 66 kW je za 430
1.6 TDI 55 kW je za 400
Avatar - strýček BOB
4. 6. 2013 13:36
Re: AUTO CZ = REKLAMA JAK VYŠITÁ
Ano, v tvém příspěvku je nejdůležitější to slůvko "bych" >:D
4. 6. 2013 13:36
Re: AUTO CZ = REKLAMA JAK VYŠITÁ
Proč hledat konkurenci ve stejný třídě? Hledejme konkurenci za stejný peníze. A hned máme Ceed SW v naftě, Megane grandtour, a další a další. A budou mít silnější motor ( 1,6 dCi 96 kW je dnes asi nejlepší nafta v 1,6 litru) a daleko lepší výbavu. Tohle je za půl mega fakt dobrej úlet...
4. 6. 2013 13:33
Re: AUTO CZ = REKLAMA JAK VYŠITÁ
[odkaz]
Raději bych sáhnul po cliu. Sice má o 10kw nižší výkon za to, ale vypadá mnohem lépe a je nabytí lepšími technologiemi.
Avatar - grifith
4. 6. 2013 13:31
Re: AUTO CZ = REKLAMA JAK VYŠITÁ
sila nemusí být měřena pouze výkonem ;-) Ale samozřejmě máš pravdu, 77kw to nemá.
Avatar - Jirka.12345
4. 6. 2013 13:31
Re: Jako další auto do rodiny bych jí koupil znovu
Nebo ty zhulenej že máš vidiny >:-[]
klidně ti udělam nějaký video ale musíš na to koukat ve střízlivém stavu
4. 6. 2013 13:30
Re: Rodinný standard
Pravda dost často si stěžují ti co jezdí jinou značkou.
Avatar - rohYpnol
4. 6. 2013 13:30
Re: AUTO CZ = REKLAMA JAK VYŠITÁ
pouze 66 kW...
Avatar - Aladeen
4. 6. 2013 13:29
Re: Keby
Ja som hore písal že to by to auto muselo byť najprv širšie ;-)
Avatar - grifith
4. 6. 2013 13:28
Re: AUTO CZ = REKLAMA JAK VYŠITÁ
Renault Clio Grandtour 1,5 dCi :-) Ten je i přes nižší výkon srovnatelně dynamický.
4. 6. 2013 13:27
Re: Rodinný standard
Měl jsem spíš napsat český standard, ale myslím že i zahr. si najde kupce. Pánové, pro dva lidi a dvě děti, nákup z kaufu a pes naprostá pohoda. I na tu dovolenou je to v klidu doveze. A co rodin takhle funguje, stačí se rozhlídnout. Vím že pro nás tady je toto auto žalostně málo a ještě k tomu je to Škoda >:D Snad budete mít trochu soucitu s běžnou veřejností :-)
Avatar - rohYpnol
4. 6. 2013 13:24
Re: Jako další auto do rodiny bych jí koupil znovu
jsi tak vytřepanej, že už ti to přijde normální >:-[]
Avatar - rohYpnol
4. 6. 2013 13:23
Re: A teď vážně...
Ok, tím pádem můžeš debatu rovnou uzavřít. Obyčejný člověk si Fabii v dehtu 1.6 nikdy nekoupí. Při běžném nájezdu by se mu totiž nikdy nezaplatila...
Avatar - Jirka.12345
4. 6. 2013 13:20
Re: Jako další auto do rodiny bych jí koupil znovu
zajímací, asi jinej oddíl, žádnej třas skel se nekoná, to jsou kecy, max jsou cítit mírné vibrace ve volantu, tot asi tak vše kromě zvuku
Avatar - rohYpnol
4. 6. 2013 13:20
Re: AUTO CZ = REKLAMA JAK VYŠITÁ
Umíš vůbec číst? Tedy ono vlastně ani nepotřebuješ umět číst... Vůz dostal 3,5 hvězdy. A za druhé - najdi mi lepší konkurenci (tedy malý kombík s tak silným dieselem) :-!
Avatar - Individualita
4. 6. 2013 13:17
Re: A teď vážně...
Někde určitě. U nás ve firmě jsou novější fábky jen s 1.2TSI a až okty s 1.6TDI, kam ten motor spíše patří. Ale firmy bych nechal firmama, o tom se ani nedá bavit. Navíc ve firmě možná koupí předražený motor, ale zase výbava bude totální základ. Takže tu půlmegovou Škodku prostě nikdo nekoupí.

Ale bavme se o motivacích obyčejných lidí, kteří na rozdíl od firem mají výběr plně ve svých rukou a tam už plně pracuje konkurence.
4. 6. 2013 13:14
AUTO CZ = REKLAMA JAK VYŠITÁ
Je známo, že u fabie klesaly prodeje, tak auto cz musí zakročit a vynachválit vrakolet. Kolik pak za to dostáváte páni redaktoři, že škodovka patří vždy mezi ty nejlepší nebo čím pak jezdíte?
Avatar - rohYpnol
4. 6. 2013 13:12
Re: Jako další auto do rodiny bych jí koupil znovu
1. ano, jel
2. stačí se pouze podívat na třas skel auta na volnoběh... třepe se to jako osika 8-s
Avatar - rohYpnol
4. 6. 2013 13:10
Re: A teď vážně...
Pár přiblbých firem tvoří prodeje Škody (nejen) v ČR. Služební etika je jasná - můžeš si svobodně vybrat z Fabie v dýzlu...
Avatar - Jirka.12345
4. 6. 2013 13:09
Re: Jako další auto do rodiny bych jí koupil znovu
A jel si v tom někdy nebo seš jen internetový teoretik? Tak jasně že kultura chodu toho tříválce je bídná nicméně co se třeba hluku uvnitř auta týče tak je na tom o dost lépe než např felicie s benzínovým motorem, akorát ta spotřeba je poloviční >:-[]
Avatar - rohYpnol
4. 6. 2013 13:06
Re: Keby
Středový panel u Fabie není široký, to jen sedadla jsou tak blízko u sebe. Stejně tak širší sedadla do Fabie nedáš, protože am na ně prostě není místo.

Pocit, kdy má řidič hned velde hlavy boční sloupek, není vůbec příjemný, ale člověk si zvykne. Faktem je, že pocitově je podle mě Fabia 2 užší než Fabie 1. Z druhé strany, podélným prostorem nená ve své třídě konkurenci.
Avatar - grifith
4. 6. 2013 13:05
JEN JEDEN PROBLÉM
Nic proti Fabii, beru ji jako velice povedené auto s velmi vyváženými vlastnostmi a nemá problém u nás suplovat rodinné auto. Naštěstí auto neprošlo viditelným "cutováním costů" a je to opravdu poznat, že vůz působí v interiéru mnohem lépe než třeba Rapid.
Jen ta cena, chceš-li diesel, tak si solidně připlatíš a za testované auto půl milionu při zase nijak zvlášť nabušené výbavě to už je síla. Ano, lze si ji pořídit i s benzínem, ale už jsem to psal i jinde. Tříválec je hodně kompromisní a TSi jsou staré generace, jehož otázkou je stále spolehlivost...
Zde si mnohý potenciální zákazník položí otázku, zda-li není lepší se poohllédnout jinde, klidně o třídu výše. :-)
Avatar - rohYpnol
4. 6. 2013 13:02
Re: Jako další auto do rodiny bych jí koupil znovu
vždyť kultura chodu 1.4 TDI může závidět i Zetoru 7211 8-s Ale co bychom pro spotřebu neprotrpěli >:-[]
Avatar - Individualita
4. 6. 2013 13:02
Re: Tři a půl hvězdy?
To psy se zadki dělajý >:D
Avatar - Aladeen
4. 6. 2013 12:59
Keby
Keby bola Fábia širšia tak by ako celok vyzerala lepšie a aj komfort by bol na vyššiej úrovni , hodiť do vnútra širšie sedadlá a hotovo . Fábia by vôbec nevyzerala zle predná maska je nekomfliktná a čierny A Stlpik sa mi vždy páčil ,ale keď je to auto úzke tak to vyzerá dosť smiešne . Interiér , tam by to chcelo preorganizovať stredový panel , trochu ho zúžiť a radiacu páku zdvihnúť tak o 5-10 cm . Posledná vec ktorá mi na tomto aute vadí (nejedná sa ani o auto) je cena , nuž škodovka vie že "bežný" Československý zákazník rád zaplatí za škodovku sumu , ktorú by u konkurencie už dávno zamietol . ;-) Pomer Cena/Výbava/Výkon je u škodovky ako vždy dosť biedny ;-\
Avatar - Jirka.12345
4. 6. 2013 12:58
Jako další auto do rodiny bych jí koupil znovu
Máme F2 s motorem 1.4TDI jako druhé auto a je to snad nejpolehlivější auto který jsem kdy měl, v 55tis se měnili destičky, v 90 pakny vzadu jinak jen olej a filtry. Když to porovnam s předchozí F1 na které odešlo ložisko v převodovce, řízení, o silemblokyách přední nápravy nemluvím-to tam byl spotřební materiál, tak at si každý říka co chce tak ve spolehlivosti F1 vs F2 je vidět velký pokrok. Samozřejmě že 1.4tdi je hlučná ale vyvažuje to příjemnou spotřebou a slušným výkonem(v tom našem případě čip na 80kw odbržděno na brzdě) jinak je to celkem příjemné svezení i po přesednutí z auta úplně jiné třídy, vysoký posaz mi do města vyhovuje, snad jednině odpružení je poněkud tvrdé.
Avatar - rohYpnol
4. 6. 2013 12:58
Re: Tři a půl hvězdy?
příští generace Fabie Combi možná vůbec nebude. Zůstane jen Rapid Spaceback...
Avatar - rohYpnol
4. 6. 2013 12:55
Doufám, že příště
nebude fotogalerie postavená na reklamě na tampony 8-s 8-s :no:
4. 6. 2013 12:54
Re: Rodinný standard
Ale no tak, já rozhodně nejsem fandou VAGu ani fabky, ale řada jiných aut segmentu B je širší uvnitř jen o 1-2 cm, to se ani nedá poznat. Pokud vedle sebe nesedí dva zápasníci sumo (nebo aspoň jeden ;-) ), tak je to vcelku OK
třeba taková novinka jako Renault Clio má vnitří šířku dokonec ještě menší a nikomu to zdá se nevadí..
Jinak ale souhlasím, že rodiné auto vypadá jinka, např. Mazda 5, Ford C-max apod.
4. 6. 2013 12:54
Re: Tři a půl hvězdy?
Tak tak. Ještě bych dodal, že Fabii Combi mají rádi i psi. Můj pes jí olizoval tažné zařízení :yes:
Avatar - Ozzman
4. 6. 2013 12:51
Re: Vysmátý volant
A nevÝ jaká je gramatika >:D Ach ta česká inteligence ( viz diskuze pod Mazdou) >:D
Avatar - Individualita
4. 6. 2013 12:51
Re: A teď vážně...
To ano, ale otázka je, kdo takové auto chce. Dovolím si tvrdit, že mimo pár přiblblých firem nikdo, žádná fyzická osoba. A o tom to je.
Avatar - rohYpnol
4. 6. 2013 12:50
Re: A teď vážně...
jaká konkurence? žádnou nevidím...
4. 6. 2013 12:50
Tři a půl hvězdy?
To snad ne!!! Fabia je první vůz svý třídy, kterej nejenže byl vyvíjenej s ohledem na co nejnižší hmotnost (a nemusíme si nalhávat nic o tom, že půltunová pohotovostní hmotnost v nový generaci není nedosažitelná!), nýbrž i s ohledem na udržování tělesný hmotnosti posádky v rozumnejch mezích zdravýho člověka.
Škoda jako první pochopila, že současná ekonomická krize pošle spoustu kupců o level níž a dá se očekávat, že i pětičlenná rodina ráda sáhne po Fabii, ať už hatch nebo kombík.
Pak je nasnadě, že některými hýkaly kritizovaná úzkost karoserie je jen a pouze nástrojem Škody jak nejen pracovat na svých vozech, ale také na svých klientech! V příští generaci doufám ještě v drobné, cca 20-ti centimetrové zúžení s apelem na pravidelný sport a údržbu tělesný schránky posádky vozu. Pak nebude třeba honit už tak poměrně výkonný a špičkový jednotky s jejich parametry nahoru, ale jen ladit motory s ohledem na co nejnižší zatížení životního prostředí.
Bravo Fabia!!! :yes: 5hvězdiček!!!
Avatar - rohYpnol
4. 6. 2013 12:47
Re: A teď vážně...
nevím, jestli to náhodou neměla být reakce na mě.

Clio Grandtour Dynamique 1.5 dCi 385 000,-, a to máme jen 66 kW (nic silnějšího u nás není)

Jinak těžko hledat konkurenci, když vlastně zkrátka není. Malý kombík v takto silném dieselu konkurence prostě nemá, je to české specifikum. Zůstává snad ještě výprodejový P 207 SW, který opět tak silný diesel nemá...
Avatar - Blue Sun
4. 6. 2013 12:47
Re: K testu se nevyjadřuji
Blbé je, že čím více adblocků, tím více nesmyslných reklam a snahy ten adblock obcházet. Reklama mi nevadí, pokud není agresivní a neleze přes texty, tehdy ji stejně nevnímám (nemluvě o tom, že IE10 stejně nemá adblock...), proto bych uvítal radši statické reklamy, než trapný flash.
Avatar - Individualita
4. 6. 2013 12:46
Re: Vysmátý volant
Na rozdíl od nás, tápajících garážníků, on VÍ kde je kvwalita, on VÍ co je v dané třídě nej! :yes:
Avatar - Individualita
4. 6. 2013 12:29
Re: A teď vážně...
Přesně tak. U Fábky je to ještě okatější, protože patří mezi malá auta. Znovu se vracím k souboji Fabia vs. D1. Kdo myslíte že vyhrál? >:D
4. 6. 2013 12:27
Re: Rodinný standard
Rodinne auto? Mozno pre pygmejov alebo somalcov. Ti by sa tam vosli aj traja na jedno sedadlo! Pretoze pre normalnych ludi toto nemoze byt rodinne auto. Ba povedal by som ze ani pre bezdetny par dvoch dospelych. Jedine ze by jeden sedel za volantom, a druhy vpravo vzadu, to by im mozno sirka nevadila...
4. 6. 2013 12:25
Re: No nevím...
Já mám tedy krátkou RS, dlouhé se nedělaly, a ta má ten podvozek trochu jiný. Přijde mi stabilní dostatečně, spotřeba výtečná, samozřejmě při 180 na dálnici si to taky pápne :-) Ovšem služebně jsem jezdila 1.2 HTP kombi, bylo to tuším 47kW, a to byla tedy vražda. Ten zadek, když byl naložený, měl tendenci se předbíhat. Ale byly na tom taky příšerné tenké pneumatiky, takže rozdíl oproti mojí byl veliký. Ale já mám 205/45/16, a těžko porovnám, co by udělaly na kombíku :-)
4. 6. 2013 12:23
Re: A teď vážně...
Dat za toto auto pol melona? To myslim staci na to, aby sud uradne zbavil cloveka svojpravnosti...
Avatar - PlumJelinek
4. 6. 2013 12:21
Re: Vysmátý volant
Jenže po "faceliftu" volantu přišlo spolu s ním i potažení levnější kůží (stejně jako u Rapidu), která připomíná tu, jakou používá Hyundai. Na dotek není příjemná a působí jakoby lehce plastově. Lepší kůže na volantu se ve Fabii nalezne pouze u sportovního provedení (RS, Monte Carlo) a dále pak u Octavie a výš, pro ty byla původní kvalitnější kůže zachována. Holt šetří se čím dál víc, ale nikdo se s tím chlubit nechce. A koukám dokonce ani "nezávislý" motoristický novinář.
4. 6. 2013 12:20
Re: Vysmátý volant
Ale viditelně rozumnější ;-)
Avatar - Katikakus
4. 6. 2013 12:19
Re: K testu se nevyjadřuji
AdBlock Plus a zadnou reklamu uz neuvidis. Dokonce i ta stupidni galerie je celkem koukatelna.
Avatar - Katikakus
4. 6. 2013 12:17
Re: Rodinný standard
Auto B segmentu opravdu nelze povazovat za rodinne. Pro singles, nebo svobodny bezdetny par, budiz. Pro rodinu opravdu ne.
Pouze tady v CR se nas Skoda snazi v reklamach presvedcit o opaku. A koukam, ze nekteri ji to opravdu basti...
4. 6. 2013 12:13
K testu se nevyjadřuji
Ale ta forma. To je vrchol. Web je tak přehlcen reklamou, že pomalejší PC ten flash obsah ani pořádně nezvládají, seká se to jako prase. Pravidelně reklama přes celou stránku. Teď otevřu fotogalerii a baf, reklama na Samsung. Fotky do-je-ba-né.
To je totální výsměch všem čtenářům, neboť web přestal být funkční a přestal postrádat smysl. Jiné weby nabízejí obsah stejně hodnotný se zlomkem reklamy.
Mentalita Blesku dokonala své.
Já to JE-BU.
NAZDAR
Avatar - Ozzman
4. 6. 2013 12:12
Re: No nevím...
Souhlasím, Fabie I v kombíku byl důstojným nástupcem oblíbené Felicie kombi. Dvojka vypadá jak užovka. V RS sem nejel, jen v 1.9TDI 74kw kombiku ( a v autoškole s 1,4 ,ale to byl vůz před smrtí). Auto mi přišlo dost špatně odhlučněné a nestabilní zvlášť v dálničích rychlostech a samozřejmě čim rychleji, tím to bylo horší. Třeba konkurenční Seat Cordoba měla v tomto navrch i když měla tvrdší podvozek. Zajímá mě, jestli i to RS na tom bylo podobně. Motor byl fajn s malým autem cvičil obstojně. Vůz měl snad 50 tisíc km.
Avatar - Ozzman
4. 6. 2013 12:08
Re: A teď vážně...
Ukaž mi konkurenční auto za 500 tsiíc s naftou. BERME TŘÍDNÍ KONKURENCI!
Tohle je stejný případ jak s Oktávkou za mega.... Super auto, ale v reálu si ho koupí málokdo.
Avatar - Ozzman
4. 6. 2013 12:06
Re: Vysmátý volant
No, že to řiká někdo, kdo nemá ani papíry >:D
4. 6. 2013 12:05
No nevím...
Vevnitř to není zlé, jezdila jsem s krátkou a jde to, i jízdní vlastnosti nejsou špatné, tedy být v tom lepší motor než ten chcípák HTP, ale tedy zvenku je to veliký hnus od začátku výroby. Dokud to celé nepřekutají, nestojí to podle mě za řeč. Jsem stále hrdou majitelkou RS Fabie první generace, neříkám, že je to krasavec, ale myslím, že zrovna v kombíku byla Fabia I docela proporčně vyvážené auto.
Nový směr designu škodovky se mi vůbec nelíbí, proti kvalitě nemůžu říct špatného nic, ale tahle Fabia, nová Octavia a Rapid jsou podle mě slušně řečeno nehezké a dost mě překvapuje, že se to hojně prodává.
Spotřeba mě tedy zrovna taky neoslnila, na podobný motor dost běžný údaj.
Avatar - rohYpnol
4. 6. 2013 12:04
Re: A teď vážně...
tak nepiš, že za něj můžeš dát 240...
4. 6. 2013 12:00
Re: A teď vážně...
Kdo říkal, že musíš kupovat naftu? To pouze v tomto testu je nafta - konkurence na tom není o moc líp, a těch +- 15 000 si za kvalitu rád připlatím ;-)
Avatar - rohYpnol
4. 6. 2013 11:58
Re: Rodinný standard
Budeš si jako hrdý majitel nové schade stěžovat na vlastní volbu ;-) ?
Avatar - rohYpnol
4. 6. 2013 11:56
Re: A teď vážně...
jasně, za 1.6 TDI... 8-s
4. 6. 2013 11:55
Re: A teď vážně...
Jako každá Škoda +- 100 tis dražší než srovnatelná konkurence. Za mě osobně je fabia combi a Romster designový mižmaž. Nic škaredšího se u nás snad ani neprodává :no:
4. 6. 2013 11:53
Re: A teď vážně...
Můžeš za něj dát pouze 240 000, dnes jsou již široké možnosti individualizace ;-)
4. 6. 2013 11:47
Rodinný standard
Tak to je. Kdo jí má tak si nestěžuje, teda alespoň ty lidi co znám.
Avatar - rohYpnol
4. 6. 2013 11:46
Re: A teď vážně...
Je to stále lepší volba než Rapid/Toledo :-! Fabia nemá lowendová řešení.
Avatar - rohYpnol
4. 6. 2013 11:44
Fotogalerie???
Ale ta fotogalerie 8-s 8-s 8-s Velebnosti, jdu ven blejt :no: :no: :no: :no: :no:

P.S. Tohle není kritika autora testu, ale kdo takovouhle relamní odpornost schválil??? Jasně, ždímou se prachy z reklamy jak jen to jde...
Avatar - Individualita
4. 6. 2013 11:43
A teď vážně...
Kdo by skutečně dal za tohle auto půl mega? Kdo by za něj skutečně dal jen 400tis? >:D
Avatar - rohYpnol
4. 6. 2013 11:37
Střízlivé hodnocení
Jak napsat test na něco tak provařeného, jako Fabia Combi, že? Ohromující zjištění nelze čekat a o čem psát?

Oceňuji především velmi racionální a střízlivé hodnocení. Myslím, že Fabia byla vystižena velmi trefně :yes:

Přesto bych se pozastavil nad formulací "...Interiér sází na funkční pojetí, vedle designu k němu nemáme zásadnější připomínky. ..." Což jinými slovy znamená, že zásadnější připomínky směřují na design :-O ? Jasně, je to koncernová nuda. Ale Psí úsměv z volantu zmizel a jiné prohřešky až na "morální zastaralost" příliš nevidím. Tedy pokud se bavíme o takto vybaveném voze.
4. 6. 2013 11:36
BRAVWOOOO
Podle mého názoru jasná volba ve své třídě.
4. 6. 2013 11:35
Re: Vysmátý volant
Tak ono se s tím dá jezdit pod 5, redakce testovaná auta zrovna nešetří ;-)
4. 6. 2013 11:34
Re: Vysmátý volant
Tak při troše snahy se s touto Fábií dostaneš na 4l/100km... Ale v testu se nikdo o troše snahy nebavil. Tam se testovalo auto, nikoli za jakou nejnižší spotřebu se s tím autem dá jezdit při "troše snahy" ;-)

Stejně tak s HTP můžeš jezdit za 5, ale i za 10l/100km...

Volant se mi líbil i předtím, ale to je subjetktivní záležitost :-) Jinak souhlasím...
Avatar - Ozzman
4. 6. 2013 11:24
Vysmátý volant
Konečně je už taky pryč :-) To je věc, která mě nejvíce irituje na OII Fl >:D Škoda, že je Fabka tak úzká, předchozí generace byla určitě hezčí proporčně (Kombi), ale myslím, že tato i přes svůj věk v interiéru vypadá dobře, hlavně po té kýžené výměně volantu co?

Spotřeba 5,49 litru? Tak... netvrdil tu někdo že za tolik jezdí HTP? >:D Je fakt, že se na to číslo dá dostat při troše snahy i s větším autem s Dieslem, takže zas takový zázrak se nekoná :-)

Jen pro redakci takové malé upozornění, když už chce přesně uvádět test spotřeby, tak statisticky správně je uvést hladinu chyby v měření, nebo udávat výsledek formou intervalu spolehlivosti :-)