Novinky
connect
0
mame my tady v Cechach za lidovych 1500Kc rocne, resp. se tomu ani neda rikat dalnice. Rocni znamka Slovince vyjde na cca 2400Kc a ma za to neco, co se s tim, co mame zde, absolutne neda srovnavat.
Já sjedu před Slovinskou hranicí na Mureck, pak jedu Lenart, Ptuj a když se chci vyhnout celní kontrole, tak jedu z Ptuj směrem na Varaždin sjedu na Cirkulane pak Lepoglava a po D35 vjedu na Chorvatskou dálnici. Jezdím tak každý rok a je to v klidu a v pohodě. Dokonce jsem byl vloni rychlejší než známí po dálnici.
Jezdím opakovaně 😜ár km před slovinskou hranicí, ještě v Rakousku na Mureck-Lenart-Ptuj a pro jistotu až k Tržci,zde najedu na původní silnici k hranicím.Jezdím dle navigace, vede dobře.Celá cesta měří asi 58-60 km.Je bohužel horší, než jsou naše okresky, dále je zde časté omezení rychlosti (spousta malých vesnic, zastávek,křižovatek).Toho bohatě využívají slovinští policajti.Rádi pokutují a když vás chytnou, pokuta je mnohem vyšší, než dálniční poplatek.Tato cesta je však mnohem jednodušší, než ta často omílaná přes Maribor a Pesnicu, na které se snadno může stát, že se proti své vůli dostanete na dálnici a nemáte známku.To se pak nedoplatíte.Oproti dálnici to máte asi tak o půlhodinku delší,ale při dodržování předpisů se tato cesta vyplatí.Nenechta se vyprovokovat autem, které se na vás bude tlačit,nechte ho předjet.Jeho nechají jet, vás zkasírují.
podla mna naj trasa je bratislava - gyor- sekesfehrervar(ci jak sa tomu nadava) a potom dialnicou az k moru. madari maju 10dnovu nalepku za 10eur, cesta gyor-sekesfehrhrvar bez problemov a hlavne ziadne riziko upchatych ciest dovolenkarmi.
to mozna nekde po okresce, ale když většina trasy vede po dalnici??
Proč by ne?? S accentem 1,5 CRDi jezdím do Chorvatska už 4. rokem a vždy jsem měl průměr kolem 5 litrů/100. Jezdíme ve 4 lidech. Jestli jel redaktor sám, tak bych mu to i věřil 😉