Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - KANKUNEN
Bylo to jasné jak facka
| 10. 6. 2013 14:31
90% lidí z první fotky poznalo, že je to ohavné, jen u Rencku to nevěděli. Captur i Clio se 90% lidí libí, tak snad Lagunu nezkazí a zpátky začnou prodávat za normální ceny.
Avatar - Pekelná Micinka
Bylo to jasné jak facka
| 10. 6. 2013 14:36
No snad se u Renaultu nemusíme obávat, že to dopadne jako s ostatními francouzi, co by rádi "šprechn dojč." Taky by si šlo nadpis vyložit tak, že nebude divná, ale bude vyloženě hnusná. >:-[]
Avatar - Jaros71
Bylo to jasné jak facka
| 10. 6. 2013 18:11
Poslední Laguna moc krásy nepobrala..To první generace..to byla pecka!! ;-)
Pokud bude trend Renaultu v designu pokračovat ve směru Capturu..nemám problém.
Horší než nyní to již být nemůže..nutné zlepšení je jasné.. :-)
A snad bude Rencek i víc spolehlivý..uvidíme. ;-)
Bylo to jasné jak facka
| 10. 6. 2013 15:03
Mně se Laguna před FL líbí pořád víc a víc. Možná by ji mohli ještě pár let nechat a začala by se prodávat. Možná to jen přehnali s tou nadčasovostí a je proto třeba na zákazníky chvilku počkat.
Bylo to jasné jak facka
| 10. 6. 2013 15:11
JJ, předFL s GT maskou vypadá čím dál lépe.
Mégane II taky lidé pochopili až po skončení výroby.
Bylo to jasné jak facka
| 10. 6. 2013 15:21
S GT maskou souhlas. Mégane II HB se hned na začátku prodával velice dobře. Měl jen smůlu, že spadl do problematického období. Renault na začátku tisíciletí svůj úspěch neustál. To se nejlepším občas stává a je to tak snad i dobře. Alespoň dostane šanci zase někdo další a není taková nuda. Teď jen můžeme hádat, kdo sesadí v Evropě VW. Třeba nás Renault překvapí. :-)
Bylo to jasné jak facka
| 10. 6. 2013 15:25
Snad jo, už je načase :-)
Avatar - Jirka.12345
Bylo to jasné jak facka
| 10. 6. 2013 15:36
VW už žádná evropská automobilka nesesadí, i Korea už svůj potenciál vyčerpává, sesadí je Čína a bude hodně špatně 8-s
Bylo to jasné jak facka
| 10. 6. 2013 16:38
V Evropě je VW v současnosti nesesaditelnej a jedinej kdo poroste je H/K, ostatní budou rádi, že udrží to co mají.
Avatar - King
Bylo to jasné jak facka
| 10. 6. 2013 15:50
Přesně tak, Renault předběhl dobu, stejně jako s Avantimem a Vel Satisem. Škoda, tak snad se s tím poperou úspěšně...
Avatar - Misanick
Bylo to jasné jak facka
| 10. 6. 2013 15:55
Jo jo, Vel Satis jsem nedávno okukoval a tak, jak se mi dříve nelíbil, se mi teď docela zamlouval. Až na zastaralý interiér.
Bylo to jasné jak facka
| 10. 6. 2013 17:59
Renault dobu nepředběhl, on ji minul.
Avatar - white label
Bylo to jasné jak facka
| 10. 6. 2013 18:25
Jo, to je mnohem výstižnější, ale "předběhl" zase zní mnohem líp...
Když se ti něco v nepovede (třeba v podníkání), tak nezoufej a řekni si, že je to tím, že jsi až moc dobrý a že jsi vlastně předběhl svou dobu. >:-[] ;-)
Bylo to jasné jak facka
| 10. 6. 2013 18:41
Však oni mně zákazníci pochopí - až už v kšeftu nebudu >:D >:-[]
Bylo to jasné jak facka
| 10. 6. 2013 18:58
Pár géniů taky umřelo švorc. Tak už to na světě chodí. Prostě jen někoho předběhnou nebo minou. I mně se to asi stane.
Avatar - white label
Bylo to jasné jak facka
| 10. 6. 2013 19:52
Jde jen o to, kolik subjektů je ochotno přiznat si, že svou dobu minuli a kolik z nich si bude marně hrát na G. Bruna. ;-)
Bylo to jasné jak facka
| 10. 6. 2013 21:14
:yes:
Bylo to jasné jak facka
| 10. 6. 2013 19:01
:-) Trefa roku :yes:
Bylo to jasné jak facka
| 10. 6. 2013 21:15
:-) :yes:
Bylo to jasné jak facka
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
| 10. 6. 2013 21:07
Řekl bych, že předběhl, čímž ji zároveň také minul.
Bylo to jasné jak facka
| 10. 6. 2013 21:23
Vzpomínám si na rok tak 94-95, koukal jsem zrovna z okna a po cestě, kde jindy projela kouřící Karosa, hromada Favoritů, Felicií a podnikatelských ikon té doby - Felicií kombi, ladně plulo auto, jaké jsem ještě neviděl. Vypadalo jako by ho navrhli podle mořských vln a moře já mám rád... Byla to Laguna I.
Tehdy jsem měl potřetí pocit, že vidím automobilovou budoucnost (poprvé Sierra, podruhé A80).
Po faceliftu byla pořád pěkná.
Ale Laguna II už byla křeč a ta křeč trvá dodnes a je horší a horší.
...
| 10. 6. 2013 15:10
Kombi bylo krásné, kupé taky, ale to auto mělo smysl kupovat jen ve verzi 2.0 dCi 4Control anebo s třílitrovým V6, ať už v benzínu nebo v naftě.
Jenže tyhle modely už lezly do peněz a kdo by chtěl oproti Mondeu a P508 za stejné peníze o třídu menší auto, že?
...
| 10. 6. 2013 15:26
Vidíš to. Já už ji měl málem doma a právě její velikost to nakonec zazdila. Mně se zdála až moc velká. :-)
Avatar - iudex
...
| 10. 6. 2013 15:52
Potom nie si cieľová skupina auta strednej triedy. ;-)
...
| 10. 6. 2013 16:47
:yes: :yes: :yes:
...
| 10. 6. 2013 19:07
ano - kupé bylo opravdu nádherné - jen škoda, že jich moc nevídám :-) pravidelně akorát jedno a při cestách jen velmi velmi málo
Mě zas až tak divná nepřišla
| 10. 6. 2013 15:11
Základní linie jsou v pořádku . Špatně je zadek hatchbacku , ta inspirace paviáním zadkem přímo bije do očí .....
Avatar - PeterLuk
Mě zas až tak divná nepřišla
| 10. 6. 2013 16:50
Presne tak, spredu je to naopak po facelifte veľmi pekný, dúfam že si nová generácia zachová eleganciu tej súčasnej. :yes:
Mě zas až tak divná nepřišla
| 10. 6. 2013 21:24
V Renaultu naopak doufají, že si ji nezachová.
Divný, ne?
Avatar - PeterLuk
Mě zas až tak divná nepřišla
| 10. 6. 2013 21:58
Zjavne nieje veľa takých ako ja.
Podľa mňa proste nevyzerá zle, akurát "inak".
Renault Laguna
| 10. 6. 2013 15:18
Jsem asi jeden z mála, ale mě se stávající Laguna (zejména před FL) děsně líbí. :yes:
Avatar - NSA
Renault Laguna
| 10. 6. 2013 17:52
Nejsi sám ...a proto jsem si ji minulý rok koupil :*) :yes:
Renault Laguna
| 10. 6. 2013 17:53
A já jsem druhý z mála :-)
Avatar - PeterLuk
Renault Laguna
| 10. 6. 2013 22:02
A ja tretí.
Renault Laguna
| 10. 6. 2013 22:13
čtvrtý :-)
"Druhý muž Renaultu" objevil Ameriku
| 10. 6. 2013 15:51
No, to tedy vedení Renaultu došlo brzo, že je současná generace Laguny ošklivá jak noc! Ono se totiž nejedná jen o zádek liftbacku, ale také o předek s prapodivně tvarovanými světlomety, jakoby "zaseknutými" do nárazníku. On ale ani kombík moc krásy zrovna nepobral. Jediná Laguna, která byla opravdu hezká, byla první generace liftbacku. Jinak tohle auto Renault designově prost po... na celé čáře. O spolehlivost současné generace už bych vůbec neměl strach, nemluvě o velmi dobrém dílenském zpracování interiéru. Problém je ale ve velice slabé nabídce vnitřního prostoru, zadní cestující mají v současné generaci místa pro nohy jako v nižší střední třídě a to je moc špatně....
Nepochybuji o tom, že nová Laguna bude pěkné auto, teď jen aby to nezabili katastrofální nabídkou motorů a převodovek (u silnějších agregátů povinně samočinných!) jako u Clia a Capturu....
Avatar - iudex
"Druhý muž Renaultu" objevil Ameriku
| 10. 6. 2013 15:55
Presne tak, zvádzať všetko len na zadné partie a opomenúť kontroverzný predok je opäť zakrývanie si očí pred (ohavnou) realitou. Materiály, kvalita či spoľahlivosť už problémom neboli, bol to len a práve dizajn exteriéru, ktorý pochoval L III.
Avatar - 3_diamanty
"Druhý muž Renaultu" objevil Ameriku
| 10. 6. 2013 16:08
mna najviac fascinuje to .... ako terajsiu lagunu mohli vobec pustit do seriovej vyroby.... otrasny dizajn .... otras .. otras... otras..... ziadna navaznost na starsie reaulty.... ziadna maska... ziadny normalny bocny profil.. proste hruza a des.. som rad ze tieto casy renaultu su uz pomaly za nami a dnes tu mame pekne clio a capture a renault sa uz nasiel ;-)
Avatar - Ozzman
"Druhý muž Renaultu" objevil Ameriku
| 10. 6. 2013 16:29
Ale jdi ty, Laguna Grandtour vypadá vedle I40 kombi jako dospělé auto. I Hatchback v GT verzi oproti I40 sedan je proporčně vyváženější. I40 vypadá jak banán z profilu >:D Je pravda, že u Lagun hodně zálež na verzi a výbavě, v základu je to opravdu nic moc auto, ale to i Oktávka, nebo i Passat. Já Lagunu III chtěl, samozřejmě v kombi provedení. Zklamal mě ale ten prostor jak v interiéru, tak i v kufru, který mi přišel stísněnější a menší , než ve Laguně II. Naopak interiér, kvalita, zpracování a materiály jsou pořád velmi pěkné, stejně tak výbava i motory.. Když sem kupoval auto, bylo málo ojetin v bazarech, ale to je pořád v ČR. Zajímalo by me jen, jestli i kdyz je interiér hezcky, vydrží déle nevrzat, jinak za mě LAguna :yes: Ale dvojková pro me zatim zustane top :-)
"Druhý muž Renaultu" objevil Ameriku
| 10. 6. 2013 16:51
No tu ti musím oponovať.To že sa ti i40 nepáči,na to máš nárok.No tvrdiť,že vedla súčasnej Lagúny vyzerá nedospelo,to si hrubo prestrelil.Postav ich vedla seba a budeš prekvapený.O vnútornom priestore radšej pomlčím. >:D
Avatar - Ozzman
"Druhý muž Renaultu" objevil Ameriku
| 10. 6. 2013 17:00
Vnitřní prostor ano, ale mě se I40 líbí míň. Přijde mi z aut střední třídy nejošklivější, nejsem fanoušek vlnkovitého designu. Kombi je celkem ok, ale sedan mi přijde z profilu jako banán. Vnitřní prostor nevim proč předhazješ, kdybys četl co píšu, sám ho kritizuju >:D Nicméně Interiér vzhledově a materiálově má Laguna velmi dobrý a působí na mne dráž a kvalitněji, mež u Hyundaie. Laguna III se mi prostě líbí, GTčko hlavně, ale i Bose a Initiale, v základním provedení Laguna vypadá nic moc, tam bych radši volil i i 40.

Jo aha, ty I40 máš :D tak to sorry, ale tohle je muj názor:D
"Druhý muž Renaultu" objevil Ameriku
| 10. 6. 2013 17:53
Preto mám kombi.So sedanom mám aj ja problém.Vnútorny priestor ti nepredhadzujem. >:D Len som konštatoval.Vyberal som medzi oboma autami.Potreboval som benzín a tam nemala Laguna čo ponúknuť.(jeden motor,jedná výbava).Materiálovo v interiery na tom bol H tiež lepšie.Značka Bose znie super,ale zvuk taký nebol.No hlavne v SK bol benzín,len v najnižšej výbave. :no: Nuž som išiel do i40.Zatial nelutujem.
Avatar - Ozzman
"Druhý muž Renaultu" objevil Ameriku
| 10. 6. 2013 18:00
Jo to já ti neberu tvé rozhodnutí :-) Já hledal naftový motor, benzín u Laguny už není, ale v před pár lety ještě nabízely dvoulitrové turba a ty jezdily velmi dobře :-) Materialy v interiéru nejsou tak plastové, ale zase já v základní Laguně nikdy neseděl. Já měl dvojku expression a taky to tam nebylo špatné, jen vrzaly po 200 tisících km. Audio sem nezkoušel, já jsem mimo drahých aut našel zatím nejlepší zvuk u Mondea s audiosystémem od Sony :-) Tam mi to vyhovuje :-)
"Druhý muž Renaultu" objevil Ameriku
| 10. 6. 2013 18:02
Tak máš správne auto pre teba. :yes: >:D
P.S.Mondeo 1,6EcoBoost som uvažoval,ale u nás boli vtedy drahé.
Avatar - petrumr
ko
| 10. 6. 2013 15:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Myslím si...
| 10. 6. 2013 16:17
...že na Seat Toledo/Škodu Octavii Combi/Volkswagen CC to mít nebude ;-)
Avatar - Ozzman
Myslím si...
| 10. 6. 2013 16:23
A to by ses dost divil, běž se posadit do Oktávky ve střední výbavě a pak do Laguny III ve střední výbavě, interiér Laguny tě přenese o dvě třídy nad oktávku materiálama, zpracováním i výbavou.. jenže to bys musel někdy vylézt ven z autosalonu Škodovky >:D Toledo sem neplet, to je úroven Rapidu.
Myslím si...
| 10. 6. 2013 16:56
I ta Octavia je na štíru. Stále je to přecijen zástupce nižší střední.. Laguna je čistá střední třída.
Avatar - Ozzman
Myslím si...
| 10. 6. 2013 17:01
Ano, to ale Adam nikdy nepřizná >:D Nicméně Oktávka i když je na podvozku Golfu o třídu níže, velikostně je na tom podobně jako ta Laguna :-)
Myslím si...
| 10. 6. 2013 17:03
A že by OII po faceliftu byla zrovna nějaký krasavec...
Avatar - Ozzman
Myslím si...
| 10. 6. 2013 17:06
Mě se líbí více než OIII :-)
Myslím si...
| 10. 6. 2013 17:12
to souhlas. Mě příjde na "trojce" zvláštní to protažení od zadních dveří po kufr. Vypadá to jako, kdyby to auto někdo vzal a natáhl (takový jezevčík). Navíc z různých stran to působí, jako by bylo splácano více aut do jednoho. :no: :no:
Avatar - Ozzman
Myslím si...
| 10. 6. 2013 17:50
Mě nejvíce zklamal interiér po všech směrech mimo designu. Zpracování, materiály, ale i prostornost, sedačky, stejná OII je uvnitř po všech stránkách lepší alespon mě to tak přijde. A to sem si dlouho hrál se sedačkou a nastavoval.
Myslím si...
| 10. 6. 2013 20:04
Na tom samém "podvozku" bude stát i Passat. Takže to by nemělo hrát roli. Nakonec jde jen o to, jak se v něm jede. Teorie patří za klobouk. ;-)
Myslím si...
| 10. 6. 2013 17:01
Možná by Adam měl někdy přejet hranice na západ Karlsruhe a rozhlídnout se. Něco podobného jako si on myslí o Renaultu si tam zas myslí o Škodovce nebo o Seatu. Nic to ovšem nevypovídá o kvalitě auta.
Avatar - Ozzman
Myslím si...
| 10. 6. 2013 17:02
Adam nemyslí... >:D
Avatar - NSA
Myslím si...
| 10. 6. 2013 17:54
:yes: :-!
Avatar - grifith
Myslím si...
| 10. 6. 2013 16:52
Co to kombinuješ za modely? Nechybí ti tam Transporter a Tiguan? Na ty to taky nebude mít... 8-s
Myslím si...
| 10. 6. 2013 18:35
Všechno vozy střední třídy podle metodiky SDA, což jsou z hlediska automobilů ti nejpovolanější z celé ČR ;-)
Avatar - grifith
Myslím si...
| 10. 6. 2013 18:59
Jo tak, Toledo je auto střední třídy >:D Zapoj hlavu, to je základem úspěchu, jinak zde můžeš jen silně teoretizovat. Ona metodika SDA je fakticky zcela pokřivená, zvláště když samotní výrobci uvádí jiné informace.... kde asi ta chyba bude?
Myslím si...
| 11. 6. 2013 13:31
U výrobců ;-)
Avatar - grifith
Myslím si...
| 11. 6. 2013 16:47
tak to jsi chuj ;-) díky za důkaz blbosti 8-s
Avatar - NSA
Myslím si...
| 10. 6. 2013 17:53
Možná bude lepší když přestaneš "myslet" :no:
Myslím si...
| 10. 6. 2013 21:26
Ja myslim, ze Lagune natrhne diamant i Citigo >:D
Myslím si...
| 11. 6. 2013 13:32
Jak v čem. Citigo vítězí v designu a provozních nákladech, Laguna zase v komfortu, prostoru a jízdních vlastnosech ;-)
Avatar - tfu
kdyz nekdo vyrabi smejdy tak lepsi design to nezachrani
| 10. 6. 2013 16:23
kdyz nekdo vyrabi smejdy tak lepsi design to nezachrani >:-[]
kdyz nekdo vyrabi smejdy tak lepsi design to nezachrani
| 10. 6. 2013 16:23
:yes: >:-[]
Avatar - Ozzman
kdyz nekdo vyrabi smejdy tak lepsi design to nezachrani
| 10. 6. 2013 16:24
Myslíš jakou značku? Jen se podívej do statistik spolehlivosti, seres se všechno >:D
Avatar - grifith
kdyz nekdo vyrabi smejdy tak lepsi design to nezachrani
| 10. 6. 2013 16:53
Když už někdo nemá mozek, tak nemůže napsat chytrý příspevek... :no:
Kde jsi na tu šmejdovost došel?
kdyz nekdo vyrabi smejdy tak lepsi design to nezachrani
| 10. 6. 2013 17:06
Vzhledem k tomu, že Laguna stále poráží ve výsledcích ADAC, DEKRA Passaty, Mondea, C5 apod. vč. zástupce nižší střední Octavii, tak to zřejmě takový šmejd nebude. :yes:
Avatar - Jirka.12345
kdyz nekdo vyrabi smejdy tak lepsi design to nezachrani
| 10. 6. 2013 17:22
tak nevim, octavie 63, laguna 92 >:-[]
[odkaz]
kdyz nekdo vyrabi smejdy tak lepsi design to nezachrani
| 10. 6. 2013 17:38
Pokud se dívám, na 92 místě je Laguna 2. Řeč je o Laguně 3:
[odkaz]
kdyz nekdo vyrabi smejdy tak lepsi design to nezachrani
| 10. 6. 2013 17:51
Laguna je dle této statistiky (index závad ojetých aut DEKRA) jasně spolehlivější:

0-50 000 km
Laguna - 94,6%
Octavia - 90,8%
Mazda 6 - 94,7%
Passat - 91,8%

50 000 - 100 000 km
Laguna - 87,2%
Octavia - 81,7%
Mazda 6 - 86,5%
Passat - 84%
Avatar - Jirka.12345
kdyz nekdo vyrabi smejdy tak lepsi design to nezachrani
| 10. 6. 2013 17:52
stáří 1-3 roky asi nebude Laguna 2 ;-)
jinak ten tvůj odkaz - dekra je z technický tudíž se tam problémy jako nefunkční motor a podobně jaksi neprojeví(možná se pletu kdyžtak mě oprav)
kdyz nekdo vyrabi smejdy tak lepsi design to nezachrani
| 10. 6. 2013 17:57
Na ty závady máš ADAC a tam patří Renault mezi nejspolehlivější.
Avatar - Jirka.12345
kdyz nekdo vyrabi smejdy tak lepsi design to nezachrani
| 10. 6. 2013 18:00
odkaz?
kdyz nekdo vyrabi smejdy tak lepsi design to nezachrani
| 10. 6. 2013 18:15
ADAC
[odkaz]
Avatar - Jirka.12345
kdyz nekdo vyrabi smejdy tak lepsi design to nezachrani
| 10. 6. 2013 18:30
At koukam jak koukam tak tam Lagunu nevidim :-O
kdyz nekdo vyrabi smejdy tak lepsi design to nezachrani
| 10. 6. 2013 18:00
Ty vado Mondeo 98.priečka.
Avatar - Ozzman
kdyz nekdo vyrabi smejdy tak lepsi design to nezachrani
| 10. 6. 2013 18:03
jj o 1% a v průměru má zas více km passat... to je hodně nepatrny rozdíl >:D

Tady je krásně vidět, že s tak malým rozdílem spolehlivosti napříč tabulkou si automobilky nemají co vyčítat >:D Dnes už nejde moc koupit horší/lepší auto. Rozuměj spolehlivější
kdyz nekdo vyrabi smejdy tak lepsi design to nezachrani
| 10. 6. 2013 18:22
Rozdíly ve spolehlivosti byly, jsou a budou.
Avatar - Ozzman
kdyz nekdo vyrabi smejdy tak lepsi design to nezachrani
| 10. 6. 2013 18:25
vyrovnávají se a snižujou
kdyz nekdo vyrabi smejdy tak lepsi design to nezachrani
| 10. 6. 2013 18:27
Proč myslíš, že se spolehlivost snižuje?
Avatar - Ozzman
kdyz nekdo vyrabi smejdy tak lepsi design to nezachrani
| 10. 6. 2013 18:31
Snižují se rozdíly ve spolehlivosti mezi automobilkami. A ano snižuje se i spolehlivost díky šetření při výrobě a snaze získat peníze z koupě nového auta,popřípadě servisu, to je neoddiskutovatelný fakt, který je patrný při zkoumání delšího časového intervalu

P.s. třeba to mondeo je u DEKRy zase nad Passatem, proto bych si netroufl určit, kdo je na to lépe :-)
Avatar - Katikakus
kdyz nekdo vyrabi smejdy tak lepsi design to nezachrani
| 10. 6. 2013 17:43
Neplet si TUV se spolehlivosti. TUV je nase technicka, takze zauzivany nazev "statistika vypalenych zarovek" je vic nez prilehavy. V cislech neni treba ani jediny vuz s vysypanym motorem ci prevodovkou ani zadnou jinou zavaznou zavadou diky ktere je vuz nepojizdny. Nebo snad myslis, ze majitel odveze takovy vuz odtahovkou na technickou? >:D
Avatar - Jirka.12345
kdyz nekdo vyrabi smejdy tak lepsi design to nezachrani
| 10. 6. 2013 17:59
TUV je naše technická? A proč tam maji teda auta stáří 1-3 roky? když se s novým autem jezdí po 4?
Nepleteš si to spíš s tou dekrou??
kdyz nekdo vyrabi smejdy tak lepsi design to nezachrani
| 10. 6. 2013 18:26
TUV je technická a je v podstatě jen o žárovkách. DEKRA má zase index závad ojetých aut. DEKRA je podrobnější, je dělená dle nájezdu a závady jsou rozděleny dle kategorií. Dá se docela dobře poznat, kde jsou slabé stránky jednotlivých aut.
Avatar - Jirka.12345
kdyz nekdo vyrabi smejdy tak lepsi design to nezachrani
| 10. 6. 2013 18:36
Jak může být TUV technická když tam mají stáří aut 1-3 roky a s novym autem se jezdí po 4 letech, to jste niky neměli nový auto nebo co? Naopak DEKRA je technická - přesně o těch žárovkách jak píšeš
kdyz nekdo vyrabi smejdy tak lepsi design to nezachrani
| 10. 6. 2013 18:53
TUV je samozřejmě technická. DEKRA je také technická, ale je podrobnější. Auta jsou rozdělená i dle počtu km a máš tam i rozdělení závad do 5 kategorií (podvozek/řízení, motor, brzdy, elektrika/světla, karoserie/interiér).
Avatar - Jirka.12345
kdyz nekdo vyrabi smejdy tak lepsi design to nezachrani
| 10. 6. 2013 19:05
Tak znova, kde bere TUV data do kategorie stáří 1-3 roky když auto jde poprvé na STK po 4 letech.
Příklad: Mam auto staré 3 roky, tudíž spadá do TUV kategorie 1-3roky, na technické jsem s tím nikdy nebyl, kde tedy vezme TUV data když je to podle tebe z technické.

U dekry je to něco jiného, to je z technické, proto taky nemaji kategorii 1-3 roky, přece proč by nemohlo mít třeba čtyrleté auto najeto do 50tkm to chápu.
kdyz nekdo vyrabi smejdy tak lepsi design to nezachrani
| 10. 6. 2013 19:14
V Německu se na STK jezdí do 3 let. Některá auta jezdí na STK ještě dřív a častěji, pokud se nepletu. Proto má také TUV, jako jeden z největších provozovatelů STK kategorii 1-3 roky.
Avatar - Jirka.12345
kdyz nekdo vyrabi smejdy tak lepsi design to nezachrani
| 10. 6. 2013 19:23
JJ, taxi, záchranka, mhd, nad 3.5t.
Avatar - Ozzman
kdyz nekdo vyrabi smejdy tak lepsi design to nezachrani
| 10. 6. 2013 17:46
No, ty rozíly v procentech jsou směšné a statisticky nevýznamné. Mezi prvním a posledním místem je rozdíl cca 11%.... Navíc by se do výsledného pořadí měla započítavat i průměrná ujetá vzdálenost, která je uvedená a z té se udělat ukazatel. Nejlépe přepočítat počet závad na určitý počet KM ( 1,10 000, 100 000 km) To už je jedno... Tohle je statisticky špatně.
Avatar - Aladeen
kdyz nekdo vyrabi smejdy tak lepsi design to nezachrani
| 10. 6. 2013 20:32
Zamerať sa na jednu štatistiku nie je veľmi objektívne , treba si ich porovnať viac .... ;-\
Avatar - Katikakus
kdyz nekdo vyrabi smejdy tak lepsi design to nezachrani
| 10. 6. 2013 17:45
Tys byl 10 let v komatu a dnes si se zjevne z nej probral. Renault dnes vyrabi spolehliva auta.
kdyz nekdo vyrabi smejdy tak lepsi design to nezachrani
| 10. 6. 2013 18:04
:yes:
Avatar - Ada je tady
kdyz nekdo vyrabi smejdy tak lepsi design to nezachrani
| 10. 6. 2013 18:22
Přesně tak! :yes: Každý rendlík je divný. A ještě divnější je ten, kdo si tu hrůzu koupí. 8-s
Avatar - grifith
kdyz nekdo vyrabi smejdy tak lepsi design to nezachrani
| 10. 6. 2013 18:31
A vůbec nejdivnější je ten, který o tom mluví i když o tom ví kulovaný prd ;-)
Avatar - Ozzman
kdyz nekdo vyrabi smejdy tak lepsi design to nezachrani
| 10. 6. 2013 19:48
Jo, sem divnej >:D Taky sem Lagunu měl ! >:D Díky Ado, žes mi to řekl... Ale radši sem se posadil do pohodlných sedaček a hýčkal se fungující výbavou, kterou nemají ani některé auta dnes >:D Tak povrzalo pár plastů a jednou za rok se rozsvítila kontrolka nějakého čidla ... žít se s tim dalo a to velmi slušně, nikde mě nenechala a brzdou provozu určite nebyla.. Koupil bych si ji v té době zas :-)
kdyz nekdo vyrabi smejdy tak lepsi design to nezachrani
| 11. 6. 2013 16:10
Nejdivnější si tu ty gti a adam, tak se zklidněte blbouni.
Hmmmm
| 10. 6. 2013 16:36
No šeredný není snad ani zadek.....ale imho předek.Ten je divnej.....jinak dobré auto, kdysi za super peníz.Viditelně ho prodávat nechtějí, respektive vědí, že za vyšší cenu prodaji skoro stejně.Takže to vlastně udělali dobře.
Laguna - markýza andělů.
| 10. 6. 2013 16:48
tento nadpis jsem již sice před časem použil(taktéž v souvislosti s Lagunou III),ale budiž,užiji jej opět,nebod Laguna na mě působila vždy(at už šlo o jakoukoli generaci)různě,ale nikdy ne "DIVNĚ".naopak.těžko si vybavím liftback(combi nezminuji,nejsem příznivce této karosářské verze) ve stř.třídě,který je tak šarmantní,elegantní a přitom si zachoval i jistý punc sportovního nádechu.pravda,před lety měli v zemi Galského kohouta i jiné zástupce v této třídě,kteří se honosili desingem natolik nadčasovým,že i dnes se jejich majitelé mohou hrdě prohánět po Evropských komunikacích,např.Peugeot - 405,406,(pouze sedan)Citroen - Xantia.žel,"kdeže lonské sněhy jsou",Peugeot to zazdil 407mičkou(vysavač) a Citroen C5(kytovec),z konkurence asijské mě napadá snad jen Mazda 6 a z Belgie Mondeo(zminuji pouze vozy,kteréžto se vyráběly co by Liftback)mám za to,že desing současné Laguny dojde uznání až po jejím "umrtí"....leč,nevyzpytatelné jsou kroky TVŮRCE AUTOMOBILŮ,takže ač poněkud roztrpčen,volám VIVAT LAGUNA III !těším se na Lagunu IV. :yes: :yes: :yes:
Avatar - Ozzman
Laguna - markýza andělů.
| 10. 6. 2013 17:37
Souhlasím, v GT provedení hatchback vypadá sportovně a dobře, ale to Mondeo v Titaniu S si s Lagunou nezadá :-)
Avatar - flyboyeda
Jaká je definice slova divná
| 10. 6. 2013 16:52
Laguna z roku 2000 tuším byla celkem fajn ale ty nový děs běs
Avatar - dr.biker
Jaká je definice slova divná
| 10. 6. 2013 18:57
Myslíš první generaci po faceliftu? Otec jezdil služebně touto Lagunou 9 let, opravdu to bylo a je parádní auto.
[odkaz]
[odkaz]
Jako nástupce chtěl opět Lagunu nejlépe ve verzi kombi, vedení ale rozhodlo, že nové vozy budou pouze koncernové, takže jezdí už 4 roky Superbem. :-(
Avatar - Ronault.
Jaká je definice slova divná
| 10. 6. 2013 20:41
Nejsi ty kamarád Adama Nováka?

Byli bysta výborné mentální duo, jeden myslí, druhý tuší... :yes:
Avatar - Ozzman
Jaká je definice slova divná
| 10. 6. 2013 20:44
Ale nikdy nevíš, co kterej dělá >:D
Avatar - Pekelná Micinka
Jaká je definice slova divná
| 11. 6. 2013 01:32
>:-[]
MISS diskontinuity...
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
| 10. 6. 2013 18:53
Oukej, takže pěkně popořadě:

Laguna č. 1 - elegantní, nadčasové a velmi pohledné auto, se kterým bych neměl problém ani dnes.

Laguna č. 2 - modernistický šok. Dokonalý a promyšlený design, který mistrně skloubil futurismus s použitelnými tvary. Po faceliftu ztratil kus osobitosti, i když se stal o něco líbivějším.

Laguna č. 3 - tak trochu daň za přechodné období designu, které Renault zvládat diskutabilně. Na jednu stranu precizně provedené detaily, zároveň však poněkud netradičně uspořádané proporce a provokativní prvky (např. absence masky mezi světly). Kabina je však na jedničku - dodnes neztratila jediné procento ze své přitažlivosti.
Avatar - Alpinis182
MISS diskontinuity...
| 11. 6. 2013 15:10
Byl jsem majitelem II. gen. před FL a nyní vlastním II.gen. po FL a z mého pohledu je právě verze po FL hezčí a hlavně, tobě určitě známé, detaily v interiéru jsou pro mne mnohem líbivější než ve verzi před FL...
Ale víš jak - každej to vnímáme jinak ;)
Ale ta Laguna je nejaka divna
| 10. 6. 2013 18:56
Kdyz jsem videl Lagunu druhe generace, tak to bylo zjeveni. V roce 2000 velmi moderni, ale pritom okamzite skoro az klasicky design, ktery dodnes vypada dobre. Tahle kombinace se malokomu podari a Laguna II byla jeden z mala pripadu, kdy to klaplo. Paradoxne modernizujici facelift bych rekl, ze ten puvodni design spise naredil a zesedivel. Dnes mi faceliftovana Laguna II prijde jako zastaralejsi nez puvodni design.
Kdyz prisla Laguna III, tak to bylo zase jako zjeveni, ale tentokrat opacne. Ten design byl neelegantni, nedodelany, stylove nejasny, ani ryba ani rak, ani extravagantni ani elegantni. To auto melo samozrejme dalsi chyby jako jiz vzpominany nedostatek mista, nic moc jizdni vlastnosti standardniho podvozku a nektere tradicni blbosti Renaultu jako startovaci kartu nebo nepovedene radio, ale myslim ze ten design byl pro auto smrtici. Samozrejme krome znicujici povesti predchudce kvuli problemum vzniklym snahou nasadit supermoderni auto ac automobilka nebyla technicky schopna neco takoveho zvladnout.
Avatar - Ozzman
Ale ta Laguna je nejaka divna
| 10. 6. 2013 19:49
startovací karta je super věc, snad je už bytelnější než dříve >:D Jednu sem rozsedl >:D
Avatar - Ronault.
Ale ta Laguna je nejaka divna
| 10. 6. 2013 20:42
Ty musíš mít nějakou těžkou zadnici ti povím, sedím na ní pernamentně a v pohodě >:D
Avatar - Ozzman
Ale ta Laguna je nejaka divna
| 10. 6. 2013 20:46
Nebo máš nejakou lepší kartu >:D Jsem tak nejak normální, žádná vychrtlina a kdyz si sednes na tvrdej podklad, tak křupne >:D Fakt se mi to stalo >:D
Ale ta Laguna je nejaka divna
| 10. 6. 2013 21:07
Blbé je,keď ju musíš zasúvať do štrbiny,pri každom použití. :no:
Avatar - white label
Ale ta Laguna je nejaka divna
| 10. 6. 2013 21:10
Na druhou stranu, pokud by si jí pokaždé zasouval do té svojí "stěrbiny", tak by si jí tak snadno nerozsedl... :-O :*) >:-[]
Avatar - Ozzman
Ale ta Laguna je nejaka divna
| 10. 6. 2013 21:16
Ale kdybys ji tam zasouval správně k libosti obou, tak ti karta navlhne a taky nebude fungovat >:D
Avatar - white label
Ale ta Laguna je nejaka divna
| 10. 6. 2013 23:10
A jak můžeš vědět, že zrovna já nemám stabilně absolutně suchou pr... :-| >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
Ale ta Laguna je nejaka divna
| 11. 6. 2013 01:34
Úplná Atacama >:-[]
Avatar - Ozzman
Ale ta Laguna je nejaka divna
| 11. 6. 2013 10:58
Jestli máš, je mi tě líto >:D
Avatar - Pekelná Micinka
Ale ta Laguna je nejaka divna
| 11. 6. 2013 01:37
Ještě že tu kartu nemá Citroen C5. To bysme si poslechli, jak je skělé mít štěrbinu a na co všechno je dobrá. >:-[]
Avatar - Ozzman
Ale ta Laguna je nejaka divna
| 11. 6. 2013 10:58
>:-[]
Avatar - PeterLuk
Ale ta Laguna je nejaka divna
| 10. 6. 2013 22:08
Síce nejazdím s Renaultom každý deň, ale nerobilo by mi to problém... Naopak, štartovaciu kartu Renault len chválim. ;-)
Avatar - white label
Ale ta Laguna je nejaka divna
| 10. 6. 2013 21:07
Možná má hodně tvrdou prde.l... >:-[]
Avatar - Ozzman
Ale ta Laguna je nejaka divna
| 10. 6. 2013 21:15
>:-[] :yes:
Ale ta Laguna je nejaka divna
| 10. 6. 2013 21:22
Klucíí nie je štrbina ako štrbina. ;-) >:D
Avatar - Pekelná Micinka
Ale ta Laguna je nejaka divna
| 11. 6. 2013 01:38
Tak Renault má minimálně 3. ;-)
Ale ta Laguna je nejaka divna
| 11. 6. 2013 07:24
Kompletni konkurence ma rekneme startovaci bobek, tedy neco maleho kulateho a fyzicky odolneho. Jenom Renault musi mit kartu, ktera je velka a kdyz se da do kapsy tak na ni mohou snadno pusobit sily neslucitelne s jeji dalsi funkci.
To bolo rečí pri jej predstavení...
| 10. 6. 2013 20:09
... o revolučnom dizajne a špičkovej kvalite, o tom, že si trúfa poraziť aj Passaty, a ďalšie blbosti. Trojková Lagúna bola "out" už v momente predstavenia.
Renault by najlepšie urobil, keby oprášil jednotkovú Lagúnu alebo ešte jeho predchodcu Renault 21. Renault 21 Nevada bol posledný pekný kombík od Renaultu. Boli časy, kedy som o ňom aj uvažoval. Teraz by som Lagunu nechcel ani Zadara. >:D
To bolo rečí pri jej predstavení...
| 10. 6. 2013 20:18
Neboj sa, bez takých jak si ty, Renault vpohode prežije.
To bolo rečí pri jej predstavení...
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
| 10. 6. 2013 21:04
Design revoluční je (v případě Laguny II.) a trojková Laguna má velmi nadčasové pojetí.

Jinak souhlas, první gen. byla jedinečná v tom, jak krásně byla komplexní a vyvážená. Ovšem dvojka patří mezi estetické unikáty - škoda, že většina z nich je takový křáp, že vlastnit takový vůz může jen člověk silného ducha a pevných nervů...
To bolo rečí pri jej predstavení...
| 10. 6. 2013 21:28
Laguna I. bola dizajnovo bomba.No bohužial dali tam veĺa novej elektroniky a to si vzalo svoju daň.Laguna II. to dorazila.Po FL to už bolo lepšie,ale stále nič moc.Potom prišla III.gen. a tá je skoro bezproblémová.No bohužial povesť predchodkýň a rozporuplný dizajn spôsobilo predajnú katastrofu.Na druhej strane sa istú dobu dala Laguna III.kúpiť za velmi dobrú cenu.Uvidíme čo prinesie generácia IV.Možno by mali pouvažovať o zmene mena,lebo s tou povesťou sa budú ťažko presadzovať.
Avatar - Aladeen
Držím palce
| 10. 6. 2013 20:36
mne sa terajšia laguna celkom páči , ale už na nej je cítiť vek , dúfam že ďalšia generácia bude stáť za to . Ja som rád že neupustia od "Liftbackovej" karosérie , to je veľké + Laguny ;-) Škoda M6 že je len ako Sedan ;-\
Držím palce
| 10. 6. 2013 22:05
Víte, Renault zavedl karoserii liftback už 70. létech typy 20/30 a je považován za jejího tvůrce. Tehdy se taková karoserie nejen ve vyšších třídách nenosila. Renaultu celý motoristický svět vděčí za hatchback - R16, r. 1965, MPV - Espace, r.84, malé MPV - Scenic 96 atd. Své děti neopustí.

Kvíz:
Víte, že turbo vynalezl Renault? Louis Renault r. 1902.
Víte, co je PLIP? Že ne? Dálkové centrální zamykání, francouzský vynález, sériově montovaný v jakém voze? Renault Fuego, 1981.
Držím palce
| 10. 6. 2013 22:13
Pekne si to zosumíroval,ale bohužial to Renaultu teraz vôbec nepomôže. :'-( Držím palce,aby sa nová Laguna vydarila,aby bolo z čoho vyberať.
Avatar - PeterLuk
Držím palce
| 10. 6. 2013 22:23
:yes: :yes:
A Latitude? Tak to je krach na kvadrat!
| 10. 6. 2013 21:44
U nas ho z predaja radsej stiahli a na nemeckom trhu sa tiez neponuka.
A Latitude? Tak to je krach na kvadrat!
| 10. 6. 2013 22:14
Ono to vlastne ani nie je Renault. :no:
Avatar - Bristol
Laguna
| 10. 6. 2013 22:59
mě se současná Laguna v top výbavě a v bílé barvě docela líbí, a coupé je naprosto super krásné auto :yes: u Laguny není problém to že je "divná" ale to že je na střední třídu už prostě příliš malá, a taky že je to Renault-tudíž nevalná pověst jeho dřívějších velkých modelů... ;-)
Avatar - cheetos
Desing
| 11. 6. 2013 08:06
Myslím si, že kontroverzní desing hrál Laguně do karet. V dnešní době, kdy se auta podobají skoro jako vejce vejci, bylo super, že tady bylo něco jiného. Majitelé se mohli s Lagunou odlišit a mít ojedinělé auto. Jsme na novou generaci Laguny velice zvědavý. Hlavně ať nevypadá jako nové Clio, to už se člověk opravdu neodliší.
Avatar - Iv8
Desing
| 11. 6. 2013 09:10
Nepleť si, prosím, design s dresingem. Jinak OK.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku