Ekonomika
Přihlásit pro přidání komentáře
Anonym
je úspěšný prakticky uen ve dvou kategorích😒br />
1) MPV se svým Orlandem, těch jezdí opravdu hodně ale tam je úspěch hlavně díky ceně
2) sportovní vozy s Camarem
Zbytek je ale bída
1) MPV se svým Orlandem, těch jezdí opravdu hodně ale tam je úspěch hlavně díky ceně
2) sportovní vozy s Camarem
Zbytek je ale bída
Když ale koukáš na letošní prodeje Orlanda u nás, kde vloni díky ceně kralovalo, tak těžce propadá. Jeho konkurenti chystají nové modely a FL a cena aktuální produkce klesá (C4P, C4GP, P500😄, objevil se nový Carens, klesla cena Mazdy 5... A zespoda se tlačí Lodgy, Mnoho důvodů pro Orlando už nezbývá...
Ale jo zbejvá.
Lodgy je příšerně ošklivý, francouze sposuta lidí nehce.
Ti zbejvá Kia a Mazda. Mazdu vidím tak jednou za půl roku a Kiu Carens leda tak 10 let starou. To taky o něčem svědčí.
Lodgy je příšerně ošklivý, francouze sposuta lidí nehce.
Ti zbejvá Kia a Mazda. Mazdu vidím tak jednou za půl roku a Kiu Carens leda tak 10 let starou. To taky o něčem svědčí.
Jaros71
Je zapotřebí nové SUV..Captiva je již naprosto za zenitem.. :no:
Asi se dočkáme až s novým OPELEM Antara příští rok..?
Jinak se asi víc Chevrolet prodávat v EU nebude.. :-!
Asi se dočkáme až s novým OPELEM Antara příští rok..?
Jinak se asi víc Chevrolet prodávat v EU nebude.. :-!
Navíc v tom článku je dost srozumitelně vysvětleno proč. Doba údajně přeje globálním modelům a prosazovat se na trzích, kde lze umístit pár desítek tisící jednotek bude čím dál tím těžší, stejně jako pro některé se na nich vůbec udržet.
Evropa nikdy nebyla automobilový pupek světa, tím bylo vždycky USA a dneska mu zdatně spředběhla Čína, Evropa byla spíš s ohledem na nejvyšší nároky měřítko možností automobilek celého světa, takže to byla i prestižní záležitost. I touhle optikou je možné ve své době vidět ty nákupy Volv, Saabů, Jaguárů apod.. To ale teď končí....
Na druhou stranu je otázka, zda ona tvrdá globalizace a la Ford (a GM taky) bude tak úspěšná. Podle mně jsou výrobci z Japonka, Německa, ale i H/K schopni reagovat pružněji na podmínky místních trhů a proto se drží globálně lépe s lokálními modely (s maximem sdílení - i tady jsou dál než americká dvojka) skutečně všude.
Jinak je tohle klasická ukázka možného pojetí globalizace a obojí může být stejně správně jako stejně špatně.....a záleží to na mnoha faktorech a okolnostech. Při propadu trhů se zdá být možnost onoho globálního modelu jistější, při jeho rozvoji je druhá cesta naopak daleko výhodnější.
Evropa nikdy nebyla automobilový pupek světa, tím bylo vždycky USA a dneska mu zdatně spředběhla Čína, Evropa byla spíš s ohledem na nejvyšší nároky měřítko možností automobilek celého světa, takže to byla i prestižní záležitost. I touhle optikou je možné ve své době vidět ty nákupy Volv, Saabů, Jaguárů apod.. To ale teď končí....
Na druhou stranu je otázka, zda ona tvrdá globalizace a la Ford (a GM taky) bude tak úspěšná. Podle mně jsou výrobci z Japonka, Německa, ale i H/K schopni reagovat pružněji na podmínky místních trhů a proto se drží globálně lépe s lokálními modely (s maximem sdílení - i tady jsou dál než americká dvojka) skutečně všude.
Jinak je tohle klasická ukázka možného pojetí globalizace a obojí může být stejně správně jako stejně špatně.....a záleží to na mnoha faktorech a okolnostech. Při propadu trhů se zdá být možnost onoho globálního modelu jistější, při jeho rozvoji je druhá cesta naopak daleko výhodnější.
cruze a trax su v pohode.. trax bude urcite uspesny a cruze stale predava celkom slusne
aveo spark a malibu aj captiva su ale krok kdesi do prazdna..... pritom stary spark bol neuveritelne uspesny aj u nas....
chcelo by to novu captivu, sparka a rovno uz aj aveo... ale to asi tak skoro nebude takze chevy bude tapat aj nadalej v eu
Nové Aveo - ty přední světla bez plastového překryvu si dnes v době max. snižování aerodynamického odporu dovolí málokdo. Naposledy snad AF 159? Hmm, super :yes: Ale v této třídě je i Rio moc povedené, to se musí nechat.