Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Jaguar XF 2014: Úspornější čtyřválec a lepší navigace

Úspornější turbodiesel je stejně silný jako dosud, spotřebuje však méně paliva a vypouští méně emisí oxidu uhličitého.
Zpět na článek
12. 6. 2013 09:42
Spise by to chtelo nastupce
Vzhledem k prodejum uz nejake upravy XFko asi nezachrani. Chtelo by to novy radikalne predelany model idealne s pasivni bezpecnosti alespon na minimalnich standardech dnesni doby, kdyz uz ne odpovidajici cene a zarazeni vozu.
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Barrichello
12. 6. 2013 12:54
Re: Spise by to chtelo nastupce
upgrade navigace je fajn a jinak tomu autu nic moc nechybí, snda trochu lepší interiér.
Avatar - Ja Prvni 123
12. 6. 2013 23:40
Re: Spise by to chtelo nastupce
mne se ten vnitrek libi!
Avatar - iudex
12. 6. 2013 13:40
Re: Spise by to chtelo nastupce
Čo prosím Ťa tomuto Jagu chýba? Má zďaleka najkrajší exteriér v triede (obzvlášť po FL), má špičkovú techniku (8st. automat ZF, biturbodízel s 202 kW), prečo by nevyhnutne potreboval nástupcu?
12. 6. 2013 19:16
Re: Spise by to chtelo nastupce
Protoze proste inzenyri Jaguaru totalne zvorali jeho navrh a vysledkem byl asi vubec nejhorsi prusvih v nyni uz patnactiletem testovani EuroNCAP. Bez ohledu na dalsi kvality tohle diskvalifikuje model z jakehokoliv porovnavani. Bohuzel bez totalniho redesignu se takova chyba neda opravit, takze napravit povest muze jedine novy model.
Ostatnimi vlastnostmi si umim predstavit, ze bych si poridil Jaguar XF, protoze to neni nejhorsi kara at uz vybavou ci jizdnimi vlastnostmi, ale nekoupim si za drahe penize auto ve kterem mam horsi sanci na preziti ve zdravi nez soused s autem za tretinu ceny. Na design interieru nebo stupne prevodovky se neumira na spatnou konstrukci auta jakou ma XF by se umrit mohlo.
Avatar - Ja Prvni 123
12. 6. 2013 23:37
Re: Spise by to chtelo nastupce
ty zas pindas, vid. ;-) To ja bych si ho kldne koupil... ale musim jezdit v mizernym Passatu... :-P
13. 6. 2013 03:18
Re: Spise by to chtelo nastupce
A proc ja mam takovej pocit, ze by sis toho jaguara a nekoupil, ani kdyby mel klidne 6 hvezdickovej NCAP test, vytvorenej primo jen pro dokonalou bezpecnost jaguaru... ?
13. 6. 2013 08:20
Re: Spise by to chtelo nastupce
To je spatny pocit. Ja pozaduji od auta automat, nejake plus minus pouzitelne jizdni vlasnosti, vykonny motor, zivotaschopny automat, fungujici navigaci, moznost pripojit externi hudebni zdroj a bezklicove ovladani. To vsechno mi Jaguar XF nabidne, ale holt nesplnuje KO kriterium na pasivni bezpecnost odpovidajici aktualni dekade. Je to skoda, protoze tech aut splnujicich horni parametry zas tak moc neni a dalsi silny zastupce a sice BMW 5 E60 pofacelift vypadava z uplne stejneho duvodu. :-( Ale tam je to o neco malo omluvitelnejsi, protoze jde o mnohem starsi model.
Avatar - Barrichello
13. 6. 2013 08:34
Re: Spise by to chtelo nastupce
Von hlavně Atila zná přesně dokonal bezpečnost Jaguarů, všechny sou na tom co se týče crashtestů špatně, dokonce i ty který nikdo nikdy netestoval. >:D

A jak na to přišel? No jednoduše, maj o 200 kg méně než konkureční otesánek od MB a BMW. Tudíž je to nebezpečný. >:D >:D
13. 6. 2013 09:29
Re: Spise by to chtelo nastupce
Z Jaguaru byly testovane dva kusy, kdysi caste S-type v Americe skoncil v ramci sveho modeloveho roku nekde mezi lehkym podprumerem a pak XF ktery vybouchnul na cele care. Takze vzorek nic moc, ale vysledky rovnez tak. :-! Pokud auta, ktera se verejne testuji nedopadnou moc dobre, tak bych nevidel moc velkou sanci na super bezpecnost u aut u kterych se predem vi, ze je nikdo testovat nebude. Automobilka bezpecnost bud bere nebo nebere vazne, nic mezitim moc neni.
Avatar - Barrichello
13. 6. 2013 10:35
Re: Spise by to chtelo nastupce
Americký testy sou trošku odlišný od evropských, což je daný odlišnou metodikou. Už pár evropských aut různých automobilek, vč. německých tam slušně propadlo >:D
12. 6. 2013 14:53
duvod vyssi spotreby pri vetsich gumach??
to jsou o tolik sirsi aby tak zvedaly aerodynamicky odpor a tim spotřebu o 4%??
nizkoprofilove gumy by na druhou strany mely mit mensi valivy odpor
Rozbalit vlákno
5
Avatar - AUDIRS6
12. 6. 2013 16:39
Re: duvod vyssi spotreby pri vetsich gumach??
tie % v rozdiele spotreby dokaze urobit aj samotna zmes gumy spolu s plniacim tlakom ! nehovoriac o vyrobcovi, type gumy (letna/zimna), sirka gumy - a teda jej stycna plocha s vozovkou - to tiez znamena vyssi valivy odpor, aerodynamicky k tomu tiez prispieva...
Avatar - Iv8
12. 6. 2013 19:28
Re: duvod vyssi spotreby pri vetsich gumach??
strašně bych chtěl řešit 0,2 litru nafty na 100. Dvě rychlejší opuštění křižovatky a je to stejně všechno jinak. Laboratorní podmínky při určování spotřeby stejně nikdo nedosáhne. Když na to auto budu mít, bude se mi líbit a splňovat potřeby, tak jsou mi dvě deci u pr... Ten "kreštest" je ovšem silně limitující pro rozumně uvažujícího kupce. Co se týče designu, tak se mi líbí a moc.
Avatar - Ja Prvni 123
12. 6. 2013 23:35
Re: duvod vyssi spotreby pri vetsich gumach??
jo jo, je to ptakovia z principu, ale tohoto druhu aut dvojnasob. ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
13. 6. 2013 01:22
Re: duvod vyssi spotreby pri vetsich gumach??
Tak oni tu spotřebu honěj asi kvůli nesmyslným normám, to co píšeš jsou si určitě vědomi, ale co nadělají, pokud chtějí prodávat na západních trzích. A aj tak bych si raději pořídil silnější motorizaci, už proto, že prostě Jaguar.
Avatar - Ja Prvni 123
12. 6. 2013 23:39
Re: duvod vyssi spotreby pri vetsich gumach??
valivy odpof je v praxi vyssi, ale hlavne maji vetsi ucinny obvod = tezsi prevody.