Jaguar XF 2014: Úspornější čtyřválec a lepší navigace
Jaguar XF vstupuje do modelového roku 2014 s mírnými úpravami. V nabídce se objevuje úspornější vznětový agregát, lepší navigace a nové odstíny karoserie.
Motor 2.2 Eco Diesel dosahuje stejných parametrů jako dosavadní nejslabší verze 2.2litrového turbodieselu, která na českém trhu aktuálně není nabízena. Maximální výkon činí 120 kW, točivý moment vrcholí hodnotou 400 N.m.
Kombinovaná spotřeba paliva však klesla na 4,9 litru paliva na 100 kilometrů z dosavadních 5,1 litru na 100 kilometrů. Tato hodnota nicméně platí pouze při obutí 17palcových pneumatik. Při použití elegantnějších 20palcových XF spotřebuje 5,1 litru paliva jako dosud.
Motor spolupracuje se start-stop systémem a osmistupňovou automatickou převodovkou. Větší ventily pro recirkulaci výfukových plynů pomáhají snížit vypouštěné emise oxidu uhličitého na 129 gramů na kilometr, což je o šest gramů méně než nyní.
XF modelového roku 2014 obdrželo sekundární baterii pro startování motoru. Běžné systémy vozu tak během vypnutí motoru nejsou nijak ovlivněny opětovným startováním.
Navigačním systémem budou nově vybaveny všechny verze XF, systém se chlubí novými funkcemi, jeho ovládání má být pro řidiče intuitivnější. Navigace rovněž nabízí komplexnější možnosti vyhledávání adres.
Novinkou jsou také dva laky karoserie – Osmium a Dark Sapphire, které nahradily dřívější Crystal Blue a Indigo Blue.