tak konecne ste to vsetko hodili do jedneho clanku ( aj ked tabulky ste mohli spravit vacsie .. aspon prvych 10 ste mohli dat z kazdej kategorie ) .... prosby su vyslysane :yes:
ved kto chce si stejne tabulky uz davno pozrie inde.... takze zbytocne robit 10 clankov...
koho by zaujimalo nejake video z jazdy s novou octaviou 4x4 moze si pozriet toto videjko odporucam pretocit dalej, zo zaciatku je tam totiz test hyundaia >:D :
[odkaz]
gratulacia octavii k prvemmu miestu.. sice jej pocty su uz ovela mensie ako pred rokom ale pozicia lidra si zasluzi uznanie :yes:
tak mne to vyhovovalo tak ako to bolo doteraz. Ako rýchly prehľad to stačí, ale tých prvých 5 miest sa aj tak nemení, takže by som bol rád keby boli postupne zverejnené tabuľky ako za starých časov.
Čo sa týka štatistík SDA - neprehľadné abecedné zoradenie a ten triedny guláš ktorý tam servírujú... napríklad Fiat 500L je podľa SDA malé auto, TOLEDO a OCTAVIA sú stredná trieda, SUPERB dokonca vyššia stredná... :no:
SDA ma v tom bordel to je pravda ale zase kvoli 3-4 autam ktore su zle zadelene netreba to cele brat ze je to zle spravene...... stranka je fajn mas tam pekne podla tried porovnane predaje a vies si to pekne porovnat aj s predoslymi rokmi... par modelov sice zaradili zle ale to nie je taky horor ... co uz, podstatne su predajne cisla... mi ktori trosku do tych aut a tried vidime si predsa tieto auta vieme zaradit kam patria....
Konečně, konečně!
Předpokládám, že je každému jasné, co mám na mysli. :-)
Pro ty, kterým to není jasné: :-)
Jasné, přehledné - vše na jedno místě.
Možná by bylo dobré to ještě malinko zvýraznit v názvu článku, aby bylo jasné, o co (vše) jde.
A co jako, to si myslíš že tobě se tohle stát nemůže? Nejdřív tady jeden napíše že je dobré se odlišit, a pak druhej dá fotku rozbitýho auta ze stokusové serie...
Nevim co tam ten blb dělal, rozhodně se ho nechci nějak zastávat, předjíždění kde není vidět je podle mě ta nejhorší věc kdy následky bývají opravdu tragické a sám někdy nechápu co si někteří magoři dovolí v zatáčce kde není vidět.
Pokud je pravda,že předjížděl 2 auta naráz před horizontem, tak to se mi rozhodně stát nemůže.Takhle prasácky nejezdím.Co se mi může stát je to, že budu ve špatnej čas na špatným místě a potkám takovýhleho idiota.
Nejde o to auto konkrétně,klidně se takovýhle autem odlišuj,to mi nevadí.Ale snad jde o to jak s ním jezdíš a jestli neohrožuješ ostatní.
Asi si nerozumíme co si představit pod pojmem typicky Čecháček.
Dle mě je tady zakořeněný pořád to myšlení jako za komunistů že cokoliv ze západu je lepší než to domácí, což samozřejmě není pravda.
A nejvíc nechápu tyhle onanisty kteří nadávají lidem kteří se snaží kupovat domácí výrobky, at jde o auta nebo něco jiného. Tebe snad taky nikdo nenutí co si máš kupovat tak proč nadávat někomu že si koupil Šáde nebo Hnujdaje z ČR, když naopak ty jako občan tohoto státu vyděláš-na daních, na práci pro lidi, tak co ti na tom vadí? I kdybych si koupil něco předraženého, tak tobě je do toho s prominutím kulové, můžu si přece dělat co chci, ale tobě vadí to že si myslíš že máš něco jiného a lepšího, než ostatní což je pro mě typický ČECHÁČEK.
Dělal jsem v automotive na docela vysoké pozici a mohu tě ubezpečit že krize okolo nás rozhodně nekončí, naopak nastoupí v plné síle až se Čína s automotive dostane na stejnou úroven jako se dostali např. s elektronikou a my jako země s největším podílem automobilového průmyslu z celé EU dopadneme nejhůř a ty si do toho svého individuálního a nevídaného auta nekoupíš ani benzín protože na něj nebudeš mít.
Proto si vážím lidí kteří kupují domácí výrobky a nechápu voly kteří na ně plivou.
A pokud seš tak najivní že si myslíš že se tě to nedotkne protože zrovna ty neděláš v automobilovém průmyslu tak se velice mýlíš, zkus nastudovat něco o Detroitu, uvidíš v tom budoucnost tohoto státu.
Wow, no ty ses rozjel :-) Já se jen podělil o svůj názor na motivaci k nákupu aut mainstreamového Čecha. To, že nesouhlasíš je mi jasné, ale ty další věci o plivání na lidi se šáde atd. jsou kapánek mimo.
Jinak já dělám ve stavebnictví, které od začátku krize rok co rok brutálně klesá a i výhledy jsou stále horší a horší, takže mi prosím nepovídej nic o chudáčcích dělajících či prodávajících auta. Ti se ještě mají náramně ;-)
Nemyslel jsem to nijak zle, zvlášt ne na tebe, to bylo směřováno spíš na ten první příspěvek kde autor píše
,,Čecháčci budou preferovat i ho*no, jen když bude domácí produkce.´´
Jinak se stavebnictvím určitě souhlasím, ale ono je to tak provázané že pokud půjde dolu produkce domácích automobilek a hlavně firem na ně napojené tak lidé nebudou mít práci a peníze=nebudou stavět.
V tom stavebnictví je to podobné, spousta cizinců z východu(nic proti nim, jsou pracovití) tu dělá za směšné peníze a Čechum to pak bere práci.
Je to prostě věc pohledu.Pro mě je zase typickej Čecháček ten co si pořídí silnou Škodovku,aby mohl třeba zrovna těm Bavorákům ukázat, že jim natrhne pr*el .
Nevim jak ty ale já neznam žádnýho člověka co by si kupoval Škodovku aby s ní mohl trhat pr.el BMW, nebo aspon já si to nedokážu představit že kdybych chtěl nějaký extra rychlý a sportovní auto tak že bych šel zrovna do Šáde...
Opačně si to představit dovedu
Ještě lepší je neumět po sobě ani přečíst vlastní text a následně mu rozumět -. takže znova - nejdřív veledílo z 13.6.2013 čas 17:27 a následně ( na základě reakce Jirkz.12545 téhož dne ve 20:49) reakce ze dneška v 6:50.
No jo, on už ten nick leccos naznačuje. Pak se vlastně jeden ani nediví.
To, že jsi dělal v automotive (předpokládám někde výroba dílů typu Faurecie a pod...) na poměrně vysokém postu (taky si dovedu představit, znám....) tě skutečně opravňuje k podobným prognózám a prohlášením....tvrzení, že jsme země s největším podílem automobilového průmyslu je zcela mimo, tohle mají rezervovaný Slováci, ale taky třeba Slovinci. U nás je ten podíl podobný jako třeba v BRD...... kolem 10%. Příště si zjisti fakta, než se pustíš do podobných bombastických prohlášení.
Omlouvám se, Slováci a Slovinci na tom budou hůř, na ty jsem zapomněl, nicméně to nemění nic na tom co jsem psal. Asi zbytečné se tady hádat, vzpomen si za 10 let jestli jsem měl pravdu nebo ne ;-)
Znovu opakuji, v Evropě minimálně Němci jsou na tom stejně, ne-li z tvého pohledu - hůř. Nejde jenom o počet vyrobených aut, množství dílů, ale také o vše, co s tím souvisí. Automobilový průmysl v Německu nejsou jenom osobní auta, ale taky dost slušná porce všeho dalšího, včetně náklaďáků, autobusů a speciálních vozidel. Podobná situace je třeba v Japonsku a Jižní Koreji. V Evropě jsou země, kde se těch aut nedělá taky málo, ale nemají domácí značku - Belgie, Polsko, Maďarsko a jsou zde skutečně jenom výrobní závody. Výhoda škodovky je, že dneska už prakticky třetinu produkce vyrábí ve svých montážních závodech (vesměs společných s VW), ale ten základ počínaje vývojem je tady. U běžné automotive to tak není, jen málo výrobců v Čechách tady má i vývoj - příkladem budiž třeba Kostal u Zdic. Ten ho sem přesunul část (toho vývoje) dokonce z Německa.
Jestli sis toho nevšiml, tak auta v ČR vyrábí i Hyundai a PSA s Toyotou a vyrobí jich v Česku víc, než ta vlastní Mladá Boleslav. Němcům nemusíme být vděčni (to je přesně ten poněkud jednodušší pohled...), pomáhá to nám, ale mají z toho hlavně i oni. Rozdíl je v tom, že ty zbylé dvě fabriky jsou pouze montovny a centrály mají "jinde", tudíž profit z průměrného zaměstnance VW AG ve Škodovce je o dost větší, než u zaměstnanců TPCA nebo Nošovic. Nějak jsem si nevšiml, že by tady kdokoliv tvrdil, že máme být vděčni Němcům, Japonskům nebo Korejcům...asi si myslíš, že pokud bychom sekali černobílé obrazovky a tísíce tun ingotů, bylo by to lepší. A nebo jsme taky s velkou pompou mohli vyrábět ve změnšené fabrice v Mladé Boleslavi něco jako Logan, Sandero a Duster pro Renault. Pak by ale škodovka rozhodně přes dvacet tisíc lidí nezaměstnávala.
Jinak jsem byl tuhle nucen říct pár nepěkných slov jednomu Čechovi, který při jednání svoji dost slabou němčinou při jednaní používal slovo Tschechai a myslel si, jak je "světovej". Čuměl na mně jako vůl, zatímco Němci věděli, o co jde - sami používali výrazy buď Tschechische Republik nebo Tschechien. Píšu ti to proto, že nesnáším u nikoho, když používá hanlivá nebo zkomolená označení jakéhokoliv národa, takže ty germance si příště odpusť - vizitku si tím dáváš sám, stejně jako ten referentík, z kterýho pak ti Němci měli jenom legraci......
O to až tak nejde, kolik jich tu jezdí nebo ne, BMW tu sice jezdí často, ale stále násobně méně než Škodovek. Takže ani jedna z těchto značek není cílovka pro ty, kteří se chtějí odlišit a kterým vadí počet vozů dané značky na silnicích. Bmw je sice tuctovka, ale oproti Škodě nabízí alespoň nějaké hodnoty, jsou to vesměs kvalitní vozy a především jízdně patří na špičku, nevynikají pouze místem v kufru jako Škodovky (včetně verzí RS, které opravdu, ale opravdu sportovní nejsou), které vlastně nic jiného oproti konkurenci nenabízejí a přesto tato značka zabírá polovinu trhu.
za prvé, nic nového !!!
za druhé ,...od kdy je Rapid, se šířkou 1700mm, a předním rozchodem 1460mm , v nižší střední třídě společně s Octavií !!!!!!!! >:D
Je to tak.
Skoda neni ma cilova skupina, ale tuhle jsem zvazoval, zda do firmy nekoupit nejakou na zkousku, kvuli cene, rikal jsem si, ze by to mohlo vyjit celkove lepe, nez u Toyoty, kde nakupuji dlouhodobe. Tak jsem obesel par showroomu a zase odesel... vsude jsem se setkal s pristupem "ber jak je, nebo neber". V Toyote to funguje jinak, popsal bych to: "udelame vsechno, abys u nas nakoupil". Tak jsem misto Octavie zase poridil dalsi Avensis. Ale kdyby se ti lide, co pracuji ve Skoda prodejnach vic snazili, zlomili by me...
Koukam, jak Fiat pri te prodejni bide mezi osobakama, kraluje v uzitkacich :-O
[odkaz]
Samozrejme je mozne, ze je v tom jednorazova dodavka nejake firme, ale i tak me to potesilo.
Bohužel by se Fiat měl probrat v osobácích..!! :-!
Chce to nové Punto a Bravo..
Kombík by taky neškodil..ten po Stilu a Marea weekend dost chybí!!! 8-s
Sázka jen na varianty 500 se mi nelíbí..
teď trošku mimo, nejel včera tj. 12.6.13 kolem 11h po D8 vjezd do Prahy po klesání ze Zdib? Stálo tam nabouraný auto na zadek pak něco pod plachtou a za nim O III, jenom jestli to někdo neviděl odhalený :-) podle velikosti mi to připadalo jako rapid-octavia, ale mělo to krátkej zadek... :-)
Rapid s krátkým zadkem jezdí dost vesele v lehkém maskování hlavně po dálnici mezi Mladou Boleslaví a Prahou a druhé místo, kde ho potkávám (stejně jako ostatní novinky) je dálnice na Hradec Králové. Někdy jede celá kolona aut, už představené, ale s efkovou značkou a ty Spacebacky (či jak se to bude jmenovat) jedou dva za sebou. Mylím, že v této fázi je to už spíš součást marketingu, podobně to bylo s oběma Oktáviemi, Suprby, teď čekám, kdy zahlédnu podobně maskované Yeti, osobně myslím, že nová Fabie má na tohle ještě čas.....jinak tvému dotazu perfektně rozumím, loni představili přece Rapida taky podobnými dvěma způsoby. Nejdříve jim "uniklo" (haha), když ho kdesi sundávali z návěsu a museli z něj sundávat plachtu a podruhé to byla taky bouračka no a světe div se, taky na plzeňský dálnici.....
Jinak toho Rapida v maskování jsem si dost prohlédl, z hlediska proporcí to auto vypadalo hodně dobře, původně jsem myslel že je to audi trojka sportback, ale pak mi došlo, že ta už byla oficiálně prezentovaná.
Líbí se mi sdružení do jednoho článku, konečně jsou všechny informace o prodejích na jednom místě :yes:
Trochu mi ale vadí sdružení MPV. Nejprodávanější MPV Roomster a hned za ním ix20 pro mě nejsou MPV, ale mini prdítka :-) Ano vím, že patří mezi MPV, ale mě zajímají prodeje Touranu, Grand Scenicu, Lodgy, Zafiry atd., které zde tím pádem nikdy nebudou ;-\
SUV jsou na tom podobně, ale tam se stejně vše odehrává mezi Yeti, Dusterem, ix35, takže mě osobně to tam tolik netrápí (ale někoho asi může).
Rozumím tomu, že nelze plně srovnat malá-střední-velká MPV . Na druhou stranu 3 kategorie jenom pro vozy MPV by statistiku jen drolila, navíc prodeje větších MPV (Zafira, Scenic) jsou v desítkách kusů a tak bych jim zvláštní kategorii něpřiděloval.
Jasně, nikdo jiný nesvolává, hlavně že máš po ránu radost. Mně spíš vadí, když se k tomu postaví někdo jako Marchionne s Jeepem. To, že Toyota svolává (naposled) třeba Priusy by u mně nevyvolalo ani tu tvoji uboze hloupoučkou radost, ale ani pochyby o kvalitách výrobků koncernu Toyota.