Tož z fotografie k čánku jest to patrno. 7 stupňů evoluce, prostě trefa. Můžeme si o tom myslet co chceme, nemusíme s tím souhlasit, nemusí se nam to ani líbit, ale to je asi tak všecko co s tím můžeme dělat. VW má prostě a jednoduše s Golfem stále sukces. A tak se dá dnes říci jedině bravo VW :yes: bravo Golf :yes: Tož tak.
Je to tak. Golf sedmé generace je nádherný. Líbí se mi ze všech dosavadních Golfů nejvíc. Doufám, že se brzo neokouká, tak jak to s pěkným designem často bývá. Ovšem nemám na mysli jen design, interiér je taky šik. ;-)
Tak já byl třeba nepříjemně překvapený oproti fotkám, na G7 jsem se těšil a pak v reálu...nuda ;-\ ale bohapustá nuda, interiér povedený, to jo, ale nějak bych z něj radost neměl ;-\
Nevím, jakou výbavu jsi viděl, nebo jestli vypadají skoro všechny steně, ale já ho viděl na živo a když jsem k němu přijížděl, tak se mi hodně líbil, byl v černé metalíze a když jsem viděl vnitřek a ty sedačky, bomba. Ale neměl jsem si možnost do něho sednout a projet se, takže až budu mít možnost, nevím, jestli to bombou zůstane. >:D Jinak nudný interiér nemám taky rád a nechci v takovém autě trávit čas. Otázka je, jestli je ve všech výbavách podobný a pokud ano, tak máme asi jiný vkus.
G7 je povedený celý, se vším, je to špičkový produkt. Chápu, že designem třeba někoho neosloví, ale to už tak bývá. Jeden z mála, kdo mu může v mainstreamu konkurovat je Focus, ale i tam je designový problém a to naprosto opačného rázu. ;-)
Jo, povedený je, o to nic, nicméně je to takové nemastné neslané, a když už chci auto pro sebe (a na dýl než jen 3 roky), chci z něj mít radost, což se tady jaksi nekoná.
Za mne mohu říct, Golf je špičkový zvenku (ano, já mohu tuhle nudnou eleganci), interiér z hlediska ergonomie, prostoru, zpracování a použitých materiálů je perfektní. Jízdně taktéž špička. Já zatím nenašel auto (mainstream), které by mělo vlastnosti takto dokonale vyvážené a ještě na tak vysokém standardu. V tomhle autě, bych se (já), rozhodně nenudil a už vůbec bych jeho koupě nelitoval, to by spíš hrozilo u jeho konkurence.
Kluci neblbnete, nadherny design je treba z italie, v nemecku se jen faceliftuje prumerny design. Neujizdis jeste na necem jinem nez na golfu??? ;-) >:D
Jistě, ne náhodou pochází design Golfu z Itálie... :-O;-)
A teď si představ ty designové "úchyláky", kteří ujíždí třeba na designu nových Hond, jako je např. aktuální Civic. Většina z nich jsou pochopitelně senioři s oční únavou/vadou... :-O:*) >:-[]
Souhlas. Navíc Golf je pro některou konkurenci v určitých oblastech inspiraci.
Golf je prostě v nižší střední velký pojem a konkurence marně hledá jak na něj.
ako chce golf zosadit corollu z tronu najpredavanejsieho auta sveta ked celosvetovo predava rocne polovicu z toho co corolla... to sa mi nejakejo nezda ;-)
No popravde je to zas bidne PR od vw. Na Corollu ztraci 25% a ze by byl Golf kazdy rok nejprodavanejsi model nizsi stredni take nehrozi. Cekal jsem tak milion, max dva rozdil, ale 9? To je k pousmani. Na zaver se nezapomnelo dodat, ze vw CHCE(to zboznuju) byt nejvetsim vyrobcem v roce 2018 >:-[]
Ono to s tím největším výrobcem/prodejem je to takové to, s prominutím, poměřování si pindíků. Je jednak jasné že někdo musí býti v nějakém daném časovém bodě největší, druhak že cesta z vrcholu jest jen a pouze jedna, a to dolů. Co jest ale faktem nepopiratelným je to že VW Golfem vytvořil třídu a po 7 generací neměl (a nemá ani teď) důvod na jeho koncepci cokoliv měnit. A žádný z konkurentů s ním za tu dobu nestačil držet krok. No a to je, ať už si o tom myslí kdo chce co chce, nepopíratelný úspěch.
To jsou zase řeči. Skutečně to někdo z vedení VW prohlásil, nebo jde jen o výplod fantasie redakce? Pokud jde o rok 2018, to je dlouhodobý plán. Při dnešním stavu trhu těžko říct, jak je reálný. Protože jde o celosvětové prodeje, ohromným faktorem jsou tu čínské automobilky, které jsou slušně zaháčkované na rozvojových trzích. Ty mohou z nenadání vyskočit hodně vysoko.
Citace pana re-doktora: "Vzhledem k tomu, že Golf se vyrábí 39 let, připadá na každý den více než 2.100 prodaných automobilů. " To je strašnej blábol - leda že by ten bílej, co právě sjel z linky s pořadovým číslem 30 000 000 byl už rovnou také prodanej, pak se mu tímto omlouvám, jako celé redakci místního Blesku. :-O
při cislovce 2101 za den a 39 letech do 30micu schazi cca 93 tisic kusu, tedy ta veta muze bejt vpodstate pravdou, leda by se po svete poflakovalo 93 tisíc kousku Golfu které nebyli ještě prodane :-)
A nebylo by lepší srovnání za delší období ? Ony prodeje v květnu možná vzrostly, ale když se podívám na statistiku prodejů v USA za 1-5/2013, tak prodeje VW klesly o 0,1 %
Výsledky jsou tyto (USA 1-5/2013)
Golf to s dotažením Corolly bude mít hodně těžké, protože jeho tahounem je Evropa kde se loni prodalo 441.641 Golfů z celkových 750.466, tedy v Evropě se prodá 59 % všech Golfů. V USA jsou jeho prodeje zanedbatelné, tam je tahounem VW Jetta (američani jsou sedanofilové, na hatchbacky je Evropa).
Golf může zachránit jedině Čína, ale ne USA, ostatně v USA 1-5/2013 to vypadá v této třídě takto:
Jmenuji se Golf. Volkswagen Golf. A jsem úspěšný. Už po sedm generací. Mí konkurenti mění jména, mění slovník, mění šat - ale co naplat, to mé jméno se stalo symbolem třídy. Nemusím se vám líbit, nemusíte mě chtít - třeba máte rádi výstřednost, třeba vám na mě něco chybí, třeba vám něco nemůžu nabídnout. Nezlobím se proto na vás. Stačí mi jediné. Respekt. Nic víc nežádám a nic míň nepřijmu. Zasloužím si ho. Neříkejme si sbohem, možná se spolu ještě setkáme. Tak jako milióny jiných před vámi. Takže nashledanou. ;-)
Ne jen že je to krásné, ale v posledních větách i pravdivé - možná se spolu ještě setkáme. Nikdy neříkej: "nikdy". Jde vidět, že jsi ve své kůži a zase "doma" v plné své parádě. :-):yes:
Nieco na tom bude ze im to tak ide, my mame doma 6. a po novom aj 7. generaciu a tie auta su paradne podla mna, ked si niekto kupi highline s automatom a popripade aj LEDkovymi svetlami tak ma neskutocne krasne a pohodlne auto, nic viac nepotrebuje a nic viac sa v skutocnosti ani do auta snad neda dat, ostatne veci su uz len prkotinky co clovek nepotrebuje alebo nevyuzije