jj... Ty "výdechy" za přednímy koly si mohli odpustit určitě a přední nárazník je také až moc agresivní. Na BMW se mi vždycky líbilo,že sílu mělo skrytou uvnitř a navenek ji moc na odiv nedávalo...
Tak tak, připláclé. A ty preclíky co jsou na předním nárazníku jsou fakt jako kdyby to namaloval prvňák.
Nerad to říkám, ale MB v poslední době školí BMW z designu :'-(
mne to pripada uz vsetko az moc prehnane... prehnane to auto rozsiruju tvarom spodnej casti naraznika... svetla su tiez potiahnute maximalne do blatnikov az kdesi mimo auta.... chyba akasi robustna klasicka hmota prednej partie ako to bolo u E46tky ... je to akesi rozplacnute dole barokove pokrutene v tom narazniku.,... pritom v jednoduchosti je sila: [odkaz] ....
M paket všetko vyrieši ? Či schválne urobia hnusný nárazník, aby si možný majiteľ musel zaplatiť paket za nehorázne prachy ?
Nechápem tu posadnutosť M paketom. Pomaly BMW nekúpiš či predáš bez tohto doplnku. Mne sa teda nepáči :no:
No vono to tak někdy fakt je. Ale jsou i výjimky, na 5 GT vypadá M-paket tragicky. A na běžné pětce je to tak padesát na padesát. Naopak nová trojka vypadá bez něho docela
tuctově.
A ano, samozřejmě, za "hezčí" se připlácí a na to se sází u BMW
E61 s fóliami a M paketom vyzerá úplne inak ako bez. Mám práve bez z praktického dôvodu. Pri jazde turniketom z práce mi nemusí pracovník SBS otvárať kufor, aby sa presvedčil, že nekradnem. Na i30 som fólie mal. V aute bolo aj tak veľmi teplo a neustále búchanie kufra ma nepresvedčilo o dobrej investícii.
M paket ? Prikladať tomu vážnosť ? Pripadá mi komické keď vidím základný motor oblepený M. Mne je jedno ako auto vyzerá zvonku, trávim čas v interiéri a tam je všetko na jedničku.
to mas jak s keksami kavenkami .... mas kakaove ale ak chces mat skutocne kakaove tak si musis kupit kavenky s oznacenim extra kakao.... az tie za nieco stoja.... a podobne je to aj s BMW.... vyzor klasiky bez M paketu je tragedia.... az s M paketom to stoji za to
Mlieko je veľmi zdravé a postačí 90 % užívateľom. Kto chce kakao, priplatí si viac ako je zdravé. Za extra kakao je blbosť priplácať, pretože možno získaš vizuálne viac kakaa, ale chuťovo nič.
vyzera to ako nejaky rozplacnuty lietajuci tanier.... proste trosku taky UFO dizajn, svetla dobre ze nevystupuju z auta tak trcia do stran a spodna cast narazniku to iste.... sirsie to uz asi fakt neslo spravit .... cele je to nizucke a placate a spredu pokrutene a prezvejkane.... kde sa podela ta stara dobra baworacka hmota a jenoduchost [odkaz] ... s troskou nadsazky si dovolim tvrdit ze 4 coupe je spredu uz pomaly cina... a nie bmw ....
niektore baworaky su ok... proste im ten ich styl a dizajn pasuje ale tuto mam pocit ze to uz trosku prepiskli.... trocha je to moc placate roztahane vpredu pokrutene... a roztahane do stran.....
tie svetla dobre ze nemaju na sirku pol metra... a spodna cast naraznika je snad asi najsirsia v tejto triede aut.....
Peugeot všetci kritizovali kvôli "papuli", ale mne skôr vadia svetlá u BMW 3, ktoré sa spojili s maskou. Tá je mimochodom stále väčšia. Stačí si pozrieť prvé modely, kde ľadviny boli miniatúrne, dnešné na BMW 7 či 5 GT sú obrovské :no:
to je ta nova moda... velke masky velke loga... podla mna sa casom vratia auta naspat k mensim logam ktore budu ale vyraznejsie a lepsie vsadene ... ale to mas tak.... v cine maju radi velke masky loga a vela chromu a svetiel..... a dnes uz kazdy vyraba fakticky prioritne auta pre cinu a aziu aj rusko ... lebo tam sa robia predaje.... a nie v malej europe
tomuto baworaku chybaju uz len usi na strechu a vyplazeny jazyk v narazniku a vyzera to ako doberman
Čína, Rusko ... Automobilky predávajú tam kde sa dá, keďže v EU je kríza.
Keď vidím nariadenia Bruselu, kde preferujú fúkané litrové trojvalce (viď motor roka), tak som rád, že mám v garáži to čo mám. Predávať to nemá význam, nikto nechce benzín a už vôbec nie trojliter, každý radšej chrochťák, takže ho dojazdím.
Nebudem hovoriť o servisných nákladoch a škodlivých účinkoch dieselovej motorizácie, to nech si každý povie či vyráta sám.
Šetriť na nesprávnych miestach ? Toto vytesať do kameňa ! Milióny emisií produkované nakladným autami, loďami či lietadlami sú tolerované. Zaujímavé, že na to musia doplatiť vodiči osobných vozidiel. Už teraz je atmosférický 6-válec "veterán" :no:
...uvidíme naživo. Z fotek jsem trochu rozpačitý. Jinak foto i tech. údaje už vyšly oficiálně. Na německých servrech již vysí kompletní info včetně výbav.
Mně se právě nelíbí. Ten placatý "čumák" mi moc nesedí.
Ale stejně 435i, pokud to bude mít takovou dynamiku jakou slibují a spotřeba bude okolo 9 litrů, ideální sporťák pro reálný svět :yes:
...no spíš bych počítal s aspoň 10l/100km :-) Jasně-věřím,že by se s tím dalo jezdit i za 8,ale tohle auto si asi nikdo nebude kupovat proto,aby s ním jezdil na spotřebu...
Měl jsem totéž v sedanu, jezdil jsem za 9,5 ale velmi dynamicky:-) a hodně po městě.
Nicméně, co je podstatné, předchozí generace jezdila za 11. Okolo těch 9 je to naprostá fantazie na tak výkonné auto.
Tak to každopádně! Tvrdit mi někdo před 10 lety, že se dá s autem, které má 300 koní a váží 1,6 tuny jezdit běžně za 9 na sto,tak se mu asi pěkně vysměju... :-)
E92 335i velmi dynamicky za 11, jo? A ještě k tomu hlavně ve městě, jo? To jsou ale pohádky. Anebo máme odlišné představy o tom, co to je "velmi dynamicky". Nalož 335i "velmi dynamicky" město (pod tím si představuju odpal z každé křižovatky a vytáčení 1ky a 2ky vždy až k redline) nebo okresku (otáčky pouze mezi 4 - 7 tisíci a vždy plnej) a budeš rád, když to bude pod 20. No, spíš nebude, ale pod 25 by to být mělo. Za 11 to po městě bude jezdit, jen když se budeš plazit a plynu se sotva dotkneš, tak, nic ve zlém, k čemu ty pohádky?
Jako v případě jedničky. Když jsem ji poprvé viděl na fotkách, úplně jsem se zhrozil, co to je za obludu. Teď jsem si na ni zvykl, byť základ v červené barvě stále není to pravé ořechové. Prostě je potřeba mít M paket, ten ty prázdné plochy hlavně mezi ledvinkami a světly rozbije prolisy. :yes:
To jo , nejvíc M paket určitě pomáhá jedničce. U jiných modelů to není taková "nutnost" ,ty ujdou i bez něj. V případě nové X5 se naopak M paket nehodí asi vůbec.
Malo to byt prvé BMW so zaslepenými ladvinkami koli aerodynamike no bohužial je z toho lne BMW 3 coupé nič osobitého v tom nevidim. Sklamalo ma to. ;-\
ale koncept byl o poznání elegantnější. Koukám, že angel-eyes jsou nakonec stejné jako na sedanu, oproti konceptu, přední průduchy jsou o poznání konzervativnější a menší - to, co se mi líbilo nejvíc je pryč. Asi nejvíc ironické je to, že je tato čtyřka designově blíž k sedanu, než u minulé generace trojka kupé. Tak nevím, co tím posunem čísla chtějí naznačit, když pak navrhnou auto, které je tak podobné sedanu. U minulé generace to bylo jak od 2 rozdílných designérů...
Souhlasím. Škoda,že se víc nečerpá z konceptu. Taky jsem čekal větší odlišení ,když už z toho je samostatná řada. Nejlépe rozdíl jako mezi řadou 5 a 6 ,ale to už bych chtěl asi moc. Vypadá to ,že snad v případě řady 1 a 2 to bude něco lepší.
Víceméně souhlasím. Ten rozdíl u minulé generace byl asi zapříčiněn rozporuplnými reakcemi na sedan, tudíž se snažili je hodně odlišit a neopakovat chyby, kterých se dopustili na sedanu.
Jinak je to snad poprvé(kromě 5GT), co se mi líbí víc BMW bez M paketu než s ním. I když je pravda, že ty fotky celkem slušně zkreslují, jelikož jsem nedávno viděl 335i Touring F31 s Mpaketem a bylo prostě nádherné. Uvidíme naživo.
Dizajn je super. Načo BMW v súčasnosti siahne, to nemá chybu. Len nerozumiem tvaru okolo predných hmloviek. Pôsobí to na mňa ako tlama dogy, ktorá sa vlní pri pohybe zvieraťa.
Re: nazivo to bude vyzerat isto lepsie ako na foto
bmw dizajnovo zatial najviac tapa z premie.... pritom este nedavno to bol mercedes ktory musel dotahovat... situacia sa ale obratila... pri pohlade na C coupe [odkaz] alebo E coupe je tento novy baworak doslova zrudicka vedla mercedesov.... nova A5 asi tiez bmw predbehne
Re: nazivo to bude vyzerat isto lepsie ako na foto
Zas netaraj, že BMW dizajnovo tápe... Ukaž mi u AUDI radu, ktora sa nepodoba tej nižšej či vyšej? MB to dokazalo, ale jeho dizajn je dost rozhadzany a začínam v tom vidiet skor Aziu ako europu. BMW ma každu triedu unikatnu a nepodobajucu sa tej inej. BMW 1,3,5,6,X1,X3,X5 X6 a sa mozrejme Z4 majú svoje osobnosti a hlavne každe je iné.
ano .. BMW 4 coupe nie je nic ine ako 3 dverova 3-ka ..... mercedes sa uz popalil s tymi roznymi nazvami a presiel k nazvom ktore jasne auto identifikuju cize C a C-coupe... E a E-coupe.... baworak ide opacnou cestou ale mam pocit ze aj on sa popali ... neviem co tym sleduje ze zmenil rokmi overene a legendarne nazvy......
Není to žádná krize, jen následuje logiku značení ostatních modelů. "Běžné" karosářské varianty jako sedan a kombi (touring) jsou brány jako základ nabídky. A na kupé, kabrio a grancoupe se hledí jako na něco exkluzivnějšího, něco navíc, a proto jsou i psychologicky/číselně posazeny výše. Tohle pravidlo už platí u řady 5 - sedan, touring a GT jsou řada 5, ale kupé, kabrio a grancoupe od nich odvozené je řada 6. Hned po řadě 3/4 to čeká ve stejném, duchu i řadu 1.
Toto dělení je jen následek množství modelů. Když máte model pro každou skulinku na trhu, tak musíte jejich řazení zjednodušit aby se v nich snadno orientovalo, ale zároveň udělat dostatečný rozdíl aby nesplývali dohromady.
A nedělá to jen BMW. Podívejte se na AUDI - A5 Sportback, kupé a kabrio jsou prakticky A4, ale A4 kupé by nevypadalo tak dobře.
Mně se líbí. Naživo to bude vypadat dobře, jestli to bude i dobře jezdit, to nevím, ale asi ano. Předbangleovské modely mi nechybí, tohle je správná cesta.
Tož já asi půjdu proti proudu, 4ka je super, vně i uvnitř. Ona celá ta 3ková řada, čili sedan, kombi, GT a 4kové coupé je pro mne to nejhezčí ze střední prémiové třídy, zbytek D3 je, při vší úctě, v pozadí. Odpověd by snad mohla přijít, věřím že nejen mnou netrpělivě očekávána, od velké kočky z GB - F-type je úžasný, tak snad se v té střední kluci taky vytáhnout. Dnes ovšem bravo BMW :yes: 4 :yes: Tož tak.
Neboj :-) vobec nejdes proti prudu, jednoducho niektorym sa paci inym nie... tak je to u kazdeho auta... mne osobne sa toto auticko spredu velmi nepaci ale to je ok.... tebe sa zase paci.... je to normalne .... urcite to bude super auto a spickove auto akym BMW bezpochyb bude.... dizajn je prave vec ktora sa najviac riesi lebo vieme ako sa vravi kolko ludi tolko chuti a dizajn je asi prve co si clovek na aute vsimne.... ;-)
ten interier v cervenej kombinacii sa mi paci aj ked ten stredovy tunel je nadalej nechutne siroky.... auto je to super niet pochyb... ale z ciste dizajnoveho hladiska ma tato 4 coupe nechava chladnym.... a nie je to to co by som si predstavoval.... nadalej zastavam svoj nazor ze stare baworaky vyzerali lepsie.... tato moda roztahanych barokovych novych BMW sa mi nepaci.... aj nova X5 to iste... vpredu obrovske ladviny a barokove tvary.... uz to nie je to ladne jednoduche a krasne bmw.... ako prva stara X5ka....
ani mna ... pritom este casy 3ky - E46tky alebo prvej X5--tky ci Z3ky alebo Z8 boli super... medak sa vtedy nechytal na bmw .... teraz je to akosi uz opacne... medak je viac jednoduchy elegantny a priamy a bmw naopak akesi pokrutene roztahane a barokove ... a inak ani bangle nebol zly... ta jeho 5ka ta este bude za par rokov velka legenda ;-)
Hehe, no tak já to mám naopak, M-B mne poslední dobou, cca od faceliftu GLK, nebaví. Bange, nakolik je geniální a přišel u BMW s něčím originálním, tak to zas šlo mimo mne. Jinak u SUVček je to jasně ložený - Land Rovery a pak dlouho nic ...
Díky Banglovi (jehož rukopis je stále nesporný) jsou konkurenční značky stále nepřekonatelné. Ať už je to učebnicově naprosto dokonalé Audi, nebo královský a inspirativní Mercedes.
No neřekl bych ne ;-)
Ale co se subjektivních dojmů týče, tak jde design BMW od generace okolo E46, E38, E39 a E52 od desíti k pěti. Jedinou výjimkou byla E60.
Zas cela diskusia zas-rana od toppera.. Ani ma tu uz nebavi chodit, ked to tu vidim pri kazdom clanku...
Ty naozaj nemas co robit? Najdi si uz prosim ta konecne babu, zacni hrat automaty, kup si bicykel, zacni chodit na ryby alebo hocico ine, len uz tu konecne prestan kazdemu znechucovat diskusie!!!
A k teme... S BMW to ide skutocne dole vodou, co pisem nerad pretoze to je moja /zatial/ najoblubenejsia znacka z D3...Jedine pohladne modely z portfolia znacky ju asi len F10/12/13... A to je dost malo na znacku s takou historiou a takym menom. Po odchode bengleho zjavne hladaju svoju tvar, ale nielen podla mna, ale asi vacsiny fanusikov, to sa nevidali prave tym spravnym smerom...
Skoda, koncept sluboval ovela ovela viac, terajsia rad 3-coupe je prakrasny kus auta a prechod na oznacenie 4 mal byt spojeny s vacsou "bombou"...
Topper občas trepe, tiež som ho nemusel, ale treba nechať vychladnúť emócie a zamyslieť sa čo píše.
Či má alebo nemá čo robiť nie je naša starosť, píše celkom k veci. Nechcem ho obhajovať, ale keď čítam jeho príspeky, s ktorými sa dosť často stotožňujem, tak by som ho nehanil. Nie je provokatívny spamer ako adam "trouba" novák.
Redakci asi zmátlo označení TwinPower Turbo, což někdy znamená dvě turba a někdy jen jedno twin-scroll turbo.
Tuším, že 335i s dvěma turby bylo jen E92 před faceliftem, po FL ho nahradili taktéž jedním twin-scroll turbem. Jinak M3/4 by měla mít twinturbo, podle posledních informací.
Nevím, nikde jsem nečetl zaručené info, ale na fórech psal jeden borec, že jeho kamarádi prý pracují v M GmBH a bylo jim řečeno, že kód motoru bude S55 a že to bude N55 se dvěmi TwinScroll turby... Uvidíme. :-)
Turbo, twinpower, twinscroll, 1-2 turbá, hnus :no:
Nech potvrdia predný pohon a trojvalec. Netvrdím, že pôjdu dolu, pretože ani dnes majitelia jednotky netušia aký majú pohon, ale bude to škoda. Predávať sa bude ...
Ale až příští generace Mini (nejspíš už 2014) bude ta, která bude sdílet techniku s 1er. A Mini nikdo nemůže vytýkat pohon předních kol, to k ním patří.
Jabka a hrušky. Ferrari F40 měla dvě japonský turba a je to asi nejlepší ferrari všech dob. Je něco jiného když máte dvakrát přeplňovanou 1,4 a 3,0l R6.
Az sa cudujem BMW, ze sa vobec obtazuje vymyslanim nazvov, vacsina klientely nema ani paru o technike, vid vacsinu majitelov 1-series, ktori si myslia, ze ich auto ma predny nahon.
Pokud jsem zákazník ignorant, tak je mi jedno o který turbo jde, natož jak se jmenuje to je pravda. Ale pro lidi, kteří se zajímají o to co si kupují a mají rádi auta (což je snad i redakce) je to slovíčko, které je v automobilovém slovníku nějakých 12 let, tudíž se dá předpokládat jeho znalost.
A ve vzorku obyvatelstva potenciálních zájemců o 4er se určitě najde dost lidí kteří se zajímají.
PS: teď jsem si všimnul, že nechali klasickou ruční brzdu, díky bohu.
Jenže oni jdou střední cestou, marketingovou. Pro všechno vymyslí okázalé názvy, za kterými se kolikrát skrývá různý obsah. Ignorant zůstává ignorantem a nadšenec z toho nepozná, co tam vlastně je. Podrobné specifikace na stránkách/ v katalogu nenajdeš. To se samozřejmě netýká jen BMW.
Samozřejmě je to hra se zajímavými slovy, které mají vyvolat pocit technické nadřazenosti. A ještě donedávna byl kdesi hluboko přehluboko na stránkách BMW "slovník" se všemi termíny a co znamenají - protože jich má BMW mraky. Ale to bylo téměř nemožné najít. Teď se, ale naopak BMW celkem chlubí svojí technikou - třeba info o TwinPower lze rozkliknout hned z menu u daného modelu a je to celkem hezky zpracované a popsané viz: [odkaz]
Samozřejmě to není technický výkres, ale je tu vidět zlepšení - kdo chce hledat, ten najde.
Jinak je bezpochyby, že spousta těch termínu, nejen u BMW, je dost zavádějicích.
"Informace ani fotky zatím nejsou oficiální, zveřejnil je německý server Motor-Talk. Ale obrázky jsou určitě firemní a tisková zpráva přímo od BMW na sebe nedá určitě dlouho čekat."
Včera večer v 8 už jsem četl news na bimmerpostu, tiskovka tam byla taky. Tech. údaje tam přibyly později. [odkaz]
" Ano, i agregát se dvěma turbodmychadly a 225 kW již poznáme důvěrně takřka do posledního šroubku."
Jasný... N54 měla 2 turba, N55 už má několik let jedno dvoukomorové, pokud se nemýlím. BMW s těmihle motory trochu čachruje - 335is, 1 M měly N54 z důvodu větších možností úprav.
K autu: Předek mi přijde takový rozteklý, zezadu mi to až moc připomíná 3GT, no M Sport tomu hodně pomáhá (ostatně jako v případě F30/31).