Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW 4 Coupé: Trojka s jedním párem dveří je tu!

BMW 4 Coupé uvidíme naživo až letos na podzim ve Frankfurtu nad Mohanem, na fotkách se nám ale představuje již nyní.
Zpět na článek
15. 6. 2013 09:05
15. 6. 2013 09:07
15. 6. 2013 09:11
15. 6. 2013 09:13
15. 6. 2013 09:18
15. 6. 2013 09:22
15. 6. 2013 09:46
15. 6. 2013 21:44
15. 6. 2013 10:06
15. 6. 2013 14:06
15. 6. 2013 19:49
15. 6. 2013 19:52
15. 6. 2013 11:11
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
16. 6. 2013 00:06
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
15. 6. 2013 11:39
15. 6. 2013 11:47
15. 6. 2013 11:58
15. 6. 2013 12:02
15. 6. 2013 12:08
15. 6. 2013 12:14
15. 6. 2013 12:24
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
15. 6. 2013 12:49
15. 6. 2013 12:53
15. 6. 2013 13:03
15. 6. 2013 13:06
15. 6. 2013 13:21
16. 6. 2013 03:40
15. 6. 2013 13:10
15. 6. 2013 14:04
15. 6. 2013 17:17
16. 6. 2013 00:10
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
16. 6. 2013 00:09
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
17. 6. 2013 00:44
16. 6. 2013 20:04
15. 6. 2013 09:04
Koncept sliboval víc
Takhle mi to tak moc sexy nepřijde :-(
Rozbalit vlákno
21
15. 6. 2013 09:10
Re: Koncept sliboval víc
jj... Ty "výdechy" za přednímy koly si mohli odpustit určitě a přední nárazník je také až moc agresivní. Na BMW se mi vždycky líbilo,že sílu mělo skrytou uvnitř a navenek ji moc na odiv nedávalo...
Avatar - 3_diamanty
15. 6. 2013 09:15
Re: Koncept sliboval víc
mne to pride nejake rozplacnute ... a ta spodna cast predneho naraznika je nevkusna brrrr ... samozrejme inak super auto.....

mne sa pacili starsie baworaky... 3ka E46 je dodnes nadherna a coupe z nej spravene [odkaz] sa mi paci viac ako toto nove
15. 6. 2013 09:23
Re: Koncept sliboval víc
Tak tak, připláclé. A ty preclíky co jsou na předním nárazníku jsou fakt jako kdyby to namaloval prvňák.
Nerad to říkám, ale MB v poslední době školí BMW z designu :'-(
Avatar - 3_diamanty
15. 6. 2013 09:45
Re: Koncept sliboval víc
mne to pripada uz vsetko az moc prehnane... prehnane to auto rozsiruju tvarom spodnej casti naraznika... svetla su tiez potiahnute maximalne do blatnikov az kdesi mimo auta.... chyba akasi robustna klasicka hmota prednej partie ako to bolo u E46tky ... je to akesi rozplacnute dole barokove pokrutene v tom narazniku.,... pritom v jednoduchosti je sila: [odkaz] ....
Avatar - escorpion
15. 6. 2013 09:50
Re: Koncept sliboval víc
Z aktuálnej ponuky baworákov je pre mňa jednotka BMW 5. Fotka tohto (4-coupe) modelu na titulke nevyzerá vábne.
Avatar - twistedTSD
15. 6. 2013 09:51
Re: Koncept sliboval víc
S tím zase nesouhlasím, designový směr nových Mercedesů mi vůbec není sympatický...Nárazník může alespoň zachránit M paket.
Avatar - escorpion
15. 6. 2013 10:30
Re: Koncept sliboval víc
M paket všetko vyrieši ? Či schválne urobia hnusný nárazník, aby si možný majiteľ musel zaplatiť paket za nehorázne prachy ?
Nechápem tu posadnutosť M paketom. Pomaly BMW nekúpiš či predáš bez tohto doplnku. Mne sa teda nepáči :no:
15. 6. 2013 10:32
Re: Koncept sliboval víc
No vono to tak někdy fakt je. Ale jsou i výjimky, na 5 GT vypadá M-paket tragicky. A na běžné pětce je to tak padesát na padesát. Naopak nová trojka vypadá bez něho docela
tuctově.
A ano, samozřejmě, za "hezčí" se připlácí a na to se sází u BMW
Avatar - escorpion
15. 6. 2013 10:53
Re: Koncept sliboval víc
E61 s fóliami a M paketom vyzerá úplne inak ako bez. Mám práve bez z praktického dôvodu. Pri jazde turniketom z práce mi nemusí pracovník SBS otvárať kufor, aby sa presvedčil, že nekradnem. Na i30 som fólie mal. V aute bolo aj tak veľmi teplo a neustále búchanie kufra ma nepresvedčilo o dobrej investícii.

M paket ? Prikladať tomu vážnosť ? Pripadá mi komické keď vidím základný motor oblepený M. Mne je jedno ako auto vyzerá zvonku, trávim čas v interiéri a tam je všetko na jedničku.
Avatar - 3_diamanty
15. 6. 2013 10:58
Re: Koncept sliboval víc
to mas jak s keksami kavenkami .... mas kakaove ale ak chces mat skutocne kakaove tak si musis kupit kavenky s oznacenim extra kakao.... az tie za nieco stoja.... a podobne je to aj s BMW.... vyzor klasiky bez M paketu je tragedia.... az s M paketom to stoji za to
Avatar - escorpion
15. 6. 2013 11:17
Re: Koncept sliboval víc
Mlieko je veľmi zdravé a postačí 90 % užívateľom. Kto chce kakao, priplatí si viac ako je zdravé. Za extra kakao je blbosť priplácať, pretože možno získaš vizuálne viac kakaa, ale chuťovo nič.
Avatar - 3_diamanty
15. 6. 2013 11:32
Re: Koncept sliboval víc
obrazne povedane.. ano suhlas :yes: pekna paralela s bmw
Avatar - 3_diamanty
15. 6. 2013 10:54
Re: Koncept sliboval víc
vyzera to ako nejaky rozplacnuty lietajuci tanier.... proste trosku taky UFO dizajn, svetla dobre ze nevystupuju z auta tak trcia do stran a spodna cast narazniku to iste.... sirsie to uz asi fakt neslo spravit .... cele je to nizucke a placate a spredu pokrutene a prezvejkane.... kde sa podela ta stara dobra baworacka hmota a jenoduchost [odkaz] ... s troskou nadsazky si dovolim tvrdit ze 4 coupe je spredu uz pomaly cina... a nie bmw ....
Avatar - escorpion
15. 6. 2013 11:03
Re: Koncept sliboval víc
Tak tak, BMW s dizajnom tápe. Keď sa pozriem na modely X, pripomína mi tu Áziu. Keby nemali logo s vrtuľou, tak čistý SSangyong ...
Avatar - 3_diamanty
15. 6. 2013 11:16
Re: Koncept sliboval víc
niektore baworaky su ok... proste im ten ich styl a dizajn pasuje ale tuto mam pocit ze to uz trosku prepiskli.... trocha je to moc placate roztahane vpredu pokrutene... a roztahane do stran.....

tie svetla dobre ze nemaju na sirku pol metra... a spodna cast naraznika je snad asi najsirsia v tejto triede aut.....
Avatar - escorpion
15. 6. 2013 11:22
Re: Koncept sliboval víc
Peugeot všetci kritizovali kvôli "papuli", ale mne skôr vadia svetlá u BMW 3, ktoré sa spojili s maskou. Tá je mimochodom stále väčšia. Stačí si pozrieť prvé modely, kde ľadviny boli miniatúrne, dnešné na BMW 7 či 5 GT sú obrovské :no:
Avatar - 3_diamanty
15. 6. 2013 11:29
Re: Koncept sliboval víc
to je ta nova moda... velke masky velke loga... podla mna sa casom vratia auta naspat k mensim logam ktore budu ale vyraznejsie a lepsie vsadene ... ale to mas tak.... v cine maju radi velke masky loga a vela chromu a svetiel..... a dnes uz kazdy vyraba fakticky prioritne auta pre cinu a aziu aj rusko ... lebo tam sa robia predaje.... a nie v malej europe

tomuto baworaku chybaju uz len usi na strechu a vyplazeny jazyk v narazniku a vyzera to ako doberman
Avatar - escorpion
15. 6. 2013 11:40
Re: Koncept sliboval víc
Čína, Rusko ... Automobilky predávajú tam kde sa dá, keďže v EU je kríza.

Keď vidím nariadenia Bruselu, kde preferujú fúkané litrové trojvalce (viď motor roka), tak som rád, že mám v garáži to čo mám. Predávať to nemá význam, nikto nechce benzín a už vôbec nie trojliter, každý radšej chrochťák, takže ho dojazdím.

Nebudem hovoriť o servisných nákladoch a škodlivých účinkoch dieselovej motorizácie, to nech si každý povie či vyráta sám.
Avatar - 3_diamanty
15. 6. 2013 11:49
Re: Koncept sliboval víc
dnes je proste taka moda... setrit na nespravnych ( jazda s litorvymi turbami ) miestach je take moderne a in :yes:
Avatar - escorpion
15. 6. 2013 12:17
Re: Koncept sliboval víc
Šetriť na nesprávnych miestach ? Toto vytesať do kameňa ! Milióny emisií produkované nakladným autami, loďami či lietadlami sú tolerované. Zaujímavé, že na to musia doplatiť vodiči osobných vozidiel. Už teraz je atmosférický 6-válec "veterán" :no:
Avatar - 3_diamanty
15. 6. 2013 12:26
Re: Koncept sliboval víc
to je na dlhu debatu.... ale suhlas ... je to tak , divna doba :-|
15. 6. 2013 09:05
No...
...uvidíme naživo. Z fotek jsem trochu rozpačitý. Jinak foto i tech. údaje už vyšly oficiálně. Na německých servrech již vysí kompletní info včetně výbav.
Rozbalit vlákno
11
15. 6. 2013 09:07
Re: No...
M-paket to zachrání jako vždy...
anebo taky ne
[odkaz]
15. 6. 2013 09:11
Re: No...
Ano, z tohoto pohledu je krásná... Uvidíme v reálu. To auto může vypadat úplně jinak,než na fotkách.
15. 6. 2013 09:13
Re: No...
Mně se právě nelíbí. Ten placatý "čumák" mi moc nesedí.
Ale stejně 435i, pokud to bude mít takovou dynamiku jakou slibují a spotřeba bude okolo 9 litrů, ideální sporťák pro reálný svět :yes:
15. 6. 2013 09:18
Re: No...
...no spíš bych počítal s aspoň 10l/100km :-) Jasně-věřím,že by se s tím dalo jezdit i za 8,ale tohle auto si asi nikdo nebude kupovat proto,aby s ním jezdil na spotřebu...
15. 6. 2013 09:22
Re: No...
Měl jsem totéž v sedanu, jezdil jsem za 9,5 ale velmi dynamicky:-) a hodně po městě.
Nicméně, co je podstatné, předchozí generace jezdila za 11. Okolo těch 9 je to naprostá fantazie na tak výkonné auto.
15. 6. 2013 09:46
Re: No...
Tak to každopádně! Tvrdit mi někdo před 10 lety, že se dá s autem, které má 300 koní a váží 1,6 tuny jezdit běžně za 9 na sto,tak se mu asi pěkně vysměju... :-)
15. 6. 2013 21:44
Re: No...
E92 335i velmi dynamicky za 11, jo? A ještě k tomu hlavně ve městě, jo? To jsou ale pohádky. Anebo máme odlišné představy o tom, co to je "velmi dynamicky". Nalož 335i "velmi dynamicky" město (pod tím si představuju odpal z každé křižovatky a vytáčení 1ky a 2ky vždy až k redline) nebo okresku (otáčky pouze mezi 4 - 7 tisíci a vždy plnej) a budeš rád, když to bude pod 20. No, spíš nebude, ale pod 25 by to být mělo. Za 11 to po městě bude jezdit, jen když se budeš plazit a plynu se sotva dotkneš, tak, nic ve zlém, k čemu ty pohádky?
Avatar - eliot
15. 6. 2013 10:06
Re: No...
Ve většině případů se mi BMW zdá hezčí na živo než na fotkách , na fotkách mnohdy vzniká u BMW dojem nějakých disproporcí a podivných předních částí.
Avatar - boost.
15. 6. 2013 14:06
Re: No...
Jako v případě jedničky. Když jsem ji poprvé viděl na fotkách, úplně jsem se zhrozil, co to je za obludu. Teď jsem si na ni zvykl, byť základ v červené barvě stále není to pravé ořechové. Prostě je potřeba mít M paket, ten ty prázdné plochy hlavně mezi ledvinkami a světly rozbije prolisy. :yes:
Avatar - eliot
15. 6. 2013 19:52
Re: No...
To jo , nejvíc M paket určitě pomáhá jedničce. U jiných modelů to není taková "nutnost" ,ty ujdou i bez něj. V případě nové X5 se naopak M paket nehodí asi vůbec.
Avatar - bigsoul
15. 6. 2013 09:26
No dost velký rozdiel
Malo to byt prvé BMW so zaslepenými ladvinkami koli aerodynamike no bohužial je z toho lne BMW 3 coupé nič osobitého v tom nevidim. Sklamalo ma to. ;-\
Rozbalit vlákno
0
15. 6. 2013 10:17
Auto je to hezké,
ale koncept byl o poznání elegantnější. Koukám, že angel-eyes jsou nakonec stejné jako na sedanu, oproti konceptu, přední průduchy jsou o poznání konzervativnější a menší - to, co se mi líbilo nejvíc je pryč. Asi nejvíc ironické je to, že je tato čtyřka designově blíž k sedanu, než u minulé generace trojka kupé. Tak nevím, co tím posunem čísla chtějí naznačit, když pak navrhnou auto, které je tak podobné sedanu. U minulé generace to bylo jak od 2 rozdílných designérů...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - eliot
15. 6. 2013 10:38
Re: Auto je to hezké,
Souhlasím. Škoda,že se víc nečerpá z konceptu. Taky jsem čekal větší odlišení ,když už z toho je samostatná řada. Nejlépe rozdíl jako mezi řadou 5 a 6 ,ale to už bych chtěl asi moc. Vypadá to ,že snad v případě řady 1 a 2 to bude něco lepší.
Avatar - EauRouge
15. 6. 2013 13:51
Re: Auto je to hezké,
Víceméně souhlasím. Ten rozdíl u minulé generace byl asi zapříčiněn rozporuplnými reakcemi na sedan, tudíž se snažili je hodně odlišit a neopakovat chyby, kterých se dopustili na sedanu.
Jinak je to snad poprvé(kromě 5GT), co se mi líbí víc BMW bez M paketu než s ním. I když je pravda, že ty fotky celkem slušně zkreslují, jelikož jsem nedávno viděl 335i Touring F31 s Mpaketem a bylo prostě nádherné. Uvidíme naživo.
17. 6. 2013 00:34
Re: Auto je to hezké,
Tak F30 zepředu podle mne M paket hodně sekne. A zrovna v tomhle se musí 4er lišit. Jak už bylo několikrát napsáno, uvidíme naživo.
Avatar - jozephko
15. 6. 2013 10:33
Tie predné hmlovky (mlhovky) si mohli odpustiť
Dizajn je super. Načo BMW v súčasnosti siahne, to nemá chybu. Len nerozumiem tvaru okolo predných hmloviek. Pôsobí to na mňa ako tlama dogy, ktorá sa vlní pri pohybe zvieraťa.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - eliot
15. 6. 2013 10:44
Re: Tie predné hmlovky (mlhovky) si mohli odpustiť
Nejspíš alespoň nějaká snaha o odlišení od řady 3. ;-)
15. 6. 2013 10:46
Re: Tie predné hmlovky (mlhovky) si mohli odpustiť
jj, ty škraně jsou hrozné...
Avatar - 3_diamanty
15. 6. 2013 10:41
nazivo to bude vyzerat isto lepsie ako na foto
ale rozhodne musim povedat ze na toto to mat nebude: [odkaz] stare dobre casy peknych bmw su davno prec
Rozbalit vlákno
4
15. 6. 2013 10:56
Re: nazivo to bude vyzerat isto lepsie ako na foto
Hlavně se obávám, že to nemá na toto, [odkaz] , a to je nová generace za dveřmi. Tak jedině asi když ji zkazí.
Avatar - 3_diamanty
15. 6. 2013 11:02
Re: nazivo to bude vyzerat isto lepsie ako na foto
bmw dizajnovo zatial najviac tapa z premie.... pritom este nedavno to bol mercedes ktory musel dotahovat... situacia sa ale obratila... pri pohlade na C coupe [odkaz] alebo E coupe je tento novy baworak doslova zrudicka vedla mercedesov.... nova A5 asi tiez bmw predbehne
Avatar - bigsoul
15. 6. 2013 22:09
Re: nazivo to bude vyzerat isto lepsie ako na foto
Zas netaraj, že BMW dizajnovo tápe... Ukaž mi u AUDI radu, ktora sa nepodoba tej nižšej či vyšej? MB to dokazalo, ale jeho dizajn je dost rozhadzany a začínam v tom vidiet skor Aziu ako europu. BMW ma každu triedu unikatnu a nepodobajucu sa tej inej. BMW 1,3,5,6,X1,X3,X5 X6 a sa mozrejme Z4 majú svoje osobnosti a hlavne každe je iné.
Avatar - JDM
15. 6. 2013 15:56
Re: nazivo to bude vyzerat isto lepsie ako na foto
bejvávalo [odkaz] :-!
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
15. 6. 2013 11:11
Kriza ciselnej identity
BMW radu 4 je vlastne BMW radu 3 s 2 dverami?
Rozbalit vlákno
3
Avatar - 3_diamanty
15. 6. 2013 11:19
Re: Kriza ciselnej identity
ano .. BMW 4 coupe nie je nic ine ako 3 dverova 3-ka ..... mercedes sa uz popalil s tymi roznymi nazvami a presiel k nazvom ktore jasne auto identifikuju cize C a C-coupe... E a E-coupe.... baworak ide opacnou cestou ale mam pocit ze aj on sa popali ... neviem co tym sleduje ze zmenil rokmi overene a legendarne nazvy......
Avatar - EauRouge
15. 6. 2013 13:33
Re: Kriza ciselnej identity
Není to žádná krize, jen následuje logiku značení ostatních modelů. "Běžné" karosářské varianty jako sedan a kombi (touring) jsou brány jako základ nabídky. A na kupé, kabrio a grancoupe se hledí jako na něco exkluzivnějšího, něco navíc, a proto jsou i psychologicky/číselně posazeny výše. Tohle pravidlo už platí u řady 5 - sedan, touring a GT jsou řada 5, ale kupé, kabrio a grancoupe od nich odvozené je řada 6. Hned po řadě 3/4 to čeká ve stejném, duchu i řadu 1.
Toto dělení je jen následek množství modelů. Když máte model pro každou skulinku na trhu, tak musíte jejich řazení zjednodušit aby se v nich snadno orientovalo, ale zároveň udělat dostatečný rozdíl aby nesplývali dohromady.
A nedělá to jen BMW. Podívejte se na AUDI - A5 Sportback, kupé a kabrio jsou prakticky A4, ale A4 kupé by nevypadalo tak dobře.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
16. 6. 2013 00:06
Re: Kriza ciselnej identity
Ved to tvrdim uz davno - Audi aj BMW XS..... XXL vo variantach long/short/regular.

Ako odevy v GAP :-)
Avatar - Pekelná Micinka
15. 6. 2013 11:32
Žraloček
Mně se líbí. Naživo to bude vypadat dobře, jestli to bude i dobře jezdit, to nevím, ale asi ano. Předbangleovské modely mi nechybí, tohle je správná cesta.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - donPedro
15. 6. 2013 11:39
3/4
Tož já asi půjdu proti proudu, 4ka je super, vně i uvnitř. Ona celá ta 3ková řada, čili sedan, kombi, GT a 4kové coupé je pro mne to nejhezčí ze střední prémiové třídy, zbytek D3 je, při vší úctě, v pozadí. Odpověd by snad mohla přijít, věřím že nejen mnou netrpělivě očekávána, od velké kočky z GB - F-type je úžasný, tak snad se v té střední kluci taky vytáhnout. Dnes ovšem bravo BMW :yes: 4 :yes: Tož tak.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - 3_diamanty
15. 6. 2013 11:47
Re: 3/4
Neboj :-) vobec nejdes proti prudu, jednoducho niektorym sa paci inym nie... tak je to u kazdeho auta... mne osobne sa toto auticko spredu velmi nepaci ale to je ok.... tebe sa zase paci.... je to normalne .... urcite to bude super auto a spickove auto akym BMW bezpochyb bude.... dizajn je prave vec ktora sa najviac riesi lebo vieme ako sa vravi kolko ludi tolko chuti a dizajn je asi prve co si clovek na aute vsimne.... ;-)

ten interier v cervenej kombinacii sa mi paci aj ked ten stredovy tunel je nadalej nechutne siroky.... auto je to super niet pochyb... ale z ciste dizajnoveho hladiska ma tato 4 coupe nechava chladnym.... a nie je to to co by som si predstavoval.... nadalej zastavam svoj nazor ze stare baworaky vyzerali lepsie.... tato moda roztahanych barokovych novych BMW sa mi nepaci.... aj nova X5 to iste... vpredu obrovske ladviny a barokove tvary.... uz to nie je to ladne jednoduche a krasne bmw.... ako prva stara X5ka....
Avatar - donPedro
15. 6. 2013 11:58
Re: 3/4
Souhlas, no a co se celé X-kové řady týče, tak ta mne ovšem nebere vůbec ...
Avatar - 3_diamanty
15. 6. 2013 12:02
Re: 3/4
ani mna ... pritom este casy 3ky - E46tky alebo prvej X5--tky ci Z3ky alebo Z8 boli super... medak sa vtedy nechytal na bmw .... teraz je to akosi uz opacne... medak je viac jednoduchy elegantny a priamy a bmw naopak akesi pokrutene roztahane a barokove ... a inak ani bangle nebol zly... ta jeho 5ka ta este bude za par rokov velka legenda ;-)
Avatar - donPedro
15. 6. 2013 12:08
Re: 3/4
Hehe, no tak já to mám naopak, M-B mne poslední dobou, cca od faceliftu GLK, nebaví. Bange, nakolik je geniální a přišel u BMW s něčím originálním, tak to zas šlo mimo mne. Jinak u SUVček je to jasně ložený - Land Rovery a pak dlouho nic ...
Avatar - 3_diamanty
15. 6. 2013 12:14
Re: 3/4
neostava nez suhlasit ... evoque, RR a aj RR sport.... nemaju superov.... su jasne nad vsetkymi :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
15. 6. 2013 12:24
Bangle
Dojmy z fotek - nic moc.

Díky Banglovi (jehož rukopis je stále nesporný) jsou konkurenční značky stále nepřekonatelné. Ať už je to učebnicově naprosto dokonalé Audi, nebo královský a inspirativní Mercedes.
Rozbalit vlákno
0
15. 6. 2013 12:49
...
No neřekl bych ne ;-)
Ale co se subjektivních dojmů týče, tak jde design BMW od generace okolo E46, E38, E39 a E52 od desíti k pěti. Jedinou výjimkou byla E60.
Rozbalit vlákno
0
15. 6. 2013 12:53
Popper
Zas cela diskusia zas-rana od toppera.. Ani ma tu uz nebavi chodit, ked to tu vidim pri kazdom clanku...
Ty naozaj nemas co robit? Najdi si uz prosim ta konecne babu, zacni hrat automaty, kup si bicykel, zacni chodit na ryby alebo hocico ine, len uz tu konecne prestan kazdemu znechucovat diskusie!!!
Rozbalit vlákno
4
15. 6. 2013 13:03
Re: Popper
A k teme... S BMW to ide skutocne dole vodou, co pisem nerad pretoze to je moja /zatial/ najoblubenejsia znacka z D3...Jedine pohladne modely z portfolia znacky ju asi len F10/12/13... A to je dost malo na znacku s takou historiou a takym menom. Po odchode bengleho zjavne hladaju svoju tvar, ale nielen podla mna, ale asi vacsiny fanusikov, to sa nevidali prave tym spravnym smerom...
Skoda, koncept sluboval ovela ovela viac, terajsia rad 3-coupe je prakrasny kus auta a prechod na oznacenie 4 mal byt spojeny s vacsou "bombou"...

Quo vadis BMW
;-\
Avatar - 3_diamanty
15. 6. 2013 13:06
Re: Popper
o chvilku letim za babou ale este mam 2 hodiny cas, idem po nu do prace ;-) ... na bike chodim ale tento vikend mam iny program....

som rad ze ma mas rad aj ja teba zboznujem asi tak ako koncern >:D :yes: >:D :yes:
Avatar - escorpion
15. 6. 2013 13:21
Re: Popper
Topper občas trepe, tiež som ho nemusel, ale treba nechať vychladnúť emócie a zamyslieť sa čo píše.

Či má alebo nemá čo robiť nie je naša starosť, píše celkom k veci. Nechcem ho obhajovať, ale keď čítam jeho príspeky, s ktorými sa dosť často stotožňujem, tak by som ho nehanil. Nie je provokatívny spamer ako adam "trouba" novák.
16. 6. 2013 03:40
Re: Popper
Nekdy ma k nemu hodne blizko, ma potrebu se vyjadrovat ke vsemu, hlavne aby neco napsal. :no: Cim vic, tim lip a navic uz pouziva i jasnou volbu >:D
15. 6. 2013 13:10
Chyba 435i
Motor 35i urcite nema a v tomto modeli taktiez nebude mat dve turba, ako uvadzate v clanku... Urcite ho poznate do posledniho sroubku ? :-)

Auto bude nazivo urcite krasne, predna cast vyzera vabivejsie ako u sedanu, naopak "zadok" sa mi paci u sedanu viac.
Rozbalit vlákno
11
Avatar - EauRouge
15. 6. 2013 13:45
Re: Chyba 435i
Redakci asi zmátlo označení TwinPower Turbo, což někdy znamená dvě turba a někdy jen jedno twin-scroll turbo.
Tuším, že 335i s dvěma turby bylo jen E92 před faceliftem, po FL ho nahradili taktéž jedním twin-scroll turbem. Jinak M3/4 by měla mít twinturbo, podle posledních informací.
Avatar - boost.
15. 6. 2013 14:04
Re: Chyba 435i
Nevím, nikde jsem nečetl zaručené info, ale na fórech psal jeden borec, že jeho kamarádi prý pracují v M GmBH a bylo jim řečeno, že kód motoru bude S55 a že to bude N55 se dvěmi TwinScroll turby... Uvidíme. :-)
Avatar - escorpion
15. 6. 2013 16:45
Re: Chyba 435i
Turbo, twinpower, twinscroll, 1-2 turbá, hnus :no:
Nech potvrdia predný pohon a trojvalec. Netvrdím, že pôjdu dolu, pretože ani dnes majitelia jednotky netušia aký majú pohon, ale bude to škoda. Predávať sa bude ...
Avatar - boost.
15. 6. 2013 17:17
Re: Chyba 435i
FWD bude a tříválec se už dokonce testuje. :-|
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
16. 6. 2013 00:10
Re: Chyba 435i
FWD uz je a vola sa Mini.
Avatar - EauRouge
16. 6. 2013 12:35
Re: Chyba 435i
Ale až příští generace Mini (nejspíš už 2014) bude ta, která bude sdílet techniku s 1er. A Mini nikdo nemůže vytýkat pohon předních kol, to k ním patří.
Avatar - EauRouge
15. 6. 2013 17:20
Re: Chyba 435i
Jabka a hrušky. Ferrari F40 měla dvě japonský turba a je to asi nejlepší ferrari všech dob. Je něco jiného když máte dvakrát přeplňovanou 1,4 a 3,0l R6.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
16. 6. 2013 00:09
Re: Chyba 435i
Ono to nie je zmatenie novinarov, ale zakaznika.

Az sa cudujem BMW, ze sa vobec obtazuje vymyslanim nazvov, vacsina klientely nema ani paru o technike, vid vacsinu majitelov 1-series, ktori si myslia, ze ich auto ma predny nahon.
Avatar - EauRouge
16. 6. 2013 12:48
Re: Chyba 435i
Pokud jsem zákazník ignorant, tak je mi jedno o který turbo jde, natož jak se jmenuje to je pravda. Ale pro lidi, kteří se zajímají o to co si kupují a mají rádi auta (což je snad i redakce) je to slovíčko, které je v automobilovém slovníku nějakých 12 let, tudíž se dá předpokládat jeho znalost.
A ve vzorku obyvatelstva potenciálních zájemců o 4er se určitě najde dost lidí kteří se zajímají.
PS: teď jsem si všimnul, že nechali klasickou ruční brzdu, díky bohu.
17. 6. 2013 00:44
Re: Chyba 435i
Jenže oni jdou střední cestou, marketingovou. Pro všechno vymyslí okázalé názvy, za kterými se kolikrát skrývá různý obsah. Ignorant zůstává ignorantem a nadšenec z toho nepozná, co tam vlastně je. Podrobné specifikace na stránkách/ v katalogu nenajdeš. To se samozřejmě netýká jen BMW.
Avatar - EauRouge
17. 6. 2013 18:12
Re: Chyba 435i
Samozřejmě je to hra se zajímavými slovy, které mají vyvolat pocit technické nadřazenosti. A ještě donedávna byl kdesi hluboko přehluboko na stránkách BMW "slovník" se všemi termíny a co znamenají - protože jich má BMW mraky. Ale to bylo téměř nemožné najít. Teď se, ale naopak BMW celkem chlubí svojí technikou - třeba info o TwinPower lze rozkliknout hned z menu u daného modelu a je to celkem hezky zpracované a popsané viz: [odkaz]
Samozřejmě to není technický výkres, ale je tu vidět zlepšení - kdo chce hledat, ten najde.
Jinak je bezpochyby, že spousta těch termínu, nejen u BMW, je dost zavádějicích.
Avatar - boost.
15. 6. 2013 13:57
Dragoune, Dragoune...
"Informace ani fotky zatím nejsou oficiální, zveřejnil je německý server Motor-Talk. Ale obrázky jsou určitě firemní a tisková zpráva přímo od BMW na sebe nedá určitě dlouho čekat."

Včera večer v 8 už jsem četl news na bimmerpostu, tiskovka tam byla taky. Tech. údaje tam přibyly později. [odkaz]

" Ano, i agregát se dvěma turbodmychadly a 225 kW již poznáme důvěrně takřka do posledního šroubku."

Jasný... N54 měla 2 turba, N55 už má několik let jedno dvoukomorové, pokud se nemýlím. BMW s těmihle motory trochu čachruje - 335is, 1 M měly N54 z důvodu větších možností úprav.

K autu: Předek mi přijde takový rozteklý, zezadu mi to až moc připomíná 3GT, no M Sport tomu hodně pomáhá (ostatně jako v případě F30/31).
Rozbalit vlákno
0
Avatar - salamoon
16. 6. 2013 20:04
nuda
absolutne nic nove,co by sme uz u bmw nemali moznost vidiet.... ;-\
Rozbalit vlákno
0