Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Mercedes-Benz S po faceliftu: Základní provedení za 2,022 mil. Kč, hybrid za 2,296 mil. Kč

38 komentářů

Ilikethecars!
Audi A8 je prima, BMW 7 je fajn, ale Mercedes-Benz třídy S je prostě super. :yes: :-! 😄
niet co dodat klassssssa kral ostava kralom jednoznacne :yes:
Vasut74
Kral je jasny - technika, design, image, historie, atd atd 😉
Avatar - Pierro
Pierro
já bych to zas tak jasně neviděl... 😐
Vasut74
Kdo z konkurence ma podobne silny mix veci co jsem zminoval - Jeste me tak mozna napada Quattroporte, ale vis jak s italskymi auty 😉
Avatar - Pierro
Pierro
BMW 7-er. Možná není tak uplně pohodlná jako Merc, technicky je však již dál. Mase bych sem vůbec nemotal. To v porovnání s oběma Němci absolutně jako limuzína neobstojí... 😉
Vasut74
No to Quattro jsem tu zminoval spis z hlediska toho jak vypada ma nakou historii technicky netusim - jen jsem videl nejel jsem.

Jinak s tou 7ou - tam bych to videl na malinke pokulhani s historii, ale pokud budu tvrdit, ze S-class je kral tridy a 7-ma kralovna, tak to by myslim slo 😄
Avatar - Pierro
Pierro
No dejme tomu. Počkej ještě rok, přijde nová osma od Audi a také Jaguar XJ. A ty také budou míchat karty. Osobně sázím jako na budoucího krále A8. Než přijde nová S-klasse... 😉 Maserati je krásné, stylové, s obrovským charismatem a motorem zcela nevhodným do limuzíny. Jinak nenabízí nic. Co do pohodlí je to bída s nouzí. 😐
Vasut74
A8 muze byt sebevic technicky na vysi - a asi je, ale tahle kategorie je rekl bych zalezitost 2 znacek a to je MB & BMW. A8 je rekl bych hodne snazivy wannabe 😄

Co se tyce Jaguaru - rikal jsem si co se asi stane s mysli zakazniku kdyz zjisti ze tahle luxusni znacka patri Indum a podle poctu XF, ktera potkavam vsude kolem tak to je zrejme vsem jedno - 1) Jagu by byla skoda 2)dava mi to nadeji pokud dopadne ten pekelny deal skandinavcu s Geely 😉
Avatar - Pierro
Pierro
Nezavrhuj Audi - je vidět že s ním nemáš osobní zkušenost a možná jsi ho ani nikdy nejel. Dnes je plnohodnotným členem svaté německé trojky. Takže celé tohle soutěžení je jen a jen o tom kdo přijde s čím novým. Dnes je králem 7-er, včera to byla S-klasse a zítra to bude A8. S tím se smiř. Na Jaga jsem zvědav. A že patří Indům?? Co to mění na věci?? Jde tak jako tak o peníze a kapitál a ty mají stejnou hodnotu ať už tečou z Německa, Británie anebo Indie... 😄
Vasut74
Noo nekoho by mohlo michat, ze uz to jako neni UK automobilka, ale ve finale se zda ze to je kazdemu sumak a to je dobre 😉

Ad limuziny - nejak nemuzu nikde najit porovnani prodeju v EU - skdoa zajiimave by to mohlo byt

S Audi zkusenost vpredu i vzadu - po technologicke strance neni co vytknout - jak jiz jsem zminoval 😉
Navtech
A8 snaživý je, ale nemám v něm po všech stránkách pocit, že by to byla nějaká zásadní "bída".
Vasut74
To jsem ti rozhodne nemel na mysli
Navtech
Jasně :yes:
kralom v komforte je jednoznacne S klada a aj bude a to si myslim je jedna z najdolezitejsich vlastnosti pre luxus klasse.
A tu sa neda absolutne povedat, ze ten, alebo onen je lepsi, vsetci traja su spicka a je, len na klientovi k akej znacke viac inklinuje a ake vlastnosti dava na prva miesto. 😉
Avatar - ethicon
ethicon
to máš pravdu Quatroporte je naozaj uplne inde ako nemecký šedý priemer >😒]
Flajzi
To s tím 15 kW hybridem s příplatkem za 200 klacků si dělají srandu? Lexus si třeba příplatek za "hybrid" bere taky, ale strká tam elektromotor o výkonu cca. 150 kW, který pak při akceleraci funguje pocitově jako dvojité turbo - kdo se svezl, ví o čem mluvím.
Takže u Lexusu si připlácím především za výkon a menší spotřeba je jaksi příjemný "vedlejší efekt".
Ale tady? Pokud budu tak zelenej, že opravdu vypláznu 200k Kč navíc, tak teoretická optimistická návratnost pouze na spotřebě paliva je přes 200k km. Který z budoucích majitelů těchto vozů bude takto smýšlet? Dokud u této kategorie vozů nenabídne hybridní pohon něco navíc (pořádnou dávku výkonu jako u GS, RX a LS u Lexusu), tak jen kvůli menší spotřebě do toho nikdo nepůjde.
Navtech
Kdo si takový auto kupuje kvůli spotřebě, nebo nějaký návratnosti? Je to hybrid, takže jsi "IN" a to stačí.
Flajzi
No právě! Kvůli spotřebě nebo kvůli návratnosti to nikdo nekoupí. A ani kvůli IN. Tato skupina zákazníků není tak snadno ovlivnitelná jako ostatní. Pokud by totiž opravdu chtěli být IN (tj. chovat se ekologicky), tak si nebudou kupovat tohle, ale menší auto, jehož výroba stálo menší ekologickou stopu než takto velký Mercedes. 😄
Navtech
To "IN" je v kontextu s opravdovou ekologií vůbec nezajímá. Jen to dobře vypadá... 😉
Flajzi
No to máte pravdu! 😄
Uvidíme, jsem k tomuto hybridu velmi skeptický, prodeje tohoto modelu budou IMHO v promilích. A to jen možná jen díky tomu, že salony je koupí na předváděčky. 😄
webpaja
Kez by finale vzpadalo prave takto 😉

[odkaz]
Avatar - Pierro
Pierro
bože to je vošklivý... 8-s
webpaja
Sundej si ty olympijsky brejle 😃)
Avatar - Pierro
Pierro
a tobě Pájo, tobě se ta pouťová kreace vážně líbí??? :😉
webpaja
Ta BMW a F urcite, Lambo je agresivni 😉
Avatar - Pierro
Pierro
Já měl na mysli to BMW... na obrázku vypydá obludně. Z Lamba je vidět akorát tak zadek připomínající vosu a Féro jak parodie na F40... No nějak tomu asi nerozumím. Těmhle kreacím na chuť asi nepřijdu...
Avatar - T613
T613
jj, to bmw je pěkná obludnost
Navtech
Podívej se na sebe, ty nádivo!
Avatar - Pierro
Pierro
budeš ticho babo než tam hodim vidle... >😒]
Navtech
Rycí vidle jsem si včera koupil v Hornbachu! Jsou skvělý, lehký a maj nádhernej design!
Avatar - Pierro
Pierro
Fiskars?? Anebo Bahco?? 😉
Avatar - T613
T613
na tebe stačí obyč ..
Avatar - Pierro
Pierro
V Brně bude ještě hooodně horko... >😒]
Navtech
Hmmm... oranžový >😁
Prpboha, to BMW mi připomíná sysla v důchodovém věku >😁 ... Ferrari zase hadí hlavu 8-s

To Lambo z nich vychází ještě jako morální vítěž >😁
Navtech
Tak bacha! Na sysla maj ochranou známku u Lancie.
Avatar - Ricardo
Ricardo
Taky si říkám proč to všechno musí vypadat jako nějakej živočich. Mně z toho vychází nejlíp Ferrari, pokud nebude mít lízátko ve stylu nemožných konceptů Mazdy