Ekonomika
Mercedes-Benz S po faceliftu: Základní provedení za 2,022 mil. Kč, hybrid za 2,296 mil. Kč
38 komentářů
ethicon
0
to máš pravdu Quatroporte je naozaj uplne inde ako nemecký šedý priemer >😒]
Přejít do diskuze
Taky si říkám proč to všechno musí vypadat jako nějakej živočich. Mně z toho vychází nejlíp Ferrari, pokud nebude mít lízátko ve stylu nemožných konceptů Mazdy
kralom v komforte je jednoznacne S klada a aj bude a to si myslim je jedna z najdolezitejsich vlastnosti pre luxus klasse.
A tu sa neda absolutne povedat, ze ten, alebo onen je lepsi, vsetci traja su spicka a je, len na klientovi k akej znacke viac inklinuje a ake vlastnosti dava na prva miesto. 😉
A tu sa neda absolutne povedat, ze ten, alebo onen je lepsi, vsetci traja su spicka a je, len na klientovi k akej znacke viac inklinuje a ake vlastnosti dava na prva miesto. 😉
No to máte pravdu! 😄
Uvidíme, jsem k tomuto hybridu velmi skeptický, prodeje tohoto modelu budou IMHO v promilích. A to jen možná jen díky tomu, že salony je koupí na předváděčky. 😄
Uvidíme, jsem k tomuto hybridu velmi skeptický, prodeje tohoto modelu budou IMHO v promilích. A to jen možná jen díky tomu, že salony je koupí na předváděčky. 😄
Prpboha, to BMW mi připomíná sysla v důchodovém věku >😁 ... Ferrari zase hadí hlavu 8-s
To Lambo z nich vychází ještě jako morální vítěž >😁
To Lambo z nich vychází ještě jako morální vítěž >😁
Noo nekoho by mohlo michat, ze uz to jako neni UK automobilka, ale ve finale se zda ze to je kazdemu sumak a to je dobre 😉
Ad limuziny - nejak nemuzu nikde najit porovnani prodeju v EU - skdoa zajiimave by to mohlo byt
S Audi zkusenost vpredu i vzadu - po technologicke strance neni co vytknout - jak jiz jsem zminoval 😉
Ad limuziny - nejak nemuzu nikde najit porovnani prodeju v EU - skdoa zajiimave by to mohlo byt
S Audi zkusenost vpredu i vzadu - po technologicke strance neni co vytknout - jak jiz jsem zminoval 😉
No právě! Kvůli spotřebě nebo kvůli návratnosti to nikdo nekoupí. A ani kvůli IN. Tato skupina zákazníků není tak snadno ovlivnitelná jako ostatní. Pokud by totiž opravdu chtěli být IN (tj. chovat se ekologicky), tak si nebudou kupovat tohle, ale menší auto, jehož výroba stálo menší ekologickou stopu než takto velký Mercedes. 😄
A8 snaživý je, ale nemám v něm po všech stránkách pocit, že by to byla nějaká zásadní "bída".
Nezavrhuj Audi - je vidět že s ním nemáš osobní zkušenost a možná jsi ho ani nikdy nejel. Dnes je plnohodnotným členem svaté německé trojky. Takže celé tohle soutěžení je jen a jen o tom kdo přijde s čím novým. Dnes je králem 7-er, včera to byla S-klasse a zítra to bude A8. S tím se smiř. Na Jaga jsem zvědav. A že patří Indům?? Co to mění na věci?? Jde tak jako tak o peníze a kapitál a ty mají stejnou hodnotu ať už tečou z Německa, Británie anebo Indie... 😄
A8 muze byt sebevic technicky na vysi - a asi je, ale tahle kategorie je rekl bych zalezitost 2 znacek a to je MB & BMW. A8 je rekl bych hodne snazivy wannabe 😄
Co se tyce Jaguaru - rikal jsem si co se asi stane s mysli zakazniku kdyz zjisti ze tahle luxusni znacka patri Indum a podle poctu XF, ktera potkavam vsude kolem tak to je zrejme vsem jedno - 1) Jagu by byla skoda 2)dava mi to nadeji pokud dopadne ten pekelny deal skandinavcu s Geely 😉
Co se tyce Jaguaru - rikal jsem si co se asi stane s mysli zakazniku kdyz zjisti ze tahle luxusni znacka patri Indum a podle poctu XF, ktera potkavam vsude kolem tak to je zrejme vsem jedno - 1) Jagu by byla skoda 2)dava mi to nadeji pokud dopadne ten pekelny deal skandinavcu s Geely 😉
No dejme tomu. Počkej ještě rok, přijde nová osma od Audi a také Jaguar XJ. A ty také budou míchat karty. Osobně sázím jako na budoucího krále A8. Než přijde nová S-klasse... 😉 Maserati je krásné, stylové, s obrovským charismatem a motorem zcela nevhodným do limuzíny. Jinak nenabízí nic. Co do pohodlí je to bída s nouzí. 😐
No to Quattro jsem tu zminoval spis z hlediska toho jak vypada ma nakou historii technicky netusim - jen jsem videl nejel jsem.
Jinak s tou 7ou - tam bych to videl na malinke pokulhani s historii, ale pokud budu tvrdit, ze S-class je kral tridy a 7-ma kralovna, tak to by myslim slo 😄
Jinak s tou 7ou - tam bych to videl na malinke pokulhani s historii, ale pokud budu tvrdit, ze S-class je kral tridy a 7-ma kralovna, tak to by myslim slo 😄
Kdo si takový auto kupuje kvůli spotřebě, nebo nějaký návratnosti? Je to hybrid, takže jsi "IN" a to stačí.
BMW 7-er. Možná není tak uplně pohodlná jako Merc, technicky je však již dál. Mase bych sem vůbec nemotal. To v porovnání s oběma Němci absolutně jako limuzína neobstojí... 😉
Kdo z konkurence ma podobne silny mix veci co jsem zminoval - Jeste me tak mozna napada Quattroporte, ale vis jak s italskymi auty 😉
Já měl na mysli to BMW... na obrázku vypydá obludně. Z Lamba je vidět akorát tak zadek připomínající vosu a Féro jak parodie na F40... No nějak tomu asi nerozumím. Těmhle kreacím na chuť asi nepřijdu...
To s tím 15 kW hybridem s příplatkem za 200 klacků si dělají srandu? Lexus si třeba příplatek za "hybrid" bere taky, ale strká tam elektromotor o výkonu cca. 150 kW, který pak při akceleraci funguje pocitově jako dvojité turbo - kdo se svezl, ví o čem mluvím.
Takže u Lexusu si připlácím především za výkon a menší spotřeba je jaksi příjemný "vedlejší efekt".
Ale tady? Pokud budu tak zelenej, že opravdu vypláznu 200k Kč navíc, tak teoretická optimistická návratnost pouze na spotřebě paliva je přes 200k km. Který z budoucích majitelů těchto vozů bude takto smýšlet? Dokud u této kategorie vozů nenabídne hybridní pohon něco navíc (pořádnou dávku výkonu jako u GS, RX a LS u Lexusu), tak jen kvůli menší spotřebě do toho nikdo nepůjde.
Takže u Lexusu si připlácím především za výkon a menší spotřeba je jaksi příjemný "vedlejší efekt".
Ale tady? Pokud budu tak zelenej, že opravdu vypláznu 200k Kč navíc, tak teoretická optimistická návratnost pouze na spotřebě paliva je přes 200k km. Který z budoucích majitelů těchto vozů bude takto smýšlet? Dokud u této kategorie vozů nenabídne hybridní pohon něco navíc (pořádnou dávku výkonu jako u GS, RX a LS u Lexusu), tak jen kvůli menší spotřebě do toho nikdo nepůjde.