Ja sa tiež na tom smejem... Jednoducha náprava bola vychválená do nebies aká skvelá je a teraz pri viacprvkovej sa človek dozveda, že je vlasne úplne na dve veci >:D
Pokud vím, tak nikde žádné ódy na nápravu nepadly. Pouze konstatování, že to není tak špatné, jak by se mohlo zdát a že to nijak nevybočuje ze standardu třídy. To, že je hlučnější a nervóznější na nerovnostech bylo také psáno. Ty v tom jenom vidíš něco, co tam není. I zde na auto.cz bylo spoustu informací, které byly neutrální, určitě ne oslavné.
679 000 Kč je za 110kW diesel combi s výbavou elegance výborná ceníková cena!
Na to nemůže říct ani zarytý anti-Škodovkář nic jiného než bravo.
K dokonalosti však schází ještě kombinace s DSG
Jo, schází tam akorát DSG, mají ho někdy nabízet do Okty 4x4? Stejně se mi ale nechce příliš věřit tomu ,že by u této Okty nebyly žádné mínusy s tou vyšší výbavou nebo je to vůbec první auto bez žádných nevýhod? :-)
Automat mi u Octavie sedí spíš k dieselu , to je jen můj názor . Benzín mi ale obecně vůbec nevadí , akorát by mě na dlouhých trasách obtěžovalo častější tankování . Jinak benzín bych bral ve většině případů.
Těch co hází špínu na diesel a vychvalují do nebes benzín je více. Ještě vtipnější je, že velká část z nich nadává na malé turbomotory a na dízly, míň než atmosférickej šetivál je k ničemu a pak sami jezdí na třinástistovkách z přelomu století >:D
Neházím špínu ani na jeden z motorů. Jen nechápu vzájemné osočování se majitelů Benzínu a Dieselů ;-\ . Jako malé děti na pískovišti kdo má hezčí bábovičku. Můj názor je ten že se Diesel neměl do osobních aut dostat. Když už ho někdo má respektuji to.
679 je cenik. Testovane auto s ambiente ale stoji (alespon tak je to v testu napsano) 922 tisic. Octavka s viceprvkem je dobre auto. Alejak uz je to u Skody zvykem, oproti stejne dobre konkurenci celkem drahe...
Elegance je dostatečná výbava. Má dokonce i Kessy a tempomat. Pravda, jinak ale nenabízí nic víc, než kdokoli jiný v základu, nebo v druhém stupni výbavy. Svým způsobem je to výhoda - nikdo není nucen si platit nesmyslné prvky výbavy. Na druhou stranu bez Kessy odpovídá Elegance předpokládané úrovni Ambiente.
no sak presne ako pisal kolega vyssie, oproti konkurencii zbytocne drahe. A presne ako pises "nenabizi nic vic" a ja by som povedal skor, ze daleko menej. Okrem toho 4x4 a svetla vyska 14 cm - to je naco dobre ?
V době, kdy lze prodávat "SUV" s 16 cm? Scout ještě nějaký centimetr asi přihodí. Je to kombi a světlá výška tomu odpovídá. Kdo chce terénní vůz, hledá mezi terénními vozy.
Cena se mi zdála fajn, dokud jsem nezjistil, že za tyhle peníze máš Insignii ve čtyřkolce. Podle ceníku ne, ale ta auta pod 700 seženeš.
Však oni časem půjdou dolů. :-)
Nejsem si jistý jestli Insignie, která v dieselové verzi combi 4x4 váží 2 tuny s totálně prohospodařeným prostorem je oproti této verzi O3 lepší. Osobně bych tedy rozhodně šel raději do O3.
Cena je to uplně na ... a žádný bravo neřeknu. Za ty prachy je lepší volbou Mazda 6 nebo CX-5 ve výbavě Challenge. Na nějakej Haldex zvysoka kálím. Můžeš to zpochybňovat, rozebírat a hledat rozdíly jaký chceš, ale s touhle porcí peněz u mne raději M 6 :yes: Bravo Mazda :yes: S timhle se může jít Škodofka zahrabat na pole.
v tomto je octavia hodne pozadu .... nie kazdy totiz bude kupovat 132KW TSI-cka a stvorkolky.... len preto aby mal konecne poriadnu zadnu napravu... opat setrenie na nespravnom mieste.. akesi uz klasicke u znacky skoda takze ma to neprekvapuje.... o cene auta sa uz ani nebavim .. tradicne je o triedu cena vyssie ako cela konkurencia octavie
nech mi to skoda nema za zle ale viacprvok vzadu by si rozhodne zasluzilo uz aj 1,4TSI -- podla mna asi najidealnejsia motorizacia z hladiska kompromisu ceny spotreby vykonu a dynamiky.... je skoda ze skoda svoje pole posobnosti viacprvku nerozsirila aj na slabsie motorizacie... takto sa z toho stava luxus za ktory si zakaznik musi priplatit a ist do zbytocne silneho a a na beznu jazdu uz nezmyselneho motora... opat raz setrenie mimo logiky u skodovky ... nastastie dnes ma zakaznik velky vyber aut a viacprvok dostane v zaklade uz aj v korejcoch ;-)
octavii chyba viacprvkova zadna naprava u beznych verzii ako 1,2TSI 1,4 TSI aj 1,6TDI a ja neviem kde este... a to je skoda... lebo to su idealne motorizacie a tam zase zakaznikov ochudobnuju , konkurencia je dnes uz inde ;-)
Neříkej mi prosím, že tato dvě auta si nekonkurují - tabulky je sice řadí do různých tříd, velikostí si ale docela odpovídají a běžný zákazník si pravděpodobně bude srovnávat Octavii Liftback s průměrnými sedany střední třídy (i40, Laguna), nikoliv s hatchbacky nabízejícími o dost menší prostor. V případě kombíků konkurují Octě hlavně ty z nižší střední třídy - lepší kombíky střední třídy jsou ve většině věcí dál ...
samozrejme porovnat sa tie auta daju.... ved kufrom octavia poraza aj strednu triedu ale predsa len si myslim ze urovnou komfortu..... razvorom ( vacsi ako superb ) aj pocitovym dojmom a vybavou a pocitom luxusu je i40 skutocne uz inde ako octavia.... ked si zoberieme ze o triedu vacsia i40 je len o kusok drahsia ako octavia tak nie je o com... rozhodne by som siel do i40.....
Nejhorsi je, ze o kousek drazsi neni, ale ve skutecnosti je ta i40 vyrazne levnejsi minimalne v nejvyssich vybavach. V ramci akci se da skladovka i40 sehnat za tech 600.000Kc i v paketu Premium, staci jen obejit par dealeru. Hyundai ted i40 prosazuje velmi agresivne, neverim tomu, ze Skodovka prvni rok prodeju OIII bude davat nejake zasadni slevy.
Skladovky nabízí i Škodovka - roku 2010 mi jeden prodejce nabízel pěkného bílého Superba s dieselem za nějakých 600tis s příplatkovou výbavou - problém byl v tom, že bych nebyl zapsán jako první majitel a můj limit byl 500tis - jinak ale stav nového.
Octavii Combi s 1.4TSI a výbavou Elegence mi zase v Olomouci nabízeli za překrásných 380tis - opět stav nového, ale byl bych zapsán jako druhý majitel ...
U nové Octavie nemá Škodovka potřebu výrazněji slevit - prodávají se jak rohlíky v obchodě, lidem se líbí - nějaké výraznější zlevnění bych očekával tak v polovině její kariéry. Hyundai se každopádně prosazuje agresivně, nicméně usmlouvat u nich výraznější slevičku se rovná zázraku ... :-)
To, ty úplně blbě jako dědeček Vajso :yes:
Jsi dědeček ale lidi kolem tebe uvidí, že si zase neumíš chovat slušné i vztek oproti benzin jako v Rusové je tam existuje. >:D
Babička s dědečkem chtějí ušetřit peníze, a tak se rozhodnou, že budou mít jenom jedny společné zuby. Večer je dědek v hospodě a má zuby s sebou. Ráno u snídaně má zuby zase babička a ta se ho ptá: "TY jsi byl, dědku včera v hospodě." "No, to jsem byl." "A měl jsi pivo." "No a kvůli čemu bych tam asi šel?!" "A taky rum." "No, ten taky." "A utopence." "Dva malé." "A moc ti to nesedlo, viď?" Dědeček si stěžuje v hospodě: "Nevadí mi, že sebere můj důchod, chlastá moji slivovici, kouří moje cigarety, ale když se na mě u oběda směje mýma vlastníma zubama, to už mě vážně sere!" ;-)
Prostorností jsou si obě auta velice blízko - Octa ale nabízí o dost větší kufr.
Design je čistě subjektivní záležitostí - i40 vypadá dnes moderněji, Octa je taková uhlazená, zub času se ale na takových autech příliš neprojevuje (viz Golf IV, Octavia II, BMW E39 - pořád vypadají k světu).
Dojem z interiéru vyzní líp pro Octavii - kór ve výbavě Elegance. Opět je ale pravda, že interiér i40 se lidské oko snaží zaujmout víc - otázkou ale je, zda orientace v ní nesnižuje bezpečnost.
Výbavově je na tom taky líp Octa - nabízí navíc Parkovací senzory, které se u Hyundaie nabízí za nějakých 77tis. Octě sice chybí dešťový senzor, 5tis ale není nějaký přemrštěný příplatek.
Ceny náhradních dílů netřeba komentovat - stačí si srovnat třeba ceny světlometů - malá nehoda se přeci může stát každému, v případě Octy ale vyjde o dost levněji.
Co se týče motoru, v Octavii výkonnější 110kW nemá s hmotností 1330kg příliš práce, Hyundai nabízí o 10kW méně - což by nebyl zas takový problém, kdyby i40 nevážil o víc jak 200kg víc než Octavia.
Úrovní komfortu je lepší i40, jednoduchá náprava Octy tady nestačí - obrovský rozdíl to ale není. I40 zase ztrácí kvalitou řazení.
dobre napisane... myslim ze koniec koncov je to vsetko zavisle od kazdeho z nas komu sa co viac pozdava a paci .... mna zaujala viac i40 jednoznacne.... teba zase octavia.... beriem... kazdemu podla chuti :yes:
Ano, kdo hledá pohodlný koráb na poklidné ježdění, tomu bude více vyhovovat i40, Octa zase malinko více potěší vyznavače dynamické jízdy. Ta auta stojí podobně, takže si stačí pouze zvážit priority.
To, že víceprvek není i třeba u 1.4 TSI a 2.0 TDI, nemůžeš vyčítat Škodovce. To je koncernová režie. Volkswagen si holt hlídá, aby měl srovnatelný Golf kvalitativní náskok. Hodně zajímavé to bude u verze Variant, která bude přímý konkurentem Oktávky combi.
...si myslím, že nějaké výtky by se našly. Třeba nečalouněná opěrka loktu ve dveřích nevypadá zrovna nejpohodlněji a jistě mnoho dalších. Zkrátka nic není dokonalé.
Na druhou stranu Octa v takovéhle konfiguraci už stojí za úvahu. I když bych upřednostnil benzinové verze.
I když (klamnou) pověst dokonalé praktičnosti hatí třeba nedělený zadní sedák. Dělené je pouze opěradlo a to není na kladné body.
Pokud nejde sedák sklopit či vyndat, tak jeho (ne)dělení stejně nehraje roli. Problém těhle "novinářských" konfigurací je v tom, že takový kousek za milion si prostě nikdo nekoupí.
Právě že předek je tou nejdokonalejší částí na nové octě - nepůsobí tak hnusně mohutně, jak je to v dnešní době u mnoha výrobců zvykem, nechybí mu elegance.
Snad mi nechceš říct, že se ti líbí mohutné předky á la Chevrolet Spark [odkaz]
Jak se to vezme jedná se o celkově vyvážení předku oproti zadku! Ani jeden z modelu OC3 není proporčně vyvážen! Rapid je celkově daleko vyváženější až na ty trapné prolisy na zadním čele!? Rapida nemám vlastním Volvo!
[odkaz]
vs
[odkaz]
Octa na mě působí rozhodně vyváženěji, Volvo má podle mě moc mohutnej předek - což je daň za skvělou ochranu chodců. Nicméně shodneme se alespoň na tom, že S60 vypadá exkluzivněji - aby taky ne, když je o tolik dražší. :-)
Jestli to nebude tim, ze porovnavas klasickeho zastupce stredni tridy (A4) s autem minimalne podvozkem o tridu niz, co se ale odedavna stredni tride snazi priblizit. Previsy u Octavie byly vzdycky tragicke nejenom po designove strance, ale diky rozlozeni hmotnosti se oba batohy projevuji i na jizdnich vlastnostech.
Ten naroubovany zadek s chalupa-friendly kufrem je evidentni, ale hodne dela i predni previs, jeste zdurazneny tou kratkou vzdalenosti vyrez blatniku- predni dvere. To neni nic proti Skodovce, tezko udelate design Ferrari se zadanim rodinneho vozu stredni tridy na podvozku kompaktu. Navic pri pozadovanem komfortu jizdy a nejen z nej vyplyvajici vysokou svetlou vyskou. Aspon ze u verzi RS se jedna o designove normalni auta, motorove dokonce dobra na svou tridu. Co se mi libi je, ze aspon podle tovarnich udaju se dari Octavii drzet na rozumne pohotovostni hmotnosti.
Pořádnej zadek je sexy .... >:D u auta samozřejmě ne. Velikost kufru se prostě musí projevit na baculatosti zadku Octavie, zde ustoupila věc estetická nad praktickou. Kabaň měl docela těžký úkol, výsledek ale nevypadá špatně - až na ty prolisy. Snad to spraví facelift.
To vieš , OIII by bola oveľa krajšia , ale musela sa podriadiť tomu čo chce väčšina tj. Batožinový priestor o veľkosti Dobšinskej Jaskyne do ktorého sa zmestí 20 kvetináčov , svokra , konzervy , zavárané uhorky , stan a nákup ako pre závodnú jedáleň ... >:-[]:yes: ale zase na jej obranu si to v reáli bude len veľmi málo všímať .... Octávia je veľmi dobré auto ako Taxi , ale pre 3-4 člennú rodinu je veľkosť kufra 590l (570l) zbytočnosťou , ktorú využije len raz za rok keď sa náhodou ide na dovolenku ... ;-)
Věc názoru!!! Oct3 naprosto nevyvážený celek! Netvrdím že Volvo je nejkrásnější a nejlepší! Ale co takhle například vyváženost nové Mazdy 6 a to se ani nechci zabývat její technikou podvozku, motorů a použitých materiálů! V podstatě se jedná o čistokrevný vůz třední třídy v podobné cenové relaci jako příplatkově vybavené Octavie!? Cenové relace vybavených OC3 se už také tak moc nevzdalují od základních modelu Volva!? A to také vzhledem k požitým materiálum, technice, způsobu zpracování a pochopitelně s ohledem na bezpečnost, kde se určitě jedná o etalon třídy!? Ale zase podotýkám, že se jedná pouze o osobní názor!!!
Nejde a nikdy nešlo o to, za kolik se dá koupit plně vybavená Octavia dle ceníku, a že cenově přesahuje do střední třídy.
Tady jde především o to, že v již použitelné výbavě je o statisíce levnější, než střední třída a že umí nabídnou techniku, kterou lecketrá střední třída ani nenabízí. Prostě ten rozměrový přesah, možnosti výbavy a konfigurace, jsou natolik univerzální, že to z Octavie dělá vůz s neskutečným záběrem. ;-)
Ano žávažnej nedostatek absence dlouhých vln v rádiu, to posloucháš už asi jenom ty protože tam máte vy revolucionáři rádio o tom jak svrhnout francouze.
Nevidím důvod, proč mít zamknutý Haldex - vždyť aktivní rozdělování momentu je stokrát lepší. Dlouhé vlny jsem naposled poslouchal v roce 1970, zcela rovná podlaha - není to Passat... A čísla na tachometru jsou naprosto přehledná. Pokud nevidíš, tak je to tvoje chyba a rozhodně tyto "mínusy" nejsou závažné. To jsou klady.
Rozjezd, rozjezd, rozjezd. A plížení se krokem (no, krokem, na to bys potřeboval redukci, nebo hodně krátkou jedničku - což u dnešních převodovek s přebytkem stupňů není problém). Když jedeš, tak ti výpadky a kiksy systému vyrovná setrvačnost. VW ještě dělá režim offroad, kdy ti zůstává automatika, ale auto se rozjíždí s "natvrdo" sepnutou spojkou. Právě aktivní přehazování momentu a hledání trakce je slabina elektronických pohonů všech kol. Na silnici to může krásně fungovat, ale v problémech tě to spíš nechá.
Kabaň dokazuje, že umí mistrně pracovat s hmotou a vyváženost celého vozu je ukázková. Na této Octavii se bude dát designově stavět po mnoho let a návaznost dalších generací nebude žádným problémem. O3 bude jen velmi pomalu opticky stárnout, moderně bude působit i po mnoha letech. K tomuto záměru se většině modelů nepodaří ani přiblížit.
Octavia je, co do designu, perfektně zpracovaný vůz. :-!:yes:
Ano, jsou tu drobné nedostatky, které ovšem vyplývají z pozice Škody v koncernu, kdy musí vystačit s tím, co dostane. Ale opět jsme svědky toho, že i z omezené volnosti se dá postavit opravdu vinikající vůz. Osobně jsem přesvědčen, že některé drobné a velmi často "kritizované" nedostatky odstraní nový modelový rok, či FL. Octavii se nadále bude dařit. :-!:yes:
Samozřejmě souhlasím! V podstatě bych ten tvar strávil! Ale pokud bych si dovolil zahrát na sudičku, tak asi největším problémem bude použitá technika, materiály a hlavně použité motory TSI!?
Kde by se měli ve Škodovce a ne jen u ni ale i u VW knk u Golfa zamyslet to je šetřeni na materiálech a jiných konstrukčních řešeni v interiéru. Už u G6 se oproti G5 šetřilo a teď je tu opět další šetřeni. Aby se za chvíli neocitl koncern VW na úrovni např. Korejců. Jo a ta absence viceprvku je další krok zpět.
Tak o tom nic nevím. Otázka zda to není problém jen tvůj nebo prvovýroby. Každopádně je znamo že se s vyšším modelem šetři víc a víc. U G6 to ještě na pohled a omak poznat nešlo a šetřeni je maskované u G7 už je to jak vidět tak na omak cítit. Když k tomu přidám levnější zadní nápravu...... tvůj nejraději bych si odplivnul tak pak se nedivím že je G7 "dostupnějši".
Klidně se tomu i zasměj, ale nic nezměníš na tom, že Korejci mají lépe zvládnutou technologii výroby a výrobní procesy. Důkazy jsou vyšší spolehlivost a přitom nižší cena při srovnatelné marži.
Kde chodíš na ty pohádky o spolehlivosti a proč nejsou jejich vozy reálně tak dobré když tvrdíš to co tvrdíš ? A nižších ceny jsem si nějak nevšiml a přitom mají horši kvalitu.
Ne nižších cen jsem si opravdu nevšiml. Nemají je ani nejvyšší ani nejnižší prostě průměr. Kvalita ani nejhorší ani nejlepěji prostě průměr atd. prostě průměrná auta která se v nižší střední Golfu dívají na záda.
Ceny nižší samozřejmě v porovnání z koncernem a Golfu na záda se dívá kde kdo, když budu ale srovnávat 1,6 nafty, tak se Golf bude dívat na záda i30. Jakmile budu srovnávat benzíny, tak se to otočí a lepší bude Golf. Když by jsem vzal do úvahy i ceny, tak nebude Golf lepší ani v tom benzínu.
Kombík ve světlé metalíze a na velkých kolech je moc pěkné auto.
Zato ta záplava tmavomodrých pastelových liftbacků se základními světly a ocelovými 15'' vypadá doslova odpoudivě. ;-\
Tam bych řekl, že OIII překonají i ty korejské olihně.
Škoda víceprvkovou zadní nápravu u slabších verzí Octavie zruší a pak si vyslechne chválu za její přítomnost u verze skoro vrcholné? Zajímavý marketing...
Si tak z nudy vlezu do konfigurátoru nové Octy a pokusím se poskládat výbavu, co by odpovídala Avensisu ve výbavě Sol ([odkaz]
A ono to vyjde na 666 tisíc a to ještě chybí bixenony.([odkaz] Je to normální??
Ahá takze po tomto článku sme našli na svete "dokonalé auto" ? >:-[] >:-[] >:-[] A ze práve Ochcávka s tak tučným zadkom :-) PS: objektivita sa asi prepadla do kanála a následne bola spláchnutá do Cierneho mora :no:
Tak pěkně vybavené auto, 4x4 v 2,0 TDI už konečně i s víceprvkem.... a ouha koukněte dolů... Cena testovaného provedení 922 300 Kč... oni jsou fakt úplně mimo mísu
Konečně někdo klepl hřebík na hlavičku! Za tento drobný a nepodstatný peníz se dá jistě koupit několik premiovek, ale bohužel mající malý kufr a také nemají škrabku na sníh v základní výbavě! Takže není co řešit! Vítěz je jasný!
Mel bys trochu vice verit Euru, zas tak spatne na tom neni, aby byla ceska koruna silnejsi ;-) i kdyz ho muselo zachranit USA tajnym nakupovanim, jinak by uz tady nebylo 8-s
No, cena jako u prémie... S ropáckým dvoulitrem vás trojkové BMW stojí ve čtyřkolce 964 tisíc a to se bavíme o fleetové verzi bez xenonů a na miniaturních šestnáckách. Pokud bychom auta nakonfigurovali srovnatelně, tak jsme daleko za hranicí milionu na straně BMW. Holt inflace pokračuje a srovnávat s cenami před deseti lety to nelze.
Srovnatelný Mercedes B jde nakonfigurovat za podobnou cenu. Ale hlavně je to Mercedes...úplně jiná kvalita, delší záruka, 6 let servis zadarmo. Za 900 000 se škodovky nekupují. Mimochodem Céčko by bylo jen o něco dražší...
Taky mám za ty prachy Mercedes na denní ježdění. Nejsem na hlavu, abych šel do škodovky.
4x4 2.0 TDI 103 kW Active za 694 900. Samozřjmostí je duální klima, komplet elektrika oken atd.
Myslím, že cenový rozdíl Octavie Combi oproti Superbu Combi nebude po dorovnání výbavy natolik zajímavý, aby mělo smysl uvažovat o Octavii 8-s
Jasně, každý sice nechce o 30 cm delší wágen, Octavia bude mít o generaci vyspělejší infotainment. Jenže Superb zkrátka JE jiná, výš postavená liga. Superb je i po FL stále poctivě postavené auto, Octavia už chytla pachuť krizového šetření na nesprávných místech :-!
Že vám ta škrabka tolik leží v žaludcích, ale ano je fenomenální každý jí zná, a píše se o ní častěji jež o vyhlášení motoru roku. Jinak diskuze všeobecně, no já vím že si představujete octu 4x4 v plné palbě za 555 tisíc, ale takhle to prostě nefunguje. Předchozí generace nebyla o nic levnější a jezdí jich myslím celkem dost, tím nemyslím jen čecháčkov, přece jen je Škoda světová a uznávaná značka.
Že vám ta škrabka tolik leží v žaludcích, ale ano je fenomenální každý jí zná, a píše se o ní častěji jež o vyhlášení motoru roku. Jinak diskuze všeobecně, no já vím že si představujete octu 4x4 v plné palbě za 555 tisíc, ale takhle to prostě nefunguje. Předchozí generace nebyla o nic levnější a jezdí jich myslím celkem dost, tím nemyslím jen čecháčkov, přece jen je Škoda světová a uznávaná značka.
Tá škrabka sa preslávila vdaka mozgy vymyvacej PR kampani Skodovky...v kazdom clanku ju museli spomenut ako Simply Clever...samozrejme,ze si z nej uz robime pi.ču...
A ještě si mohli říct "no kdo jí má" :-) je mi jasné, že je to recese, ale už ohraná, stejně jako pláč nad cenou auta, pohádky o jeho neprodejnosti, nebo klasické a neodmyslitelné třídní boje...
aha...takze o nej nepisali v ziadnom teste,v ziadnej recenzii...ani v TV ani na webe...no u vas v čechach uz od cias uvedenia toho spatneho Rapida...je toho vsade vela :)
V podstate na premiere v Parizi este nepovedali ani ziadne info o aute a uz vytahovali skrabku >:D
no vidis, ty si taka slepica...to je tvoj osobny boj a nie reklama od hyunaiu...a keby si sa ma najskor spytal,tak bys vedel,ze su mi otravne...ale ty najskor...
:yes: Při dovybavení není moc co řešit , k tomu Superb 4x4 nabízí k 2.0TDI automat a Octavia je tak spíš pro fajnšmekry (taky ne každého chataře přece zajímá nějaký lepší infotainment ) , rozhodně do té doby než se začnou nabízet větší slevy.
no SKODA je hodne odvážna.....za tieto peniaze si kúpim SUBARU či PASSAT štvorkolku a kopec SÚV-ečiek.
A k tej zadnej náprave - to je tragikomédia! Použitie jednoduchšej zadnej nápravy sa prezentuje ako úžasná úspora 11kg :-DDDD. Jedny testy hovoria o tom, že náprava je podstatne hlučnejšia a Octavia 2 je určite lepšia (jazdné vlastnosti). No a potom príde silné masírovanie hláv, že viacprvková náprava je vlastne asi "prežitok" a k tomu je auto ťažšie o 11kg!!! Aká to hrúza! Žeby emisie? :-DDDD
Takže ak si niekto kúpi GOLF 7, urobil zle, lebo ten podvozok za nič nestojí?!?
neber kecy SM vazne...skodovka proste u octavia stanovila jasny parametr kde konci skoro auta a zacinaji plnohodnotna auta(110kw) u golfu je to o neco snesitelnejsich 90kw
mě se neptej co je a co není normální...jiní diskutéři ti to třeba rádi vysvětlí...ovšem koncernová politika je velice zajímavá občas viz: auto za 630k má sice 4x4 a 110kw...ale má jen manuální klimu, nemá tempomat a zadní okna jsou na švihadla? Je tohle normální? Nemyslím si... >:D okénkové rošády u rapida a citiga-no buďme taktní a nechme to plavat >:D:no:
To bylo na tebe, ty to píšeš jednou s a podruhé bez.
Co mi má přijít nenormální? Na drahá holátka jsem zvyklý. Mám úplně jiné představy o výbavě, ale nerozhodí mě to. Ani tak mi nevadí, když si musím připlatit, jako když si to nemohu koupit. A když nedostanu zajímavou nabídku, nakoupím jinde. Pro mne dvě různé věci.
...a o tom to je...nikdo není nucen ty jejich cenovky akceptovat, ovšem je pravda že se najde mnoho takových kde jim ty těžce vydělané peníze dají a ještě dobrovolně... :yes: >:D
V aute za 630k manualni klima, predni okna v elektrice a absence tempomatu? Tedy naprosto zakladni a neodlucitelne veci ktera proste nesmi chybet?? To neni k placi ale rovnou na facku...na co si to vlastne v MB hrajou? Takze octavia v teto konfiguraci bez kompromisu ve vybave vyjde na trictvrte mega??? Hodne spatny kanadsky zert...skoda a pritom je to na pohled celkem prijemne auto(s ledkami a velkymi koly)
Proč automatickou klimu? Raději si otočím knoflíkem.. Okna v elektrice nejsou třeba, je to jen zas o kus nespolehlivosti navíc oproti klice. Tempomat fakt neodlučitelný není, dokážu jet i úsporněji, než on.. Chtěl bych vědět, k čemu je tempomat. Radši si podržím nohu na plynu, než mačkat nějaká tlačítka na ovladači ;-)
A proč vlastně motor? Šlapadla odvedou taky práci. Volant taky není třeba, přece jen celé řízení je méně spolehlivé, raději řídítka. S kolem taky pojedu úsporněji než s autem. Chtěl bych vědět, na co je auto. Radši si šlápnu do pedálů než nějaké pedály mačkat ;-)
Ano souhlasim, naprosto stejna logika...takze vlastne dle inverta je nejlepsi auto social edition bez jakekoli vybavy...a nejlepe za jeden milion :yes:
Tím jsem narážel na věci, které mi nepřijdou nezbytné.. Motor bych asi raději zařadil do základní výbavy, přecijen se neunaví tak rychle, jak tvoje nohy na kole ;-)
Tempomat je ke zvýšení komfortu, když jedeš třeba hodinu po dálnici, dost to uleví pravé noze. Já ho používám i v obcích na udržování povolené rychlosti.
Jasně, na tříkilometrovou jízdu do supermerketu ho člověk nepoužije, proto je nesmysl, aby byl součástí základní výbavy v Citigo, ale Oktávka je v českém prostředí "dálniční auto", takže fakt nechápu, proč není tempomat už v základu nebo aspoň v prostřední výbavě. Náklady pro výrobce jsou stovky korun, možná ani to ne.
4x4 dava smysl v teto konfiguraci: kombi, diesel 110kw, automaticka klima a automat...klasicky vyber pro cilovou skupinu pohonu 4x4...a to jsme u octavie uz v premiove cenove hladine...tedy temer >:D minimalne jsme ale v cenove hladine velice slusne vybavenych kombi segmentu D...
Asi nejzásadnější problém je, že ti nedají automat k dieselu. Ke střední výbavě stojí automatická klimatizace 18 tisíc, jak jsem se teď podíval. Nebo vzít rovnou Elegance.
novice píše obecně 1/3 až 1/2. A já píši obecně, že taková úvaha nemá logiku.
Jakých 300 tisíc? Jestli myslíš rozdíl mezi Ambition s nejlevnější kombinací motor/ převodovka/ pohon (430) a tebou zmíněnou (630), tak právě motor, převodovka a pohon. To tě stojí těch 200 tisíc. A největší porci z toho motor (někde kolem 140 tisíc). Můžeš debatovat výhodnost nabídky (z nějakého úhlu pohledu), ale obecně říct, že auto za 630 musí mít to anebo ono, je nelogické. Auto za 630 tisíc nemusí mít ani dveře.
:yes:
Přesně tohle mam na mysli. Určovaní co má byt a nemá byt co mě vyhovuje a nevyhovuje....každá automobilka na to jde prostě jinak. Někde je sice ve výbavě hafo výbavy a na druhou stranu má interiér jeden velký tvrdý plast. Ale možnosti individualizace včetně velkého množství nadstandardní výbavy jako to má koncern VW jen tak někdo nemá. Pak se tu lidi rozčiluji že je v testě Octavia za víc jak milion. Další věci je si jít auto koupit reálně a byt tak seznámen se skutečnou cenou.
Jak to je se zadní nápravou. Nejhorší je trubka Rencek, Honda, pak máme víceprvek jako má H/K, Mazda, pak následuje Focus a trubka VW a teď fanfára VW víceprvek.
Osobní názor: Čekal jsem dlouho na Octavii protože koncem roku je na plánu nový vůz. Zjistil jsem, že je těžké vybrat vůz, který by byl kvalitní, měl vysokou užitnou hodnotu, líbil by se mi a zároveň by mi každý den nevmítal do tváře, že byl navržen účetními. Po své zkušenosti své peníze vezmu do autosalonu Mazda a budu mít za to večeři v restauraci a ne Take Away v plastiku. Bohužel: Good Bye, too simply less clever Škoda, tohle jsi už přehnala
Čekali jsme s přítelkyní podobně, protože na přelomu roku taky chceme měnit svá auta - ona uvažovala o Passatu, já měl ve spektru víc modelů. Nakonec to vypadá na to, že ona skončí jednoznačně u Mazdy6 a já u OIII RS (pokud se naživo předvede ve slušném světle)...
To by bylo perfektní, protože když je postavíš do garáže vedle sebe a každý den budeš kolem nich chodit, tak nám budeš z osobní zkušenosti moci říct, jaký je rozdíl mezi designem (OIII) a hurá designem (m6) po půl roce. :yes:
zrovna mazda má z asijských výrobců nejvíce stravitelný design který i po letech vypadá stylově...viz například stará 626 nebo Xedos 6 a 9 které i dnes vypadají velice moderně :yes:
Raz je torzka OK, multilink len pre sportovo nadanych; 2hy-raz je multilink lepsi pre kazdeho, lebo menej huci; 3ti-raz sa rally pretekar po testovani vyjadri, ze torzka je lepsia pre rychlu jazdu, lebo ma predvidatelnejsie spravanie ako multilink, hoci ten je komfortnejsi; Shade vidi neuveritelne vyznamnu usporu torzky v zavratnych par kilach, ktore dokazu znizit spotrebu paliva snad aj o neskutocnych 0.01L/100km.
Novinari uz maju kvalitny bordel medzi sebou aj hlavne v hlave a imbecilny vykrik v nadpise to len potvrdzuje.
Opět zajímavá diskuze. Zase pár Mazdakovbojů zborjící s 6tkou do toho korejský Topper.. a na druhé straně zastánci prostoru, kufru a zpracování.
Můj dojem: Moc hezké auto své třídy, ale! : Jak psali třeba ve světě motorů, že za to, aby vypadala jak na plakátě si náležitě připlatíte, to je problém, který hodně lidí nezkousne. Rozdíl mezi modelem již od a tím na obrázkách v časopisech je propastný a skoro si troufnu říct největší u všch běžných aut. Bavíme se o vzhledu.
Osobně sem si ji byl několikrát dost důkladně prolézt a při některých slovech prodejců a místních diskutérů se usmívám. Kvalita a materiály... no, tak kdo má oči a na salonu ,nebo někde po ruce Dvojku ve stejné výbavě musí to vidět, šetří se už i v Boleslavi... prostornost srovnatelná s premianty střední třídy, to mi taky někdo řikal... To je taky pěknej kec >:D At si někdo sedne do Superba či Mondea a pak zpět do Oktávky >:D Dokonce sem se cítil v interiéru u řidičě stísněněji než v předchůdkyni.
Kufr.. ano... věc kterou všichni uctívají jenž deklasuje celou střední třídu, výsostných 610litrů! ( OII 605 litrů, to neni zas takovej posun co?). Zkuste si tam vy naložit stejné PEVNÉ předměty jako do výše zmíněných premiantů. A co více? třeba tam dejte tu skříň.. zde je pro mě jakožto pro aktivního uživatele vozů kombi největší slabina Škodovky a proto bych ji nechtěl. Schod a nemožnost rovné ložné plochy.
Abych jen nekritizoval, auto se mi opravdu líbí, jízda je Ok, žádný terno, ale žádný propadák, hezký interiér ( až na tu nudně černou barvu ve většině výbav, škoda že zmizely světlé lišty z palubky jako u OII), skvělá možnost individualizace a pohonu 4x4 dělá z Oktávky to, co Passata ( dle mě i Mondea a Superba) ve střední třídě a to jest Apoštola nižší střední. Jsou vozy, které jsou v jednotlivých aspektech lepší a Oktávku deklasují, ale vyváženost vlastností je ctí Boleslavského počinu :-)
Jaké auto bráním? já Oktávku nemám :D, i kdykž s dvojkovou jezdím občas. Ukaž mi, kde vyzdvihuji své auto a pomlouvám Mazdu a směju se ji? Směju se lidem, kteří neúnavně pod diskuze o Oktávkce pořád tahají Mazdu 6 a Oktávku pomlouvají. Srovnávat by se měla Mazda 3 s Oktávkou III. Naopak, Mazda 6 se mi docela líbí (sedan více), jen z ní nejsem tak vlhkej tak sorry >:D
P.S. Nevím proč bych měl hájit své auto oproti Mazdě 6 či čemukoliv jinému, jelikož už se nevyrábí, není tudíž konkurencí >:D Ale pokus si měl dobrej >:D
já vím že nemáš oktávku ale myslím mondeo v kombíku, jen poslední diskuse co čtu tak už asi podruhé píšeš o MAKO atd. tak mi přišlo, že se Mazdě spíš vysmíváš :-) jinak souhlasím - ta auta nemá cenu vůbec srovnávat i když jsou v některých specifikacích stejně drahá. možná že to sem někteří tahají proto, že GTI pro změnu tu mazdu6 často dává jako šeredné kontra k krásné octávii >:D
ad P.S. to jsem napsal proto, že dříve mi tvé příspěvky přišly velmi dobré a rozumné a najednou taková menší nezvyklá změna :-)
Ale já k tomu Mondeu vždy píšu i Passata a Superba. Chápu je jako tu trojku nej ve smyslu vyváženosti, ale jsou to i nejprodávanější vozy své třídy nemainstreamové kategorie u nás. Já si ale to Mondeo nekupoval s vidinou toho , že je to auto, které v mnohých testech své doby vítězilo ve srovnání s konkurencí, navíc se mi Mondeo aspon zezačátku ani moc nelíbilo vzhledově a pořád si nemyslím, že je to extra krasavec. Své kvality však má a jsou nepopiratelné, více o mém názoru, kladu a záporu na Mondeo v mé recenzi na MACZ :). Navíc Superb a Mondeo mají největší rozměry své třídy, proto tyto vozy dávám do srovnání a beru je jako vrchol v prostornosti a velikosti ve své třídě.
Já si nemyslím, že můj styl a zaměření komentářů se změnil, jen mi občas vadí tyto nesmyslné nářky. Musíš uznat, že adorace mazdistů se pod Oktávkou ukazují často. Stejně tak Topperovy korejci všudypřítomě mi lezou na nervy. Nemyslím si, že když GTI něco napíše, musíme být stejní a navíc mi GTI tak nervy nedrásá, je strasně specifické ho odsoudit, protože hodně lidí ( nemyslím tebe) nechápe jeho někdy celkem složité příspěvky a vyloží si ho uplně jinak. Já s nim v dost věcech souhlasím. Navíc GTI nechválí jen koncern :-) Obecně zastávám to, že situace v jednotlivých třídách je celkem vyrovnaná, žádný vůz zas až tak neexceluje nad průměrem ( čest pár vyjímkám) a rozdíly jsou čistě o prioritách kupujícího a vozy porovnávám čistě z mého pohledu a a podrobněji se vyjadřuji jen k těm s kterými mám osobní zkušenost :). Stejně jako MAKA a možná ještě více mne vytočí koncernisti, kteří se pořád ohánějí spolehlivostí >:D S tím mám bohaté zkušenosti.... >:-[] Takže prosím neber to, že se směji jednotlivým autům, ale spíše některým diskutérům :-)
chápu a souhlasím - já jsem teda mazdista, ale píšu sem velmi málo a snažím se k tématu a netahám do diskuse jiná auta. Je pravda, že mi taky vadí neustálé prosazování toho svého jednoho - jsem rád za co největší pestrost a u každé automobilky se mi něco líbí a něco ne, bohužel u nás ta pestrost není moc velká, ale malinko se to zlepšuje tak buďme rádi za ty dary >:D
Souhlasím ,výběr je hlavně o prioritách ,zvlášť u vyrovnaných nebo ne úplně přímých konkurentů a nezáleží příliš na tom, které auto má nějakou vlastnost horší ,když to jsou tvoje požadavky,tak ti je jedno ,že auto mimo tvé prefence je objektivněji o něco málo lepší.
je vidět, že diskutéři, co se zajímají o auta, volí raději mazdu než domácí octavii, ať už virtuálně nebo doopravdy, mě to těší, je fain, že vzdělanější amatéři umí zhodnotit investici
Jde o to, že jen virtuálně a část z nich ji mimo obrázek neviděla, natožpak nejelea a neporovnala s konkurencí. Ti, co opravdu kupují ji zas tak nevolí :-) a navíc tito virtuálové si mají potřebu kopnout do oktávky za každou cenu. Já myslím, že tak špatná ta Oktávka neni i když výtky mám viz nahoře. Stejně tak se mi i líbí Mazda, ale spíše v sedanu, kombik se mi moc nelíbí a přijde mi nevyvážený vzhledově.Je to ale muj názor.
naprosto souhlasím s tím že pokud chceš octávku co nevypadá jak oškubané vozítko pro socky tak jsi na nesmyslných částkách, jenže to je bohužel bolístka všech aut z mladé boleslavi... :no: s ohyzdným rapidem v čele samozřejmě...i když pravda tomu nepomůže žádný paket...ten vypadá zoufale i v plné palbě za půl mega...
ale to základní dost zapadá: ještě nedávno byla jednoduchá zadní naprava k nerozeznani... a najednou je tady BOŽSKÁ víceprvková! A ta cena? To je drzost... aniž by to něco říkalo o kvalitě auta jako takového.
přesně tak. Dokud nebyla 4x4 s víceprvkem pro všechny, tak nám tu servírovali (automobiloví novináři obecně) pohádky o tom, jak je torzka skvělá, že rozdíl nikdo nepozná...
Nyní je víceprvek nesrovnatelně lepší 8-s8-s8-s
Já stále tvrdím to stejné - každý ten rozdíl pozná a pocítí. Kdo jednou zkusí víceprvek, nebude chtít jinak. Nejde ani o nějeakou agilitu, rozdíl se pozná především na komfortu jízdy po vozovce horší kvality. Tedy rozdíl se pozná právě na typické české silnici.
Ano, i torzku lze odladit dobře, ale dobře odladěná torzka bude vždy řádově horší řešení než dobře vyladěný víceprvek :-! Tím spíš, že Octavia má značné převisy a je stavěná na značné zatížení...
Hmm... já bych slyšel i na tu úsporů nákladů za provozu.
Kdyby řekli poctivě "jede to hůř a je to hlučnější... ale na českých silnicích to vydrží věky - na rozdíl od víceprvku", tak k tomu vlastně není co dodat.
Měli by pravdu.
Zvlášť ve světě koncernu, kde se např přední náprava na Audině klidně rozpadne už po 30 tis km... ;-)
Tak je to tady opět - proklamace z autobusových zastávek. Jasně, tady všichni ví, že mistři a estéti jezdí v kompaktech zásadně tohle - [odkaz] 8-s8-s >:D a kádři střední stojí fronty na tohle - [odkaz] 8-s8-s >:-[]
Tak se tolik něčil, a ber na vědomí, že vedle těch tvých expertů jsou tu ještě jiní lidé, lidé, kteří jezdí třeba v kompaktech tohle - [odkaz] :yes::-! no a ve střední zase třeba... tohle - [odkaz] :yes::-!
P.S. V podstatě jde jenom o jedno: kterým směrem se jednou z té zaplivané autobusové zastávky vydáš ty sám. Vsadím se, že půjdeš špatným směrem...
Za auto nikoliv, za auto se nikdy nikdo nemusí stydět. Stydět se může člověk totiž vždy jen za sebe... :-!
P.S. A dovzdělej se ve třídách. Octavia spadá to třídy kompaktní, tedy do třídy nižší střední, Superb pak do třídy střední. Ale odtušuji, že zrovna tohle tě s odkazem na uveřejněný snímek ani moc zajímat asi nebude...
A máš pravdu - nezajímá... mám 3 měsíce VW Passat... v kombíku, takže změnu neplánuju.
I když na něj pravidelně nadávám! Ale ne kvůli tomu kombíku... je to plečka způsobem provedení...
Rozuměj na tu cenu.
Při srovnání s Dacií by vyhrál, to je fakt. ;-)
To už jsi tu psal, že máš referentského Passata, a že uvažuješ o tom, pořídit si domů Citroen C-Elysée. Osobně je mi to fuk, ostatně na autory, co si tu vylívají vlastní garáž veřejně na hlavu mám poměrně ustálené názory, ale když už tu píšeme o Octavii, alespoň se snaž působit jako ten, co z ní nemá na silnici mindrák.
Přesně jak píše GTI vylíváš si tu vlastní garáž na hlavu. Když si koupíš nový auto a pak to považuješ za šrot, tak to koukej tajit a né to tady ventilovat v diskuzi. ;-)
No jen se schválně podívej, kolik je těch, co jezdí v jednom a v druhém modelu u vás na Slovensku. Oba stojí přibližně stejně, takže v cenové motivaci to nebude. Víš čím to je? No je to tím, že jeden model nabídne řidiči více, v tomto duelu dokonce podstatně více. Teď už jde jenom o to, abys věděl, který model to je... 8-s >:D;-)
"Oba stojí přibližně stejně" - to nie je pravda ani etraz, keď Mazda výrazne znížila ceny. Nehovoriac o tom, že nedávno bola oveľa vyššia.
Mimochodom - filozofia, že lepšie je to, čo sa viac predáva, nie je hodna dokonca ani teba.
JA veľmi presne viem, ktorý ponúkne šoférovi viac... podotýkam šoférovi. Áno na Slovensku jazdí viac Superbov ako Mádz 6 ale koľko z tých superbov je súkromných?
Tohle já na silnici nedokážu rozeznat, když jede mazda, jede mazda a když jede Superb, jede Superb. Takhle to chodí zde u nás. U vás je to snad na silnicích jinak?
Pokud to ta Mazda nemá napsané na předním skle, tak nevím, jak rozeznat firemní auto od nefiremního.
Proto se tě ptám, jestli máš data a v odpověď nečekám otázku, ale odpověď.
Máš data?
KA to chceš počuť tak nie nemám dáta niesom štatista. Ty sám dobre vieš ako to je len si to nechceš priznať a preto nemá zmysel ďalej diskutovať. Prajem pekný večer.
Ne.
Za to, že se mi tu snažíš něco demagogicky vnutit.
Nakousls poměr firemních a soukromých aut u Superbu a Mazdy 6.
Ptal jsem se tě na data - nemáš žádná, prostě si cucáš domněnky z prstu podle toho, jak chceš, aby vyzněly.
A to není slušné, ani co by se za nehet vešlo - a to i když při psaní nepoužiješ ani jedno sprosté slovo. Sprostá je totiž ta tvoje snaha o manipulaci.
Tak mi tu nevykládej o tom, kdo kam klesnul...
To ti nekto nemusí vnucovať. Žijeme tam kde žijeme a preto to tak je Superb je jednoducho už sám o sebe postavený predovšetkým ako firemné vozidlo. Či už dizajnom, cenou, ale aj jazdne a takisto tým, že firmy majú dané v smerniciach, že sa kupuje Superb a hotovo. Tu nie sú potrebné žiadne dáta...
Takřka všechna auta jsou soukromá, tedy mimo pár vládních superbů, ale ty s tabulkou nijak moc nezamávají :-) Jak občané nepodnikatelé, tak občané podnikatélé společně se společnostmni či družstvy kupují ta auta, která jim za daný peníz nabídnou více. Jsou to lehké počty. Asi ses zatím neučil počítat...
Nemusíš ma urážať, dá sa argumentovať aj civilizovanejšie. Každá firma ak nekupuje Octavie tak Superby veď je to vo firemných smerniciach. Je naozaj škoda, že sa nedajú spočítať len skúkromné Superby... ale aj tak o čom sa tu vlastne bavíme? O predajnosti? Teba keď si kupuješ auto zaujíma či sa ich veľa predalo? Auto musí sedieť tebe, nie ostatným...
Nechci tě urazit, a také tě neurážím. Samozřejmě, že se zajímám i o to, jak je auto úspěšné na trhu. Tohle spolu ostatně úzce souvisí, a s rostoucím rozdílem mezi třídním premiantem a umístěním daného modelu vystupují na povrch důvody neúspěšnosti. Nebo se snad domníváš, že v dané velikostní a jakostní tabulce jsou ti nejlepší na konci a ti nejhorší na vrcholu? :-)
Samozrejme ale sme na Slovensku a v Čechách a preto to jednoducho nemôžeš hodnotiť podľa nášho minitrhu. Keby robila škoda aj felície tak sa stále budú dobre predávať lebo je to pre ne domáci trh... Keď už ti tak veľmi záleží na predajoch skú si vyhľadať celosvetový štatistiku predajov Superbu a M6... aj keď si stále stojím za tým, že predajnosť pre mňa nie je rozhodujúca.
Prodejnost není rpozhodující, s tím souhlas, je však... příznačná, má jistou vypovídací schopnost. Důležité je samozřejmě sledovat zejména vlastní národní trh, neboť tedy nepředpokládám, že bys chtěl mazdu prohánět zítra po silnicích Austrálie :-)
>:D Určite, že nie ja som len spomenul teda tú predajnosť keď si s tým začal. Celé to na začiatku som myslel skôk len ako negáciu tvojho prvého príspevku s tým že tebe sa páči Superb v kombi, mne M6 v sedane. O nič iné nešlo. Favorita máme každý svojho a to je dobre. Ja mám rád svet pestrý...
to neni o konzervatizmu. skodovkou jezdis protoze musis a ostatnimi protoze chces. skodovku proste vyfasujes v praci. znam spoustu lidi co skodovkou jezdi, ale neznam nikoho kdo by si ji za sve vydelane a zdanene penize koupil.
Podla tvojej zvratenej logiky by potom:
1. ferrari bolo horsie auto ako superb, lebo superbov sa preda viac.
2. V japonsku bola mazda lepsie auto ako v cechach, lebo tam sa jej preda viac ako superbu.
Co takto si porovnat celosvetove predaje a potom vyskakovat? Nato by trebalo ale aspon maturitu a nie uciliste
Porovnávat musíš auta z dané třídy, ale pokud považuješ Superba za konkurenci pro Ferrari, je s tebou každá diskuse marná >:D
Jinak souhlas, v Japonsku je mazda 6 autem určitě vhodnějším než Superb, je to také japonské auto, projektované prioritně pro tamní trhy, to ostatně zjistíš například z pozice víčka nádrže. Asi máš na plakátu druhou stranu... >:-[]
Rozhodující je vždy jen tvůj národní trh, protože kdybys porovnal například prodeje v Monacu, musel by sis hodit tam u vás na vsi snad i mašli... >:D >:D
Vidis, ani do vkusu sa mi nedokazes strafit.
Ferrari by som si nekupil ani keby som na neho mal.
Ked uz, tak zo supersportov koenigsegg alebo zondu.
To ze na nich nemam dnes neznamena ze na nich nebudem mat zajtra.
Zatial sa s novou M6 uskromnim kym mi deti neodrastu. >:D >:D >:D
Je vskutku zábavné, ako ťa škrie, že Mazda postavila tak skvelé auto.
Nedávno si tu dokonca skompiloval elaborát, ako je imidž Mazdy ďaleko za Škodou - to bola tiež pekná ukážka paralelného vesmíru, v ktorom žiješ. Škoda a imidž. Suchá voda...
Inak oproti tej Šestke vyzerá Škodovka ako chudobný príbuzný. Doslova.
Výrazne to k tomu prispieva.
Čo však vôbec nesúvisí s pôvodnou témou - tvojho komplexu zo Šestky. Už je to asi piata diskusia, kde pridávaš jej fotku - samozrejme s posmešným tónom. Mňa to len baví, zo Šestky sú testéri takmer výlučne iba nadšení. Čo ty očividne nevieš zniesť. Také typy ma odjakživa úprimne fascinovali.
Normálně to vydejchej, ber to tak, že pro mne je celá filosofie modelu mazdy nepřijatelná absolutně. Jestli si pod tím představuješ, že něco nemohu snést, je to tvůj problém, já se tu ovšem vždycky bavím, jak plakáti horují za zcela průměrné auto a Superb, doslovný klenot třídy jim způsobuje kultivaci beďarů >:D
"Normálně to vydejchej, ber to tak, že pro mne je celá filosofie modelu mazdy nepřijatelná absolutně"
Čo je pre teba neprijateľné? Jedny z najlepších jazdných vlastností v každej triede, kde má Mazda svoj výrobok? Motory bez turba s nízkou spotrebou?
" já se tu ovšem vždycky bavím, jak plakáti horují za zcela průměrné auto a Superb, doslovný klenot třídy jim způsobuje kultivaci beďarů"
Z tejto vety sa mi práve zdá, že tebe Mazda spôsobuje "kultivaci beďaru". Superb totiž práve to priemerné auto a Šestka vynikajúce auto - a opakovane dokazuješ, ako to nevieš zniesť. Aj teraz :-)
:-) Právě, že ne. Vybral sis špatného soupeře (myslím Superba), neboť to je nekritizovatelné auto. Kdo se někdy podíval dovnitř Superbu, zejména potřebuje-li vozit i vzadu dospělé lidí, nemůže ve strední třídě sáhnout jinam. Mazda se snaží vklínit ve střední třídě někam po bok Hondy. No jo, jenomže právě o tom to ve středním mainstreamu není. O čem to je, to ti ukazuje Passat. No a Superb k Passatovi přidal ten prostor pro nohy vzadu.
Pamatuj větu - vozí-li člověk vzadu dva dospělé lidí, pak ve středním mainstreamu dnes nepadá do úvahy nic jiného než Superb.
Superb je nekritizovateľný? Minimálne jazdné vlastnosti sú o dve triedy za tou Šestkou. Ak je jediným kritériom voziť vzadu dvoch cestujúcich, dobre. Ja mám však za to, že základnou funkciou auta je jazda, a preto sú jazdné vlastnosti jedným z najrozhodujúcejších kritérií. A to aj - ak nie najmä - v strednej triede. Ak sa bavíme o dizajne, Superb je karikatúra auta. Spotreba? Má Superb benzínový motor s výkonom 192 koní, ktorý reálne dokáže jazdiť za 6,6/100? Myslím, že nie.
Mimochodom, stále si neodpovedal na otázku o tej filozofii. A ako ťa poznám, ani neodpovieš.
Mohu ti tu o tom napsat román. Koneckonců jsem ho tu již možná i napsal. Ber za to nejdůležitější, že Superb je ve všem co dělá střední třídu střední třídou vždy lepší než mazda 6. Královským triumfem jsou pak jeho poměry na zadním sedadle. Nepředpokládáš snad, že typický kupec středního mainstreamu je singlista? Tam nejde o to mít jízdní vlastnosti trojkového bavoráka, ve středním mainstreamu jde o něco trochu jiného. Přesně o to, oč jde v Superbu.
"Ber za to nejdůležitější, že Superb je ve všem co dělá střední třídu střední třídou vždy lepší než mazda 6."
Čiže si nenapísal nič konkrétne - ani jedinú reakciu na môj príspevok - skráka si zhodnotil, ze je "vždy lepší". Bravo! Takto sa diskutuje, GTI. Nie, nie je vždy lepší. vyššie som ti napísal, v čom je výrazne horší.
"Tam nejde o to mít jízdní vlastnosti trojkového bavoráka, ve středním mainstreamu jde o něco trochu jiného. Přesně o to, oč jde v Superbu."
Ale nerozprávaj. Veď povedz už konečne, o čo. Lebo napr. nepoznám nikoho, kto si kupuje strednú triedu an to, aby vzadu v kuse voľakoho vozil. Dokonca ešte tých singlistov je viac. Väčšinou si strednú triedu kupujú ľudia, čo ajzdia na dlhšie vzdialenosti a chcú mať pohodlie a komfort. A teraz nehovorím o tých vzadu.
A proč o nich nehovoríš? Vždyť o tom střední třída je, musí odvézt čtyři dospělé lidi. Pokud chceš něco, co umí jezdit nejlépe, asi těžko si půjdeš pro mazdu, ale vezmeš jistě BMW3 z prémie. Ovšem chceš-li vozit čtyři lidi, bereš v mainstreamu a ve střední výhradně Superb.
Šestka veľmi dobre odvezie štyroch dospelých ľudí.
" Pokud chceš něco, co umí jezdit nejlépe, asi těžko si půjdeš pro mazdu, ale vezmeš jistě BMW3 z prémie." To snáď nemyslíš vážne. Ty? Toto napíšeš?
"Ovšem chceš-li vozit čtyři lidi, bereš v mainstreamu a ve střední výhradně Superb"
Nie.
Ano, přesně tak vypadá váš spor. Přes mlácení se argumenty se ztratil základní fakt, že jde pořád jen o balenou šunku z lídlu co nežere ani pes... hlavně že má velký podíl masa.
Veď prezraď, keď sú tieto dve autá lidláckymi šunkami, ktoré je to správne, plnotučné, "neošizené" 100% mäso z bravčového stehna. Rozsekni tento Gordický uzol, otvor nám oči a osvieť nás!
ano souhlasím v tom případě je Superb jasnou volbou pražských AAA taxikářů a pražských hotel transfer servisů... :yes: což jak je vidět plní dokonale, já tedy superb II potkávám téměř výhradně v taxíkové AAA žluté nebo černé hiltonské...
Vsak taky nic nerikam: Superb slouzi ucelu, kteremu byl stvoren: k vozeni kufru a cestujicich v pravo vzadu :yes: accorda ani mazdu 6 si k takovemu ucelu asi nikdo neporidi no
"Vybral sis špatného soupeře (myslím Superba), neboť to je nekritizovatelné auto."
Neee, toto snad ani drogy nedokazu sposobit.
Priznaj sa, co beries >:D
Mazda 6 u vás začíná na 21 990eur a končí na 34 690eur, Superb začíná na 23 487eur a končí na 44 457eur. Já vidím Mazdu jako levnější. A o dost. V ČR jsou poměry zhruba stejné.
Ano, Mazda výrazne znížila ceny - ako píšem vyššie, donedávna bola veľmi drahá. Bežné verzie Trojky vyšli na cca 17 - 18 tisíc eur, v porovnaní napr. s Aurisom v tej istej výbave, ktorý stál 12 tisíc. U Šestky to bol ešte výraznejší rozdiel.
Beru tvou (ironickou) poznámku jako nadhoz na smeč... >:D;-) Tak třeba mazda 3 - [odkaz] ;-\ :-)8-s8-s >:D >:-[] ... to nejde... >:-[];-)
P.S. V mechanické spolehlivosti je to (jak se tu píše) slušnej oddíl, dobře také vedou stopu. Jenomže auto, aby tě zaujalo, musí být především s jasným designovým rukopisem, musí vypadat, a to hezky... jako třeba mazda MX 5...
jo já třeba beru že se tobě mazda 3 nelíbí(mě taky moc ne) ale vzhled přece není všecko(kort u auta) to že sice trojka divně vypadá ještě neznamená že není dobrá v tom ostatním neméně důležitém: jízdní vlastnosti a spolehlivost-což má mazda dlouhodobě na špici :yes:
Zaujímavé je, že sem dávaš stále tú jednu fotku, na ktorej je to auto fotené úplne spredu (tak nevyzerá dobre skoro nijaké auto) a navyše nejak zhora. Prečo sem nedáš inú fotku
[odkaz]
kde vyzerá oveľa lepšie? Pretože si GTI.
Mimochodom, mne sa tiež páči viac predchádzajúca verzia Trojky. Ale účelovosť, s akou tu dávaš príklady, navyše s infantilnými smajlíkmi, je dychvyrážajúca a tebe vlastná - čo by sa u niekoho, kto tak tvrdo bazíruje na sebou sformulovaných dogmách stávať rozhodne nemalo. Nekarikuj sám seba.
Aha a to dávaš ako príklad pekného pohľadu na auto?? Mám chuť sem napísať tie tvoje smajlíky.
Mimochodom, prečo sem dávaš RS? Keby si chcel byť férový - čo samozrejme nechceš, pretože si GTI - by si potom dal fotku Trojky MPS.
Aspoň, že si sa posnažil. Slúži ti ku cti.
Ani jedno z tých áut nevyzerá pri priamom pohľade spredu dobre. U Mazdy vynikne tá tlama, u Škody disproporčné riešenie nárazníku pod svetlami.
Toto bolo zúfalé dokonca aj na teba.
Nie, my Mazdisti si užívame vynikajúce jazdné vlastnosti, točivé motory a skvelú spoľahlivosť. Nič z toho sa so Škodou nedá ani porovnať. A viem, čo hovorím, na Oktávii som jazdil 8 rokov.
Nic ve zlým, ale celkem rychle po sobě jsem si poseděl v Mazdě 6 a v O III. Interiér Mazdy 6 se směle může srovnat s prémií a´la Audi, BMW. I výbavou. O III v tomto směru nemá nárok. Přesto si radši vezmu O III RS.
Dobrá volba..já bych ale raději VW Golf Variant 4*4..když se vrátíme ke kombíkům!
Rozhodně VW nabízí víc kvality než O III..
U Škody je toho šetření vidět už příliš..a ceny tomu nějak neodpovídají! :-!
A kde bereš přesvědčení, že se sypou krásná auta? To co píšeš přece nemá vůbec žádnou logiku. Napřed si vybereš auta, která tě oslovují designem a z nich pak auta která tě uspokojí i po dalších stránkách. Jak to děláš s holkama, doufám, že obdobně? ;-)
Ber to jako teoretickou moznost, protoze ty u te mazdy a i u dalsich vozu narazis na vzhled a absolutne pomijis vsechny ostatni parametry...ktere mohou byt spickove(napriklad u te mazdy prave) mozna existuji lide komu se modely mazdy libi(doufam ale ze mazda 5 se snad nelibi nikomu >:D ) a taky jiste existuji lide, pro ktere je auta primarni neco jineho nez jako auto vypada coz je logicke protoze kdyby byl vzhled na prvnim miste tak by italska auta nikdy nemela problem s prodeji...protoze s vzhledem problem jiste nemaji a nemeli...maji vsak problem se vsim ostatnim
presne tak, auto na krasu nejazdi. mimochodom, superb po liftingu vyzera priam priserne. ono ak nieco od sameho zaciatku nevystreli podla kostolneho poriadku dorabanim sa to len domrvi.
No ja neviem, 922 tisic... pozrel som cennik (cesky) VW Passat Variant...
2.0 TDi (103kw) 4Motion Highline - 835 000 + paket Business XXL Plus (80 000) = 915 000 czk... No ja teda osobne asi skor ten Passat... ked cena je detto rovnaka... ci? :-)
Od pocatku vsechno spatne...jsou to Děti z Bullerbynu :no:
Musis byt presny, absolutne presny :no::no:
Ty si spis takovy ctenar bulletinu (kdybys nevedel, co to slovo znamena, tak treba tady [odkaz] ), akorat bys pro ne nemel chodit jen k jednomu prodejci, projdi se na opacny konec mesta, treba tam najdes i jine bulletiny. >:-[]
Pásy pro jízdu těžkým terénem, držák na lednice do kufru, kávovar, pračku i mikrovlnku vše připojitelné na 12v zásuvku. V případě mobilizace lze přimontovat i 20mm kanón na střechu >:D Tolik tanků nemá ani čína, jako v ČR Oktávek :D
Otázka není špatná ,jenom méně konkrétní ,ale zkusim ti odpovědět. :-!
.. Prostě úplně všechno na co si jen vzpomeneš ;-) . Pokud myslíš dodatečné přidání prvků výbavy ,tak domontovat se dají samozřejmě prakticky všechny ,záleží jen na ochotě prodejce/servisu Škoda (občas tvrdí ,že to nejde ,ale po čase to domontují) . Můžeš si taky nechat domontovat originální doplňky/příslušenství a pokud se ptáš jaký ,tak se koukni na aktuální nabídku originálního příslušenství Škoda. Mimo továrnu si můžeš nechat domontovat i nějaký ten tuning , Škoda nabízí určité sportovní/tuningové doplňky a pokud by ses domluvil a hlavně tučně zaplatil ,možná ti poskytnou ve Škodě nějaké prvky individualizace (i když oficiálně pro Octavii III žádná individualizace nebyla představena,ale peníze občas dokážou víc než si myslíš) a tam si můžeš nechat domontovat všemožné doplňky.
Pak jsou tu všem další možnosti ,přikoupit nějaký prvek známé i neznámé značky nebo najdeš si obchod ,vybereš co bys chtěl na té Octavii mít a buď si to domontuješ sám anebo v jakémkoli servise.
Kdybys chtěl,tak se dají domontovat mimo továrnu dokonce i takové věci ,co byly zmíněny u odpovědí ,se kterými si nebyl spokojen.
Ptáš se co všechno je možné přikoupit -domontovat do OIII ,tak ti každý(kdo je na takovou otázku vůbec schopný nějaké odpovědi) odpoví ,že všechno nebo ti vyjmenuje ty největší pitominy.
Tak co, stačí? Snad jsem trochu rozumněl otázce . :*):-)
Připomíná mi to "testy" BMW na konkurenčním serveru - tam redaktoři taky jen bečí jak želvy, že bavorští už nedělaj řadový šestiválec bez turba a tak každé BMW je u nich v podstatě drahá plečka.
Kvalitního autočtení je pořád méně, nakonec mi bude muset stačit.. wikipedie :-O
To je zadání od automobilky.
Jsou radši, když se do zblbnutí omílá náprava a Simply Clever kdovíco, než když se "zbytečně" upozorňuje na pošramocenou pověst TSI/TDI (je jedno, jestli ji získaly oprávněně) nebo na šetření na každém rohu.
No tak jsem to tady schytal za... chybu v užití špatného "i" (za což se směrem nahoru omlouvám), je prostě vidět, že kluci mají Astrid Lindgrenovou dokonale našprtanou. Asi ji mají právě za povinnou četbu... Je to však má chyba, uznávám jí.
Jo a taky jsem to zde schytal za to, že zde k tomuto snímku - [odkaz] podle přiřazuji tento snímek - [odkaz] a že jako bych měl do konkurenčního klání dávat zásadně porovnatelné modelové variace, no prostě, že se určitě bojím vizuálního souboje Octavia RS proti Mazda 3 MPS. Nebojím, proč také - [odkaz] 8-s8-s >:D >:-[]
No, dnes velmi upřímně a hrdě - BRAVO OCTAVIA :yes::-! [odkaz] :yes::-!
Někdo holt nemůže přenést přes srdce ,že si ti Mazda prostě nelíbí ;-) . Samozřejmě to se nemění ,ani kdyby byla Mazda objektivně lepší než Škoda. Jak je známo , všechno je o preferencích a vkusu. Jinými slovy GTI-ho jen tak nepřesvědčíte. :-!
Sak ty este zaplaces ked vyjde nova mazda 3 ktora si designom i technikou strci o3 do vrecka.
Doba sa meni a dni ked sen podnikatela bol passat a sukromnika golf su davno prec. Skoda len ze ty si ju trosku zaspal a ostal si vysiet 15 rokov dozadu.
Protože RSo není ještě na normálních fotkách a on se nahoře bavil o autě za 27 tisíc Euro a to ta Mazda z renderů přeci není :-) Ta vypadá tak nějak, jako sem tam dal já.
Nie je dolezite, ze je to render; garazovwy fetisista zamerne porovnava rendery alebo silne retusovane fotky svojim milacikov proti obycajnym foto konkurencie fotenej dobre, ze nie mobilom.
Toto bola skutocne len kontra.
>:D Koukám, že čtenářský kroužek ze základní školy Humpolec, Garážová 2, se tu zdatně snaží natlouct mi do hlavy základní silniční postoj, no dejme si to natvrdo, vyjádři se upřímně, vyjádři se k designu, co z toho považuješ za zdařilejší, estetičtější, harmoničtější řešení:
[odkaz]
[odkaz]
Neboj se toho a trochu se tu vkusově rozviň. Uznávám, dal jsem ti zdrcující úkol, zapřít vlastní pubertu a postavit se k úkolu jako dospělej chlap, mohu tohle po tobě vůbec chtít? Tak se ukaž.
Samozrejme ze stara m3 nema na o3 rs designovo. Predsa len to je uz stare auto a uz len to ze porovnavas vybehovy model s tym co bol ledva predstaveny na autosalone o niecom svedci (napoveda: vysoka inteligencia to nebude).
Vydrz do jesene ked vyjde nova M3, potom si mozme podiskutovat.....
Co se týká Mazdy 3, tak ať už MPS, nebo ne, s tou si vytře zadek Octavia nejen generace starší zde: [odkaz] , nebo zde: [odkaz] , ale i ta nejstarší zde: [odkaz]
Co se týká designu, tak Mazda 3 rozhodně není pro Octavii soupeř, tak už konečně přestaň mlátit mrtvého koně (a nezačínej mlátit koně ještě nenarozeného).
Poddimenzované motory bych zrovna zde netipoval. TSíčka se hodně zlepšily, a to nejen ve spolehlivosti, ale i spotřebě a výkonech. Poruchové motory z řady EA111 už vymizely z nabídky O3 a Citigo už má také novou konstrukci. Cena je normální, platíš za kvalitu, ne za ošoupanej fofrklacek, volant s 15° vůlí a vrzající interiér..
To sa uvidi po case, ale nejako neverim ze po 150k kilometroch budu tie nizkoobjemove preturbene motorky bezproblemove.
Co sa tyka ceny, dnes su +- na rovnakej kvalitativnej urovni vsetky auta (ak porovnavam oproti rozdielom v minulosti), ale pytat za auto rovnaku cenu za ktoru sa da kupit stredna trieda inde je trosku over the top.
Je to moj osobny nazor a nesnazim sa niekomu ho vtlacat....
porovnání vw golf 7 Variant X škoda octavia III combi
by mě zajímalo porovnání vozu VW Golf 7 Variant 6G 4Motion s touto oktávií.Když si sestavíte v konfigurátoru VW tak se dostanu v zakladu na cenu 629000kč s pár prvky které jsem si přidal jsem se dostal na 643000kč takže VW asi velký konkurent pro škodovku.
Měl jsem možnost v tom jezdit v práci, Bavilo mne s ní jezdit, sedla mi. Motor má zátah a nevidím tam ani moc rozdíl oproti RS který má jen asi o 20 kW víc. když jsem hledal domu ojetou octavii tak jsem jich moc hezkejch nenašel nakonec jsem podlehl garancím AAA a byl jsem jí tedy s tátou koupit. Ani na ojetou jsme s manželkou dokupy peníze nedali. Podle mne si ty octavie držej tu cenu nějak moc..