Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Videa

Zpět na článek

Reklamy, které stojí za to: Volkswagen Golf VII není automobil pro zloděje

43 komentářů

Avatar - miromen
miromen
Snad všechny reklamy na Golfa jsou velice povedené a tato není výjimkou.
Krátká , jednoduchá , výstižná. :yes:
wolff
Mirku, ale to budou mít v tom autě asi 1,2 TSI, že, když na takové rovince nepřekročí rychlost 30 km/hod?
A je 1,2 TSI možné koupit s nejvyšší nvýbavou, nebo je to jen nějaká speciální verze pro reklamu?
Avatar - miromen
miromen
Neřekl bych že je to nějaká spešl výbava. A neboj šicí stroj 1.2TSI umí i nad 30km/h. Jen pro reklamní účely to vypadá agresivněji než tomu ve skutečnosti je.
peter21
Páni motor 1,2 tsi sa vyrába v Čechách,tak si naň nekydajte :no:Každý,s kým som sa bavil a má tento motor či už v golfe,rapide je spokojný.Rozvodová reťaz je asi ten najmenší problém.Oproti HTP je to o dosť lepší motor.
Avatar - miromen
miromen
>😁
Já vlastním auto s tímto motorem už víc než 3 roky a jsem s nim nadmíru spokojen. 😄
To rýpnutí od wolffa a má následná reakce má tak trochu svůj důvod.
Avatar - white label
white label
To víš, to není Bravo od Fiatu, v Golfu lze mít i prvky, které konkurence nemá ani o třídu výš, natož ve stejné třídě. Mrkni do ceníku Golfu a kdybys o některých prvcích výbavy slyšel vůbec poprvé, můžu ti upřesnit o co se konkrétně jedná, protože u Brava by ses jich nemuslel ani dožít... 😲 :😉 😉
Avatar - hattori_hanzo
hattori_hanzo
Na solar :yes:
Anonym2811
Pokud o tom víš, tak bych se rád zeptal, kolik Golfů nakonec s takovým systémem jezdí. Protože efekt logicky bude mít jen v tom autě, do kterého si to někdo opravdu koupí...
Avatar - white label
white label
Např. v "západní" Evropě zřejmě relativně dost, třeba v Anglii dostaneš výraznou slevu na pojistku, pokud takové zařízení na voze máš, takže se ti může taková investice i (minimálně částečně) vrátit.
To, že na něco nemá (prostředky, chuť...) každý, není argument, jsou lidi co nemají na/nechtějí ani na základního Golfa a měl by se snad proto přestat nabízet? A jsou lidi co nemají ani na provoz vlastního auta a nemá snad proto (touto "logikou") smysl auta vůbec vyrábět?
Anonym2811
Přemýšlím, proč mi to všechno píšeš, já jsem nic o tom, zdali se to má či nemá nabízet nepsal. Ve své otázce jsem se chtěl dobrat toho, jaký to má celkový vliv na bezpečnost provozu jako celku, když to bude mít třeba jen jeden Golf z tisíce.

Jinak můj osobní názor je takový, že bezpečnostní prvky by měly být buď ve výbavě každého vozu, když už to výrobce nabízí, nebo alespoň dostupné pro každý kus, nikoliv svázány s nějakou výbavou ve smyslu luxusu či komfortu. Za těchto okolností je třeba u nás otázkou, kolik lidí si to pořídí - a většina z nich asi stejně bude kupovat především ten adaptivní tempomat, který je s tím spojen.

Ovšem netuším, proč bych měl být proti nabízení jakéhokoliv prvku výbavy, zvlášť, když je to prvek právě na poli bezpečnosti. Jen tak se k nabídce odhodlají i ostatní výrobci a postupně se to stane standardem. :yes:
Avatar - white label
white label
Ta tvoje první reakce mi vyzněla tak, že pokud to už dnes nemá "každý" Golf, nedává to příliš smyslm, takže proto..., a i kdyby to měl "dnes" pouze jeden z tisíce, bude to nesporný přínos i přesto.
Ano, vždycky musí být někdo první (myslím jak vůbec, tak i v konkrétní třídě) a zavádí se to postupně tak, že se časem stane z "luxusu" (někdo ten vývoj zaplatit musí) běžný doplněk, viz třeba 3b. bezp pásy, ABS, Airbag, ESP... atd.
Golf není v tomto ohledu třídním "předskokanem" poprvé (např. G3 jako první kompakt sériově s airbagem) a věřím, že ani naposledy.
Anonym2811
A to jsem se snažil formulovat tak, aby to neznělo jako výpad. Smysl to má každopádně, jen ten celkový dopad na statistiky bude menší. 😉

No jasně, jen si říkám, svou cenu to má, ale mohlo by se to nabízet i třeba pro základní Trendline samozřejmě s příplatkem. Když jsem si sám svého času hrál s konfigurátorem Golfu, tak by mi bohatě stačil Comfortline a tohle bych si ani vybrat nemohl... ;-\
Avatar - white label
white label
To je ale specifikum našeho "východního" trhu, třeba v Německu to můžeš mít i k Trendlinu/Comfortlinu.
Anonym2811
Ach soo... ;-\ :no:
wolff
No jo, tak vzhledem k tomu, že stejnou fíčuru má i Panda... je tohle bezpředmětná poznámka... >😒]
Avatar - white label
white label
Pěkný pokus o úhybný manévr, ale opět sis naběhl. Psal jsem o tom, co všechno dnes můžeš mít v Golfu (ve srovnání třeba s Fiatem Bravo), tedy včetně adaptivního tmepomatu (ale zdaleka nejen toho) zmiňovaného v článku. Adaptivní tempomat nelze objednat ani do Brava ani do Pandy.
Pokud jde o samotnou funkci city brake (bez adaptivního tempomatu), tak tu má takový UP! v nabídce už od počátku, kdežto do Pandy se obdobná funkce (LSCM) teprve chystá, viz aktuální stránky Fiatu: " Do budoucna nabídku doplní i systém LSCM, který zábrání drobným kolizím v hustém městském provozu."
Takže díky za tvé upozornění, že Fiat po této stránce nestíhá koncernu VW ani ve třídě mini, která je tradičně jeho doménou. 😲 :😉 😉
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Sám dobře víš, že z toho nelze dělat vědu. Jako ukázka jedné z předností Golfu je to ale určitě povedené.
Avatar - skejpa
skejpa
To bylo první, co mě napadlo po přečtení článku 😄 Na těch cca 50 metrech tam musel mit minimalne 50kmh... Ale tak jako reklama...
Avatar - donPedro
donPedro
Muhehehe >😁

BraVWo :yes:
OndraH
Co lu***, ale akční hrdinové v Německu jsou v pr.eli. >😁
Avatar - šmoula nešika
šmoula nešika
Že to auto ukradli rovnou majiteli; příště by mohli udělat reklamu, jak ho chtčjí odtáhnout... No, vy víte, el. parkovačka. 😄
Makovnik
Nebyvale vtipna reklama oproti tym predchadzajucim na Golfa s typickym nemeckym 'humorom'.
Za tuto :yes:
FlatFour
Alespoň to něco dovede narozdíl od hypotetického vavavoom
Avatar - VDC
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - idam.i
idam.i
Súhlasim s tebou,ale na svete je veĺa vodičou(čiek) pre ktorých by to mala byť povinnosť. 8-s
Avatar - white label
white label
Přesně tak..., taky bych raději oželel vypínatelné ESP v případě, že by jej měli nevypínatelné i všichni kolem mě.
Avatar - white label
white label
S rychlostí do 30km/h moc těch plotů taky neprorazíš... 😉
Jinak je to jen reklama, kolik reklama lze brát absolutně, tedy tzv. "doslova"? 😄
Avatar - Bud
Bud
Jen tehdy, když Ford letí vzduchem! >😁 😉
Avatar - Otrava
Otrava
Ale je třeba uvažovat i v tom směru, že majiteli plotu jistě dalo nemalé postavit takový krásný výtvor.
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
by americký hrdina kvůli téhle vychytávce určitě umřel
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
To, jak se jejich vozy dobře kradou, je evidentně problémem celého koncernu VW. I proto vznikla tahle vtipná reklama. Ale v praxi je to prozaičtější. Když jsem ještě jezdil Passatem, měl jsem ukradene tu radio, jindy měnič na CD, potom zase zrcatka, jindy gumy na náraznících, příště blinkry, či stěrače. Manželce ukradli z jejího vozu kdysi dokonce volant s airbagem...

No a tak jsem to jednou vyřešil koupí japonského vozu pro sebe a druhého pro manželku. Ten můj už sice nejezdí tak dobře jako Passat, víc žere a drncá, nemá nerezový výfuk a pozinkovanou karosérii a hlavně má horší využití obestavěného prostoru, ale nikdo mi z něj za 4 roky nic neukradl. VW tak ztratil jednoho zákazníka.

Je dobře, že si ve Wolfsburgu začínají uvědomovat, že je to opravdu problém a možná se i konečně dopracují k nějakému, byť třeba i jen částečnému řešení.
-------
Jsi dědeček [odkaz]
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Vida, Vasil má nový obrázek >😒] Hezká reklama z tvé rodné země >😒] >😒] >😒]
Lubosss1
Ja mam druhy VW po sebe a doteraz mi z neho nikto nic neukradol....asi byvas v zlej stvrti >😁 ;-\
Avatar - miromen
miromen
Takových nás bude drtivá většina. A co mají říkat majitele prémiových a luxusních vozů nebo Škodovek ? U VW se jedna nejvíc o Passata níže už je to v klidu a je to +- na stejné úrovni jako např. Ford nebo Renault.
Avatar - Anonym
Anonym
Njn, úsměvá reklama na jedno z nejvíce kradených aut v evropě......

Vychytávky a zabezpečení sou super, ale vychytávku proti odtažení odtahovkou ještě nikdo nevymslel. A profíci ty káry odváží právě takhle >😁
novice
Profici ho stihnou rozebrat v kamionu za jizdy, drive nez dorazi na statni hranici s "nahradnimi dily". 8-s
Anonym2811
Nevím, něco se mi na tom nezdá. Za prvé mám pocit, že tyhle systémy se plným prošlápnutím pedálu plynu vypnou. Pokud ne, tak z nich mám ještě blbější pocit, vždycky musí mít poslední slovo řidič, ten je odpovědný za vůz a za lidi v něm. Nedovedu si představit ten pocit, kdybych se nějak dostal mezi závory přejezdu a auto mi psalo, že se prostě nerozjede, protože před sebou má závoru. No, to jen k zamyšlení, reklamy nejsou o reálném životě, takže nelze brát doslova...

A pokud oceňuji nějakou reklamu na toto téma, tak tuhle😒br /> [odkaz]
Krásná, vtipná, stručná a bez nějakých smíšených pocitů... 😉
protege
tak ta je opravdu dobrá 😉 jinak ta reklama na golfa je taky dobrá ale musíme ji brát jako reklamu. Taky mám radši úplnou kontrolu nad vozidlem já ale nějaký ten pomocník určitě není na škodu - jen se trošku bojím aby časem lidi nezapomněli řídit a nespoléhali jen na asistenty 😄
shark11
Nejde samozrejme o zlodejov, ale o kritickú situáciu, keď a napr. z boku na niekoho valí auto a on chce "uhnúť" i za cenu poškodenia vozidla .... že mu to Golf bude znamenať možno rozsudok smrti vodiča "inteligentného" auta ....

Kto sa chce spoliehať na elektoniku pri brzdení ... nech vráti vodičák ....

PS. Zlodeji budú samozrejme kradnúť Golfy tak ako doteraz ... a možno vplyvom "univerzálnej" platformy ešte viac ....
GTI
😄 :yes:
megacruiser
které se za mě budou snažit myslet. Jen řidič se může rozhodnout, třeba i k vědomému nárazu do překážky, pokud je to nutné k vyhnutí se ještě horší újmě. Elektronika nemá všechny informace, proto nesmí rozhodovat za řidiče.
Úplně mi stačila zkušenost s brzdovým asistentem. Chtěl jsem jen mírně a pomalu dobrzdit před přechodem, ale auto nějak dostalo nápad, že musí zapnout maximální sílu brzdění. Nedal jsem mu k tomu žádný důvod. Výsledkem bylo, že jsem málem proletěl oknem a zastavil jsem snad 10 metrů před přechodem. Za mnou náklaďák, nečekal to, ještě že měl rychlé reakce a nepodíval se mi do kufru. Chyběly milimetry. Přece když chci naplno zabrzdit, zašlápnu brzdy plnou silou. Když nezašlápnu, nechci brzdit naplno. Proč teda vůbec někdo takovou hovadinu, jako je brzdový asistent, vymyslel? Nechápu to.
comaxx
dokud nebude fungovat zdravej rozum. Tento systém se dá vypnout kupodivu sešlápnutím brzdového pedálu. Takže auto začne brzdit, dotknu se brzdového pedálu a brzdím sám. Takže do budoucna před překážkou (chodcem) nebrzdit, auto brzdí samo. Kolik lidí si na to zvykne a pak sedne do jinýho auta a bude policajtovy vysvětlovat, že jeho auto umí brzdit samo. To bude mrtvejch....