Videa
Že to auto ukradli rovnou majiteli; příště by mohli udělat reklamu, jak ho chtčjí odtáhnout... No, vy víte, el. parkovačka. 😄
Nebyvale vtipna reklama oproti tym predchadzajucim na Golfa s typickym nemeckym 'humorom'.
Za tuto :yes:
Za tuto :yes:
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Súhlasim s tebou,ale na svete je veĺa vodičou(čiek) pre ktorých by to mala byť povinnosť. 8-s
S rychlostí do 30km/h moc těch plotů taky neprorazíš... 😉
Jinak je to jen reklama, kolik reklama lze brát absolutně, tedy tzv. "doslova"? 😄
Jinak je to jen reklama, kolik reklama lze brát absolutně, tedy tzv. "doslova"? 😄
To, jak se jejich vozy dobře kradou, je evidentně problémem celého koncernu VW. I proto vznikla tahle vtipná reklama. Ale v praxi je to prozaičtější. Když jsem ještě jezdil Passatem, měl jsem ukradene tu radio, jindy měnič na CD, potom zase zrcatka, jindy gumy na náraznících, příště blinkry, či stěrače. Manželce ukradli z jejího vozu kdysi dokonce volant s airbagem...
No a tak jsem to jednou vyřešil koupí japonského vozu pro sebe a druhého pro manželku. Ten můj už sice nejezdí tak dobře jako Passat, víc žere a drncá, nemá nerezový výfuk a pozinkovanou karosérii a hlavně má horší využití obestavěného prostoru, ale nikdo mi z něj za 4 roky nic neukradl. VW tak ztratil jednoho zákazníka.
Je dobře, že si ve Wolfsburgu začínají uvědomovat, že je to opravdu problém a možná se i konečně dopracují k nějakému, byť třeba i jen částečnému řešení.
No a tak jsem to jednou vyřešil koupí japonského vozu pro sebe a druhého pro manželku. Ten můj už sice nejezdí tak dobře jako Passat, víc žere a drncá, nemá nerezový výfuk a pozinkovanou karosérii a hlavně má horší využití obestavěného prostoru, ale nikdo mi z něj za 4 roky nic neukradl. VW tak ztratil jednoho zákazníka.
Je dobře, že si ve Wolfsburgu začínají uvědomovat, že je to opravdu problém a možná se i konečně dopracují k nějakému, byť třeba i jen částečnému řešení.
Jsi dědeček [odkaz]
Ja mam druhy VW po sebe a doteraz mi z neho nikto nic neukradol....asi byvas v zlej stvrti >😁 ;-\
Njn, úsměvá reklama na jedno z nejvíce kradených aut v evropě......
Vychytávky a zabezpečení sou super, ale vychytávku proti odtažení odtahovkou ještě nikdo nevymslel. A profíci ty káry odváží právě takhle >😁
Vychytávky a zabezpečení sou super, ale vychytávku proti odtažení odtahovkou ještě nikdo nevymslel. A profíci ty káry odváží právě takhle >😁
Nevím, něco se mi na tom nezdá. Za prvé mám pocit, že tyhle systémy se plným prošlápnutím pedálu plynu vypnou. Pokud ne, tak z nich mám ještě blbější pocit, vždycky musí mít poslední slovo řidič, ten je odpovědný za vůz a za lidi v něm. Nedovedu si představit ten pocit, kdybych se nějak dostal mezi závory přejezdu a auto mi psalo, že se prostě nerozjede, protože před sebou má závoru. No, to jen k zamyšlení, reklamy nejsou o reálném životě, takže nelze brát doslova...
A pokud oceňuji nějakou reklamu na toto téma, tak tuhle😒br /> [odkaz]
Krásná, vtipná, stručná a bez nějakých smíšených pocitů... 😉
A pokud oceňuji nějakou reklamu na toto téma, tak tuhle😒br /> [odkaz]
Krásná, vtipná, stručná a bez nějakých smíšených pocitů... 😉
Nejde samozrejme o zlodejov, ale o kritickú situáciu, keď a napr. z boku na niekoho valí auto a on chce "uhnúť" i za cenu poškodenia vozidla .... že mu to Golf bude znamenať možno rozsudok smrti vodiča "inteligentného" auta ....
Kto sa chce spoliehať na elektoniku pri brzdení ... nech vráti vodičák ....
PS. Zlodeji budú samozrejme kradnúť Golfy tak ako doteraz ... a možno vplyvom "univerzálnej" platformy ešte viac ....
Kto sa chce spoliehať na elektoniku pri brzdení ... nech vráti vodičák ....
PS. Zlodeji budú samozrejme kradnúť Golfy tak ako doteraz ... a možno vplyvom "univerzálnej" platformy ešte viac ....
které se za mě budou snažit myslet. Jen řidič se může rozhodnout, třeba i k vědomému nárazu do překážky, pokud je to nutné k vyhnutí se ještě horší újmě. Elektronika nemá všechny informace, proto nesmí rozhodovat za řidiče.
Úplně mi stačila zkušenost s brzdovým asistentem. Chtěl jsem jen mírně a pomalu dobrzdit před přechodem, ale auto nějak dostalo nápad, že musí zapnout maximální sílu brzdění. Nedal jsem mu k tomu žádný důvod. Výsledkem bylo, že jsem málem proletěl oknem a zastavil jsem snad 10 metrů před přechodem. Za mnou náklaďák, nečekal to, ještě že měl rychlé reakce a nepodíval se mi do kufru. Chyběly milimetry. Přece když chci naplno zabrzdit, zašlápnu brzdy plnou silou. Když nezašlápnu, nechci brzdit naplno. Proč teda vůbec někdo takovou hovadinu, jako je brzdový asistent, vymyslel? Nechápu to.
Úplně mi stačila zkušenost s brzdovým asistentem. Chtěl jsem jen mírně a pomalu dobrzdit před přechodem, ale auto nějak dostalo nápad, že musí zapnout maximální sílu brzdění. Nedal jsem mu k tomu žádný důvod. Výsledkem bylo, že jsem málem proletěl oknem a zastavil jsem snad 10 metrů před přechodem. Za mnou náklaďák, nečekal to, ještě že měl rychlé reakce a nepodíval se mi do kufru. Chyběly milimetry. Přece když chci naplno zabrzdit, zašlápnu brzdy plnou silou. Když nezašlápnu, nechci brzdit naplno. Proč teda vůbec někdo takovou hovadinu, jako je brzdový asistent, vymyslel? Nechápu to.
dokud nebude fungovat zdravej rozum. Tento systém se dá vypnout kupodivu sešlápnutím brzdového pedálu. Takže auto začne brzdit, dotknu se brzdového pedálu a brzdím sám. Takže do budoucna před překážkou (chodcem) nebrzdit, auto brzdí samo. Kolik lidí si na to zvykne a pak sedne do jinýho auta a bude policajtovy vysvětlovat, že jeho auto umí brzdit samo. To bude mrtvejch....
Krátká , jednoduchá , výstižná. :yes:
A je 1,2 TSI možné koupit s nejvyšší nvýbavou, nebo je to jen nějaká speciální verze pro reklamu?
Já vlastním auto s tímto motorem už víc než 3 roky a jsem s nim nadmíru spokojen. 😄
To rýpnutí od wolffa a má následná reakce má tak trochu svůj důvod.
To, že na něco nemá (prostředky, chuť...) každý, není argument, jsou lidi co nemají na/nechtějí ani na základního Golfa a měl by se snad proto přestat nabízet? A jsou lidi co nemají ani na provoz vlastního auta a nemá snad proto (touto "logikou") smysl auta vůbec vyrábět?
Jinak můj osobní názor je takový, že bezpečnostní prvky by měly být buď ve výbavě každého vozu, když už to výrobce nabízí, nebo alespoň dostupné pro každý kus, nikoliv svázány s nějakou výbavou ve smyslu luxusu či komfortu. Za těchto okolností je třeba u nás otázkou, kolik lidí si to pořídí - a většina z nich asi stejně bude kupovat především ten adaptivní tempomat, který je s tím spojen.
Ovšem netuším, proč bych měl být proti nabízení jakéhokoliv prvku výbavy, zvlášť, když je to prvek právě na poli bezpečnosti. Jen tak se k nabídce odhodlají i ostatní výrobci a postupně se to stane standardem. :yes:
Ano, vždycky musí být někdo první (myslím jak vůbec, tak i v konkrétní třídě) a zavádí se to postupně tak, že se časem stane z "luxusu" (někdo ten vývoj zaplatit musí) běžný doplněk, viz třeba 3b. bezp pásy, ABS, Airbag, ESP... atd.
Golf není v tomto ohledu třídním "předskokanem" poprvé (např. G3 jako první kompakt sériově s airbagem) a věřím, že ani naposledy.
No jasně, jen si říkám, svou cenu to má, ale mohlo by se to nabízet i třeba pro základní Trendline samozřejmě s příplatkem. Když jsem si sám svého času hrál s konfigurátorem Golfu, tak by mi bohatě stačil Comfortline a tohle bych si ani vybrat nemohl... ;-\
Pokud jde o samotnou funkci city brake (bez adaptivního tempomatu), tak tu má takový UP! v nabídce už od počátku, kdežto do Pandy se obdobná funkce (LSCM) teprve chystá, viz aktuální stránky Fiatu: " Do budoucna nabídku doplní i systém LSCM, který zábrání drobným kolizím v hustém městském provozu."
Takže díky za tvé upozornění, že Fiat po této stránce nestíhá koncernu VW ani ve třídě mini, která je tradičně jeho doménou. 😲 :😉 😉