Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Reklamy, které stojí za to: Volkswagen Golf VII není automobil pro zloděje

David Bureš
Diskuze (43)
Volkswagen propaguje nejnovější generaci Golfu novou vtipnou reklamou, jejími hlavními hrdiny jsou lupiči.

Reklamní video sleduje lupiče unikající policii v sedmé generaci Volkswagenu Golf. Když se však zloději snaží prorazit zátaras, mají smůlu, automobil totiž před ním vždycky automaticky zastaví.

Automobilka reklamou odkazuje na příplatkovou bezpečnostní funkci City Brake. Ta umožňuje vůz v případě hrozící nehody automaticky zabrzdit, a to do rychlosti 30 km/h. Automobil se tak může vyhnout srážce, případně je její riziko výrazně sníženo.

Adaptivní tempomat s funkcí City Brake je na českém trhu dodáván ke Golfu za příplatek 12.400 korun, dostupný je jen pro nejvyšší stupeň Highline.

David Bureš
Diskuze (43)
12. 7. 2013 00:15
Taky nechci
dokud nebude fungovat zdravej rozum. Tento systém se dá vypnout kupodivu sešlápnutím brzdového pedálu. Takže auto začne brzdit, dotknu se brzdového pedálu a brzdím sám. Takže do budoucna před překážkou (chodcem) nebrzdit, auto brzdí samo. Kolik lidí si na to zvykne a pak sedne do jinýho auta a bude policajtovy vysvětlovat, že jeho auto umí brzdit samo. To bude mrtvejch....
18. 6. 2013 13:15
Re: Opět
Ach soo... ;-\ :no:
Avatar - white label
18. 6. 2013 00:26
Re: Opět
To je ale specifikum našeho "východního" trhu, třeba v Německu to můžeš mít i k Trendlinu/Comfortlinu.
17. 6. 2013 23:15
Nikdy nechci takové systémy,
které se za mě budou snažit myslet. Jen řidič se může rozhodnout, třeba i k vědomému nárazu do překážky, pokud je to nutné k vyhnutí se ještě horší újmě. Elektronika nemá všechny informace, proto nesmí rozhodovat za řidiče.
Úplně mi stačila zkušenost s brzdovým asistentem. Chtěl jsem jen mírně a pomalu dobrzdit před přechodem, ale auto nějak dostalo nápad, že musí zapnout maximální sílu brzdění. Nedal jsem mu k tomu žádný důvod. Výsledkem bylo, že jsem málem proletěl oknem a zastavil jsem snad 10 metrů před přechodem. Za mnou náklaďák, nečekal to, ještě že měl rychlé reakce a nepodíval se mi do kufru. Chyběly milimetry. Přece když chci naplno zabrzdit, zašlápnu brzdy plnou silou. Když nezašlápnu, nechci brzdit naplno. Proč teda vůbec někdo takovou hovadinu, jako je brzdový asistent, vymyslel? Nechápu to.
17. 6. 2013 22:46
Re: Opět
A to jsem se snažil formulovat tak, aby to neznělo jako výpad. Smysl to má každopádně, jen ten celkový dopad na statistiky bude menší. ;-)

No jasně, jen si říkám, svou cenu to má, ale mohlo by se to nabízet i třeba pro základní Trendline samozřejmě s příplatkem. Když jsem si sám svého času hrál s konfigurátorem Golfu, tak by mi bohatě stačil Comfortline a tohle bych si ani vybrat nemohl... ;-\