Novinky
Toyota RAV4 na českém trhu: Po faceliftu s novým motorem od 665.900,- Kč (4x4), resp. 620.900,- Kč (4x2)
9 komentářů
KONEČNĚ...aspoň něco...! 😉
Další dlouhodobější "blond-trend" jsou velká SUV...,
tak že ještě máš co dohánět... :😉 8-s
Další dlouhodobější "blond-trend" jsou velká SUV...,
tak že ještě máš co dohánět... :😉 8-s
Tady si berou nejsilnější motorizace hlavně blondýnky... >😁
Pro Toyotu asi není moc zajímavé prodat něco stejného o 40 tis. levněji jen k vůli jiné výk. verzi...
Tyhle "sražené" verze se prodávají dobře hlavně tam, kde má výkon motoru podstatný vliv na výši pojistného...
Pro Toyotu asi není moc zajímavé prodat něco stejného o 40 tis. levněji jen k vůli jiné výk. verzi...
Tyhle "sražené" verze se prodávají dobře hlavně tam, kde má výkon motoru podstatný vliv na výši pojistného...
Ukludni sa!!! Ved naco sa rozculovat z takychto traposin. Ono mozno nechce u nas predavat auta pre blondinky ale pre chlapov , neviem ako ty, no ja by tu 81 kW tam nedal ani keby ma bili... :-! :-!
Ježišmarja a co Toyotě brání, aby 81 nebo 93 kW prodávala o 30-40 tis. levněji než 2,2 D4-D 150 ??? Potom by to lidi chtěli...
doteraz to myslim bolo aj u nas, no asi "papierovo" to vyslo, ze malo kto chce tu 81... tak preto sa po facelifte skrtla - tak to vidim ja, no isty si nesom.
Autor má chybku v článku. Slabší provedení 2,2 D4-D 150 je nyní také D-CAT s likvidací NOx ve výfukových plynech. Takže dříve pouze D4-D 180, nyní i D4-D 150 je D-CAT systém. Co nechápu, je prodej RAV4 v jiných zemích i s dvoulitrem D4-D, a to dokonce 81 kW. Proč se u nás nabízejí vždy tabulkově dražší verze, to nepochopím.
U Nissanu Kaškaj mají jako základ pro přední náhon 1,5 dCi 78 kW a je to v poho. Jistě, RAV4 je větší ale 1.6 a podobné motory od konkurence mají i 95 kW...