Design
Atila_
0
Jenze auto nejezdi na studie, ale na benzin a ten to nesetrilo. >😁 Pri porovnani s konkurencnim Northstarem se stejnym poctem valcu a podobnym vykonem bez vypinani valcu nebyl patrny zadny rozdil ve spotrebe a to ani pri popojizdeni ve meste, kde melo vypinani valcu benzin setrit nejvice.
Přejít do diskuze
Jakoby platilo pravidlo: čím větší organizace, tím obtížnější jsou jednoduché úkony. Je dobře, že se redakce věnuje veteránům, a že fotografie jsou opravdu výborné, ale popisky jsou taky velmi důležité. Připadám si, jako bych znal nyní jen půlku toho, co bych znát mohl.
Jenže jako 300C se ten model s motorem jiným jenž 5,7 V8 nazýcal pouze v Evropě.
V usa bylo 300C výhradně jako 5,7 HEMi, zatímco servez s V6 se jmenovaly jen 300
Vypínání válců naprd nebylo, sníživalo to spotřebu dle studií o 10-15%
V usa bylo 300C výhradně jako 5,7 HEMi, zatímco servez s V6 se jmenovaly jen 300
Vypínání válců naprd nebylo, sníživalo to spotřebu dle studií o 10-15%
Drobne upresneni: Chrysler 300C to nemel, mel to motor 5.7V8 Hemi. Tj. vsechna auta vybavena timto motorem a jenom ty 300C, ktere ho mely. Pokud si koupis 300C s 3.5V6 nebo dokonce 3.0CRD, tak to auto rozhodne valce vypinat nebude.
Druha vec, ze to vypinani valcu bylo celkem naprd a realny efekt nula nula nic.
Druha vec, ze to vypinani valcu bylo celkem naprd a realny efekt nula nula nic.
odpojování válců sem měl i v 300C.
Jinak první s tím přišel právě Cadillac v 70. letech....
Jinak první s tím přišel právě Cadillac v 70. letech....
Je pravda, že jsem jel pouze v Escaladu 6,2 V8 Hybrid, mělo to odpojování válců jako Golf, akorát že to odpojovalo 4 válce >😁 Jinak to byla hrozná mašina, max. rychlost prej jen 180, ale prej tam je omezovač. Je pravda, že z takových 250 by to brzdilo několik kilometrů >😁 To ovšem nic nemění na tom, že i když samozřejmě je lepší Bentley, superkvwalita koncernu vw, tak stejně musím, před Cadillacem, smeknout :yes: :yes: :yes:
Gilgit
Redakce je zodpovedná za obrázky a za galerii, protoze je publikuje ve svém médiu/na své stránce. Pokud by redakce mela zájem o kvalitu, pozadovala by od zodpovedné osoby aby dodala fotografie vcetne popisek.
Starlight je nádherný auto. Zejména zezadu je to úplná esence první poloviny 60. let, bez toho, aby to působilo příliš futuristicky. :yes: :yes: :yes:
Redakce sice neni zodpovedna za obrazky a za galerii, ale je pravda, ze zodpovedna osoba by to poresit mohla.