jen aby to nebylo jako ty rádce zařazení výšího, nižího rychlostního stupně... kolikrát ten předemnou stojí na brzdě a mě stačí pustit plyn, nebo naopak jedu za někym z kopce a jeho motor brzdí tak, že já musim šlapat na brzdy a určitě by se našlo ještě pár příkladů kde by to mohlo zlobit...
Jen mi trochu uniká smysl vedle V2V, kde jde o výměnu informací jako kde jsi, jak rychle jedeš atd. Nehledě na to, do zatáček a přes horizont se na slepo nejezdí. Nemusí tam totiž být brzdící auto, ale třeba zraněný cyklista.
Přesně, do zatáček jedu tak, abych ubrzdil kam vidím + nějaká předvídavost, že může něco vyletět i proti mě. Spoléhat se na asistenty je cesta do pekla (sem nebrzdil, protože mi nic nesvítilo, že mám brzdit...).
Ti s automatom budu vzdy stat na brzde.
A potom su taki, co budu na neutrali stat na brzde aj vtedy, ked pridu na runway.
Staci si pozriet brzdaky na hocijakej vodorovnej krizovatke. Skoro vsetky auta svietia ako vianocne stromceky. :'-(