Golf 7 je od podlahy nové auto-vidieť tam pokrok oproti 6-ke a zákazníci to vedia oceniť.
Passat 7 je len modernizovaná 6-ka,zákazníci čakajú už na 8-mu generáciu a predaje stagnujú.
O kvalitu bych se zrovna v tomto konkrétním směru nebál. Ty operace nejsou až tak složité. Pokud je to +-normální firma a ne pasťák jako jůndajovské Nošovice, tak následný operátor zkontroluje předchozí operaci na kterou navazuje. Navíc mají tréninkové centrum kde si dané operace vyzkouší. A nedělejme si naději, kolik % montují agenturní brigádníci i za normálního stavu, mnoho. X věcí hlídá nějaký full proof systém, protože lidský faktor je abnormálně nespolehlivý. Jste vyspaní, nepili jste, koukáte na to, 100x dáte 4 šroubky, po 101 jen 3 šroubky! Byť člověk dává pozor. Je to zvláštní ale je to tak. Montáže u pásu je lidská zoo. Spíš dokud v tom člověk nemá grif, tak je problém stíhat tack time, tedy cyklus který máte na vyhrazenou pracovní operaci. Max údržba na výměnu některých částí si to bude muset zorganizovat jinak, když letní odstávka padá, ale to už se dá.
Já jsme si dost jistej, že tomu Vabis rozumí. Nakonec to není poprvé, co to tady dokázal a způsob, jak vymázl hjundétrotla s jeho placenou propagací u článku o "nejlepším" zaměstnavateli do pěti tisíc u nás byl přímo excelentní... :-)