Ekonomika

Zpět na článek

Maserati Ghibli vstupuje na český trh, s dieselem stojí 1,7 milionu

209 komentářů

Avatar - cri-cri
cri-cri
tak ze srandy jsem se pokusil na mercedes.cz přiblížit E k základnímu Maserati a u E 350 BlueTEC ( ELEGANCE + kuže + 18 kola + 50 tis rezerva na uplně základní blbosti) a jsem na cca 1,6 mega. Tak ze ta cena neni zas tak šílená.
Chtělo by to jen k dieslu možnost 4x4 a pak třeba ještě verzi s 175 kW na 17 kolech za 1,6 mega
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
175 kW v Maserati za 1,6 mega? Kup si za polovinu 177 kW v citrónu a nevymejšlej kraviny >😁
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
Berenika ANTIDIESEL
... na drifting pritlač radči na 2MEGA a rovnou TESLA MODEL S [odkaz] 225/275kW STANDART [odkaz]%3Fq%3D[odkaz]%26safe%3Doff… , má mnohem menčí motor, nepotřebuje řadit, je BEZÚDRŽBOVÁ a žere jen 80Kč/100km 08/2013 😉 [odkaz]
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
A6 je lepčí ve všech směrech,víc se mi líbí a je spolehlivější
Tymkoo
a uplne nejlepsi je passat a jeste usetris :no:
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
Úplně nejlepší je zelená Fábie s velkýma Eletronama a spojlerem >😁 (ironie)
Nerozumím lidem co tuní škodovky,zakázal bych to,aby se ta tvoje Fábie s vůbec rozjela když má tak velké Elektrony
Avatar - guze
guze
Ty seš taky Eletron
>😁
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
A ty jsi Kuře, zítra si tě upeču

>😁
Avatar - guze
guze
OK domluveno, s nádivkou prosím >😁
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
OK 😉
Avatar - PlumJelinek
PlumJelinek
Podívej se znova a pořádně, to není tuning, nýbrž sériovka 😉
Tymkoo
Ty ses ale talent, ze nepoznas ani Fabii RS >😁 >😁 >😁
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
tyhle auta mě nazajímájí tak to nepoznám 😄
Avatar - PeterLuk
PeterLuk
A6 je vynikajúce auto, jedno z najlepších súčasných. Ale A6 je na každom kroku, zato Ghibli nieje ani nebude.
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
Zas na každém rohu není,záleží odkud jsi,ale to že jich jezdí hodně pro mě není důvod si jí nekoupit,právě naopak lidi jsou s ní pokojený když jich jeizdí tolik,pro mě je to zase důvod si jí koupit. S Maseratti musíš častěji do servisu,servis není levný a servis je otravný,navíc nevěřím moc Italské spolehlivosti
Avatar - PeterLuk
PeterLuk
Tak ono to bolo myslené samozrejme vrámci triedy. Každý je iný, ja sa rád odlišujem...
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
Já zase rád zapadnu
Schnitzel
Premium is not Luxury, Audi je premia.Potvrdzuje to aj studia od WHU od Prof.Dr. Martin Fassnacht [odkaz]
Audi je prilis bezne aby bolo luxusne, a nevyraba ani jedno luxusne auto. V koncerne maju luxus na starosti Bentley a Lamborghini.

Ktomu je diskusia stebou strata casu, kedze definujes superauto ulozenim motora v strede a MGF, Pontiac Fiero su superauta. Replica F40 na baze Pontiacu Fiera bude pre teba Hyperauto. Ktomu nemas nikdy ziadne argumenty co potvrdzuju tvoje tvrdenia. Isiel si Ghibli? Vies ake je spolahlive? Vies ake ma materialy? Ako jazdi etc.? Co sa da urcite povedat je ze vyzera definitivne lepsie. To je zatim vse.
Beekey
Ale to prece vime, ze hodne audin na silnicich neni pro tebe ten pravej duvod, proc si A6ku nekoupit... >😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Lepčí možná, estli lepší se teprv uvidí >😁
A6 zrovna žádnej zázrak spolehlivosti neni, dopadla hůř než C5 >😒]
Mě se zas líbí Maserati :yes: :yes: :yes:
jossalito
Možná by ses nejdříve mohl podívat, jaká A6 to byla a jaká se "už" prodává.

Pravda je taková, že za tu cenu dostaneš A6 BiTDI quattro (230kW) i s pořádnou porcí výbavy navrch.

Já nechci Ghibli nijak srážet, pořád je to Maserati, ale s touhle cenovkou to bude pořád jen ojedinělá kusovka. Masový prodej očekávat nelze, základní cenovka je příliš vysoko.
Avatar - CHerokee
CHerokee
Tak já myslím, že jejich cílem ani není, aby se Maserati stalo masovkou. To je podobné ajko u Jaguaru - třeba XF. Taky je ve všech ohledech kousek za D3. Ale je trochu jiné...
jossalito
Co jsem četl nějaké proklamace, chtějí/chtěli prodávat až 50 tis ks (všeho) za rok. Ale k tomu potřebují model, který bude koupitelný. Předpokládal jsem, že tím tahounem bude právě Ghibli, ale za cenu "s výbavou" 2 mil. to je jen další "kusovka".
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
A kolik myslíš že přijde něco z D3 se slabšim motorem? >😒]
jossalito
Nemyslím, vím. O pár set tisíc levnejic. :-!
Nove Milla Giri
To sa mylis. Ghibli ma uz v zaklade vybavu, ktora stoji u D3 minimalne 10 tisic euro.
jossalito
Znova si to přečti, ano?
Nove Milla Giri
Nechcem sa hadat, ale reagujem aj na 'Předpokládal jsem, že tím tahounem bude právě Ghibli, ale za cenu "s výbavou" 2 mil. to je jen další "kusovka".' Azda si nepredpokladal, ze Maserati bude startovat so stvorvalcovym 100 kW dieslom ako D3.
jossalito
Proklamace byly 1.5 mil. Kdo si kupuje vyšší střední za/od 1.7 a výš? Pár jich bude, ano, ale to už jsme u té kusovky.
Nove Milla Giri
Kolko asi podla teba stoji 530d alebo A6 3.0 TDI alebo alebo E350 CDI s porovnatelnou vybavou?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Myslim že vhodnější soupeř pro Ghibli je spíš A7 než vobyč A6. A na to co vodpoví sem taky zvědavej, zrovna mě na vedlejšim vlákně přesvědčuje, že o pár set tisíc levnějc >😒]
jossalito
Tady pozor, né každý potřebuje naházet do auta onu porovnatelnou výbavu.

Za mne říkám, ve slušné výbavě, kde člověku nic moc nechybí, jsi pořád o statisíce níže. Statisíce. To zdůrazňuji.
Avatar - CHerokee
CHerokee
:yes:
Nove Milla Giri
Co je podla teba slusna vybava? Nepatria tam aspon metaliza, 18' disky, bi-xenony, parkovacie senzory, navigacia, internet, kozene sportove vyhrievane sedadla, vzadu sklopne, lepsie audio (nepisem o tom za €6k), multifunkcny volant s padlami na radenie rychlosti, samostmievacie vnutorne zrkadlo? Jazdne asistenty nechcem ani nepocitam.

Edit: daj si toto vsetko do D3, lebo v zaklade to nenajdes, a si minimalne na extra €10k.
jossalito
Krom té navigace ta výbava v podstatě odpovídá a jak píšu výš, pár set tisíc níže...
Nove Milla Giri
Ak myslis napr. 520d, E200 CDI alebo A6 2.0 TDI vo vybave holobyt, tak ano, su lacnejsie. To je ale v poriadku. Nikto nehovoril, ze Maserati chce prekonat nemecku konkurenciu v celkovych predajnych poctoch. Podla [odkaz] su v Maserati s prijatim Ghibli zatial spokojni.
jossalito
Mluvím o naftových šestiválcích s již vcelku použitelnou výbavou, kterou jsi ty jmenoval. :-!
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Já teda přesnej ceník Ghibli eště neviděl, takže zatim nic nezdůrazňuju >😒]
A to že bude Maserati vo něco dražší než německý masový výrobci je v pořádku, nikdy to nebylo jinak!
_MT_
V téhle třídě je velká část nákupů někde mezi 1,5 a 1,8. Ceníkově je to klidně 2+ a vejde se ti tam pěkná porce výbavy (k šestiválci). Předpoklad je, že Maserati bude dražší než D3. A také, že to nebude fleetový trhák.
Nove Milla Giri
Nepozname este podrobny cennik, ale podla toho, co viem, sa mi zda, ze cennikovymi cenami bude Ghibli zhruba na urovni BMW 5er alebo Audi A6. Realne ceny, skladovky, fleety a pod. su samozrejme druha vec. Nikto nepovedal, ze Maserati chce v predajoch prekonat Audi alebo BMW. Vzhladom na stanovene ciele to ale s predajmi zatial vyzera slubne: [odkaz] Uvidime po zverejneni koncorocnych vysledkov, zatial je zbytocne spekulovat. Podla mna su ceny OK a Ghibli ma predpoklady na uspech.
_MT_
Však také neříkám, že je to špatně. Ale za 1,7 milionu lze koupit 230 kW diesel s LED světly, vzduchovým podvozkem, navigací, odvětrávanými křesly atd. Ne že ne.
Nove Milla Giri
Cennikovych 1,7 miliona? Kde?
_MT_
Nemyslel jsem ceníkovou. Nicméně to, co jsem vypsal (plus věci jako připojení k Internetu, kůži, čtyřzónovou klimu, touchpad [tedy dražší navigaci] atd.; s tím, že ohromnou položkou je tam odvětrávání, asi 5k €, protože na něj navazují další příplatky), v Německu koupíš za ceníkových 71 tisíc €.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ti se radši moc nechlub >😒]
Třeba A7 se slabšim motorem stojí 1,5 mega jako holátko. Takže 1,6 za luxusnější značku a silnější motor je akorát :yes:
jossalito
Chlapče, chlapče. Chce to něco vědět, znát, pak hodnotit. Tobě tady statisíce lítají asi tolik, jako vlastní myšlénky.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tak chlapče mi už docela dlouho nikdo neřek, škoda že na tebe neni vidět. Že bych viděl jak to vypadá když myšlenky nelítaj ale stagnujou >😒]
Zdrtilo tě že holá A7 stojí 1,5 mega? Nebo to že Maserati je daleko luxusnější značka a těch 100 táců navíc je jen v pořádku?
jossalito
Tak to se ti omlouvám, tvá gramatika dává tušit, že je asi někde problém...
Nebo jsem tě měl oslovit snad dívčino?

Jestli je cena v pořádku, to ukáží prodeje. A velmi brzy se tedy ukáže, kdo zná mapu. :-!
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Levnější Maserati by bylo skoro nechutný, to neni masovej výrobce jako D3 😄
jossalito
Co není, mělo být. Oni sami nechtejí zůstat kusovým výrobcem.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Masový a kusový je hodně velkej rozdíl. D3 přešlo ze statisíců na miliony, Maserati chce z tisíců na desetitisíce, poměrem kusů prostě všechno při starym >😒]
jossalito
Vzhedem k jejich třídní obsazenosti v tom tedy "všechno při starym" nevidím. :-!
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
Co je D3 ?
Avatar - PlumJelinek
PlumJelinek
D3 se označuje prémiová německá trojka (Audi, Bmw, Mercedes)
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
Děkuju
Avatar - Andromeda
Andromeda
Létající Edo, "zasvěcený" to diskutére, D3 je mimochodem i dálnice ve výstavbě v ČR, vedoucí z Prahy na jih do Českých Budějovic ( pro Tvoji informaci , to je to město, odkud se za asistence medií stěhují hokejisté, což je asi vše , co Ty k životu o ČB potřebuješ vědět...) , jejíž realizaci provází jisté lapálie ... A jak správně výše uvedl kolega, zde se používá ve smyslu označení německých výrobců premie ...
A ona D3 si oddychla, když TY, zasvěcený, volíš jejich produkt , naopak u Maserati ždímají uplakané kapesníky ...
Nevím sice, jak okupant zadních sedaček či MHD pozná, který že šestiválec je v této třídě "lepčí" ( abych citoval ) , ale díky boomu virtuality to je vlastně jedno ...
Bože bože ... 😒
webpaja
>😒] >😁 >😁
Beekey
>😁 :yes😒br />
Pockej, a to vam doufam neuniklo, ze to je vlastne uprimnej kluk?!
Hodne audin na silnici neni pro nej duvodem, proc by si Audi A6 nekoupil...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jako že minulá generace byla poruchovej křáp, zatimco tahle už je vzor spolehlivosti? >😒]
Je to přece jen Maserati, základní cenovka je fakt dost nízko :yes: :yes: >😁
jossalito
Koukám, další zavatovanej diskuzní milionář.

Klidně jdi pro něj a pak o tom napiš. :-!
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
:yes: >😁 >😒]
Avatar - DRBNUTY
DRBNUTY
A prave ta vysoka cenovka je vyhoda, nech kazdy vie, ze sa vozim v drahom aute a nema ho kazdy chudak...
Novy Range Rover ma tiez sialenu cenovku a vyzera to tak, ze nestihaju vyrabat podla toho kolko som ich uz v Bratislave videl...
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
C5 není auto to je Citroen
Avatar - PlumJelinek
PlumJelinek
C5 je jednak Citroen a jednak interní kód modelu, který konkrétně označuje druhou generaci Audi A6. Co se Citroenu týče, je to jedna z mála mainstreamových značek, která se svým pojetím alespoň u některých modelů liší od většiny konkurence a za to jí dávám velké plus, nehledě na poměrně bohatou a rozmanitou historii této tradiční francouzské značky. Nevidím důvod tou značkou jako takovou opovrhovat.
Avatar - CHerokee
CHerokee
Koukám, že vy jste už obě měl ke srovnání, co? 😄
Avatar - PlumJelinek
PlumJelinek
To by mě tedy zajímalo, z čeho soudíš spolehlivost nebo nespolehlivost nového Ghibli....?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nesoudí, že je Audi vždycky spolehlivější ví přece každej, ne? >😁
Avatar - PlumJelinek
PlumJelinek
Tak jako to beru, je fakt, že koncernoví zastánci toho vždycky věděli o italských autech nejvíc, na tom něco bude >😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Koncernoví zastánci toho hlavně nikdy vo autech nevěděli moc nevěděli. Proto sou taky koncernoví zastánci, protože kdyby věděli.. >😁
IPace
no podle obrazku na auto.cz prece, podle ceho jiného >😁
Avatar - PlumJelinek
PlumJelinek
Ale jako jo, když se na to auto dívám znovu, opravdu vypadá dost nespolehlivě, hlavně zboku >😁
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
Lancia, ta značka už neexistuje viď
Avatar - PlumJelinek
PlumJelinek
V podstatě ne, proč se ptáš? Respektive co to má společnýho s tématem?
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
NIc , jenom že máš v profilové fotce, značku která už neexistuje
Avatar - PlumJelinek
PlumJelinek
Jako moc nechápu, proč to píšeš, snažíš se mě tím shodit či co?
mecha2020
Koukám že ses vlastně ani neprobudil
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
Jsem vzhůru,takže spát budeš zřejmě ty
mecha2020
A proto vynášíš do nebes tuctovku i talianským motorem ?????????????? asi jsi dlouho spal , ale opravdu šíleně dlouho, žádný německý motor nikdy nepřekonal Italský, nejdříve TDI je vynález Fiatu, Pumpe diesel, americký, a JTD opět Italský pouze umějí kopírovat, a plynovou komoru
MariAchi
Jejda - ty ještě žiješ?
Vlastně za chvilku jsou prázdniny co?
Už jsi dal češtinu z první třídy alespoň za 4- abys prolezl do dvojky?
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
Děkuji za přízpěvky z Historie,historie motorů je mi ukradená

Důležité pro mě je že za 1.7 Mega koupím Audi 6 3.0 TDIR 230kw v super výbavě

A za 1.7 Mega u Maserati budu mít úplné holátko robátko a ani mě tam v Maseratti nepozdraví
Avatar - PlumJelinek
PlumJelinek
Holt Maserati není pro každýho ani cenově, ani image, už z principu není jejich cílovou skupinou zákazník (tím spíše plakátový nadšenec) Audi, případně jiné konzervativní značky, které se ztrácí v davu. Je to minus pro prodeje, plus pro image značky.

btw. když už s tebou někdo diskutuje, tak bys mohl odpovídat a ne jen na to, co se ti zrovna hodí. Vypadá to pak, že ti dochází slova a nemáš co říct... 😉
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
Víš je to o úhlu pohledu a ty se na to díváš z jiného úhlu než já , aproto mi možná nerozumíš

Kdybych měl možnost vybrat si mezi A6 a Ghibli, vybral bych si jednoznačně A6

Proč ?😒br />
Audi má na více místech servisní místa, servisní údržba bude určitě méně náročná jak u Maseratti, nechci trávit čas v servisech

Audi je podle mě kvalitnější výrobek, jak už jsem napsal v nadpise nevěřím Italské kvalitě. Německá kvalita německých aut má vynikajicí pověst,lepší jak italská pověst italských aut

Audi má hezčí interiér,lepší poměr výkon váha a vůbec je uživatelsky mnohem přívětivější, navíc mají s Diesely mnohem větší zkušenosti a s Quattrem

Nechci utrácet své peníze za znak trojzubce, ale za kvalitu , pohodlí a radost z jízdy
Proto volím Audi A6
marianek
"Nechci utrácet své peníze za znak trojzubce, ale za kvalitu , pohodlí a radost z jízdy
Proto volím Audi A6 "
Tak vyzdvihovat u Audi kvalitu chce poradnou davku odvahy......ci nevedomosti. 8-s
jossalito
Říká ten, který si k Audi zatím ani nečuchl.

Jasně, zůstaň si u svých Avensisů, to je tvá třída. :-!
marianek
Mylis se jelito, jako vzdy...
jossalito
Určitě. Když to říkáš ty, určitě. :-!
.Damage
S Diesely mnohem větší zkušenosti? Kterejpak koncern začal s common-railem u osobáků (VW to nebyl).
S Quattrem mnohem větší zkušenosti? Vždyť v koncernu Fiat mají zkušnosti snad všechny možnými systémy 4x4 co jdou. Audi, VW buď Torsen nebo Haldex. A větší Audi si bez Quattra neumím moc dobře představit (motor podélně před přední nápravou a pohon předních kol? :no: )

"Audi má hezčí interiér"
Tebe (ne)zaujal interiér Ghibli, mě zaujala spíš tahle fotka: [odkaz]

Má Audi v sérii takovéhle brzdy ? Možná tak S6. K A6 můžeš mít keramický brzdy, za příplatek 230 000 Kč +/- autobus.
Tady se můžeš podívat, kolik by asi takový brzdy stály na A6ku jako aftermarket .. [odkaz]
Velice výhodné .. a to je jen přední náprava. Sice je to na starší model, ale na novější by nebyly o nic levnější, spíš naopak. Jestli Ghibli bude mít takové brzdy už od nejnižšího modelu, pak už jen tím je ta vyšší cena oprávněná.

Má Audi A6 v sérii samosvor na zadní nápravě?

"Audi vůbec je uživatelsky mnohem přívětivější"
"servisní údržba bude určitě méně náročná jak u Maseratti, nechci trávit čas v servisech"

Auto se ještě ani neprodává ale odborník jako ty zaručeně předem ví, že Ghibli bude uživatelsky méně přívětivé, servisně náročnější a bude v tom servisu věčně, ačkoli ani neví, jak se píše správně Maserati.
Zeptej se nějakých opravdových majitelů Audi A6, jak hodně je jejich auto spolehlivý a servisně nenáročný.

Ale jinak v pohodě, chceš-li si za své imaginární peníze koupit pověst a k tomu jako bonus auto, nic proti tomu. Já bych se rozhodl opačně než ty.
jossalito
To, že se Audi rozhodně nebude válet po servisech, na to bych si klidně vsadil. 😉

A že tam s Mase budeš muset povinně zajet minimálně 1x za 10tis km, na to bych si vsadil taky. 😉
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
U Maseratti Keramické brzdy v základu rozhodně nebudou, v základu tam nebude skoro nic

Jestli útočíš na cenu nemůžeš vyhrát Audi A6 za 1.7 Mega bude vždy lepší jak

Maseratti Ghibli za 1.7 Mega

Nová A6 je trochu jinde než si myslíš a vzhledem tomu co tu plácáš si v ní určitě nejel

Projeď se v A6 BITD 230kw a sedneš si z toho na zadek jak je to auto skvělý
.Damage
Viz článek:
"Základní provedení má 18palcová kola, aktivní výfuk, osmistupňovou automatickou převodovku, samosvorný diferenciál a dále bi-xenonové světlomety, dvouzónovou klimatizaci, tempomat, multimediální systém s dotykovou obrazovkou, Bluetooth a USB. Interiér je čalouněn kůží Poltrona Frau"
No jasně, holt úplný nic.

Neřekl jsem že Ghibli má v základu keramický brzdy, pokud to tak vyznělo tak to sorry, to nemaj, ale
[odkaz]

The Brembo brakes have dual-cast discs, combining the properties of cast iron with aluminum’s light weight to reduce unsprung mass. Braking power is provided by monobloc calipers, with six pistons in the front and four in the rear, and ventilated, slotted discs (14.2 inches x 1.3 inches in the front; 13.8 inches x 1.1 inches in the rear). Stopping distance is about 118 feet from 62 mph.

Pokud neumíš anglicky, předek: 6pístkový monoblok třmen, 2-dílný ventilovaný disk 360x33 mm, zadek: 4pístkový monoblok třmen Brembo, 2-dílný ventilovaný disk 350x28 mm, brzdná dráha z 100 km/h: cca. 35,4 m. Fabrika uvádí 36 m (u všech modelů [odkaz]
Ten odkaz na brzdybrembo.cz jsem dával pro orientaci, kolik by takový brzdy stály na Audinu, bohužel tam není možnost pro novou A6, věř tomu ale že by stály stejnou raketu jako na tu starší, tak těch 200 táců za předek a stovku za zadek.

Audi A6 3.0 BiTDI Quattro 230kW má oproti tomu v základu vpředu nějaký prazvláštní třmen který ale nevypadá jako pevný třmen, spíš plovoucí 2 pístek a vzadu plovoucí jednopístek ... díky, nechci.
O tom předním brzdovém třmenu se můžeš dočíst samý pěkný věci, umíš-li anglicky, tady: [odkaz]

"It's not a Q5 problem. There's a thread about caliper rust in the A6 C7 section too. Here's a couple of shots I took at the Glen last weekend. It is a standard 2012 A6 dealers car in the Audi Corral."

"Není to prolbém jen Q5. Je tu také thread o korozi třemnu v sekci A6 C7. Zde je pár fotek co jsem vyfotil minulý týden v Glenu, je to standardní A6 z r. 2012, z dealerství Audi Corral"

Holt chceš za své peníze kvalitu, zvol Audi, nemůžeš udělat chybu.

Zrezlý brzdový třmeny ve mě osobně teda moc velkou důveru nebuděj. A co se týče kompletních brzdových systémů, tak nic lepšího než Brembo snad ani neexistuje (proto je taky používá snad každý ve svých sportovních nebo high-performance modelech, teda kromě Audi)

Nějak jsi neodpověděl, jak že je to s tím diferenciálem? Maserati má standardně na zadní nápravě mechanický samosvorný dif, bohužel jsem zatím nezjistil jaký typ ale to se brzy ukáže.
Audina v Quattru má standardně akorát střední Torsen, pak za příplatek 30 tisíc Kč je zadní sport Quattro diferenciál.

Co se týče designu exteriéru i interiéru, to je věc čistě subjektivní, obě auta vypadají dobře venku i vevnitř, mě se víc líbí Maserati, tobě Audina, ok.
Vyjadřovat se objektivně o nějakých "kvalitách designu" v tomhle případě nemá smysl a taková tvrzení jsou hodna idi ... GTIho.

Posuzovat a porovnávat pak spolehlivost nebo uživatelkou přívětivost auta, které nemáš (nebo snad ano?) s autem, které určitě nemáš, jelikož se u nás ještě ani neprodává a ani bysis ho nekoupil, to je fakt síla :no😒br />
Nejel jsem v ní, to je fakt, ale svezl bych se, máš li tip na někoho, kdo mi ji půjčí, sem s ní. Trochu ale pochybuju že ty jsi s ní jel. Ale dokud se nezvezu i v Ghibli, pořád nejde porovnávat ty auta jízdně, což ty jsi už udělal, já se o komfortu jízdy, jízdních vlastnostech apod ani slovem nezmínil.
A že bych se měl posadit na zadek, tak ono auto se jinak než v sedě řídí blbě, takže takhle asi jo, ale jinak asi ne, mě německý trio Audi-BMW-MB nějak moc nevzrušuje.
Avatar - Andromeda
Andromeda
Edo, no tak, stejně většinu času trávíš na zastávkách >😁 -> v servisu aspoň nefouká >😒] ... A jak výše "zasvěcený" , jenž neví co je D3 vysvětlil, "své peníze" ( o jakých imaginárních penězích a u koho hovoříš ??? )chce utrácet za kvalitu , pohodlí, etc ... Apropo, dnešní MHD Edo mají nízkopodlažní vozy, to je panečku jiná, ne ... >😒]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Proč věříte německé "kvalitě"? Audi A6 dopadlo v JDPower i v testech na 100 t. km hůř než Citroën C5 = žádná sláva 😉
Jak můžete jen "tušit" jaká bude příští generace Ghibli? Jeho předchůdci byla naprosto FAMÓZNÍ auta, člověku co má auta jen trošičku rád by se při zmínce o nich mělo rozbušit srdce a vstát chloupky po těle, TAK mimořádná to byla auta, pro srovnání tuctoVWá předokolka ze stejné doby [odkaz] a (opravdové) AUTO [odkaz] :yes: :yes: 😉
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
Audi jde do předu mílovými kroky. Maseratti oproti tomu couvá
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jako že dnes to nemusí být TAKOVÝ rozdíl? No to asi NEeee 😄
PS: Před chvilkou jste ale tvrdil něco jako "jestli taková doba někdy byla" (že Maserati bylo LEPŠÍ než audi - to už asi NEplatí, nebo? 😉
Avatar - Andromeda
Andromeda
Edo, teď jsi za Futuristu -> ne toho, co odhaduje budoucnost, ale za komika Ference Futuristu ... >😒] Měl by z Tebe radost , neb co výstup, to estrádní kousek ...
Beekey
Pikachu, proto volom TEBE!

Jak to byla ta veta s penezma? Doufam, ze ti neunikla ta podstatna vec, ze k utraceni je potreba mit penize. Kazdopadne neutracej, a prekonej tu nepopsatelnou vesmirnou silu, ktera ti brani v koupi A6ky, jdi do toho, a kup si to auto konecne!
figurka
Kdo jiný by měl být primárně cílem pro Ghibli, než zákazník Audi, BMW, MB vzhledem k proklamovaným přáním Sergia o dosahovaných prodejích Mase.
Avatar - Anonym
Anonym
Koukám že rotmistr nusle má na auto.cz klonů, až to není hezké. Jenom ten věděc co rotmistra klonoval udělal někde chybu, protože místo "Co není zelené, je špatné" klony hlásí "co není německé, je špatné".

Už je to trošku trapné, nemohli byste se enchat vystřelit na Mars? Nebo si někde založit novou třetí říši? >😁
Dixik2
To startovací tlačítko z Dartu v autě za 1.7M.... >😁 8-s
Nove Milla Giri
A to si kde nabral? Nevidel som Dart nazivo, ale podla zbezneho prezretia obrazkov na internete to vyzera, ze ma ine startovacie tlacidlo. Inak Ghibli je nazivo krasne auto, preskumal som ho zvonku aj zvnutra predvcerom. Kozena doska aj cele vnutorne panely dvery potiahnute kvalitnou kozou, ak si donho sadnes, vyhotovenie startovacieho tlacidla schovaneho pod volantom ta urcite nebude trapit. Ak by som mal nieco vytknut, tak je to plastova obruba centralneho dotykoveho displeja a "strieborny" plast na stredovej konzole a okolo vyduchov klimatizacie a radiacej paky. Tam by si to podla mna zasluzilo pravy kov, ale urcite by to pre mna nebol deal breaker. Prezentacia bola zial staticka, bez jazdenia.
Dixik2
No dobře no,ne z Dartu,ale z Freemontu.Ale pěknej popis z prezentace. :yes:
Avatar - Anonym
Anonym
Takže z dodge, nebo tohle startovací tlačítko už měl dávno před Freemontem např. takový Charger či Challenger >😁
Nove Milla Giri
Len aby si ho o 5 rokov nekupoval jazdene a nechvalil ho tu ako pokrokovu americku techniku >😒]
Avatar - Anonym
Anonym
Já určitě ne, to spíš jiní tu porkrokovou americkou techniku budou vydávat za italskou.

Ostatně blok mootru u benzínu má taky údajně pocházet z Pentastaru
vrkuboy
Páčky z Golfa v Lambu a to už je let... dnes už tlačítko nikoho nepřekvapí.
jossalito
Oblíbený omyl...
Tymkoo
no kdyz sem mel tu cest ridit lambo, tak sem v interieru krom kuze a karbonu tu exkluzivitu moc necitil.
jossalito
Znova, žádný páčky z Golfa tam nejsou a nikdy nebyly. :-!
Avatar - KubikCv
KubikCv
a co teprv klima nebo ostatní komponenty od koncernu v Lambu? >😁
Avatar - PeterLuk
PeterLuk
BRAVO MASERATI! :yes: :yes: :yes:
GTI
I vzhledem k poměrně bohaté výbavě naftového "základu" je startovní cena akceptovatelná jen s odřenejma ušima, a to včetně bradavic. Třída je nadupaná jako galuska, nevíš, co vybrat dřív, nadstandardní výbava klasických zástupců bere doslova dechy, no a například mercedes ti za jednasedm předhodí benzínový osmiválec na čtyřista osmi koních, to všechno v mistrovské kvalitě. Jo, asi si přihodíš ventilované sedlo, ovšem salutovat ti budou i na parkovištích...

No, tak na horní model nesázím ani píchlou rezervu. Evidentní snaha obsazovat dopovaným vyšším výkonem a zatím jen papírovou gloriolou balkon třídy, může tvrdě narazit na jezdce formule E-AMG, zatápět však ghiblimu budou i běžné verze MB-E, BMW5 i AUDI A6, ale možná mi tu někdo vysvětlí, že je to všechno jinak. Pokusím se případně pochopit pointu...
MariAchi
Jaguára vynechals 😄

Ten diesel, ten diesel...
Já to chápu, chtěj víc prodávat, ale...
GTI
😄 Nebyl to záměr, vynechat jaguar. Jo jo, ten diesel 😄
MariAchi
Jsem si to myslel, proto ten smajlík 😄
Je fakt, že konkurence je podstatně dále, než byla před lety a i "běžné" verze budou tomuto "exklusivnímu" kousku zatápět víc než dost.
Zkrátka dnes už nejde jen o to vyrobit přitažlivé auto, prodeje dělá ta omáčka kolem...
A v této třídě je hodně narváno.
nomises
Jak píšeš... S odřenýma ušima, včetně bradavic... A člověk musí být velký fanda, kterému nevadí, že by za stejnou věc v jiném obalu zaplatil mnohem méně.
Kupoval jsem nové a velice slušně vybavené 550i a E500 aktuálních generací, za ceny, které se těm ceníkovým ani nepřiblížily. Pokud nebude Ghibli nabízet zajímavé ústupky z ceníkových cen, tak většina potencionálních zákazníků půjde do Německa nebo k Jaguáru.
Aspoň si to tedy myslím 😊))
Avatar - Ham.
Ham.
Už jenom skutečnost, že 550i nebo E500 jsou osmivály a Masa je šestiválec by vyřešila jakékoliv přemýšlení ve prospěch D3.
nomises
Tak pro mě určitě. Ale ne každý bude takto uvažovat. Stačí se podívat, jaká označení u těch aut vidíš na * nejčastěji 😄
V 911 by mi šestiválec nevadil >😁
Avatar - Ham.
Ham.
Odhaduji, že právě hodně zájemců takto myslí. Motorizace 300kW + v benalu není zrovna běžná firemní motorizace, prodeje v rámci vyšší střední budou v této motorizaci v řádu jednotek procent pro úzkou skupinu kupců, která poměrně přesně ví co chce (silný benzín) a proč to chce (vysoký výkon, sportovní projev, kultivovanost i za cenu vysoké spotřeby).

Asi největší konkurent pro Mase u nás bude Jaguar. Ten vloni prodal 52 ks modelu XF a všech 52 ks bylo v dieselu. Takže u Mase to nebude příliš jinak a nafta bude klíčová pro úspěch modelu. Benzínové motory jsou potřebné z hlediska image ovšem je potřeba počítat s tím, že prodej benzínového motoru bude zcela okrajová záležitost.

Takže 6vál u Mase, navíc odvozený bůhví z jaké ameriky, má podle mě pecháčka, protože to malé procento zájemců o benal takový motor ve světle V8 nebude uznávat. Ale třeba se mýlím.
Adam Novák
...je lepší volba [odkaz] . Auto stojí pouze 1 233 000, takže nám zbývá dalších 467 000 na [odkaz] pro manželku, a ještě nám zbyde 2 100, takže můžeme koupit ještě krásný [odkaz] - zbyde nám ještě 2 074, a abych to tu nezahltil, tak můžeme dát peníze do kasičky, a šetřit na [odkaz]
Avatar - PeterLuk
PeterLuk
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁

Toto auto nieje pre človeka ako ty. Toto je prémia. Za cenu Pagani Huayra si môžeš kúpiť 18 Lotusov (teraz som zabudol akú verziu, ale iných verzí si môžeš kúpiť aj viac). Tieto autá niesú pre šetrilcov či prostáčkov ako ty, ale pre bohatých. Alebo poznáš niekoho kto býva v bytovke a šetrí na Maserati? >😒] >😁
fuchs
ale spočitane to ma dokonale mňa presvedčil Superb Octavia rozpadnutý VW T1 a vrak Fabie no nezober to namiesto Maserati Ghibli bije sa za koncern statočne >😁 takto na vyzerať diskusný Soldat
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
Smůla se mi nelíbí
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
Berenika ANTIDIESEL
.. a tendle [odkaz] ?? 😉
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
Na první pohled jsem myslel, že to je nějakej Francouz,nechává mě to chladným , nelíbí se mi to, tak se nezlob
MariAchi
Mně se smůla taky nelíbí.
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
Berenika ANTIDIESEL
... ty Vydle Wypadají jakoby se měli každou chvíli někam zapíchnout >😁 Lepší je stejnak TESLA MODEL S [odkaz] 225/275kW standart, má menší motor, nepotřebuje řadit, je BEZÚDRŽBOVÁ, žere jen 80Kč/100km a stojí stejně 2MEGA 😉 [odkaz]
Papezja
Jo, výměna baterií za půl milionu každých 2-5let, to je bezúdržbovost jako blázen >😁
Autoservis
Je vážná diagnoza tohle to jen potvrzuje. Maserati v naftě si může koupit jen absolutní hovado. Co ještě proboha...... :no:
nope
:yes:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
tie hnusne diesle su ako rakovina uz vsade,,, dokonca uz aj v miniautach... mnozia sa neskutocne... 😒 , coskoro budu aj v sportiakoch.... hruza a des... 8-s
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
samozrejme to chce jednoznacne benzin... tu nie je o com spekulovat 😉 ... a myslim ze vacsina bude suhlasit 😉

znicit taketo krasne auto dieslom je doslova hriech ... 8-s kam ten svet speje 😒
_Teddy_
Paneboze... svet sa uplne zblaznil! Za jedna-cela-sedem melonu jazdit na mase s uchrchlanym 6-valcom? Pytam sa, kde zostal rozum? Kde je koniec tohto naftoveho sialenstva? Uz mame aj kabriolety s naftou, co pride nabuduce? Skuter s 2-taktnym dieselom? DPF bude asi niekde pod sedadlom. Alebo nad nim...
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
chora doba.... do popredia sa dostavaju nezmyselne diesle ( ktore su uz snad v kazdom aute aj tam kde ich absolutne netreba ) a rozne neprakticke 4 dverove kupatka ( bohovsky nazov ze? ) .... ako CLA ...gran coupe a kdejake ine neprakticke ohavnosti..... svet sa docista zblaznil... solidne benzinove auto aby si hladal s lupou v katalogu 😉

naftove sialenstvo nema konca.. ludia su zblznuti cenami nafty a nizkou spotrebou..... nerozmyslaju... na ulici je to samy smradlavy diesel... a tie starty a rachot... jak v dobe kamennej ... hrozne daco.... na krizovatke aby clovek neustale uzatvaral cirkulaciu vzduchu ked pred nim stoji rakovina ....

ked diesel v autach tak maximalne este v SUV-eckach .... inde nie .... zlate 90te roky .... kedy boli auta kvalitne solidne benzinove a bez turba a bez dieslov ... kam ten svet speje
Makovnik
Spytaj sa Moniky Benovej, smrdi v EU parlamente. Tam sa tieto zalezitosti prepieraju.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Výborné dílko. Estetické hody. Designérský majstrštyk :yes: :yes: :yes: Jak příznačné, že opět v sedanu. Proč že se v téhle třídě kobmajny nenosí >😒] ?
Joffrey
Nenosí? Takové BMW 5 Touring aby člověk na silnicích pohledal, že.. A co teprve Audi A6 Avant? jako šafránu, jako šafránu.... >😁
GTI
>😁 >😁 :yes:
displacement
Za 1,7 s 200kW rakovinometem pod haubnou? Tak, je sice pravda, ze Evropa je cim dal tim vice zdementnela, za par korun schopna otravovat zivot kamnama pod kapotou, ze"voepicototahnevocpoda... vdlouhymtahlymjsempojelmerglavAMG" je slyset od nobl baru po posledni putyku, ale dejme si prislovecne cenikove kontra😒br />
BMW 535i R6/4 2979 cm3 225 kW (306k ) 1 325 000 Kc.
BMW 550i V8/4 4395 cm3 300 kW (408k) 1 860 000 Kc
Mercedes E500 V8/4 4663 cm3 300kW (408k) 1 733 930 Kc

A neco malo i pro milovniky rakoviny

BMW 535d R6/4 2993 cm3 230kW (313k) 1 482 500 Kc.

To nemluvim o tom, ze 10% slevu na Bavo dostanete na xicht jen otevrete dvere do salonu. Tak, otazka zni. PROC?PROC HO BRAT? Chtit, to chapu, ale proc ho brat misto E500?
Makovnik
Tak si chod kupit Bavo a neplac tu.
displacement
Pravdepodobne to zaniklo v cenikove smrsti (nebo je na strane recipienta jiny problem), ale ja neplakal, ja se ptal. Takze proc - krome lasky k Italum nebo neceho, cemu dobre rozumi zeny ("to je tak hezke, to musim mit") - proc radeji nedat 1,73 za osmival od Mercedesu nebo 1,7 po sleve za 550i?

Aby porozumeli i jednodussi: pokud Maserati e😜licitne i implicitne (ten diesel...) deklaruje snahu dramaticky zvysit prodej, tak cili i na kupce D3. Proc ale nekdo, kdo mel doted D3 a muze brat,rekneme, 535d sahne po dieselovem Ghibli?
Makovnik
Pozri sa na to z opacnej strany; preco by mal niekto chciet D3, ked moze mat a chce Maseratti?
Daj aspon jeden dovod.
Cena dovod nie je.
displacement
Ano, kdyz CHCES Maserati, neni co resit - tam jde vse zbyle stranou. Ale takovi lide Te nedostanou na prodej 50k do roku 2015, spise Ti pomuzou - v pripade Maserati - nekam k 10-15k.
Dle meho ten duvod cena je - nevim, jak u Tebe, ale v mem okoli je cca 10 lidi, kteri auta v cenach kolem 1,5 mil. Kc maji, a vsichni do jednoho cenu resili. Predstava, ze kdo kupuje BMW 5, ma tolik penez ze nevi co s nimi, mozna muze zit v o(st)ravske ctyrce, realita je ale jina.
Uvidime, muj odhad je, ze Ghibli pomuze Maserati max. k tem 15k do roku 2015 (ze 6300 v roce 2012).
figurka
:yes:
Makovnik
Ved este napis dovod, preco nechciet M.
Preco ist do D3? operujes cely cas len cenou. Zase 200tis. nie je tak zavratna ciastna pri cene 1.5mega. O.i. si ti ludia kupuju aj dolnkovu vybavu, co tie zakladne ceny natiahne aj o polovicu.
displacement
Uz to pisu nekolikrat: protoze za to, co chce Maserati za V6 diesel, si koupis u Mercedesu E500. A ma zivotni zkusenost (i z nakupu aut) je, ze cena je - cet.par. - klicova. Otazka je samozrejme, zda plati cet.par. 😉

Ad doplnky: bavime o zakladnich cenach, priplatky budou u D3 i u maserati, to bychom se nikam nedobrali.

A otocim Tvou otazku: Proc by si dosavadni klient D3 mel za svych tezce nabytych 1.7 mil. koupit sestivalcovy diesel a ne 8valcovy benzin? Nebo, proc by mel preplacet 220 k za 202 kW maserati kdyz muze mit 230 kW BMW?

Ano, image ma jiste svou cenu a pro nemalo lidi je 220k za priplatek image Maserati akceptovatelnych. To ja nepopiram. Jenom rikam, ze pokud chce Maserati prodavat 9x tolik aut co loni, cena za Ghibli (jinak krasny sedan) ma byt 1.4-1.5 mil. za zakladny diesel.
Makovnik
Otacas otazku uplne zvlastnym sposobom - preco ma benzinovy zakaznik chciet dizlak? a preco by mal, ked si kupi benzinove Maseratti ? >😁

Hranie sa na to, ci niekomu bude chybat 28kW v naftovom motore je uplne smiesne.
Snad si myslis, ze potencialny zakaznik je pubertak hladajuci 0.8s lepsie zrychlenie u BMW5, aby to dakomu na krizovatke natrel?
Pokial by aj taku naturu mal, kupi si 300kW benzin, nie naftak.

Podla mojho nazoru nie je pre potencionalneho zakaznika dolezitych 20-30kW hore dole. Stale si moze kupit sportove auto, ked sa chce ohanat cislami.
To je chlapcenske tahanie sa za motuziky, kto ma dlhsi.

Potencialny zakaznik oceni skor kvalitu, renome, povedomie o znacke, exkluzivitu, komfort, pripadne niekto aj 'eyecatching efekt', teda schopnost pritahovat zrak okoloiducich a nezapadnut do davu.
displacement
Proc? To neni o +28 kW, to je o +28 kW A SOUCASNE +220k na uctu a SOUCASNE "mel jsem D3, vsechno bylo cajk, znam je". A to uz neni zadne "tahanie sa za motuziky" ale realna volba lidi kupujicich v teto tride, ze kterych navzdory predstavam spousty ludi jenom mala cast nevi co s uctem.

Jinak, to ze Evropane penize resi i u trid jako 5,7, E, S, je celkem zrejme z podilu dieselu v techtno tridach. Kdyby 200k nehralo rozdil, dieselu zdaleka nebude tolik...

Ale pojdme to uzavrit, tohle nerozsekneme. Image, exkluzivita (alespon do doby, nez bude Maserati prodavat tech 50k rocne) mluvi jasne pro Maserati, otazkou je, zda-li kupujici D3, na ktere Maserati cili, budou ochotni priplacet za tyto veci. Muj odhad je, ze za techto cen nikoliv.
Makovnik
Ne, vnimas to pohladom vlastnej penazenky.
Ano, aj ja riesim, co si za peniaze kupim kedze ich nemam na rozhadzovanie.
Ale treba sa na to pozerat tak, ze kazdy, kto dosiahne nejaku zivotnu (financnu) uroven, hlada statky zodpovedajuce jeho urovni.
Tzn. clovek, ktory ma volne 2mega, nepojde do D3, pretoze ma smiesnych +28kW a 220tis. usetri, ale si kupi stroj, ktory zodpoveda jeho statusu.
Clovek, ktory ma zatial len 1.5mega, nepojde ani po BMW 550i, lebo je to jednoducho prenho nezmysel kupovat auto tesne na hrane. Ked uz, siahne po 535i alebo 530d a je spokojny.

Ludia, ktori vlastnou sikovnostou zarobili take mnozstvo penazi, sa nespravaju macossky k sebe a vedia si vybrat, co ich dokaze reprezentovat. Dokazu to napr. aj handry za par supov a nemusi to byt Gstar, Guess, Luj Vitón; ale naopak - na ruku si daju Breitling, pretoze to ovela lepsie ukazuje status, ale nie pred plebsom ktory tomu nerozumie, ale pred spolocnostou ich urovne.

Tzn. Maseratti nie je o ziadnom priplacani si.
Potom naco by si dakto kupoval Ferrari 458, ked rovnaku srandu moze zazit aj dakym Chevy Vette za skoro 1/3 jeho ceny??
Nove Milla Giri
Planom je predat 22 az 25 tisic ks rocne a zhruba tomu zodpoveda aj kapacita tovarne. V roku 2012 BMW predalo 337,929 ks rady 5. Predpoklad, ze zrazu chce niekto Maserati do kazdej rodiny, je nespravny.
Beekey
Jdes na to spatne, zeptej se GTI, jak se kupuje auto v teto tride, s gracii, a na konci se akceptuje cena, ktera se pak zaplati, jakykoli jiny pristup je jen nakupovani auta na hranici financnich moznosti.

Ted vazne, ano, cena je az na prvnim miste, ovsem v kategorii Maserati, do ktere se dostava v tomto pripade nemecka trojka az v silnejsich motorizacich se hraje jinak.

I to Audi kupuje clovek, ktery se v autech vyzna a taky clovek, ktery nakupuje s excelem, za predpokladu, ze se jedna o druhy typ zakaznika, je dost mala moznost, ze se koukne na Maserati, protoze zrejme to sve vysnene premiove vozidlo od nemcu by nikdy nechtel vybavovo nadupat na uroven Ghibli, zustane tedy nekde na urovni 1,5 mega, nejlip v dizlu, jelikoz toho urcite najezdi hodne, ale nemysli si, ze clovek kupujici auta v cenove relaci 1,5 milionu nutne musi byt clovek, ktery tech nekde nemusi vypotit za vysnene auto. V mnoha pripadech bohuzel ano, v tom pripade tech 200 taci navic za na prvni pohled stejne auto muze zbat jako zbytecny luxus.

Kdyz se na to podivas tak, ze v pripade priblizne stejnych vykonovych verzi a stejne vybavenych modelu se dostavas na rozdil nekolik desitek tisic ceskych dolaru, a muzes si v garazi zaparkovat Maserati, na ktere zrejme soused s excelovou kalkulackou nebude jiz mit, ale ty bohate jo (at uz vatu, nebo koule), tak nevidim duvod proc si poridit urcite kvalidni vuz nemecke trojky, ktery ovsem parkuje skoro na kazdem rohu, a nejmenuje se Maserati.?!
marianek
Zarazi me, ze se zde srovnava Maserati s Audi. To zrovna muzeme srovnavat Audi s domaci Skodovkou. Maserati se pohybuje v jine socialni tride, Audi je zde za "podkoniho".
Cenovka 1.7M zase tak vysoka neni, za exkluzivitu teto gradace se da zaplatit i vic.
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
Podkoní seš možná ty. Doby kdy Maseratti dělalo lepší sedany jak D3 , jsou pryč , jestli teda někdy taková doba byla .

Audi A6 je mnohem lepší jak nějaké Ghibli to je Fakt

časy se mění
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To jako VÁŽNĚ "jestli tedy někdy taková doba byla"?!?!? 😉
Víc KŘIČET že o historii aut NIC NEvím už NEjde, že? 😄
PS: Mimochodem JAK můžete vědět, že audi A6 (třeba ve srovnání britského AUTOCARu až 4té - a to jsou v D3 jenom TŘI, že? 😉 ) bude lepší než Maserati Ghibli?!?!? Vy jste
a) jasnovidec nebo
b) kecal? 😄
Maserati Ghibli [odkaz] :yes: :yes: :yes: - snad i to nové bude jako ty staré [odkaz] :yes: :yes: :yes: 😉
Avatar - Andromeda
Andromeda
Edo, a na to jsi přišel po dlouhé úvaze mezi zastávkami MHD ??? Nebo jsi zakuklený testovací Stig, co přebíhá mezi automobilkami ??? Tady to fakt kvete ... >😒]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Eda sice NEjsem, nicméně SOUHLASÍM s vámi 😉
Pěkný den (a dobrou noc 😄
Avatar - Andromeda
Andromeda
Omlouvám se, to bylo na "znalého" platinového prince ze ZŠ ... Dobrou ... 😉
marianek
Klidne si dupej a mlat pestickama do zdi. Stejne jako Audi RS8 nebude mit nikdy na Ferrari, tak A6 nebude mit nikdy na Ghibli. Zde nejde o to jak je vuz "dobry". Zde jde o to, ze jde o vozy v jinych tridach. Octavii take nebudes pomerovat s BMW3.
jossalito
Žádné Audi RS8 neexistuje ty náš malý "mysliteli". :-!

Je krásné, jak nejvíc jasno o těch autech mají ti, kteří k nim mají fyzicky tááák strááášně dalekoooo....
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
(třeba myslel) Až (jednou) existovat bude [odkaz] na Ferrari mít nikdy nebude = což je prostě PRAVDA 😉
jossalito
Hmm, myslet, znamená, guvno vědět. Což i pro tebe platí, platilo a platit bude. Nazdar. :-!
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Víte, to je "jak u koho" 😉
Třeba my co o autech něco vím, klidně (a to úúúúúúéplně VŠICHNI) řekneme: "Audi na Ferrari NEmá nemá Nemá NEMÁ" 😄
taktéž (na)ZDAR 😉
jossalito
A to tu někdo rozporuje? Nebo si zase musíš najít smyšleného nepřítele? 8-s
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Dobrou 😄
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
Dieselové Ghibli na Audi A6 BITDi 230KW stačit nebude
marianek
I tak bude o tridu niz. Navic zakaznik Maserati pri vyberu automobilu na Audi ani nepomysli.
figurka
Jenže to je Maserati, vzhledem ke snaze dramaticky zvýšit prodeje celkem k ničemu a naopak musí přesvědčit zákazníky Audi, BMW, MB, Jaguaru, aby o Ghibli uvažovali. Ghibli není ve třídě "je mi jedno kolik to stojí", tam má pořád ještě na koupi větší vliv pragmatismus než bláznivé emoce.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To ne - tahle (stále ještě "novinka") je povedený motor/kombinace (i proto že museli použít "pořádnou" převodovku 😉
Nicméně řeč byla o AUTECH a tam to bude spíš trochu jinak (a případným "jakosoupeřem" je hlavně A7 a ne A6!!! To vím i já a já se v audi moc NE"vyznám" 😄
Ghibli má prostě jen jeden diesel s výkonem 202 kW za 1.7 milionu, stejný výkon znám z JAGUARu XF - velmi "pohodová" jízda, tam bych problém NEviděla (kdo chce SILNOU naftu, stejně si ve třídě koupí Alpinu B5 s R6 3.0 257 kW a 700 Nm
:yes: 😉
..nebo samozřejmě 550d 😄
nkraft
A audi BiTDi na beamera 550d stačit nebude >😁 . A tak bychom mohli pokračovat donekonečna dokud nám zřízenec ústavu pro duševně choré neodebere klávesnici, že Edo?
.Damage
Pokud ti to nedošlo, tak Ghibli diesel existuje spíš proto, aby se ověřilo, jestli bude někdo mít zájem o Maserati s ropákem; pokud bude, nebude zas tak velký problém udělat Ghibli s nafťákem který tu Audinu 3.0 BiTDI 230kW pojede.
A i tak, maximálka a čas 0-100 km/h jsou ti reálně kdekoli jinde než na sprtinu na 400 m k prdu
marianek
R8 samozrejme. Jen jelito nepochopilo. Nic to ale nemeni na faktu, ze Audi je tridne niz nez Maserati.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
POZORUHODNÉ jak někdo může vůz s předním pohonem (relativně) masoVWého výrobce "cpát" před něco tak mimořádného jako jsou vozy Maserati. Lidé autům opravdu NErozumí 😉
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
Bavím se o čtyřkolce, ty autům rozumíš jako Koza petrželi
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Já bych řekla, že taková koza petrželi rozumět docela MŮŽE (a nejspíš dokonce VÍCe než vy 😉
PS: Nicméně jak vy jste se "zapojil" do tohoto vlákna? 😄
NIC o ŽÁDNÉ 4kolce jste NEřekl, pravil jste že: "A6 je mnohem lepší než nějaké Ghibli, to je FAKT" - no NEvím NEvím. Zatím to VŽDY bylo přesně NAOPAK - to za 1) a za
2) soupeřem Ghibli by mělo být (když už) audi A7, nebo? 😉
marianek
Ani to ne. Audi nema potrebne IMAGE aby bylo jakkoliv konkurenci pro Maserati.
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
A kdo o tom rozhoduje jestli je víš nebo níž, Audi je minimállně na stejné úrovni jak Maseratti, ne-li víš

Neexistuje žádný racionální důvod proč by nějaké Maseratti mělo být výš jak Audi

na nějaké tvé pochybné neexistující křivce

Díky tvému názoru jsi ty třídně nejníž, tady nejsme ve třídě, ale v reálném Světě a
v reálném Světě Audi vítězí
marianek
>😁 >😁 Boze, ja zde ztracim cas s nejakym pionyrem. Promin, ja myslel, ze skola jeste neskoncila.
Ty budes asi jelituv mladsi bratr.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
NEtuším jak "víš", ale VÝŠ než Maserati audi nikdy NEbylo (a dá BŮH a nikdy ani NEbude .. 😉
PS: PROSÍM povídejte (trochu legrace nikdy nezaškodí) čím (že jako to) předokolka nad prémiovou konstrukcí se zadním pohonem"vítězí"? 😄
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
Jsi hluchá,slepá ,nebo retardovaná je srovnávám A6 3.0 Biturbo quattro 230KW a 650 NM s Maseratti Ghibli Diesel a z těchto dvou vyhraje Audi
Avatar - Andromeda
Andromeda
Drzost by Ti šla, ale za to na měkká a tvrdá i/y jsi chyběl, že ???
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
hacky,carky, tvrdá nebo měkká i/y nejsou v životě tak důležitá jak si myslíš, jsou mnohem důležitější věci , podstatnější a ty ti unikají 😄
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
Audi umí z 0 na 100 km/h za 5.1 sekund to je dobrý na Diesel
To Diesel Ghibli neumí
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Až jednou zavedou na dálnicích semafory, pro nějaký zoufalce to bude určitě důležitej údaj :yes: >😁 >😒]
.Damage
Asi tak ...
nkraft
Obdivuji trpělivost s jakou tomu primitivnímu individuu odpovídáte :yes:
Nechte si od něj podat definici supersportu, tolik znalosti historie automobilismu a tradic jednotlivých automobilek v jedné větě už nikdy nebudete mít příležitost zaznamenat >😁
marianek
>😁
webpaja
Chlapče, nauč se nejdřív česky, to že píšeš vyčtený kydy z katalogů je tristní, ale to jak používáš svůj rodnej jazyk je katastrofa :no:
displacement
Jak vis, ze je to rodny jazyk? Muj napriklad cestina neni.
webpaja
U něj je to nabíledni, tobě všechna čest 😄
jossalito
Krásné. Ty napíšeš blbost, ty zepsuješ toho, kdo tě opraví.
Ty, začneš psát o něčem, o čem nebyla vůbec řeč.
Ve výsledku jsi tu za blba. Se pak ničemu nediv. :-!
marianek
Ty si snad myslis, ze Audi je ve stejne tride jako Maserati? Nebo.....na co vlastne reagujes?
jossalito
Copak jsem to někde psal? Umíš číst? 8-s

Bohajeho! :no:
marianek
Tato nit je presne o tom. Kdyz pouziji tvuj vyraz, "za blba" jsi tu ty, jelito.
Tvuj mladsi bracha zde tvrdi, ze Audi je o tridu vys nez Maserati.
jossalito
Marianku, tvá upocená snaha omluvit si svoji vlastní blbost a ještě ji hodit na někoho jiného, je tak nechutná, že tě můžu jen politovat.

Charakterem jsi k zblití. 8-s :no:
Zamysli se nad svým chováním.
Avatar - Otrava
Otrava
Jediné, co zde lze považovat za fakt, že vaříš z vody. Už po x-té hodnotíš auto, které se zatím ani neprodává a už o něm máš jasno.
Avatar - Iv8
Iv8
Co to je pane redaktore ? Nemá to být Bowers & Wilkins ?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To je tim že to neni Tesla, to by nesplet >😁
Aleš Jungmann (Auto.cz)
Má, omluvte prosím kolegu, bylo to špatně napsáno v pracovní verzi ceníku, kterou máme k dispozici.
webpaja
Ceníková cena nastavená dobře, Mase by se nemělo už na papíře podbízet cenou a osobní jednání je vždy někde jinde. Zvenku i zevnitř na obrázcích působivý, naživo jsem zvědavej.
Tohle auto potřebuje člověk projet, takže se těším na osobní zkušenost, zatím jsem jen četl o příjemný jízdě a perfektním zpracování na anglickým webu. Pokud auto nebude vyžadovat nějakou obzvláštní péči a speciální zacházení, může se slušně ujmout s prodeji někde na úrovni XF.
Avatar - Dinar
Dinar
To je střízlivý pohled, jakkoliv nečekám, že by ghibli mohlo něčím nepříjemným zaskočit, hodnotil bych až po nějakém testování, přece jen, stojí ve třídě proti autům, která jsou tu v xté generaci a neustále vypiplávána. Jestli bude ghibli jízdně, zpracováním a provozními náklady na úrovni XF, bude to pro maserati rozhodně na pochvalu za první pokus. Cena je o.k.,1,7 se solidní výbavou nechává prostor jak pro vyjednávání tak pro "cenový jemnocit" až opadne první vlna zájmu o novinku. Mně to celkově přijde jako velmi dobře zvládnutý vstup do segmentu, technika na úrovni ( :yes: za samosvor), vhodně zvolené motorizace (lekce pro Japonce) a cena odpovídající kvalitě a image. Třebaže moc nevěřím v prodeje maserati kolem 50 tis., myslím, že ghibli bude prodejně pro značku přínosem. 😉
GTI
Těch padesát tisíc bylo asi myšleno za... deset let 😄
Beekey
:yes:
frite
bojím. Kdo kupuje auta v teto cenove hladine? Do rodiny nikdo, z 99% pokrocili podnikatele nebo vyssi management. A to je - dotcenii prominou - velice konzervativni, nudna a stadovita chaska (cest vyjimkam). Chteji kvalitu, ale nechteji vystupovat z rady, provokovat, byt na ocich a pod. Je to spatne, ale je to tak ;-\ Na druhe strane, ze je to tak v CR, neznamena ze je to tak vsude, nejsme pupek sveta a za sebe preji Maserati hodne uspechu.
Tymkoo
Dokud jsou na světě lidi, co si koupí Bentley a na zadek si nalepí metrový nápis Smrt fízlům, tak se nebojím, že by nebylo dost individualit, kteří chtějí auto, za kterým se lidi otočí.
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
Takovým lidem by měli zakázat koupit si Bentley
Avatar - rimow11
rimow11
až na ten dízel pekne auto.
Makovnik
....pripomenulo mi to davne casy 1.st. zakladnej skoly, ked sme sa natahovali o vtedy aktualne Transformery .... "moj je najkrajsi!" ...." nie, moj, lebo je pomalovany!" ...."nie je pravda, moj, lebo sa vie rychlejsie poskladat!" .... >😁

Nakoniec - hry detom pomahaju v dusevnom rozvoji, treba ich nechat sa hrat. Aj tato diskusia je hrava, iba ide o (ne)oblubene auticka >😁
jakubMG
vystihl jsi to vtipne :yes:
Beekey
6valcove nafty D3 se v jiste konfuguraci urcite cenove priblizi k Maserati, castecne v techto vodach bude i lovit, ale jak je to jiz z pohledu na startovaci ceny modelu a axkluzivitu znacek jasne, primarne konkurentem nebude 5er, A3, nebo E-klasse, ale jen ty nejsilnejsi a nejnadupanejsi verze, a samozrejme take Panamera, na kterou tady kazdej nejak zapomina.

Mozna velikostne i cenove se k ni priblizuje spis Quattroporte, ale nevidim duvod proc by ta konkurence za stejnych okolnosti jako v pripade D3 versus Ghibli nemohla nastat. (Ono velikostne jsou na tom skoro podobne, Ghibli hraje sice nizsi cenovou ligu, za to vypada jako auto, i kdyz chapu, ze rozplacle brambory na kolech muzou take evokovat v jistych lidech orgasmicke stavy....)

Nepochybne, cokoli v dane kategorii od D3 se 6valcem, at uz v nafte nebo v benzinu rozhodne neni spatna volba, ale mas na to koule abys dokazal vyslovit: "mam v garazi Maserati"?
jakubMG
Mase vypada vyborne, cena je nastavena vuci konkurenci necekane presne. Motory Ferrari budou /jako do ted/ velkym lakadlem, fleety nakrmi 3.0 TDi.
Pokud by s totoznym produktem prislo Porsche, muze zacit chystat kasicky na priliv zlataku.

Jakkoli zde na Renocar nezni chvalozpevy, je to velky showroom, vevnitr je mozno si vyzkouset cca 15 vozu, dalsi stoji na place, X5 mi pujcili na vikend, jen oproti obcance,
vim, ze servis maji superdrahy, ale praci odvedou, a za 2 roky tam jeste budou.
Totez v bledemodrem Audi v Porsche Auto, Mercedes u Hoska.

Ale kde v cesku si muzu ocekavane Mase/v teto urovni/ pred koupi prohlednout, vyzkouset, sjednat podminky - a KDE ho pak budu servisovat? Ve fiatu? V poslednich trech servisech na Alfy ( kde nejak presvedcive nezvladaji ani ty Alfy).

Bez prodejni a servisni site na urovni alespon Lexusu budou prodeje kusove a cele to skonci prodejem skupiny Ferrari nebo celeho Fiatu.

Ono totiz zacit stavet dum od tretiho patra sice jde, obvykle to ale drive nebo pozdeji cele spadne.
zlysoused
Popsal jsi to přesně, ale závěr bych neodvozoval od situace na českékm trhu. O úspěchu nových modelů Maserati podle mě rozhodne US, Čína a blízký východ. V Evropě se bude proti D3 prosazovat pomalu a větší nárůst prodejů jde očekávat jen v Itálii.