Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Maserati Ghibli vstupuje na český trh, s dieselem stojí 1,7 milionu

Diskuze (209)
Nabídku tvoří dieselový šestiválec a dva přeplňované benzinové šestiválce, silnější i s pohonem všech kol. Všechny agregáty mají objem 3 litry, výkon sahá od 202 do 301 kW.

Základní provedení má 18palcová kola, aktivní výfuk, osmistupňovou automatickou převodovku, samosvorný diferenciál a dále bi-xenonové světlomety, dvouzónovou klimatizaci, tempomat, multimediální systém s dotykovou obrazovkou, Bluetooth a USB. Interiér je čalouněn kůží Poltrona Frau.

Příplatková výbava je zahrnuje několik paketů, například Convenience za 42 tisíc Kč obsahuje parkovací senzory, parkovací kameru a bezklíčový vstup. Adaptivní podvozek Skyhook vyjde na 65 tisíc, audio Bower & Wilkins Sound System stojí 110 tisíc, za karbonový dekor interiéru se připlácí 78 tisíc korun.

První zákaznické vozy do Česka dorazí v září. České zastoupení předpokládá největší zájem o Ghibli Diesel a benzinové Ghibli S Q4 s pohonem všech kol – u každého ve výši zhruba 45 % celkových prodejů. S variantou diesel 4x4 automobilka bohužel nepočítá. Naopak ale připravuje rozšíření výbavy o další komfortní prvky, např. elektrické otevírání zavazadlového prostoru.

Maserati Ghibli - technická data a ceny
ModelGhibli DieselGhibliGhibli SGhibli S Q4
Převodovka8A8A8A8A 4x4
Zdvihový objem [cm3]2987297929792979
Válce/ventily6/46/46/46/4
Největší výkon [kW/min-1]202/4000243/5000301/5500301/5500
Největší toč. mom. [Nm/min-1]600/2000-2600500/1750-4500550/1750-5000550/1750-5000
Max. rychlost [km/h]250263285284
Zrychlení 0-100 km/h [s]6,35,65,04,8
Komb. spotřeba [l/100 km]6,09,610,410,5
Hmotnost [kg]1835181018101870
Cena [Kč]1.703.800,-1.753.800,-2.084.600,-2.162.600,-

Diskuze (209)
30. 6. 2013 12:43
Re: RE: CO JE TO ZA POPELNICI TYJOLE ?? MASERATI DIBLÍK :))
Jo, výměna baterií za půl milionu každých 2-5let, to je bezúdržbovost jako blázen >:D
Avatar - KubikCv
26. 6. 2013 23:37
Re: Startovací tlačítko
a co teprv klima nebo ostatní komponenty od koncernu v Lambu? >:D
26. 6. 2013 21:53
Re: audio Bower & Wilkinson ?
Má, omluvte prosím kolegu, bylo to špatně napsáno v pracovní verzi ceníku, kterou máme k dispozici.
26. 6. 2013 21:52
Re: CENIKOVE KONTRA aneb ja se ptam PROC?
Ne, vnimas to pohladom vlastnej penazenky.
Ano, aj ja riesim, co si za peniaze kupim kedze ich nemam na rozhadzovanie.
Ale treba sa na to pozerat tak, ze kazdy, kto dosiahne nejaku zivotnu (financnu) uroven, hlada statky zodpovedajuce jeho urovni.
Tzn. clovek, ktory ma volne 2mega, nepojde do D3, pretoze ma smiesnych +28kW a 220tis. usetri, ale si kupi stroj, ktory zodpoveda jeho statusu.
Clovek, ktory ma zatial len 1.5mega, nepojde ani po BMW 550i, lebo je to jednoducho prenho nezmysel kupovat auto tesne na hrane. Ked uz, siahne po 535i alebo 530d a je spokojny.

Ludia, ktori vlastnou sikovnostou zarobili take mnozstvo penazi, sa nespravaju macossky k sebe a vedia si vybrat, co ich dokaze reprezentovat. Dokazu to napr. aj handry za par supov a nemusi to byt Gstar, Guess, Luj Vitón; ale naopak - na ruku si daju Breitling, pretoze to ovela lepsie ukazuje status, ale nie pred plebsom ktory tomu nerozumie, ale pred spolocnostou ich urovne.

Tzn. Maseratti nie je o ziadnom priplacani si.
Potom naco by si dakto kupoval Ferrari 458, ked rovnaku srandu moze zazit aj dakym Chevy Vette za skoro 1/3 jeho ceny??
26. 6. 2013 21:42
Re: Dilema kupujiciho
Popsal jsi to přesně, ale závěr bych neodvozoval od situace na českékm trhu. O úspěchu nových modelů Maserati podle mě rozhodne US, Čína a blízký východ. V Evropě se bude proti D3 prosazovat pomalu a větší nárůst prodejů jde očekávat jen v Itálii.