Novinky
Srovnávat RR a mercedes muže jenom auto.cz,i kdyby RR pozastavil vývoj aut,tak stejne nebude dosahovat nikdymercedes takový úrovně jako RR
to je vtip, rr se nikdy technologicky ani trochu nechytal na mercedes, dlouho nenabizel airbagy,abs, esp. Dokonce sterace mel jak chrobak, dverove gumicky se odtrhavali jak ve skodovce a v desti zatekala voda do auta. Motor, brzdy, podovzek byli prestrasne. Po vstupu BMW se kvalita samozrejme zmenila ale i tak technologii v teto tride udava sklasse, RR dostane veci ze 7er bmw a drahe materialy.
Krásný den, ačkoliv se to mnoha lidem podle internetového obrázku nebude zdát, rozdíl RR vs w222 je velký. Každé auto míří zcela jinam. Už Maybach , jakkoliv je královské auto , kde už jen ta placka nad chladičem váží půl kila a kastle je materiálově neuvěřitelně kvalitní. Tak oproti Phantomu při přímém porovnání působí jako neduživá Sonata. Kdo má s cílovým segmentem třeba jen krátké, ale praktické zkušenosti, tak to ihned pozná. U w222 je rozdíl ještě markantnější!
Pokud vezmeme w222 (zatím pouze krátce svezen), tak je to auto na denní ježdění. Ráno děti do hello, pak do kanceláře, supermarket, klidně pár dní počká na letišti. Přínosem jsou hlavně ty nové elektronické a telematické systémy. Přes mírně plnotučnější vzhled jsem čekal ve kvalitě HW oproti w221 rozdíl přecejen větší. Mercedes je obratný, ovladatelný, technicky vypiplaný jako celek fungující v zimě v létě. Polykající tisíce km v klidu míru bezpečí a pohodě. Esko je sice výborné, ale pořád jen auto.
Rolls (ať řízený svépomocí nebo ne) je ikona, která je cenově zcela jinde, dbající na tradice. Jezdí zcela jinak, byť v extrému kupodivu špatné jízdní vlastnosti nemá, tak je výrazně odtažitější. w221 zakvičí gumy jako podsvinče, ale ve 160-180 zatáčku vykrouží. Phantom je bez šance, Ghost se výrazně naklání. Rozdíl mezi vnitřním hlukem je také výrazný, v Rollsu je až takové „neautomobilní“ ticho. RR provokuje okolí, nemůže parkovat před supermarketem, nedejbože podnikem pro pány. Dříve než večer dojedete domů, už jste někým vyfocení, kde jste dneska stáli.
Když nadsadím, tak v Mercedesu se jezdí jako ve výborném autě, Rolls za jízdy vzbuzuje pocity spíše jako jachta.
Pokud vezmeme w222 (zatím pouze krátce svezen), tak je to auto na denní ježdění. Ráno děti do hello, pak do kanceláře, supermarket, klidně pár dní počká na letišti. Přínosem jsou hlavně ty nové elektronické a telematické systémy. Přes mírně plnotučnější vzhled jsem čekal ve kvalitě HW oproti w221 rozdíl přecejen větší. Mercedes je obratný, ovladatelný, technicky vypiplaný jako celek fungující v zimě v létě. Polykající tisíce km v klidu míru bezpečí a pohodě. Esko je sice výborné, ale pořád jen auto.
Rolls (ať řízený svépomocí nebo ne) je ikona, která je cenově zcela jinde, dbající na tradice. Jezdí zcela jinak, byť v extrému kupodivu špatné jízdní vlastnosti nemá, tak je výrazně odtažitější. w221 zakvičí gumy jako podsvinče, ale ve 160-180 zatáčku vykrouží. Phantom je bez šance, Ghost se výrazně naklání. Rozdíl mezi vnitřním hlukem je také výrazný, v Rollsu je až takové „neautomobilní“ ticho. RR provokuje okolí, nemůže parkovat před supermarketem, nedejbože podnikem pro pány. Dříve než večer dojedete domů, už jste někým vyfocení, kde jste dneska stáli.
Když nadsadím, tak v Mercedesu se jezdí jako ve výborném autě, Rolls za jízdy vzbuzuje pocity spíše jako jachta.
To popisuješ (popisujete ? 😄 standartní S-class nebo už jsi viděl i přímo Pullmanna ? Kam bys řadil Bentleye Flying Spur či Mulsanne, pokud znáš ?
Z recenzí jsem svého času měl pocit, že Maybach je možná i technicky lepší, rozhodně na úrovni RR, ale chyběl tomu ten aristokratický styl, ta opulentnost či jak to popsat. Něco jako když popisovali MP-12C proti Ferrari Italia, MP-12C je ve všem o stupínek lepší, ale stejně by všichni brali 458. Nebo to byl vážně takový rozdíl ?
Z recenzí jsem svého času měl pocit, že Maybach je možná i technicky lepší, rozhodně na úrovni RR, ale chyběl tomu ten aristokratický styl, ta opulentnost či jak to popsat. Něco jako když popisovali MP-12C proti Ferrari Italia, MP-12C je ve všem o stupínek lepší, ale stejně by všichni brali 458. Nebo to byl vážně takový rozdíl ?
x222 tedy třetí verze rozvoru k w222 a v222 je samozřejmě známá, vyplňoval jsem na to i dotazníky ohledně trávení času v autě a barev. Je to normální natažené esko s velkým středovým tunelem mezi zadními sedadly. Se stolečky, multimediálními systémy a lehárem pro nohy. Pobyt příjemný, ale pouze „obytná“ verze od eska, resp instalovaná kancelář.
Mulsanne jezdí skoro jako Rolls, tiše a plavně. FS na živo neznám.
Maybach neměl technické problémy! Pouze pokud je máš vedle sebe, Rolls má kapotu ve výšce prsou, masivní dveře, pohodlný salon. To je aristokratický majestátní trezor na kolech vystlaný poduškami. Maybach vedle něj je pouze luxusní auto, věř že cílový zákazník rozdíl pozná. Byť z Rollsu výhled při jízdě po městě na kočku. …. Jmenované sportovní placky moc neznám.
Mulsanne jezdí skoro jako Rolls, tiše a plavně. FS na živo neznám.
Maybach neměl technické problémy! Pouze pokud je máš vedle sebe, Rolls má kapotu ve výšce prsou, masivní dveře, pohodlný salon. To je aristokratický majestátní trezor na kolech vystlaný poduškami. Maybach vedle něj je pouze luxusní auto, věř že cílový zákazník rozdíl pozná. Byť z Rollsu výhled při jízdě po městě na kočku. …. Jmenované sportovní placky moc neznám.
Kandidat na blabol roku, ze pry: "Pokud by jsi přijel na obchodní jednání v těchto kruzích Mercedesem, byl by jsi odepsanej". Ve skutecnosti je to presne opacne, odepsanej by byl ten kdo by prijel v tom RR.
Ano RR ma silnou image, konkretne image mirnych zbohatliku, kteri prisli rychle k penezum a maji nedostudovanou zakladni skolu, protoze na ne byla prilis intelektualne narocna. At uz je to rapper ve vytahanem tricku a se zlatym retezem s diamanty nekde pod pupkem, nebo vytahly basketbalista co ma problemy se podepsat, pripadne dvoumetrakovy hrac americkeho fotbalu, ktery sve jmeno po tech ranach do hlavy uz ani nedokaze rici, tak to vsechno je cilova skupina znacky Rolls Royce. S vyjimkou velmi specificke Arabie, kde vladnou beduini bez vkusu, historie ci spetku tradice, tak nikde v normalnich zemich nejezdi nikdo opravdu dulezity znackou urcenou pro zbohatlickou luzu.
RR byla aristokraticka znacka nekdy v sedesatych letech, prakticky poslednich tricet let uz se zameruje na uplne jinou klientelu. Nejdrive ztracela klienty kvuli zoufale kvalite britskych aut, pak vysla z mody nabubrelost a znacka se naopak zamerila na ty jimz nabubrelost a okazale vystavovani penez prijde cool ci spise kuuul. :-!
Ano RR ma silnou image, konkretne image mirnych zbohatliku, kteri prisli rychle k penezum a maji nedostudovanou zakladni skolu, protoze na ne byla prilis intelektualne narocna. At uz je to rapper ve vytahanem tricku a se zlatym retezem s diamanty nekde pod pupkem, nebo vytahly basketbalista co ma problemy se podepsat, pripadne dvoumetrakovy hrac americkeho fotbalu, ktery sve jmeno po tech ranach do hlavy uz ani nedokaze rici, tak to vsechno je cilova skupina znacky Rolls Royce. S vyjimkou velmi specificke Arabie, kde vladnou beduini bez vkusu, historie ci spetku tradice, tak nikde v normalnich zemich nejezdi nikdo opravdu dulezity znackou urcenou pro zbohatlickou luzu.
RR byla aristokraticka znacka nekdy v sedesatych letech, prakticky poslednich tricet let uz se zameruje na uplne jinou klientelu. Nejdrive ztracela klienty kvuli zoufale kvalite britskych aut, pak vysla z mody nabubrelost a znacka se naopak zamerila na ty jimz nabubrelost a okazale vystavovani penez prijde cool ci spise kuuul. :-!
Nic ve zlém, ale mám pocit, že Xawier netrefil vrata od stodoly zprava a ty, pro změnu zase zleva. ***a se zlatým řetězem na krku najdeš v RR stejně jako v S500 nebo jiném autě. Za to ta auta nemohou. Stejně jako ve všech těch autech můžeš najít slušné/seriózní lidi, kteří to někam dotáhli a prostě si zvolili co je jejich srdci bližší.
sorry, ale ma pravdu. Evropsti mIliardari z vyssim IQ do takoveho auta urcite nesednou americti jako bill gates, steve jobs, zuckerberg taky ne, bud jezdi v mercedesu nebo maximalne porsche. Z takovym autem se hlavne v zapadni evrope totalne blbe reprezentujes a ukazujes kde jsou tvoje hodnoty v zivote, Staci se podivat na prodejni cisla RR 2000kusu prevazne vychod a azie. V americe mozno cernosi, mexicane a herci. Celkove dobe se totalne zmenila ani politici nechteji byt videni v luxusnich autech
Prodejní čísla RR
Celý svět 468 (Ghost) plus 145 (Phan.) tedy celkem 613ks
Z toho Evropa 329 (Ghost) plus 110 (Phan.) tedy 439 ks
[odkaz]
[odkaz]
Takže si srovnej mířidla
1) RR 2000ks neprodává ani náhodou
2) Přes 70% produkce jde do Evropy a nikoliv pošahaným rapperům nebo kokainovým Mexičanům
Celý svět 468 (Ghost) plus 145 (Phan.) tedy celkem 613ks
Z toho Evropa 329 (Ghost) plus 110 (Phan.) tedy 439 ks
[odkaz]
[odkaz]
Takže si srovnej mířidla
1) RR 2000ks neprodává ani náhodou
2) Přes 70% produkce jde do Evropy a nikoliv pošahaným rapperům nebo kokainovým Mexičanům
Ta cisla mas spatne, buhvi jak k nim dosli. Preci jenom je to statistika zamerena na mainstreamove znacky s o nekolik radu vyssimi prodeji, takze pri pouzite metodice muze byt u marginalnich znacek presnost zcela mimo.
Z vlastniho press release Rolls Royce za rok 2012 (kteri asi vi kolik sami kde prodavaji) vyplyva, ze😒br />
a) minuly rok dodali 3575 vozu
b) nejvetsim trhem jsou USA (to jsou ti "posahani rapperi a sportovni hvezdy s nedokoncenou zakladkou) nasledovane Cinou
c) nejvice rostoucim regionem jsou arabske zeme
[odkaz]
Z vlastniho press release Rolls Royce za rok 2012 (kteri asi vi kolik sami kde prodavaji) vyplyva, ze😒br />
a) minuly rok dodali 3575 vozu
b) nejvetsim trhem jsou USA (to jsou ti "posahani rapperi a sportovni hvezdy s nedokoncenou zakladkou) nasledovane Cinou
c) nejvice rostoucim regionem jsou arabske zeme
[odkaz]
... S500 4M... zdůvodni si proč 😉
Divoký východ neznám a upřímně jestli tam frčí RR tak to nesvědčí vůbec o ničem.
Jen doufám,že se mi tu nesnažíš tvrdit opak 😄
Člověk by nevěřil, jak obtížné může pro někoho být porozumění psaného textu >😁
Já se vyjádřil jasně. Ty jsi tam dosadil tu svoji cílovou skupinu jezdící S500 😉
Když někoho pozveš k sobě, tak se můžeš předvádět. Ale když k někomu jedeš, tak je jim tohle úplně u zadku. Ta auta stejně tvoje protistrana neuvidí, skončí někde v podzemní garáži, kam nikdo z nich nepřijde.
No v Rusku při výměně kufříků na dálničním odpočívadle možná partneři na své miláčky vzájemně vidí.
>😒]
Pullman je státnická limuzína, má čtyři sedadla (vzadu, tedy šest celkem). Stál nad Maybachem, ale v minulé generaci byl k dispozici jen jako Guard a bylo velmi těžké ho koupit (a cena byla hodně vysoká, něco jako od 1,3 milionu € až kdo ví kam). Pro běžné lidi tu byl Maybach a Daimler nerad prodával Guard verze jen tak někomu.