Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Euro NCAP 2013: Honda CR-V – Poprvé s plným počtem hvězd

Čtvrtá generace středně velkého SUV značky Honda je třetí, která se účastnila testů Euro NCAP a první odjíždějící s pěti hvězdami.
Zpět na článek
27. 6. 2013 12:22
no konecne, to to trvalo
takze uz i honda je v klubu 5*, i když jen o prsa

resp. když koukam na výsledky, tak na 5* nárok nemá, protože za ochranu deti ma 74%, ale minimum je 75%.
takze stale pouze 4*
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Invert
28. 6. 2013 06:24
Re: no konecne, to to trvalo
Aspoň se přiblížili k 5* >:D Kdyby aspoň nemumlali, jak mají bezpečná auta jako Volvo...
Avatar - Choochoo
28. 6. 2013 08:27
Re: no konecne, to to trvalo
Jo tak tady se priblizili pochybne bodovanym 5 hvezdam a v USA patri na spicku a to jsou tam testy prisnejsi s mensimi presahy pri narazu. Radsi tady horsi hodnoceni kvuli nejake pochybne signalizaci nez aby mi pri narazu s nejpravdepodobnejsi velikosti presahu upadly dvere a auto se otevrelo jako konzerva. To, ze nejaka signalizace ubere nekolik % je proste mimo, kdyz bezpecnosti je na tom lepe jak konkurence. Honda patri na spicku at se to nekomu libi nebo nelibi. ;-)

PS: Euroncap pise 5* a to neni ani 4,5* ani 4*, ale porad 5* a to jeste podle nove metodiky ;-)
Avatar - Lucaslegend
28. 6. 2013 11:18
Re: no konecne, to to trvalo
Presne tak, honda je uz davno na vysokej urovni aj co sa tyka bezpecnosti :-)
Avatar - King
28. 6. 2013 11:34
Re: no konecne, to to trvalo
Je pravda, že bodově při ochraně chodců nedosáhnout na 5 hvězd a dostat je, je zvláštní. Takže by mě zajímalo, kde soudruzi z NCAP udělali chybu. >:D Každopádně dle IIHS je CR-V nejbezpečnější kompaktní SUV na trhu a NCAP bohužel už zase upravil metodiku a tím pádem nelze CR-V srovnat c loňskými crashtesty. 8-s
Avatar - King
28. 6. 2013 11:36
Re: no konecne, to to trvalo
Volvo už dávno nemá nejbezpečnější auta. A Honda je bezpochyby dnes na špici, má ostatně jedno z nejsofistikovanějších testovacích center a výsledkem je karoserie ACE, která se umí přizpůsobit střetu s rozdílně velkými a těžkými auty, což je dnes ojedinělé technické řešení. ;-)
Avatar - Choochoo
28. 6. 2013 12:56
Re: no konecne, to to trvalo
Nekteri auta navrhuji tak jak rikas, pro strety ruzne velkych aut, na nejcastejsi presah pri nehode, ...., aby byly co nejbezpecnejsi a nekteri aby dostali 5 hvezd ;-) Otazka je co je lepsi >:D
Avatar - Invert
28. 6. 2013 15:51
Re: no konecne, to to trvalo
Na špici je snad už až dnes, to ano, ale Civic 8G tomu ještě nenapovídal ;-) Ten článek od EuroNCAP je dosti pochybný... Asistenti nic nevyřeší, hlavní je pevná kastle ;-)
Avatar - King
28. 6. 2013 11:48
Re: no konecne, to to trvalo
Zajímavý článek na téma tohoto crashtestu [odkaz] :-!
Avatar - Choochoo
28. 6. 2013 12:58
Re: no konecne, to to trvalo
Staci zacatek co jsem zahledl a uz mam pochybnosti o NCAP

V rámci hodnocení elektronických asistentů, které jsou za příplatek, totiž komisaři došli k názoru, že značka neprodá dostatečné množství takto vybavených vozů. A proto část těchto prvků v hodnocení ignorovala, i když je Honda nabízí.

Tedy ne že by to pro nás bylo podstatné, manipulativní hrátky NCAPu se záležitostmi, které s odolností vozu proti nárazu vůbec nesouvisejí, dlouhodobě přehlížíme i my. Není ale od věci vědět, proč Honda CR-V dopadla v posledních testech celkově hůře, i když minimálně pro dospělou posádku (a jak zjistíte v podrobnějším rozboru výsledků, u té dětské je realita také komplikovanější) nabízí citelně lepší ochranu - CR-V se totiž může pochlubit jen 66 % v kategorii bezpečnostních asistentů, zatímco správně vybavené Picasso získalo procent 81.