resp. když koukam na výsledky, tak na 5* nárok nemá, protože za ochranu deti ma 74%, ale minimum je 75%.
takze stale pouze 4*
Invert
0
Aspoň se přiblížili k 5* >😁 Kdyby aspoň nemumlali, jak mají bezpečná auta jako Volvo...
Choochoo
0
Jo tak tady se priblizili pochybne bodovanym 5 hvezdam a v USA patri na spicku a to jsou tam testy prisnejsi s mensimi presahy pri narazu. Radsi tady horsi hodnoceni kvuli nejake pochybne signalizaci nez aby mi pri narazu s nejpravdepodobnejsi velikosti presahu upadly dvere a auto se otevrelo jako konzerva. To, ze nejaka signalizace ubere nekolik % je proste mimo, kdyz bezpecnosti je na tom lepe jak konkurence. Honda patri na spicku at se to nekomu libi nebo nelibi. 😉
PS: Euroncap pise 5* a to neni ani 4,5* ani 4*, ale porad 5* a to jeste podle nove metodiky 😉
Lucaslegend
0
Presne tak, honda je uz davno na vysokej urovni aj co sa tyka bezpecnosti 😄
King
0
Je pravda, že bodově při ochraně chodců nedosáhnout na 5 hvězd a dostat je, je zvláštní. Takže by mě zajímalo, kde soudruzi z NCAP udělali chybu. >😁 Každopádně dle IIHS je CR-V nejbezpečnější kompaktní SUV na trhu a NCAP bohužel už zase upravil metodiku a tím pádem nelze CR-V srovnat c loňskými crashtesty. 8-s
King
0
Volvo už dávno nemá nejbezpečnější auta. A Honda je bezpochyby dnes na špici, má ostatně jedno z nejsofistikovanějších testovacích center a výsledkem je karoserie ACE, která se umí přizpůsobit střetu s rozdílně velkými a těžkými auty, což je dnes ojedinělé technické řešení. 😉
Choochoo
0
Nekteri auta navrhuji tak jak rikas, pro strety ruzne velkych aut, na nejcastejsi presah pri nehode, ...., aby byly co nejbezpecnejsi a nekteri aby dostali 5 hvezd 😉 Otazka je co je lepsi >😁
Invert
0
Na špici je snad už až dnes, to ano, ale Civic 8G tomu ještě nenapovídal 😉 Ten článek od EuroNCAP je dosti pochybný... Asistenti nic nevyřeší, hlavní je pevná kastle 😉
King
0
Zajímavý článek na téma tohoto crashtestu [odkaz] :-!
Choochoo
0
Staci zacatek co jsem zahledl a uz mam pochybnosti o NCAP
V rámci hodnocení elektronických asistentů, které jsou za příplatek, totiž komisaři došli k názoru, že značka neprodá dostatečné množství takto vybavených vozů. A proto část těchto prvků v hodnocení ignorovala, i když je Honda nabízí.
Tedy ne že by to pro nás bylo podstatné, manipulativní hrátky NCAPu se záležitostmi, které s odolností vozu proti nárazu vůbec nesouvisejí, dlouhodobě přehlížíme i my. Není ale od věci vědět, proč Honda CR-V dopadla v posledních testech celkově hůře, i když minimálně pro dospělou posádku (a jak zjistíte v podrobnějším rozboru výsledků, u té dětské je realita také komplikovanější) nabízí citelně lepší ochranu - CR-V se totiž může pochlubit jen 66 % v kategorii bezpečnostních asistentů, zatímco správně vybavené Picasso získalo procent 81.
resp. když koukam na výsledky, tak na 5* nárok nemá, protože za ochranu deti ma 74%, ale minimum je 75%.
takze stale pouze 4*
PS: Euroncap pise 5* a to neni ani 4,5* ani 4*, ale porad 5* a to jeste podle nove metodiky 😉
V rámci hodnocení elektronických asistentů, které jsou za příplatek, totiž komisaři došli k názoru, že značka neprodá dostatečné množství takto vybavených vozů. A proto část těchto prvků v hodnocení ignorovala, i když je Honda nabízí.
Tedy ne že by to pro nás bylo podstatné, manipulativní hrátky NCAPu se záležitostmi, které s odolností vozu proti nárazu vůbec nesouvisejí, dlouhodobě přehlížíme i my. Není ale od věci vědět, proč Honda CR-V dopadla v posledních testech celkově hůře, i když minimálně pro dospělou posádku (a jak zjistíte v podrobnějším rozboru výsledků, u té dětské je realita také komplikovanější) nabízí citelně lepší ochranu - CR-V se totiž může pochlubit jen 66 % v kategorii bezpečnostních asistentů, zatímco správně vybavené Picasso získalo procent 81.