Novinky
tozn. předchozí generace mi připadá hezčí a hlavně v detailech podobnější originálu. Tato nová verze se snaží rozvíjet původní design někam jinam a moc to nefunguje, viz. třeba zadní světla... Každopádně kdyby se sem Mustang vozil za podobnou cenu za kolik se prodává v USA, šel by na dračku. Bohužel zlatokopecký ceny místních dovozců lze jen těžko akceptovat.
Naopak tahle generace je blize Mustangu Fastback. Coz je velmi dobre. Zadni svetla? Je to retro, nema to byt uplne 100% kopie ne?
Tahle generace je velmi povedena.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
"Každopádně kdyby se sem Mustang vozil za podobnou cenu za kolik se prodává v USA, šel by na dračku. Bohužel zlatokopecký ceny místních dovozců lze jen těžko akceptovat."
Souhlasim, jen bych doplnil... mistnich individualnich dovozcu, to je ten problem.
Tahle generace je velmi povedena.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
"Každopádně kdyby se sem Mustang vozil za podobnou cenu za kolik se prodává v USA, šel by na dračku. Bohužel zlatokopecký ceny místních dovozců lze jen těžko akceptovat."
Souhlasim, jen bych doplnil... mistnich individualnich dovozcu, to je ten problem.
"Základní motor 4,0 V6 zůstává beze změn a dosahuje tak výkonu 157 kW a maxima točivého momentu 326 Nm. Silnější motor 4,6 V8 pro verzi GT dostal standardně úpravy z limitované edice Bullit. Může se tak nyní pochlubit výkonem 235 kW (+ 11 kW) a maximem točivého momentu 441 Nm (+ 7 Nm). Na výběr je vždy pětistupňová manuální nebo pětistupňová automatická převodovka. Standardem pro modelový rok 2010 bude stabilizační systém AdvaceTrac ESC a čtyři airbagy."
nemůžu si pomoct ale tohle auto na mně působí jakoby už dnes bylo zastaralé...
nemůžu si pomoct ale tohle auto na mně působí jakoby už dnes bylo zastaralé...
nj musis si poridit shelby GT500. to je jedinej mustang co ma cenu o nem uvazovat. ten ma vykon tusim cca 550 poníků z preplnovaneho osmivlace 😄
"Jedinej mustang co ma cenu o nem uvazovat." To bych nerikal ani vtipem, GT v uprave GT4(FR500C) vyhralo dva tituly 2007,2008 Evropske GT4 pred BMW a Porsche, Corvette atd. Vykon jen na papire a pocitani jen poniku neni to hlavni. Ta V8 je velmi dobry motor, viz jeho kroutak, viz FR500C.
V6 je jako zaklad pro zeny a nezkusene ridice uplne dostacujici.
V6 je jako zaklad pro zeny a nezkusene ridice uplne dostacujici.
mustang neni auto pro nezkusene ridice a proto tam takova srágora jako je to V6 nema co delat :-!
Prave "zakladni" Mustang V6 pro ne v US presne je, a pro zeny, hlavne v Convertible u nich boduje. Tam nema 500 koni, ani "vyhoneny" motor co delat. To je prave ono, kritizovani bez zakladniho infa.
ale porad nejsme u toho nejpodstatnejsiho. proc 4.0 V6 kdyz by mohl byt 3.0 V6 se stejnym vykonem ? proc takhle technicky nedokonaly motor ?
Je to auto hlavně pro ameriku a ti a nejen oni(švihák a spol.) mají heslo že objem ničím nenahradíš.
Těch 157kw z 4l je vyloženě směšný. Chystá se sice 5l 400k Coyote a snad tam časem šoupnou i EcoBoost, ale první je V8 a druhý by zase mohlo cenu nejlevnějšího Mustangu citelně navýšit.
V6 smesny neni, pro zeny a nezkusene ridice je to dostacujici a hlavne velmi kultivovany motor, pro nezkuseneho idealni motor. V dalsi generaci ma ho asi nahradit 2.0 inline 4, Ecoboost, to bude asi trochu smesne, Mustang a "jen" 4 valce. >😁 >😁 >😁 Ale papirove hodnoty budou urcite skvele. To je evoluce pro lidi jako rymac.
a kdyz uz ma byt motor pro nezkusene ridice, tak to porad nemeni nic na tom, proc tech 157KW nedostanou (jako u nas běžně) z trilitru ?
co je evoluce? ze z 4,7litrovyho osmivalce dostanou 235kw a 440Nm kroutaku? na druhou stranu chapu ze tyhle auta jsou pro hovada a moc se jich neproda.. jako ridic bych si taky rad vyzkousel, bohuzel ale je rok 2009 a cela filosofie americkych muscle "sportaku" mi v kontextu dnesni doby prijde jako jeden velky slapanec vedle...
Tady je něco čerstvějšího a taky záživnějšího: [odkaz]
Pěkný den 😄
> kdyby dorazil na český trh se stejnou prodlevou
> a hlavně STEJNOU cenou - stál by za "hřích"
😄
> kdyby dorazil na cesky trh se stejnou prodlevou
> a hlavne podobnou a dobrou cenou - stal by za "hrich" 😄
Tak se ptam, jedna se o tom ze dorazi? Kdyz tam putuje Fiesta a Transit atd. tak muzou poslat neco zpet. Ne? >😁
I kdyz vlastne i ten motor 4.0L SOHC 12V V6 se dela pro Mustanga v Evrope.
Jinak facelift designu se velmi povedl. :yes:
K (hdi)? To (možná) ANO 😉
PS: Nebo já dle vás vypadat jak "systémová programatorka"? 😄
PPS: Mé "počítačoznalosti" končit u děrných štítků a "vymačkávání" 1ček a nul 😉 ("tipla" bych si, že mezitím popošly "o kousíček" dál..
Zakončím to slovy KLASIKA: (Zdrojový kód?)
"Za prvné mne to uráží, za druhé tomu NErozumím"
Pěkný den 😄