Zdrojový kód? Bože co to "znamenat"?? ;-)
PS: Nebo já dle vás vypadat jak "systémová programatorka"? :-)
PPS: Mé "počítačoznalosti" končit u děrných štítků a "vymačkávání" 1ček a nul ;-) ("tipla" bych si, že mezitím popošly "o kousíček" dál..
Zakončím to slovy KLASIKA: (Zdrojový kód?)
"Za prvné mne to uráží, za druhé tomu NErozumím"
Pěkný den :-)
co je evoluce? ze z 4,7litrovyho osmivalce dostanou 235kw a 440Nm kroutaku? na druhou stranu chapu ze tyhle auta jsou pro hovada a moc se jich neproda.. jako ridic bych si taky rad vyzkousel, bohuzel ale je rok 2009 a cela filosofie americkych muscle "sportaku" mi v kontextu dnesni doby prijde jako jeden velky slapanec vedle...
jenze to je ve smyslu 7.0 V8 corvette nebo 8.4 V10 viper. to sou auta, ktery z toho objemu dostanou onen vykon. tohle je 4.0 ktery z toho ten vykon nedostane. jsou to jen vyhozene penize za benzin...
Prave "zakladni" Mustang V6 pro ne v US presne je, a pro zeny, hlavne v Convertible u nich boduje. Tam nema 500 koni, ani "vyhoneny" motor co delat. To je prave ono, kritizovani bez zakladniho infa.
V6 smesny neni, pro zeny a nezkusene ridice je to dostacujici a hlavne velmi kultivovany motor, pro nezkuseneho idealni motor. V dalsi generaci ma ho asi nahradit 2.0 inline 4, Ecoboost, to bude asi trochu smesne, Mustang a "jen" 4 valce. >:D >:D >:D Ale papirove hodnoty budou urcite skvele. To je evoluce pro lidi jako rymac.
"Jedinej mustang co ma cenu o nem uvazovat." To bych nerikal ani vtipem, GT v uprave GT4(FR500C) vyhralo dva tituly 2007,2008 Evropske GT4 pred BMW a Porsche, Corvette atd. Vykon jen na papire a pocitani jen poniku neni to hlavni. Ta V8 je velmi dobry motor, viz jeho kroutak, viz FR500C.
V6 je jako zaklad pro zeny a nezkusene ridice uplne dostacujici.
Naopak tahle generace je blize Mustangu Fastback. Coz je velmi dobre. Zadni svetla? Je to retro, nema to byt uplne 100% kopie ne?
Tahle generace je velmi povedena.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
"Každopádně kdyby se sem Mustang vozil za podobnou cenu za kolik se prodává v USA, šel by na dračku. Bohužel zlatokopecký ceny místních dovozců lze jen těžko akceptovat."
Souhlasim, jen bych doplnil... mistnich individualnich dovozcu, to je ten problem.
Těch 157kw z 4l je vyloženě směšný. Chystá se sice 5l 400k Coyote a snad tam časem šoupnou i EcoBoost, ale první je V8 a druhý by zase mohlo cenu nejlevnějšího Mustangu citelně navýšit.
jo krasny zvuk a super auto. pri tom projizdeni youtube sem tam ale narazil jeste na viper SRT10 a nestacil jsem se divit nad objemem jeho motoru :-) nevim presne ale bylo to tusim 8.4l V10 a to je teda poradnej narez >:D mimochodem corvette Z06 taky nevypadala zle ;-) at tak nebo tak, vsechny tyhle tri auta maji dusi :-) mam rad ameriky :-)
"Základní motor 4,0 V6 zůstává beze změn a dosahuje tak výkonu 157 kW a maxima točivého momentu 326 Nm. Silnější motor 4,6 V8 pro verzi GT dostal standardně úpravy z limitované edice Bullit. Může se tak nyní pochlubit výkonem 235 kW (+ 11 kW) a maximem točivého momentu 441 Nm (+ 7 Nm). Na výběr je vždy pětistupňová manuální nebo pětistupňová automatická převodovka. Standardem pro modelový rok 2010 bude stabilizační systém AdvaceTrac ESC a čtyři airbagy."
nemůžu si pomoct ale tohle auto na mně působí jakoby už dnes bylo zastaralé...
tozn. předchozí generace mi připadá hezčí a hlavně v detailech podobnější originálu. Tato nová verze se snaží rozvíjet původní design někam jinam a moc to nefunguje, viz. třeba zadní světla... Každopádně kdyby se sem Mustang vozil za podobnou cenu za kolik se prodává v USA, šel by na dračku. Bohužel zlatokopecký ceny místních dovozců lze jen těžko akceptovat.