Bezpečnost
Kingu, slušnej mindrák... slušnej...
Když už si tady ze sebe dobrovolně udělal trubičku, tak tvou argumentaci zazdím a EuroNcap se trošinku zastavnu.., oni totiž budou krapet přeci jen moudřejší než ty. A jak sem na to přišel?
Takto. Stačí napsat www.honda.cz, najet si tam na nové CRV2013, kde je v PDF ceník a najdeme, že tento systém skutečně Honda nabízí, ale bratru za 75 000 Kč a jen v posledních 2 stupních výbavy z 5, přičemž do ostatních nelze dodat.
Zatímco Fiat (ale podobně i VW) tento funkční systém nabízí u vozítka za rel. pár peněz v ceně 4 500 Kč!!!!
takže myslím, že závěr EuroNcap je NAPROSTO správný a bodový výsledek, který jednotlivé automobily dosahují FÉROVÝ.
Když už si tady ze sebe dobrovolně udělal trubičku, tak tvou argumentaci zazdím a EuroNcap se trošinku zastavnu.., oni totiž budou krapet přeci jen moudřejší než ty. A jak sem na to přišel?
Takto. Stačí napsat www.honda.cz, najet si tam na nové CRV2013, kde je v PDF ceník a najdeme, že tento systém skutečně Honda nabízí, ale bratru za 75 000 Kč a jen v posledních 2 stupních výbavy z 5, přičemž do ostatních nelze dodat.
Zatímco Fiat (ale podobně i VW) tento funkční systém nabízí u vozítka za rel. pár peněz v ceně 4 500 Kč!!!!
takže myslím, že závěr EuroNcap je NAPROSTO správný a bodový výsledek, který jednotlivé automobily dosahují FÉROVÝ.
Však není takový problém přelouskat si protokol EuroNCAPu a zjistit proč ti mají tolik procent a tamti tolik procent.
I když jsou to docela slušná kvanta stránek a nevím jaká je kvalita překladu do češtiny
I když jsou to docela slušná kvanta stránek a nevím jaká je kvalita překladu do češtiny
Tohle je přesně jeden z těch "úspěchů", u nichž bych byl radši, kdyby se mým oblíbeným značkám vyhýbal. :-! :no:
.... tihle "fandové" jsou snad větší vopruz než zarytí odpůrci.... 😲
spravne! K cemu nejake brzyove asistenty, kdyz to nema skrabku pod vickem! 😜
U lidí, kteří umí řídit, opravdu není zapotřebí, stejně jako dalších 99% elektronických nesmyslů pro "zlepšení" bezpečnosti. A ti, kteří ho v autě potřebují, by snad ani neměli vlastnit řidičské oprávnění. Já bych byl radši, kdyby ty nemalé peníze, které automobilky do těhle kravin investují, radši využili na něco, co mi jízdu v autě opravdu zpříjemní. Od propracovanějšího zavěšení začínaje, po tradiční materiály v interieru konče (dřevo, chrom, samostatné analogové budíky na např. teplotu oleje, tlak oleje, tlak turba a pod...). Jen s tou škrabkou jsem to nějak nepochopil... 😲 To sis mě asi spletl s fanouškem jiného koncernu, že. :-!
Tedy ne že by to pro nás bylo podstatné, manipulativní hrátky NCAPu se záležitostmi, které s odolností vozu proti nárazu vůbec nesouvisejí, dlouhodobě přehlížíme i my. Není ale od věci vědět, proč Honda CR-V dopadla v posledních testech celkově hůře, i když minimálně pro dospělou posádku (a jak zjistíte v podrobnějším rozboru výsledků, u té dětské je realita také komplikovanější) nabízí citelně lepší ochranu - CR-V se totiž může pochlubit jen 66 % v kategorii bezpečnostních asistentů, zatímco správně vybavené Picasso získalo procent 81." Více na [odkaz] ... :-!