Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Rodina Peugeotů chce, aby General Motors převzal kontrolu nad PSA

Koncern Peugeot-Citroën je na tom tak špatně, že už mu koncem letošního roku může dojít operační kapitál. Rodina Peugeotů proto apeluje na GM, aby zvýšil svůj podíl v PSA a nalil do automobilky peníze.
Zpět na článek
28. 6. 2013 20:11
28. 6. 2013 20:32
28. 6. 2013 20:36
28. 6. 2013 21:33
28. 6. 2013 21:41
28. 6. 2013 22:02
28. 6. 2013 22:13
29. 6. 2013 11:16
29. 6. 2013 14:55
29. 6. 2013 16:37
29. 6. 2013 16:58
29. 6. 2013 17:13
29. 6. 2013 17:44
29. 6. 2013 18:00
29. 6. 2013 18:21
29. 6. 2013 19:19
1. 7. 2013 12:22
29. 6. 2013 11:41
29. 6. 2013 11:57
1. 7. 2013 12:24
29. 6. 2013 15:38
29. 6. 2013 15:52
29. 6. 2013 16:01
29. 6. 2013 21:48
29. 6. 2013 15:45
29. 6. 2013 22:02
28. 6. 2013 20:20
28. 6. 2013 20:40
28. 6. 2013 20:48
28. 6. 2013 22:55
29. 6. 2013 11:44
28. 6. 2013 21:35
29. 6. 2013 12:03
29. 6. 2013 12:52
29. 6. 2013 15:55
29. 6. 2013 18:32
29. 6. 2013 20:44
Avatar - Hittman
28. 6. 2013 19:07
Víno, ne auta )
V některé z diskusí mi tu nedávno někdo tvrdil, že francouzské automobilky jsou v pořádku a neužívají žádných dotačních titulů francouzské vlády, jelikož jsou fit a nepotřebují to >:-[]
Nechci být hnidopich, ale když chtěl mám dojem Renault či Peugot zavřít továrnu ve Francii, pohrozil tehdejší přeziden Šar-kozy sankcemi a tvrdým postupem proti automobilce - potřeboval si před volbami zachovat přízeň dělníků a lidí pracujících. Bohužel zřejmě francouszké mzdy jsou jednou z nejtučnější nákladovou položkou u fr. aut. Není divu, že největší hrozba v podobě Hyudai s 5ti a Kie se 7letou zárukou jsou pro fr. auta největší konkurence a jak se projevuje, jako velmi účinné kladivo.
Rozbalit vlákno
45
Avatar - AUDIRS6
28. 6. 2013 19:13
Re: Víno, ne auta )
hmm, "teta Kylie" bude asi mat tlaky >:D >:-[] >:-[]
...alebo sa nas bude vsemozne snazit presvedcit, aka je toto "novinarska kacica"...a podobne keci-dristy >:-[] 8-s :-! >:D :no:
Avatar - Hammunasakra
29. 6. 2013 01:22
Re: Víno, ne auta )
TETA?!?!?! :no: 8-s :no: ;-\ :no:
Vy tu svou OMEZENOST NEhrajete - opravdu jste mne URAZIL! :no:
Narozdíl od OMEZENCŮ co auta rozdělují stylem "TUHLE automobilku mám rád" tohle NEpraktikuji a to že mi tuhle OMEZENOST "vnucujete" mne opravdu URÁŽÍ :no: 8-s
PS: Když nebude v MILIONové kategorii k dispozici něco typu C5 V6 3.0 bude mne to MRZET, a holt se budu moci podívat po jiné alternativě
PPS: A vy jste se definitivně zařadil mezi ty kteří umí JEN urážet - asi si tím kompenzují FAKT, že o autech ví MÉNĚ než holčička - sbohem
Avatar - AUDIRS6
29. 6. 2013 12:47
Re: Víno, ne auta )
nie ja, ale medzi X inymi ludmi si sa svojou obmedzenostou vyprofilovala tak, ze uz si tu len "TETA" :-!
ja sa snazim byt objektivny - pripustam kvality aj inych nez len OOOO vyrobcov, hold smuula, Tvoji "favoriti" medzi nich patria len hoooodne zriedka...
Teba urazat nepotrebujem, Ty sama sa tu odsudzujes na vedlajsiu kolaj svojimi obmedzenymi nazormi, takze pokial ku konkretnej teme nemas nic konkretne, potom smola.
to "Zbohom" nepouzivaj, pokial to nemyslis vazne, ja Ti zbohom nedavam, davam kazdemu 2., 3., aj X-tu sancu... ;-) - plati to aj o Tebe ;-) - za predpokladu, ze zacnes diskutovat trosku objektivnejsie...coho sa tu ale asi nedockame...takze... ;-\
Avatar - Hammunasakra
29. 6. 2013 15:10
Re: Víno, ne auta )
Takže místo omluvy "OBMEDZENÁ"? 8-s :no: :no: :no: :no:
Vy a "objektivny"? >:D >:D >:D >:D >:D
Moji "favoriti"? Prosím vás POVÍDEJTE - teď jsem docela HODNĚ ZVĚDAVÁ >:-[]
PS: Vzhledem k (velmi) "upadající" úrovni tex(s)tů na auto.cz a hlavně ("drsně") se zvedajícím atakům (urážkám a občas bohužel i vulgaritám) vůči mně je to asi tak "dvě kapky" od (definitivního) sbohem
1. 7. 2013 11:22
Re: Víno, ne auta )
Je čas udělat PÁPÁ a zmizet v propadlišti dějin. Pokud tady někdo z těch soudných, rozumných a chytrých diskutérů (ke kterým ty nepatříš ani náhodou...) uroní slzu, tak to bude pouze slza radosti.

Nicméně se mi nechce věřit, že bys byla tak soudná, a přestala tady věčně OPRUZOVAT.
Avatar - Hammunasakra
1. 7. 2013 12:43
Re: Víno, ne auta )
PÁPÁ
PS: Říkala jsem že intezita ("osobního") napadání se ZVÝŠILA a že chybí (poslední) kapka. Že se z propadliště dějin vynoří zrovna Beran(e)K, který se mnou takto "mile" diskutuje (od)vždy jsem nečekala, ale ono je to jedno zda Mig_35 (jeho pokus o zveřejnění mé soukromé adresy NElze ani komentovat) nebo AUDIRS6 (ten tento víkend také docela "PŘITVRDIL") nebo.. nebo.. nebo..
Baví mne auta, NE neustálé osobní invektivy. Vím že na autech se shodnu s profíky se znalostmi o kterým se vám nikdy nebude ani zdát, že se NE"shodnu" s anonymem který mezi chytré diskutéry nepatří ani náhodou - s tím se jistě "vyrovnám" :-)
(po této, bohužel BEZ přehánění 1000 "výzvě" vás) OPRUZOVAT tedy již NEbudu
1. 7. 2013 00:14
Re: Víno, ne auta )
Jestli te tak strasne urazi teta, tak to asi budes pekna kra...savice >:-[]
Avatar - Hammunasakra
2. 7. 2013 23:55
Re: Víno, ne auta )
Vy ste tady všichni buzny nebo proč se tak navážíte do jediný ženský? >:-[]
3. 7. 2013 10:30
Re: Víno, ne auta )
A seš si tak jistej, že je to vůbec ženská?

A nebo si opravdu myslíš, že kritika arogantní krávy, která sem chodí jeno a jenom rpudit a otravovat a plevelit diskuzi je typickým znakem chování čytřprocentní části populace mužského pohlaví?

Dost jednoduché uvažování, ale lecjakou čeládku to má Pánbůh na světe.
Avatar - Hammunasakra
3. 7. 2013 18:42
Re: Víno, ne auta )
No nevim. Znám jí z diskuzí z Lidovek před pár rokama a žádnej problém s ní nebyl. Nebo s nim >:-[]
A tady ste na ní fakt hodně vostrý
4. 7. 2013 20:20
Re: Víno, ne auta )
Aha, účastník diskuze z lidovek - tak to seš jasnej. Tak se tam rychle vrať, na podobný tady nikdo nečeká. Ještě, že ses sám přiznal. To už nemusíš dál nic vysvětlovat.
Avatar - Hammunasakra
5. 7. 2013 01:17
Re: Víno, ne auta )
Tak takhle to vypadá když si nýmand s malou mazdičkou myslí že je nadřazená rasa :yes: >:D >:D
Tyhle kecy ti někdo žere? Mně neni 15, di si svý kompexy dál léčit na puberťácích na ty to možná bude fungovat a nepleť se mezi dospělý
Avatar - Hammunasakra
29. 6. 2013 02:02
Re: Víno, ne auta )
Jediná "kacica" široko daleko budete asi vy. Třeba já osobně bych asi BYLA PRO prodej - kdyby ("mi") to zaručilo že i v dalších generacích se bude vyrábět vůz pohodlný jako C5, s podobně kvalitními sedadly a materiály v interiéru, používající podobně sofistikovanou techniku (uložení náprav) s podobně velkými brzdovými kotouči atd. (a samozřejmě podobně NADprůměrným motorem) - TO je to co mne zajímá (ale MOC se mi líbí třeba nový Lexus IS - jen škoda že zrovna EVROPAné mají "zakázaný" skvělý V6 3.5 228 kW "ovládaný" 8mi stupňovým AISINem :-|
Avatar - AUDIRS6
29. 6. 2013 12:50
Re: Víno, ne auta )
hmm - ja som muz ;-) - takze ja asi "Kacica" nebudem...ale Ty si zena... >:-[] >:D
Avatar - Hammunasakra
29. 6. 2013 15:17
Re: Víno, ne auta )
Muž možná, chlap (dle toho co jste napsal výše) NEeee
PS: Podívejte co toho zvládne v příspěvku napsat o autech holka (a ještě blond ;-)) a co vy = NIC, jen opakujete "kacica kacica" - co to asi tak znamená..? :-)
Avatar - AUDIRS6
29. 6. 2013 15:52
Re: Víno, ne auta )
... ze TRAFENA HUS ZAGAGA !!!!!! >:-[] >:-[] >:-[]
- keby si inac formulovala svoj prispevok o kacici a mne, toto by sa Ti nestalo... ;-)
Avatar - Hammunasakra
29. 6. 2013 15:57
Re: Víno, ne auta )
"GAGATE" tu, rsp. naprosto OTŘESNĚ se tu dnes chováte stále jen VY vy Vy vY VY
Stalo se to PROTOŽE jste VY "formuloval" SVÉ příspěvky (a napsal "TETA" rsp. KACICA" :no:
Avatar - AUDIRS6
29. 6. 2013 16:05
Re: Víno, ne auta )
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]

prasknem od smiechu !!!!!!!!!!!!! PRESTAAAAAAAN !!!!!!!!!!

>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]

fuuh, 1., 2., 3., 99, 100. fuhhh, OK :yes:

noo, uz som OK, a teda este raz a naposledy : pisal som, ze sa nas budes snazit presvedcit, ze toto ( tento clanok) je asi nejaka novinarska kacica...

uz sa chapeme, kto koho zacal nazyvat "kacicou" ;-)

Kylie, Kylie ;-) ;-) ;-) - nauc sa citat, a potom aj pisat >:D >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
29. 6. 2013 16:32
Re: Víno, ne auta )
DLUŽÍTE mi OMLUVU - dnes to HODNĚ PŘEHÁNÍTE!!!!!!!!!!!!! :-|
PS: Odpovědět na cokoli o autech (stále) NEumíte?!?!? (viz výše - vaše "tvrzení" z 12:47)
PPS: Také jste si všiml souvislosti mezi ÚBYTKEM znalostí a slov o autech a NÁRŮSTEM napadání a urážek? Opět jste nenapsal jediné slovo o autech
Avatar - flyboyeda
28. 6. 2013 20:09
Re: Víno, ne auta )
Přežijou jenom nejsilnější hráči: GM , VW a Toyota
Avatar - Bristol
28. 6. 2013 20:19
Re: Víno, ne auta )
no přežije toho víc...toho bych se zase nebál...nebojim se z dlouhodobého hlediska ani o koncern fiat...jen možná jednu značku budou muset vypustit-na druhou stranu pochopitelné: přece nejde smysluplně udat 3 "prémiové" sekce(AR, Lancia, Maserati)-prostě přežijou dvě a s ohledem na směřování Lancie je celkem jasné která značka brzy skončí

nebojím se ani o Japonce(Honda, Mazda, Nissan, Mitsu) ale o Suzuki třeba celkem ano

američané taky přežijí: Chrysler, Ford i GM je v klidu

korejci jsou těžce v klidu, stejně tak čínské kopírky

o němcích nemá smysl mluvit-všechny automobilky jsou víceméně v zisku...stejně tak v britové a volvo

když to tedy vybalancujeme tak automobilovou krizi na začátku 21. století odnesl SAAB, Rover, pár amerických značek(Pontiac, Oldsmobile, Mercury) pár značek skoupili asiaté ale více či méně úspěšně fungují dále...a z dlouhodbého hlediska to vidím na konec jedné italské značky(Lancia) a v nejhorším případě koncernu PSA-ale tam věřím že to někdo skoupí a fabriky přenese mimo francii
28. 6. 2013 20:34
Re: Víno, ne auta )
pozapomel jsi na Renault, o nej bych se taky nebal, i presto ze je Francouzsky
Avatar - Bristol
28. 6. 2013 20:39
Re: Víno, ne auta )
Renault dobře investoval do Lady a Dacie...která ho dobře drží nad vodou na mimoevropských trzích...jinak by dřel stejnou bídu jako PSA
29. 6. 2013 12:06
Re: Víno, ne auta )
noa? Renaultu se proste dari a to i jako dodavateli platformy, je jedno diky cemu nebo proc, proste se mu dari :-)
1. 7. 2013 11:25
Re: Víno, ne auta )
A taky špatně neinvestoval do Nissanu, který mimochodem vyrábí víc aut než vlastní Renault. Renault je někde úplně jinde, je to značka(koncern) skutečně globální a třeba na příkladu Dacie a Lady kontra 301/Elysse a to včetně načasování se ukazuje, jak jsou si tyhle dva francouzští hráči vzdálení.
Avatar - flyboyeda
28. 6. 2013 20:38
Re: Víno, ne auta )
Saab mi nechybí,dělal hrozný auta, rover mi taky nechybí

Já bych se nabal jenom o ty 3 které jsem zmínil , GM , VW a Toyoa

ostatní to budou mít vždy nahnutý a neobejdou se bez pomoci těchto 3

největších hráčů, nějaká automobilka zanikne,jiná zase vznikne

Je to takový koloběh
Avatar - Bristol
28. 6. 2013 20:43
Re: Víno, ne auta )
to je věc názoru, mě třeba SAAB chybí a to velice(třeba nová 9-5 byla skutečně nádherná i kvalitní-jenže přišla pozdě)...Rover mohl být taková britská Alfa Romeo, kdyby se BMW trošku snažilo...vlastně kdyby se všichni tito snažili tak mohlo vzniknout ze značek jako SAAB, Rover a Alfa subpremiové automobily které by neměli ambice bojovat s prémií z německa+lexus, jaguar, infiniti...byli by pouze stylovější a sportovnější alternativou k mainstreamové produkci-vše to mělo být o snaze, segmentaci zacílení a samozřejmě ceně...jenže nepovedlo se, věřím že taková produkce by měla své místo...kdyby se výrobci snažili té mezery na trhu využít-protože mezi mainstreamem a prémií zeje mezera obrovská(cenová) a přímo se nabízí vyplnit to nějakou mezitřídou(subprémií)
Avatar - bigsoul
29. 6. 2013 00:03
Re: Víno, ne auta )
Zabudaš na jedného z najsilnejších hračov a to BMW!!!
Avatar - flyboyeda
29. 6. 2013 12:27
Re: Víno, ne auta )
Nezabudám není tak silné jak VW
29. 6. 2013 10:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Individualita
29. 6. 2013 08:38
Re: Víno, ne auta )
Přesně tak. U těch Japonců bych se ale bál nejvíc o Mitsubishi. Pokud se nepletu, tak prodávají nejméně a spadají pod obří koncern jinak "neautomobilový", který si prostě může dovolit to zabalit a věnovat se něčemu jinému. Byla by to ale škoda.
Avatar - Hammunasakra
29. 6. 2013 01:22
Re: Víno, ne auta )
VELMI smutné.. :-|
..aneb unifikace až nadoraz mne rozhodně NEtěší ;-\
Avatar - twistedTSD
28. 6. 2013 21:24
Re: Víno, ne auta )
Sarkozy...Dodnes (respektive čím dál víc) se musím smát jeho tehdejším inteligentním výrokům o neuvěřitelné drzosti PSA vyrábět auta mimo FR. A o francouzských továrnách ani nemluvě...Nicméně mě nemile překvapuje, že je to až tak zlé. Modelová řada Peugeotu je zrovna téměř kompletně obměněna, teoreticky by na tom v budoucnu nemusel být prodejně špatně...
28. 6. 2013 21:38
Re: Víno, ne auta )
Pokud by Peugeot chtěl, tak mohl výrobu z Francie přesunout. Renault to udělal a nic se nestalo. PSA to asi udělat nechtěl. Mimochodem třeba Toyota Yaris se taky dělá ve Francii a nikdo kvůli tomu nekrachuje. Podle mě spíš PSA hraje na francouzskou strunu a chce být doma ta správná francouzská automobilka. To se jim sice daří (Francouzi hodně nadávají na Renault za to, že skoro vše vyrábí mimo Francii), ale mimo Francii jim to moc nepomůže.
1. 7. 2013 11:33
Re: Víno, ne auta )
Hlavně už ztratili všechen ten čas s typicky francouzskou ležérní představou, že to vždycky nějak uhrajou. Z PSA sálá francouzská sebestřednost, která ho ovšem zabije. Kdy začal Renault se všemi těmi akvizicemi? Dneska se projevují důsledky špatných rozhodnutí z doby před deseti lety. V Renaultu pochopili, že Francie není pupek světa a Francouzi nejsou jedničky ani v Evropě ani ve světě. Ghosn absolvoval veleúspěšnou misi u Nissana, koupili od Samsungu automobilovou divizi, rozjeli Dacii a hlavně se začali přizpůsobovat trhům a ne aby si mysleli, že trhy se budou přizpůsobovat jim.

A představa rodinky Peugot, že oni by "chtěli", aby to GM převzal (tzn. zainvestoval) je až komická.
28. 6. 2013 21:31
Re: Víno, ne auta )
Problém u tebe je v tom, že nejsi schopen poznat rozdíl mezi PSA a Renaultem. Dnešní zprávy by ti mohly pomoct, aby jsi to už konečně pochopil. PSA hledá záchrance a Carlos Ghosn z Renaultu dnes začal šéfovat v Avtovazu. Za situaci v PSA samozřejmě nemůže vláda, EU nebo odbory, ale rodina Peugeotů a další akcionáři. Renault za posledních pár let koupil Nissan, Dacii, Ladu a Samsung a ve spolehlivosti se posunul mezi nejlepší. Aliance je dnes silně zastoupena na všech trzích a není závislá jen na jednom regionu. PSA za tu dobu neudělal nic. Akcionáři si asi jen vesele užívali. Viníky tedy hledej v nich a nepiš tady bláboly o vině politiků, EU nebo odborů.
29. 6. 2013 08:34
Re: Víno, ne auta )
To samozřejmě vina politiků, EU, odborů atd je. Oni tady vytváří změny prostředí a ne pro každého je to vhodné. Ne každý se s tím vyrovná. Když chtěli v PSA to tedy řešit tak si nechali odbory a spol. vydat soudní příkaz že nesmí.
29. 6. 2013 10:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hittman
29. 6. 2013 11:35
Re: Víno, ne auta )
Dovedeš si představit, že by PSA oznámili, že v rámci šetření zavřou jednu či dvě továrny a nebo že je přesunou na východ, kde je levnější pracovní síla a lepší podnikatelské prostředí, míněno ne tak uškrcené daněmi, normami a zelenými nesmysli?
Jenom se zmínili a pokud si vzpomínám, řvala celá francie a v čele šarkozy.
29. 6. 2013 11:43
Re: Víno, ne auta )
Dovedu. Renault taky přesunul výrobu Clia nebo Méganu z Francie. Nový Captur se taky nedělá ve Francii. Frantíci za to samozřejmě Renaultu nadávají a říkají, že Renault už není francouzská značka. V diskusích o Capturu a P2008 se dozvíš, že správný Francouz by si měl koupit P2008. To, že PSA výrobu z Francie nepřesunul, není vina vlády nebo odborů. Třeba PSA hraje na to, že bude díky výrobě ve Francii doma víc prodávat. třeba nemá na přesun výroby peníze. Pravděpodobnější, ale je to, že to v době zisků neřešili a teď už je pozdě.
29. 6. 2013 12:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
29. 6. 2013 12:15
Re: Víno, ne auta )
I s těmi odbory se dá jednat. Renault uzavřel s odbory dohodu o konkurenceschopnosti a francouzské továrny se tak dostaly na úroveň těch španělských nebo britských. Pokud máš nějakou dlouhodobou vizi, tak jde vše.
1. 7. 2013 11:46
Re: Víno, ne auta )
Navíc není pravda, že PSA má veškerou evropskou výrobu jenom ve Francii. Zapomíná se na TPCA (200 tis. aut) a trnavský PSA (tuším minimálně taky 200 tis aut). Renault nemá ve středovýchodní Evropě žádný závod, pro pokus se superlevným autem koupil Dacii. Nejbližší montovnu na východ od francouzských hranic má (pokud se nepletu) v Moskvě (bývalý AZLK) a v Evropě má montážní závody tak maximálně ve Španělsku a Turecku.

Gilgit má pravdu i s tím Olcitem - měli stejnou šanci, jako Renault. Mimochodem, dneska se tam tuším montují Fordy....

PSA si myslelo, že dělá super auta, kterými bude za těžké prachy z Francie za francouzské ceny zásobovat tu část Evropy a světa, kde se ostatní moudře snažili uchytit jinak, než jenom obchodně - no a důsledky jsou dneska zřejmé.

První moderní totalitní diktátor Evropy - Napoleon i. kdysi prohlásil, že chyby spáchané na začátku tažení nelze během vlastního tažení nikdy zcela napravit. A tady to platí taky..
Avatar - moreczech
1. 7. 2013 12:14
Re: Víno, ne auta )
Renault má ještě továrnu ve Slovinsku....
2. 7. 2013 16:59
Re: Víno, ne auta )
Nojo vlastně, tuším v Novom Mestě, na tu jsem zapomněl - tu tam měl snad ještě za Tita, jestli se nepletu. Díky za upozornění
Avatar - Ja Prvni 123
28. 6. 2013 20:05
panove, vypate, ze se bavite...
ale ono to moc vesely neni. EU lukviduje svuj vlastni peumysl a zamestnani pro sve vlastni lidi... a nikomu to nevadi? Nebo je cela slavne EU skutecne jen "ctvrtou risi"? Skoro to tak vypada... protoze se chova vetsinou, ne-li vyhradne v zajmu Nemecka. V tomto pripade VW... Neni to vesely. :-(
Rozbalit vlákno
7
Avatar - flyboyeda
28. 6. 2013 20:12
Re: panove, vypate, ze se bavite...
EU = kocourkov , ti šmejdi v Bruselu za to že vymýšlí tyhle Cypoviny berou každý 750 000 kč měsíčně a kolik těch zbytečných darmožroutů tam je ,já bych je poslal na Sibiř
Avatar - Bristol
28. 6. 2013 20:15
Re: panove, vypate, ze se bavite...
jestli to takhle bude pokračovat dál tak skončí revolucí a nebo dalším "nacistickým německem" či "sovětským ruskem" neb jiným podobným zrůdným režimem, protože jinak to ani skončit nemůže,když v některých zemích EU všichni vystudování lidé houfně opouštějí zemi, tedy jinak řečeno v zemi zůstávají pouze ti co se neuplatní nikde,a na takovém základě se žádná smysluplná společnost stavět nedá...
Avatar - flyboyeda
28. 6. 2013 20:22
Re: panove, vypate, ze se bavite...
Ty nářízení ,která vymýšleji v EU to mi zdravý rozum nebere, mě to příde asi tak že nějaký ten šmejd z EU co bere těch 750 000 kč měsíčně ,ráno vstane a řekne si,
tak komu znepříjemním život teď
Avatar - Bristol
28. 6. 2013 20:24
Re: panove, vypate, ze se bavite...
lidé si ovšem neuvědomují to že záleží jen a jen na nás jak dlouho jsme ochotni toto tolerovat...naše společnost dojíždí na to že se o nic nezajímáme-tedy ani nic nevíme a nic neřešíme, a tedy oni si mohou nerušeně dělat co chtějí... :-|
1. 7. 2013 11:51
Re: panove, vypate, ze se bavite...
Ono stačí podívat se, kdo třeba sedí v tom slavném europarlamentu. Soudruh Ransdorf zdaleka není výjimka, spíš standard. Jedná se vesměs o závistivá zakomplexovaná individua, která skutečně cítí potřebu otravovat lidem život a to zejména těm, co něco umí a dokážou, protože oni sami neumí nic a dokážou leda to, že po nich nikdo ani nevzdechne. Tak se té stále ještě normální většině mstí, jak to jde.
29. 6. 2013 10:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hittman
29. 6. 2013 11:38
Re: panove, vypate, ze se bavite...
V čele EU byl donedávna Šarkozy s Merklovou. Takže to vedla Francie s Německem. Británie stojí opodál a jen se tomu směje. EU už není ani rovnocenný partner pro USA a Japonsko, ty nás mají někde "u kolen", možná respektují ještě Němce, jinak je jim celá EU se svým hospodářstvím a svou krizí k smíchu >:-[] jak si sami likvidují své vlastní hospodářství a umožňují tak lehký průnik levné konkurence Asie.
Avatar - Bristol
28. 6. 2013 20:11
Francie
tyto problémy jak PSA tak i Renaultu jen dokazuje jak těžké je podnikat ve Francii a v jiných zemích kde mají odbory-a tudíž zaměstnanci tak velkou moc... :no: doufám a věřím že se PSA udrží i kdyby za cenu uzavření některých neefektivních francouzských továren...třeba pak odborům dojde, že je lepší mít pár % propuštěných dělníků a nižší mzdy než mít zavřenou celou továrnu, oči pro pláč, a mizivý zájem potenciálních inverstorů o podnikání v dané oblasti...zdá se totiž že jiné řešení v těchto zemích neexistuje než padnou na samotné tvrdé dno, sociální bouře x milionů nezaměstnaných...pak třeba některým pohlavarům dojde že tímto směrem cesta nevede
Rozbalit vlákno
43
Avatar - AUDIRS6
28. 6. 2013 20:32
Re: Francie
hmm, tak skusim trosku k veci ( aj ked ma za to asi urcita cast tu diskutujucich zozere zaziva 8-s ) :
posledne "zaujimave auto" Citroen, bola pre mna Xantia Activa, od Renaultu - 1. Laguna, Twingo, Peugeot...- tam by som to prave videl este pred nejakymi 2-3 rokmi ako nadejne: P 508- hlavne "audinacky" podobny interier vypadal slubne...
PSA "vzduchovy" hybridny pohon povazujem tiez za slusny pokus...ale toto vsetko asi nestaci :-!
to comu hovorime EU a vobec Europa + trhy na ktorych tieto automobilky posobia je proste TRH - teda zakaznik rozhodne, ktore auto s akym znakom na kapote (maske) kupi...
noooo, a tych zakaznikov proste ubuda, lebo konkurencia silnie. Hlavne ta "Korejsko-Cesko-Slovenska" !!!
niesom cisto zastanca "koncernu", skor len 2/3 produkcie Audi ( vsetko co ma motory pozdlzne ;-) ) - ale to uz asi vies Ty aj vsetci...
lenze fakt si to treba prezriet napr. ocami pana Martina Winterkorma, ktory prave H/K povazuje za najvacsiu konkurenciu ! A nieje sa mu co divit !
- ostatne, vsetko co som tu napisal su same zname veci, len nechapem, ze Francuzsky "managiry a ingeniiri" to nechali zajst az takto daleko... :-!
panbozko ich opatruj...ich, a napr. CZ fabriku PSA a aj nasu pri Trnave...- nech sa to predpokladane prepustanie nedotkne aj CZ a SK zamestnancov... 8-s
Avatar - Bristol
28. 6. 2013 20:36
Re: Francie
tak mě by bylo líto konce jakéhokoli evropského podniku, mě se třeba francouzská produkce celkem líbí-třeba současná Laguna je docela fajnové auto a za dobré prachy, a říká se že ani není nespolehlivé, P508 je moc pěkné auto, trošku nerozumím snaze citroenu o "prémiovou" řadu DS-to je trochu jak předsmrtná křeč, ale je to jejich věc, asi až čas ukáže zda je tato strategie úspěšná či nikoli, pravda však je, že bojovat dnes proti německé a korejské(a japonské) produkci je čím dál těžší...
Avatar - twistedTSD
28. 6. 2013 21:33
Re: Francie
Renault (alespoň on) se docela drží...Pokud jde o DS, divné mi to ani moc nepřipadá, zřejmě je zlákala vidina vysokých marží. Ale jestli je pravda co bylo řečeno o DS5, tak to moc nevychytali...
Avatar - Ham.
28. 6. 2013 21:41
Re: Francie
Jenže lítost nechat někoho padnout je právě ten klíčový problém, který nám tu politici předvádí v přímém přenosu. Jsou schopní podporovat neschopné (ty co měli dávno padnout) za peníze těch schopných čímž množina schopných dramaticky klesá a balvan na noze v podobě neschopných dramaticky roste. Jediná cesta, která nemusí bolet je chovat se "normálně", je zde velká nadvýroba a tudíž dva, tři nejslabší musí okamžitě z kola ven, a nejen v autoprůmyslu, když to bude málo tak další. Čekání a podporování čím dál většího balíku neschopných skončí velkým výbuchem, to je celkem vyzkoušené a jasné.
28. 6. 2013 22:02
Re: Francie
V Evropě zatím žádný stát automobilky nezachraňuje a nikoho nedotuje. To udělal Obama v Americe a jedna evropská automobilka teď chce od té americkým státem zachráněné taky zachránit. Ta tvoje teorie evidentně trochu nefunguje. Tedy v reálném světě. :-)
Avatar - Ham.
28. 6. 2013 22:13
Re: Francie
[odkaz]

Nazývej si to jak chceš, ale záruky PSA bance od EU/Francie je totéž jako lít peníze do zkrachovalého podniku, až padne PSA, padne PSA banka a EU/Francie bude muset zacvakat kompletní výši záruk za vydané bondy.

Zajímavé je, že právě proti těmto zárukám brojily ostatní automobilky včetně Renaultu. Proč asi, dobře vědí, že až to lehne tak si od nich v nějaké podobě EU/Francie tyto prachy vybere, zvedne jim daně, zvedne odvody ze zdravotního a soc. pojištění, prostě stát si na to vydělá jedině tak, že odrbe úspěšné. A protože úspěšní nemají prázdné hlavy tak horem pádem převádí podnikání mimo EU a ta tak bude muset odrbat lidi. A pokud jim půjčí GM tak je to totéž jako půjčka od US gov.
Avatar - Hammunasakra
29. 6. 2013 01:45
Re: Francie
Máte tam (HRUBOU) "chybku", záruka a DOTACE (pro některé - třeba zrovna PSA - bohužel) NEjsou to samé :-)
PS: Přiznávám že si NEumím představit "plný dosah" KRACHu výrobce 3.000.000 automobilů ročně ;-)
Avatar - Ham.
29. 6. 2013 11:16
Re: Francie
Když už neumíš psát, tak se nauč alespoň číst, o žádných dotacích nepíši. Mluvím o zárukách. O zárukách soukromé společnosti ze strany státu.
Avatar - Hammunasakra
29. 6. 2013 14:27
Re: Francie
No někdo zase neví co píše - nebo se mám "omluvit" že vaše "je to to samé jako lít peníze" jsem "zkátila" na dotace"? :-)
Záruka prostě NENÍ to samé - jak se snažite tvrdit, toť vše ;-)
Pěkný den (přeje vaše stará známá) EKONOMka Kylie :-)
Avatar - Ham.
29. 6. 2013 14:55
Re: Francie
Nauč se číst. Psaní už nezachráníš.
Avatar - Hammunasakra
29. 6. 2013 16:33
Re: Francie
Tak co je to (to vaše) "lít peníze"? UMÍTE to "vysvětlit"? :-)
Avatar - Ham.
29. 6. 2013 16:37
Re: Francie
Ten kdo umí číst celé příspěvky tak nepotřebuje nic vysvětlovat. Nauč se číst.
Avatar - Hammunasakra
29. 6. 2013 16:47
Re: Francie
"Záruka je totéž jako lít peníze.." - to NEokecáte (byť "se snažíte" :-)
Takže UMÍTE TO VYSVĚTLIT, nebo "přiznáte" že jste napsal BUBOST? ;-)
Avatar - Ham.
29. 6. 2013 16:58
Re: Francie
Blbosti tu píšeš jenom ty. Nauč se číst.
Avatar - Hammunasakra
29. 6. 2013 17:07
Re: Francie
NEumíte odpovědět na normální slušně položenou otázku? :-|
Prostě jste NAPSAL že "záruka je TOTÉŽ jako lít peníze..." - no a to NENÍ Není neNí NenÍ nENí NENÍ (a vaše "následné" chování na tom nic NEzdmění ;-)
Avatar - Ham.
29. 6. 2013 17:13
Re: Francie
Dokud se nenaučíš číst tak se na nic raději neptej.
Avatar - Hammunasakra
29. 6. 2013 17:17
Re: Francie
Tím "zbytkem" příspěvku to "nezachráníte" - máte tam prostě BUBOST ;-)
A díky za NE-odpovědi.. :yes: :yes:
..vy koncernoVWí fanouškové (vy s AUDIRS6kou) jste dnes "milí ochotní vstřícní" skoro NEskutečně :yes: :-)
PS: Ono to FERDINANDa vtáhlo/stáhlo zpátky (do pekel) domů? Nebo tak něco?
Avatar - Ham.
29. 6. 2013 17:44
Re: Francie
A já už se bál, že dnes Ferdinand nebude.
To je chlapák co? Ten ti nedá spát.
Avatar - Hammunasakra
29. 6. 2013 17:48
Re: Francie
Já se bez něj obejdu - jen nějak NEchápu to vaše dnešní "chování" - AUDIRS6 to FAKT PŘEHNAL
(a to jako VÁŽNĚ! Jak že jste dnes "ostřejší" než jindy. Nebo jste "opilí nadšením" že druhý největší evropský prodejce má problémy = asi se ještě POSÍLÍ postavení VW? :-)
PS: Tak CO to tedy je?
PPS: Fakt takové (morálně křivé) "trasořitce" v důchodu jako je F.P. říkáte "chlapák"? ;-)
Avatar - Ham.
29. 6. 2013 18:00
Re: Francie
Bohužel neobejdeš. Jinak bys jej bez jakékoliv souvislosti netahala do každé diskuze.
Avatar - Hammunasakra
29. 6. 2013 18:19
Re: Francie
Čím to tak může být, KDE mi tak jen NEUSTÁLE může "lézt na oči", že? :-)
PS: Takže i tohle bude BEZ ODPOVĚDI?
Avatar - Ham.
29. 6. 2013 18:21
Re: Francie
Den kdy si nešlehneš Ferdinanda a C5 V6 3.0 Bi-turbo s interiérem Criollo je pro tebe ztracený.
Avatar - Hammunasakra
29. 6. 2013 19:00
Re: Francie
Tak a teď mám dělat že "jsme vše zamluvili" a že na tu záruku co je věc stejná jako lití peněz a co to dnes máte s AUDIRS6kou mám ZAPOMENOUT, že? :-)
Avatar - AUDIRS6
29. 6. 2013 19:19
Re: Francie
Kylie...teda toto uz fakt smrdi zakomplexovanostou... :-!

ak mas psika, zober ho na prechadzku, potrebujes cerstvy vzduch ;-)

ja aj kolega sme zjavne uplne v pohode a nad vecou ;-)

problemov PSA nam je urcite luto - a to uprimne !
ja to este berem aj z tej socialnej stranky veci, pokial sa nestane zazrak, su ohrozene stovky az tisice pracovnych miest Cechov, Slovakov a aj inych Europanov... :-!
to, ze si to ale sposobili sami - neschopnym manazmentom a asi nie prave "ziaducimi" produktmi je proste fakt !
A teraz iba znu, co zasiali ... :-!
takze tak, nenut ma vysvetlovat Ti tu - Tebe - (vraj) "ekonomke" ako funguje trh !
poviem to po Slovensko-Europsky :

SILNEJSI PES J€B€ >:-[]
Avatar - Hammunasakra
29. 6. 2013 19:24
Re: Francie
Podívejte se co JSTE dnes NAPSAL - a snad raději MLČTE
Já tu TETU NEzapomněla (ani to ostatní - že se Ham. NE"hlásí" ke svým vlastním slovům je smutné, ale "tak to chodí")
PS: Zkuste mne přesvědčit jak by byl přechod z C5 V6 3.0 HDi Bi-turbo na VW Passat "fantastický", že bych si (skoro ve VŠEM) nePOHORŠILA
Co dál s PSA je trochu zapeklitá otázka. Narozdíl od představ lidí není problém ve spolehlivosti apod., ale (dle mne) ve stále "rostoucí" PŘEDSTAVĚ že jde technicky hluboce zaostalé PORUCHOVÉ vozy apod. (což je někdy i naopak - viz C5 vs Passat). Ale představy (o hudbě, politicích atd. a samozřejmě i autech) jsou ROZHODUJÍCÍ (a změnit je je opravdu TĚŽKÉ). PSA i přes pokles prodejů prodává stále dostatek vozů, problém je že s PRODĚLKEM (každý chce slevu ze slev - což prostě NEjde). Jak jsem napsala, mně je jedno kdo je majitelem, já bych chtěla vůz co umí a nabízí C5 V6 = a to do budoucna BUDE PROBLÉM
PS: A tam kde byste MĚL "reagovat", tam NIC = nějak jste "zapomněl" na vlákno (kde jste tak "PERLIL") "Víno, ne auta" = stále jsem VELMI ZVĚDAVA (co mi to tam "přisuzujete"! ;-)
Avatar - Hammunasakra
29. 6. 2013 01:43
Re: Francie
Politici jsou opravdu NEštěstí, ale podpora soukromým firmám jak jí asi "vidíte" opravdu NEexistuje - to by PSA nemělo problémy :-)
Kde podpora funguje jsou dotace státům, třeba česko již 10 let dostává dotace na VŠE (od silnic dálnic po kulturu) dotace dotace dotace = tedy peníze které DOSTANE (PSA žádné peníze nedostalo ;-)
1. 7. 2013 12:22
Re: Francie
To je trochu zkreslené. Není to dotace, je to příspěvek z fondu, který byl právě na tuto záležitost zřízen, aby v ní pomohl. Důvody, proč byl zřízen jsou různé - podpora infrastruktury, kultura, umění, věda, vzdělání, pak různé pseudozemědělské (poláci nám za peníze EU prodávají nadopované krmení pro dobytek jako prvotřídní mňamku) a ekopaskvily a pod. Rozhodně ne proto, aby utápěl peníze v SOUKOROMÉ krachující firmě. Je úplně jedno, jestli je to PSA nebo cokoliv jiného.
Ač jsem odpůrce těchto pseudodotací, nechápu, proč by EU mělo řešit nějaké podobné dotace. Maximálně to může řešit stát na úrovni zaměstnanosti (možnost snížení nějakých odvodů), každopádně to bude vadit ostatním podnikajícím a výsledkem pak bývá odsun výroby jinam.
Avatar - Hittman
29. 6. 2013 11:41
Re: Francie
Politici nemůžou nechat padnout tak velký podnik, jako je automobilka, i když je v pr..., jelikož by si tak proti sobě naštvali propuštěné dělníky a zbytek země by jim to také neodpustil, že nechali padnout "národní perlu" i když v rámci trhu by to byl dávno mrtvý podnik. To je ten dnešní svět. Podobnost můžeme vidět i u bank, které byly vytunelovány téměř v celé evropě a státy tam nalily peníze z veřejných rozpočtů...
Avatar - Ham.
29. 6. 2013 11:57
Re: Francie
Ano, některé banky jsou to samé v bledě modrém.
Avatar - Hammunasakra
29. 6. 2013 14:29
Re: Francie
V případě bank postupovali evropští politici HODNĚ "hloupě/špatně" atd., v případě automobilek taktéž - NE že by se mi "líbil" systém záchrany který praktikoval Obama, ale v důsledku je MNOHEM lepší.
Avatar - Hammunasakra
29. 6. 2013 14:30
Re: Francie
Tohle asi nejen "dnešní" - ona to byla velká rána když skončil i (vlastně malý) Saab, vyrábějící pár desítek tisíc vozů. Pád megafirmy, která vyrábí 3 miliony vozů ročně a je na ní "navázáno" nesčetně dodavatelů a prodejců a servisů - to opravdu (skoro) NEJDE
1. 7. 2013 12:24
Re: Francie
servis bude potřeba ještě mnoho dalších let, specialisté budou mít mnoho času se přeorientovat.
Avatar - Hammunasakra
29. 6. 2013 15:19
Re: Francie
Zkuste se projet s Citroën DS3 a nebo "mým" C5 V6 3.0 Bi-turbo interiér Criollo a pak (třeba) "odpovídajícími" konkurenty od (prosperující) škody, nebo VW :-)
Avatar - AUDIRS6
29. 6. 2013 15:38
Re: Francie
prepaac, ale to fakt nie...:
DS3 - proti comu ju chces pozicionovat ? - lebo podla tvojej odpovede by som asi mal zvolit "protivnika" - radu DS sa Frantici snazia tlacit ako "pokus o premiu" - teda premioveho konkurenta ? - A1? - tak to ten test ani nemusime absolvovat >:D >:D >:D
...C5 - v Tvojej uz nepredavanej konfiguracii...-proti comu ? - dobre, dajme tomu ze Passat - doobree, nemame taku silnu naftu do priecnej zastavby...a co teraz ?
za to ze VW preda o Megatony viac Passatov ako Citron C5 - musi mat taku silnu naftu ?! - nemusi !!! ( aj ked podla mojho maleho skromneho nazoru by sa to patrilo...)
dobre, v kapitole motor vedies 1:0 - spokojna ? :-)
prevodovky, naladenie podvozka - jazdne vlastnosti, vnutorny priestor, kvalita spracovania, prehladnost ovladania...kolko je to podkapitol - 5? a je to zrazu 5:1 pre Vlkodlakow >:-[] >:-[] >:-[]
- ano, na prednej naprave je len McPherson, ale na minulej Bawo 3 bol tiez, a stacilo to bohato... ;-)
tak ja uz fakt neviem, argumentovat takymi blbostickami, ze C5 ma lepsie sedacky...dajme tomu ze ma, ked chcem ale dobre sedacky, a viem, ze ich v Passate nedostanem, tak sa pozriem do A4 a tam si iste vyberiem ;-) , ano, vysolim za to peknych par dukatov navyse, ale to sa da cakat - je to predsa Audi, mam tam moznost mat aj poriadnu V6 naftu, Quattro, a interier o akom sa ziadnemu Francuzovi ani nesnivalo >:-[]
takze tak...........
Tvoja jedina chyba je, ze sa snazis obhajit neobhajitelne. Tod vsio :-!
Avatar - Hittman
29. 6. 2013 15:52
Re: Francie
Jako že jezídm německými vozy, tak měl jsem pasata B5 2003 96kW a 310Nm a pak i B6 či 7 2007 rv s 2,0 TDI 125kW a DSG. Srovnání? Katastrofa pro ten novější..sedadla malá a úzká pro 2m člověka se 120kg, prostě otlaky na zadku a záda bolavá. Kufr v elektronice - katastrofa: než se otevře a než se zavře, umřu dobou čekání. Podvozek oproti mulé verzi naprosto neslučitelný se střední třídou - tvrdý, drncavý atd atd a to jsem měl 16". Motor a předovoka: katastrofa. Na režim D motor naprosto podtáčí a dusí, až to rve uši a duši. Na řežim S zas nesmysl vytáčí, až hluk od motoru je obtěžující. Rozjezdy či popojíždění s DSG - katastrofa. Kdybych nebyl *, jezdím dodnes dodnes s B5 bez PDF a jsem vysmátý se spotřebou 5l a po těchto dezolátních silnicích pohodlně jako král..
Avatar - AUDIRS6
29. 6. 2013 16:01
Re: Francie
...a zase by si sa stazoval, ze kazdych 60-80 tis. km ( v lepsom pripade ;-) ) musis menit komplet predne ramena...
ano - Passat B5 (5,5) - odvodeny z A6 platformy bol aj podla mna vydarenejsie auto aj napriek tym prednym ramenam.
ale sposob ako si kruto odpisal Passat aktualny - hmm, to chce uz trochu odvahu ;-)
podvozok je sice tuhsi, ale nie az tak "drncavy" ako uvadzas, ja tiez na nom "co-to" nabehal, mal som 17", sportove sedacky, tiez DSG, a Tebou popisane problemy nemozem 100 % potvrdit. Ano, DSG vtedy (pred 6 rokmi) este nebolo to prave do mestskych zapch...ale s ostatnym som problem nemal...toz, 100 ludi, 100 chuti ;-)
Avatar - Hammunasakra
29. 6. 2013 16:39
Re: Francie
Jakou "odvahu"? >:D
Současný Passat je (výrobně) levná napodobenina vozu střední třídy (která "na budku" - - od Toyota Avensis - dostala i zde na VELMI VWstřícném auto.cz" :-)
Úplně "mimo" je (již ne Passat) CC ve verzi s předním pohonem, kde mu BIG zadní převis (u předokolky!) "zajišťuje" vítězství v soutěži o nejHORŠÍ trakci ve třídě ;-)
A co se týče DSG, krom tolerantních evropanů má spíš těch 100 lidí stejnou chuť - stěžovat si na tuto převodovku (a NEříkejte že jste o masoVWých problémech s DSG na jiných kontinentech nikde NEslyšel NEčetl :-)
Možná příští Passat, ale na tenhle platí to co o něm bylo napsáno v jednom z testů. "Nejlepší? Rozhodně ne! Je to (jen) král průměrnosti"
Avatar - Hittman
29. 6. 2013 21:48
Re: Francie
No, DSG je furt stejněj šunt, teď ho např. reklamují v číně, kde na to mají odvahu se vzeptřít a kde si vw nemůže dovolit to ututlat a nebo zákazníky jednoduše odmítnout.
Ramena se měnila, ale nebylo to finančně tak hrozné, a za ten konfort to určitě stálo.
Naproti tomu musí říci, že si myslím, že aktuální verze či facelift má asi pár problému vyřešeno a možno je to již vyzrálé auto, stějně tak jako byl facelift B5.

K DSG: preferuji raději hydrodynamické měničové automaty. Ty, co byly v BMW či audi neměli chybu.
Avatar - Hammunasakra
29. 6. 2013 16:05
Re: Francie
No to NEprepacim - rsp. DLOUHO NE (dnes jste to PŘEHNAL - naprosto bez diskuzí P-Ř-E-H-N-A-L
Jaká zase "nepredavana konfiguracia"?!? TEĎ jsem se koukla na www.citroën.at a bílá perleť, 19˝ kola, V6 3.0 bi-turbo, (kompletní) interier (v luxusní kůži) Criollo "akční cena" 44.750€ :yes: :-)
DS3 a audi A1 naštěstí mnoho srovnávacích testů absolvovaly - snad byste je (hlavně ty s benzínovými verzemi) raději NEměl číst. Pro některé lidi s 0000mezenými znalostmi aut by to mohlo být "o infarkt" :-)
Nevím co je to "megatona Passatov" - C5 se za generaci prodá nějakých 800.000 ks což je na "nemasový" vůz střední třídy docela "ok". Kolik PASSATů?
Avatar - Hittman
29. 6. 2013 15:45
Re: Francie
Přemýšlel jsem o něm ve verzi s naftovým 6tiválcem a nebo 4válec 120kW, ale odrazuje mne pár věcí, např. pevný střed volantu, trošku nesymetrické rozložení převisů - dlouhý předek, krátký kufr, horší kvalita zpracování (i když, dnes je to kus od kusu a i audi dělá šmejdy - mám A3), dolévání aditiva, výměna filtru pevných částic a co já vím co ještě.. ;-\
Avatar - Hammunasakra
29. 6. 2013 19:23
Re: Francie
Já sice na V6 3.0 NEdám dopustit, ale za "optimum" považuji motor přesně MEZI (vámi vybranými) = 4válec 2.2 HDi 150 kW 450 Nm
O pevném středu volantu tak za 2-3 týdny ani nevíte. To co nazýváte "nesymetrické" je PŘESNĚ jak "to má být" = u předokolky větší přední převis (proto má C5 nejlepší trakci ve třídě) a zadní logicky menší..
NEvím jak v levných verzích, když zvolíte interiér v kůži Criollo je zpracování i materiály špičkové (třeba v porovnání se SUPERBem). Filtr pevných částic má snad KAŽDÁ automobilka (rozdíl je v tom že ten od PSA je spíš BEZproblémový - což nelze říci o všech výrobcích
Avatar - Hittman
29. 6. 2013 22:02
Re: Francie
2,2 HDI prý dost žere a rozdíl mezi ním a 120 kW není zas tak ukrutný. PSA používá u nafty addblue příměs, ne?
Avatar - Hammunasakra
30. 6. 2013 00:19
Re: Francie
Ano používá příměs/aditivum (proto také NEjsou problémy s filtrem pevných částic) ale mám pocit (bohužel to nevím jistě) že to není "přesně" AdBlue, nicméně princip je podobný/stejný
Pro (podle) mne je rozdíl mezi těmi motory VELKÝ. Samozřejmě 2.0 120 kW je určitě nejprodávanější a "stačí", ale bonus výkonu a hlavně točivého momentu za těch pár kapek nafty (dle mne) jednoznačně STOJÍ - motor vás posouvá do "jiné ligy" (ten výkon i motor je prostě NADstandard a ano, spotřeba je trochu vyšší)
NErada to přiznávám, ale vaše slova by snad šla použít spíš pro V6 3.0 177 kW - tam ten "reálný" přínos už zas tak velký není, 150 kW a 450 Nm pro "běžnou" střední třídu bohatě stačí..
Avatar - KANKUNEN
28. 6. 2013 20:20
Chce to čas
Evropa podporuje nejvíce přivandrovalce, pak nepracují a o ty pracující se stará tak, aby pracovali co nejmíň. Sám jsem lenivý a chci pracovat co nejmíň a mít za to co nejvíc, ale systém by mě měl motivovat abych pracoval dobře a zároveň musím vidět, že komu se nechce tak má polovinu výhod co já co dělám poctivě.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Bristol
28. 6. 2013 20:23
Re: Chce to čas
naprosto souhlasím-ale vysvětli to frantíkům co krom stávek neumí nic pořádného(dobře ještě víno, módu a parfémy)
29. 6. 2013 10:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hittman
29. 6. 2013 11:43
Re: Chce to čas
Ono zeptejte se někoho, kdo byl ve Francii (myslím, že to tak je i ve Španělsku a dalších zemích), jakou tam mají pracovní dobu a budete vícero v obraze :-!
Avatar - flyboyeda
28. 6. 2013 20:30
Re: Chce to čas
Mě se líbí návrh Tomia Okamury,který by chtěl aby Romové měli svůj vlastní stát,že by v něm byli Romské elity >:D ,které by tu své Rómy vedly a odstěhovali by se někam daleko,
Avatar - Bristol
28. 6. 2013 20:38
Re: Chce to čas
tak názory Tomia Okamury jsou velice rozporuplné a zvláštní, ale zase je plusem to, že je u něj je zcela jasné a evidentní proč do politiky šel...a osobní prospěch to zřejmě nebude...
Avatar - flyboyeda
28. 6. 2013 20:42
Re: Chce to čas
Tomio Okamuru beru jako úspěšného Investora z Dne D,kde se zviditelnil a úspěšného podnikatele a je mi sympatický. Někdo z bývalých politiků řekl že Politika jsou obrovské výdaje a malé zisky a podnikání je to naopak malý rozpočet a velké zisky
Proto s tebou souhlasím
Avatar - Bristol
28. 6. 2013 20:49
Re: Chce to čas
Tomio je trochu populista, ovšem za zrušení imunity jsem také, ovšem s názory na KSČM rozhodně nesouhlasím, jinak mi Tomio nevadí, i takové v politice potřebujeme...jinak tam nebude žádný svěží nápad/vítr
Avatar - KANKUNEN
28. 6. 2013 21:27
Re: Chce to čas
Tomiovi nevěřím jediného slova, bude říkat jen to co lidi chtějí slyšet, ale až bude u koryta bude hrabat jen pro sebe. Dělal bych to stejně. Raději být boháč v hudé zemi než chudý hrdina v bohaté zemi.
Avatar - Hammunasakra
29. 6. 2013 15:20
Re: Chce to čas
Svět je malý, znám ("většího") českého podnikatele co s ním má "osobní zkušenosti" = váš názor CHVÁLÍM (no "přitvrdila" bych ;-)
28. 6. 2013 20:40
zaspali
bohužel dnes sklízí to co si v 90 letech sami zaseli..tak dlouho si nesmyslně zahrávali s důvěrou zákazníků, až se ucho utrhlo a moc jim dnes nepomůže, že už toho hodně vychytali..myslím, že Citroen je v pohodě, ale Renault to je bída...
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Bristol
28. 6. 2013 20:48
Re: zaspali
vidíš a hospodářsky jsou na tom opačně-aliance Renault-Nissan je víceméně v pohodě, a PSA se potácí nad bankrotem :-)
28. 6. 2013 22:55
Re: zaspali
tak to musí kazit peugeot, protože citroen celkem solidně funguje..a Renaul hlavně zachraňuje Dacia, jinak prodeje třeba u nás dost bída a známý co Renault prodává, tak je z toho nešťastný...laguna si pokazila pověst druhou generací a dnešní třetí zaujme už i dík stáří jen dík ceně a Megan nebyl zázrak ani jako novinka..
Avatar - Hittman
29. 6. 2013 11:44
Re: zaspali
To nevím, jak jsou na tom v pohodě, protože Renault a Nissan prodávají auta tak do nižší střední, výš se jim prorazit nepodařilo. A jak známo, na prckoletu těch vidělaných peněz moc není...
Avatar - twistedTSD
28. 6. 2013 21:35
Re: zaspali
Jak napsal Bristol, je to právě naopak...A nedávný stotisícový test 5008 tomu taky moc nepomohl...
28. 6. 2013 21:09
To je špatné.
Přijde mi, že PSA doplácí na přílišnou orientaci na Evropu. Taky chrlí jeden model za druhým, musí je to hodně finančně vyčerpávat.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - KANKUNEN
28. 6. 2013 21:35
Re: To je špatné.
Orientace na Evropu není vše, vadí chcípající motory za studena, kulisa převodovky velká jako v Ikarusu a v česku existují firmy se specializací na opravy zadních náprav PSA. Prostě šmejd a lidi už to nebaví ani za nízkou cenu.
Avatar - Sandai
28. 6. 2013 23:06
Re: To je špatné.
Tak zrovna na opravy zadních náprav od PSA slyším každý den reklamu v rádiu >:-[]. Ale nejspíš to bude jenom místní záležitost.
Avatar - Ham.
29. 6. 2013 16:34
Re: To je špatné.
Místní záležitost to není ani náhodou. Dej si do vyhledávače repase zadních náprav Peugeot a vyjedou ti desítky firem. Na PSA se živý polovina automechaniků v této republice.
1. 7. 2013 12:38
Re: To je špatné.
Hm tak jsem se podíval, repasují se nápravy u aut v generacích, které od VW už najdeme povětšinou na vrakáči. Často jsou to modely PSA, které se už třeba 20 let nevyrábí, přesto jezdí a leckdo raději zrepasuje nápravu, než by si koupil passata.
Avatar - Hammunasakra
29. 6. 2013 01:47
Re: To je špatné.
NEsmysl, to by VW musel již dááávno ZKRACHOVAT ;-)
PS: Reálná poruchovost je spíš tak "1 za 18 a druhý bez 2 za 20" - VELKÉ rozdíly ovšem jsou "ve (davovém) vnímání" automobilek, TO je FAKT :-)
29. 6. 2013 06:37
To napsal Fokt, takže je to blbost.
Ono to zas tak hrozný nebude,to je ten nejpesimističtější scénář. Záleží na tom jaké budou prodeje. To jenom někdo od některé konkurence se snaží lít olej do ran, a takový Fokt pomůže. Za pár měsíců uvidíme.
Rozbalit vlákno
3
29. 6. 2013 10:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 6. 2013 00:02
Re: To napsal Fokt, takže je to blbost.
A to jako když to napíše Reuters něco znamená ? Ono se málo vrtělo a vrtí psem ? Holt potřebují peníze na provoz, protože se málo prodává, zatím. Nechali se nachytat na švestkách a k tomu ti vodboráři. GM nakoupí několika dalších procent akcií, což předpokládám že ano a bude po senzaci. Ovládnutí firmy znamená vlastnit alespoň 51 procent a to asi ani nikdo u GM nechce a nepotřebuje. Příští rok krize v Evropě ustoupí a i Peugeoti něco víc taky prodají. Opakuji, do roka a do dne se uvidí jak to bude, podle mne dále s pežoty a citróny.
30. 6. 2013 08:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
29. 6. 2013 07:35
problem nie je v peugeote ale vo francuzskej vlade
Autorovi clanku doporucujem precitat si odbornejsie ekonomicke clanky. Je jednoduche napisat napisat, ze peugeot ma problemy. Ale je potrebne sa aj zamysliet, kto naozaj tie problemy sposobuje. A pokial francuzska vlada zakaze akekolvek prepustanie a akukolvek restrukturalizaciu, tak sa ta firma zo straty nedostane ...

[odkaz]

alebo napriklad aj

[odkaz]
Rozbalit vlákno
21
29. 6. 2013 08:12
Re: problem nie je v peugeote ale vo francuzskej vlade
A co má podle tebe jako francouzská vláda dělat. Dát soukromé firmě PSA peníze? Nebo ji začít řídit? Francouzská vláda samozřejmě žádné soukromé firmě propouštění nebo restruktualizaci zakázat nemůže. A za situaci v PSA asi nemůže socialistická vláda, která se k moci dostala teprve nedávno, v době, kdy už PSA dávno v krizi byl. Ty odkazy, které jsi dal nejsou odborné ekonomické články, ale prázdné ideologické plky.
Na příkladu Renaultu je jasně vidět, že PSA mohl přesouvat výrobu mimo Francii, mohl propouštět, mohl restruktualizovat, mohl se zaměstnanci podepsat dohodu o konkurenceschopnosti (dostal se na tak na podmínky, které jsou třeba ve Španělsku nebo UK) a mohl dělat spoustu dalších věcí. Neschopnost vedení PSA nemůžeš levně házet na někoho jiného, třeba na fr. vládu. Já osobně bych jim žádné peníze nebo záruky nedával. Dávat peníze neschopnému vedení nedává smysl. To bych PSA raději zestátnil. Jako to udělali v USA.
29. 6. 2013 14:17
Re: problem nie je v peugeote ale vo francuzskej vlade
Kecas blbost. PSA nepotrebuje ani ziadne peniaze ani zaruky. PSA potrebuje efektivnost. Prepustit kopu zbytocnych ludi, zatvorit niektore fabriky a spravat sa ako bezna sukromna firma. Lenze ked jej do toho keca vlada a vsetko zakazuje spolu s odbormi, tak jej nezostava nic ine, len zobrat o dalsie peniaze a zaruky ...

Nepochopil si zakladnu vec, problem nie je v PSA ale vo vlade. Vlada sa k nim sprava ako ku statnej firme, ale to PSA nie je ...
29. 6. 2013 19:10
Re: problem nie je v peugeote ale vo francuzskej vlade
Ty jsi nepochopil základní věc. PSA by státních záruk skončil. Nikdo PSA nenutil prosit o pomoc u státu. PSA se na pomoc státu mohl vykašlat a v klidu zavřít továrny ve Francii. Ty jako fanoušek PSA by jsi měl být naštvaný na vedení PSA, které svou neschopností dovedl do této situace. Hledání vnějšího nepřítele nic nevyřeší.
29. 6. 2013 20:01
Re: problem nie je v peugeote ale vo francuzskej vlade
Lenze ono je to presne opacne ...
29. 6. 2013 20:22
Re: problem nie je v peugeote ale vo francuzskej vlade
Co je opačně? Neschopné vedení chce od státu zachránit. To je realita. Na nějaké přesuny výroby prostě nemá peníze a ani chuť. Pokud by dnes zrušil výrobu, tak naštve domácí zákazníky, kteří si auta PSA kupují, protože jsou na rozdíl od renaultů francouzské. A pro nikoho jiného není domácí trh tak důležitý, jako pro PSA. Dnes PSA pomůže jedině silný investor, která jim dá pár let času na pořádnou restruktualizaci. Snad se nějaký zájemce najde.
2. 7. 2013 17:16
Re: problem nie je v peugeote ale vo francuzskej vlade
Souhlas, navíc ten druhý (slovenský) článek je žurnalistika, která se hned tak nevidí. Fakta, fakta, fakta a i když tam je závěr autora, na základě faktů si ho člověk dokáže udělat sám. Díky za odkaz.
Avatar - Ham.
29. 6. 2013 13:07
Re: problem nie je v peugeote ale vo francuzskej vlade
Problém není primárně ve vládě, ale v PSA. Tím, že PSA přijalo pomoc od vlády v podobě záruk ve výši 7mld. eur. tak si PSA vlastně pustilo vládu do řízení společnosti. Takže když vláda řekne, budete vyrábět v Monaku, tak budou vyrábět v Monaku. PSA neměl přijímat pomoc v podobě záruk, mohl dramaticky redukovat výrobu, odprodat maximum majetku a snažit se zachovat nějakou omezenou výrobu aut, samozřejmě těžko v současné podobě. Místo toho šlo vedení PSA žebrat, no a když vyžebralo na vládě záruky tak se nemůže divit, že si vláda diktuje podmínky. Vládě můžeš vyčítat jen to, že rozumná vláda by záruky nedala a nechala by neživotaschopnou firmu zkrachovat, nicméně prvotní problém je v PSA.
29. 6. 2013 13:23
Re: problem nie je v peugeote ale vo francuzskej vlade
V tom s tebou souhlasím. Stát žádné záruky neměl dávat. Měl to nechat na PSA a pokud by to nezvládli, tak PSA levněji převzít. Oni i ti Číňani jen čekají až na dobu, kdy bude PSA zadarmo.
29. 6. 2013 14:36
Re: problem nie je v peugeote ale vo francuzskej vlade
Nesuhlasim, zasadny problem je v socialistoch. Netvrdim, ze PSA je nejaka skvela firma, ale keby sa spravala tak ako chce, tak by nebola v takom prusere ako je. Ale ked jej kazdy mudruje do toho co moze a co nemoze, tak je jasne v strate. Pretoze ked nepredava tak ako by chcela, tak jednoznacne musi siahnut na stranu nakladov a setrit a prepustat, lenze to jej socialisti zakazali ...

Staci si precitat par starsich clankov. Je ich na webe dost. A najma sledovat datumy zverejnenia ...

[odkaz]

[odkaz]

[odkaz]

[odkaz]
Avatar - Ham.
29. 6. 2013 14:51
Re: problem nie je v peugeote ale vo francuzskej vlade
To, že se PSA nemůže chovat jak chce je jen a jen jeho chyba, nemuselo žebrat a brát záruky. Dokud si nevyžebralo záruky tak bylo zcela svobodné v rozhodování, nezávislé na státu a mohlo si dělat co chtělo. Vzít si 7 mld. záruk a pak brečet, že mi stát něco nakazuje je naivní.
A že se PSA nepoučilo je vidět z toho, že znovu žebrá tentokrát u GM, což je vlastně žebrání u vlády USA. Pokud by třeba GM dalo PSA další záruky, což nevěřím, tak jim do businessu bude kecat ještě Obama.
Avatar - Hammunasakra
29. 6. 2013 15:23
Re: problem nie je v peugeote ale vo francuzskej vlade
Zatím říkáte co VŠE je ŠPATNĚ, máte tam něco typu "co je dobře"? ;-)
2. 7. 2013 17:20
Re: problem nie je v peugeote ale vo francuzskej vlade
Dobře, teta, bylo jenom když jsi nahoře tvrdila, že ses urazila a už sem nebudeš psát. Jak je vidět, toho tvého slepičího kdákání s vadným capslockem se asi hned tak nezbavíme..... :no:
Avatar - Hammunasakra
2. 7. 2013 19:48
Re: problem nie je v peugeote ale vo francuzskej vlade
Hele nezapoměl sis dneska vzít něco třeba vod Sanofi Aventis? >:-[]
Jo a eště si s tou odpovědí netrefil vlákno >:D
3. 7. 2013 10:38
Re: problem nie je v peugeote ale vo francuzskej vlade
Vidím, že dement se nezapře a přitom mu stačí dva příspěvky v celé dlouhatánské diskuzi.

Tak si kriple, dej odjezd, už vás tady vopruzuje dost a normální lidi, co tady necejtí potřebu exobovat se už nemají chuť brodit vašimi s....i.

Nakonec ti, co nejvíce nadávají druhým do buzen, jako jsi to předvedl ve svém příspěvku č.1 v této dikuzi (což bylo k věci a vlákno bylo trefený...hahaha) mají sami "nějaký" problém.

Bezva, stačí napsat dva příspěvky a dokážeš všem, jakej seš idiot. Kouknu se na tvoje moudra jinde, asi se dost pobavím.
Avatar - Hammunasakra
3. 7. 2013 18:45
Re: problem nie je v peugeote ale vo francuzskej vlade
No tak teď už je to jasný >:D
Ty budeš místní psychouš. A těžkej. Porucha osobnosti, Jakej máš kód diagnózy? Napovim ti, v tvym případě je před tim číslem velký F >:-[]
4. 7. 2013 20:25
Re: problem nie je v peugeote ale vo francuzskej vlade
Je vidět, že se vyznáš a taky dokazuješ každou svojí další reakcí, co jsi zač, Takže prima. Magor a ještě ke všemu certifikovanej, co zná vlastní diagnózu a snaží se jí zbavovat tím, že jí cejchuje druhý, v zásadě normální lidi. Všichni jsou blázni, jenom já jsem - Hammunasakra (už ten nick vypovídá o jeho autorovi dost jasně...).

Ubožáku - vrať se do diskuze do Lidovek, to je pro magory jako ty nebo Kylie to pravé místo, kde si můžou léčit svoje komplexy (Kylie) nebo duševní poruchy (jako ty). Je dobrý, že jsi se tak snadno odhalil, nakonec u duševně chorých to je prý dost běžné....
Avatar - Hammunasakra
5. 7. 2013 01:33
Re: problem nie je v peugeote ale vo francuzskej vlade
Na to poznat zakompexovanou nulu jako seš ty nejsou potřeba žádný zvláštní znalosti. A máš v tom guláš. Já neřikám že všichni sou blázni, cvok a těžkej magor seš tu jen ty >:D
Rozpálil tě dotaz proč se tak navážíte do jedný z mála holek co diskutujou vo autech nebo jak ses prokec co bereš za prášky? >:-[]
29. 6. 2013 19:06
Re: problem nie je v peugeote ale vo francuzskej vlade
Stačí u toho trochu přemýšlet. Pokud bude chtít PSA opravdu propouštět, tak propouštět bude a nikdo mu v tom nezabrání. To, že vláda nebude nadšená to je tak asi všechno. Ze strany PSA jde spíš o nějakou hru s fr. vládou. Dle mě spíš chtějí propouštění vyměnit za nějakou podporu. Za problémy si PSA může sám. Nikde jsem v těch odkazech nenašel nějakou informaci o tom, že by PSA nemohl propouštět. Vše to jsou jen povrchní ideologické bláboly. Pokud PSA opravdu nemůže propouštět, tak to nikde není zveřejněno. Možná existuje nějaká dohoda mezi vládou a PSA, kde PSA vyměnil státní záruky za propouštění. V tom případě si však PSA nemůže na nic stěžovat. Nikdo jiný by je asi nezachránil. Bez této záruky by dnes asi PSA nebyl.
29. 6. 2013 20:04
Re: problem nie je v peugeote ale vo francuzskej vlade
Prepustat nebudu, kedze im to zakazuje aj sud ...
29. 6. 2013 20:14
Re: problem nie je v peugeote ale vo francuzskej vlade
Soud jim to zakázal, protože nesplnili jednu z podmínek (nějakou oznamovací povinnost). PSA to hned napravil a může pokračovat.
Avatar - Emel
30. 6. 2013 18:19
Re: problem nie je v peugeote ale vo francuzskej vlade
Stát desetiletí vybírá od PSA miliardy na daních, takže pokud je zle, měl by pomoci. Desetitisíce nezaměstnaných na úřadech práce také nejsou žádoucí stav, i automobilka prodělávající miliardu Eur ročně je pro stát krátkodobě lepší, než tu automobilku zavřít. Krom přímých zaměstnanců za sebou PSA táhne celou plejádu subdodavatelů. Klíčová otázka je (jako obvykle) jedna - existuje realistický plán, jak v dohledné době dostat PSA do černých čísel? Pokud ano, pak je potřeba toto udělat.
29. 6. 2013 08:35
A je to tady ...
Jo jen, prodejte další automobilku (dokonce dvě) číňanům, pěkně jednu po druhý a možná už za pár let, nám tady v krásný Evropě zůstane akorát tak velký ** ... Kdopak by se netěšil na svět celý patřící Číně, že ano. To sme tu přece vždycky chtěli.
Rozbalit vlákno
0
29. 6. 2013 11:51
a co bude s Renaultem?
Není to ani rok, co se nechat ředitel Renaultu slyšet, že by Renault mohl v současné podobě zcela zmizet. Renault má rovněž velké finanční problémy a potýká se s poklesem výroby, nadbytečnou výrobní kapacitou a nízkou konkurenceschopností.

Frantíkům se v posledních letech prostě moc nedaří a nepomohlo ani nasazení mnoha laciných modelů. Agresivní podbízivá korejská konkurence spolu s krizí namíchalo těmto evropským automobilkám pěkně hořký kokteil. Ukazuje se, že nejstabilnější z evropských výrobců je jen německá premie a VW.
Rozbalit vlákno
14
29. 6. 2013 11:54
Re: a co bude s Renaultem?
Tolik nesmyslů jsem už dlouho neslyšel. Z jaké jseš planety? :-)
29. 6. 2013 12:04
Re: a co bude s Renaultem?
Z planety realita. :-) Doplň si znalosti. ;-)
29. 6. 2013 12:11
Re: a co bude s Renaultem?
Člověče ty jseš tak mimo, že tu diskusi vzdávám předem. Na to nervy nemám. Až se vrátíš na tu naši planetu, tak dej vědět. :-)
29. 6. 2013 12:23
Re: a co bude s Renaultem?
Ale copak, nechcem si připustit pravdu? ;-)
Když nejsou argumenty je opravdu lepší to vzdát. Tak si sni dál... Rencka teď drží hlavně lowendová Dacie.
29. 6. 2013 12:33
Re: a co bude s Renaultem?
Jo, jo. Alianci s prodejem přes 8 mil aut ročně drží Dacia, která prodá cca 350 000 aut. Už toho nech. :-) O čem se chceš bavit. Ty opravdu chceš rozebírat ty tvoje bláboly o finančních problémech Renaultu nebo to tvoje vyjádření C. Ghosna o tom, že Renault může za rok skončit? :-)
29. 6. 2013 12:47
Re: a co bude s Renaultem?
Ne, opravdu nemá cenu "diskutovat" s člověkem, jehož autem snů je RenaultZOE ;-)
a pozdravuj v alianci >:D
29. 6. 2013 13:20
Re: a co bude s Renaultem?
Tvůj problém je spíš v tom, že tady píšeš bláboly. Možná jsi v tom nevinně a jen jsi si spletl Renault s nějakou jinou značkou a ten tvůj "ředitel" taky asi šéfoval někde jinde. :-)
29. 6. 2013 15:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
29. 6. 2013 18:51
Re: a co bude s Renaultem?
To mně nemusíš říkat. Vím, co Renault prodává. Jen bych netvrdil, že platforma BO je dílem Dacie. Vůbec řeči o tom, kdo koho živí jsou zcela mimo. Jde o jednu firmu. To je jako by se začalo řešit, zda firmu živí konstruktér nebo někdo z marketingu.
29. 6. 2013 20:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
29. 6. 2013 18:21
Re: a co bude s Renaultem?
tohle je blbost, nevím kde všichni berou, že Dacia drží Renault. Určitě mu dobře vydělává, ale s objemem prodejů je nesmysl, že by alianci držel. Asi výdělečnější (z globálního hlediska) v alianci Renault-Nissan je Nissan, v kterém ale tuším 40% akcií drží Renault. Je to asi týden, co jsem četl jejich vyjádření, že díky sdílení komponent šetří obrovské množství peněz a jsou v pohodě, čemuž i věřím.

Jinak Renault se tolik cenově nepodbízí, nízké ceny jsou způsobené výrobou všude možně po světě, resp. rozvojových zemích a sdílením techniky s Nissanem a Dacií.

Jinak taky nechápu, že tu spousta diskutérů háže PSA a Renault do jednoho pytle. Jsou to úplně rozdílné firmy po všech stránkách.

Renault vidím jako takového "dravce", který dokáže reagovat rychle a pracovat strategicky, PSA jako takový tanker akcionářů, který se potápí a místo ohlédnutí se okolo jen zalepuje díry :-)
29. 6. 2013 22:55
Re: a co bude s Renaultem?
Nie je Renault ešte štátnou automobilkou?
29. 6. 2013 23:08
Re: a co bude s Renaultem?
mám pocit že tam stát nějaký podíl drží, což je docela zajímavé, protože z podnikaných kroků to vůbec nevypadá na zamrzlou státní firmu, narozdíl od PSA :-)
30. 6. 2013 08:46
Re: a co bude s Renaultem?
Stát má 15%.
Avatar - Misanick
29. 6. 2013 12:03
Top
Průběžně topovat článek o problémech PSA není skrytou reklamou na koncern VW? ;-)

Jinak problémy mají v současnosti bohužel všechny evropské automobilky a bude jen hůř :no: .
Rozbalit vlákno
0
Avatar - donPedro
29. 6. 2013 12:26
Nevesely, truchlivy ...
... jsou teď (a bohužel nejen) vody automobilistické. A docela by mne zajímal názor a predikce jedno ze zde nejpovolanějších. Volám tě tedy mistře Marko, přispěj prosím se "svou troškou do mlýna" a pokus se vnésti světla do této temnoty.
Rozbalit vlákno
0
29. 6. 2013 12:52
Otázkou je
Má li to smysl. Na druhou stranu, Francouz umí bez cizí pomoci vyrobit max. víno. Cokoliv jiného dělají sami to stojí za starou belu ;-\ . Mají dobré nápady jen je neumí tak úplně dobře zrealizovat. Je to škoda jelikož nedělají nezajmavá auta jen je to vše šité horkou jehlou :-(. Poslední zážitek s C4 Picasso s automatickou převodovkou byl víc než děsivý.
Rozbalit vlákno
6
29. 6. 2013 15:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
29. 6. 2013 16:01
Re: Otázkou je
Psal jsem někde že bez pomoci nic nevyrobí?
29. 6. 2013 18:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
2. 7. 2013 17:35
Re: Otázkou je
Nezbývá mi než dodat, že největší evropský a třetí největší světový výrobce léků je francouzský Sanofi Aventis, který spolkl už prakticky celou Evropu (včetně Zentivy a jejích závodů na Balkáně - asi druhdy jednu z nejexpanzivnějších českých značek po Škodě Auto a ČEZu) a taky třeba druhdy proslulého německého Beyera.

Jinak bych asi taky připomněl jadernou energetiku (Francie má 75% spotřeby z jádra), i když Areva si udělal docela ostudu svojí dodávkou do Finska.

Nicméně na druhou stranu francouzské školství trpí "latinskou" nemocí - obrouvskou převahou humanitních studentů a nechutí jít do "technického" školství a státním dirigizmem ve vědě a výzkumu včetně nedostatečného propojení s praxí na rozsdíl od USA, Japonska, Německa a třeba i Švýcarska, jehož techniky patří mezi nejkvalitnější vysoké školy na celém světě. No, ale ony neduhy Francie známe z domova taky dost dobře, tady je to podobné.....
29. 6. 2013 20:44
Re: Otázkou je
jasne , fr. auta sa rozpadavaju, ale tie ostatne jazdia a jazdia :-!
29. 6. 2013 20:56
Re: Otázkou je
Domýšlivost některých zde je vážně obdivuhodná....
29. 6. 2013 14:44
Je velmi smutne...
...ze europska automobilka musi hladat pomoc v CINE.
Socialisticka byrokraciou prehnita unia by sa nad tym uz mala vazne zamysliet.

Ako povedal jeden pan na jednom ekonomickom seminari - EU chce byt najlepsia v technologiach, skolstve, najekologickejsia, najbezpecnejsia, najohladuplnejsia k pristahovalcom, najsocialnejsia, hospodarsky najvykonnejsia atd... ale to sa jednoducho hned a teraz a naraz neda.
Cely tento socialny experiment sa ruca.
Rozbalit vlákno
0