Posledními verzemi současné generace vozu Škoda Octavia, které prošly faceliftem, jsou varianty RS a Scout. V maďarské metropoli a jejím okolí jsme sbírali první dojmy z té druhé jmenované.
"Není sice zrovna levný, ale jeho sebevědomá cena určitě má své důvody... "
jsem rad ze ma autor smysl pro humor, u Skody a jejich nechutne predrazenych modelu mela sebevedoma cena vzdy svuj duvod, nastesti trh obcas funguje tak jak ma na hle, Fabie uz se da najednou znicehonic poridit i o 60 tisic levnejc atd... proste kazdy hraje tak jak mu souper dovoli a kdyz to lide byli stale ochotni platit Skoda se jen hlasite smala, snad ji smich prejde a vrati se na zem pokud chce prodavat i nadale...
marketingový tah škodovky - prodat "málo muziky" za hodně peněz - v tomto ohledu se Škodě daří velmi dobře. Neplést prosím málo muziky ve smyslu poškozujícím techniku tohoto vozu - pouze ve smyslu ad on dílů, potřebných k realizaci, vzhledem k ceně vozu. Scout je výborné auto - ač to ode mne zní opravdu divně, nemám s tím sebemenší problém. 98% "allroadistů" bude skvěle vyhovovat. Natírat škodovku za tohle auto by byl nesmysl - povedlo se. Jeho sláva však skončí v okamžiku, kdy se škodovka rozhodne udělat ze Superbu combi 4x4 "Scouta" - a to pak bude - doufám - povedené auto, které má šanci na našlápnutou budoucnost. Takže hodně zdaru a cenu níž.....Za Scouta tak reálných 570000,-
Výborně napsáno a výborně nafoceno :yes: Z těch snímků je zřejmé, že ta nová příď pásne nejlépe právě k mutaci scout. Octavia je ideálním vozem - špičkový motor, špičková technika, špičkový design, a hlavně aktuální styl. V Octavii scout totiž nejsi na silnici za antouška, neb získáváš status solidního eurodrzka.
Kdo koupí, nejen neprohloupí, nýbrž obdrží v mainstreamu vlastně to vůbec nejlepší, co lze v dané třídě pořídit. Někdo si holt v garáží vystrašeně odstřihuje záruční sedmiletej metr, někdo zase tvoří mainstreamovou elitu silnic. Volba je jenom na tobě. Pořiď ke scoutovi parádní kopyta, solidní švýcarskej pancíř na levé zápěstí, místo čoček nasaď leteckou klasiku od Ray Ban a svět ostrejch hochů ti leží u nohou. No schválně.
P.S. OCTAVIA SCOUT - vůz, který nemá konkurenci :yes:
Jestli tě pustí do prodejny, stav se u Škody a popros je, ať tě svezou scoutem. Budeš o tom vyprávět následující tři roky jako o svém nejkrásnějším zážitku ze světa aut. Plácání o Horstovi je milé, ale zde jsi to odtušil špatně, neb Horst je spíš týpek do wartburgu.
Přirovnávat Forestera ke scoutovi může opravdu než motorista tvého kalibru. A na argumentaci Accordem snad nemá ani cenu reagovat. Vrať se do školy. Koneckonců, nechceš-li být eurodrzkem, odstěhuj se do japonska. Tam se ti bude určitě líbit.
a to si klidně nechám odborně tu první větu vyložit - předpokládám, že jsi jezdil oba vozy, takže zkušenost to nebude vyčtená a vylistovaná. Prosil bych bez zbytečných vzletných kudrlinek výklad pojmů a dat - předem díky ;-)
Natolik krutý k tobě být nechci... musel by ses nad sebou na závěr rozplakat. Žij dál blaze v milé nevědomosti, neb i to je životná alternativa. Totiž, ozawasane, nezapomínej - jsi než to, co tvé auto, jdi do garáže otevři vrata, hledíš na sebe...
No nakonec jsi mne skutečně rozplakal - ale smíchy - díky, žes nezklamal a znalosti o autech doložil na hodnotu nula, neb jsi, jako již netredičně, zahalil svoje znalosti pouze do kudrlinek a k meritu věci - nula - škoda - mohla to být zajímavě napsaná stať, protože píšeš čtivě, ale zase nic - no tak snad až dospěješ.....
musí to být skličující takhle trapně se vytáčet - ale to je Tvůj modus operandi - Ty hodnotíš, kdo je jak na výši a tudíž Ty rozhodneš, kdy se vyjádříš a tak se nikdy nikdo nic konkrétního nedozví - jsi zkrátka jen tlachal bez schopnosti na základě podkladů a svého vlastního názoru diskutovat - a máš pravdu - do tohoto stádia já nikdy nedospěji - protože si těch druhých vážím....
já jsem zcela klidný - byť neustále čekám na podklady Tvých tvrzení, které uvádíš výše. Z klidu mne nevyvádí ani Tebou predikovaná infantilita, kterou mne tu častuješ - zkrátka vrať se k meritu a dolož svá tvrzení, na základě kterých generalizuješ - rád si o Scoutu podiskutuji, protože ho považuji za dobré auto - gen. I. octavie 4x4 jsem jezdil pár tisíc kilometrů v 1,8T, předcházejícícho scouta jen 1600 km jako náhradní vozidlo. Technika s novým je identická. Forestera 2,5Turbo trošku znám. Novou generaci jsem testoval v identické motorizaci - proto jsem zvědav na Tvé argumenty - jak jsi si jistě všiml výše - já nemám problém uznat scoutu povedenost.....
no pokud jde o hypersuperüber kategorizaci, tak jistě ne, ale první řada - do nového modelu 2008 - ano - jde o zvednuté kombi, které se někdo snaží narvat do SUV - a co se scoutu týče, tak sama škoda v marketingových materiálech zrovna nelpí na rodinném kombi ;-) - takže se nám tu kategorie, diplomaticky řečeno- prolínají. Ale není to pravda kategorizačně, neřku-li konečně, čisté řešení....
A když mám v garáži třeba ... 5 aut, tak to znamená, že jsem "rozpolcená" osobnost? :-)
PS: Nebo "za vodou a ve vatě"? ;-)
PPS: Nebo že mám na na procházku, do deště, na výšlapy/výlety či na běhání RŮZNÉ botičky (a ne JEDNY "na všechno" ..)
Pěkný den :-)
Mně se tedy v JAPAN docela LíBiLO, ale s tím srovnáním SUBARU Forester a Scout máte samozřejmě PRAVDU - to může srovnávat opravdu JEN "škodablouznivec" (sofistikovaná konstrukce podvozku i motorů SUBARU je ve srovnání s "lidoautí" technikou tak trochu "mimozemská technologie" ;-)
Pěkný den (že já vám slíbíla to volno každé 4té nedělní odpoledne - CO se to se mnou "děje"? Asi "měknu"!)
Poslední dobou je krásné číst ty Tvé plačky ohledně sedmileté záruky a Low Endové ceny v každém druhém příspěvku ... Korea tě pěkně se.e, co? A bude hůř ... >:-[]
Neboj, tyhle pseudoterenní auta si ovce budou kupovat, jen jich už nebude tolik. I ovce totiž dostávají rozum a začínají chápat, cože to za stejné peníze získají u jiných výrobců ...
A pokud má správný eurodrzek jezdit Škodovkou, tak se ptám, kam to lidstvo kráčí? Ještě, že si dnes už máme z čeho vybrat a těm Tvým kecům tady se můžeme jen zasmát ...
...jedná se o nelimitovanou edici "EUTANAZIE"..., na kterou je šrotovné zvýšeno o dalších 30.tis...tyto vozy jsou dalším bodem volebního programu ČSSD na řešení současné krize a řeší současně i problémy spojené s důchodovou reformou... :-!
Skodovce se po vzoru audiny dari prodavat jedny z nejdrazsich plastu na svete :-) Uznejte, neni to genialni, na obycejnou 4x4 Haldex jich par hodite, trochu zvednout podvozek, dovnitr "a ku.va madlo", nejaka ta lista na dverich a lidi kteri ani tu 4x4 v 99% nevyuzijou se muzou zblaznit.
Bravo Skoda, byla by to blbost nevydelat na lidsky hlouposti :yes:
Všichni jsou blbci, jen ty jsi letadlo. 99% do terénu nejezdí a 90% majitelů aut nad 1,5 mega jsou zloději. Někdy mám pocit, že tady vzniká nějaká nová politická strana. Volební motto ve smyslu "Otevřeme lidem oči před branami v Mladé Boleslavi".
Znas nejaky majitele scoutu? Ja jo a teren kudy jezdi projedu i s "neterenim" autem. Pisu tam "99% nevyuzijou" ne nejezdi, cti lip ;-) A kdo jezdi do skutecnyho terenu tomu je scout k prdu.
Čtu dobře, jen jsem použil obecně známou metaforu. Spíš mě vysvětli, co by tam mělo být za "neobyčejný" pohon 4x4 a tím by se to auto změnilo na sibiřský expres? Copak je to auto konstruovaný na tahání polen z lesa? Pro mě je to auto fajn pro rozšíření možností, když některý jeho konkurenti si můžou o podobnym pohonu nechat jenom zdát.
Urcite vis ze do Skodovek se dava jen Haldex kterej i presto ze je cim dal lepsi za plnohodnotnou koknurenci trochu zaostava. Ja taky se scoutem nemam problem, narazim jen na jeho premrstenou cenu ktera prameni z toho ze to lidi kupuji spis kvuli brandu "scout" a ne kvuli jeho opravdovym schopnostem ;-)
A jaký vliv mají plasty na teréní schopnosti auta?!?
Ty jsou tam jen jako ochrana karoserie, např. k vůli nezpevněnému povrchu cesty po které jezdíš...šotolina, kamínký apod. Ty to sice projedeš taky, ale s "oklepanými" prahy, nebo lemy kol... :-!
To nevím, ale koupili si to, protože to chtěli a ne, že museli. Já když s nima jedu, tak si beru auto od manželky s obyčejnym haldexem, abych se dostal tam, co oni.
Jen k tomu haldexu - ten současný se montuje i do LRFII, jehož terénní schopnosti značně převyšují ty "obvyklé" v jeho třídě. Jde pouze o nastavení a počet asistentů. A u těhle čtyřkolek platí, že dokážou mnohem víc, než si jejich standartní majitelé dokážou připustit a co jim pud peněženkozáchrany dovolí.... Samozřejmě pak je potřeba počítat s drobnostmi, jako hnutí karoserie a tak ;-) , rám to zkrátka nemá....Ale to snad krom vetknutého u vitary žádné z suv....
No vidíš jak je funkční...to bylo nejdřív samé "obyčejná" 4x4..., "jen" Haldex a najedmou je to fakt funkční...
VW přidal zadní pohon k přednímu a např. BMW zase přední k zadnímu, oba mají viskózní spojku, která částečně nahrazuje mezinápr. diferenciál, tedy dnes už technicky velmi podobné řešení..., které je ale podle zdejších diskusí třeba v BMW nedoknutelné...,ale u koncernu pořád nějaké "divné" (jen, obyčejné apod.),... ono chválit nějakou koncernovou techniku
tu prostě není zrovna "trendy"...
Ja nemam ke koncernu zadny predsudky, kdyz postavi dobry auto s chuti chvalim. Pro me jsou akorat jediny poradny 4x4 Forester, Land Cruiser atd. i kdyz je jasny ze novy technologie je ve vetsine situaci v pohode zastoupi.
No on si to folks zařídil trochu sám, tu pověst s haldexem - sám přece na začátku nešel u 4x4 cestou viscospojky. Pak - za což jim budiž na druhou stranu ale čest a sláva - chtěl pohon 4x4 zlidovět(a pro sebe zlevnit) a přišel haldex toho jména jako I.. Ty divoké story o škubnutí celým vozem jsou pravdou někde hóódně daleko - trochu to bylo cítit a hlavně, když na to člověk čekal.... ale teď je haldex mnohem dál... Ad vrtule - jejich pohon je lepší - zastřelte mne - než VW - právě proto, že šli odzadu dopředu - mluvím o jejich práci na zadní nápravě - aktivních diffech...
je zbytečné hledat důvody, proč si kdo jaké auto koupil. V Praze denně potkávám desítky SUV-ček s tolika sofistikovanýmy systémy pohonu, rozjezdu, stabilizace, kontroly a pod. že by s tím snad mohli jezdit v tunelech metra dolů hlavou. Taky to nevyužijí, ale je to jejich volba, jejich prachy.
Furt je lepší mít něco a nebýt nucen to využít, než to něco nemít a potřebovat to.
Scouta ani SUV nemám, ale takový Saab 9-3X, hmm, na to bych se snad i nechal ukecat >:-[]
jinak třeba teď by se mi Scout celkem hodil. Přestěhoval jsem se totiž na vesnici, kam vede kvůli stavbě obchvatu totální tankodrom + v podstatě bydlím furt na staveništi. Zvýšení podvozek + plasty bych ocenil, 4x4 není nutno v mém případě.
No ale pak tam postaví krásný obchvat, starou cestu určitě zrekonstruují, k nám na ulici hodí novej asfalt, všechny kanály budou zarovno se silnicí - vždyť to znáš, jako všude v ČR >:D
je to kousek od Prahy a je to jen obchvat obce. Práce se konečně rozběhly (dlouho tam kopali archeologové), právě proto je ta stará cesta díky těm Tatrovkám + obrovským sklápěčům Volvo na padrť... ;-\
UAZ není špatný nápad, i když v téhle kategorii bych spíš preferoval klasický Gaz-ík, ten je kultovější :-!
UAZem jezdil kdysi náš soused, když byl u Vojenské Policie. To když ráno na sídlišti nastartoval, pane jo, to byl budíček pro všechny >:-[]
To víš, bratrstvo z Mladé Boleslavi je horší než ku-klux klan v dobách největší "slávy".
Zásadně používají sadistické praktiky o kterých se mluví jen "potají" a ve tmavých koutech hospod.
Každý, kdo potom "přežije" toto Guantánamo "po česku" propadá zvláštnímu stavu osvícení a přidává se ke skupině "vyvolených", která hlásá osvětu a všemožně "bojuje" s tímto "zlem" a s hrůzou hledí k Wolfsburgu, kdy ho zatáhnou do "jejich mučírny". To přežije jen ten s opravdu nezdolnou vůlí.