Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Toyota iQ míří na český trh, první vozy příjdou v červnu 2009

Původně se na český trh vůbec nemělo iQ dostat, ale nakonec dostalo zelenou.
Zpět na článek
23. 5. 2009 15:37
neregistrovaný "veena"
24. 5. 2009 11:56
neregistrovaný "cabel"
30. 11. 2009 23:19
neregistrovaný "veena"
30. 11. 2009 23:20
neregistrovaný "veena"
26. 5. 2009 11:51
26. 5. 2009 17:49
27. 5. 2009 00:39
neregistrovaný "veena"
23. 5. 2009 15:37
luxusní zážitek
Rána zezadu od někoho kdo nedobrzdil musí být pro cestující vzadu v iQ naprosto luxusním zážitkem...
Rozbalit vlákno
7
23. 5. 2009 15:42
Re: luxusní zážitek
Tipuju, že to u nás nebude tak častý jev :-) Za tak malé vozítko chcou až moc pěněz.
23. 5. 2009 21:22
Re: luxusní zážitek
Malé vozítko=nízka cena je trochu jednoduchý meter v tomto prípade. Malé rozmery (ale jedine do dĺžky, na ceste tento vozík rozhodne nevyzerá mimo pohľad zboku ako malé auto) ale pri zachovaní istého komfortu a najmä bezpečnosti znamenajú postatne sofistikovanejiu štruktúru karosérie a celej konštrukcie, a tiež pravdepodobne náročnejšie a zložitejšie výrobné technológie.
Cena je fakt vysoká, netvrdím, že je nízka alebo nejaká lákavá, ale podľa mňa odzrkadľuje úroveň auta, hoci je malé.
23. 5. 2009 21:26
Re: luxusní zážitek
Tak to máš podobne v viacerých autách, staší vyklopiť posledné dve sedačky v "7-miestnych" verziách niektorých modelov....
neregistrovaný "cabel"
24. 5. 2009 11:56
Re: luxusní zážitek
Konstrukteri toyoty o tomto nebezpeci samo vedi a narozdil od jinych automobilek aspon neco delaji viz: [odkaz] :-) IQcko je mimo jine tak drahe, prze v sobe zahrnuje hodne novych tehnologi nebo konstrukcnich vylepseni, ktera umoznila tomuhle auticku byt tak male.. Myslim, ze do mesta je tenhle pinda ideal, i kdyz mu muze byt vytykano, ze na parkovani kolmo (jako Smart) je moc dlouhe :-)
24. 5. 2009 12:28
Re: luxusní zážitek
Souhlas (+ s tím, co říká Klaudius) :yes: A hlavně, stejně jako u Aygo, tohle auto si nelze plést s Tatou Nano, nebo v jiné rovině se Sparkem, Loganem apod., která mají motorizovat rozvojové regiony, takže své kupce rovnou zařazují (u nás) pod nálepku sociálně slabých. iQ (anebo Fiat 500 atd.) jsou malá auta pro úspěšné a sebevědomé, bez sociální stigmatizace. V ČR (asi taky SR) k tomu pořád máme schizofrenní vztah - na jednu stranu bychom chtěli rozvojové ceny jako nějakou kompenzaci za chudá léta v socialismu, ale zároveň za tu cenu skoro imagovku. Jistě je rozdíl mezi image Mini a iQ nebo Fabie s bílou střechou, ale to je zase jiné patro debaty. :-)
neregistrovaný "veena"
30. 11. 2009 23:19
Re: luxusní zážitek
ok hoši, skoro jste mě přesvědčili :-) tak kdo si tu ránu ze zadu nechá dát? :-)
neregistrovaný "veena"
30. 11. 2009 23:20
Re: luxusní zážitek
ok hoši, skoro jste mě přesvědčili :-) tak kdo si tu ránu ze zadu nechá dát? :-)
Avatar - Pierro
26. 5. 2009 09:07
předražený prcek
Výborné malé auto s průměrným designem, nadprůměrnou kvalitou a přemrštěnou cenou. Samozřejmě si své kupce (hlavně na západ od našich hranic) asi najde (každé zboží má své kupce...) ale za tyhle peníze v dnešní době to spíš celkově vidím jako evropský propadák.
Je tu Aygo, které za podstatně menší cenu nabídne prakticky totéž... Co je malé a drahé, musí být nejen kvalitní ale i stylové a to tahle toyota bohužel ani náhodou není. Takže tak.
HEzKý deN. ;-)
Rozbalit vlákno
2
26. 5. 2009 13:20
Re: předražený prcek
trochu me mrzi, ze ackoliv je to technologicky jiste vyspele auto, je bohuzel nepekne
27. 5. 2009 06:24
Re: předražený prcek
Trúfam si tvrdiť, že voči Wartburgu 353 je to kráľovná krásy. ;-)
26. 5. 2009 11:51
cena
No kdyby to stálo 10tis. euro, ale 12? :-O
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Mira328i
26. 5. 2009 17:49
Děs běz
Todle jakoby auto testovali v auto tipu,šílený..hrozný..musel sem se smát když za todle ve výbavě chtěli 450tis.!!!!
Rozbalit vlákno
0
27. 5. 2009 00:39
POLITIKA CEN
Divné na tom je to, že stejná výbava a cena jde u Toyoty trochu proti proudu. Čím menší tím větší cena - dle ceny nejdražší 1.IQ, 2.AYGO, 3. YARIS. Kdyby Toyota místo lití pěnez do nesmyslu viz F1 raději udělala auto co má emoce - Supra i Celica jsou bez nástupce a v Toyotě si myslí, že chce každý MPV(Verso) nebo pidiauto. Co pamatuji, tak poslední auto s kterým byla zábava byla Corolla 1.8TS. Ach jo.
Rozbalit vlákno
0