Novinky
Ford by měl držet hubu, protože až se změní metodika měření, tak se z toho i on po*ere >😒] a nakonec na to doplatíme my :no:
Proč se tady tolik řeší emisní limity, když se na to na druhý půlce zeměkoule úplně s...e? Vzhledem k provázanosti klimatu, je to úplně jedno, když mi si tady něco omezíme a číňani a indie na to úplně kašlou...
A druhá věc je, jestli se CO2 měří podle stejný metodiky jsou spotřeba, tak to nazdar >😁 To by měli upravit jako první, aby to co z toho testování jde za data, mělo nějakou vypovídající hodnotu a pak se můžeme bavit a dodržování emisních limitů...
A druhá věc je, jestli se CO2 měří podle stejný metodiky jsou spotřeba, tak to nazdar >😁 To by měli upravit jako první, aby to co z toho testování jde za data, mělo nějakou vypovídající hodnotu a pak se můžeme bavit a dodržování emisních limitů...
Spotřeba se ve skutečnosti neměří. Změří se emise CO2 (v NEDC) a z toho se spočítá spotřeba. Harmonizovaná metodika WLTP by měla být hotová v horizontu roku. Co jsem ale viděl, žádná hrůza to nebude. Uvidíme, jak se promítne u aut.
"Co jsem ale viděl, žádná hrůza to nebude."
Mohl bych Vás poprosit o nějaké konkrétnější informace, co přesně máte na mysli a jak jste k tomu došel?
Jestli si pamatujete, tak už jsme se o tom jednou v nějaké diskuzi bavili, ale vzhledem k tomu, že, jak ostatně píšete, se spotřeba přepočítává z emisí CO2, tak je tu z mé strany jedna nejasnost.
Mé chemické znalosti nejsou nikterak rozsáhlé, ale z toho, co vím, se mi potom toto měření, respektive přepočítávání, zdá špatné. V katalyzátoru se totiž přeměňuje jedovatý CO na CO2 (dále pak třeba oxidy dusíku atd.), a jelikož každý katalyzátor dokáže přeměnit jiné procento, tak potom do finálního přepočtu spotřeby zasahuje i toto. Tím chci říci, že auto s kvalitnějším katalyzátorem, který tedy přemění více CO na CO2, bude mít (papírově) vyšší emise CO2 a tedy i vyšší spotřebu.
Chtěl bych se zeptat, jak je toto ošetřeno.
Mohl bych Vás poprosit o nějaké konkrétnější informace, co přesně máte na mysli a jak jste k tomu došel?
Jestli si pamatujete, tak už jsme se o tom jednou v nějaké diskuzi bavili, ale vzhledem k tomu, že, jak ostatně píšete, se spotřeba přepočítává z emisí CO2, tak je tu z mé strany jedna nejasnost.
Mé chemické znalosti nejsou nikterak rozsáhlé, ale z toho, co vím, se mi potom toto měření, respektive přepočítávání, zdá špatné. V katalyzátoru se totiž přeměňuje jedovatý CO na CO2 (dále pak třeba oxidy dusíku atd.), a jelikož každý katalyzátor dokáže přeměnit jiné procento, tak potom do finálního přepočtu spotřeby zasahuje i toto. Tím chci říci, že auto s kvalitnějším katalyzátorem, který tedy přemění více CO na CO2, bude mít (papírově) vyšší emise CO2 a tedy i vyšší spotřebu.
Chtěl bych se zeptat, jak je toto ošetřeno.
Což o to, řešení emisí, nebo spotřeby vozidel (ale spíš emisí jako celku) je v zásadě dobrá věc, ale měla by být taky dobře dělána. Snížení emisí všeho svinstva by mělo být řešeno především v městském provozu, tedy v místech vysoké koncentrace obyvatelstva, které tím dostává nejvíce zabrat. Na dálnicích ať si to žere třeba dvacet, tam je rozptyl rychlý a snadný, ale ve městě to je bordel. Bohužel, úředník není odborník...
švagor má forda (focus benzín), ktorý žerie po meste cez 9 litrov, strčte si CO2 niekam, už tu boli články o metodike merania spotreby a o podvodoch výrobcov pri udávaní tabuľkových hodnôt spotrieb, táto honba za číslami CO2 robí z áut iba lenivé peniaze žerúce, hrdzavejúce haraburdy, som za domontovanie mechanického nožného podporného pohonu do áut a keď sa majiteľ vytrénuje, tak klasický motor bude odpojený v autorizovanom service za pekný poplatok a potvrdenie o ekologickej prevádzke, samozrejme naďalej bude treba chodiť na prehliadky, emisné kontroly a vymieňať súčiastky, ktoré sa budú ďalej plánovite kaziť.
"Na limitech se přitom dříve dohodli představitelé členských zemí EU, Evropského parlamentu a Evropské komise, následně je měli schválit národní velvyslanci u EU jednotlivých členských států."
Neurčuje emisné limity nejaký plešatý pupkatý dobre zaplatený anonymný úradník kdesi v Bruseli, ako nás o tom doteraz takmer všetky automobilové magazíny presviedčali? 8-s
Neurčuje emisné limity nejaký plešatý pupkatý dobre zaplatený anonymný úradník kdesi v Bruseli, ako nás o tom doteraz takmer všetky automobilové magazíny presviedčali? 8-s
Psal jsem to už několikrát, pokaždé se najde někdo, kdo si klepe na "monitor".
Všechny ty limity, omezení atd. vycházejí z vůle automobilek a přidruženého sektoru.
Ten tlustý úředník je jen obraz, do kterého se snadno strefuje.
Všechny ty limity, omezení atd. vycházejí z vůle automobilek a přidruženého sektoru.
Ten tlustý úředník je jen obraz, do kterého se snadno strefuje.
Myslim, ze existuje riesenie, len ho musime sami uplatnit, ziadna EU to za nas nevyriesi a vyrobcovia aut uz vobec nie uz su v koncoch.
https😐/docs.google.com/open
id=0B_HxiP7Q30bedDROVXRWcmI2MEk
a tu su referencie a emisne protokoly, od ludi ktori to uz pouzivaju
www.nasa.pleja.tv
Kamil
https😐/docs.google.com/open
id=0B_HxiP7Q30bedDROVXRWcmI2MEk
a tu su referencie a emisne protokoly, od ludi ktori to uz pouzivaju
www.nasa.pleja.tv
Kamil
které kolem sebe siri všechny naftove motory
CO2 produkuje kazdej od prvního nadechnuti az do posledního zdechnuti
CO2 produkuje kazdej od prvního nadechnuti az do posledního zdechnuti
Ford by si takto nízké emise jako plánuje EU měl prosadit doma, v USA. A sám je začít v předstihu dodržovat, ale to by mu jako největšímu výrobci "miniaut" typu F-Series asi nešlo moc do karet.
Není nadto poznat kde ve třídě sedí Hujer. >😒]
Není nadto poznat kde ve třídě sedí Hujer. >😒]
Riesenie uz existuje ............. www.nasa.pleja.tv .......... mam vlastnu skusenost
a riesi aj rakovinu aj NOx
a riesi aj rakovinu aj NOx
Mpg-Boost snižuje emise o 80% ! Takže řešení existuje, ale málokdo tuhle informaci má !
www.diamant.pleja.tv
www.diamant.pleja.tv
Ptal jsem se vedení českého zastoupení Fordu, proč není v Evropě Kuga s 2,0EB jako vUSA, proč zde končíme s 1,6EB..odpověd byla..právě ony limity EU, aby se do nich v klidu jako automobilka vlezla, tak nenabízí silnější variantu, ikdyž ji mají.
Teď ty limity posunou.....oddalá...či nějak předělaji......
Rovnou je zrušte.... >😁
osobne zatim nic noveho kupovat nebudu..zatim Mondeo s 2,0EB slouzi velmi dobre...tak me jeste rok dva zbyva 😄