Design
GT'aime
0
Najkrajsie auto na svete, ten design a vyzarovanie nemaju konkurenciu. Pritom posobi tak jednoducho.
Ada je zase tady
0
Pan mluvi o VW Golf, nich wahr?
Tohle sem moc povedlo, pěkná zábava na odpoledne :-!
P.S. nešlo by to pak hodit přímo na pás? 😉
P.S. nešlo by to pak hodit přímo na pás? 😉
obavam se ze neslo 😄 ty nejhezci auta se preci nevyrabej, to nevis ? 😄
Máte PRAVDU!
V článku přeci píší, že výroba Citroën DS3, DS4 a DS5 se teprve PŘIPRAVUJE 😉
V článku přeci píší, že výroba Citroën DS3, DS4 a DS5 se teprve PŘIPRAVUJE 😉
jn, je to škoda 😒 koncepty jsou (většinou) nádherné, ale sériovka je nudnější. Při představě, že si každý zákazník nakombinuje takto svoje auto.... možná rok 2050... to už tu ale někteří nebudou >😒]
Na řadu DS se nesmírně těším!
Budou to exklusivní, luxusní a designově vytříbené automobily. Nepochybuji o jejich výsostném postavení na poli světového automobilového designu!
Za mě jednoznačně :yes:
Budou to exklusivní, luxusní a designově vytříbené automobily. Nepochybuji o jejich výsostném postavení na poli světového automobilového designu!
Za mě jednoznačně :yes:
Jen se obavam o prodejni vysledky - proste presvedcit ze exkluzivni a luxusni rovna se Citroen nebude sranda.
Ale pral bych jim to klukum - Po ikonach jako DS a CX by si neco podobneho zaslouzili 😉
Ale pral bych jim to klukum - Po ikonach jako DS a CX by si neco podobneho zaslouzili 😉
Nemusí se jednat o modely, které budou mít trvalé bydliště v předních příčkách jednotlivých prodejních statistik.
Ale každopádně se na ně těším a zároveň s Tebou souhlasím - Citroën si to po tom, co nám nabídl, opravdu zaslouží :yes:
Ale každopádně se na ně těším a zároveň s Tebou souhlasím - Citroën si to po tom, co nám nabídl, opravdu zaslouží :yes:
Vzdyt citroen je prece FRANCOUZSKE auto!
... no přeci nad FRANCOUZSKÝM autem (vlastně auTY - já tedy NEJvíce nad DS5 😄 )
PS: Doporučuji si přečíst jak se "rozplývá" Andrew Frankell v britském AutoCar 😉
Pěkný den (s pěknými vozy Citroën řady DS :yes: ) 😄
PS: Doporučuji si přečíst jak se "rozplývá" Andrew Frankell v britském AutoCar 😉
Pěkný den (s pěknými vozy Citroën řady DS :yes: ) 😄
Rozplyvat se nad francouzskymi auty je druh podivne deviace. Stejne rozplyvat se muzete treba nad vyrobky nektere z ruskych, tureckych, indickych, nebo indoneskych automobilek. Je to mozna zajimave, ale soudny clovek, ktery se potrebuje predevsim dopravovat z mista na misto, by si mel radeji koupit nejake to DAS AUTO.
Pokud chce clovek mit v garazi zaparkovany vuz, ktery mu stale bude pripominat ze auto je spotrebni zbozi ke kteremu se pristupuje bez spetky jakychkoliv emoci, tak vyrobky Das Auto group jsou zcela idealni to se musi uznat.
Souhlasím :yes:
Take souhlasim. Co jineho osobni vuz je? Prece vyhradne spotrebni zbozi!
Spotrebni zbozi ma slouzit. Ma byt prakticke, spolehlive, usporne. Vzdy mne obchazeji mrakoty, kdyz vidim, jak nejaky 4% designer vytvori treba bramboroidni lednici. Jak znamo, lednice musi byt hranata, protoze je to optimalni. Stejne je to s francouzskymi auty - tedy zejmena rendliky. Nicmene fakt je, ze citroen je nejlepsi mezi spatnymi.
Spotrebni zbozi ma slouzit. Ma byt prakticke, spolehlive, usporne. Vzdy mne obchazeji mrakoty, kdyz vidim, jak nejaky 4% designer vytvori treba bramboroidni lednici. Jak znamo, lednice musi byt hranata, protoze je to optimalni. Stejne je to s francouzskymi auty - tedy zejmena rendliky. Nicmene fakt je, ze citroen je nejlepsi mezi spatnymi.
Renault je hnus na efekt zcela souhlasim - i kdyz u nich mi mozna jeste vic vadi to jak se nedrzi jednoho designovyho jazyka a meni to a par let ;-\
Jasne auto je spotrebak, ale je prima mit taky naky do kteryho se tesis ze s nim pojedes budes ho ridit a tak. Das Auto - je proste z bodu A do bodu B nic vic.
Citroen me trosku krknul s novou C5 protoze to je jasna ulitba mdlemu vkusu zakazniku odkojenych nemeckou stredni tridou - tak uvidime co pridje dal
Jasne auto je spotrebak, ale je prima mit taky naky do kteryho se tesis ze s nim pojedes budes ho ridit a tak. Das Auto - je proste z bodu A do bodu B nic vic.
Citroen me trosku krknul s novou C5 protoze to je jasna ulitba mdlemu vkusu zakazniku odkojenych nemeckou stredni tridou - tak uvidime co pridje dal
C5 je zvenku designovy skvost. Bohuzel interier tomu neodpovida a technika uz vubec ne.
NEzlobte se, ale tady jste NE"trefil stodolu" 😉
Použitá technika je ve střední třídě ta "nej-" (kdopak používá TAK sofistikovanou konstrukci přední nápravy?? 😄
A pokud já vím - zrovna Citroën C5 dostal nedávno cenu za NEJLEPŠí interiér (tedy od hodnotících profesionálů, vy samozřejmě můžete mít právě OPAČNÝ názor.. 😉
A "celkově" dostal Citroën C5 v Deutschland ocenění Das beste Auto der Mittelklasse - import (vy samozřejmě můžete mít právě OPAČNÝ názor .. 😄
PS: Prozradíte ODKUD/na základě čeho - jakých "informací" jste napsal to o "interiéru" a HLAVNĚ to o té "technice"?!?
Byl to jen "výstřel od boku/na slepo"? 😉
Pěkný den 😄
Použitá technika je ve střední třídě ta "nej-" (kdopak používá TAK sofistikovanou konstrukci přední nápravy?? 😄
A pokud já vím - zrovna Citroën C5 dostal nedávno cenu za NEJLEPŠí interiér (tedy od hodnotících profesionálů, vy samozřejmě můžete mít právě OPAČNÝ názor.. 😉
A "celkově" dostal Citroën C5 v Deutschland ocenění Das beste Auto der Mittelklasse - import (vy samozřejmě můžete mít právě OPAČNÝ názor .. 😄
PS: Prozradíte ODKUD/na základě čeho - jakých "informací" jste napsal to o "interiéru" a HLAVNĚ to o té "technice"?!?
Byl to jen "výstřel od boku/na slepo"? 😉
Pěkný den 😄
Citroën? Jasnou jedničkou mezi francouzskými automobilkami je Renault. Ale k věci...
Jasně, spotřební zboží. Ale i to by mělo mít určitý design. A ten, jako takový, by měl být skloubením několika aspektů - samozřejmě estetiky s kvalitou, ergonomií a praktičností. Když převládá kvalita na úkor estetiky, pro pragmatiky to není obecně na škodu, ale... oko má, jaksi, tendence strádat. Proto je vhodné koncentrát namíchat přesně tak, jak jsem uvedl o pár vět výše.
Jasně, spotřební zboží. Ale i to by mělo mít určitý design. A ten, jako takový, by měl být skloubením několika aspektů - samozřejmě estetiky s kvalitou, ergonomií a praktičností. Když převládá kvalita na úkor estetiky, pro pragmatiky to není obecně na škodu, ale... oko má, jaksi, tendence strádat. Proto je vhodné koncentrát namíchat přesně tak, jak jsem uvedl o pár vět výše.
"Rozplývat" se nad Citroëny řady DS je STEJNÉ jako nad výrobky ruských, indických, tureckých a indoneských automobilek? 😄
... a já myslela, že autům trochu ROZUMíTE 😉
PS: Já se zrovna koukat na tabulku SPOLEHLIVOST (test na 100.000 km a pak TOTALní rozberání a důkladné prozkoumání vozu) v AutoBild a z 60ti hodnocených je z posledních 7mi (nejPORUCHOVĚJŠích) 5 modelů "DAS AUTO" - tak já nějak NEchápat váš příspěvek 😉
... a já myslela, že autům trochu ROZUMíTE 😉
PS: Já se zrovna koukat na tabulku SPOLEHLIVOST (test na 100.000 km a pak TOTALní rozberání a důkladné prozkoumání vozu) v AutoBild a z 60ti hodnocených je z posledních 7mi (nejPORUCHOVĚJŠích) 5 modelů "DAS AUTO" - tak já nějak NEchápat váš příspěvek 😉
To NEchápat více lidí 😉
Lide, kteri si jako prezdivku zvoli jeden z modelu firmy rendlik a syn, nemohou chapat vice veci :-!
Nein, onkel Dolfi...
Prozradíš původ své přezdívky? 😉
Prozradíš původ své přezdívky? 😉
no mám francouzské auto r.v.98 a na spolehlivost si nemůžu stěžovat. V TUV testech moje xantie překonala Škodu Octavii stejného ročníku a to pohodlí a měkká sedadla ti taky němec nedá 😉
Uzivej si ho! Jednou jsem musel takovym autem jet do Ostravy. Jeste dnes je mi po te zkusenosti spatne. Ale proti gustu zadny disputat. nejsme vsichni stejni 😲
no celkem nechápu, Xantia díky hydropneumatice je dělaná právě na delší trasy.
Pokud nešlo vyloženě o nějakou závadu, jinak citroeny celkově jsou nadprůměrně spolehlivé vozy
Pokud nešlo vyloženě o nějakou závadu, jinak citroeny celkově jsou nadprůměrně spolehlivé vozy
ja som taketo auto sice navlastnil, ale viem, ze ta hydropneumatika bola dost poruchova, teda aspon na tych starsich XANTIACH, ale tym nechcem tvrdit, ze su citrony nespolahlive, alebo ich nejako hanit. 😉
první modely měly takové ty dětské nemoci, ale pokud byla dobře udržovaná a pravidelně servisovaná tak vše funguje naprosto bez problémů. Pověst o nespolehlivosti Xantií jsem také slyšel, ale TUV testy mluví za vše
ja som mal troch znamych a vsetci mali problem s hydro a taktiez rozne odborne clanky a v bazaroch upozornuju na poruchovost hydra, to je fakt, ktory som nepocul na trhu.Samozrejme, ale zalezi velmi nad udrzbou.
Za svych zlatych studentskych let jsem mel x citroenu s hydropneum. perovanim a krome jednoho incidentu (o to ovsem dobrodruznejsiho) zadny sebemensi problem - takze ty problemy jsou rekl bych trosku urban legends
To jste si POPLETL! 😉
Právě v Gebrauchtwagen katalozích (v česku OJETINY) se dočtete PRAVÝ OPAK toho co říkáte - se systémem NEjsou a NEbyly problémy (poslední "zlobivé" modely byl - v cca 80 letech a i přes vítězství v Car of the year první ročníky Citroën XM). Již Citroën Xantia si stojí v (německých) statistikách, testech i těch "zpětných" přehledech v katalozích "ojetin" se dočtete rok co rok OPAK - tedy ujištění, že "není důvod obávat se" 😉
"ŠÉFovskému" služebnímu MB ML odešl👋"zazlobilo" vzduchové pérování 2krát (zůstalo v dolní poloze) ... v druhé polovině "života" patřila Xantia dle TÜV dokonce mezi NEJspolehlivější vozy své třídy VŮBEC. Ostatně minulá C5 (trochu paradoxně PŘED faceliftem) také.
U Citroën hydraulika po 50ti letech používání NEzlobí (ostatně na podvozek a hydrauliku se dává záruka 5 let a 200.000 km - na "zbytek" 5 let/150.000 km
PS: Co vám řekne prodejce v bazaru - to bych NEbrala moc vážně 😉
PPS: Hydraulika NEpotřebuje ŽÁDNOU "speciální" údržbu ani náklady - to jsou také jen "bajky" 😄
Musela bych se podívat do servisní knížky, ale myslím že kontrola se dělá každých 120.000 km a náklady na výměnu jsou v praxi spíše NIŽŠí než u "konvenčních" řešeních ..
Doporučuji (všem koho FAKTA zajímají) si v německu koupit JAKÝKOLIV Gebrauchtwagen katalog, v česku OJETINY, na Slovensku "nevím" 😄 a PŘEČíST si co tam o hydraulice píší ...
Pěkný den 😄
Právě v Gebrauchtwagen katalozích (v česku OJETINY) se dočtete PRAVÝ OPAK toho co říkáte - se systémem NEjsou a NEbyly problémy (poslední "zlobivé" modely byl - v cca 80 letech a i přes vítězství v Car of the year první ročníky Citroën XM). Již Citroën Xantia si stojí v (německých) statistikách, testech i těch "zpětných" přehledech v katalozích "ojetin" se dočtete rok co rok OPAK - tedy ujištění, že "není důvod obávat se" 😉
"ŠÉFovskému" služebnímu MB ML odešl👋"zazlobilo" vzduchové pérování 2krát (zůstalo v dolní poloze) ... v druhé polovině "života" patřila Xantia dle TÜV dokonce mezi NEJspolehlivější vozy své třídy VŮBEC. Ostatně minulá C5 (trochu paradoxně PŘED faceliftem) také.
U Citroën hydraulika po 50ti letech používání NEzlobí (ostatně na podvozek a hydrauliku se dává záruka 5 let a 200.000 km - na "zbytek" 5 let/150.000 km
PS: Co vám řekne prodejce v bazaru - to bych NEbrala moc vážně 😉
PPS: Hydraulika NEpotřebuje ŽÁDNOU "speciální" údržbu ani náklady - to jsou také jen "bajky" 😄
Musela bych se podívat do servisní knížky, ale myslím že kontrola se dělá každých 120.000 km a náklady na výměnu jsou v praxi spíše NIŽŠí než u "konvenčních" řešeních ..
Doporučuji (všem koho FAKTA zajímají) si v německu koupit JAKÝKOLIV Gebrauchtwagen katalog, v česku OJETINY, na Slovensku "nevím" 😄 a PŘEČíST si co tam o hydraulice píší ...
Pěkný den 😄
Drobná údržba potřeba je. Po cca 120 OOOkm je třeba provést dofuky koulí a výměna LHM kapaliny 😄
no az tak ma zase ten citron nezaujima, len som popisal skusenosti kamaratov a videl som aj na Vasej prime relaciu o autach a tam taky manik hovori comu sa treba pri ojetine vyvarovat a spominal Hydro, ale to uz bolo davno.Nebudem sa hadat s VAMI, fakty su fakty a nemam Vam preco neverit, ale mne sa akosik toto dostalo vzdy do usi, ked som spomenul HYDRO, tak mozno to bola vzdy ,len nahoda.
Ja sa tak trochu drzim pravidla, ze cim menej elektroniky, tak tym lepsie, ale samozrejme preto, lebo vacsinou ta elektronika pokulhava.
Ja sa tak trochu drzim pravidla, ze cim menej elektroniky, tak tym lepsie, ale samozrejme preto, lebo vacsinou ta elektronika pokulhava.
Já VÍM že s tím "hydro" máte PRAVDU (já to "slyšela" snad 1000 krát - ale jsou to spíše "bajky") - ty PRAVÉ poruchy co "umí" vozy Citroën jsou spíše JINÉHO "typu" - mně se za posledních 9 let také pár věcí stalo ... "klasika" je zlobící okno - mně DOLŮ šlo "jedna báseň" ale NAHORU se mu pak NEchtělo - to se mi stalo i u minulé C5 i u té současné, také zlobily u faceliftované C5 ostřikovače světlometů, sice "ostřikovaly", ale nezajely pak dovnitře celé a odešel jeden ze senzorů rychlosti - v důsledku čehož NEšelo jet na tempomat ... a TO jsou "typické" CITROËNní "poruchy" 😉
PS: Také NEJ"serióznější" jsou možná tabulky poruchovosti GTü - tam je vůz střední třídy Citroën většinou cca v POLOVINĚ tabulky (vozy jsou roztříděny dle tříd) ... prostě Citroën "zazlobí" (jako cokoliv jiného, NEbudete věřit co mi jako náhradní vozidlo půjčili minulý týden v servisu, když "zazlobily" brzdy Mercedes SL 6.3 AMG 😄 ... jděte niž, ještě Níž, stále a stále DOLŮ a NíŽ a .. ANO 😄
Pěkný den 😉
PS: Také NEJ"serióznější" jsou možná tabulky poruchovosti GTü - tam je vůz střední třídy Citroën většinou cca v POLOVINĚ tabulky (vozy jsou roztříděny dle tříd) ... prostě Citroën "zazlobí" (jako cokoliv jiného, NEbudete věřit co mi jako náhradní vozidlo půjčili minulý týden v servisu, když "zazlobily" brzdy Mercedes SL 6.3 AMG 😄 ... jděte niž, ještě Níž, stále a stále DOLŮ a NíŽ a .. ANO 😄
Pěkný den 😉
tak to je pěkné náhradní auto(tiše závidím >😁 )
Závidět "eSeLAáeMGé" - to opravdu je NA MÍSTĚ, ale mně právě MÍSTO něj půjčilo to NEJmenší, co Mercedes vyrábí (a pro jistotu na to ani své logo NEdává 😄
PS: Za C5 "půjčují" C1 😉 (NEuvěřitelné se ale asi stane skutkem, slíbili že až přijedu na příští kontrolu budou mít KONEČNĚ i půjčovací C5 😄
Pěkný den 😄
PS: Za C5 "půjčují" C1 😉 (NEuvěřitelné se ale asi stane skutkem, slíbili že až přijedu na příští kontrolu budou mít KONEČNĚ i půjčovací C5 😄
Pěkný den 😄
ved Vy ste mrnava, tak pre VAS to nemohol byt problem, akurat zvyknut si na tu obrovsku zmenu, tak to uz problem mohol byt.
Nemalo by to byt nejako v zmluve zaistene, ze by Vam mali dat auto maximalne o triedu nizsie?Mne sa to stalo ale nesiel som az tam uplne dolu, ale dostal som Acko. >😁
Nemalo by to byt nejako v zmluve zaistene, ze by Vam mali dat auto maximalne o triedu nizsie?Mne sa to stalo ale nesiel som az tam uplne dolu, ale dostal som Acko. >😁
Já sice "muňavá" jsem, ale KDO to (anti)auto má ŘÍDIT? 😉
Ja doposud myslela, že NE"plnohodnotné" auto vám mohou půjčit třeba u toho českého Citroën - no, mám DŮKAZ... 😄
PS: Čistě TEORETICKY mi dle smlouvy při nenadálém "vypovězení" mého vozu mají zapůjčit "odpovídající" náhradu - REALITA je bohužel trošičku JINÁ (když mi kdysi prasklo 24. prosince čelní sklo a potřebovala jsem jet stovky kilometrů do sousedního státu, tak mi u Citroën půjčili jako náhradu za C5 alespoň cupku C4 1.6 HDi - SLABÁ náhrada, ale "budiž", bylo to alespoň "normální" auto; tady řekli že mají VŠECHNY vozy rozpůjčované a nejsem objednaná takže buď za 6.3 AMG Smart nebo NIC - to si NEdělám legraci!!!).
PS: Asi si příště koupím Rolls Royce - doufám že tam jako náhradní vozidlo nepůjčují Mini 😄
Pěkný den 😄
Ja doposud myslela, že NE"plnohodnotné" auto vám mohou půjčit třeba u toho českého Citroën - no, mám DŮKAZ... 😄
PS: Čistě TEORETICKY mi dle smlouvy při nenadálém "vypovězení" mého vozu mají zapůjčit "odpovídající" náhradu - REALITA je bohužel trošičku JINÁ (když mi kdysi prasklo 24. prosince čelní sklo a potřebovala jsem jet stovky kilometrů do sousedního státu, tak mi u Citroën půjčili jako náhradu za C5 alespoň cupku C4 1.6 HDi - SLABÁ náhrada, ale "budiž", bylo to alespoň "normální" auto; tady řekli že mají VŠECHNY vozy rozpůjčované a nejsem objednaná takže buď za 6.3 AMG Smart nebo NIC - to si NEdělám legraci!!!).
PS: Asi si příště koupím Rolls Royce - doufám že tam jako náhradní vozidlo nepůjčují Mini 😄
Pěkný den 😄
tak toto by som nebol cakal v Nemecku, ze to takto funguje u nas na SR celkom chapem, ale v Deutschland a pre VIP zakaznika, tomu teda nerozumiem. :no:
A víte že podobný systém používají dnes u svých TOP modelů VŠECHNY značky?
PS: Pružinky jak z propisky se dávají do "obyč" LEVNÝCH vozů - vzduchové/kapalinové apod. odpružení se používá u těch :yes: 😉
PPS: TAkže bych MOC ráda slyšela váš názor, kdyby jste "do Ostravy" musel jet třeba Airmatic MERCEDESem - jestli by to bylo také takové "utrpení" 😄
Doporučuji si nejprve o konstrukci podvozku třeba Citroën C6 PŘEČíST, pak se s ním SVÉZT a PAK "se vyjádřit" (asi tak na 99% budete mluvit JINAK - to 1% nechávám, kdyby se vám chtěla LHÁT 😉
Pěkný den 😄
PS: Pružinky jak z propisky se dávají do "obyč" LEVNÝCH vozů - vzduchové/kapalinové apod. odpružení se používá u těch :yes: 😉
PPS: TAkže bych MOC ráda slyšela váš názor, kdyby jste "do Ostravy" musel jet třeba Airmatic MERCEDESem - jestli by to bylo také takové "utrpení" 😄
Doporučuji si nejprve o konstrukci podvozku třeba Citroën C6 PŘEČíST, pak se s ním SVÉZT a PAK "se vyjádřit" (asi tak na 99% budete mluvit JINAK - to 1% nechávám, kdyby se vám chtěla LHÁT 😉
Pěkný den 😄
No ona taky muze byt porucha a PORUCHA, vime? Prvnich 100 tisic km najetych na nemeckych dalnicich za par tydnu vydrzi i ta Lada. Odpoved na otazku o spolehlivosti zni jinak - porovnejte, kolik procent francouzskych a kolik procent nemeckych aut spolehlive slouzi deset let od data vyroby.
Teď bych čekal nějakou statistickou tabulku, ve které budou desetiletá německá auta řádně válcovat desetiletá francouzská auta, aby ten tvůj příspěvek měl aspoň nějaký smysl. Žel, tabulka nikde, příspěvek zůstává plácnutím do vody. Čili takový tvůj standard. :no:
Tak tohle asi NEokecáte 😉
Je vidět že jste asi NIKDY žádný z těch testů NEčetl - VELMi DOPORUČUJi 😄
PS: A v těch 10ti letech - tam jste už ÚPLNĚ mimo (to jsou opravdu JEN a JEN "představy" že vozy vw jsou SPOLEHLIVÉ(-ější) a naopak např. francouzské snad až "násobně" PORUCHOVĚJŠí 😉
PPS: Dle DOMÁCÍCH NĚMECKÝCH testů je to občas JINAK, než zde panují PŘEDSTAVY (a vw modely se v těch dlouhodobých testech opravdu NEstojí moc dobře ;-\ - "premiantem" je jedničkové bmw a mazda 6 a toyota prius atp. :yes:
Pěkný den 😄
Je vidět že jste asi NIKDY žádný z těch testů NEčetl - VELMi DOPORUČUJi 😄
PS: A v těch 10ti letech - tam jste už ÚPLNĚ mimo (to jsou opravdu JEN a JEN "představy" že vozy vw jsou SPOLEHLIVÉ(-ější) a naopak např. francouzské snad až "násobně" PORUCHOVĚJŠí 😉
PPS: Dle DOMÁCÍCH NĚMECKÝCH testů je to občas JINAK, než zde panují PŘEDSTAVY (a vw modely se v těch dlouhodobých testech opravdu NEstojí moc dobře ;-\ - "premiantem" je jedničkové bmw a mazda 6 a toyota prius atp. :yes:
Pěkný den 😄
Nu a proto Citroen zvolil jako uhelny kamen sve reklamni kampane pro C5 slogan "nemecke auto vyrobene ve Francii" 😉
Jinak je fakt, ze japonska auta jsou na spici ve spolehlivosti (tedy samozrejme s vyjimkou Nissanu) - ale chybi jim domyslenost stovky detailu, coz je prave silna stranka vozu nemeckych.
Jinak je fakt, ze japonska auta jsou na spici ve spolehlivosti (tedy samozrejme s vyjimkou Nissanu) - ale chybi jim domyslenost stovky detailu, coz je prave silna stranka vozu nemeckych.
Ano - i když se například v těch NĚMECKÝCH testech dočtete pravý opak, v "představách" lidí obsazuje vw nikoliv posledních 5 míst ale spíše těch prvních ... ;-\
... a vy znáte nějakou reklamu, která pracuje "s fakty" a "skutečností"? 😉
Na "věciznalého" stejně moc NE"funguje" a zbytku je třeba dát "co chce slyšet" 😉
Pěkný den 😄
... a vy znáte nějakou reklamu, která pracuje "s fakty" a "skutečností"? 😉
Na "věciznalého" stejně moc NE"funguje" a zbytku je třeba dát "co chce slyšet" 😉
Pěkný den 😄
Ádo, ty seš taky taková špica spolehlivosti tady na webu. Když se chci dozvědět nějakou kravinu, můžu se spolehnout že od tebe se jí dočtu... >😁
Zkus něco víc napsat o těch stovkách nedomyšlených detailů, ať se při pondělku pobavím... >😒]
Zkus něco víc napsat o těch stovkách nedomyšlených detailů, ať se při pondělku pobavím... >😒]