Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Konečně! Senát schválil značky na přání

Drtivá většina senátorů, 47 ze 48 přítomných, dala konceptu registračních značek na přání zelenou. Ještě si však počkáme.
Zpět na článek
3. 7. 2013 10:28
3. 7. 2013 10:39
neregistrovaný "HTPkiller"
3. 7. 2013 21:16
4. 7. 2013 00:22
4. 7. 2013 00:30
4. 7. 2013 08:17
4. 7. 2013 09:17
3. 7. 2013 12:08
4. 7. 2013 00:23
3. 7. 2013 10:31
3. 7. 2013 10:31
3. 7. 2013 10:38
neregistrovaný "HTPkiller"
3. 7. 2013 10:31
3. 7. 2013 12:16
3. 7. 2013 13:40
3. 7. 2013 14:31
3. 7. 2013 17:49
3. 7. 2013 21:19
3. 7. 2013 21:47
3. 7. 2013 22:41
4. 7. 2013 09:52
Avatar - Katikakus
3. 7. 2013 10:28
Dotaz
Budou znacky prenositelne? To znamena, pri vymene auta budu moci tuto znacku preregistrovat ze stareho na nove?
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "HTPkiller"
3. 7. 2013 10:39
Re: Dotaz
O tom se nemluví = na 99,99999 % tezko, su to hovada
3. 7. 2013 21:16
Re: Dotaz
Myslím si, že ne. Aby se zamezilo obchodování s atraktivními značkami.
4. 7. 2013 00:22
Re: Dotaz
Než zase začnete, jak je to dnes populární, kritizovat politiky, tak si raději, prosím, zjistěte fakta. Tím nezavrhuji kritiku jako takovou. Jsou tu ale dva typy - konstruktivní a destruktivní. Jen pro Vaší informaci.

Značky totiž přenositelné budou. Abych to upřesnil, tak budou přenositelné ty, co si člověk zaplatí za 5, respektive 10 tisíc (2x5).
4. 7. 2013 00:30
Re: Dotaz
Nebo 15k , kdyz clovek potrebuje 3, napr. na nosic kol. Aspon tak to bylo v planu, nevim, jestli neudelali nejake zmeny.
Avatar - Stejsn
4. 7. 2013 08:17
Re: Dotaz
Že nebudou přenositelné i standardní značky považuji za diskriminaci a soud by to měl zrušit, jako ty extra péče v nemocnicích ;-)
4. 7. 2013 09:17
Re: Dotaz
To neni spatny napad, ale...chces si nechat svou znacku? Zaplat 10 klacku, to zes ji treba ziskal nahodou nebo naopak uplatkem nas nezajima ;-)
3. 7. 2013 12:08
Re: Dotaz
znacka bude dozivotni, takze prenosna
4. 7. 2013 00:23
Re: Dotaz
Budou přenositelné. Viz můj komentář vedle.
3. 7. 2013 10:31
Wonderworld
Příjem do státního rozpočtu ANO

Zamezení korupce? Těžko. Není lepší dát tisícovku za číslo pod pultem, než 10 ofiko?

No a jelikož nebudou povoleny vulgární výrazy, majitelé stejně nebudou označeni jak by bylo potřeba. Budou muset zůstat u černých oken a karbonových folií ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Machy_CZ
3. 7. 2013 10:31
samolepící
A kdy konečně schválí samolepící SPZ nebo moznost jezdit třeba jen se zadní?
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "HTPkiller"
3. 7. 2013 10:38
Re: samolepící
jen se zadní? A jak by radary pomáhaly a chránily? 8-s :no:
3. 7. 2013 10:42
Re: samolepící
na motorce mas taky jen zadni, u spousty sportovních aut proste znacka vepředu to auto jen hyzdi
Avatar - marek.g
3. 7. 2013 18:35
Re: samolepící
přesně. I u mé Alfy je přední značka jak pěst na oko 8-s
3. 7. 2013 10:31
konečně
Že jim to ale trvalo. Praxe, která jinde funguje roky, tady náhodou nešla. A těch peněz, co skončilo v kapsách úředníků, těch muselo ale být.
Jestli máte ovšem někdo pocit, že potřebu spec. značky mají jenom snobové a dokážou tyto lidi napadat, ať se podívají na praxi v zahraničí. Flotily firem, stará auta, nebo prodejci nových aut. Tito to rádi využijí.

Podle mého názoru mají nejlepší systém v Rakousku. Přenosnou spz na osobu, kterou mohou použít až na tři auta. Pojistku platí z toho nejsilnějšího.
Rozbalit vlákno
7
3. 7. 2013 12:16
Re: konečně
s tou prenosnou značkou je u nas něco podobnyho, ma to jinou barvu pismen.
nevim jestli to muze mit kazdej, ja kazdopadne vim o cloveku co takovy číslo ma, s tim samym cislem jezdi na ruznejch autech, plati podle toho s nejvyšší kubaturou
3. 7. 2013 13:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
3. 7. 2013 14:31
Re: konečně
No jo do teď šlo podle značky poznat, kdo je kdo, teď už to bude jen o tom, kdo má chuť si to koupit. úplatky zůstanu, značky s kombinací čísel určitě zůstanou v sériích, aby si mohl úředníček pod rukou přivydělat. A kdo na to má, koupí si třeba "Trotl 001", aby všichni viděli. Ale jinak to nezatracuji, kamarád v Německu koupil manželce na naprosto běžné domácí auto značku s datem jejího narození, aby ho prostě na parkáči poznala >:D . Takže značka vypadá jako každá jiná, ale přesto je speciální :-)
3. 7. 2013 17:49
Re: konečně
Ono je to jako u domeny, kdo driv prijde, ten driv mele...akorat domenu musis platit prubezne, kdezto znacku pouze jednou (pokud se nezmeni zakon).
3. 7. 2013 21:19
Re: konečně
Inteligentním lidem totiž dojde, že to nepřináší žádnou výhodu, kromě nějaké masírky ega. Naopak je to dražší a snadno zapamatovatelné. V americe dělali test na značky. Nikdo si nepamatoval přesné číslo, ale nápisy si zapamatovalo 90% lidí.
3. 7. 2013 21:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
3. 7. 2013 22:41
Re: konečně
Mně to zase nevadí, jezdím poměrně pomalu, slušně a trestnou činnost nekonám :-)
Už jsem to psal, mít ty zbytečné peníze, tak si koupím 6INAROW, P-IV 0 VII anebo třeba IX I I. Teda pokud by to šlo a nebylo by potřeba mít nějaké povinné znaky.
A taky bych chtěl dopředu značku v italskym formátu anebo aspoň nalepovací.
3. 7. 2013 12:09
jak k tomu prijdou ti
kteří hezkou kombinaci cisel dokazovali svoje konexe, a ted bude mit podobny číslo kdejakej jouda s embéčkem?
Rozbalit vlákno
2
Avatar - twistedTSD
3. 7. 2013 14:18
Re: jak k tomu prijdou ti
tyhle značky už teď vídám na kdejakém Matizu či podobné popelnici...
3. 7. 2013 14:34
Re: jak k tomu prijdou ti
jasně, kamarádka sestřenky dělá na registru vozidel. Stačí se podívat na parkoviště zaměstnanců různých úřadů. Na všechny náhodou vyšly takový opakující se kombinace čísel. Právě, že do teď jsme aspoň hned viděli, o koho jde - bude hůř, čistě teoreticky to teď může bejt úplně vobyčejnej člověk!
Avatar - vabis
3. 7. 2013 12:55
poloviční úspěch
Nejlepší to mají v Austálii. Tam za menší poplatek lze mít stylů, berev, vzorů od imitace starých amerických, po evropské, přes jejich klasické až po růžové s palmama.

Nikde se nehovoří, zda bude muset být zachován počet znaků jako doposud, tedy XYX ZZ ZZ nebo může být formát jiný. A jak to bude se ztrátou značky? Dnes se legálně dorazit (i kdyby svépomocí) nesmí a musíte dostat jiné číslo, což je na kočku. Jak to bude se speciální?

Značka z fólie na předek sporťáků, pokud má stejné rozměry i vzhled by se také mohla konečně uzákonit. A za přenosnou značku vázanou na osobu se také přimlouvám. Jinak desítka je v poho, dneska se XZX 0000 platí aj daleko víc. Už si budu muset rozmyslet "své" slovo, aby mi to nikdo nezabral : )
Rozbalit vlákno
0
Avatar - leone
3. 7. 2013 13:52
????? bez komentáře
,,,????????? bez komentáře,
....ale zeptám se na druhou stranu,...co udělá stát s těmi co si takovou značku nepořídí ???,....napaří jim 10 tis. poplatek,??...O NIC JINÉHO TU TOTIŽ NEJDE !!!!!!!!!!
Rozbalit vlákno
3
Avatar - T613
3. 7. 2013 22:22
Re: ????? bez komentáře
že ty budeš.. tentononc.. inteligent?
4. 7. 2013 00:26
Re: ????? bez komentáře
Co prosím?
Máte velmi koherentní vyjadřování.
Avatar - poterienko
4. 7. 2013 09:52
Reklama
Další fajn způsob nenápadné reklamy na auto. Prvním krokem je nálepka na rámeček SPZ, toto může být dalším.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Cuba66
4. 7. 2013 09:53
A co značky na držáky kol?
Nesmysly typu značek PEPA01 schválí, ale aby se zamysleli a schválili výrobu třetí reg.značky, umísťované na držák kol, to tam nikoho ani nenapadne... Lidi to řeší různejma podomácku vyráběnejma značkama, policajti to jednou tolerujou, jednou zase ne, prostě bordel.
Ale českej Pepik si může PEPU01 koupit a ukázat sousedům, že na to má.
Kocourkov...

P.S. Ještě jsem schopnej pochopit na Porsche 911 třeba 1A1 0911, nebo na veteránu BMW 2002 třeba BMW2002. A dokonce si myslím, že takový značky se budou prodávat s autem. Ale když vidím 0Z0 0000, tak si říkám "to bude asi idiot". A to mám možnost si to sehnat taky :-)
Rozbalit vlákno
2
4. 7. 2013 11:39
Re: A co značky na držáky kol?
Jak již psal Left: "Než zase začnete, jak je to dnes populární, kritizovat politiky, tak si raději, prosím, zjistěte fakta."
Součástí toho zákona je totiž možnost pořídit si 3 kusy SPZky. Sice je to za dalších 5k Kč, ale možnosti tu je.
Avatar - Cuba66
4. 7. 2013 13:12
Re: A co značky na držáky kol?
OK, máš úplnou pravdu, je to tady:

§ 7 odst. 5

využití současného znění vyhlášky č. 243/2001 Sb.; úprava § 15 až § 20; doplnění o
- tabulku registrační značky určenou k umístění na nosné zařízení připojitelné k silničnímu vozidlu (třetí značka). Tabulka registrační značky určená k umístění na nosné zařízení připojitelné k silničnímu vozidlu bude vizuálně odlišená od standardních značek

Nějak ale nemůžu najít ceník, pokud je to ale za 5000,- tak je to paskvil a kritika politiků je na místě. Protože za kus plechu dát polovinu ceny držáku na kola, to snad nemyslej vážně. Nebo ti to připadá jako dobrá a akceptovatelná cena?

P.S. Schválně zkusím zjistit, kolik stojí výroba třetí značky v Německu. Myslím, že tam je možnost nechat si vyrobit za poplatek prostě třetí, úplně stejnou značku. Žádnou odlišnou, jak uvádí naše znění. Proč proboha odlišnou, když můžu vycvaknout stávající a jen jí přemístit na držák??
Avatar - shamal
4. 7. 2013 09:56
Jupí jupí sláva
Tak jsem se zaradoval! Konečně si můžu dát na auto značku jakou chci! A začal přemýšlet jakéže slovo si zvolím... PETR1 jo to je ono! Eh... To není moc originální.... Příjmení, jasný vrazíme tam příjmení. No jo, co je ale komu do toho jak se jmenuje majitel auta. Vezmem to jinak značka auta: PANDA1 no jo, ale je to doživotní, to další auto asi Panda nebude. Tak na druhý auto JAGUAR 1 - stejnej problém, přece si nebudu do smrti kupovat stejný auta jen proto, že na ně mám značku. Tak ještě jinak BOREC1. To je COOL1 to je PECKA1 to bude RACHOT1! Jenže POZOR1 je to doživotní, takže jako prošedivělej padesátník vylezu z auta s pubertální RZ... Jasně, nikdo mě nenutí, můžu si jí pak na starý kolena našroubovat na vrata garáže. Jakoby nestačilo, že už mám docela nápadný auta, tak teďka ještě nápadný RZ. Ne, asi to nechám jiným. Nejsem PAKO1. Někdy je fajn mít na čísle nesmyslnou kombinaci čísel a písmen. Takže hodně STESTI1.

Jo a věřte mi, že budou spekulanti, kteří ty nejlepší hlášky skoupí a pak je budou dalším šílencům prodávat s přirážkou. Možná se dočkáme i toho že se u nás budou ty nejvíc NASLAPLY1 kombinace dražit jako ve Velké Británii..
Rozbalit vlákno
1
4. 7. 2013 10:37
Re: Jupí jupí sláva
To POZOR1 by sis mohl nechat i jako starik, aspon by si na tebe lidi davali vetsi pozor ;-)

Jinak ma to pry mit 6 az 8 znaku, takze muzes nektere z napadu vyradit :-)

A preprodeje snad nebudou, jinak by to opravdu mohl byt vynosny byznys i kdyz 10k neni malo a kazdy si muze vybrat, kdyz nebude to, co chtel k mani, vymysli neco jineho.
Navic riziko pro kseftaka, ze mu bude doma v supliku lezet 10-100 znacek, ktere nikdo nechce, nevim, nevim >:D