Novinky
JDM
Pokud budeš někdy moci zajdi se prosím podívat na WRC , jeho součástí je totiž i několik dalších kategorii a tolik Subaru a Mitsubishi na jednom místě neuvidíš!!! Bohužel se jedná o soukromé týmy které si stavbu svých aut platí ze svýho !!! Impreza STI a Lancer Evo pořád patří k tomu nejlepšímu a nejpoužívanějšímu rally nářadí na světě !!!
PS: kde byl VW v nejlepších dobách WRC?? zajímavé že se do WRC přihlásí kdy už prakticky nemá žádnou konkurenci , kdy to ostatní balí a končí.
PS: kde byl VW v nejlepších dobách WRC?? zajímavé že se do WRC přihlásí kdy už prakticky nemá žádnou konkurenci , kdy to ostatní balí a končí.
guze
Dnes už je to hlavně o penězích, dřív by si Polo proti Subaru ani neškrtlo....
Frantizsekk
No, vw do pola vrazil nejmodernejsi techniku za tezky love, ktery ostatni automobilky nechteji/nemuzou utracet. Ted zmrazil vyvoj, aby to pry bylo vubec zajimavy- coz ja beru spis jako posmech ostatnim. Kdo by se udrzel, ze jo. Zustat Loeb jeste sezonu, vypadalo by to jinak. K tomu jeste FIA meni pravidla jako na bezicim pase a to rally nici, zajem automobilek o takovej CIRKUS klesa, resp. uz klesl na minimum.
Subaru je mi lito, no v nizsi kategorii mu to taky slusi.
Ja sam bych upravene produkcni vozy dal na vrchol. V dnesni dobe uz to neni moc o vyvoji, muzete si postavit special, jakej chcete. Viz treba Loeb na Pikes Peak. At auta ukazou, co umi.
Subaru je mi lito, no v nizsi kategorii mu to taky slusi.
Ja sam bych upravene produkcni vozy dal na vrchol. V dnesni dobe uz to neni moc o vyvoji, muzete si postavit special, jakej chcete. Viz treba Loeb na Pikes Peak. At auta ukazou, co umi.
Ham.
Když si pustíš patnáct let staré záznamy pro pamětníky tak máš na záběrech jenom Subaru. >😁
AUDIRS6
tak, tak...ono by to ale zase tym padom prinutilo Audi urychlit uvedenie "S1" na trh - ved zakaznici cakaju, technika uz existuje, a takto by sa aspon skor zaplatili nemale naklady na prerabku platformy, ktora nebola doteraz pripravena na 4x4...
Emel
O penězích to bylo vždycky... mohl bys stejně tak říct, že dřív by si Clio ani neškrtlo... a pamatuješ, jak kdysi řádil Renault 5? Prostě když se chce, jsou na to peníze a trocha toho štěstíčka, tak to jde.
Typhoon
Podívej se někdy na televizi, když je soutěž WRC. Pak si všimneš, jak jezdí Subaru, pokud bude vůbec někdy v záběru, a jak VW Polo.
Hammunasakra
Jenom že těch 2500 má konkrétní důvod. A Pola se v dobrym roce prodá skoro půl milionu kusů, takže dva a půl tisíce pro někoho může bejt skoro exkluzivní série. To budou asi všechny změny >😒]
Emel
Jo, nic proti... co já pamatuju tak VW motorsport vždycky ignoroval, první pokus s WRC vychází dobře a tohle je v rámci možností Pola slušné.
Z mého pohledu jsou dny největší slávy WRC už dávno minulostí... ale těžko se mi to hodnotí, za tu dobu se toho změnilo tak strašně moc... možná to prostě už jen nežeru tak jako v patnácti.
Z mého pohledu jsou dny největší slávy WRC už dávno minulostí... ale těžko se mi to hodnotí, za tu dobu se toho změnilo tak strašně moc... možná to prostě už jen nežeru tak jako v patnácti.
_MT_
Až půjdou s Ibizou, nebo Fábií závodit, možná homologační sérii také vybaví něčím zajímavým. Tohle není stálá nabídka.
Arese
Volkswagen se konečně pochlapil a začal dělat malý hot hatch s manuální převodovkou a poctivými třemi pedály - takže konečně opravdová zábava za volantem s mezipliny atd. Heurééka! Je vidět, že když se chce, všechno jde. Ale proč to trvalo tak dlouho a proč něco takového nenabízí i Seat a Škoda? Každopádně jsem zvědavý, jestli se nějaké POLO R WRC dostane i na český trh...
JDM
dřív speciály vycházeli více z produkčních verzí, včetně motoru atd.. dneska ti stačí karoserie . No já bych teda na oslavu úspěchu svého vozu čekal větší akci , VW se mohl trochu odvázat , roztočit to a udělat z pola opravdu nějakou bestii když už je to verze WRC . 4x4 pravej samosvor 😄 motor by taky mohl dostat brutálnější výkon ale i tak 160kw na toho střízlíka bude stačit , vykašlat se na nějakou klimu a další elektroniku! Prostě udělat fakt šílenost která by opravdu napodobovala verzi z WRC . Jenže vw to zabije tímhle výtvorem s pruhama to je jako nějaký WRC?? Ne tohle polo je při zemi dost při zemi až nudně přizemi.
Škoda mohla bejt na silnici sranda takhle ho ani pořádně nerozeznáš od ostatních verzí
Škoda mohla bejt na silnici sranda takhle ho ani pořádně nerozeznáš od ostatních verzí
_MT_
Také bych mezi nimi tíhl ke Golfu. Podle mne celkově lepší auto. A na okruhu bych si na něj vsadil i co se týče rychlosti, byť je těžší.
white label
Mně vadí ty nevkusné polepy..., zejména na kapotě. Ty by šly okamžitě dolů.
Za tu cenu (880 tis.) můžeš mít G7 GTI Perform. a ještě ti zbude dost peněz na extras výbavu..., takže za tuhle cenu mi to moc smyslu nedává...
Za tu cenu (880 tis.) můžeš mít G7 GTI Perform. a ještě ti zbude dost peněz na extras výbavu..., takže za tuhle cenu mi to moc smyslu nedává...
flyboyeda
vypadá mnohem líp než fabie, s tímhle autíčkem si člověk užije spoustu srandy
Jediné co mi vrtá hlavou je cena 880 000 kaček za Polo je opravdu hodně,
ale u takových aut se na cenu nehledí,takže to nevadí
možná ještě že to není 4x4,ale i s předokolkou se dá jezdit
Jinka samá pozitiva
Jediné co mi vrtá hlavou je cena 880 000 kaček za Polo je opravdu hodně,
ale u takových aut se na cenu nehledí,takže to nevadí
možná ještě že to není 4x4,ale i s předokolkou se dá jezdit
Jinka samá pozitiva
Hammunasakra
To samý jako ty si myslí hodně lidí i vo Audi Quattro, přitom Subaru i Audi zas tak moc nevyhrávaly - Audi 2 tituly v MS jezdců plus 2 v týmech a Subaru 3 + 3. Skoro všichni ostatní byli úspěšnější nebo alespoň stejně úspěšný. Nejen Citroen se 17 titulama, ale i Peugeot, Toyota, Fiat, Ford, Mitsubishi a samozřejmě Lancia, ta WRC s 15 titulama ve svý době doopravdy kralovala :yes: :yes:
_MT_
Ano, souhlasím. Tady alespoň dostaneš slušný motor, který bys jinak v Polu těžko hledal. Je to stejná jednotka jako v G7 GTI.
Ham.
A co jako? Subaru od poloviny devadesátých let až do éry Citroenu jezdilo ve WRC velmi hojně a úspěšně.
Hammunasakra
2500 kusů je minimum pro homologaci podle řádů FIA. A navíc když Citroen prodal 2000 hodně předraženejch DS3 Racing, tak VW přece musí prodat víc >😁
Ozzman
Seat má Ibizu Cupra a Škodovka Fabii RS. Jen se není čemu divit, že jim VW nedá tak silné motory, jako do svého koně 😄
nope
Presne tak jsem to myslel. WRX STi je oproti tehle tasce, ktera si muze nechat zdat i o obycejnem LSD, skutecne sportovni nacini.
IPace
jak se me bezne Polo libi, tak tohle predrazeny se me nelibi ani vzhledove, a co je na 2500 kusech exklusivniho?
tohle mělo stat tak o 10-12tisic euro min
tohle mělo stat tak o 10-12tisic euro min
Vehiculum
Je dobre, ze se vyrobci snazi trosku ozivit dnesni sedivou nabidku. Urcite krok spravnym smerem. Teda az na ten vzhled, mikro-rozmery a pohaneny predni kola. V kazdem pripade se najdou lidi, kterym se bude libit.
Ale, nemuzu si pomoct, tohle Polo je porad jenom vanilka.
[odkaz]
Ale, nemuzu si pomoct, tohle Polo je porad jenom vanilka.
[odkaz]
Hammunasakra
Kdepak, před patnácti lety měl 4 letou šňůru titulů Tommi Mäkinen na Mitsubishi
Ale stejné výhrady samozřejmě platily i pro Loebovu C4... je prostě škoda, že aut jako Impreza WRX není víc a nedaří se jim v dnešním světě lépe.