Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Ham.
Hezké
Ham.
| 6. 7. 2013 16:29
škoda jen, že nedostalo quattro a dvojspojku z A1.
Hezké
4bytelnýkola
| 6. 7. 2013 17:20
vypadá jako z transformers 5
Avatar - AUDIRS6
Hezké
AUDIRS6
| 6. 7. 2013 17:45
tak, tak...ono by to ale zase tym padom prinutilo Audi urychlit uvedenie "S1" na trh - ved zakaznici cakaju, technika uz existuje, a takto by sa aspon skor zaplatili nemale naklady na prerabku platformy, ktora nebola doteraz pripravena na 4x4...
Hezké
_MT_
| 7. 7. 2013 22:31
A1 quattro měla také jen manuál.
Can you feel..
nope
| 6. 7. 2013 19:04
..the difference?
[odkaz]

Polo WRC.. Strasny :/
Avatar - Typhoon
Can you feel..
Typhoon
| 6. 7. 2013 20:35
Podívej se někdy na televizi, když je soutěž WRC. Pak si všimneš, jak jezdí Subaru, pokud bude vůbec někdy v záběru, a jak VW Polo.
Avatar - Emel
Can you feel..
Emel
| 6. 7. 2013 22:25
Asi to bylo spíš takové postesknutí nad tím, že Impreza WRX STI je i v civilu hodně ostré auto, zatímco Polo je... no, prostě Polo. U Subaru dokázal člověk věřit tomu, že tím motorsportem opravdu žije celá značka, že se zkušenosti z rallye dostávají do výroby, že závodní auto má něco společného s tím, co si můžete koupit. Polo má s WRC společného asi tolik, jako Megane s Vettelovým RB27.

Ale stejné výhrady samozřejmě platily i pro Loebovu C4... je prostě škoda, že aut jako Impreza WRX není víc a nedaří se jim v dnešním světě lépe.
Avatar - JDM
Can you feel..
JDM
| 7. 7. 2013 00:20
dřív speciály vycházeli více z produkčních verzí, včetně motoru atd.. dneska ti stačí karoserie . No já bych teda na oslavu úspěchu svého vozu čekal větší akci , VW se mohl trochu odvázat , roztočit to a udělat z pola opravdu nějakou bestii když už je to verze WRC . 4x4 pravej samosvor :-) motor by taky mohl dostat brutálnější výkon ale i tak 160kw na toho střízlíka bude stačit , vykašlat se na nějakou klimu a další elektroniku! Prostě udělat fakt šílenost která by opravdu napodobovala verzi z WRC . Jenže vw to zabije tímhle výtvorem s pruhama to je jako nějaký WRC?? Ne tohle polo je při zemi dost při zemi až nudně přizemi.
Škoda mohla bejt na silnici sranda takhle ho ani pořádně nerozeznáš od ostatních verzí
Can you feel..
_MT_
| 7. 7. 2013 13:44
Ano, souhlasím. Tady alespoň dostaneš slušný motor, který bys jinak v Polu těžko hledal. Je to stejná jednotka jako v G7 GTI.
Avatar - Emel
Can you feel..
Emel
| 7. 7. 2013 15:30
Jo, nic proti... co já pamatuju tak VW motorsport vždycky ignoroval, první pokus s WRC vychází dobře a tohle je v rámci možností Pola slušné.

Z mého pohledu jsou dny největší slávy WRC už dávno minulostí... ale těžko se mi to hodnotí, za tu dobu se toho změnilo tak strašně moc... možná to prostě už jen nežeru tak jako v patnácti.
Can you feel..
nope
| 7. 7. 2013 16:33
Presne tak jsem to myslel. WRX STi je oproti tehle tasce, ktera si muze nechat zdat i o obycejnem LSD, skutecne sportovni nacini.
Avatar - guze
Can you feel..
guze
| 6. 7. 2013 22:30
Dnes už je to hlavně o penězích, dřív by si Polo proti Subaru ani neškrtlo....
Avatar - Emel
Can you feel..
Emel
| 7. 7. 2013 15:32
O penězích to bylo vždycky... mohl bys stejně tak říct, že dřív by si Clio ani neškrtlo... a pamatuješ, jak kdysi řádil Renault 5? Prostě když se chce, jsou na to peníze a trocha toho štěstíčka, tak to jde.
Avatar - white label
Can you feel..
white label
| 7. 7. 2013 19:19
:yes:
Can you feel..
Frantizsekk
| 6. 7. 2013 22:36
No, vw do pola vrazil nejmodernejsi techniku za tezky love, ktery ostatni automobilky nechteji/nemuzou utracet. Ted zmrazil vyvoj, aby to pry bylo vubec zajimavy- coz ja beru spis jako posmech ostatnim. Kdo by se udrzel, ze jo. Zustat Loeb jeste sezonu, vypadalo by to jinak. K tomu jeste FIA meni pravidla jako na bezicim pase a to rally nici, zajem automobilek o takovej CIRKUS klesa, resp. uz klesl na minimum.
Subaru je mi lito, no v nizsi kategorii mu to taky slusi.
Ja sam bych upravene produkcni vozy dal na vrchol. V dnesni dobe uz to neni moc o vyvoji, muzete si postavit special, jakej chcete. Viz treba Loeb na Pikes Peak. At auta ukazou, co umi.
Avatar - JDM
Can you feel..
JDM
| 6. 7. 2013 23:34
Pokud budeš někdy moci zajdi se prosím podívat na WRC , jeho součástí je totiž i několik dalších kategorii a tolik Subaru a Mitsubishi na jednom místě neuvidíš!!! Bohužel se jedná o soukromé týmy které si stavbu svých aut platí ze svýho !!! Impreza STI a Lancer Evo pořád patří k tomu nejlepšímu a nejpoužívanějšímu rally nářadí na světě !!!

PS: kde byl VW v nejlepších dobách WRC?? zajímavé že se do WRC přihlásí kdy už prakticky nemá žádnou konkurenci , kdy to ostatní balí a končí.
Avatar - theolli
Can you feel..
theolli
| 7. 7. 2013 07:38
Poslední věta je naprosto výstižná!
Avatar - Hammunasakra
Can you feel..
Hammunasakra
| 7. 7. 2013 10:35
No tak DS3 WRC. Jezdí skoro stejně a taky vypadá líp
Avatar - Ham.
Can you feel..
Ham.
| 7. 7. 2013 10:50
Když si pustíš patnáct let staré záznamy pro pamětníky tak máš na záběrech jenom Subaru. >:D
Avatar - Hammunasakra
Can you feel..
Hammunasakra
| 7. 7. 2013 12:22
Kdepak, před patnácti lety měl 4 letou šňůru titulů Tommi Mäkinen na Mitsubishi
Avatar - Ham.
Can you feel..
Ham.
| 7. 7. 2013 13:35
A co jako? Subaru od poloviny devadesátých let až do éry Citroenu jezdilo ve WRC velmi hojně a úspěšně.
Avatar - Hammunasakra
Can you feel..
Hammunasakra
| 7. 7. 2013 21:06
To samý jako ty si myslí hodně lidí i vo Audi Quattro, přitom Subaru i Audi zas tak moc nevyhrávaly - Audi 2 tituly v MS jezdců plus 2 v týmech a Subaru 3 + 3. Skoro všichni ostatní byli úspěšnější nebo alespoň stejně úspěšný. Nejen Citroen se 17 titulama, ale i Peugeot, Toyota, Fiat, Ford, Mitsubishi a samozřejmě Lancia, ta WRC s 15 titulama ve svý době doopravdy kralovala :yes: :yes:
Avatar - JDM
Can you feel..
JDM
| 7. 7. 2013 00:21
>:-[] :yes: >:D
Can you feel..
_MT_
| 7. 7. 2013 13:41
Jde o homologační sérii, ne o závodní auto.
Avatar - rohYpnol
Bez komentáře
rohYpnol
| 6. 7. 2013 22:48
Tohle prostě komentář nepotřebuje :-! :yes: :yes: :yes:
Avatar - miromen
Za manual
miromen
| 6. 7. 2013 23:30
:yes:
Avatar - JDM
WRC
JDM
| 7. 7. 2013 00:26
nebo snad někomu to auto nahoře připomíná něco jako je tohle???
[odkaz] >:-[]
Manuál, hurááá!!!
Arese
| 7. 7. 2013 04:14
Volkswagen se konečně pochlapil a začal dělat malý hot hatch s manuální převodovkou a poctivými třemi pedály - takže konečně opravdová zábava za volantem s mezipliny atd. Heurééka! Je vidět, že když se chce, všechno jde. Ale proč to trvalo tak dlouho a proč něco takového nenabízí i Seat a Škoda? Každopádně jsem zvědavý, jestli se nějaké POLO R WRC dostane i na český trh...
Avatar - Ozzman
Manuál, hurááá!!!
Ozzman
| 7. 7. 2013 12:00
Seat má Ibizu Cupra a Škodovka Fabii RS. Jen se není čemu divit, že jim VW nedá tak silné motory, jako do svého koně :-)
Manuál, hurááá!!!
_MT_
| 7. 7. 2013 13:51
Až půjdou s Ibizou, nebo Fábií závodit, možná homologační sérii také vybaví něčím zajímavým. Tohle není stálá nabídka.
Vanilka
Vehiculum
| 7. 7. 2013 05:03
Je dobre, ze se vyrobci snazi trosku ozivit dnesni sedivou nabidku. Urcite krok spravnym smerem. Teda az na ten vzhled, mikro-rozmery a pohaneny predni kola. V kazdem pripade se najdou lidi, kterym se bude libit.
Ale, nemuzu si pomoct, tohle Polo je porad jenom vanilka.
[odkaz]
ne
SamanAR
| 7. 7. 2013 12:03
jak se me bezne Polo libi, tak tohle predrazeny se me nelibi ani vzhledove, a co je na 2500 kusech exklusivniho?

tohle mělo stat tak o 10-12tisic euro min
Avatar - Hammunasakra
ne
Hammunasakra
| 7. 7. 2013 12:30
2500 kusů je minimum pro homologaci podle řádů FIA. A navíc když Citroen prodal 2000 hodně předraženejch DS3 Racing, tak VW přece musí prodat víc >:D
ne
SamanAR
| 7. 7. 2013 17:16
a co to jako meni natom co jsem napsal?
Avatar - Hammunasakra
ne
Hammunasakra
| 7. 7. 2013 20:52
Jenom že těch 2500 má konkrétní důvod. A Pola se v dobrym roce prodá skoro půl milionu kusů, takže dva a půl tisíce pro někoho může bejt skoro exkluzivní série. To budou asi všechny změny >:-[]
Avatar - flyboyeda
Fantastické malé autíčko
flyboyeda
| 8. 7. 2013 00:08
vypadá mnohem líp než fabie, s tímhle autíčkem si člověk užije spoustu srandy

Jediné co mi vrtá hlavou je cena 880 000 kaček za Polo je opravdu hodně,
ale u takových aut se na cenu nehledí,takže to nevadí

možná ještě že to není 4x4,ale i s předokolkou se dá jezdit

Jinka samá pozitiva

Avatar - white label
Fantastické malé autíčko
white label
| 8. 7. 2013 00:45
Mně vadí ty nevkusné polepy..., zejména na kapotě. Ty by šly okamžitě dolů.
Za tu cenu (880 tis.) můžeš mít G7 GTI Perform. a ještě ti zbude dost peněz na extras výbavu..., takže za tuhle cenu mi to moc smyslu nedává...
Fantastické malé autíčko
_MT_
| 8. 7. 2013 08:24
Také bych mezi nimi tíhl ke Golfu. Podle mne celkově lepší auto. A na okruhu bych si na něj vsadil i co se týče rychlosti, byť je těžší.