Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen Golf Variant: Nyní i s šestkovou tváří

Nové provedení Golfu Variant znamená konec pro masivně chromované masky, start pro motory splňující Euro 5 a nový interiér.
Zpět na článek
21. 5. 2009 15:45
21. 5. 2009 15:46
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
21. 5. 2009 15:53
neregistrovaný "dCi"
21. 5. 2009 16:07
neregistrovaný "maxo"
21. 5. 2009 16:18
21. 5. 2009 17:39
21. 5. 2009 17:53
neregistrovaný "maxo"
21. 5. 2009 18:38
21. 5. 2009 18:54
neregistrovaný "maxo"
21. 5. 2009 20:35
21. 5. 2009 21:13
21. 5. 2009 21:22
neregistrovaný "maxo"
21. 5. 2009 21:29
21. 5. 2009 21:38
neregistrovaný "maxo"
21. 5. 2009 21:51
neregistrovaný "maxo"
21. 5. 2009 20:32
21. 5. 2009 21:20
21. 5. 2009 21:34
21. 5. 2009 21:51
21. 5. 2009 22:53
neregistrovaný "maxo"
22. 5. 2009 01:51
neregistrovaný "Donovan"
21. 5. 2009 20:33
21. 5. 2009 20:56
21. 5. 2009 21:01
neregistrovaný "coob"
21. 5. 2009 21:22
21. 5. 2009 21:28
neregistrovaný "coob"
21. 5. 2009 21:36
21. 5. 2009 21:41
neregistrovaný "coob"
21. 5. 2009 21:47
21. 5. 2009 21:23
21. 5. 2009 21:30
neregistrovaný "coob"
21. 5. 2009 20:57
neregistrovaný "coob"
21. 5. 2009 20:59
neregistrovaný "coob"
21. 5. 2009 17:41
21. 5. 2009 18:12
21. 5. 2009 19:04
21. 5. 2009 19:43
21. 5. 2009 20:27
21. 5. 2009 20:34
21. 5. 2009 20:41
21. 5. 2009 20:45
21. 5. 2009 21:05
21. 5. 2009 21:14
21. 5. 2009 21:45
21. 5. 2009 21:18
neregistrovaný "maxo"
21. 5. 2009 21:44
21. 5. 2009 21:46
21. 5. 2009 21:49
neregistrovaný "maxo"
21. 5. 2009 22:02
21. 5. 2009 22:24
neregistrovaný "maxo"
21. 5. 2009 22:44
21. 5. 2009 22:51
neregistrovaný "maxo"
21. 5. 2009 23:14
21. 5. 2009 23:38
neregistrovaný "maxo"
22. 5. 2009 00:43
21. 5. 2009 21:01
21. 5. 2009 21:05
21. 5. 2009 21:08
21. 5. 2009 21:10
21. 5. 2009 21:38
21. 5. 2009 22:04
21. 5. 2009 22:11
21. 5. 2009 22:02
21. 5. 2009 18:17
21. 5. 2009 19:44
21. 5. 2009 21:22
21. 5. 2009 21:40
21. 5. 2009 21:44
21. 5. 2009 22:00
21. 5. 2009 22:43
21. 5. 2009 22:38
21. 5. 2009 22:45
21. 5. 2009 22:46
21. 5. 2009 21:23
21. 5. 2009 22:44
22. 5. 2009 01:48
22. 5. 2009 03:49
21. 5. 2009 19:29
21. 5. 2009 19:58
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
21. 5. 2009 20:54
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
22. 5. 2009 19:01
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
21. 5. 2009 20:44
21. 5. 2009 21:15
23. 5. 2009 08:32
28. 5. 2009 13:58
21. 5. 2009 22:12
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
21. 5. 2009 22:28
neregistrovaný "maxo"
25. 5. 2009 10:57
Avatar - marek.g
21. 5. 2009 15:45
no
no musím se přiznat,že jsem trochu sklamán.Ne,že by se mi variant nelíbil,ale čekal jsem i nějakou změnu v zadní partii a ono nic :-( tohle je opravdu jen facelift Guru V
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
21. 5. 2009 15:46
Ach, ta zadní světla...
... ta mi připadají se zbytkem vozu poněkud nesourodá. A to zejména teď, kdy se Golf Variant dočkal výrazné modernizace.

Pohledná příď s lehkým nádechem dynamiky se mi celkem líbí, vyváženost proporcí také není na obtíž... ale zadní svítilny mi tam nějak nesedí. Dle mého neladí s, celkem povedeným, zbytkem vozu...
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "dCi"
21. 5. 2009 15:53
Re: Ach, ta zadní světla...
Mi se naopak vůbec nelíbí ty předky, ani jeden. Záď beru za jeden z nejpovedenějších Volkswagenů.
Avatar - marek.g
21. 5. 2009 16:01
Re: Ach, ta zadní světla...
mě se právě poslední předky Vw líbí.Variant se mi hodně líbí z profilu.Pohled ze zadu je horší.Připadá mi to tak nějak obtloustle.
Avatar - white label
21. 5. 2009 16:03
Re: Ach, ta zadní světla...
Mně naopak vadí poněkud disharmonická zadní partie méně,
než u pětkového Variantu...
neregistrovaný "maxo"
21. 5. 2009 16:07
Re: Ach, ta zadní světla...
no tak tymto ma sklamali.Cakal som zmenu vzadu, ale da sa povedat, ze ziadnu nevidim.Nechapem tento zamer. :no:
25. 5. 2009 16:05
Re: Ach, ta zadní světla...
Je to jako..najdi 7 rozdílů...,nebo, teď inovovujem zpředu a příští generaci zas jen zezadu (oprásknem to od českejch kutilů, když ve své době roubovali na bourané Š1000MB zadky ze Š100 a jak to bylo krásný). Ale teď vážně, má to jistě své důvody, a to minimálně v úspoře přípravků na nové karosářské díly a jejich náklady na zavedení do výroby. O prodeje, vzhledem k pověsti a propagaci, nemusí mít strach, takže asi není důvod, proč by měli dělat zásadní změny. ;-)
Avatar - Leg
21. 5. 2009 16:18
ťažký na zadok
Podľa mňa 5-ka Variant ako celok proporčne fungovala. S pridaním opticky ľahšieho a dynamickejšieho predku z šestky k robusnému zadku sa táto rovnováha narušila, takže auto je teraz akoby "ťažké na zadok". Škoda, komplexnejším prepracovaním by sa s tým asi dalo niečo spraviť, ale takto je to pre mňa len ďalší z faceliftov, pomocou ktorého automobilka prispôsobila vzhľad aktuálnemu dizajnovému trendu, ale auto tým stratilo pôvodnú vyváženosť (pôvodne som chcel napísať šmrnc, ale hovoriť o ňom v súvislosti s 5-kou Variant mi príde trochu neadekvátne). Ale auto to bude, rovnako ako HB fantastické.
Rozbalit vlákno
0
21. 5. 2009 16:34
Soudný designer by ten zaden nenavrhnul...
... a soudný marketér by to nedovolil prodávat... kde se stala (zase) chyba??? :-| :-!
Rozbalit vlákno
0
21. 5. 2009 17:39
KOMBI TŘÍDY
Je fajn, že je na stole aktuální kombimutace. Popravdě je nutno napsat, že Golf Variant je designově nečistší auto třídy. Jinak to ostatně ani nemůže být, kdo zná Passat Variant ví, že Volkswagen vedle prostě šlápnout neumí. Žádná povrchní hra na líbivě upadající střechu, poctivej kombík. Kdo chce coupé, může si pořídit jednoho Rocca. Vyzdvihnout je nutno zejména partie zadních lamp... taková odvaha, jakou zde designéři VW předvedli, se jen tak v mainstreamu nevidí. Naživo je kombigolf až úchvatný.

Pořadí mainstreamových kompaktních kombi variant je jasné -
1. Golf (jasně, supermainstream)
2. Octavia
3. Focus

P.S. Ten vnitřek, to je mistrovství, co?
Rozbalit vlákno
54
neregistrovaný "maxo"
21. 5. 2009 17:53
Re: KOMBI TŘÍDY
no tu mam iny nazor, PASSAT VARIANT je cisty, dospely kombik, ale toto urcite nie.Tento kombik nie je vyvazeny, pripada mi, ako keby bol zlepeny z dvoch kusov.Vnutrajsok je ok, konecne uz nie je taky strohy a chladny.
21. 5. 2009 18:38
Re: KOMBI TŘÍDY
V reálu to funguje. Ať hledám jak hledám, já jinou možnou volbu nevidím. Astra? Vnímám opravdu golfa jako nejvyváženějšího kombíka.
neregistrovaný "maxo"
21. 5. 2009 18:54
Re: KOMBI TŘÍDY
je to dobre auto to urcite,ale mne nesedi designovo.Fakt je, ale ten, ze v tejto triede v kombikoch nie su moc vyvazene auta.
Ja osobne si v tejto triede neviem najst fesaka.
Focus mi pride designovo celistvejsi, ale urcite nie pekny.
Octavka mi prisla vyvazenejsia pre faceliftom.
Astra to uz vobec nie.
21. 5. 2009 20:35
Re: KOMBI TŘÍDY
Ano, Focus je příliš fádní, zejména záď. Pravdu máš v tom, že u kombi v kompaktech je těžké najít krásnou karoserii.
Avatar - Katikakus
21. 5. 2009 21:12
Re: KOMBI TŘÍDY
Neni to zas tak tezky: [odkaz]
21. 5. 2009 21:13
Re: KOMBI TŘÍDY
Doplň si mezery v autovzdělání...
Avatar - Katikakus
21. 5. 2009 21:17
Re: KOMBI TŘÍDY
Tak abys me snad poucil, chytraku...
Nebo, ze by mezery mel nekdo jiny? :-!
neregistrovaný "maxo"
21. 5. 2009 21:22
Re: KOMBI TŘÍDY
preco sem tahas auto, ktore nepatri do nizsej strednej triedy?
Avatar - Katikakus
21. 5. 2009 21:25
Re: KOMBI TŘÍDY
A kam pak patri Volvo V50??? Snad nechces tvrdit, ze do stredni, to bys me rozesmal: [odkaz]

PS: Vis na jakem podvozku Volvo S40/V50 stoji? Napoveda - na nejlepsim v nizsi stredni ;-)
21. 5. 2009 21:29
Re: KOMBI TŘÍDY
Vedle velikostních tříd musíš kalkulovak s kvalitativní třídou. Dole ti to píši.

Nyní je tématem kombi v kompaktním mainstreamu, tedy - Astra, mégane, Octavia, Golf, Focus atd.
Avatar - Katikakus
21. 5. 2009 21:35
Re: KOMBI TŘÍDY
Jasne, kalkuluj jak chces a s cim chces. Kazdopadne Volvo V50 je podle mne nejhezci kombi mezi kompakty. Dole ti to pisi.
Avatar - skejpa
22. 5. 2009 00:37
Re: KOMBI TŘÍDY
GTI nechci ti do toho mluvit ale ted te normalne uargumentoval :-) sam sem si taky myslel ze je V50 výš ale podle vsech OFICIALNICH zprav tomu tak neni...
neregistrovaný "maxo"
21. 5. 2009 21:38
Re: KOMBI TŘÍDY
viem na akom podvozku stoji, ale aj napriek tomu ho zaraduju do strednej triedy a vela krat ho porovnavaju so strednou, ono u volva je to tazke, presne ho zaradit aj ked ma razvor nizsej strednej triedy, ale samotne odborne casopisy ho davaju do porovnania so strednou triedou, tak ako casto vidiet testy octavie kombi so strednou triedou, aj ked aj ta je nizsia stredna trieda.
Avatar - Katikakus
21. 5. 2009 21:42
Re: KOMBI TŘÍDY
Ano, s tim razenim do stredni je to podobne jako s Octavkou. Nic to vsak nemeni na faktu, ze V50 je, stejne jako Octavka, kompakt.
neregistrovaný "maxo"
21. 5. 2009 21:51
Re: KOMBI TŘÍDY
ano, ked to berieme cisto podla meritka razvor, tak mas pravdu, ono by sa to aj tak malo brat, len podla razvoru, ale bohuzial to tak uplne nie je.
22. 5. 2009 18:13
Re: KOMBI TŘÍDY
Teda - rozhodne je lepší kombík Astra (súčasná) ako tento paškvil. Astra je pekne "kompaktná" - v podstate viaceré kombíky Opelu sú pekné - Astra prvá, druhá a tretia, druhá Vectra, Omega ... Posledná Vectra mi prijde moc "mastodontná" - a Insignia? ... no, rozhodne lepšia aho sračkoidný (s prepáčením za výraz) sedan (videli ste ho naživo? - oblý až moc ... vpredu aj vzadu - práve ako exkrement).
Avatar - Katikakus
21. 5. 2009 19:21
Re: KOMBI TŘÍDY
Tak tomuhle neveris ani sam, natoz aby ti to sezral nekdo jiny. Golf HB, i kdyz pro me je designove strohy a sterilni, neda se mu uprit designova cistota a uhlazenost. Golf variant je proporcne hodne nevyvazeny. To vyzdvihovani zadnich svetel beru jako vtip - delas to vzdycky u vozu koncernu - nejnepovedenejsi partie oznacujes jako odvazny pocin.
Tohle opravdu neni pohledne combi. Ostatne proto potkas na silnici zhruba stejne casto Golfa V variant jako Foxe. To same to bude s touto "evoluci". :-!
Avatar - ryman
21. 5. 2009 19:47
Re: KOMBI TŘÍDY
klid.. gti si jen zapoměl vzít ráno prášky od doktora tak vidí hnusné jako krásne... hlavně v tomhle stavu gti nechoď balit holky..
Avatar - white label
21. 5. 2009 21:29
Re: KOMBI TŘÍDY
Že ty máš strach, aby ti v tomhle "stavu" nesbalil "starou "... >:D
Avatar - ryman
22. 5. 2009 14:42
Re: KOMBI TŘÍDY
hehehe >:D pekne >:D >:D >:D :yes: :yes: konečně humor meho gusta :yes: :yes:
21. 5. 2009 20:32
Re: KOMBI TŘÍDY
No, tak ovšem ještě připoj dovětek o tvém tipu v kompaktní třídě. Takhle to vypadá, že sice kritizuješ, ale bojíš se napsat uvečejnit svého premianta.
Avatar - Katikakus
21. 5. 2009 21:01
Re: KOMBI TŘÍDY
Tak jenom kvuli tobe, brouku. Jedno z nejhezcich kombi v nizsi stredni byla Octavia I. I kdyz mela sve mouchy, designove byla moc povedena. Jinak mym designovym favoritem je V50 :yes:

Jeste jednou - prodeje mluvi jasne. A neudelas s tim nic, ani kdyz se postavis na hlavu :-!
21. 5. 2009 21:20
Re: KOMBI TŘÍDY
Lítáš v tom jak chroust v bandasce. Píšeme o mainstreamu, VOLVO je subprémie. Ano V50 je krásný vůz, bylo také svého času oceněno, jako nejkrásnější kombi světa. Do této diskuze ovšem nepatří.

Vrátím-li to, brouku, logicky k mainstreamu, pak ceníš Octavii 1, ano, velmi karosářsky povedené auto. O generačně překonaných modelech ale snad nepíšeme, nebo bys snad chtěl argumentovat i bavorákem z roku 1991?

Nezbývá, než tě vyzvat, aby ses překonal a pokusil se napsat, který vůz kombi v aktuálním kompaktním mainstreamu tě karosářsky oslovuje více, než Golf Variant. Pak můžeme diskutovat o harmii karoserií kombi v mainstreamu.
Avatar - Katikakus
21. 5. 2009 21:29
Re: KOMBI TŘÍDY
Bez nekam s tvou subpremii a supermainstreamem. To jsou zase kydy. :no:
Chtel jsi ode mne dovetek na tema nejhezci "v kompaktni tride" - to jsou tva slova. Tak jsem ti ho dal. V50 je podle mne nejhezci kombi v nizsi stredni. Capisce?

Nebo mi snad budes taky tvrdit, ze V50 neni kompakt?
21. 5. 2009 21:34
Re: KOMBI TŘÍDY
Tohle tu nepiš, neb tě musím upozornit, že píšeš hlouposti. Nelze posuzovat v jednom pytli krásu designu Mercedes-Benz C-klasse a Mégane, to bychom byli k méganu nedůvodně krutí.

Překvapuje mně tvá neznalost. Výkřik, že v nižší střední je nejkrásnější V50... no to je tak do Mateřídoušky, to se na mě nezlob.
Avatar - Katikakus
21. 5. 2009 21:39
Re: KOMBI TŘÍDY
Ptal jsi se na MEHO favorita. Umis cist? Dokazes pochopit psany text? Tak jeste jednou, specialne pro tebe - cti pomalu, klidne i nekolikrat:
"V50 je PODLE MNE nejhezci kombi v nizsi stredni"

PS: Dulezitou cast jsem ti napsal ve verzalkach ;-)

Ja na rozdil od tebe nevnucuji svuj (ne)vkus jinym.
21. 5. 2009 21:51
Re: KOMBI TŘÍDY
Samozřejmě, že pokud se píše o Golfu a ptám se na tvého favorita ve třídě, těžko mohu předpokládat, že na mě vrhneš jedničkový bávo >:D

Do příště na sobě trochu zapracuj. To volvo sem nepáslo.

Jo, slyším, V50... >:D ;-)

P.S. Tak co, co bys v mainstreamu upřednostnil před golfem?
Avatar - Katikakus
21. 5. 2009 22:09
Re: KOMBI TŘÍDY
Pokud se bavime o designu, tak celkem pohledna byla OII pred faceliftem, Focus, ktery sice neni v zadni casti vyslovene krasny ale jeho design je vyvazeny a samozrejme Megane Grandtour.

PS: To, ze ti to Volvo nepaslo chapu.
neregistrovaný "maxo"
21. 5. 2009 22:53
Re: KOMBI TŘÍDY
tu sa celkom zhodneme, az na ten Megane. ;-)
22. 5. 2009 08:20
Re: KOMBI TŘÍDY
Katikakusi, ty jsi snad padlý na hlavu. Za ty roky tady bys už snad měl GTI chápat. Předně pojem mainstream překládá důsledně. Když slovo má ekvivalent něnecký, použije jej. Tedy MAIN=můj. Píše zde:
"Pořadí mainstreamových kompaktních kombi variant je jasné -
1. Golf (jasně, supermainstream)
2. Octavia
3. Focus".
Pochop už konečně, že více jich ve svém streamu nemá. Tak už si sakra jednoho z nich vyber a přestaň ho .rát!
neregistrovaný "Donovan"
22. 5. 2009 01:51
Re: KOMBI TŘÍDY
Tak mám-li to zkusit sám, tak mě aktuálně karosářsky oslovuje v nižším středním mainstreamu takřka libovolné kombi více, než Golf Variant (a soudě dle toho, kolik Golfů kombi potkávám - resp. nepotkávám - na silnících, nejsem určitě jediný). Výjimkou je snad jen kombík od Astry. A úplně nejzdařilejší kombi nižší střední jsou vedle skvělé Octavie II i obě dvě generace Renaultu Mégane (tedy jak ta odcházející, tak i ta přicházející - v obou případech se jedná o designově nadčasové, elegantní, lehké, stylové kombíky).
Avatar - adam007
21. 5. 2009 19:49
Re: KOMBI TŘÍDY
Zadní světla a odvážná? To je fakt, maj jiný odstín. Ale že to má být "nový" model, tak se moc nepřetrhli :yes:

Mno a pořadí kombi u mně:
1. Mégane (minulá gen.)
2. Laguna
3. Focus
Avatar - adam007
21. 5. 2009 19:50
Re: KOMBI TŘÍDY
Jo vím, že laguna je jinde, ale ta cena...
21. 5. 2009 20:33
Re: KOMBI TŘÍDY
Na tohle snad ani nebudu reagovat. Věřim, že mě pochopíš...
Avatar - adam007
21. 5. 2009 20:49
Re: KOMBI TŘÍDY
OK, no tak sem blázen. Ale byl bych větší, kdybych si koupil golfa variant. Za ty prachy člověk může pořídit lepší auto, něž jen golfa.
Napiš mi nějaké důvody, proč jej koupit.
Dík

:yes:
21. 5. 2009 20:56
Re: KOMBI TŘÍDY
Je to technicky, ergonomií i motoricky nejlepší auto třídy. Má nejvyváženější jízdní vlastnosti a je to vůz, který sedne největší skupině lidí, kteří v Evropě jezdí kompaktní mainstream. Akorát holt si tu golfovskou ligu supermainstreamu musíš sám zaplatit. Tohle ale na světě není nic překvapivého, rolexky se taky nefasujou u rákosníků v tržnici za městem...
neregistrovaný "coob"
21. 5. 2009 21:01
Re: KOMBI TŘÍDY
Nikdo tu nepopírá kvality toho nejkvalitnějšího (Golfu), ale pokud jsem dobře pochopil, bavíte se tu o designu karoserie kombi verzí, ne? Tam se ti bude Golf Variant před Meganem jen těžko obhajovat...Jinak je Golf samozřejmě trochu jiná liga než Megane...
21. 5. 2009 21:22
Re: KOMBI TŘÍDY
Mégana jsem zatím viděl jen na snímcích, ale s odkazem na snad vůbec největší parodii na kombi, totiž s odkazem na clio, odtušuji, že mégane nebude nikde moc daleko, tam nejde o kombi, ale o skorolift... nepochopitelné.
neregistrovaný "coob"
21. 5. 2009 21:28
Re: KOMBI TŘÍDY
Myslel jsem Megane Grandtour minulé generace...
21. 5. 2009 21:36
Re: KOMBI TŘÍDY
Jo,jo, renault ctil styl a kombíka udělal důsledně v uhrančivé konfiguraci. Jen ty špice zadních lamp, směřující do nebe mi neseděly.
neregistrovaný "coob"
21. 5. 2009 21:41
Re: KOMBI TŘÍDY
:yes:
Dobrou noc debatníci:-)
Avatar - adam007
21. 5. 2009 21:12
Re: KOMBI TŘÍDY
OK, souhlasím s tím, že jízdní vlastnosti jsou bezva. O tom jsem se přesvědčil.
Ale motory 1,4 a 1,6 mi přijdou k tomuto autu nepřiměřené. Ke 3dvířku možná ještě, ale u kombi?

Známý (dělá do lux. aut) několikrát lidi přemlouval, ať si jej nekupujou s 1,4 (1,6). A jak potom plakali.
Jasně, 1,4 TSI je bezva, ale Trendline nemá nic moc výbavu oproti konkurenci. Tam má u mně - :no:
21. 5. 2009 21:23
Re: KOMBI TŘÍDY
Souhlasím, že velikosti auta by měla korespondovat i důstojná motorizace. O tom není sporu :yes:
Avatar - adam007
21. 5. 2009 21:32
Re: KOMBI TŘÍDY
Aspoň nějaká shoda ;-)

Ok, když ale pomineme třídy, tak golf ztrácí na moji oblíbenou Lagunu Grandtour. Ano vím, je v jiné tř. Ale vem si v úvahu motorizaci, výbavu. Taková Dynamique má snad vše co potřebuješ a dobrý motor. Jo, má méně tužší podvozek. Kolik ale tatíků bude soutěžit s kombi? Pohodlí je pohodlí. Toť můj názor.
neregistrovaný "coob"
21. 5. 2009 21:30
Re: KOMBI TŘÍDY
Možná by tě ta 1.4 od VW velmi překvapila, je mnohem lepší, než vypadá na papíře. Velmi dobrý základní motor. Tedy alespoň v 5dv HB, u Variantu nevím...
Avatar - adam007
21. 5. 2009 21:46
Re: KOMBI TŘÍDY
Já jel v 1,4 3dvířko. Tam to stačilo (2 lidi + málo věcí).

Ale kombi máš takového rodinného stěhováka. A pochybuju, že naložená 1,4 + 4 lidi něco víx zmůže. Pak jen víc vytáčíš a máš vyšší spotřebu. To vím ze zkušenosti :yes:
neregistrovaný "coob"
21. 5. 2009 20:57
Re: KOMBI TŘÍDY
Nejsi blázen. Golf jako HB je v nižší střední opravdu jednička, bez debat...ale pokud se budeme bavit pouze o vnějším designu, tak je minulá generace Meganu to pravý vořechový.
neregistrovaný "coob"
21. 5. 2009 20:59
Re: KOMBI TŘÍDY
Zapomněl jsem napsat "ve verzi kombi", omlouvám se...
21. 5. 2009 22:55
Re: KOMBI TŘÍDY
Mno, predok sa absolutne nehodi k tomu kombiku. V-ka bola krajsia.
Inak k tomu focusu - je to smejd.(ulakomil som sa na jedneho a nie som nadseny z toho)
21. 5. 2009 23:43
Re: KOMBI TŘÍDY
No, pokud budu hodnotit jenm vnější vzhled. Tak mám jiné pořadí.

1) Megane II
2) Astra
3) Oct I

Golf mi přijde těžký na zadek. Kvalitativně je samo ve všech směrech 1.
22. 5. 2009 11:49
Re: KOMBI TŘÍDY
"Golf Variant je designově nečistší auto třídy" Nevím, kde jsi nechal oči.... 8-s
Když postavíš vedle sebe Octavii Combi a GV tak je to nebe a dudy. Ten zadek golfu vždy vypadá, jako by byl celý kufr zaplněn cementem, tak těžce působí... ;-\
V této třídě je naštěstí dostatečný výběr kombíků, které jsou praktické i pohledné (v rámci možností) ;-) Octavia, nebo které si nehrají na stěhovací vůz, ale mají hezčí design minulý Mégane a Focus...
Vnitřek je typický golf, ale ten zadek to rozhodně nevyváží >:D
Avatar - T613
21. 5. 2009 17:41
Top 5
Jednu se Golfu Variant upřít nemůže - stále je to jedno z nejhnusnějších kombi na trhu.
Rozbalit vlákno
29
Avatar - Johnny_P
21. 5. 2009 18:12
Re: Top 5
no, není to úplně nehnusnější, ale rozhodně působí stroze, chladně a bez nápadu.
Designéry od VW by měl někdo praštit do hlavy aby se probrali ;-\
Avatar - miromen
21. 5. 2009 19:04
Re: Top 5
Souhlas. GOLF se mi nelibi ani jako hatch a ten kombajn to je totalka. Hlavně se mi nelibi jejich hnusne upadle zadnice ktere na foto ještě ujdou ale na vlastni oko je to :no:
Avatar - ryman
21. 5. 2009 19:43
Re: Top 5
tak pod tohle se podepíšu
21. 5. 2009 20:27
Re: Top 5
Nejhnusnější si ve třídě byl ty, to si nepamatuješ? >:D Ale celkem souhlas... víc vstřebám Golf+, nez Golfa v kombi. Je z toho taková dražší oktávka a ten HH dostane za uši. Když teda Jettu oddělujou od Golfa, proč z toho neudělaj Jetta kombi?! :yes:
Avatar - T613
21. 5. 2009 20:34
Re: Top 5
tajně jsem doufal, že něco udělají s tím otřesným zadkem, ale tohle .. Golf Variant nemůže být nákupem , který uspokojí i srdce, ale jen chladným kalkulem nákupu jednoho z nejlepších. Tak si ovšem říkám jestli to není trošku málo ..
21. 5. 2009 20:41
Re: Top 5
Přiznám se, že jsem se na ty fotky ani nedíval. Jak se mi Golf celkem líbí, tak si nechci kazit náladu a z reakcí vidim, že je to pořád stejný. Pro mě Golf kombi neumí. Na silnici si ten starší pletu právě s tou oktávkou a vždycky si pokládám otázku "proč tohle a ne oktavku".
Avatar - T613
21. 5. 2009 20:45
Re: Top 5
Máš pravdu. Golf neuměl kombi v žádné generaci. Taková Bora kombi vypadala skvěle.
A o nic jsi nepřišel - je to pětkové kombi s novými předními světly.

A to že si pleteš Varianta s Koktou kombi .. to bych bral jako urážku kokty ;-)
21. 5. 2009 21:05
Re: Top 5
Nejhezčí kombi je Mercedes C. Mercedes C63 a basta! To mě nikdo nevymluví, ani manželka!
Avatar - T613
21. 5. 2009 21:14
Re: Top 5
že by manželka uhájila své auto před nákupem "C"kombi? >:D
21. 5. 2009 21:45
Re: Top 5
Ta by mě rozhodila sandál >:-[]
neregistrovaný "maxo"
21. 5. 2009 21:18
Re: Top 5
No ked ma AMG paket je u mna na spici, aj A4 AVANT.
Ale limuzina je v C klasse vydarenejsia.
Mne sa aj tak najviac pacil a paci W203 kombi.
21. 5. 2009 21:44
Re: Top 5
Maxo, C63 teda fakt paket AMG má a i kdyby, tak nemusí ;-) Bože to mě povalilo do kolen, když jsem to viděl poprvý... A ten zvuk! Ten zvuk! Ten... wow! >:D >:-[]
neregistrovaný "maxo"
21. 5. 2009 21:49
Re: Top 5
ja viem, ale myslel som, ze pises o klasickom C kombi a to C63, ze myslis limuzinu.
Tak Ti poslem jedno taketo foto a v tvojej oblubenej farbe, ale Ty si sa natlacil do toho cecka?
21. 5. 2009 22:02
Re: Top 5
V C220 jsem najel celkem dost, ale do do toho AMG bych vlez i klimatizací, to mi věř! >:D >:-[]

Je to malý a myslim, že nejen pro mě. Hlavně mi vadilo místo vzadu i pro mladýho v sedačce, že jsem mu pomalu lámal nohy. To mě trochu zklamalo.

Myslel jsem C63 kombi
neregistrovaný "maxo"
21. 5. 2009 22:24
Re: Top 5
no to je ta premiova stredna trieda, ja osobne som cakal pri novom cecku viac priestoru ako u predchodcu, ale tie 4 centimetre na razvore neurobili nic pre priestor vzadu.
V trojkovom kombi je to to iste, jedine v novej A4 je trosku viac miesta.
Tak kukni na mail.
21. 5. 2009 22:44
Re: Top 5
Trojku, ani A4 vzadu jsem neřešil, tak nevim... možná je to podobný. Pro mě malý, ale to je v podstatě i to éčko.
Koukal jsem...
neregistrovaný "maxo"
21. 5. 2009 22:51
Re: Top 5
Ale sedel si aj v novom? Tam neverim, ze by si mal malo miesta, ale preco to vlastne riesime,ked tam sediet vzadu nebudeme.
Inak poslal som to este raz zmensene.
21. 5. 2009 23:14
Re: Top 5
Mluvim o novym C220. V Novym ečku jsem neseděl vůbec, jen ho očumoval. Předváděčky, tam maj stejně jen nějaký šotky.
Jo koukal jsem, taky jsem se tu málem složil >:D
neregistrovaný "maxo"
21. 5. 2009 23:38
Re: Top 5
myslel som si tentokrat spravne ze myslis nove C, len som Ti chcel napisat, ze som nenasiel ziadne priestorove plus noveho voci predchodcovi, co ma dost sklamalo.
Avatar - skejpa
22. 5. 2009 00:43
Re: Top 5
to je presny. aspon nemuseli kazit povedenej golf hatch... mohli to pojmenovat jetta kombi a vsichni by si to vklidu poflusali a je to :-)

ikdyz uprimne receno, ktere kombi je v tehle kategorii pekny ? leda ta V50ka ale ta uz sem moc nepatri. kombi v tehle cenove rovine se mi zda volbou rozumu a ne volbou srdce.
21. 5. 2009 21:01
Re: Top 5
všetečná otázka - uveieš hnusnejší aktuálny kombík na trhu ?
Avatar - T613
21. 5. 2009 21:05
Re: Top 5
radši ne.. měl jsem dobrou večeři :-) (Ale má iniciály ŠF2)
21. 5. 2009 21:08
Re: Top 5
Nejhnusnější je Klaudius kombi >:D >:-[]
Avatar - T613
21. 5. 2009 21:10
Re: Top 5
na tom něco bude! >:-[] :yes:
21. 5. 2009 22:04
Re: Top 5
pošli link na foto >:D
21. 5. 2009 22:02
Re: Top 5
povedal by som, že napriek proporciám má zadok o hrubý chlp krajší...
21. 5. 2009 18:17
USPECH
Zacnu na ceskem trhu. Je Skoda technicky nejlepsi znackou na trhu? Je Skoda designove nejpovedenejsi znackou na trhu? Na obe otazky je jedina odpoved. NE. I tak se velice dobre prodava. Skoda je nejprodavanejsi znackou na ceskem trhu. Proc? Skoda je v CZ domaci automobilkou.
Jak je tomu u Volkswagenu? Je snad technicky nejvyspelejsi? Je snad designove nejpovedenejsi? Odpovedi jsou NE a ABSOLUTNE NE. Cim to je, ze se proda tolik vozu znacky Volkswagen? Odpoved je velice jednoducha. Zatimco je Skoda domaci automobilkou pro 10m lidi, Volkswagen je domaci automobilkou pro 100m lidi. Take firemni flotily se zpravidla snazi podporit domaciho vyrobce.
Ano, v Evrope zije cca 830m obyvatel. Ne kazda zeme ma vsak svoji domaci automobilku. Uspech a prvni misto Volkswagenu neni prekvapenim, pouze povinnosti.
Golf Variant se jiste bude vyborne prodavat. Je to dane technickou vyspelosti? Je to dane vytribenym designem? Odpovedi jsou znovu NE a ABSOLUTNE NE.
Rozbalit vlákno
13
Avatar - ryman
21. 5. 2009 19:44
Re: USPECH
a pod tohle se taky podepíšu :yes:
21. 5. 2009 21:22
Re: USPECH
Odkedy má Nemecko 100 milónov občanov?
V moderných technológiách je na tom VW určite dobre. Priame vstrekovanie u nafty aj benzínu uviedol do praxe práve VW.
21. 5. 2009 21:40
Re: USPECH
a to si kde vyčítal....?
21. 5. 2009 21:44
Re: USPECH
Je to všeobecne známy fakt. Ale keď máš iné info, tak napíš.
Prvé v praxi úspešné motory s priamym vstrekovaním boli TDI a FSI (TFSI). Pokusy iných automobiliek - Fiat Croma s priamym vstrekovaním nafty, alebo Mitsubishi GDI s priamym vstrekom benzínu, boli neúspešné a prestali sa po krátkom čase vyrábať.
21. 5. 2009 22:00
Re: USPECH
ale teraz si sám poprel, že by ich uviedol VW....len bol možno úspešnejší ;-)
21. 5. 2009 22:43
Re: USPECH
Uviedol ich do praxe ako prvý. Ako prvý ich vyvinul do takého stavu, že obstáli v praxi.
21. 5. 2009 22:38
Re: USPECH
Kdybys to vzal spolu s Rakouskem a německy mluvící částí Švýcarska, tak těch 100 mil. lidí celkem sedí. A to všechno jsou pro VW "domácí" trhy.
Naopak u Opelu a zejména Fordu mám pocit, že Němci je nikdy nepřijali úplně za své a vidí v nich tak trochu Američany. Evropský Ford je spíš "doma" ve Velké Británii.

A přímý vstřik benzínu u cestovních (tj. ne-závodních) aut uvedl do praxe celkem úspěšně Mercedes - typem 300 SL "Gullwing" v 50. letech. :-!
21. 5. 2009 22:46
Re: USPECH
Spocitej populaci Evropy, ktera ma za materstinu nemcinu a vyjde ti +- 100m.
21. 5. 2009 21:23
Re: USPECH
+ zabudol si na to že VW nie je jediný nemecký výrobca, takže o domáci trh sa musí deliť s inými.
21. 5. 2009 22:44
Re: USPECH
Mylis se. V Nemecku je pouze jedna ryze nemecka mainstreamova automobilka a tou je Volkswagen. Opel, ac jedina nemecka automobilka s dlouhou tradici, je vlastnen americkym GM a Ford bude vzdy Fordem, tudiz bran za americkou odnoz.
22. 5. 2009 01:48
Re: USPECH
To sú tvoje pocity, nie exaktne zistené fakty.
Ja považujem aj Opel aj Ford za nemeckých výrobcov, pre ktorých je nemecký trh domácim a napriek tomu nie sú takí úspešní ako VW.
Koniec koncov Golf je "otec triedy". Kadet aj Escort s predným pohonom prišli až po ňom. To je dôvod prečo je VW v Nemecku jednotka.
22. 5. 2009 03:49
Re: USPECH
Zde nejde a nezalezi na tom, ze co je povazujes ty, ale za co je povazuji nemci. Volkswagen je jakousi casti nemecke narodni hrdosti. Uz diky tomu jak, kdy a jakym zpusobem byla znacka zalozena. Nemci povazuji Volkswagen za jedinou ryze nemeckou mainstreamovou znacku.
Zde nepisi o vlastnich pocitech, zde pisi o pocitech nemcu.
21. 5. 2009 19:29
???
To je zase nářez! Ty poslední dvě fotky jsou ze série najdi 5 rozdílů ... >:-[]

Jak za tohle někdo může utratit své peníze?! 8-s :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
21. 5. 2009 19:58
GOLF vs. MEGANE
V karosériích kombi volím jednoznačně Megane :yes: I kdybych Renault neměl rád...

Dokonalá harmonie, která v případě Meganu koresponduje s nápaditostí je daleko příznivější, než výrazná disharmonie designu a nedotaženost karosérie Golfu Variant.

A to z čistě nestranného pohledu (kurňa, věřte mi >:D )
Rozbalit vlákno
6
21. 5. 2009 20:36
Re: GOLF vs. MEGANE
>:D Nepřemlouvej se...
21. 5. 2009 20:42
Re: GOLF vs. MEGANE
N e v ě ř i m !!! >:D
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
21. 5. 2009 20:54
Re: GOLF vs. MEGANE
Panstvo, jak myslíte. Já to myslím vážně (doopravdy).
22. 5. 2009 06:15
Re: GOLF vs. MEGANE
upřímně ??? >:D
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
22. 5. 2009 19:01
Re: GOLF vs. MEGANE
Krucinál, jo >:D >:D
23. 5. 2009 04:56
Re: GOLF vs. MEGANE
pane jo .... s váma se roztrh pytel >:D >:D
21. 5. 2009 20:44
Facelift
Tu sa presne potvrdzuje, že v prípade Golfa VI, akokoľvek je dizajnovo zdarilý, je len faceliftom piatej generácie. Kombík v päťke takmer nestihli spraviť, prišla šieta generácia a hľa: kríza-nekríza, kombík je na svete skôr ako sme stihli mrknúť. Že by zrazu nabrali takú rýchlosť? Skôr to bude tým, že mimo vrchné diely budú Golfíky V a VI vpodstate identické autá. Podobnosť kombíkov zadnej časti je až zarážajúca, koľko ľudí pri pohľade zozadu rozozná, či ide o novinku alebo staré auto? Pre laika sa líšia prakticky len prednými svetlami a maskou, a to je, vážení, na hré pomenovanie siedmou generáciou trochu málo. Aj keď ide o konzervatívny Volkswagen a megaúspešný Golf. Názov článku to krásne vystihuje - to isté auto s inou tvárou. Volkswageňáci mi niekedy pripomínajú politikov... :no:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - ethicon
23. 5. 2009 08:32
Re: Facelift
to, že je to len facelift marketingovo naozaj vynikajúco prezentovaný ako nová generácia je tu jasné už každému, naozaj v reáli GVI sa od GV dá rorozoznať len velmi ťažko, 3 základné rozdiely, predná maska (krajšia a dynamickejšia od GV), zadné svetlá akoby z Tuarega a viac také hranatejšie zalomenie hlavne zadných dverí tesne pod oknom....to je všetko...pripomína mi to v pricípe facelift 147ky. Podobným smerom sa bohužial uberie asi aj Tuareg podľa špionážnych fotografií sa vela zmien nedočkáme podobne Passat, ale možno VW načrtol nový úspešný smer vytvárania "nových" generácii svojich modelov s miernym obrúsením stávajúcich foriem a s minimálnymi nákladmi pri vývoji "nových" generácii...na druhej strane čo sa dobre predáva netreba moc meniť a zbytočne riskovať.
21. 5. 2009 22:06
Najvyváženejší kombík
[odkaz]
Má niekto iný názor?
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
21. 5. 2009 22:12
Re: Najvyváženejší kombík
To je slovo do pranice :-) :yes:
21. 5. 2009 22:16
Re: Najvyváženejší kombík
[odkaz]

sorry ;-\

Teda abych nehřešil, tak moje TOP je tohle...
[odkaz]
neregistrovaný "maxo"
21. 5. 2009 22:28
Re: Najvyváženejší kombík
no na tom druhom odkaze sa zhodneme.5 je krajsia v kombi ako v sedane a este ked je to M5, ako na obrazku, nie je co riesit. :yes:
21. 5. 2009 22:40
Re: Najvyváženejší kombík
:yes: Tohle auto prostě miluju... >:-[]
Avatar - skejpa
22. 5. 2009 00:39
Re: Najvyváženejší kombík
tak na tom se nas shodne asi víc >:D :yes:
22. 5. 2009 00:51
Re: Najvyváženejší kombík
Uhni, řídím já ;-) >:D :yes:
Avatar - skejpa
22. 5. 2009 02:43
Re: Najvyváženejší kombík
teda řeknu ti, kdyby byla nějaká testovací jízda, asi bych se byl schopnej i porvat >:-[] :yes:
Avatar - miromen
21. 5. 2009 22:33
Re: Najvyváženejší kombík
Teď mam misto srdce vrtuli.Nadhera :yes:
21. 5. 2009 22:38
Re: Najvyváženejší kombík
Srdce je vrtule! :yes: :yes:
Avatar - Katikakus
22. 5. 2009 06:43
Re: Najvyváženejší kombík
Jo, tak M5 je kralovna ;-) :yes:
22. 5. 2009 08:42
Re: Najvyváženejší kombík
Já: [odkaz]
Avatar - ryman
22. 5. 2009 14:49
Re: Najvyváženejší kombík
LOL, klaudius RULE >:D >:D :yes: :yes: :yes:
23. 5. 2009 13:07
OT (mírné) Golf poprvé s českým motorem
Tak v konfigurátoru českého importéra VW se už objevil Golf VI s českým motorem (já vím, v Česku vyrobeným je daleko přesnější) 1.2 TSI 77kW. Cena je dle předpokladu podobná jako u motoru 1.6 MPI 75kW, který nový motor postupně nahradí. Tak doufám, že se boleslavským povedl...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Emel
25. 5. 2009 10:57
Variant
No, co k tomu napsat, když se vlastně z venku nic nezměnilo, že... snad jen, že to důležité je skryto pod povrchem a GVI přináší třeba na poli motorů zajímavé novinky.

A kdybych měl radit potenciálnímu kupci v dané třídě? Pak tedy... čekání na Grandtour se jistě vyplatí, s 1,4TCe to bude to nejlepší, co se dá pro rodinu kolem 400k koupit.
Rozbalit vlákno
0