Automobilka Fiat patří k nevážnějším zájemcům o německý Opel. Svůj zájem potvrdil oficiálním podáním nabídky na odkup Opelu. V případě úspěchu této transakce ale do něj nebude investovat žádnou hotovost.
Prachy jim nedám, protože sám nemám (kromě zvyšujících se dluhů), ale dám jim skvělej italskej vývoj... >:D a know-how... >:D Na to u opelu určitě čekali... Teď už o jejich budoucnost nemám nejmenší pochyby... >:-[] >:-[] >:-[]
Já bych počkal až co bude. Nový ředitel Fiatu zatím dokázal dostat Fiat z nejhoršího (pokud jsem správně poslouchal) a tak myslím, že by ještě něco mohl předvést.
Ano Marchionne by mohl zase predvest podobnou do nebes volajici bezostysnost a vypocitanost. Jestli na to panove od Oplu skoci stejne jako chudaci od Chrysleru, tak to bude mit Opel jeste hodne zajimave.
Typickej styl, ja vam pomuzu, ale nemecke banky mi daji nato uvery, a ja po zaplaceni uveru budu hlavni akcionar, a kdyz to nevyjde tak vam to necham, jelikoz jako stat jste mi uverem rucil.
Sef fiatu bydli ve svycarsku a denne dojizdi ve svem ferrari do italie do prace, tito lide rozhodne nic platit ze sveho nebudou.
Fiat potrebuje Ople aby se dostla do vyssi stredni jinak name sanci postavit konkurenta typu Insignie.
No Fiat už jednou takovýhle husarský kousek předvedl s nákladními auty. Na začátku 70. let sjednotil Fiat, Lancii, OM, Unic a Magirus (v dalších letech přidal Ford GB, Pegaso, Seddon Atkinson, Astru a další). A nakonec je z toho životaschopný celosvětový koncern. Takže kdyby se něco podobného povedlo s osobáky... I když dneska německý tisk napsal, že GM favorizuje Magnu protože má na Fiat pifku za tu nepovedenou fůzi. Takže Opel půjde pod vlajkou Magny do Ruska... Z Opela ruské auto? Nebude to poprvé.
Výtahu, všichni tady znají tvoji intelektuální nedostatečnost, ale i ty by si měl umět vygooglit, jak to vůbec s Ivecem bylo a jak byl do něj interesovaný Ford (a co I - VE-CO vlastně znamená). Byť chápu, že tvoje umezenost nezná mezí, takže i když si to s úspěchem najdeš, tak přijdeš asi s novou tezí, že Fiat vlastně Ford s Ivecem vytuneloval... Rád si tvoji berzi přečtu. Ale jinak, netrap se tím.. Až dospěječ, budeš schopen vstřebávat informace dalko lépe... a přesněji.
Intelektualni nedostatečnost mate mozna dost velkou vy dva, Ford GB rozhodne neni to same jako Ford Cargo nebo Iveco Ford Truck. Intelektual se take projevuje tim, ze se dokaze exaktne vyjadrovat. V tvem odkazu ani v mem o Ford GB neni ani zminka.
[odkaz]
Mas pravdu, verim tomu, ze Fiat uspesne tuneloval uz v minulosti, odvozuji tak i mimojine ze soucasne situace, ktera tento jev hodne naznacuje. Myslim, ze Ford o nic zasadniho neprisel, protoze i bez anglickeho Ford Cargo/Ford Iveca se stejne jeho soucasna dodavka (Transit) prodava lepe jak dodavky Iveco a Fiat dohromady.
Paralela s Ford Cargo je velmi dobra. Pokud tak dopadne i Opel, ze ho Fiat dovede k zavreni. Pak je urcite namiste mluvit o tunelu.
Kdybych byl hloupý jako ty a GTI a hrál si na takového šašíka..., tak bych tě hned navrhl na Zlatý ventilek, neboť považovat největší a nejúspěšnější firmu v oblasti komerčních vozidel (spolu s Mersedes Benzem) za tunelářskou, může opravdu jen člověk tvého kalibru. Bavit se o zkratkách v názvu (kt erá ja obecně vůbec neřešil, jestli se společnost jmenovala podle tebe Ford GB, Ford truck a nebo jinak) je opět ukázka tvého přístupu... Měl by si se kluku nad sebou zamyslet, jinak ti ve 20 letech rupne cévka...
Jo, jo Mussolini Wolff ti to zase nandal, jako ostatně nám všem, co z něj mají jenom prču. Rozumem nebo argumenty toho šaška nepřesvědčíš, do toho je lepší zarejt a pak se kochat, jak prská vzteky, než se mu snažit něco rozumně vysvětlit. Na rozumný diskuze jsou tady jiní....to, co píše o tý cévce níž ve mně vyvolává představu hysterika, který si zaprskal vzteky monitor a poslintal prsty, jaks ho vytočil a on si ohryzal nehty až na kost. Jenom nevím, jestli to dělá ze zakomplexovanosti, fanatismu nebo jenom hlouposti. No, ale ono to druhé a třetí je vlastně skoro totéž.
Je vidět že máš hodně mokrý sny beránku, podle sebe soudím tebe, tady nám to přesně sedí jako pr.del na hrnci. Tak nám něco pěknýho vyargumentuj, myslím že nemáš v ruce nic, akorát můžeš kopat okolo sebe a pomlouvat ostatní. je vidět že spoustě lidí ještě nedošlo, že to čím si Fiat prošel mu pomohlo ustát dopady dnešní krize. Restrukuralizace je prostě znát a nese svoje ovoce a sypat peníze do Oplu, kterej je neefektivní prostě nemá cenu...
A jéje, píše se o fiatu, další fiatí šášula se nám ozval. Nevím, co bych měl mít podle tebe v ruce ( a ani si to nechci domýšlet), ale jinak, jak je vidět, šutr do hejna trefil hned další husu >:D >:D
Za rok si povíme, jak ten fiat "ustál" onu krizi, nabubřelých prohlášení jsme tady měli za poslední roky dost. V Evropě nejprodávanější Punte Grando, nejúžasnější Bravo, co to natře Golfu, fantastická Alfa nebo prémiovka Lancie....Chvástání bylo pro fiat vždycky typické, ono know how, kterým chce "platit" za podíl je docela legrace....no tak jsme se, další šášulo, zasmál a zase zprátky do práce. >:D To by snad pro ten Opel byli lepší ti Rusové s Rakušany, i když na druhou stranu Němci taliány uměli vždycky dost rychle srovnat.
Promiň, ale píšeš stejně afektovaně a pubertálně jako Wolff. Fiat má jistě spoustu problémů zejména s Alfou a Lancií. Na druhou stranu nelze nevidět pokrok jaký v posledních letech udělal v oblasti "finanční zdravosti" a také v technice. I jeho prodeje vykazují v dnešní době spolu s VW zdaleka nejzdravější trendy.
Nevím jestli by bylo pro Opel nejlepší padnout pod Fiat. Každopádně minimálně přítomnost Sergia v této taškařici dává tušit, že by nemuselo jít o špatnou alternativu. Pokud jde o to jestli má, nebo nemá co nabídnout v oblasti know-how, tak minimálně v oblasti motorů rozhodně má.
Jo ještě jedna věc podle prodejních tabulek v Evropě na tom Fiat není zas tak špatně. Nejsem ten kdo věří že bude nejprodávanější. Ale když vemu Německý trh (ten je relativně zásadní) tak si vůbec nevede špatně. Ale kdo chce psa být hůl si vždycky najde :no:
Tak jsem se opět zasmál, díky ty komiku. Fiat je na tom tak špatně, že je vlastně spolu s VW jediným koncernem který v dnešní době prosperuje, technicky na tom není vůbec zle, ale to co píšu je házení perel sviním. Tvoje argumenty jsou na úrovni ZŠ, pokus chceš diskutovat tak so něco zjisti, máš velkej problém sám se sebou, akorát to chce předsudky hodit stranou, jenže na to každej holt nemá...
Zajímavá úvaha... Já si taky myslim, že to "kousne" Magna. Jednak snad teď přišli o dost zakázek nejen krizí, ale i přesouváním US modelů dělanejch v EU a pro Opel snad už dělaj spousty komponentů. Ale to jen tak uvažuju, co jsem někde slyšel, nebo viděl. Proč myslíš že Magna vs. Rusko?
ale notak. nebude to zase tak zly. nezapominej, ze zaklady co sou v nekterych fiatech (napr. grande punto) sdileji i jine automobilky. tusim ze v tomhle pripade dokonce ?corsa? - a jak je to dobre auto... ja bych nad nima jeste hul nelamal.
No asi by jses měl lepe informovat než něco plácneš. Za prve GP je starší než Corsa. A za druhé 1,3 CDTi je Fiaťácký motor, který se vyrábí v Bielsku (PL kdybys nevěděl) kde je motorárna Fiatu.
A ty bys taky neměl plácat blbosti, když druhé opravuješ, protože poslední Corsa a PG je společný opakuji společný projekt a Corsa a PG jsou taková dvojčata jako je třeba auta z Kolína, nebo 500 a nové Káčko. Kdo kdy vyjel už není tak důležité, ale je to výsledek spolupráce. AS to město, kde sídlí Fiat v Polsku se jmenuje Bielsko
No Za to se omlouvám, ale nic to neměnní na tom že Fiat Je ten kdo poskytuje své know how. Ale asi tu ta možnost je že je to společný projekt, ale to neznamená že základ je od Opelu. Jen musím zmínit že původní Punto (1999-dosud) nemá co se týká prostoru i kvality konkurenci (snad jen 1,8HGT který se nepoved. Tím chci říc že profík na malé a mini auta je Fiat. Opel je spíš od astry nahoru. Proto ta spolupráce. A ano Bielsko je skutečně Biala jen nezapomeň že hlavní výrobní závod v PL je v Tychách kde je umístěn také Centrální sklad pro západní a východní Evropu.
A ty bys taky neměl plácat blbosti, když druhé opravuješ, protože poslední Corsa a PG je společný opakuji společný projekt a Corsa a PG jsou taková dvojčata jako je třeba auta z Kolína, nebo 500 a nové Káčko. Kdo kdy vyjel už není tak důležité, ale je to výsledek spolupráce. A to město, kde sídlí Fiat v Polsku se jmenuje Bielsko Biala. Když už jseš tak přesný.....