Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - iudex
Objem ničím nenahradíš
| 11. 7. 2013 12:37
Tak sa pomaly rúca mýtus niektorých tunajších milovníkov amerík, že US na trápny downsizing a malé fúkané motory neprejdú. Prejdú, len im to bude chvíľu trvať, kým to prežujú a niekto by mohol povedať, že sú pozadu za európskym trendom o niekoľko rokov. ;-) Tvrdo v US presadzuje downsizing i Ford, ktorý tlačí svoje EcoBoosty aj do amerických modelov (pravda má aj pre americké chute V6 EB, ktoré u nás nie sú).
A aj v Amerike predajcovia už zdôrazňujú údaj o miles per gallon a v testoch sa to objavuje ako nie bezvýznamné kritérium. Skrátka aj v "nedobytnej" Amerike to nebude veľmi odlišné od EU, len im to bude trochu trvať. ;-)
Avatar - VWrofl
Objem ničím nenahradíš
| 11. 7. 2013 12:53
V USA se ledy hnuly daleko dříve než se ji VW rozhodlo "spasit" svou 1,8TSI. Tlak na snižování spotřeby všeho co jezdí po silnici za Obamovy éry značně roste. Mnoho zákazníků už se dívá na MPG, holt auto je každodenní nutnost :-!
Objem ničím nenahradíš
| 11. 7. 2013 13:28
Uz drive v historii byla obdobi, kdy z ruznych duvodu rostla poptavka po mensich motorech. Vzdyt i ten mustang se uz delal se ctyrvalcem.
Objem ničím nenahradíš
| 11. 7. 2013 13:34
Pořád je jejich základ a náš základ trochu někde jinde. :-)
Avatar - iudex
Objem ničím nenahradíš
| 11. 7. 2013 14:35
I to sa postupne mení. Ešte nedávno bol ako základ u amerického Mondea (Fusionu) 2,5-liter; dnes je to 1,5EB. Ešte donedávna pre Amíkov neprijateľná myšlienka, aby mal mid-size sedan motor menší, ako 2,4-2,5l a teraz v pohode dva Ecoboosty: 1,5 a 1,6.
Tvrdím, že nebude dlho trvať a aj v amerických Fordoch sa objaví aj ten trojvalec 1,0EB.
Avatar - AUDIRS6
Objem ničím nenahradíš
| 11. 7. 2013 14:43
hmm, a co hovoris na toto?

[odkaz]

na poslednych par slov toho textu 8-s ???
Avatar - iudex
Objem ničím nenahradíš
| 11. 7. 2013 15:16
Čo hovorím? Že ak to spraví BMW, tak si to tu nik z tých, čo pľujú na trojvalce od Fordu či Renaultu nedovolí kritizovať, lebo " to je predsa BMW". :-!
Avatar - AUDIRS6
Objem ničím nenahradíš
| 11. 7. 2013 15:22
:yes: - tak, tak . pravdu mas...dufam, ze sa to nepotvrdi, aj ked sa o tom spekulovalo uz pre 3er dalsej generacie, toto by bol ale este vacsi sok !!!

ak to fakt myslia vazne, uz teraz im davam :no: .

o nadchadzajucej generacii Audi A4 sa zase v Nemecku sepka, ze koli podobnym CO2 nezmyslom sa nastahuje pod kapotu 1,4 TFSI, samozrejme s COD ( vypinanie valcov ;-) )...co sa mi zda byt ako taky "USER FRIENDLY" pristup, miesto nasadzovania R3... ;-)
Avatar - Ozzman
Objem ničím nenahradíš
| 11. 7. 2013 18:44
BMW trojvácle nasadí v klasických modelech, je to jen otázkou času... a údajně motory fungují velmi dobře.
Avatar - Hammunasakra
Objem ničím nenahradíš
| 11. 7. 2013 17:06
Žádná novinka, to se přece ví už aspoň 2 roky >:D
Avatar - AUDIRS6
Objem ničím nenahradíš
| 11. 7. 2013 17:50
hovorilo sa o tom, ok.
ale najskor hovorili o nasadeni v tych eko-somarinach i3 a i8, neskor v rade 3er...
ALE NIE V 5er !!!!!! :-! 8-s :no:
Avatar - Hammunasakra
Objem ničím nenahradíš
| 11. 7. 2013 21:41
To je sice fakt, ale motor s nějakym výkonem se používá všude. Třeba klasickej třílitr máš v jedničkový i sedmičkový řadě. No a časem to nebude R6 3.0 ale stejnej výkon bude dávat třeba to R3 1,5
Avatar - AUDIRS6
Objem ničím nenahradíš
| 11. 7. 2013 22:33
pokroku - teda vacsiemu litrovemu vykonu sa nebranim ;-) :yes:
ale predsa len - R3 je R3, bude R3, a bude aj zniet ako R3 - to z konstrukcneho hladiska nezmenis :-!
...ano - utlmis ho najlepsie ako sa da, pustis cez repraky zvuk R6, alebo V8, alebo co len budes chciet...ale uz to nebude ono ;-\ - a vyvazit ho tak, aby si o nom proste nevedel - nevnimal ho ako "vibrator"... 8-s ...hmm, to neviem ci pani z Mnichova zvladnu na 100 % :-!
zase na druhu stranu - ak to nahodou aj zvladnu, zvladnu to potom aj ostatni, a nebude to pre zvysnych zakaznikov z D3 taky sok. - uprimnu sustrast tym pokusnym kralikom >:-[]
aj tak - na toto ekologicke prechodne obdobie ( lebo takto to pokracovat proste nemoze - musi prist nejaka zmena...nabuduce mozeme pokecat o tom, ze aka...) sa mi javi lepsie riesenie R4, ktora dokaze obcas vypnut tie 2 valce a tym setrit palivo - efekt bude myslim podobny - presne cisla uvidime onedlho v nejakom porovnavacom teste ;-)
Avatar - Hammunasakra
Objem ničím nenahradíš
| 12. 7. 2013 00:24
4 válce jsou zbytečně dražší a těžší. Pocitově to sice bude stát za .. ale zvykneme si. Vono nám nic taky jinýho nezbyde >:-[]
Objem ničím nenahradíš
| 11. 7. 2013 15:42
Neměl jsem na mysli ani tak objem jako výkon.
Avatar - Barrichello
Objem ničím nenahradíš
| 11. 7. 2013 13:46
MPG už se uvidí tak 10 let zpátky, co to sleduju a to i klasických V8 a V6 atmosféra >:D
Avatar - Choochoo
Objem ničím nenahradíš
| 11. 7. 2013 14:20
Objem nicim nenahradis je podobny mytus jako kdyz se rekne, ze turbo snizuje spotrebu ;-)
Avatar - KANKUNEN
Objem ničím nenahradíš
| 11. 7. 2013 14:39
Já to vidím, že objem jde nahradit softturbem, ale nabušený tříhrnek už bude mít díru než se nadechne a to bude znát hlavně ve škubavých rozjezdech.
Avatar - Barrichello
Objem ničím nenahradíš
| 11. 7. 2013 15:34
Objem jde nahradit pouze kompresorem nebo turbem.
Bohužel varianta B není a nebude nikdy plnohodnotnou náhradou >:D >:D
Avatar - Barrichello
Objem ničím nenahradíš
| 11. 7. 2013 15:37
Je sranda, že GMC Sierra měla v us testech se svým OHV menší spotřebu jak konkureční Ford řady F s Ecoboostem....

nemyslší že je tady něco špatně???

Je to je nafouklá bublina.....i motor sktaré kontrukce může být úsporný.

Stačí zapracovat na pár úpravách a přidat oblíbené ekonesmysly typu start/stop atd
Objem ničím nenahradíš
| 11. 7. 2013 16:46
Objem ničím nenahradíš platí pořád, ale musí se srovnávat turbo s turbem
Např. 1.4TSI 90kw vs 1.0EB 92
2.0TSI 147kw vs 1.6THP 147kw
diesel 3.0 s jedním turbem vs 2.0 biturbo
na papíře stejný výkony , při přímém srovnání je větší objem stále poznat.
Avatar - Barrichello
Příští rok má VW poslední místo jisté
| 11. 7. 2013 13:47
v tabulkách J.D.Power atd.

Objem sice nahradíš, ovšem nikoliv jedoduchost, spolehlivost a odlosnost, takže amík co lije do nádrže bnezín místo anfty a měl 40 let atmosféru to turbo brzo oddělá, a o kvalitě a zanlostech servismenů co se týče turba si taky ndělám vlané iluze.

Tudíž rezervace last place je jistá >:D >:D >:D
Avatar - Otrava
Příští rok má VW poslední místo jisté
| 11. 7. 2013 13:58
Ale no ták! :-)
Příští rok má VW poslední místo jisté
| 11. 7. 2013 14:19
VW a jejich spolehlivost TSI motorů >:D
TSI=Totálně Špatná Investice
Avatar - Choochoo
Příští rok má VW poslední místo jisté
| 11. 7. 2013 14:26
Nahradit stare 2,5l mohl vw v USA uz davno, ale vedel ze konstrukce je dosti osizena, tak si to na tak narocnem trhu nedovoli. Byl by vyrizenej ;-)
Avatar - RWD
Příští rok má VW poslední místo jisté
| 11. 7. 2013 14:27
Proč by jako měli to turbo oddělat? To mi prosím vysvětli jak konkrétně řidiči v USA jsou předurčení k oddělání turba???
Avatar - Barrichello
Příští rok má VW poslední místo jisté
| 11. 7. 2013 15:32
protože tam s nimi má zkušenost 5% motoristů. >:D
Příští rok má VW poslední místo jisté
| 11. 7. 2013 14:28
Takže vlastně říkáš, že jsou Američané tupci. >:-[] Nevím, jestli je tohle ten správný diskuzní kurz. :-)
Avatar - AUDIRS6
Příští rok má VW poslední místo jisté
| 11. 7. 2013 14:40
tak aspon, ze im nepredaju miesto R 2.5 benzin, 1.6 naftu :-! - aby do toho netankovali miesto nafty benzin >:-[]
16% úspora
| 11. 7. 2013 15:34
se vyplatí, kór když nový turbo vyjde jenom na 3tis. doláčů i s prací ;-)
16% úspora
| 11. 7. 2013 16:37
blbost
novy turbo je v radu 10-15tis kc, v usa to bude jiste min
takze 1000$ vcetne práce
16% úspora
| 11. 7. 2013 18:36
V Americe je dnes vetsina veci drazsi nez u nas a kvalifikovana prace brutalne drazsi. Realne ta oprava noveho turba v USA klidne k tem 3000USD muze byt.
Avatar - Barrichello
16% úspora
| 11. 7. 2013 19:48
jak píše Atila, v americe stojí právě poněkud víc než tady, ne každej servisman turbu rozumí a díly se tam skoro neopravují, jen mění komplet za nový
16% úspora
| 11. 7. 2013 20:00
hod sem nejakej link, ze vymena turba stoji tretinu vymeny celého nového motoru
to by vw s temahle motorama asi brzo skoncil
Avatar - euro89
16% úspora
| 11. 7. 2013 21:34
Blbost jsi napsal ty. U většiny aut je nový turbo otázkou cca. 25-50tis. Kč. Když jsem si před cca. 6 lety kupoval v autorizáku nový turbo Garrett T2, byla jeho ceníková cena nějakých 32tis. Za 15 máš repasovaný, desítku pak většinou stojí normální použitý v dobrém stavu.
Nevim nevim jestli to delaji dobre
| 11. 7. 2013 18:37
Prodeje Passatu jsou uz takhle celkem spatne (v USA) a posilat do zeme, kde lidi nejsou zvykli auta moc servisovat, motor s zivotnosti kolem 60.000 mil nemusi byt dlouhodobe dobry napad.
jak jsi prisel na to
| 11. 7. 2013 20:02
ze 1.8tsi ma zivotnost 60tis mil??
hod sem link na nejakou hodnověrnou statistiku
jak jsi prisel na to
| 11. 7. 2013 20:23
To bych se musel vloupat do ustredi VW ci Skodovky, tam takovou statistiku asi mit budou, ale rozhodne se s ni nebudou chlubit. :-! Nicmene prolezam ted ruzne ojete Skodovky a tech Superbu 1.8TSI s motorem vymenenym kolem sto tisic je fakt neskutecne mnozstvi. Nikdy jsem netusil jak je ten problem s rozvody likvidujicimi tyhle motory rozsireny. Fakticky kazdy treti Superb s timhle motorem co jsem potkal je po vymene motoru.
jak jsi prisel na to
| 11. 7. 2013 20:42
to by me zajímalo to neskutecne množství
kde se da docist ze to konkterni auto je po vymene motoru, nebo mu preskocil retez??
ja kdybych to prodaval, tak bych se tim moc nechlubil
jak jsi prisel na to
| 13. 7. 2013 10:48
Cca tretina nabizenych aut, coz je statisticky velmi vyznamne cislo. U beznych aut je to zlomek nabizenych aut, vymena motoru u auta co nema najeto ani 150.000km je (nastesti) hodne neobvykla operace.
Co se tyce jak se to pozna, tak ja koukam po kvalitnejsich ojetinach se servisni historii, kde se to da docist. Kdyz nekupujes auto nekde na placku za supermarketem, ale treba na Jarove nebo podobnem miste, tak ti bezne daji kompletni vypis co se kdy s autem delalo.
Jinak zajimave je, ze obcas se tim nejaci prodavajici dokonce chlubi, coz mi osobne prijde jako celkem problematicka prodejni taktika, stejne jako mit v inzeratu uvedeno, ze je po servisu za sto tisic. >:D
jak jsi prisel na to
| 11. 7. 2013 20:01
ze 1.8tsi ma zivotnost 60tis mil??
hod sem link na nejakou hodnověrnou statistiku
Avatar - Barrichello
jak jsi prisel na to
| 12. 7. 2013 08:43
na to nepotřebuješ statistiku, pokud žiješ v iluzi že moderní downsizingový pidmotůrek s turbem vydrží 500 tis km, tak žij se svým snu dál....

Realita je někde kolem 150-200 a je to na GO, který už ale nikdo dneska nedělá bo se to nevyplatí
V US maju prazdne servisy?
neregistrovaný "SR20"
| 12. 7. 2013 16:11
Mam vynikajuce referencie na A5 coupe 1,8tfsi. Pri 15000km zastalo z dovodu chyby motora. Odvtedy sa situacia pravidelne opakuje. Uz 4x do servisu len na odtahovke. Nebolo mozne dojst po vlastnej osi. Auto este nema ani 35000km.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku