Profi
Mohl by mi někdo vysvětlit, proč vadí u motoru, u kterého ještě není překročený interval výměny rozvodu vytáčení zrovna nad 2500 otáček? Žil jsem v tom, že prostě jezdím úplně normálně jako vždy, najedu dané kilometry, nechám rozvody udělat a zase jezdím. Jasně že je pro motor lepší jezdit plynule vez škubání a podtáčení. Navíc, kdo určí tu hranici kolik otáček je to moc, proč ne 3000 nebo 3500 a od kolika kilometrů jestli od 100 000, nebo od 90 nebo třeba 110 tis.
Přijde mi to jako naprostá hloupost
Přijde mi to jako naprostá hloupost
Výměna rozvodů není oprava. To je naprosto běžný servis, řekněme údržba. Naprosto běžná věc u lidí, co se o vůz starají.
Oprava bude následovat až poté, co se ten servis neudělá.
Oprava bude následovat až poté, co se ten servis neudělá.
Nafťáka si může koupit leda tak podnikatel, který si vše dá do nákladů a pokud nechce, tak diesel prodá a koupí opět nový diesel. No a pak obyčejná česká rodina s vydinou úžasně nízké spotřeby si koupí ojeté dieselové auto právě po tom podnikateli a šup, najednou musí vysolit třeba 50 tis.Kč za výměnu nějakého dílu jak už jsem psal výše. A to je třeba si uvědomit, že lidé právě prodávají většinou auta, kde je třeba něco drahého vyměnit a toto se děje několik kilometrů - nebo 2 až 3 roky starých aut.
PS.- Za ty peníze už je velmi slušný výběr. Kup si něco v čem nebudeš jako sardinka, co bude mít motor, slušnou výbavu, nebude se to krást.
Praktik opravdu pro zadní pasažéry nemá stejné pohodlí a komfort jako Roomster, protože tam žádná sedadla nejsou. Nebo myslíš, že děti budou spokojené a komfortně usazené v sedačkách Roomsteru stejně jako když budou lítat po zavazadlovém prostoru Praktiku spolu s kočárkem a kufry? Teda, ty jsi ke svým dětem pěkný sadista. Máš poněkud zvrácené představy o komfortu pasažérů vzadu.
Samozřejmě, pokud jde výhradně o Roomster, tak s těmi motory máš recht. Ale přece tu je řeč o podnikatelském Praktiku...
Mám ho doma ve Fabii najeto 180 tkm .Každých 15000 měním olej+filtr bez dolévání a pouze při 120000tkm jsem měnil rozvody jak je předepsáno.(ten se mění u většiny nafťáku mě to stálo cca 5000kč pohoda)
Šlápneš na to a jedeš....paráda na předjíždění.
Spotřeba 4,5l/100 léto 5l/100 zima
1,4 16 V /63kw mají rodiče v roomsteru a je to lenoch.
Jedeš na pětku 90km/h chceš předjet..... šlápneš na pětku a nic ,dáš tam čtyřku šlápneš a nic, tak tam kuchneš trojku motor řve jako kr... a už se nechá prědjet. Je to na zabití.
To vše za 7,3l/100 léto 8l/100 zima
pro mě jasná volba nafta 1,4tdi 59kw.
Já si na ten zvuk už zvykl, ale můj pocit je ten, že Fabia roomster 1.4TDI je hlučnější než fabia roomster 1.9TDI. Je to tříválec, roomster 1,9TDI má kultivovanější projev.
Pro mě jasná volba nafta 1,9TDI 77kW i benzín TSI nebo 1,4 16 V /63kW to je atmo :yes:
Je mi nebrať 1,4TDI :no:
😄 😉 😄
1,9tdi je lepší než 1,4tdi
1,2tsi je mnohem lepší než 1,4 16v.
1,2TSI je mnohem lepší než 1,4TDI 😉
1,9TDI bez DPF (filtry pevných částic) :yes:
Dobrej matroš.