problem vidim v cene..... pozeram na slovensky cennik a i10 1,2 63KW stoji 8000 eur... vacsia i20 s tym istym motorom stoji 9000 eur.... v podstate je medzi nimi rozdiel len tisicka ale v i20 dostanes podstatne vacsie auto..... v tom bude problem.... kazdy si rad tu tisicku uz priplati a pojde skor do i20tky ... asi v tom to je ;-)
ale ak neberieme nasu specificku strednu europu - cesko slovensko polsko ... ale pozrieme sa na zapad napr do nemecka tak tam su ludia ochotni kupit si aj male a drahe auto ... staci si pozriet tabulky predaja aut v nemecku a hned vidime ze i20 tam predala za rok 2012 okolo 16 000 aut a mensia i10 mala 14 000 aut... teda vcelku vyrovnane predaje mala i10 voci i20 a to je i10 este aj starsie auto...
ak nasadia dobru cenu a i10 sa kvalitativne uz vyrovna i20 a i30 co sa uz nepochybne vyrovna tak si myslim ze mame po citigu v cechach jasnu dvojku v miniatach .... pockajme sa a nechajme sa prekvapit... ale nova i10 uz bude urcite u vas uspesnejsia ako terajsia to sa vsadim ;-)
Zrejme to bude tim, ze "na zapade" se tyhle male auta kupuji spise az jako druhe ci treti auto v rodine, kdezto u nas se spise kupuje jen 1 auto na rodinu.
Poměr cena-výkon asi nastavili blbě - tj. zdražili. A výbava v základu nic moc.
Nicméně kára s výbavou "Felicie LX" - to je blbost. To už dnes nedělá žádná automobilka, která u nás prodává.
Konkrétně mám na mysli tyto prvky ne-výbavy: žádné airbagy, žádný posilovač řízení, žádné ABS, žádný centrál a díra místo rádia (tj. ani tzv, "příprava na rádio"), ba ani repráky ve dveřích nebyly... Z hlediska Škodovky to byl velký krok dopředu - už to mělo katalyzátor a spotřebu cca o litr níž, než u Favorita.
i10 tohle všechno (pytle jen dva) má v základu - jen z rádia pouze tu "přípravu" včetně antény - ale Felda z tohoto neměla v základu nic.
v eu to nie je s i10 take zle ako v cechach alebo na slovens
celoeuropske predaje i10 za rok 2012:
i10: zhruba 66 600ks
ford KA 59 000ks
picanto 58 000ks
citigo 27 000ks....
samozrejme panda je podstatne uspesnejsia ako i10 .... ale stale sa najde dost aut ktore na i10 predajom nestacia a dokonca su to aj europske modely ako citigo alebo mii......
verim ze prichodom novej i10 sa jej predaje zvysia aspon na 100 000 kusov v eu... drzim palce , rozhodne je i10 pre hyundai dolezity a uspesny model a bude aj nadalej :yes:
Nejím, prakticky se nevyspím...na trh přichází nová i10. Nová i10 se stane etalonem designu v kategorii malých vozů a jistě překoná stávající model, který sbírá vavříny po celém světě. Spekulovat nad prodejním úspěchem není třeba. Základem úspěchu je stanovení dobré základní ceny za vydatné podpory reklamní kampaně.