Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nový Hyundai i10 se představí ve Frankfurtu, vyrábět se bude v Turecku

Jihokorejská automobilka rozšiřuje svoji továrnu v Turecku. Vyrábět zde bude i miniauto.
Zpět na článek
16. 7. 2013 09:22
Avatar - dal
16. 7. 2013 09:22
Slabé prodeje
U nás docela nedoceněné auto. Na svou velikost praktické, je pohodlné, dobře a spolehlivě jezdí.
Pes bude asi zakopaný ve vzhledu a cenové politice.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - 3_diamanty
16. 7. 2013 10:36
Re: Slabé prodeje
problem vidim v cene..... pozeram na slovensky cennik a i10 1,2 63KW stoji 8000 eur... vacsia i20 s tym istym motorom stoji 9000 eur.... v podstate je medzi nimi rozdiel len tisicka ale v i20 dostanes podstatne vacsie auto..... v tom bude problem.... kazdy si rad tu tisicku uz priplati a pojde skor do i20tky ... asi v tom to je ;-)

ale ak neberieme nasu specificku strednu europu - cesko slovensko polsko ... ale pozrieme sa na zapad napr do nemecka tak tam su ludia ochotni kupit si aj male a drahe auto ... staci si pozriet tabulky predaja aut v nemecku a hned vidime ze i20 tam predala za rok 2012 okolo 16 000 aut a mensia i10 mala 14 000 aut... teda vcelku vyrovnane predaje mala i10 voci i20 a to je i10 este aj starsie auto...

ak nasadia dobru cenu a i10 sa kvalitativne uz vyrovna i20 a i30 co sa uz nepochybne vyrovna tak si myslim ze mame po citigu v cechach jasnu dvojku v miniatach .... pockajme sa a nechajme sa prekvapit... ale nova i10 uz bude urcite u vas uspesnejsia ako terajsia to sa vsadim ;-)
16. 7. 2013 11:57
Re: Slabé prodeje
Zrejme to bude tim, ze "na zapade" se tyhle male auta kupuji spise az jako druhe ci treti auto v rodine, kdezto u nas se spise kupuje jen 1 auto na rodinu.
Avatar - twistedTSD
16. 7. 2013 10:39
Re: Slabé prodeje
Teď ho už ani nemají v nabídce, nicméně co si tak vzpomínám, výbava podobná Felicii LX za cenu Citigo opravdu lákavá nabídka nebyla...
22. 7. 2013 09:36
Re: Slabé prodeje
Poměr cena-výkon asi nastavili blbě - tj. zdražili. A výbava v základu nic moc.
Nicméně kára s výbavou "Felicie LX" - to je blbost. To už dnes nedělá žádná automobilka, která u nás prodává.
Konkrétně mám na mysli tyto prvky ne-výbavy: žádné airbagy, žádný posilovač řízení, žádné ABS, žádný centrál a díra místo rádia (tj. ani tzv, "příprava na rádio"), ba ani repráky ve dveřích nebyly... Z hlediska Škodovky to byl velký krok dopředu - už to mělo katalyzátor a spotřebu cca o litr níž, než u Favorita.
i10 tohle všechno (pytle jen dva) má v základu - jen z rádia pouze tu "přípravu" včetně antény - ale Felda z tohoto neměla v základu nic.
Avatar - 3_diamanty
16. 7. 2013 10:44
v eu to nie je s i10 take zle ako v cechach alebo na slovens
celoeuropske predaje i10 za rok 2012:

i10: zhruba 66 600ks

ford KA 59 000ks
picanto 58 000ks

citigo 27 000ks....

samozrejme panda je podstatne uspesnejsia ako i10 .... ale stale sa najde dost aut ktore na i10 predajom nestacia a dokonca su to aj europske modely ako citigo alebo mii......

verim ze prichodom novej i10 sa jej predaje zvysia aspon na 100 000 kusov v eu... drzim palce , rozhodne je i10 pre hyundai dolezity a uspesny model a bude aj nadalej
:yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - twistedTSD
16. 7. 2013 12:29
Re: v eu to nie je s i10 take zle ako v cechach alebo na slo
Na tom, že klony up!u v Evropě netrhají prodejní rekordy nevidím nic zvláštního a Ka holt příklad veleúspěšného mini zrovna není.
Avatar - strýček BOB
16. 7. 2013 11:01
Čekám s napětím...
Nejím, prakticky se nevyspím...na trh přichází nová i10. Nová i10 se stane etalonem designu v kategorii malých vozů a jistě překoná stávající model, který sbírá vavříny po celém světě. Spekulovat nad prodejním úspěchem není třeba. Základem úspěchu je stanovení dobré základní ceny za vydatné podpory reklamní kampaně.

Nejkvalitnější český výrobce Hyundai :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
2
16. 7. 2013 12:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 7. 2013 15:12
Re: Čekám s napětím...
Strýček je hlavně pěkný BLB :-!
16. 7. 2013 15:40
Skarede vajce...
...na galuskach >:-[]
Radsej priplatit za Adama alebo Pandu. Ten rozdiel v dizajne stoji za tie peniaze.
Rozbalit vlákno
0