Ekonomika
důležité je, že prodeje obecně klesají. Vždyť to bylo - a ještě je! - šílené, jak si planetu zaplevelujeme plechovkama!
Jo, auto je fajn... ale ročně chrlit tuny a tuny dalšího železa nedává smysl.
:-!
Jo, auto je fajn... ale ročně chrlit tuny a tuny dalšího železa nedává smysl.
:-!
Ms. Quynhu-Nhu Nuynh
To je přesně důvod, proč má Evropa problémy... EU dotuje nákup čínských autobusů... a odbornou práci dělají lidé jako Nuynh.
😒
Víte proč padla říše římská? Protože už byla líná sama něco dělat a předala vše - včetně vojenské služby - námezdním silám.
Howgh.
To je přesně důvod, proč má Evropa problémy... EU dotuje nákup čínských autobusů... a odbornou práci dělají lidé jako Nuynh.
😒
Víte proč padla říše římská? Protože už byla líná sama něco dělat a předala vše - včetně vojenské služby - námezdním silám.
Howgh.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
bude poslední rozloučení s Lexusem a s Alfou? 😒
Alfa to přežije.. doufám.
Lancia asi ne. Ale Alfa přijde...
😉
Lancia asi ne. Ale Alfa přijde...
😉
Řekl bych, že Alfa v klasické podobě jako zavedená evropská značka de facto skončila. Takto nízká produkce znamená obrovské ztráty generované každý měsíc a na ně jsou možné pouze tři reakce, a) konec, b) prodej někam do Číny nebo za c) Sergio nalije do Alfy peníze. Pokud se stane varianta za c) tak to určitě nebudou peníze na stavbu modelů pro Evropu (pokračování v tradicích značky), ale na převedení značky a vybudování portfolia zajímavých modelů pro trhy v US, Číně, Rusku a pro další mimoevropské trhy, takže konec v Evropě. Nakonec sám Sergio takový scénář nedávno připustil a dodal, že by jej rád realizoval. Samozřejmě mezi „rád realizoval“ a „učinil“ je velká propast a to jsou peníze. Těch má Sergio velmi málo, banky mu nechtějí půjčovat, takže mu nezbývá než zbytky kapitálu, kterým disponuje využívat jen na nejlukrativnější business s rychlou návratností, což je dokupování podílu v Chrysleru, rozjetí Jeepu v Rusku a na nějaké velké vize v Alfě mu prostě chybí chechtáky. Kdyby je náhodou vydělal (třeba Chrysler zdvojnásobí zisky v US, nakonec všechno je možné) tak takovou šanci má, ale myslím, že je natolik inteligentní, že pokračovat v tradicích značky v Evropě nebude (vzhledem k pokračující krizi a obrovské konkurenci na zdejším trhu) a vsadí právě na „přesazení“ značky do US. Takže bez ohledu na to, která varianta nastane, je to z pohledu klasické produkce pro evropské trhy na sbírku na věnec.
"Nejprodávanějším autem prvního pololetí byl VW Golf, ale na krk mu dýchá nová generace Renaultu Clio. To se v porovnání s minulým modelem prodává lépe o 31,7 procenta (červen 2012 – červen 2013) a za obě pololetí to vychází pro to letošní lépe o 17,8 %."
zdroj😒odkaz]
Nemáte někdo zdroj s konkrétními čísly?
zdroj😒odkaz]
Nemáte někdo zdroj s konkrétními čísly?
alfa tak tu uz skoda reci... s dvomi uz nie najnovsimi modelmi v ponuke je zazrak ze klesli len o tretinu ... o rok padnu este viac.... smutne ale je to tak..... najhorsie je to ze ziadna nova alfa v blizkej dobe nie je ohlasena.... takze pruser.... typicki taliani... lancia to iste .. bieda bieda.... pritom fiat sa snazi a celkovo klesol len o 2,9 percent co je vynikajuci vysledok vzhladom na celkove poklesy predajov v europe ... bohuzial ku dnu ho taha alfa s lanciou .....asi by bolo pre fiat lepsie zbavit sa alfy a lancie ... bohuzial
dacia zachranuje cely renault... klasika.... kto by to pred par rokmi cakal :yes😒br />
korejci sa vcelku drzia... kia nadalej v naraste po 6 mesiacoch ale neviem ci to do konca roka udrzi.. posledne mesiace uz trosku klesa......
z koncernu jedine seat zacina stupat... vdaka novemu leonu mii a alhambre ....
skoda klesa ale nie nejako strasne... v pohode... ma to pod kontrolou
JAGUAR + 17,7%
DACIA + 17,2%
Zajímavé .......
Nutno ovšem podotknout, že Daciu táhne západní Evropa.
najviac ma vsak prekvapil pokles lexusu o vyse 33 percent ( pomoct by mohlo nove IS )... rovnako velke straty ma chevrolet.. takmer -30%...... kriza je kriza..... ako vidime len maloktora znacka je po 6 mesiacoch oproti minulemu roku v pluse.... pochvalit treba aj mercedes....
ano daciu taha predaj vo francuzsku spanielsku nemecku .... to je len dobre...
vsetko podla jednotlivych mesiacoch sa da pozriet tu: [odkaz] staci kliknut na ten ktory mesiac a potom si to tovorit bud v pdf alebo exceli.... bohuzial na auto cz nevedia ani bez chyb opisat cisla
Tak sa to má robiť!
[odkaz]
seat stupa, aj dacia
skoda klesa.....
Pro ujasnění ještě jednou a přehledně😒br /> Červen 2013 (meziročně) +0,4%
První pololetí 2013 -5,8%
Opakuji: celkově - ne jen EU.