Ten čumák je parádní! Kdo ví, jestli to není kamufáž pro vývoj a testování nějaké koncernové platformy. I silniční verze by se, domnívám, prodávala dobře, při limitované produkci klidně i pod značkou Giugiaro.
Na Goodwoodu jsem u te nohody byl osobne. Nerekl bych, ze to byla chyba auta, ale ridice. Ta zatacka je zradnejsi, nez se zda a kazdy rok to tam nekoho chyti. Tentyz den to tam nevyslo i ridici Porsche 962. Navic patek je v podstate na Goodwoodu prvni den, kdy se jde tak nejak na limit.
Nové hyper-supersporty které mají spoustu výkonu,mají také velice nízký podvozek a díky tomu jsou nepoužitelné v běžném provozu plných retardérů a rozbitých cest
Dá se snima jenom na pár vybraných silnic a to znamená spoustu starostí,jestli s tím autem tam dojedu a podobně
Takže to vypadá že hyper a supersporty jsou vhodné na okruh,ano jsou ale porazí je mnohem levnější a ekonomičtější placky stavěné jenom na okruh
To znamená že nové hyper-supersporty s extrémně nízkými podvozky jako je třeba P1,La Frerrari, Vemeno jsou hloupá drahá a zbytečná auta
Giugiaro Parcour to je nová dimenze,protože má vlastnosti supersportů a dé se sním jezdit kdekoliv,zvládne lehký terén,takže naše cesty bez problému,přejede přes retardéry, polní cestu,možná zvládne i těžší terén,protože je lehký a výkoný.
Perfektní auto
Co konkréntě máš na mysli těmi "plackami" stavěnými jen na okruh? BAC Mono?
Ne že by se mi Parcour nelíbil, ale, prohánění se po rozbitých cestách tu jsou jiný vhodný auta (Evo, STi), ty jsou na to dělaný, upravovat kvůli tomu supersport s motorem uprostřed, nebo ho dejme tomu i stavět od základu mi přijde divný 8-s
Kdo s tím pak po takových cestách bude jezdit a riskovat, že svůj Parcour za 6 mega i s sebou uvnitř někde obtočí kolem stromu nebo s ním sletí ze srázu? Na okruhu je to přeci jen bezpečnější.
A ostatně, nebylo by spíš lepší stavět kvaltiní hladký silnice, abych na ně nepotřeboval sportovní teréňák?
Stojí to prachy, ale zas by se nemuselo tak často sypat prachy za vylágrovaný čepy, zkroucený ramena, vymlácený tlumiče, proražený gumy, zohnutý kola a vypadený plomby.
Navíc by jízda po takových silnicích byla daleko pohodlnější a bezpečnější (kolo který je při přejezdu přes hrbol vyhozený do vzduchu nevede a nebrzdí, zohnutej ráfek a jím prorvaná pneumatika po průjezdu dírou po granátu jízdním vlastnostem taky nepřidá).
Tím placka myslím moji oblíbenou placku caterham lola,nebo placka z Top gearu z dílu 20x02,nebo nějaký radical dají hypersotům na frak, v zatáčkách určitě, jedině okruhy s dlouhými rovinkami zvýhodní hyper káry před plackama
Vždy bude někde někdy nějaká rozbitá silnice,polní cesta, nebo terén a tam žádný hyper ultra supersport s podvozkem vysokým pár centimetrů nikdy nevjede
Nejde mít všechny cesty najednou opravené,vždy bude nějaká cesta rozbitá
a s Parcurem to řešit nemusíš
"ALe protože to vyrobili Francouzi,tak to bylo poruchové a nemohlo to fungovat"
Aha hlavně že to mělo V12 od Mercedesu. Takovej krám, to se pak nedivím,že to nemohlo fungovat. ;-)
terenne auto nikdy nebude moct byt zaroven vykonne sportove auto na cesty. toto na ceste nemoze z principu drzat tak dobre ako nizky supersport so sirokymi nizkoprofilovymi gumami a v terene to z cloveka aj tak vytrasie dusu... ale ako koncept je to pekne. stacilo by keby to spravili ako supersport, ktory znesie nejaku tu jamu na ceste, obrubniky a spomalovacie prahy. snaha o nieco terenne je zbytocna. navyse ktory sialenec by s autom v tejto cenovej kategorii isiel jazdit mimo cesty, kde kamienky, piesok a podobne veci akurat tak totalne donicia karoseriu, kolesa a vibraciami sa moze rozbit este aj nieco dalsie.
mimochodom to video, kde sa to vyburalo pri prezentacnej jazde len ukazuje, ze je naozaj nemozne skombinovat vlastnosti vysokych terennych a nizkych sportovych aut. nepomoze ani ziadne naladenie podvozku a podobne hovadinky ako si niektori myslia. teda ano pomoze. ale konecny efekt bude akurat taky, ze to auto pojde do zakruty pomaly a bude neustale pribrzdovane a kontrolovane elektronikou :-) to by tam musel byt nejaky gravitacny generator, aby dokazalo ist tak rychlo ako sportove auta. pri aute s vyssim taziskom totiz na vnutornu stranu kolies v zakrute posobi pomerne vyznamna sila smerujuca nahor, ktora zdviha kolesa a znemoznuje im mat dobru trakciu, takze to musia drzat hlavne kolesa na vonkajsej strane a je nemozne, aby sa to vyrovnalo supersportom, ktore maju velku trakciu na oboch stranach. takze ak si niekto mysli ako to len vyladia a ako z toho bude nejaky trhac asfaltu, tak nebude >:D kazdy lepsi hothatch bude v zakrutach lepsi ako tento mutant >:D