Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Příští Mazda 2 odhalena na stránkách japonského časopisu

24 komentářů

Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Mazda na tom byla špatně a přesto dokázala vyvinout nové modely, které jsou na samé špici. Jinde jdou na to cestou seškrtat vývoj a po mně potopa.
parafin
to je o prioritách. v športovo ladenom aute môže byť trochu motor počuť. nie je problém nahádzať tam ďalších 100-200 kg tlmiacich materiálov, ale jazdné vlastnosti by sa zhoršili a aj cena by šla hore. kto chce také auto, môže ísť do lexusu. mazda stavia na iných prioritách.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
A japonští výrobci snad mají za cíl vyrábět co nejméně aut s co nejmenším ziskem?

Nicméně Mazdu za její způsob vytáhnutí se z krize uznávám. :yes:
igorvrazic
Ja keby som prisiel do showroomu Mazdy,chcem hlavne kupit Mazdu! A to je pocit z jazdy,spolahlivost atmosfery,bezkonkurencny diesel 2,2D v ramci triedy,inovacie,nizka spotreba a...a skvely dizajn v kazdom modely!
Kodo treba brat ako vlastny jazyk automobilky...investujes vela casu a prostriedkov do toho a nakoniec bude z toho len 1 model?
Avatar - Choochoo
Choochoo
Souhlas, vyvoj musi byt. V evrope se stri kde se da, auta jsou osizena na plastech, motorech. Japonec je jasna volba :yes😒br />
Trochu me prekvapuje, ze nejmenovany vyrobce chce byt nejvetsim vyrobcem misto nejkvalitnejsim 8-s Vyrabet spoustu srotu misto kvalitnich aut to je cilem tak mozna cinskych vyrobcu 😉 Takze se budu opakovat, japonec je jasna volba :yes😒br />
Cekam na porovnani spotreb s novym Jazzikem, 100 konova 1,3 v Jazziku 3,6l a 130 konova 1,5 cca 4,5l/100km. 😉
Avatar - PeterLuk
PeterLuk
Áno, ale stratil na kvalite áut. 😐 Nové VW, ale zvlášť Škodovky už nemajú také dobré plasty, nemajú legendárnu spoľahlivosť, nemajú taký náskok, ak vôbec, pred konkurenciou.
igorvrazic
no neviem,ja som sa v 130 citil dobre a v 180 sa dalo bezproblemov rozpravat 😄
Avatar - PeterLuk
PeterLuk
...ale to čo sa hovorí o Audi už začína platiť aj o Mazde: prídem do showroomu, vyberiem karosériu a veľkosť, nie model.
martin_MPS
Mě by se verze s dvoulitrem osobně moc líbila! (minulé Clio RS bylo vynikající). Se současnou "dvojkou" jsem jezdil jeden víkend a byl jsem hoooodně nadšenej, skoro jako motokára! A to řízení snad nemělo konkurenci.
Bohužel asi by se to ekonomicky Mazdě moc nevyplatilo, takže jsem spíš skeptik 😒
Avatar - Emel
Emel
Legendárnů spolehlivosť? Nic takového si za posledních pár desetiletí nevybavuju. Třeba podle dlouhodobých testů v AutoBildu šla naopak kvalita VW nahoru... po problematickém období se posledním zástupcům dařilo dobře.
Lubos.1
V Japonsku sa setri takisto 😄 Mozno nie na plastoch, ale na plechoch a tlmiacich materialoch urcite. Nova Mazda 6 je v interieri pomerne hlucna (aero hluk) aj napriek karoserii s vybornym aerodynamickym koeficientom.
Avatar - skejpa
skejpa
Dvoulitr je zbytecny. Vzdyt i soucasna Mazda2 s 1.5i jede jak cert, tak naco "tezky" dvoulitr do tak maleho auticka...
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
No v zásadě, žádný překvapení. Jestli to takhle bude vypadat, tak neurazí, ale chybí mi tam trochu toho milého výrazu malého auta. Na druhou stranu, zase to nepůsobí nějak zvlášť agesivně.
Avatar - sargis
sargis
sa asi uniku nepotesi 😄 Masku ma sice z Insignie bez chromu, ale urcite to bude pekne auto, tipujem na M3 zmensenu o 10%...ten dvojliter sa mi nezda, v Europe skoncila era 2.0 do malych aut odchodom Clia RS a spol.... ale ked ma M6 velkoobjemovy stvorvalec, clovek nikdy nevie.
Lubos.1
Motor by bol ok, ale ja som pisal o aerodynamickom hluku. Ten je omnoho horsi ako v predoslom modeli a to je pruser.
Lubos.1
No pri takej 140 sa uz clovek citi, akoby mal pootvorene okno ;-\
Avatar - PeterLuk
PeterLuk
Tak mnohý ľudia VW chvália za výbornú spoľahlivosť , ze je to ikona apod., ale ako vidím v mojom okolí to platí pre staré VW a na nových stále odchádzajú turbá apod. Pritom, moji známy vedia riadiť a starať sa o auto. Vo všeobecnosti to platí o väčšine automobiliek, turbá a nové technológie nemajú úplne vychytané chyby a autá sú konštruované ako spotrebný tovar... Passat B3 je spoľahlivejší než B6, ako pozorujem... Žial.
Avatar - PeterLuk
PeterLuk
Zaujímalo by ma, začo sú tie mínusy... :-!
Avatar - dal
dal
Každý výrobce má svoji strategii, dobrá se pozná podle toho kolik prodá a s jakým ziskem. Jestli jsi narážel na koncern VW, tak tomu se daří velmi dobře.
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Tento argument ale směřuj o příspěvek výš. 😉
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Co s dvoulitrem v takovým autíčku, ano Clio RS apod. ostré verze. Ale současná M2 taky nemá ostrou verzi, natož s dvojlitrem, nebo snad ano?
Avatar - PeterLuk
PeterLuk
Súhlasím. Ale trocha si ma nepochopil - ja náražam na to, že sa zatiaľ nové Mazdy na seba podobajú ako vajce vajcu - Fluence aj Mégane sú Renaulty, ale oba zvonka vyzerajú inak, ale zároveň cítiť že sú to Renaulty. Podobne aj Citroen C4/C3, BMW 5/3... Trocha fantázie dotoho!

Ináč ale Mazdu úplne chválim, zvlášť potom to, že ide proti prúdu, že v dobe keď všetci až na Kórejcov šetria, začala vpodstate odznova.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ze mazda 2 bude spredu zmensena 3ka... co je vlastne zmensena 6tka 😉 .... teda ziadne prekvapenie sa nekona ale takto to dnes chodi.... auta su si navzajom podobne lisia sa viac menej uz len rozmermi .... trosku je to aj skoda... ako keby dizajnerom dochadzal dych a snazia sa robit az moc podobne auta .... ja som napriklad rad ze rio nie je len zmenseny ceed a optima zase zvacseny ceed.... paci sa mi ked sa modely trosku lisia.... a spredu su iste rozdiely medzi modelmi.... ale na druhej strane chapem ze ulohou automobiliek je predat a co sa predava to sa aj vyraba.... kukuc 6tky mal uspech... a tak ho ma aj 3ka aj 2ka.... logicky nie je co pokazit ak pozuijeme ten isty predok... hyundai to robi takisto a audi tiez a aj seat.... a dalsie znacky .... plne tomu chapem... a rozumiem.... len ma troska mrzi ze autmobilky dnes viac pozeraju len na setrenie zisky a akasi krasa a odlisnost mediz modelmi sa vytraca... vsetko zacina byt uz na jedno kopyto podobnee.. auta sa dnes uz lisia navzajom len rozmermi ..... skoda... zlate 90 te roky ... kedy sa nesetrilo a kvalita bola prvorada... a diesle nespatili na cestach tak ako dnes.... skoda... tieto casy sa uz nevratia... musime sa prisposobit novej dobe.... a da sa to... len treba chciet
cudzinec11
Ak to bude vyrobene v Japonsku, tak je to za tu cenu v kategoorii B - male auta nepredajne, SkyActiv sem, SkyActiv tam...