Novinky
KANKUNEN
6
Mazda na tom byla špatně a přesto dokázala vyvinout nové modely, které jsou na samé špici. Jinde jdou na to cestou seškrtat vývoj a po mně potopa.
Přejít do diskuze
to je o prioritách. v športovo ladenom aute môže byť trochu motor počuť. nie je problém nahádzať tam ďalších 100-200 kg tlmiacich materiálov, ale jazdné vlastnosti by sa zhoršili a aj cena by šla hore. kto chce také auto, môže ísť do lexusu. mazda stavia na iných prioritách.
A japonští výrobci snad mají za cíl vyrábět co nejméně aut s co nejmenším ziskem?
Nicméně Mazdu za její způsob vytáhnutí se z krize uznávám. :yes:
Nicméně Mazdu za její způsob vytáhnutí se z krize uznávám. :yes:
Ja keby som prisiel do showroomu Mazdy,chcem hlavne kupit Mazdu! A to je pocit z jazdy,spolahlivost atmosfery,bezkonkurencny diesel 2,2D v ramci triedy,inovacie,nizka spotreba a...a skvely dizajn v kazdom modely!
Kodo treba brat ako vlastny jazyk automobilky...investujes vela casu a prostriedkov do toho a nakoniec bude z toho len 1 model?
Kodo treba brat ako vlastny jazyk automobilky...investujes vela casu a prostriedkov do toho a nakoniec bude z toho len 1 model?
Souhlas, vyvoj musi byt. V evrope se stri kde se da, auta jsou osizena na plastech, motorech. Japonec je jasna volba :yes😒br />
Trochu me prekvapuje, ze nejmenovany vyrobce chce byt nejvetsim vyrobcem misto nejkvalitnejsim 8-s Vyrabet spoustu srotu misto kvalitnich aut to je cilem tak mozna cinskych vyrobcu 😉 Takze se budu opakovat, japonec je jasna volba :yes😒br />
Cekam na porovnani spotreb s novym Jazzikem, 100 konova 1,3 v Jazziku 3,6l a 130 konova 1,5 cca 4,5l/100km. 😉
Trochu me prekvapuje, ze nejmenovany vyrobce chce byt nejvetsim vyrobcem misto nejkvalitnejsim 8-s Vyrabet spoustu srotu misto kvalitnich aut to je cilem tak mozna cinskych vyrobcu 😉 Takze se budu opakovat, japonec je jasna volba :yes😒br />
Cekam na porovnani spotreb s novym Jazzikem, 100 konova 1,3 v Jazziku 3,6l a 130 konova 1,5 cca 4,5l/100km. 😉
Áno, ale stratil na kvalite áut. 😐 Nové VW, ale zvlášť Škodovky už nemajú také dobré plasty, nemajú legendárnu spoľahlivosť, nemajú taký náskok, ak vôbec, pred konkurenciou.
...ale to čo sa hovorí o Audi už začína platiť aj o Mazde: prídem do showroomu, vyberiem karosériu a veľkosť, nie model.
Mě by se verze s dvoulitrem osobně moc líbila! (minulé Clio RS bylo vynikající). Se současnou "dvojkou" jsem jezdil jeden víkend a byl jsem hoooodně nadšenej, skoro jako motokára! A to řízení snad nemělo konkurenci.
Bohužel asi by se to ekonomicky Mazdě moc nevyplatilo, takže jsem spíš skeptik 😒
Bohužel asi by se to ekonomicky Mazdě moc nevyplatilo, takže jsem spíš skeptik 😒
Legendárnů spolehlivosť? Nic takového si za posledních pár desetiletí nevybavuju. Třeba podle dlouhodobých testů v AutoBildu šla naopak kvalita VW nahoru... po problematickém období se posledním zástupcům dařilo dobře.
V Japonsku sa setri takisto 😄 Mozno nie na plastoch, ale na plechoch a tlmiacich materialoch urcite. Nova Mazda 6 je v interieri pomerne hlucna (aero hluk) aj napriek karoserii s vybornym aerodynamickym koeficientom.
Dvoulitr je zbytecny. Vzdyt i soucasna Mazda2 s 1.5i jede jak cert, tak naco "tezky" dvoulitr do tak maleho auticka...
No v zásadě, žádný překvapení. Jestli to takhle bude vypadat, tak neurazí, ale chybí mi tam trochu toho milého výrazu malého auta. Na druhou stranu, zase to nepůsobí nějak zvlášť agesivně.
sa asi uniku nepotesi 😄 Masku ma sice z Insignie bez chromu, ale urcite to bude pekne auto, tipujem na M3 zmensenu o 10%...ten dvojliter sa mi nezda, v Europe skoncila era 2.0 do malych aut odchodom Clia RS a spol.... ale ked ma M6 velkoobjemovy stvorvalec, clovek nikdy nevie.
Motor by bol ok, ale ja som pisal o aerodynamickom hluku. Ten je omnoho horsi ako v predoslom modeli a to je pruser.
Tak mnohý ľudia VW chvália za výbornú spoľahlivosť , ze je to ikona apod., ale ako vidím v mojom okolí to platí pre staré VW a na nových stále odchádzajú turbá apod. Pritom, moji známy vedia riadiť a starať sa o auto. Vo všeobecnosti to platí o väčšine automobiliek, turbá a nové technológie nemajú úplne vychytané chyby a autá sú konštruované ako spotrebný tovar... Passat B3 je spoľahlivejší než B6, ako pozorujem... Žial.
Každý výrobce má svoji strategii, dobrá se pozná podle toho kolik prodá a s jakým ziskem. Jestli jsi narážel na koncern VW, tak tomu se daří velmi dobře.
Co s dvoulitrem v takovým autíčku, ano Clio RS apod. ostré verze. Ale současná M2 taky nemá ostrou verzi, natož s dvojlitrem, nebo snad ano?
Súhlasím. Ale trocha si ma nepochopil - ja náražam na to, že sa zatiaľ nové Mazdy na seba podobajú ako vajce vajcu - Fluence aj Mégane sú Renaulty, ale oba zvonka vyzerajú inak, ale zároveň cítiť že sú to Renaulty. Podobne aj Citroen C4/C3, BMW 5/3... Trocha fantázie dotoho!
Ináč ale Mazdu úplne chválim, zvlášť potom to, že ide proti prúdu, že v dobe keď všetci až na Kórejcov šetria, začala vpodstate odznova.
Ináč ale Mazdu úplne chválim, zvlášť potom to, že ide proti prúdu, že v dobe keď všetci až na Kórejcov šetria, začala vpodstate odznova.
ze mazda 2 bude spredu zmensena 3ka... co je vlastne zmensena 6tka 😉 .... teda ziadne prekvapenie sa nekona ale takto to dnes chodi.... auta su si navzajom podobne lisia sa viac menej uz len rozmermi .... trosku je to aj skoda... ako keby dizajnerom dochadzal dych a snazia sa robit az moc podobne auta .... ja som napriklad rad ze rio nie je len zmenseny ceed a optima zase zvacseny ceed.... paci sa mi ked sa modely trosku lisia.... a spredu su iste rozdiely medzi modelmi.... ale na druhej strane chapem ze ulohou automobiliek je predat a co sa predava to sa aj vyraba.... kukuc 6tky mal uspech... a tak ho ma aj 3ka aj 2ka.... logicky nie je co pokazit ak pozuijeme ten isty predok... hyundai to robi takisto a audi tiez a aj seat.... a dalsie znacky .... plne tomu chapem... a rozumiem.... len ma troska mrzi ze autmobilky dnes viac pozeraju len na setrenie zisky a akasi krasa a odlisnost mediz modelmi sa vytraca... vsetko zacina byt uz na jedno kopyto podobnee.. auta sa dnes uz lisia navzajom len rozmermi ..... skoda... zlate 90 te roky ... kedy sa nesetrilo a kvalita bola prvorada... a diesle nespatili na cestach tak ako dnes.... skoda... tieto casy sa uz nevratia... musime sa prisposobit novej dobe.... a da sa to... len treba chciet