No pokud by to melo techniku Alfy a evropsky vzhled, mohlo by to mit uspech i jako Lancia (minimalne v Italii). Nutnost by ovsem byla osadit motory 1,4Multiair a 1.6Multijet. Stavajici Delta by uz potrebovala nastupce.
Pokud bude ale vypadat jako US kara a nabidne jen velkoobjemovy motory, dopadne jako Thema ;-\
200 je střední třída, takže to bude nový model na vyplnění mezery mezi Deltou a třístovkou. Takový vzdálený nástupce Lybry. Tudíž mnohem důležitější motory budou 1,8DI Turbo-Jet a 2,0 M-Jet, příp. 1,9 TwinTurbo M-Jet + něco výkonnějšího (Pentastar a nafta z Ghibli?). Nástupce Delty by měl být vyvíjen společně s Chryslerem 100.
No super ja som si doteraz myslel, že za neúspechom Themy je nulový image značky v danom segmente ale v skutočnosti je za tým chýbajúci motor 1.4 multiair!
tos napsal Ty.
Z meho pohledu je za neuspechem Themy predevsim to, ze vypada jako americka piksla, coz se asi potencialni zakaznikum Lancie moc nelibi.
.... jestli tahle Lancia bude mít parametry evropské střední třídy, přijde s širokou paletou motorů (od 1.6JTD po nějaké silnější 2.0JTD a od 1.4T po 1.75TBi) a bude se nabízet i ve variantě kombi, tak by se to nějak prodávat mohlo....
Ještě to teda taliáni nesmí zabít cenou....
Safra, vidím že těch "jestli" je tam nějak moc a tak je šance na nějaký úspěch asi docela malá.... No uvidíme, horší než teď to nebude....
Jinak paralela s Themou se u téhle nové 200 hledat nedá - jsou to auta jiných tříd, rozměrů, cen, všeho....