Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Příští Chrysler 200: Nový design a technika Alfy Romeo

9 komentářů

Avatar - sendador
sendador
tos napsal Ty.
Z meho pohledu je za neuspechem Themy predevsim to, ze vypada jako americka piksla, coz se asi potencialni zakaznikum Lancie moc nelibi.
Avatar - sendador
sendador
Tak ona ta soucasna Delta je prostornejsi auto nez byla Lybra
Mr.Murphy
.... jestli tahle Lancia bude mít parametry evropské střední třídy, přijde s širokou paletou motorů (od 1.6JTD po nějaké silnější 2.0JTD a od 1.4T po 1.75TBi) a bude se nabízet i ve variantě kombi, tak by se to nějak prodávat mohlo....

Ještě to teda taliáni nesmí zabít cenou....

Safra, vidím že těch "jestli" je tam nějak moc a tak je šance na nějaký úspěch asi docela malá.... No uvidíme, horší než teď to nebude....

Jinak paralela s Themou se u téhle nové 200 hledat nedá - jsou to auta jiných tříd, rozměrů, cen, všeho....
Mr.Murphy
>😁 :yes:
Jinak je to zajímavá informace, uvidíme jestli sem pán hodí i nějaký odkaz nebo ne....
zlysoused
A jakou změnu to bude představovat z hlediska logistiky? 😲
Avatar - euro89
euro89
200 je střední třída, takže to bude nový model na vyplnění mezery mezi Deltou a třístovkou. Takový vzdálený nástupce Lybry. Tudíž mnohem důležitější motory budou 1,😁I Turbo-Jet a 2,0 M-Jet, příp. 1,9 TwinTurbo M-Jet + něco výkonnějšího (Pentastar a nafta z Ghibli?). Nástupce Delty by měl být vyvíjen společně s Chryslerem 100.
Avatar - sendador
sendador
No pokud by to melo techniku Alfy a evropsky vzhled, mohlo by to mit uspech i jako Lancia (minimalne v Italii). Nutnost by ovsem byla osadit motory 1,4Multiair a 1.6Multijet. Stavajici Delta by uz potrebovala nastupce.
Pokud bude ale vypadat jako US kara a nabidne jen velkoobjemovy motory, dopadne jako Thema ;-\
Tom30
No super ja som si doteraz myslel, že za neúspechom Themy je nulový image značky v danom segmente ale v skutočnosti je za tým chýbajúci motor 1.4 multiair!
mahojakotycku
Od příštího roku bude na EU trzích místo Lancie kromě Itálie zpět Chrysler, tudíž bude konec přelepování znaků a nákladné logistiky.